A Lazio elleni mérkőzés

supercoppa_italiana_2019-20.jpgA Juventus már hét közben letudta bajnoki kötelezettségét, ma pedig megnyerheti a szezon első trófeáját, így kedveskedve a szurkolóknak az ünnepek előtt. A bajnoki címvédő ellenfele az Olasz Szuperkupa döntőjében a kupagyőztes Lazio együttese lesz.

A zebramezeseknek van miért visszavágniuk, hiszen a római alakulat volt az egyetlen ellenfél, amely a jelenlegi szezon során győzni tudott a Juventus felett, s amennyiben a torinóiak trófeával térhetnének haza, méltó választ adnának a 3:1-es mérkőzésre.

Ahogyan az utóbbi években azt megszokhattuk, a két csapat összecsapására ezúttal sem Olaszországban kerül majd sor, a helyszín Szaúd-Arábia, egészen pontosan a rijádi King Saud University Stadium lesz.

A Juventus legfontosabb visszatérője Wojciech Szczęsny lesz, aki visszaveheti helyét a klublegenda Gigi Buffontól a kapuban, de az utazó keretbe bekerült a csapatkapitány, Giorgio Chiellini is, aki súlyos sérülésből lábadozik.

Az Olasz Szuperkupa előző kiírásának fináléját idén januárban játszották, s a Juventus bajnoki címmel és kupagyőzelemmel a zsebében, Cristiano Ronaldo találatának köszönhetően győzte le az AC Milan együttesét.

A Juventus 24 fős kerete a következő:

Kapusok: Szczęsny, Pinsoglio, Buffon

Védők: De Sciglio, Chiellini, de Ligt, Alex Sandro, Danilo, Bonucci, Rugani, Demiral

Középpályások: Pjanić, Ramsey, Matuidi, Emre Can, Rabiot, Bentancur

Támadók: Ronaldo, Dybala, Douglas Costa, Cuadrado, Pjaca, Higuaín, Bernardeschi

A 17:45-kor kezdődő mérkőzést a Sport 1 közvetíti élőben.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr4315362258

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Andras74 2019.12.22. 20:11:08

@Rocky80: ennek őszintén örülök!

Rocky80 2019.12.22. 20:11:50

Ja, meg az all time kedvenc Pjanictól:

"Nem egyszerű mindig brilliánsnak lenni."...

danimester1 2019.12.22. 20:14:27

@Flachs: erre a következtetésre jutottam én is!Nem a mai meccs miatt hanem egy fél szezon után mondom.Eddig ha jöttek az egyéni megoldások nyertünk némi mázlival,de ez elfogyott!Mint a türelem hogy várjuk a Sarriballt mint a sült galambot és szinte meccsről-meccsre szembe köpnek minket szurkolókat valamilyen módon.Kezdve Piero távozásától kezdve az új sza@r logó J-vel,a Mandzukic megalázásáig egybe minden.Tartok tőle a vezetőség is későn fog kapcsolni és megint lehet mindent elölről kezdeni.Eddig sem tettek semmit a csapat megerősítéséért,max. csak szinten tartottak és a nyereséget hajszolták.Mivel öregszik a keret ez most fog kibukni igazán.Nem lett volna egyszerűbb fokozatosan felújítani,foatalítani a keretet!??Inkább egy CR 35 évesen 2-3 ember fizetésével,aki nem hogy segítene,hanem hátráltatja a csapatot.30M ért éves szinten kapunk pár jó meccset tőle.Bezzeg a brand az igen!Azzal lehet kupákat nyerni.Sajnos én úgy látom egy korszak végéhez érkezünk és új csapatot kell építeni.Odébb van még május,de ez borítékolható,mert fejlődésnek csak nyomokban van jele.Sosem áltam negatívan a csapathoz az elmúlt 23 évben,sőt én voltam az aki azt mondta hogy a "B" után 10 év múlva Bl döntőt játszunk...Azoban idén valamiért hitehagyott lettem és valami megtört.Nem a a Juve szeretetem hanem a bizalmam az is inkább a vezetőség felé,mert úgy látom és érzem hohy nekik már nem a csapat az első hanem a profit.Ezen a nézeten kell változtatni!Értem én hogy a pénzről szól,de ne ez legyen az elsődleges vagy ha igen akkor azt okosan!NEegy játékosba fektessük pláne ne úgy hogy az hatással van a többire.Minden értelemben hatással van,mert a pénze is 2x3x több és még csak lecserélni sem lehet...Elérkeztünk az öltözőbe,mert itt kezdődnek a gondok!Ezért nincs motiváció és ezért nem megy úgy ahogy akarjuk,akarnánk.A pénzt ígyis úgyis megkapják.A mai produkció után valami szankciót alkalmazni kellene...

Juventino86 2019.12.22. 20:14:45

Több nagyon gyenge egyéni teljesítmény is volt. Alex Sandro megint benne volt az első gólban, Pjanic szinte észrevehetetlen volt. Higuain most megint szürkén játszott.
Gyerekek, egy Bentancurtól várjuk a megváltást, ez komoly? :D :D Még a jobbak között volt, legalább küzdött, de nem olyan régen még Vidal, Pirlo, Pogba és Marchisio szaladgáltak a középpályán... Vidal még ma is erősítés lenne, simán elhoznám a télen Lo Celsóval és Paredessel együtt....

Rocky80 2019.12.22. 20:15:32

Viccet félretéve: teljesen megérdemelt Lazio győzelem.
A gond csak az, hogy most nem foghatjuk semmire. Nem voltunk emberhátrányban sem.
Csak magunkat okolhatjuk.

És ez még csak a Lazio volt.

del pipi 2019.12.22. 20:15:37

@Andras74: Tudod míg te azt látod amit akarsz én mást látok, de jobban nem rühellek semmit annál mint ha valaki annak drukkol hogy a csapat kikapjon, és te 100% ez vagy! És örömködik hogy minden második kibebaszott negatív komment a tied. És ne is mond hogy nincs igazam mert az nem lesz hiteles. El kell tudni viselni a vereséget is.

