Buffon: „A fontos egyéniségek túlmutatnak a csapaton”

buffon_gigi_42_evesen_mutogat_borostasan.jpgA Juventus legendája, Gianluigi Buffon meglepő bejelentéssel szolgált a minap, mivel elmondta, hogy élete során korántsem kizárólagosan az Öreg Hölgynek szurkolt.

A kapus a Juventus TV számára adott interjút, s megosztott pár részletet a gyermekkoráról.

„Szolgáljak meglepetéssel? Nem mondtam még el soha, mivel nem akartam, hogy divatembernek tartsanak engem. Gyermekként, egészen hétéves koromig a Juventusnak szurkoltam.

De aztán elcsábított Giovanni Trapattoni személyisége, és amikor 1986-ban átvette az Intert, akkor kicsit kényszerhelyzetbe kerültem, mivel annyira kedveltem a személyiségét, hogy azon vettem észre magam, hogy az Internek szurkolok.

Aztán a kedvelt klubok sorában ott volt a Pescara, a Como, az Avellino, a Campobasso, 12 éves koromtól pedig a Genoának kezdtem szurkolni.

Ez egyértelművé teszi, hogy a fontos egyéniségek túlmutatnak az adott csapaton. Giovanni Trapattoni karizmája feltüzelt.”

Gigi Buffon a PSG-nél töltött év után visszatért a Juventushoz, de vajon meddig kíván még futballozni a 42 éves egykori csapatkapitány?

„A visszatérés a Juventushoz természetes volt, végső soron szép évet töltöttem Párizsban, és elmondhatom, hogy szükség volt némi méregtelenítésre.

Azonban egyértelmű, hogy a kapcsolat a Juventusszal mindig létezett, az elnök úrral, Fabio Paraticivel és régi barátokkal. Egy évet játszottam így külföldön anélkül, hogy elvágjam a köldökzsinórt.

A jövőt tekintve nem tudom, mi fog történni jövőre, az tény, hogy két éve lényegében visszavonultam, aztán történt, ami történt.

Hogy mi tart még a pályán? Nagyszerűen érzem magam, és szeretném tiszteletben tartani a kisfiúként szőtt álmaimat. Akkoriban rendkívül boldog lettem volna, ha azt mondja nekem valaki, hogy majd a Serie C-ben lehetek kapus.”

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr8515535174

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2020.03.19. 14:57:46

Ez nem változtat azon, hogy mekkora Juventino vagy, Drága Gigi! Hogy is változtathatna? Elő legenda vagy, és mindent megtettél a Csapatért, amit lehetett! Példakép, Numero Uno!! A legjobb kapus marad számomra, mindörökké!

senky 2020.03.19. 16:09:56

Nem csak nagy Juve legenda hanem contet magassan atszarnyalja !

JuventusFanatikus 2020.03.19. 20:58:41

Én eddig csak úgy tudtam, hogy a Genoának szurkolt, de immáron tiszta a kép. Még abban a korban általában a gyerekek szeretik váltogatni a csapatokat, ez normális. Aztán valaki megtalálja az igazit, valaki nem. Az mindenesetre nagyon érdekes, hogy Gigi kisfiúként nem egy játékos miatt kezdett el másik klubot imádni, hanem egy edző miatt, ami szinte egyedülálló. Szerintem köztünk nem sok olyan szurkoló van, aki egy edző miatt lett Juventino:)

alexGicamo 2020.03.20. 03:58:02

@Holloka: Teljesen egyetértek !
Imádlak, GIGI !

pedronegroo 2020.03.20. 12:03:29

@JuventusFanatikus: Lippi szivaros "paulnewman"-es pofáját megláttam anno sportban és így ismerkedtem meg a Juve-val! :) Pluszba még egy őszhajú csatár is ott volt, Ravanelli, hát nekem ezek az arcok úgy bejöttek, annyira vagányak voltak, hogy még a csapatot focizni se láttam, de már juvés voltam! :) A sors fintora hogy nem lehet ősz hajam pedig azóta vágytam rá, mert kopasz lettem, de az ősz szakáll az már alakul!

ui.: Kinek volt anno Del Piero-s szakálla? :)) (nekem volt természetesen)

del pipi 2020.03.20. 13:24:25

@pedronegroo: Volt egy fodrászom és minden pénteken bevágta a pajeszt és a körszakállam, kis hülye utánzó voltam, de hát imádtam nagyon. Képes voltam az aktuális csúcs predátorért egy akkoriban vagyont kiadni. :)

pedronegroo 2020.03.20. 14:37:15

@del pipi: Most utólag visszagondolva rá, borzasztó volt az a szakáll, de akkor nekem is az kellett! :)

del pipi 2020.03.21. 07:36:46

@pedronegroo: Nem volt borzasztó! Tudod mennyi kis csaj bírta a bevaxolt hosszú sérót ezzel a kombóval? Barátom....:)

JuventusFanatikus 2020.03.21. 08:49:23

@del pipi: @pedronegroo: Nem borzasztó volt, hanem katasztrofális:P:D Én a szakáll szinte bármely fajtájának híve vagyok, mert nem azért teremtette a jó Isten a férfi ember arcára, hogy leborotválja, de egyszerűen az, ami Del Pierónak volt, az a mai világban tényleg elég gáznak tűnik:D De most is vannak olyan dolgok, amik később szintén így hatnak az emberre, mint majd CR frizurája, ami szerintem szintén elég fura, legalábbis nekem:)

del pipi 2020.03.21. 10:00:24

@JuventusFanatikus: Azért na! www.youtube.com/watch?v=pKbNkWECKkk Ez a stílus zseniális volt mint Alex maga!

del pipi 2020.03.21. 12:49:07

@JuventusFanatikus: Tévedés! Ez is nagyon tanár! KIRÁÁÁÁÁLY TANÁÁÁÁÁÁR OLAAAAAAASZ!!!!!!! :)

Type-R 2020.03.21. 22:36:42

@del pipi: ettől a kezdőtől a mai napig libabőrös leszek. emlékeztet arra, amikor a fekete-fehér Sportfogadásból vágtam ki a cikkeket és képeket és ragasztottam be egy füzetbe. :)

del pipi 2020.03.22. 07:17:47

@Type-R: És nekem is az egyik ha nem a legnagyobb kedvencem, ez a kezdő erős volt! Igazán olaszos is volt, és csapatként is zseniális, nagyon szerettem...de az összeset! :)

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3377) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (911) elemzés (40) előzetes (858) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9907) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4149) mercato (4136) nyilatkozat (7434) Olasz Kupa (326) összefoglaló (409) pletyka (4166) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (199) Címkefelhő
süti beállítások módosítása