Allardyce: "Guardiola totális változást hozna a Juventusnál"

guardiola_pep_manchester_city.jpgSam Allardyce, aki számtalan Premier League-klubot edzett már, és rövid ideig az angol labdarúgó válogatottat is irányította (még 2016-ban), a minap reagált azokra a híresztelésekre, amelyek szerint a Juventus nyáron szeretné megnyerni a kispadjára a Manchester City trénerét, Pep Guradiolát.

Az angol szakember szerint a korábban a Barcelonát és a Bayern Münchent is megjárt spanyol edző az egész olasz futballra nagy hatást gyakorolna, amennyiben munkát vállalna a zebramezeseknél.

Allardyce Guardiola esetleges Torinóba szerződése kapcsán a talkSPORTnak elmondta: "Az olasz futball stílusa elég negatív, látványra mindig is nagyon defenzív volt. Számukra az 1:0-s győzelmek elegendőek.

Ő [Guardiola] megy és mindent megváltoztat majd. Bárhol is landoljon, ő a saját futballstílusát érvényesíti.

Át fogja alakítani a Juventust abban a tekintetben, hogy a játékukban az ő sokpasszos stílusát alkalmazzák."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr9215470514

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

delpi0823 2020.02.12. 09:11:45

Ugy beszel mintha mar 100% hogy nyaron ide jonne......En nem akarom nagyon megvedeni Sarrit de azzal a kerettel ami a citynek van sztem o is jo lenne.

Grinta 2020.02.12. 09:12:02

Sam Allardyce akinek fogalma nincs a nemzetközi futballról.

JuventusFanatikus 2020.02.12. 09:26:01

Ez se látott életébe olasz focit....

Grinta 2020.02.12. 09:26:15

Négyszeres Vb győztes Olasz futballt a szájára ne vegye.

pedronegroo 2020.02.12. 09:27:23

Pep, Sarri meg hasonló futball stílust képviselőinek kell egy-két játékmester a csapatba ez a minimum, Xavi, De Bruyne, Jorginho. Hát sajnos Pjanic még Jorginho szintjét se tudja hozni igy nem kell csodálkozni hogy döcög a szekér. Amúgy Sarri Napolija is jó példa arra hogy nem kell csilliárdos keret a jó futballhoz, de egy játékmester a minimum és csapatjáték kell az e fajta sokpasszos futballhoz és nem egy támadóra kell felépíteni a taktikát és a formációt, ahogy arra Sarri kényszerült CR miatt.

Ez a Allardyce nem nagyon követheti az olasz futballt mert a serie a már nem az 1:0-ák hazája, rengeteg sok gólos, fordulatos mérkőzések vannak.

JuventusFanatikus 2020.02.12. 09:29:10

@Grinta: De az angol foci is elért ilyen sikereket.... Ja, nem

Grinta 2020.02.12. 09:31:24

@JuventusFanatikus: Az Angol foci sokáig a kényszerítőt nem értette,így valóban nehéz összefüggéseket vizsgálni olyan szakembernek aki világéletében a BeFu taktikát művelte.

Grinta 2020.02.12. 09:36:26

@pedronegroo: @JuventusFanatikus: Azért azt hozzátenném,amit jelen esetben felróttok Neki-hogy nem ismeri az Olasz focit,már nem arról szól-amikor arról szólt akkor abból jöttek a sikerek.Ma nem arról szól,kevésbé is vannak sikerek Nemzetközi szinten.Ez az Olasz futball,és nem lenne szabad Tőle leprásként menekülni.Az más kérdés hogy valaki nem szereti,de vizsgálni a sikerek okaként muszáj.

hurbiny3k 2020.02.12. 09:56:42

Ami biztosan változás lenne, hogy Pepnél nincs alibi, nincs sétálgatás, kőkemény meló van. Aki nem alkalmazkodik, gyorsan repül, kétlem, hogy ez a csapat hátrányára válna..

pedronegroo 2020.02.12. 10:04:45

@Grinta: Régen se csak azért voltak sikerei az olasz focinak mert 1:0-ra játszottak, hanem azért mert voltak kiemelkedő egyéniségei, ma nincsenek. Továbbá a foci változik, fejlődik az hogy 20-30 éve mivel nyertek az a jelenben teljesen irreleváns. A Juve pedig a világ legjobb védőivel egy full defenzív edzővel se tudott ezzel a filozófiával, taktikával a csúcsra jutni. Amúgy meg nem arról van szó hogy nem kell védekezni csak másképp lásd Liverpool.

pedronegroo 2020.02.12. 10:06:09

@hurbiny3k: +1! Pep-nek azért vannak tökei!

Jamal Jamal 2020.02.12. 10:07:11

A Sam "Bulldog" Allardyce, akinek az angol válogatottnál eltöltött 2 hónapos edzősködése volt a karrierje csúcsa?! Nanemá....