JuventusFanatikus 2019.12.22. 20:16:10

Egyéb közérdekű információ, Allegri se nyerte meg a Szuperkupát az első szezonjában.

del pipi 2019.12.22. 20:19:25

És a bánat miatt sem kell butaságokat írni, szarok voltunk, ők meg jobbak, ennyi a málna! Gratuláljunk aztán menjünk tovább. Várom már az első meccset, majd kijavítjuk.

Watakuki 2019.12.22. 20:19:35

@JuventusFanatikus: és utána meg se álltunk a BL döntőig. Ámen.

JuventusFanatikus 2019.12.22. 20:19:42

@ZecH: Fogjuk rá, hogy Dybala is motivált volt, bennem nem hagyott akkora nyomot, ellenben CR-el. Abban is egyetértek, hogy Sandro és Mira sem volt ott fejben... Bár, mit várjunk egy olyan csapattól, akinek egy áruló a kapitánya.

Rocky80 2019.12.22. 20:20:51

De legalább tökös volt Sarri hogy a nagy hármast felrakta előre! Meg is láttuk azonnal hogy egy kicsit erősebb csapat ellen mekkora a potenciál. Rúgtunk is egyet kipattanóból...

Juventino86 2019.12.22. 20:21:15

@JuventusFanatikus: Nem ez a gond. Ez a kupa nagyjából egy kalap szart ér. A gond azzal van, hogy egyelőre nem látom át, hogy miért kellett ezért Allegrit elküldeni. Nem lett annyival jobb a játék, és eddig az eredmények sem jönnek úgy. Sarri nem tud reagálni a meccs történéseire, és ez súlyos hiba. Az első komolyabb ellenfelet nem tudtuk megverni a nagy hármasunkkal elöl. Továbbra is a középpályára kell igazolni. Esküszöm, el kell hozni Vidalt, úgyis elvágyódik már Barcelónából. A jelenlegi középpályára még ő is komoly erősítés lenne most.

pedronegroo 2019.12.22. 20:22:36

@del pipi: +1 Ott a pont! Nem lehet mindig nyerni, ma nyert a jobbik, ennyi. Aztán ha így folytatódik akkor Sarrit is ugyanúgy lapátra teszik mint Allegrit, az edző szakma már csak ilyen, ha nem megy akkor rajtuk verik el a port de biztos hogy ez a kupavereség semmilyen szinten nem fogja Sarri jövőjét befolyásolni!

Rocky80 2019.12.22. 20:22:43

@del pipi: nem az a gond hogy kikaptunk, az, AHOGY kikaptunk...

Ki örül ennek? Senki. Csak fájdalmunkban kesergünk...

2019.12.22. 20:23:30

Borzasztó csalódott vagyok, hasonlóan, mint a bajnokink után. Ugyanazok az érzéseim, csak most nem a bíróra és a Mussolini-gárdára vagyok dühös (ezúttal sajnos teljesen megérdemelték) hanem magunkra. Gyakorlatilag adtunk nekik 2 gólt, ha Benta szabálytalanságát is idevesszük, hármat. Nem írok okosságokat, nem vonok mérleget játékosunk és játékosunk közt, előttem már megtettétek, papagáj pedig nem szeretnék lenni, de az tény, hogy ilyen mentalitással nem lesz BL. Nem temetem magunkat, szurkolok továbbra is, kitartóan, a Lever és az Udine elleni meccs is kitörölte a római találkozó gyászos emlékét, legalábbis nálam. Ezt is ki fogja törölni egy Cagliari és egy Roma pics@zás januárban. Forza Juventus per sempre!!!

ZecH 2019.12.22. 20:24:35

@danimester1: Bocs de nagyon sok tevedes van az irasodban. Nem tudom, lehet faziskesesben vagy kisse de epp hogy CR az egyik aki a meccsen dicseretet erdemel. Par hettel ez elott meg jogos(abb) lett volna a kritika. A brand epites nem a penzkeresesrol szol. A Juventus nem egy Kft. nem nyeresegre termel hanem optimalis onfenntartasra ami annyit tesz hogy a legtobb penzt keresni, hogy a legjobb jatekosokat vehesd meg es tudd megfizetni. Az alapgondolat nem rossz. Motivalni nem tudnak es igen a vezetoknek ebben nagy felelossege van. Pl a fizetes megvonas jo otlet. Vagy edzotabor. Vagy tokomtudja szexmentes het... valahogy csak meg lehet oket szivatni. (...bar azt az embert aki Ferrarival megy haza... azt nem tudom mivel lehet megszivatni)

Rocky80 2019.12.22. 20:24:39

@JuventusFanatikus: Bonuccit kapitányként egyszerűen nem tudom megemészteni

Italia85 2019.12.22. 20:26:12

Részemről kezdem fontolóra venni, hogy lemondom a Digi-s előfizetést, mert egy csapat meccseiért nem fizetek elő egy egész csomagot.. pláne, ha agyf/szt kapok közben.. még azért megvárom, a Lyontól mit sz*punk ... :/
Matuiditől kb olyan gyomorgörcsöm van, mint a Poulsen-Melo kettőstől volt, Pjanic évente 2 meccsre vállalja a karmester szerepet, nincsen nevén nevezhető hátvédsor, Bonucci 2x adott el a hajrában labdát,amiből majdnem gólt szerzett az ellenfél,DE még lehet így is hasznosabb a csapatnak,mint a 80 milliós igazolás ... ennek a csapatnak annyi a gondja, mint égen a csillag.. a Rabiot-Ramsey "töltelék" emberek egy olasz közép csapat ellen sem képesek maradandót alkotni...

Flachs 2019.12.22. 20:26:53

Itt a vezetőségben van a gond az én meglátásom szerint. , Fabio Paratici kidurta Marottàt aki ujra helyes utra terelte a Juvèt. Ebben az egèszben az elnök is ludas. Hogy lehet az hogy akiket Marotta akart igazolni ide mind az interben van. Paratici itt tönkre tesz mindent minek igazolta de lightet? Pènz kidobás a Török most többet èr mint a holland. Ebben az egèszben az a csunya hogy az elnök még asszisztál is ehhez az egészhez.

