Pipitát hátproblémák hátráltatják

higuain_gonzalo_golorom_inter_ellen.jpgA Juventus talán Gonzalo Higuaín nélkül lesz kénytelen megütközni a SPAL csapatával idegenben, miután Pipita kihagyta a mai edzést hátfájdalmak miatt.

Pipita kapcsán lumbágóról írnak a lapok, állítólag olykor felüti a fejét a probléma a csatárnál, a klub hivatalos bejelentése szerint a J Medical munkatársai napról napra fogják kiértékelni a csatár helyzetét, így az is elképzelhető, hogy a játékos ott tud lenni a hétvégi bajnokin.

Miralem Pjanic kapcsán is kérdéses a SPAL elleni meccs, miután a játékos izomfájdalommal volt kénytelen elhagyni a pályát a Brescia elleni meccsen.

A mai napon Adrien Rabiot külön végzett edzésmunkát, Carlo Pinsoglio esetében pedig a szakemberek influenza jeleit észlelték.

Sami Khedira és Federico Bernardeschi a héten visszatért az edzésekre, de Douglas Costa és Merih Demiral játékára még jó ideig várni kell, Leonardo Bonucci pedig eltiltás miatt hagyja majd ki a szombati meccset, így legalább kipihenheti magát alaposabban a szerdai BL-meccs előtt.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr6115482012

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kmarcika 2020.02.19. 18:15:42

Amúgy, ha Higany jobban lesérül, 0 csatárunk van, csak jelzem...

Bodnar Daniel 2020.02.19. 18:56:10

@Kmarcika: Elméletileg még azért akad legalább 2. De ja annyira nem szerencsés. Bár elég tompa volt már ő is az utóbbi időben. Rá fér a pihenés, ahogy Pjanic-ra is. Dybala-n és Roncin kívül Pjacát is ott eszi a fene valahol. Legutóbb nem mozgott rosszul. Cuadot is fel lehet tolni jobbra háromcsatárosba. És Bernáról se mondjunk még le. Sok mindennel lehet vitatkozni a keret teljesítményével kapcsolatban. De a mélységével kevésbé. Azért a Spar ellen hozni illik akár egy formában lévő csatárral is. Persze mindig lehet meglepi. Szerintem a mélység azért ezt meg fogja oldani.

Alex8610 2020.02.19. 19:01:19

Ilyenkor lehetne pl akar mar Spal ellen felhozni egy tehetseges fiatalt,ha lenne a Juve akademiajan es adni neki lehetoseget.

JuventusFanatikus 2020.02.19. 19:26:06

@Bodnar Daniel: "Dybala-n és Roncin kívül Pjacát is ott eszi a fene valahol"

Igen, ott eszi a fene Belgiumban, az Anderlechtnél:)

senky 2020.02.19. 19:58:54

@Kmarcika: Ha a palyan is van oreg IS es ugyan olyan ZERO . Minek mondhato az a csatartoltelek aki CSAK a penzt veszi fel de golokat NEM rug Roni idosebb DE RUGJA a GOLOKAT ,higu meg SEMMI .

peti78 2020.02.19. 20:03:12

haaland kellett volna télen... de ezt má b6juk

2020.02.19. 20:09:07

@senky: Azért te is sikítottad a nevét az inter ellen...

Kmarcika 2020.02.19. 20:36:25

@Bodnar Daniel: hát azért klasszik középcsatár csak Higany van.
Ronaldo egy góllövő gép, de nem klasszikus st.
Dybala főleg.
A man united hozott telen egy Ighalot.
Mert kellett a cserecsatár.
Egy idősödő bárkit elhozhattunk volna.
Kevés fizu stb.
De ilyenkor azért jól jött volna.
Pl Brescia ellen CR pihen.
Higany lesérül.
Dybala mellett ki lesz?
Berna?
Costa aki sérült?

Mély a keret, de hiányosan.
Van ahol mély és van felesleg is.

Az egyensúlyt kellene megtalálni...

Bodnar Daniel 2020.02.19. 21:02:19

@JuventusFanatikus: Hínnye. Ezt jól benéztem. Köszönöm a korrekciót.