Grinta 2020.02.12. 10:50:50

@pedronegroo: Ez pontosan így van.Olyan minőségű futballistát kell gyártani.Nem csupán a felfogás tesz egy csapatot jóvá. @hurbiny3k: Ahogy minden edzőnek,úgy Pepnek is megvannak a maga démonai.Van egy futballról alkotott filozófiája,ami nem teszi lehetővé számára azt,hogy megértse hogy a másik stílus mitől sikeres.Pedig ebbe sétál bele állandóan.Ha úgy vesszük,pont olyan hülye mint Allardyce.Csak másik polcról.

Tony. 2020.02.12. 11:48:30

Attól függetlenül, hogy ki mondja biztosan jelentős változások lennének viszonylag rövid időn belül. Viszont még mindig nem tudom elképzelni, hogy valahogy idehozzák. Nem akarnak kinevezni nem olasz edzőt jó rég óta. Mindig várom, hogy vajon ezt mikor vállalja be az aktuális vezetés. Ha teljesen új Juventust akarnak, akkor ezt is meg lehetne lépni.

Bodnar Daniel 2020.02.12. 12:26:27

Egyérintős foci? Nem az van most is? Pjanic utolsó egy érintője a Hellas ellen pl. zseniális volt. Gól is lett belőle... :D

Komolyra véve a szót. Rendbe kell tenni a könyvelést odén és jövőre nem hagyni, hogy Eriksen típusú dealeket a dögevők mákoljanak be lepattanóról.

Mennyire abszurd már. Van olyan top futballista aki az Interhez AKAR szerződni? Tényleg valamit benézett minden értelmes csapat mikor ezt hagyták bekövetkezni.

Quentin_KR 2020.02.12. 13:26:03

@pedronegroo: Cr-nek ehhez semmi köze. A madridnál is rá épült a játék, de volt egy Modric, egy Casemiro a középpályás s nyertek is 3 Bl-t sorban. A baj hogy nálunk Pjanic van és Matuidi..

pedronegroo 2020.02.12. 13:44:52

@Quentin_KR: Már hogy ne volna köze, szerintem Sarritól és Peptől nagyon távol áll ez az egy emberre építsük fel a taktikát, az Ő focijuk akkor tud működni ha mindenki alárendeli magát az edző elképzeléseinek. Sarri focija nagyon jól működött Nápolyban mert ott igazi csapatjáték volt és mind három támadójuk kivette a részét a gólszerzésből nem egy emberes volt. Igen, Madridban jól működött a CR köré épülő taktika de egyrészt az egy másik bajnokság egy másik fiatalabb CR, meg egy másik felfogású edző volt. Természetesen a középpályánk gyengesége bármilyen taktikában kiütközik egyből. Szóval csak arra akartam rávilágítani hogy Sarri nem tudja játszatni a saját fociját.

delpi0823 2020.02.12. 13:49:45

@Tony.: Ez baromsag hogy nem akarnak ki nevezni nem olasz edzot.Latod a jatekoskeretunket?szinte mar alig van olasz a csapatban.Allegri helyettesenek se Sarri volt az elso opcio ebben biztos vagyok,csak guardiola es pocchetino is nemet mondott es igy maradt Sarri c opcionak.Nem veletlen hogy nem is koteleztek el vele magukat hosszutavra,es Sarri csak egy 2eves szerzodest irt ala.Mondjuk en megprobaltam volna az ajax edzojet szerzodtetni vele lehet jol jartunk volna.

Quentin_KR 2020.02.12. 13:51:31

@pedronegroo: vitatkozni nem akarok, de Sarri napolijában egy emberre, Highuainra jutott az ami nálunk Cr-re. Tartom magam ahhoz amibe Allegri is belebukott, nulla középpályával minden sokkal nehezebb, a bajnokság is és a Bl is.

pedronegroo 2020.02.12. 14:08:39

@Quentin_KR: Én sok Napoli meccset néztem mert megtetszett a játékuk Sarri alatt, Higany rúgta a legtöbb gólt, de ott volt még mellette Insigne, Callejon meg Hamsik is.
Abban igazad van, gyenge középpályával mindenhol nehéz, de szerintem már akkor előrébb tartanánk ha Dybala-t CR-el egyenrangú támadóként kezelnénk, mert a kis argentin is tudja szállítani a gólokat és két gólvágóval előrébb lennénk, mert ahogy valaki találóan mondta, most már ott tartunk hogy CR gólja nem fontos, hanem az egyetlen dolog ami számít. :)

rockitbaby 2020.02.12. 15:29:38

@pedronegroo: Ezzel vitatkoznék. Sarri Napolija is rendelkezett egy vérbeli csatárral, Higuain. Arra lett felépítve, hogy őt kell kiszolgálni. Meg is hálálta, 36 góllal. Szóval ebben itt sem kellene nagyon változtatni. De abban ellenben egyet kell értsek, egy játékmester kell. Nincs mese, Pjanic most már nagyon úgy tűnik ennél többet nem fog tudni adni.