Juventino86 2019.12.22. 20:27:59

@Flachs: Végre más is így gondolja. Paratici felelőssége is nyilvánvaló. Most látszik, hogy Marotta mennyire hiányzik.

del pipi 2019.12.22. 20:28:16

@pedronegroo: @Rocky80: @Holloka: Nem kell itt sírni, nincs vége semminek, ki lesz javítva, én is örültem volna ha nyerünk,de ha ez a BL döntő lett volna akkor úgy teszek mint @Juventino86: kolléga. Pont azóta nem is iszok alkoholt...

giorgio007 2019.12.22. 20:29:49

Sz@rni az egészre. Soha nem is értettem, h minek vannak ezek a kupa meccsek. Semmi értelme. Max ez, h az ilyen középcsapatok tudjanak nyerni vmit. Ha megnyerjük ok, de ha nem, akkor sincs semmi. Sehol nem jegyzik.

JuventusFanatikus 2019.12.22. 20:30:45

@Juventino86: @Flachs: Ebben én is egyetértek, Beppe sem volt hibátlan, de jobban tetszik eddig az Ő munkássága.

del pipi 2019.12.22. 20:31:04

@Italia85: Ne! Ne várd meg! Mond le a P....ba! A különbözetet meg költsd....

Andras74 2019.12.22. 20:31:39

@del pipi: utálok veszíteni, és képtelen lennék azért szurkolni, h a Juventus veszítsen! De te biztos jobban tudod!

Ha nem a Juvénak szurkolnék, akkor beletörődnék ebbe a fosba, amit Sarri mester alkotott!

A kritika a jobbító szándék elengedhetetlen kelléke!

Nekem egy 2. hely is vereség. A 2. helyezett az első vesztes. A Juventus a győzelemről szól! Csak a győzelem számít!

JuventusFanatikus 2019.12.22. 20:32:09

@del pipi: Szerintem se kell túlzottan bánkódni, de kikaptunk, ez egy bajnokin is szar érzés, hát még mikor kupa a tét.

Grinta 2019.12.22. 20:33:19

Megérdemelten nyert a Lazio,ehhez kétség sem fér.Enerváltak voltunk,kevés futómennyiséggel,pár kisebb fellángoláson kívül,nem tettünk eleget a meccsbe.Kiemelkedő teljesítmény nem volt a csapatban,közepes is csak pár.Fontos lett volna Sarri miatt a kupa,meg az új éra kezdetén az első trófea-de a fájó vereségen túl,felemelő volt látni a Lazio sikerét,örömét,csapategységét-amiért jogosan járt ez a trófea.Ami nem a véletlen műve,hiszen a meccsen teljesen az Ő játékuk ült-és bőven tettek annyit,hogy Ők legyenek a Szuperkupa győztesek.(Bajnokságból is óriási szériával érkeztek ebbe a meccsbe,ezért sem értettem a szavazásnál..ugyan miért ne nyomhatna rá a Lazio sikerére valaki?!Mármint normálisan,nem pöcskolbászként.)
Két csodálatos gólt szerezve.És hát Simone Inzaghi.Még egy trófea begyűjtve a bikaerős(ma azért nem annyira) Juventus árnyékában!Nem fogom bántani a srácokat,mert mind az Olasz focinak,mind a Juventusnak jót fog tenni ez a vereség.Még több munkára sarkall minket,és megfelelően reagál csapat reményeim szerint.Tragédia nem történt,ugyanis ma a jobbik csapat nyert.Kis pihenő,aztán feltankolni a következő évi szériára!Forza Juventus!!

Andras74 2019.12.22. 20:35:53

@Rocky80: ezek szerint csak van olyan, aki érti! Köszi!

del pipi 2019.12.22. 20:37:59

@Andras74: Én mondtam hogy nem lesz hiteles. Ja és én tudok veszíteni is, mint mondtam nincs kőbe vésve hogy mindig a Juve nyer. @JuventusFanatikus: De túl sem kell spilázni a sipákolást, igaz? Most minden pozitív Juve szurkolónak kívánok boldog karácsonyt, de most már megyek mert túl sok itt a Grincs! És még kibannoltatom magam. Adios amigos vaya con dios!

Andras74 2019.12.22. 20:38:06

@Italia85: ennyire ne keseredj el! Ez "csak" játék, de szar veszíteni....

2019.12.22. 20:44:23

@del pipi: Nem sírtam én, optimistán zártam a mondanivalóm, tudod Te is, hogy bírom a Tüdőszűrők királyát, csak nem pont ez a meccs volt az, ahol rácáfolt volna a kétkedőkre :)

Fáj, de januártól olyanok leszünk, akár egy főnix :D

pedronegroo 2019.12.22. 20:46:37

@Andras74: Lehet hogy Conte megcsinál 100 pontot az interrel, arról is majd Sarri tehet?? A két sikerkovácsot átengedtük a dögevőknek, Allegrit megbuktatták a játékosok, gyakorlatilag csak Sarri maradt most már ezt kell szeretni amíg nem lesz jobb elérhető opció.

Andras74 2019.12.22. 20:57:10

@pedronegroo: nem érdekelnek az izék.
Csinálhatnak 100 pontot, akkor 101-gyel kell őket megelőzni.
Korábban egyszer írtam már: elsősorban nem Sarrira haragszom - tudtuk, h mire számíthatunk -, hanem arra, aki kitalálta a Juve padjára!

simoni 2019.12.22. 20:59:53

@Andras74: "A Juventus a győzelemről szól!" Khm, 5 bukott BL döntő zsinórban... "Csak a győzelem számít!" Akkor Allegri 2 bukott BL döntője se számít, igaz?

Egyébként pedig a kritikával semmi bajunk, ha konstruktív, viszont abszolút egyetértek del pipi kollégával: a kommentjeidből csak a negatív érzelmek áradnak, mióta Sarri vette át minden edzők legjobbikának helyét.