Bodnar Daniel 2020.02.19. 21:04:49

@JuventusFanatikus: Anelkával csak szigorúan! :D Vagy ho nekünk is legyen egy Dánunk, Bendtnert is visszahozhatnánk csak úgy heccből.

Kmarcika 2020.02.19. 21:06:51

@JuventusFanatikus: :D

Llorrente
Neki örülnék amúgy nagyon.
Csupaszív játékos, kiváló peremember.
És talán fél éve egy elég érzelmes nyilatkozatot adott a Juvéról.

JuventusFanatikus 2020.02.19. 21:57:29

@Bodnar Daniel: A Lord mindent vinne:D CR úgyis tőle vette ezt a hajstílust. Ugyan, ki is az az Eriksen?...

JuventusFanatikus 2020.02.19. 22:00:28

@Kmarcika: Nagyszerű ember, de a játékstílusa nem passzol Sarri taktikájához.

Kmarcika 2020.02.19. 22:07:13

@JuventusFanatikus: tudom én is.
Ezért irtam a MU példáját is.
Kínábol hozták vissza.
Llorrente is csak tartalék csatár lenne a szememben.
Meg csere.
Felívelni neki stb...

Bár annyira illik a taxba, mint Matuidi :D

JuventusFanatikus 2020.02.19. 22:58:12

@Kmarcika: Akkor számíthattunk volna Marióra is:/

Joseph Toser 2020.02.20. 03:49:17

Sziasztok!

Addig,míg itt van CR7 és ráadásul rá épül,MINDEN, addig idehozni egy vérbeli centert semmi értelme.
Olyan csatár kell,aki beáll a sorba és kiszolgálj CR7-et,mint anno Benzema vagy épp most Higu...
Szóval.. még legalább 2 évig nem lesz vérbeli centere a Juvénak!!!! Ezért nem lett Lukaku és vagy Icardi idehozva a nyáron! A legnemesebb szervem tenném rá,ami jelen esetben az amire mindenki szíve joga szerint gondol..... :-)))))
ÉN megmondtam... minden CR7 miatt van! Nyilván van jó és sötétebb oldala, hogy a Juve csapatát erősíti... ezt megint csak mindenki eldönti szíve vagy épp a józan itélöképessége szerint eldönti!!!

del pipi 2020.02.20. 05:20:57

@Joseph Toser: Van igazság abban amit mondasz, én azt is tarom hogy Allegri CR-be bukott bele, és talán akkor azon a nyáron mondjuk Icardi jön sokkal jobban csapat lenne a Juve. Viszont most CR nagyon megy és én ennek nagyon örülök, remélem kitart májusig.

Kmarcika 2020.02.20. 07:52:57

@JuventusFanatikus: azért Mario és Llorrente igényei nem egy szinten vannak.