senky 2020.02.12. 15:40:39

@Tony.: Ahoz, hogy barki eljojon edzonek ,hogy sikereket is arasson ,szuksege van/ lessz egy kompetensebb jatekoskeret-vedelem,kozeppalya es csatarsor-biztositasara.Hiaba van egy-ket ,,fecske''sajnos nem csinal nyarat . Ha biztositjak szamara a pontosanmegfelelo jatekosokat vagy szabadkezet adnak az adas- eladas uzleteben valo nyomos beleszollasaba , AKKOR de CSAK akkor vonhatjak felelosegre a szmara kiszabott terv nem teljesiteset .

pedronegroo 2020.02.12. 15:41:46

@rockitbaby: Higany utáni évben a gólok és gólpasszok száma a nápolyinál: Mertens 28/9,Insigne 18/9, Callejon 14/12, Hamsik 12/10. Na ilyen vagy hasonló megosztásba szeretném ezeket a számokat látni a juvénél is, én erről beszélek, ez nem onemanshow, de ha mégis akkor CR-től is minimum a 40 gól és akkor talán úgyis működik. :)

senky 2020.02.12. 15:47:28

@pedronegroo: Szerintem is NAGY HIBA Sari reszerol Dybit CSAK cserenek alkalmazni .Neki a KEZDO csapatban a helye ami :onbizalmatad es NAGYOBB jatekkedvel jatszik, NORMALIS .

Matteo89 2020.02.12. 18:02:29

@pedronegroo: Ehhez nem CR-nek kell visszaromlania, hanem a tobbieknek kellene felnoniuk hozza. :P

Shyr Kahn 2020.02.12. 18:29:00

@pedronegroo: Komolyan nem ertem miert utalod ennyire CR-t... Ki is mondta, hogy ra epitjuk a jatekunkat? Amikor rosszul jatszott (serult lehetett valoban) le lett hozva a palyarol ketszer is egymast kovetoen, volt pihettetve. Hol latszik az, hogy ra hegyezzuk ki a dolgokat?

pedronegroo 2020.02.12. 19:07:08

@Shyr Kahn: Fura hogy ez jön le neked, én csak egyszerűen nem tartom jó ötletnek egy 35 éves játékos ennyire előtérbe való helyezését. Én jobban örülnék egy működő Dybala-CR párosnak de nem úgy mint a CR-Benzema duó, hanem egyenrangúan.

del pipi 2020.02.12. 19:23:13

@Shyr Kahn: @Matteo89: Értem amit Pedro mond, igazából ez olyan mint egy üzlet, nem csak kivenni kell hanem vissza is forgatni, ehhez ész kell. Nagyon tetszik Ronaldo formája, de meg kell osztani másokkal is a sikert, és az meghálálja magát, amúgy is csapat játékról beszélünk. Ettől függetlenül biztos vagyok benne hogy befogja Immobilét a góllövő listán, és idén is nyerünk trófeát.

pedronegroo 2020.02.12. 20:02:00

@del pipi: Pipi Úr, maga ért engem! :)

Joseph Toser 2020.02.13. 03:12:44

@pedronegroo: " Én jobban örülnék egy működő Dybala-CR párosnak de nem úgy mint a CR-Benzema duó, hanem egyenrangúan. "
Ebből jelenleg ne igazán valósul meg,minden. Ami megvalósul az a CR-Higu=CR-Benzema duó,mert ugyanaz történik,mint a Reálban.

@del pipi - nek igaza van! Jobb lenne,ha más is merne , gólt rúgni. PL: a kp is elvállalná a lehetőséget. Akkor kicsit más megítélése is lehet-ne a csapatnak a hajtás-akarás téren..???
Azt meg ne is akarja,kívánja senki, hogy MINDEN, idényenként kb 50 mérkőzésen és 94 percig, presszionálja a csapat az ellenfelet!

del pipi 2020.02.13. 04:51:53

@pedronegroo: Értem Uram! @Joseph Toser: Szerintem a utóbbi pár meccs alapján a Higu-Roni páros sem működik, azzal pedig egyetértek hogy az nagy baj hogy egyszerűen a KP-ink levelezőn szereznek csak gólt, ez kevés.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1897) bajnokság (3519) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (972) elemzés (40) előzetes (890) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1700) játékosokról (10260) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2503) meccsek (4326) mercato (4278) nyilatkozat (7676) Olasz Kupa (335) összefoglaló (435) pletyka (4294) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (304) video (226) Címkefelhő
süti beállítások módosítása