Engedd el őt, és próbálj a pozitívumokra koncentrálni. Persze sok a probléma jelenleg, nem vitatom. Könnyen lehet, hogy a bagós bicskája bele is fog törni. De akkor majd elhajtják őt is, aztán bizonyíthat a következő jelölt.

danimester1 2019.12.22. 21:00:44

@ZecH: Nem haragszom,lehet tévedésben vagyok.Nem vagyok ott nem látom mi zajlik a háttérben.Abban viszont biztosan egyetérthetünk,hogy a vezetőség teszi tönkre a csapatot.Nem szeretek másra vagy másokra hivatkozni,nem szoktam.Rajtam kivűl már több szurker is elmondta azaz leírta hogy a Pogba,Vidal,Pirlo,Marchisio négyes nem lett megfelelően,azaz minőségileg pótolva.Nem akarom felsorolni a kp. sorunkat,de egyik sem üti meg a szintet még Pjanić sem!A csatársorunk öreg 30+-os mind a védelem lett fiatalítva és a kp. egy Benta,Rabiot párossal,akik finoman szólva is kevesek azt az egy-egy jó meccsüket leszámítva,sőt egy ütősebb kp. ellen csődöl mindegyik.Ez egyértelműen a vezetőség hibája.Az edző abból dolgozik amije van,az már más kérdés hogy Allegri meg tudta oldani,Sarri egyelőre nem és kevés esélyt látok rá hogy megfogja.Amit leírtál gondold át mégegyszer mert ellent mondasz magadnak és nem értem."A Juventus nem a nyereségre hanem hogy a legtöbb pénzt keresse hogy önfenntartó lehessen.." Nem keresem vissza de valami ilyesmit írtál.Mindegy nem kötekedés csak furcsa.:-; Pont ez a baj a legtöbb pénz keresése,amit máshonnan vagy elvenni vagy megspórolni kell és ezzel a kör bezárul.A fáziskésés sajnos nem nálam van hanem a vezetőségnél,mert a nehezen felépített előnyünket ez miatt adjuk le.Amíg mások fiatalítanak és fiatalokat építenek be,addig nálunk ingyen igazolható leépülőben lévő 30-asok jönnek.Ez a spórolás amiről beszélek.Lehet nem rossz az ötlet,de akkor az edzővel van a gond!Csikicsuki állapot az biztos!Nem hiszem hogy nagyobb kockázatot rejt magában egy 30-as magas fizetésű játékos,mint egy energiával teli bizonyítani vágyó 20-as fele vagy harmad fizetéssel.Szerintem ez a spórolás jobbik megoldása,de ezt csak én gondolom.Eredménykényszer van,ezt is megértem,de szerintem gázabb lesz egy ilyen erős kerettel felsülni,mintha egy fiatal feltörekvő keret miatt bukunk.Allegrit is elhajtották,persze megértem,mert "megromlott" a viszony közte és néhány játékos közt és ugye a közönséget szórakoztatni kell.Ettől függetlenül én már Juvés maradok csak sz@r látni ahogy a csapat leépül.Ez a keret Cr Dybala,Higuain,Costa,Bernardeschi,DeLigt,Demiral Csesznyi,Sandro,Rabiot,Can maggal minőségi jobb bekkel,bekkekkel és középpályával simán lehetne Bl esélyes...Matuidi,Ramsey,Khedira triót kellene minőségre cserélni és elöl fiatalítani,igaz ez pénzbe kerül.

pedronegroo 2019.12.22. 21:03:07

@Andras74: Te tudod, de nem találta ki Őt senki, nem nagyon volt más!!!

JuventusFanatikus 2019.12.22. 21:09:01

@pedronegroo: Éppenséggel lehet, hogy volt más, mondjuk az az edző, aki idén kétszer is megverte Sarri együttesét 3-1-re. Tudod jól, hogy hogyan értem, és hogyan viszonyulok Sarrihoz, úgyhogy nem azért írom, de én Inzaghit jobban szerettem volna.

danimester1 2019.12.22. 21:11:09

@pedronegroo: Szia!Ezért írtam hogy a vezetőség a hibás,igaz nem neked hanem Zech kollegának.Ha nincs jobb opció,akkor nem küldöm el.Mivel elküldték,így maradt a vészmegoldás,de ez igaz Marotta és Paratici cserére is.Az igazi mérleget majd a szezon végen láthatjuk,de félő hogy megatív lesz az a mérleg.

danimester1 2019.12.22. 21:12:22

@JuventusFanatikus: Úgy tudom Pocchettino is képben volt és ha minden igaz még szabad....:-)

JuventusFanatikus 2019.12.22. 21:15:43

@danimester1: Még nem érdemes rajta spekulálni, majd a szezon végén okosabbak leszünk, hogy szükség lesz-e edzőcserére, vagy nem. Remélem az utóbbi lesz.

pedronegroo 2019.12.22. 21:21:54

@JuventusFanatikus: Viszont Inzaghi előtt még hosszú az út, lesz rá még lehetőség Sarri viszont már készen állt.

The king of alibis 2019.12.22. 21:26:48

Inzaghit szívesen látnám a kispadunkon

ZecH 2019.12.22. 21:30:48

@danimester1: Penzbe kerul... mint minden az eletben. Jogos. Kimaradt egy mondatom a korabbi irasombol megpedig az hogy a topklubok mind vesztesegesen mukodnek. A brand epites, nem errol szol. Arrol szol hogy a szuk elithez felzarkozzunk. Igaz kozben mas fronton meg lemaradtunk... Az pedig hogy megerte-e majd 10 ev mulva megdumcsizzuk ;)

Andras74 2019.12.22. 21:30:53

@JuventusFanatikus: tudod, Inzaghinak könnyebben elnéznénk, ha bukdácsolnánk, mert benne van potenciál! Lehet, h vele több zakót kaptunk volna már, de akkor rá lehetne fogni, h a jövő embere.
Szerintem őt nem mostanában fogjuk megszerezni, mert nem hagyja ott a Laziót, amíg fut a szekér.
Tényleg nem volt amúgy nagy választék, de az is opció volt, h várunk egy évet a cserével. Most már ez van, ezzel kell beérni.

Andras74 2019.12.22. 21:32:24

@danimester1: amikor én ezt írtam, olyan október elején, kaptam ám a fejemre!