De én is sajnálom a horvátot :(

horvathimi2 2020.02.20. 08:57:11

@del pipi: Én is egyet értek @Joseph Toser: véleményével. Viszont nagyon jól hangzik ez a "CR formában" van dolog. Tényleg így is van? Vagy inkább máshogy kérdezem. Milyen áron van formában?
Szépek ezek a számok amiket produkál, csak igazából nem vagyunk sokkal előrébb vele, mert a többi támadó alig rúg gólt. Ez a 20-25 gól( nem tudom a pontos számot) amit rúgott tőle minimum elvárható szint. Pláne ilyen magas fizuval és vételárral.
Sokkal aggasztóbb az, hogy amíg Ő nem volt formában a csapat többi része sokkal jobb képet és formát mutatott. Szerintem a játék is jobb volt valamivel. Mióta Roni elkapta a fonalat azóta a többiek szenvednek(pl. Dybala, Higu). Annyira látványosan arra van kihegyezve a játék, hogy Ronaldoval gólt kell rúgatni, hogy az már fájó. Csak a fő gond az, hogy ez ennek a csapatnak nem igazán megy és nem a játékosok képességei miatt. Teljesen egysíkúvá és görcsössé vált a játék. Dybala pont addig volt formában, amíg Ronaldonak nem ment. Azóta Ő se úgy tolja és ez nem hozzá állás kérdése. Szerintem Higany is ennek issza meg a levét. Sokkal jobban tolja Ő is, ha nem CR van mellette.
Sokan írták itt, hogy a csapatnak fel kéne nőni a portugálhoz, de szerintem nem ez a gond. Ronaldo jelenlegi formája nem az egyéni kvalitásai miatt van, hanem azért, mert tolva van. A csapat nélkül nem rúgott volna 20-25 gólt, de lehet még tízet sem. Szóval nincs mihez felnőni. Az alázatát elismerem, de az hogy húzóember lenne a pályán azt nem. Nem látom azt, hogy fel szántaná a pályát, kivenné a részét a csapatmunkából. Elismerem mérkőzéseken belül vannak ilyen momentumai, de csak percekig tart ez nála, aztán ismét jön a lézengés. A másik ami miatt nem látom húzó embernek, azok a hisztizései. Ez nem az akarásról szól. Lehet Ő így fejezi ki magát, de szerintem ezzel inkább bomlasztja a csapatot, mint segítené.
Ezért az egészért nem hibáztatom Roncit, mert Ő ilyen. Ezt tudtuk. Ez működött Madridban, de az egy teljesen más közeg, kúltúra és játékfilozófia. Ott kellett volna maradnia. Oda illett igazán.
Nem a Juventus nem kompatibilis Ronaldoval, hanem pont fordítva. Ez a vezetőség hibája, mert amikor leigazolták, akkor ezeket a szempontokat vagy nem vették figyelembe, vagy elvakították őket a dollár jelek.

Norbis85 2020.02.20. 10:46:18

@horvathimi2: Minden szavad igaz. És akkor még nem beszéltünk arról, hogy ebből a 20-25 gólból mennyi a 11-esből rúgott. (Persze tudom, azokat is be kell rúgni.) DE a rúgott 11-esekből hányat harcolt ki ő???
Minden az ő gólkirályi álmairól szól, és ez visszaüt a csapatra.

horvathimi2 2020.02.20. 14:22:15

@Norbis85: Ez igaz amit mondasz. Talán, ha egyet harcolt ki Ronaldo abból a hétből, amit rúgott ebben a szezonban. Amúgy Dybala semmivel nem rúgja rosszabbul, mint Ő. Ugyanolyan magabiztos és jó ítéletvégrehajtó és szerintem még találnánk pár játékost a keretben, aki erre képes lenne.
Még egy kis csemege ehhez. A Fiorentina ellen rúgott két büntit Roni. A másodikat eszébe nem jutott volna átadni Paulonak, pedig akkor a kis argentinnak is kellett a gól. Míg Dybusz az Udinese elleni kupameccsen át adta a második büntetőt Douglas Costának, mert tudta, hogy szüksége van rá.

del pipi 2020.02.20. 15:06:45

@horvathimi2: @Norbis85: Azt hittem szét lesztek marva! :)

Il Principino 2020.02.20. 15:51:25

@horvathimi2: minden meccsen meg vannak a helyzetei Dybalanak és Higunak is,csak nem rúgják be ennyi a történet.Legutóbb is mi volt?Dybala kirúgta majdnem bedobásra a gyengébbik lábával,a végén a Brescia ellen izomból felsőléc, Higu is elbaltázott pár sanszot..Nem kell ezt túlgondolni,ráadásul ha visszatekintünk szinte meccseket/félidőket hoztunk le kialakított helyzetek nélkül sokszor!CR a semmiből is gólt szerez jelenleg(pl.:Napoli),tizikre is ő van kijelölve nem véletlenül..