Andras74 2019.12.22. 21:34:48

@danimester1: ő viszont nem ismeri az olasz közeget. Nem biztos, h jobban járnánk. Most már el kell viselni Sarrit, és reménykedni, h nem lesz igazunk, kétkedőknek!

danimester1 2019.12.22. 21:34:56

@The king of alibis: Lehet nem mondasz hülyeséget!Viszont akkor ezzel szemben megvédem Sarrit,mert Inzaghi nem most kezdte a Lazioval évek óta épülnek.Ennyi erővel ha mi megadjuk neki az időt ő is tudna jó focit játszatni nem!?Ehhez a kp.-t meg kell(ene) erősíteni...

The king of alibis 2019.12.22. 21:36:32

Mindenki nyugodjon le
2021-ben jön Guardiola
Agnelli bele van zúgva s vele akarja feltenni a tortára a habot az új Juveprojekten

danimester1 2019.12.22. 21:36:49

@ZecH: Úgy legyen és addig remélem virtuálisan egy pár pezsgőt is eldurrogtatunk a Bl győzelem mellé!!!

danimester1 2019.12.22. 21:42:09

@Andras74: én nem amiatt írtam hogy cseréljük le.Azért mert a nyáron az ő neve is benne volt a kalapban.
Nem tudom mivel kapcsolatosan írtad hogy kaptál a fejedre,de gondolom.
Nem szoktam negatív lenni a csapattal kapcsolatosan és amit írtam azt fél szezon produktumára írtam nem a mai meccsre.Idő kell ezzel tisztába vagyok és azzal is hogy a kp. miatt akadozik vagy nem megy a játék.Ez a téli szünetben orvosolható lenne mondjuk egy Vidallal.Vele kapcsolatba most tegyük félre a szimpátiát vagy unszimpátiát.Kell egy ilyen kaliber az biztos,ha más nem érhető el,akkor ne pazarojunk

Sunny21 2019.12.22. 21:42:15

Pjanic, Bonucci, Sandro - és én ide sorolnám Dybalat is- teljesen jóllakottak. Nem érdekli Őket egy ilyen kupa, leszarják.. Ez baj..
A bl-ben menni fognak, mert az hiányzik.
Ma ment Demiral, Benta, meg CR - neki sosem elég-
Ezen kellene vhogy változtatni

danimester1 2019.12.22. 21:49:59

@Andras74: Azt viszont nem értem hogy Inzaghival miért is lennénk elnézőbbek!?Az edzőknek van a legnehezebb dolguk,mert ilyen szinten nincs idő és potenciál mint egy játékos esetében.Szerintem a vezetőség ha látta volna benne a potenciát biztos megkeresik.Nekik és nekünk is a Bl a prioritás,ezért jött Sarri.Tapasztaltabb és nemzetközi sikere is van,amíg Inzaghi csak "itthon" edzősködik.Aztán a többi maj májusban kiderül.

Grinta 2019.12.22. 21:51:50

Kiválóan elbeszélgettek a nem létező semmiről : / gondolatilag biztos szórakoztató,hogy mennyi értelme van,azt látjuk.Bocs ha elrontom a fantázia játékot.
Szezonban két vereség után.Anyám!

Andras74 2019.12.22. 21:52:31

@danimester1: azt hallottam, h Vidal megegyezett az izékkel, csak a bárka nem akarja elengedni.

MdewC 2019.12.22. 22:08:36

@Grinta: egy érdektelen olasz szuperkupa után.

Legalább nem bújhatnak az mögé, hogy van már trófeánk.

Rocky80 2019.12.22. 22:15:20

@MdewC: nekem nem érdektelen. Neked is csak azért mert kikaptunk?

Grinta 2019.12.22. 22:20:29

@MdewC: Kellett volna azért az új éra elejére.Egy lehetőség volt,egy pipát beszerezni.Az idényben az első.

Juvegaspy 2019.12.22. 22:27:08

@The king of alibis: ebben igazad lehet.
De man ugy meg van szokva a siker addig Sarri is halmozhatna kupakat.

Inzaghira is nagy lenne a kabat a Lazional azert nem ugyanazok az elvarasok. De remelem Sarri belenő

Il Principino 2019.12.22. 22:37:32

Én most is kitartok amellett amit nyáron is mondtam..Olasz edzővel nem fogunk előre lépni,mivel a legjobb olasz nálunk volt..
Jó éjt mindenkinek!

JuventusFanatikus 2019.12.22. 22:45:03

@Rocky80: Teljesen egyetértek, egy kupa sosem érdektelen a Juventus számára, mindig a győzelem a cél, a Juve jelmondata sem véletlenül az, ami. Nagyon kellett volna ez a trófea, ahogy @Grinta: Kolléga is leírta.

simoni 2019.12.22. 23:55:55

@JuventusFanatikus: a klubnak, a szurkolóknak nem, de a mai meccset elnézve nekem is nagyon az volt az érzésem, amit @Sunny21: kolléga megfogalmazott.

Az elmúlt években agyonnyertük magunkat a hazai porondon, és úgy néz ki, jópáran nem tudnak már tűzbe jönni egy ilyen év végére bezsúfolt, jelentéktelen kupától. A Lazio elsősorban azért nyert ma, mert ők ritkán kerülnek trófea közelébe, élesek voltak, mert éhesek voltak a sikerre.

A BL-ben szerintem se lesz gondunk a motivációval, viszont a bajnokság meleg lesz. Bajnokikon sajnos elég gyakran láttam hasonló jeleket, így hiába miénk a legerősebb keret papíron, idén komoly esély van a pofára esésre. Sarrinak nehéz dolga lesz, mivel a Conte-féle fanatizálás nem az ő műfaja, így csak az összeállítással variálhat. De ha jó arányban küldi fel a rutint és a sikeréhséget a pályára, akkor nem lehet gond.

babo0410 2019.12.23. 00:40:07

@del pipi: És még egy ilyen szégyenteljes vereség után is Sarrit véded. Igazad van. Legalább a leggyengébb ellenfelek ellen szépen tudunk játszani. Ez is valami. Az nem baj, hogy az erősebb ellenfelek simán felkészülnek Sarri sablon taktikájából, és lemossák a pályáról. És az a védelem ma mi volt? Olyan bohóc gólokat kaptunk… De legalább szépen játszunk. Illetve ma még szép játék se volt. Én szeretnék pozitív lenni, de ma is előjöttek Sarri korlátjai. Nem tudja megszervezni a védelmet, egy taktikás, amire ma már simán fel tudnak készülni az ellenfelek, meccs közben nem tud reagálni az adott történésekre. A Lazio leiskolázott minket ma is. Mert tök ugyanazzal álltunk ki, mint legutóbb, és ami már akkor se működött.
Allegri irányítása alatt is vert meg minket a Lazio, a szuperkupában, de a bajnokságban már nem jött be, mert Allegri tudott erre reagálni.
Nekem egyre kevésbé tetszik amit Sarritól látok. Annak ellenére is, hogy most volt két jobban sikerült meccsünk a bajnokság két legrosszabb formáját mutató csapata ellen.

MdewC 2019.12.23. 01:14:50

@Rocky80: ez a kuoa igen.

Az jobban felcsesz, hogy impotensek vagyunk a Lazio ellen, meg úgy alapból.

Nem a kupa fáj igazából, hanem az, hogy sokkal gyengébbek vagyunk, mint gondoltam.

Zombijuve 2019.12.23. 07:20:56

Lehet most írogatni bármit,de kíváncsi leszek ,ha megnyerjük a BL-t akkor milyen hozzászólások lesznek. Mindenki tisztában van vele, hogy mi az elsődleges cél. Arról meg ne is beszéljünk, hogy nem nyerünk semmit,ami ha igazán őszinték akarunk lenni benne van a pakliban. Ne legyen így, csak ne érjen senkit váratlanul! Ebben az évben bármi előfordulhat,lehetünk nagyon fent és nagyon lent.

2019.12.23. 07:38:51

@babo0410: Pont te hiányoztál te még ehhez az amúgy is jó hangulathoz Babokám!!

Sztovicska 2019.12.23. 07:56:17

@babo0410: “ Az nem baj, hogy az erősebb ellenfelek simán felkészülnek Sarri sablon taktikájából, és lemossák a pályáról.” Mint pl a Napoli vagy az Inter? Vagy az Atletico? Olvastam már ilyen kritikát hogy csak a gyenge csapatok ellen jönnek az eredmények csak igy akkor nem értem mit értünk gyenge alatt? Amúgy van jópár olyan európai csapat aki nem cserélgeti szét a kezdőt és jóformán egy alap koncepcióval tolja a meccseket kivéve ha valami olyan esemény van (pl barca, real, psg stb stb) és mégis tudja hozni a meccseket. Mert hiába ugyanaz a taktika meg a felállás, ha profin végigviszi a csapat az elképzelést akkor nem tudnak mit csinálni. Ide összeszokás ami már láthatóan elkezdődött valamint motiváció. Mert az a legnagyobb gond. A 8 bajnoki cím jóllakottá tette a csapatot hazai kupák terén.

del pipi 2019.12.23. 08:07:52

@Holloka: A besírást nem is rád értettem, téged csipázlak! :)@simoni: Kösssssz! Na de mit kap majd a következő jelölt? Még ki se lesz nevezve már: OUT! :))) Attól függ ki az! @danimester1: Nekem idáig pozitív a mérleg! Itt most sokan elvannak kámpicsorodva és írnak alap okosságok mellet megkeseredett hülyeségeket is. De aki futballozott az tudja hogy minden csapatnak, megvan az ellen fele, ez most úgy néz ki a Lazio. Minden taktikának meg van az ellenszere,kinyírtak minket. De őszintén azért még 1:1-nél Sarri jól cserélt, pont azok jöttek és mentek akiknek kellet. Az más kérdés hogy valahogy egy sem jött be.@Andras74: Ugye milyen érdekes az ember? Az egyiktől elviselhető ha többször kikap, másik meg egy topis bagós, és nagyjából mindegy mit csinál, tehát csak sima szimpátia kérdés.@MdewC: Pedig velünk van Roni, neki tudnia kéne különbséget jelenteni, ne érts félre de nem olyan könnyű az. @Zombijuve: Bizony minden benne van, de melyik csapatnál nincs benne? Egyedül a Poolt tudjuk kiemelni mint stabil csapat. De mi van akkor ha az ő ellenfelük meg az ATM lesz, és kizúgnak a BL-ből? Ez is előfordulhat a fociban.

del pipi 2019.12.23. 08:25:41

@babo0410: Először is én nem egy edzőnek drukkolok és nem is egy játékosnak, hanem a Juventusnak! Ellentétben veled aki első sorban saját magának drukkol és utána mindenki másnak aki szimpatikus neked és tud öltözködni. Miért beszélsz többes számban? Melyik nagy csapat verte meg még Sarrit és a Juvét? Már a Lazion kívül? Te vagy a másik komoly Juve szurkoló aki alig várja a csapat vereségét, úgyhogy mész te is tudod hova?!!! Nem csak Sarrinak vannak korlátjai hanem neked is, bírom amikor olyan ember okoskodik a fociról akinek ha oda pattintok egy ZS-t akkor sípcsonttal kezeli. Neked egyre kevésbé tetszik amit Sarritól látsz? Miért mikor adtál neki egy perc időt is bármire, az hogy vakon vagy ebben a sportágban arról nem tehetsz, csak akkor ne írj hozzá!