Il Principino 2020.02.20. 16:01:24

@del pipi: mindig lesznek fanyalgók kolléga,még akkor is ha meccsek óta neki köszönhetjük a seggünket!Ha nem megy neki azért savazzák,ha megy akkor azért :D
Tetszik vagy sem jelenleg épp egy CR-rel vagyunk csak jobbak a riválisoknál!
Jönnek itt egy Udinese elleni sörmeccsel,amin Paulonak meg volt a gólja és többgólos vezetésnél átadta Costának,CR is adott át tizit Ramosnak vagy Benzemának anno..
Szabadrúgások is el vannak osztva szépen,általában a távolit bombázza már csak a portugál.Del Piero/Vidal óta nem volt ilyen biztoslábú büntető végrehajtónk sztem.Persze lehet majd éppen hibázik a bl döntőben és rámcáfol :)

Rikoo 2020.02.20. 16:45:28

@horvathimi2: Dybala inkább ne rúgjon fontos meccsen büntetőt. Szerintem mindenkinek megvan mikor egymás után hagyta a ki a fontos tiziket. Kicsit össze is omlott akkor. Na erre nagyon nincs szükség megint.

del pipi 2020.02.20. 17:33:55

@horvathimi2: ÁHHÁHÁHÁHHÁÁÁÁÁ! :) Na azért:))))
@Il Principino: Nekem ne bizonygass kolléga, mert én te is tudod hogy ugyanúgy megmartam CR-t amikor be volt kakilva. De most alapvetően tényleg nagyon megy és ezért hülye lennék támadni. De nem vagyok szélkakas, és az amit az előttem szólók mondanak, miszerint amióta Ronaldo itt van a Juve nem annyira csapat azt tartom. Hogy erőltetetten rá épül a játék azt is tartom. Objektívan: Abban igazad van hogy pl Dybala egy jobb koncentrációval a Brescia ellen minimum egy mesterhármast kellett volna rúgnia egy maga, de azért az utolsó két meccsen ő futballozott, és ő még Ronaldon kívül aki valami váratlanra képes. Rajtuk fog múlni minden a következő pár hétben, persze többieken is, csak mint egyéniségek.:)
Dybala ugyanolyan biztos büntető, láttam én Ronit is tizit kihagyni bőven, ilyen is megtörténik, még Messivel is.

JuventusFanatikus 2020.02.20. 17:56:17

@del pipi: Sőt, Messi még csak nem is egy kifejezetten jó büntetőrúgó.

Norbis85 2020.02.20. 18:07:38

@del pipi: Azért kicsit meglettünk marva, de nem baj, értem én azt az oldalt is na.! :)
Azt hiszem aztis leírtam már párszor, hogy a világ egyik legjobb labdarúgója, ezt soha nem vitattam.

Il Principino 2020.02.20. 18:24:43

@del pipi: mindenki hibázhat hisz emberek ők is,Dybinhonak meg örülök hogy megy,de tényleg lehetne határozottabb a kapu előtt..Néha a nehezebbet megoldja,az egyszerűt meg elrontja :)
Higunak viszont nagyon kellene már a gól!

Il Principino 2020.02.20. 18:35:49

@Il Principino: valóban CR-re épül a taktika,Ronaldonak rendelünk alá mindent,de ha már itt van a gúnárnyak akkor ki kell használni amíg bírja erővel :D
Nekem is szimpibb volt mindkét döntős csapat Allegrinél egyébként!
Én a CR utáni időkre leszek nagyon kíváncsi.Ami már nincs olyan messze!

JuventusFanatikus 2020.02.20. 18:47:41

@del pipi: Annyit még hozzátennék, hogy Dybala sem egy rossz ítéletvégrehajtó, de e téren nem lehet egy lapon említeni Ronaldóval.
@Il Principino: Igen, meglepő, hogy Dybala az egyszerű kis helyzeteket kihagyja, a gólvonalig vezetné a labdát, és ehhez hasonlók, és kis érdekesség, hogy akkor tudott az utóbbi időben gólt lőni, mikor CR nem volt a pályán. Az a baj velük, hogy mindketten nagyon szeretnek az akciók közelébe lenni, imádják, mikor náluk van a labda, és ez eléggé zavaró tud lenni egymás számára, és a taktikailag meghatározott helyezkedésnek is lőttek.

del pipi 2020.02.20. 21:00:10

@Norbis85: Ez egy ilyen sportág ! :)
@Il Principino: Adom!
@JuventusFanatikus: Mind a három piszok jó büntető végrehajtó!
A második rész az pedig úgy van ahogy mondod!

Joseph Toser 2020.02.21. 03:18:34

@del pipi: :-)

Igen. én is mondtam, hogy Allegri ,CR7-be bukott bele, ahogy akkor Dybala hanyatlása is CR7 miatt volt,mert Allegri nem tudott mit kezdeni a " két dudás egy csárdában" dologgal és ezért nem volt " helye " Dybalának a pályán!
DE.. ez már történelem! Most,Dybala is él és megy és van hogy a legjobb :-)))
CR7 tényleg él,megy,lövi a fontos gólokat!!! :-))))
@Il Principino: szavaival: ha már itt van CR7, a gúnárnyak akkor ki kell használni amíg bírja erővel! :-))) ez így van és ezt teszi pont most a Juve! Bízom benne, hogy ki lesz maxolva a CR7 hatás és akár a triplázás is meglesz!!!!

horvathimi2 2020.02.21. 11:50:40

@del pipi: Az elején Én is meglepődtem, hogy szó nélkül marad ez a vélemény nyilvánítás, de csak beindult. :D
@Il Principino: Tény, hogy Dybala túl bonyolítja néha és emiatt nem szerez gólt, de azt is észrevettem, hogy olyankor már nagyon frusztrált, mert már egy ideje nem szerzett gólt. Ebben lenne még hova fejlődnie. Viszont azért nem egy olyan meccse volt Ronaldonak mióta itt van, hogy 8 kapuralövésből szerzett 1 max 2 gólt. Szóval nagy átlagban Ő sem túl hatékony. Jönnek neki olyan meccsek is mint Nápolyban, de ebből van kevesebb. Szerintem Paulonak ennyi kapuralövés egy meccsen még nem kellett az egy gól megszerzéséhez.
@Rikoo: Azért annyira sok büntetőt egymás után nem hagyott ki Palika. Pontosan kettő volt az és ha jól tudom, azok miatt semmilyen kupát vagy címet nem bukott el a csapat. Azóta egyet sem hagyott ki és előtte sem. Szóval annyira nem rúgja Ő sem roszzul a büntiket. Sőt, ha összehasonlítjuk kettejük számait, azt lehet látni, hogy hasonló magabiztossággal lövik tizit.
Én nem "károgni" vagy "fanyalogni akartam. Szimplán csak leírtam, amit én gondolok az elmúlt időszakban történtek alapján.
Én nem kedveltem CR-t soha, de ha már itt van, akkor azt szeretném, hogy legyen haszna. Mert jelenleg ennek ebben formában nincs semmi haszna. Rúg 20-30 gólt, csak közben a fél csapat nem azt játsza, amit tud. Úgy lenne az igazi, ha rúgna 30 gólt és mellette a többi támadó is legalább elérné 15 gólt. Meg mondjuk a többi csapatrész is termelne valamennyit.
Nyilván ez nem feltétlenül az Ő hibája, de Én csak hozzá tudom kötni, mert jelenleg úgy néz ki, hogy két edzőnek is beletörik a bicskája a jelenlétébe.

del pipi 2020.02.21. 17:29:35

@horvathimi2: Hehe, ez az offenzíva nem volt most nagy durranás, de titkon ők is látják ezeket az apróságokat. Sarrinak még nem tört bele, de egyenlőre csak azért mert ő bátrabb mint Allegri, de még akármi is lehet. De most hagyjuk is Ronit tényleg nagy sorozatban van, és bár nekem Dybala Juve kompatibilisebb és csapatjátékosabb , de egy két dologban tényleg fel kell még nőnie Ronaldohoz. Forza Juve!

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1849) bajnokság (3351) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (897) elemzés (40) előzetes (854) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1644) játékosokról (9860) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2422) meccsek (4117) mercato (4125) nyilatkozat (7391) Olasz Kupa (315) összefoglaló (403) pletyka (4153) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (173) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (286) video (195) Címkefelhő
süti beállítások módosítása