Zombijuve 2019.12.23. 08:29:13

@del pipi: Igazad van,de egy valamit nem szabad figyelmen kívül hagyni, hogy amíg mi a bl-re hajtunk ,addig ők bajnokok akarnak lenni és mindent be fognak áldozni érte, ha kell. Annyi előnyük van ,hogy tavaly ők nyerték a 2fülűt.

del pipi 2019.12.23. 08:47:03

@Zombijuve: Már a Pool-ra gondolsz? Én igazából csak arra hajaztam és nem feltétlen akarok más csapatokkal foglalkozni, hogy mindenkinek lesz rosszabb szériája, kevesebb szerencséje, sérülés hullám, itt minden befolyásoló tényező. És mindenkinek van olyan csapat akinek a játéka nem fekszik és ő az ellenfél. Most egyszerű pl Pool-Napoli, nem bírtak velük két meccs alatt. Tehát pl Lazio, jók tényleg mégis ott fognak pontot veszíteni ahol nem is gondoljuk, azért remélem az Intert lekapcsolják menetrend szerint! :)

Zombijuve 2019.12.23. 09:01:23

Évek(8) óta azt írjuk és halljuk,hogy azért nem jutunk Európában előrébb,mert gyenge az olasz bajnokság. Nincsenek ellenfeleink, akik megszoríthatnának. Tessék most megkaptuk! A dögevők, a Lazió, az Atalanta és meglepetésként a Cagliari mind komoly ellenfelek lettek. Idén kéne felnőni a feladathoz és megmutatni, hogy miért mi vagyunk a legjobbak. Döntsük el már végre ,hogy mit szeretnénk! Nem várhatjuk el a csapattól, hogy mindig nyerjen. Természetes ,hogy mindig ezt szeretnénk,de legyünk reálisak. Amikor évekig nem futott a szekér,akkor is a JUVE volt a minden. Lehet természetesen kritizálni a csapatot, az edzőt ,de lássuk be: NEM ÉRTÜNK HOZZÁ! Vannak meglátásaink amik lehet,hogy ülnek,de a fotelból nézve sokkal egyszerűbb kritizálni. Szúrkólni kell mindig, nincs más dolgunk.

Zombijuve 2019.12.23. 09:06:42

@del pipi: Jól látod. Aki nézte Szoboszlaiék meccsét a Pool ellen, láthatták, hogyha az osztrákok rutinosabbak lettek volna kiejtik az angolokat.

del pipi 2019.12.23. 09:24:32

@Zombijuve: Sajnos nem láttam, de ezért mondom hogy a futball nem mindig fekete és fehér!

Zombijuve 2019.12.23. 09:26:46

@del pipi: Egy véleményen vagyunk. Ezért szeretjük ezt a sportot

babo0410 2019.12.23. 09:46:26

@Holloka: …
@Sztovicska: Az inter ellen jók voltunk, egy meccs, de a Napoli ellen már azért ezt nem mondanám. Úgy nyertünk ellenük, hogy 3-0-ról visszajöttek, és csak egy öngól mentett meg a blamától. Amúgy meg Ancelottival a Napoli pokolian gyenge volt idén. De az Atletico is pocsék formában van. Az első meccsen mégis simán visszajöttek 2-0-ról. Egyedül az inter elleni meccs volt, ahol tudtunk végig jók lenni.
PSG? Bajnokságban jók, mert nincs ellenfelük, de a BL-ben nem mentek semmire eddig. A Real meg a Barca idén igen sokat bukdácsolt eddig.
@del pipi: Soha nem vártam a csapat vereségét, ezt nem tudom miből veszed? Ne keverj engem a blog nagy hányadával, akik Allegri idején kifejezetten akkor érezték jól magukat, ha valamiért lehetett hisztizni. Tudod milyen boldog lennék, ha végre nem csak a leggyengébbek ellen lennénk jók? Én örülnék a legjobban. De sajnos Sarrit tegnap Inzaghi simán lefocizta.
De tudod mi a legszebb? Hogy még egy ilye csúfos vereség után is Sarrit véditek, mert ki lehet kapni, nem nyerhetünk mindent meg, van ilyen, nem jött ki a lépés, majd legközelebb, meg ilyenek. Én meg itt érzem azt, hogy csak magyarázkodás van, mert ez kőkeményez az, nehogy le kelljen írni, hogy Sarri a kis kedvenc elcseszte, de rendesen. Ahogy folyton meg vannak bizonyos játékosok találva valamivel, akik ki vannak pécézve. Akármit csinál, biztos hülye lesz.

del pipi 2019.12.23. 10:00:59

@babo0410: Nem Babo! Itt egyedül csak te vagy hülye! Tegnap nem csak Sarri veszített hanem a csapat is, kár leírni folyton a kliséidet már kívülről tudjuk, pont olyan ember vagy akit leírtam, engem nem vezetsz meg. Tavaly még jópofa volt az a Babo de most már tudom helyén kezelni a dolgot.

2019.12.23. 10:02:30

@babo0410: Babo, ne sértődj meg, légyszi, de azért idegesíted fel a blog nagy hányadát ilyenkor, mert egyszerűen nyomán sem találni az ezt megelőző optimizmusnak az írásaidban. Mindig csak a rossz dolgokat látod meg, bekattannak nálad témák, azokat hetekig szajkózod, aztán csodálkozol, ha elküldünk a francba. Most nem a tegnapi meccsről beszélek, azt már mindenki kitárgyalta itt, de könyörgöm, honnan, HONNAN jön neked az a gondolat, hogy CSAK a leggyengébbek ellen vagyunk jók? Ha elverünk valakit, az mindig gyenge, vag formánkívüli. Bezzeg, a nagy taktikus Allegri. Állandóan vele hasonlítod össze Sarrit, utóbbinak esélyt se adsz arra, hogy bizonyítson Neked, mert nem vagy képes meglátni a pozitívumokat, csak azt említed, ami szar. Ha elverünk pl. egy Udinese-t, akkor is azzal jössz, hogy gól kaptunk, meg hogy milyen gyenge. A nagy Maxi, akit egyébként szerettem-tiszteletem, az egyik akkori riválisunktól,a Milantól jött, szidtad is, mint a bokrot, aztán most ő lett a fokmérő, Sarrit hozzá kell méregetni. Nem is az zavar benned, hogy tipikus példája vagy a csőlátású, saját igazát hangosan ordibáló szurkolónak, hanem hogy igazi szélkakas vagy, aki kénye-kedve szerint változtat az álláspontján. Nekem speciel k*rvára elegem van ebből Babo, de nem csak én érzek így, ezzel gyakorlatilag leírtam a blog 85%-kának gondolatait is, már akik hozzászólnak a cikkekhez.

del pipi 2019.12.23. 10:12:48

@Holloka: Jó azért a szélkakas nagy duma! Nem kicsi nyúltam! :)))

Sztovicska 2019.12.23. 10:49:07

@babo0410: de azért az érdekes hogy akárkit elverünk az rossz formában van. Ahogy a Napoli játszott abszolút nem mondanám hogy formán kívül volt független attól hogy a bajnokságban mit csinál. Az Atletico rossz formában van? Spanyol bajnokságot illetve annak állását érdemes megnézni nem mondanám hogy olyan pokolian rossz formában van. A többi csapatot meg nem ebben az évben gondoltam hanem hogy évek óta beállnak felállásra és azt nyomják végig. Nem változtatják a taktikát meccsről meccsre. De tulajdonképpen tök mindegy mit mondok akit megvertünk az ellen szerencsénk volt mert egyszerűen rossz formában volt a csapat akitől kikaptunk az meg várható volt és Sarri hibája Értem…

epaska 2019.12.23. 10:54:07

@babo0410: Pokolian gyenge volt a Napoli, tehát a Pool a béka segge alatt van...Értem.
Nyugodj meg egy kicsit. Elhiszem, hogy szerelmes lettél Allegribe, de adj egy kis időt Sarrinak is légyszives.
A BL-ben és a bajnokságbeli igazi ellenfeleink(sinter/Napoli) ellen eddig megvolt a motiváció, és az eredmények is minket igazolnak. Jó most a Lazio, rendesen össze vannak rakva, éhesek a sikerre, megfogtak minket 2 meccsen, jár a pacsi nekik, de nyugodjál le, ne beszélj hülyeségeket. A nagy Kloppot meg a pokolian gyenge Napoli iskolázta le! Akkor most mivan?

babo0410 2019.12.23. 12:45:35

@epaska: Ancelotti a BL-ben nagyon jó. Ott a Napoli nagyon jól játszott. A Napoli a BL-ben már korábban is jó volt.
De tudom Sarri egy zseni kár, hogy ezt eddig nem tudta megmutatni. A Napoli amúgy simán vissza tudott jönni ellenünk szerintem nem jó példa. És pl. az inter elleni meccsünk után kezdtünk látványosan egyre gyengébbek lenni.

MdewC 2019.12.23. 18:22:36

@del pipi: többek se tesznek semmivel se többet hozzá, szóval kár az ő nyakába varrni mindent.

Csapatként vagyunk gyengék.

del pipi 2019.12.23. 20:09:04

@MdewC: Gyuszkó! Értelmezd amit írtam, kérlek! :)

MdewC 2019.12.23. 22:21:49

@del pipi: megtettem, válaszoltam. :)

Csapatként vagyunk gyengék, sőt az egyéni teljesítmények is azok. Több játékosnál egyszerre.

Boldog Karit ettől függetlenül. ;)

del pipi 2019.12.24. 07:57:04

@MdewC: Nem értelmezted Gyuszikám! Ugyanis most épp abban az írásban nem Ronáldot fikáztam, hanem arra hajaztam(mivel azon kevesek közé tartozott akik még akarták is a kupát)hogy nem is olyan könnyű különbséget jelenteni.Amúgy meg nem értek egyet azzal hogy csapatként vagyunk gyengék, ha úgy mondod hogy nincs középpályánk azzal igen! Boldog Karit nektek! :)

alexGicamo 2019.12.24. 11:26:51

@danimester1: Nem láttam a meccset és sajnálom, hogy kikaptunk és ezzel együtt buktuk ezt a kupát is !
Meglep, hogy már nem véded a vezetőséget , mint egy anyatigris !

alexGicamo 2019.12.24. 11:34:18

@JuventusFanatikus: Ja ! Fogjuk Bonuccira , oszt haladjunk tovább , nincs itt semmi látnivaló ! :-D

babo0410 2019.12.24. 12:13:43

@del pipi: Nem szeretnél elgondolkozni? Téged én nem hülyéztelek le. És nem foglak, ezzel is bizonyítva, hogy sokkal feljebb állok nálad.
És csak mosolygok azon, hogy mennyire habzó szájjal véded Sarrit még akkor is, mikor a saját hibájából nem tanulva simán gurítanak neki két meccsen 6 gólt. Ráadásul mind a kétszer úgy, hogy valamelyik játékosnak elguruljon a gyógyszere.
Én pont most nem mentegetném. Ez látványosan rossz meccs volt, és Sarri nem tudott ezzel mit kezdeni. Kiállt tök ugyanazzal a taktikával, amivel már a bajnokin is lesimáztak minket. És ez tetszik, nem tetszik, hatalmas tény.
Ezért lehet engem hülyézni, de ezzel csak magadat minősíted.

babo0410 2019.12.24. 12:22:48

@Zombijuve: Teljesen igazad lenne, de nekem az a bajom, hogy a Lazio nem azért ver minket laposra egymás után kétszer is, mert annyival erősebbek lettek, hanem mert Sarri nem képes tanulni a hibáiból. Sajnos nem tudta a játékot átszervezni úgy, hogy a Lazio ne folytsa el ilyen könnyen a szuperkupán is. Sajnos kiállt megint ugyanazzal a taktikával, amit már a bajnokin is megöltek. És sikerült megint felpaprikáznia a Lazionak a csapatot. Megint elérték, hogy egy játékosnál öt perc áramszünet keletkezzen. És Sarri ezzel nem tudott mit kezdeni. Nekem ez fáj, nem az, hogy nem lett a miénk a szuperkupa. Fáj, de ezen még túl is tenném magam. De sajnos az, hogy Sarri nem képes tanulni a hibáiból, nem jelent jót a BL-re nézve. Sajnos. És a bajnokság erősödése nem is lenne gond, ha nem pont az inter lenne a legnagyobb kihívónk. És azért én szeretném, ha azt a 10 zsinórban bajnoki címet, a 4. csillagot még össze tudnánk szedni, mielőtt trónfosztás következik. Én nem lennék szomorú, ha a 4. csillag előbb lenne meg, mint az internek a 2.

Zombijuve 2019.12.24. 15:38:20

@babo0410: Van igazad. Igen összetett a helyzet idén. Remélem jól jövünk ki belőle. Az dögevők dolgot nagyon adom!

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4139) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása