A Lazio elleni mérkőzés

serie_a_logo_2019-20.jpgA Sassuolo elleni döntetlennel múlt héten a Juventus átengedte a tabella első helyét az Internek, azonban a milánóiak erejéből péntek este csupán gól nélküli döntetlenre futotta az AS Roma ellen, így amennyiben a Juventus ma győzni tud, helyreállhat a világ rendje, s a zebramezesek visszaelőzhetnek.

Maurizio Sarri csapatának azonban egyáltalán nem lesz könnyű dolga, hiszen a Lazio otthonába látogatva kell megkaparintani mind a három bajnoki pontot. A római ellenfél az eddig lejátszott tizennégy forduló alatt kilenc győzelmet, három döntetlent, valamint két vereséget jegyzett, s az így szerzett 30 ponttal a dobogó harmadik helyén áll. 

A Juventus keretéből hosszabb távra is kidőlt Sami Khedira, aki a héten műtéten esett át s előreláthatóan három hónap pihenőre kényszerül, míg Aaron Ramsey ismét izomproblémával küzd. Adrien Rabiot újra a csapattal készülődhet, s a középpályára meghívót kapott a Juventus U23-as csapatának két játékosa, Simone Muratore és Manolo Portanova is.

Az elmúlt évek során a Lazio rendre megnehezítette a Juventus életét, azonban a két csapat legutóbbi 29 bajnoki összecsapása során a rómaiak mindössze egy győzelmet arattak, s az utolsó hazai bajnoki győzelmüket 2003-ban ünnepelhették az olasz rekordbajnok ellen, a zebramezesek azóta 11 győzelmet és 3 döntetlent könyvelhettek el az Olimpicóban.

A Juventus legutóbb idén januárban látogatott a Lazio otthonába, s a hazai csapat Emre Can öngólja révén szerzett vezetést, azonban a címvédő végül João Cancelo és Cristiano Ronaldo találataival alakította ki a 2:1-es végeredményt.

A Juventus 23 fős kerete a következő:

Kapusok: Szczęsny, Pinsoglio, Buffon

Védők: De Sciglio, de Ligt, Alex Sandro, Danilo, Bonucci, Rugani, Demiral

Középpályások: Pjanić, Matuidi, Emre Can, Rabiot, Bentancur, Muratore, Portanova

Támadók: Ronaldo, Dybala, Cuadrado, Pjaca, Higuaín, Bernardeschi

A 20:45-kor kezdődő mérkőzést az Digi Sport 1 közvetíti élőben.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr8715342108

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Juvegaspy 2019.12.07. 22:55:25

@Juventino86: 4 2 3 1? A mai meccsre gondolsz?

Andras74 2019.12.07. 22:56:17

@alessandrinho: én is többiek vok. De az a legszomorúbb, h már dühöngeni sem tudok, csak simán el vok keseredve.
Nem ezt vártuk. Nagyon nem.

danimester1 2019.12.07. 22:57:09

@Juventino86: esetleg 433-ra...amúgy egyetértek.

MdewC 2019.12.07. 22:57:12

@4Evorg: jó estét! ;)

Ezer éve.

Juve!

Juventino86 2019.12.07. 22:57:23

@Juvegaspy: Igen. Fel lehetett volna állni akár így is.

Juventino86 2019.12.07. 22:58:28

@danimester1: Akár arra is. A lényeg, hogy a mai meccsre mindenképpen formációt kellett váltani, mert vékony a középpálya, Bernardeschit meg egyszerűen nem szabad kezdőbe tenni. Remélem, hogy elindít valami változást ez a mai meccs.

Andras74 2019.12.07. 23:01:05

@Leram7: szerintem Allegrit rommá alázták azzal, h Sarri ült a helyére.....
Most már nagy a baj. Sokba fog kerülni ez a változtatás.

Sz egyetlen "biztos" megoldás az lenne, ha Maxi ülne vissza a padra. Elvileg élő szerződésünk van vele.......

ZecH 2019.12.07. 23:01:20

Persze h elviszi az embert a hev, ha nem vinne el akkor az agyverzes tenne meg. Fanatikus vagyok. 26 eve. nyilvan megbasz az ideg. es igen reszegen meg vulgaris is vagyok. de leszarom. egri tette fel a pontot az i-re. meg a nyomorult jatekvezetes. ki lehet kapni, nem tema. a real elleni hazai 0-3 nem fajt ennyire. ezen nem voltunk szarabbak, azon igen. itt ez nem igaz h 5 eve nem jatszottunk szarabbul ez bullshit. kurvara nem jatszottunk rosszul. vegyetek mar eszre hogy volt kombinativ jatek. pont az nyomja szet az agyam h nem erdemeltunk vereseget. pech volt. de 2 pont loszar. holnap sinter mezt egetek hogy jobban erezzem magam. erre nincs mas gyogyszer.

Contelegend 2019.12.07. 23:02:00

Ha a múltkor támadtam a csapatot a részre hajló játékvezetés miatt, most meg kell védjem. Kb 3 Lazio sárga maradt el, ami azért tud meccset befolyásolni. A bíró a második félidőben tért észhez úgy ahogy. Benta gyerek nagyon szépen nyomta amíg le nem sérült, ott dőlt el, hogy X a valószínű. Aztán Cuadrado egyértelművé tette a Lazio győzelmet, ami nem feltétlenül a Juve gyengeségét , sokkal inkább a Lazio erejét mutatja. Nagyon össze lettek rakva , félelmetes ellenfél. Valaki nagyon jól írta , hogy a szép megoldások is inkább a játékosok minőségének köszönhető, nem a Sarriballnak és valahol ezt tényleg lehet érezni. Jogos a gondolat , hogy kicsit egy helyben toporog a mester de én még mindig adnék neki időt , ha majd felépül mindenki. Jó meccs volt , és a Juve is megérdemelte volna a győzelmet ha kicsit máshogy alakul. Nem hiszem hogy temetni kell a csapatot , 1 vereség. Persze az én szempontomból jó , nem akarok álszent lenni , de 2 pont az szó szerint semmi.

GGábr81 2019.12.07. 23:02:22

Na végre a hónapok óta a csapat vesztét károgóknak is van némi sikerélménye. Bejött gratulálok, jól megjósólták!
Amúgy megnyerjük a bajnokságot ettől még. Tavaszra elfogynak a .... nem mondom ki a nevüket. De ha mégsem, nos az sem fog meggátolni, hogy ne ugyan úgy szurkoljak.
Holnap Juve sál Juve mez és mindenki le.... mert csakazértis!

2019.12.07. 23:04:08

Bentancur nálam a meccs embere nálunk , bár csak egy félidőt játszott. A kiszállásával egyre romlott a játékunk, pedig addig többé-kevésbé olyan volt, amit vár(t)unk Sarritól. Ma ő volt a csapat motorja, de helyette jött egy ostoba, hibát-hibára halmozó török géniusz, aztán jól elcseszte a helyzetet. Persze itt az is gond, hogy rövid volt a kispad, mert se Costa, se Ramsey nem állt rendelkezésre az üveglábuk miatt, így nem is maradt becserélhető játékosunk. Cuadrado jogos volt sztem, de nagyon kritikus helyzetben jött. Dybala elönzőzte a helyzetet, Ronci tisztán kaphatta volna akkor, ő ma egyébként sem volt rossz, végre centerként játszott, még ha rövid ideig is, meg is lett az eredménye. A védelem fejetlen volt teljesen, Bonu és Ligt se tudták hol vannak a második félidőben, Matuidi szokásos. Összeségében Bentancur sérülése volt a fordulópont. Végére pedig le a kalappal Szczęsny előtt, bárki bármit mond, a világ top 3 kapusa között van, zseniális amit meccsről meccsre művel! Kurva csalódott és dühös vagyok, de remélem ez a pofon paradox módon segít. FORZA JUVENTUS PER SEMPRE!

JuventusFanatikus 2019.12.07. 23:04:12

@Holloka: Micsoda kommentek:D Ezekért érdemes volt elolvasnom a poszt alatti hozzászólásokat:D Picit javítottál a kedvemen:)

Eddig tartott a veretlenség, sajnos számítottam rá. De rossz érzés is kikapni:/ Nyilván megint Sarri a hibás, sőt a legújabb hepp, hogy Bernardeschi a bűnös mindenért IS. Az Ő szöglete volt rossz, Ő rúgta fel Lazzarrit a kontránál, sőt még Correát is a tizenegyesnél, meg Ő maradt le Luiz Felipéről és Sergejről, sőt Ő nem passzolt CR- nek is. Azért van egy határ...

JeetTrader 2019.12.07. 23:06:26

Magunkat győztük le...súlyos labda eladások voltak középen amiból gólt/gólokat kaptunk. Eddig ezeket megúsztuk mert hoki csapatok ellen játszottunk.

Sajnos ultra gyenge a középpályánk. És így nem lehet hozni azt a támadó játékot amit olyan áhítattal várna mindenki.

Amúgy ma életveszélyesen játszott szegény Cuadrado is. Folyton paráztam, hogy nehogy összehozzon egy 11est...erre kiállítják...
Bentancurnak jól ment, de most ő is kiesik...lassan nem lesz középen senki.

Az első félidőben volt egy kb 20 perc ami elég jónak tűnő játék volt, de gyorsan elmúlt.
A bíró amúgy meg egy vicc volt.

Pjanicon és Bentancuron kívül eladnám az összes középpályást és átállnék 4-2-3-1-re. Roni is megtalálná a helyét...

Szomorú vagyok, de lehet ez a pofon kell, hogy megrázzuk magunkat és Sarri merjen változtatni.

Juventino86 2019.12.07. 23:07:24

@JuventusFanatikus: Fentebb leírtam. Bernardeschi csak az egyik oka a vereségnek. Sajnos van még több is. :(

Juventino86 2019.12.07. 23:08:37

@Andras74: Én most már támogatnám, hogy Maxi visszaüljön a padra.

Andras74 2019.12.07. 23:09:46

@Contelegend: nem értek veled egyet.
Engem nem érdekel sem a Sarriball, sem a szép játék, csak a győzelem.

Idén láthatod, mennyit ér egy edző: Conte / Sarri.

Nyilván, Conte számunkra vállalhatatlan.
Maxit porrá alázták azzal, h Sarri ült a helyére.
De Ancelotti jövő héten lapátra kerül, és inkább elnézném őt...

Baggio73 2019.12.07. 23:09:58

Az megvan srácok, hogy még fizettünk is a Chelsea-nek, hogy Szarri idejöjjön?
Szarriball - ugyan már, csak rágja a csikket, meg irogat a noteszébe, hogy már mióta nem gyújtott rá! Hányok tőle!

JuventusFanatikus 2019.12.07. 23:11:10

@Juventino86: Nem Te verted ki a biztosítok, de nyilván ezzel a résszel nem értek egyet. Ott tartunk, hogy már senki sem tud normálisan elvégezni szögletet. Dybala már annyira beképzelt lett, hogy ezen a meccsen mindent kapura lőtt, még a szögleteket is, Pjanić sarokrúgásai az utóbbi időben szintén kritikán aluliak:/

Andras74 2019.12.07. 23:11:22

@Juventino86: én pedig el sem küldtem volna.
Számomra top 5 edző, és még szimpatikus is. De Sarrinál még Ancelottival is többre mennénk.....

Direct_01 2019.12.07. 23:11:56

Indítvànyozom a következő Juve - Milanra, Egri mellé ültessék be Puzsér Róbertet.Meglàtjuk mekkora szàja lesz ennek a majomnak,ha egyàltalàn szóhoz jut.

Bodnar Daniel 2019.12.07. 23:12:08

Ideje volt már nagyon is kikapni. De az még mindig vicces, hogy az emberelőnyben a meccset végig hentelő Lazio húzza az időt vezetésnél és átállnak védekezni.. :D Nekik olyan volt megverni a Juventust, mintha magát a bajnokságot nyerték volna meg.

Voltak szép megmozdulások egyébként. A fogalmatlansággal van baj, amire most rátesznek a sérülések egy kicsit. Pont Bekúr volt az aki visszahozta a reményt a közzéppályára és kapásból le is sérült.... :D Szerintem ez több mint szerencsétlen dolog. Ez nálunk most katasztrófa. Ugye Pjanic kisárgázta magát.

Egy vaskos részét a problémáknak Paratici hozta, a fogalmatlan keret menedzseléssel. Emre barátunk a legnagyobb példa, mi történik ha elbaszod az öltözőt. És akármennyire is undinak tartjátok Sarrit, az öreg próbálja önmaga megoldani ezt a túlfeszültséget (hellyel közzel sikeresen). Úgy, hogy neki ez tökéletesen nem a feladata. Én Paraticit ereszteném szélnek először egyébként, ha azon lenne a sor, hogy meg kell egy igazi kerékkötőt nevezni.

Aki a fix középpályán volt, annak a kétharmada alkalmatlan labdaügyes játékra. Akit meg hoztak, azok meg lutrik voltak, vagy adoptálódniuk kellett, és még kell is. Én 100%-ig biztos vagyok abban, hogy az idő oldja meg ezeket a gondokat, nem a hirtelen változtatások.

Azt látni, hogy a középpályán már engedi kifelé Khedirát és gondolom Matuidit is az öreg, csak most megint beszopta a pótlást. És betenni meg most épp szinte nincs kit. Megint egy hónap szívás lesz, de egyszer kialakul és akkor nem kell többé ezzel az üggyel törődni.

A szélső hátvédek helyzetével meg nem lehet mit csinálni. Paratici elbaszta és pont. Talán jövőre meg lesz oldva.

Bekúr konzisztens fejlődésével és játszatásával, esetleg Rabiot berobbanásával és egy legalább használható szintre visszaálló Can-al elképzelhető, hogy lesz valami olyasmi amit Sarri akar. Eddig az van, amit dob a gép. De még mindig jobb, hogy mi most szenvedjük ezt a szar időszakot végig, amíg Milánó sötétebb részén élvezkednek, hogy minden rendben van, meg a Lazio, hogy 50.000 évente letudnak győzni egy emberhátrányban lévő Juventust....

Még mindig a Napoli az aki előre tud lépni és fel tudja velünk venni a versenyt, a többi csak múló mulatozás. Attól nem kell beszarni, hogy a játék miatt nem nyerünk bajnokságot. Csak egy brutálabb sérülés hullám tud minket megállítani. Vagy, hogy Paratici még tovább tekergeti a fospalacsintát ahelyett, hogy dolgozna...

ZecH 2019.12.07. 23:12:25

@JuventusFanatikus: Bocs kajak a stilusomert, de rohadtul ideges vagyok. En egyaltalan nem Bernat okolom, ennyi erovel Pjanicot is lehetne. Tisztan latszott hogy ahogy kiesett a kozeppalya motorja vegunk volt... es a motor nem Pjanic hanem Benta. Nem a tamadokon mult szerintem, persze nyilvan mindenki 100%os helyzetkihasznalast szeretne. Az interes gyereknek amellett h szerencseje h kulturaltan tud megnyilvanulni igaza van abban h minimum 3 lazito sarga maradt el amelyek tobbsege utan veszelyes szabadrugas kellett volna kovetkezzen. botrany volt a jatekvezetes. katasztrofa. ez az egesz aprosagokon mult de vegkepp nem Sarrin. Sose szidtam, most sem fogom. nyilvan o is hibazhat. de a jatekosok is hibaznak. emberek. ez van. fel kell dolgozni..

danimester1 2019.12.07. 23:12:28

@pedronegroo: a lilák nem lesz akadály a ....nek ez szinte biztos.A formájuk ritka sz@r,vergődnek.Szerintem amíg bírják és nem szakadunk le nagyon,akkor az egymás elleni meccs lesz a döntő és az hogy a téli szümet után ki milyen formában lesz.

Grinta 2019.12.07. 23:12:28

Jár a gratuláció a Lazionak,és Inzaghinak.Elkapták a Juventust.Láthattuk mit is jelent ez Nekik emocionálisan.A legfontosabb dolog-e vereség után,hogy a háborút tekintve csupán kettő pont a különbség a tabella első két csapata között.Személyi kérdésekben Ronaldo-ról,és Bernardeschiről mondanám az hogy javuló tendenciát mutat,Can teljesen offon van,Szcseszny pedig úgy védett tízesre,hogy kapott három gólt.Játékunk nem volt egyébként vállalhatatlan,de mint minden meccsnek,ennek is vannak/voltak fordulópontjai-amikből most rosszul jöttünk ki.Értem ezalatt Dybala ajándékba kapott labdáját,amit elpüfölt(nem bántom érte,gólt akart szerezni,de jobb megoldás lett volna passzolni.Benne van.)Másik pedig a kiállítás,hiszen azt a szituációt,amit egy Juventus szintű taktikai brigád-egész egyszerűen nem engedhet meg.Ha innen vesszük,benne volt a győzelem.Keseregni nincs ok,nagyon.Kiderült az amit sejtettünk azért-mégpedig az,hogy a Juventus nem verhetetlen csapat.Hogy mik vannak : D Húsz meccsenként azt gondolom belefér.Láthatjuk azért hogy Európában szenvednek ettől jobban is a saját bajnokságukban,verhetetlennek hitt csapatok(Man.City,Bayern München) No de vissza a Juventushoz.Nem bántom Sarrit-de nem nagyon látszik mit is tesz/tett hozzá tevőlegesen a csapat játékához.Illetve ez nem teljesen igaz-hiszen a komolyabb meccseken ebből megvillantottak valamicskét.Az sajnos nem segíti a csapatot-taktikát-támadójátékot,hogy Rabiot nem integrálódott megfelelően,Douglas Costa,Ramsey állandóan a maródiak listáját erősíti.Ebből az utóbbi kettő egyértelműen nyerőember lehet(ne) a tudásából,posztjából fakadóan.Következik otthon egy Udinese mérkőzés-sima győzelem kell hogy legyen,Samp ellen idegenben bármi lehet-itt egy pontvesztésre gondolok,elsősorban döntetlenre,bár Juventus győzelem valószínű,aztán pedig Sarrinak meg kell! nyernie az első kupát a Juventus trénereként.akkor is,ha picsát se érdekli Szuperkupa a jelenlegi Juventus szintjén.Ez a mostani helyzetben,kell hogy jöjjön,már csak építő jelleggel is.
Kicsit kitekintenék a rivális meccseire is.Még futnak,nem pukkadtak ki.annyira nem is fognak,mint szoktak-bár a bajnokság végére lesz az két győzelem különbség is,ami előrelépés az Ő szemszögükből.Egy hazai mindent bele Barcelona meccsből mennek a Fiorentínához,kettővel később pedig Nápolyba.Azért ez egy épülő csapatnak nem egy kívánságműsor.Kicsit kitekintenék újra Európába-Man.United/Ole Gunnar..és mindezt párhuzamba állítanám Mauricio Sarri mesterrel.Múlt hétig ott sem látszódott semmi,aztán mestervizsgaként elkapták a Tottenham-Man.City duót.Aztán hogy később mi lesz,jó kérdés-lásd Chelseat,akik olyan pofásan néztek ki eddig,és most a spirál másik vége néz ki.Szóval érdekes dolog ez.Én kívánom Sarrinak hogy egyszer forduljon át igazán ez az egész,arra mit szeretne úgy nagyjából megvalósítani.Forza Juve!

Juventino86 2019.12.07. 23:14:52

@Andras74: Még ő is jobb lenne szerintem. @JuventusFanatikus: Többen is borzalmasan játszottak, sajnos Dybala is komolyat hibázott. És De Ligt megint... 2-3 jó meccse volt összesen.

Nem leszek népszerű, de szerintem Marotta elküldése is komoly hiba volt. Ez most már kezd beigazolódni.

FeriGjuve 2019.12.07. 23:17:55

Szar Vitray ivadék!!!

Andras74 2019.12.07. 23:18:07

@Bodnar Daniel: irigylem az optimizmusod, és remélem, h igazad lesz!

GGábr81 2019.12.07. 23:18:39

@Grinta: na ezt érdemes volt végig olvasom

DelPiero2 2019.12.07. 23:18:50

@FeriGjuve: Hivatalosan kéne fellépnünk egri ellen. Írni egy panaszlevelet, hogy ne az a köcsög közvetítsen Juve meccseket!

MeGmOnDtaM 2019.12.07. 23:18:52

Jaj de sok a károgó... ma minden összejött a hazaiaknak, nekünk meg a gólon & csodaCsöcsnin kívül semmi. Ez van, ilyen a foci. Rengeteg a sérültünk, sokat hibáztunk, azért ezt ne Sarrira kenjétek. Volt olyan sorozat Maxival 2015-2016os idényben, amire itt úgy látszik kevesen emlékeznek, hogy sorban szoptunk az első fordulótól kezdve...
www.worldfootball.net/schedule/ita-serie-a-2015-2016-spieltag/1/

Kellett a pofon, ebből felállunk. A BL megvan, ez a lényeg, mindenki épüljön fel és behúzzuk! :)

FeriGjuve 2019.12.07. 23:19:06

@Watakuki: rothadjon meg ez a szarházi!!!

2019.12.07. 23:20:10

@JuventusFanatikus: Köszi! :D
De a felét hirtelen felindulásból írtam, ezért van benne annyi káromkodás :D. Viszont károgó babót tényleg várom, most végre dörzsölheti a tenyerét, hogy megmondta. Tuti jön majd, de.......

JuventusFanatikus 2019.12.07. 23:21:45

@Grinta: Örülök, hogy ismét hozzászóltál, veled is tökéletesen egyetértek!
@ZecH: Semmi probléma nincs, épp elismerem azt, ahogy a csapathoz viszonyulsz:)

2019.12.07. 23:22:36

Ez hulyen fog hangzani, de nagyon logott mar egy vereseg, most megerkezett.
Eddig Sarri 1. eveben azert pontszamokban jok vagyunk, de sok a kapott gol, most dol el majd h Sarri mekkora magus. Ha BLben kizugunk es bajnoksagban sem lesz eredmeny, kicsit kapni fog a vezetoseg az fix.

Mai meccsrol: Bernardeschi -1 ember, padon a helye. Can felelmetesen forman kivul van, de elhetne a lehetosegekkel. Ill jeleznem Sarrinak h Rabiot is a keret tagja.
Belso kp-nk felelmetesen gyenge es osszvissz 1 Higanyt tudunk becserelni. Jo h Paratici szerint eros es mely a keret. Kar h fel csapat tobbet serult, mint bevetheto.
Diginel meg vki arra rangatja a cerkat h Egrit mindig Juve meccsekre teszi? A pali konkretan elelvez mindig, ha Juve ellen fujnak es haborog ha nrm fujnsk vmit ellenunk.

DelPiero2 2019.12.07. 23:22:46

@Grinta: kíváncsi lennék belül mi játszódik, pl. Mandzu ügyben. Azért furcsa, hogy a Napoli elleni meccsek is bőven a javunkra billentek, mégis Sarrit hozták Allegri helyett. Mandzu mellőzése (aki pár évet már letett az asztalra, VB döntőben gólt lőtt nem is olyan rég, nálunk is meglőtte a góljait) Sarri kedvéért tették ki? Szóval idejön vki a semmiből, és mindent rábíznak vakon.

Watakuki 2019.12.07. 23:23:23

@FeriGjuve: egyetértek, de sajnos nem sokat tudunk ellene tenni.

ZecH 2019.12.07. 23:23:48

@DelPiero2: Ja... fontolgatom a levelet... bombaval mellekelve, nevre szoloan, ajanlva tertivevennyel!

JuventusFanatikus 2019.12.07. 23:25:08

@Holloka: Remélem most lesz egy kis változás a mondandója végén, mondjuk az, hogy "Sarri nem cáfolt rám":D

Andras74 2019.12.07. 23:26:25

Tavaly (és előtte) Allegri tehetett a sok sérültről. Most még több sérült van. Gondolom, ez még az ő sara....

2019.12.07. 23:28:01

@JuventusFanatikus: Nem lenne jó, akkor az a mondat kattanna be nála hetekre :DD

JuventusFanatikus 2019.12.07. 23:28:23

@DelPiero2: Szerintem egy petíció lenne erre akár megoldás, hogy Nagy Viktor és Egri Viktor lehetőleg ne közvetítsen Juve meccset. Nem biztatok senkit, de ha valaki valamit akar tenni, akkor szerintem ez lenne megoldás, szerintem jó pár ezer ember az ötlet mellé állna.

JuventusFanatikus 2019.12.07. 23:31:09

@Holloka Előfordulhat:D De igazán írhatna már a Kolléga, kíváncsian várom az értékelőjét, addig én ugyan le nem fekszem:D:P

ZecH 2019.12.07. 23:32:32

@Andras74: De bandi nem ertelek teged/titeket. Attol meg hogy nem szidjuk Sarrit nem is Allegri a bunbak. Nem ertem miert jottok mindig ezzel a folyamatos szembe allitassal. Allegri egy csodalatos idoszakot nyomott le nalunk amit vallom hogy nincs meg egy edzo aki valaha megismetel, de elfaradt az egyuttmukodes. Ha tetszik ha nem valtani kellett. A valtast majd ertekeljuk majus vegen, addig ne oljuk mar meg az edzot... lecci. Olyan halas lennek. Nem minden Sarri hibaja. Probaljatok mar meg eszrevenni a jo dolgokat is, ne csak a rosszat...

Andras74 2019.12.07. 23:38:53

@ZecH: azért hasonlítok, hasonlítunk össze, mert Maxinak a csúnya játék miatt kellett mennie.
Keresem én a szépet, de nem látom! Pedig, elvileg azért van itt Sarri.

Európa egyig legértékesebb kerete a miénk! Eddig ezért nem kerültünk nagyobb fekáliába, de nagyon rossz az irány!

Ezt a keretet nem átformálni kéne, hanem irányítano, forgatni....

Grinta 2019.12.07. 23:55:11

@DelPiero2: Mandzukic a Szívem csücske,de nem tudunk semmit arról ami a háttérben folyik,vagy nem folyik-hiszen a faszi nem is edz a kerettel,vagy egyáltalán mi van?!Az oké hogy nem számít rá,bóvliba meg nem ment el.Ezeket megérti az ember,de azt hogy decemberben nincs keretben egyetlen egyszer sem..legyen szó bárkiről..profi klub,profi játékos nem tudom miként engedheti meg magának.Nagy csönd.Ennyi van egyenlőre.Mondom,Én elfogadom ha nem számol vele,de ez nonszensz helyzet.@Andras74: Mostani írásodban azt mondod,nem kell a keret átformálni,fentebb meg azt,hogy két középpályáson kívül mindenkit kipicsáznál.Ez akkor hogy is van? /Allegri egyik volt védőbástyájaként is meg mosolyogtaó dolog olvasni azt,hogy szerinted már mindenki jobb lenne mint Sarri.Ne ess át kérlek a ló túloldalára,azt javaslom.Ancelotti?Én bírom Őt,de ami most jelenleg folyik odaát Nápolyban,vagy volt pl.Münchenben azt nem kívánhatjuk ide.Sajnálom,de ez van.Jobb lenne a realitások talaján mozogni ebben a kérdésben is,mert hogy a Juventus nem fog edzőt váltani decemberben,az olyan szentháromság,mint hogy nem ad el öt középpályást,mint szedret,szatyorba.A dolgok nem így működnek.Meg úgy sem hogy Allegri visszaül.ez komoly klub,hagyományokkal,itt a presztízs évtizedek alatt épült fel.

Juventino86 2019.12.07. 23:55:41

Gyerekek, ha nincs középpálya, akkor ezt szerkezeti változtatással kellene kezelni. 4-2-3-1 kell, és esélyt kell adni Demrialnak, mert sajna De Ligt ma is benne volt két gólban. Mondjuk Bonucci se játszott jól. Lengyel - Danilo, Demiral, Bonucci, Alex Sandro - Pjanic (ha már nem lesz eltiltott), Bentancur (ha nem sérült meg) - Ronaldo, Dybala, Cuadrado - Higuain.

Bodnar Daniel 2019.12.08. 00:00:06

@Andras74: Annyira nem vagyok optimista. :D Csak realista.

Többen kivannak akadva, hogy a Juve követi a Real, a Barca, az angol élklubbok működési elvét, meg hogy új a címer, meg hogy Ronaldo miatt éhező Fiat munkások. Amit megtudok érteni, mert persze nyilván sokkal lelketlenebb a történet így. Ha tudnánk időutazni, és legalább 5 huszonéves Del Piero lenne a keretünben, akkor követelném én is, hogy tegyük meg. Kár, hogy nem tudjuk...

Viszont elfelejtik az előnyeit. Ezek a klubok azért nyernek átlalában legalább 2 kupát évente, mert ez a modell kiszámíthatóvá teszi ezeket az eredményeket. Erőből be lehet tolni a csapatot TOP 3-ba, még akkor is ha semmi sem fog összeállni 100%-osan.

Nagy pénz, nagy foci. Ezt főleg az Interes srácnak írom le legalább kétszer hetente, hogy ez a legnagyobb különbség, ami kb szakadékként tátong a Juventus és a többi csapat között. Lehet ezért útálni a Juvét, de mi nem faszfej módon jutottunk el a "sztár" csapat kategóriába, ahová bárki szívesen igazol mára Európában.

Következetes építkezéssel, Olasz tulajdonnal, ügyes és kifizetődő gazdasági modellel, és írtózatos kurva nagy mákkal, hogy a Conte érában nem sérültek ennyire a játékosok, mert ott nem volt másodvonal a padon. Akkor is behozott volna minket legalább a harmadik helyre, de bajnokságot nyerni az valóban csodaszámba ment (plusz Muntari góljába...), egy fele annyira erős kerettel, mint ami most a hullarablóknak van.

Biztos lehetsz abban, ha egy ilyen klubbot építesz a pokol utolsó bugyrából mint ez a Juventus ma, abban van tartás és lehetőség, hogy maguk irányítsák a sorsukat. Egyszer biztos, hogy nem fogjuk megnyerni a bajnokságot sem. Nem hinném, hogy ez most következne be, de tény már melegebb a pite.

Lehet picit furának tűnik, de a fő oka annak, hogy a Milan, a Roma is a szopóágra száműzetett, az a tulajdonosi szinten baszódott el alapjáraton. Az Inter sem tűnik többnek, mint egy ebben az évben egy dolgot jobban csináló társaságnál 10 olyan dologból, amit még évekig nem tudnak megoldani egyszerre.

Én azt gondolom, hogy a Juventus a legjobb klub Olaszországban. Nem azért mert pont nekik szurkolok, hanem mert megdolgoztak érte. Mert gazdaságilag és sportszakmailag ügyesebben és hatékonyabban működtek majdnem 10 évig másoknál, mert a tulajdonosi kör imádja a klubbot, nem CSAK pénzt most rajta keresztül. :D Én ezeket is látom, mikor éppen Emre Can úgy mozog a pályán, mintha az egyik 4-6-osból dobták volna ki ma hajnal 5-kor.

Amikor először nyertük meg megint a bajnokságot Conte-val, akkor a Milan volt éppen a legjobb klub. Ugye ők pont Thiago Silva és Ibra kombó eladásával kezdtek el lejtmenetbe kapcsolni, ami Berlusconi szakításával pörgött be igazán. De ma, ebben a pillanatban mi vagyunk a legjobb Klub Olaszországban, szóval csak magunknak tudjuk elbaszni. Ez mindig ad okot optimizmusra. :)

JuventusFanatikus 2019.12.08. 00:01:45

@Juventino86: Csak az baj, hogy Sarri nem fog szerintem átállni két középpályásra, mert a regista a motorja a taktikájának, ebben a szisztémában viszont teljesen más lenne a leányzó fekvése. A másik probléma, hogy kevés a támadó ehhez a felálláshoz, télen komolyan kellene hozzá igazolni.

JuventusFanatikus 2019.12.08. 00:05:05

@Juventino86: A másodikban mit hibázott de Ligt? Azzal, hogy próbálta középre fejelni, de nem volt pontos? Ne már... Egyébként is, a harmadik gólt senkinek nem írom fel, még ha komoly hiba is lett volna, akkor már épp mindegy volt....:/

Juventino86 2019.12.08. 00:05:23

@JuventusFanatikus: És pont ezzel van a baj. A lényegre tapintottál. Nagyon félek attól, hogy Sarri nem fog tudni váltani, mert nem ismer max. 2 féle felállást. De oké, legyen egy 4-3-3, de valami szerkezeti váltásra szükség van, mert nincs szélessége a támadójátéknak. Mondjuk jelenleg a 4-3-3-hoz is kevés a középpályásunk. A télen mindenképpen igazolni kell, és eladni is :(

Juventino86 2019.12.08. 00:06:04

@JuventusFanatikus: Te magad írtad le, pontosan ebben hibázott De Ligt. Mondjuk az már nem sokat nem számított, támadtunk, aztán kinyíltunk hátul.

JuventusFanatikus 2019.12.08. 00:14:05

@Juventino86: Szerintem túltoljátok a bűnbak keresését néhány esetben, nálam a támadó harmadban elveszett labda nem lehet gólhoz vezető hiba, semmiképp sem. Ha hibásokat keresünk, akkor az első gól Bonucci hibája, aki lemaradt Luiz Felipéről (picit tudott csak az olasz hozzáérni), míg a másodiknál de Ligt volt hibás. A harmadiknál mint mondtam, senki sem bűnös teljesen, a holland középre fejelt labdája után még Danilo bohóckodott valamit.

Juventino86 2019.12.08. 00:18:39

@JuventusFanatikus: Nem keresek én bűnbakokat. Amikor De Ligt jól játszott, azt is leírtam. Dybala javuló formáját is dicsértem. De ők ma ketten vastagon benne voltak a vereségben. Hibázott Bonucci is az első gólnál, Emre Can végig felelőtlenül jászott, Bernardeschi meg nagyon gyenge szegény. Szóval többen is borzalmasan játszottak ma. Kaphatna lehetőséget Demiral, eddig egy meccse volt. Azon elég rosszul játszott, de egy hét múlva kezdetném őt. Hátha. Emre Cant el kell adni minél hamarabb, ahogy Bernardeschit is. Kell helyettük két jó középpályás, meg most már azt mondom, hogy talán egy új edző is. Sarri most először vesztett, a statisztikái jók. A gond az, hogy kb fél év után sem látszik a fejlődés, és hogy több győzelem is csak a hatalmas mázlinak vagy pár villanásnak volt köszönhető. Valami teljesen újra van most szükség. Végtelenül szomorú és csalódott vagyok a mai meccs miatt. :(

babo0410 2019.12.08. 03:32:45

@Holloka: @JuventusFanatikus: És megint velem foglalkoztok. :D De tudjátok mit? Most már csak azért se! Annyit csak, hogy Sarri ma se lett szimpatikusabb. Lehet javítani az Udinese ellen. Mert most két forduló alatt 3 pontot nyert az inter velünk szemben. És ez a szomorú. Én nem szeretném, ha az inter és Conte taszítana le a trónról. Pláne azt a 1ö-es szériát jó lenne összehozni.

Andras74 2019.12.08. 06:25:19

@Grinta: tudom, hogy nem fogunk év közben edzőt váltani.
Sőt, az külön szerencse, hogy nincs beleszólásom a dologba.
Szurkolóként viszont haragudhatok, h Sarrit látják megoldásnak.

Azt hiszem, kicsit félre értettél. A sok kapott gól miatt nem a védőket bántom, hanem a rossz taktikát. Mint minden példa, úgy ez sem teljesen jó: egy F1-es autót sem a Budapest-Bamakóra készítesz fel!

Andras74 2019.12.08. 06:42:23

Jöhet Sarritól a következő, "buták voltunk" nyilatkozat.
Szánalmas, amit művel a padon. Sosem szerettem, és úgy tűnik, nincs is miért.

Nyugodtan szídjatok, ez egy szimpla, szurkolói vélemény. A csapatom élére nem egy ilyen balekot szeretnék!

kisnemesg 2019.12.08. 06:51:42

SARRI OUT!!!

már eleve ki gondolta komolyan, hogy ezt a tajparaszt tetvet kell idehozni? Ő ilyen sampdoria, max napoli szint...
nem ért a sztárokhoz, nem tud motiválni, a juve öltönyös kispadjára meg beültetni ilyen h&m es outlet szerkóban nikotin vattát szopogatva hát gyerekek legszívesebben odaköpnék Agnelli elé, hogy héka mi ez már???
Sarrinak (ha nem menesztik) sikerülni fog ami se Conténak és se Allegrinek az az nem nyer semmit ezzel a juventusszal...
Az ő helye Genovában van ahol legózhat a pici kis vízhordókkal és egész évben arról ábrándozhat, hogy egyszer jön a juve hozzánk játszani...
SARRI OUT!! SARRIVEDERCHI!!!!!

kisnemesg 2019.12.08. 06:54:49

meg a jegyzetei? mi a fxxxt ír fel? mi kell este hazafele a DeSparból?

kisnemesg 2019.12.08. 06:57:15

az elmúlt X év kemény munkáját simán lerombolják...
most nemhogy nem nyerünk semmit, megint nem lehet majd ronáldókat és de ligh-t eket igazolni...
pont jövőre amikor a reál, a bayern, a city és barca is keményen ott lesz a piacon keretfrissítás gyanánt...

Andras74 2019.12.08. 07:07:39

@Bodnar Daniel: köszönöm, h ilyen részletesen kibontottad!

Én máshonnan, egyszerűbben közelítenék: szerinted a Lazio és a Juve kerete között 3 pontnyi különbségnek kellene lennie?
Mert, ha szerinted sem, akkor a padon viszont nagyon le vagyunk maradva, és nem csak a Laziótól.

Nekem egy kicsit Del Neri / Ferrara / Zacceroni "déja vu" érzésem van.......a teljesség igénye nélkül.

Andras74 2019.12.08. 07:09:56

@kisnemesg: nincs videója, hogy azon nézze vissza......

Amíg jegyzetel, addig sem kell a "művét" néznie!

Mi meg nézhetjük néma üzemmódban a meccseinket, h ne halljuk a kárörömöt.....

Grinta 2019.12.08. 07:55:28

Összességében nézve picit javítanám a mondandómat.Korrigálnám.Lőtt góljainkon,és a játékhoz való hozzáálláson látszik az elképzelése.Több labdatartás,kis csapatok ellen a terület át nem engedése.@Andras74: Tavasszal kezdődik el igazán a buli.Véleményem szerint addigra kell összeállni valaminek.És ez még nem úszott el.Én megértem az ellenérzésedet vele kapcsolatban (Én sem örültem hogy Sarri érkezett edzőnek) de ettől az unszimpátiától képesnek kell lenni eltekinteni ahhoz,hogy korrekten meg tudjuk ítélni a munkáját.Egy bajnokságot nyerő Juventusnak kettes gólátlaggal kell rendelkeznie,és feles kapottal.Ettől még kicsit messze áll a statisztika,de korántsem reménytelen.Ha most a bajnokságra tekintünk,azért mondjuk tegnapi legyőzőnk,a Lazio,áll egy 10-3-2 vel,amivel a bajnokságot is vezethetné elvileg.Sarri-t a játék fazonírozásához szerződtették..de az eredményesség mellett.Az eredményesség megvan-nyilván kupát nem nyert,ugyan mikor is nyerhetett volna itt? -játék néhol alakul.Ha nem percekben gondolkodunk,meg hónapokban csupán-akkor a bizalomnak meg kell(ene) lennie felé (is). Sokan a csodájára járnak az Atalantának,de az sem egyből épült fel.És mindezt úgy,hogy olyanfajta eredménykényszer nincs,mint a Juventusnál.Itt az edző akkor is hülye,ha nyerünk.Az a nem mindegy.Cuadrado kitalálásáért,pedig külön piros pont jár,mert mikor ez komolyan felmerült-bizony a fejemet fogtam,és bizony rám cáfolt.Ezt a tegnapi piros sem feledteti.Maximálisan bevált,nem félelem faktor ahogy megpillantom a nevét a védelem szélén.Viszont Can lejtmenete is Sarrié,ha egy játékos építését Neki tulajdonítjuk.Szóval semmi sem egyszerű,emberi dolgok is belejátszanak.Tetszett tegnap a csapat kémiája,jobban mondani nem tudom.Passzoknál,szituációknál lehetett érezni,ide vehetjük a néhol (jogosan) megtalált Ronaldot is-tőle ezt várom el,Bernardeschitől pedig a tegnapi legyen a minimum.Nem kell hogy megváltsa a világot,hogy csillogjon-csak tegye bele a szívét,lelkét..és jön a többi magától.Ezt a két,három játékost neveztem meg tegnap is.Bentancur-ról külön szeretnék most szólni.Iszonyat hasznos.Sokszor Én sem veszem észre,eltűnik párszor,de kell ebbe a csapatba.Tehát még mindig idő,idő,idő..anélkül nem fog menni.Azzal sem biztos,de anélkül biztosan nem.Saját példámból tudom,hogy csapatjátékhoz,úgy hogy legyen is éle a dolognak,,sokszor nagyon kicsi kell,egy olyan apró összekötő elem..ami lehetne Costa vagy Ramsey,és máris összeállna az egész.Szóval keseregni nincs ok,mindenkinek tanácsolom hogy fel a fejjel,dobjátok a Juventus cuccot magatokra,ne legyünk örök hőbörgők,mint az más csapatoknál visszataszító.Forza Juventus!,és további jó hétvégét mindenkinek,szeressétek akit lehet.

venember83 2019.12.08. 08:21:21

Nem tudjátok, kirúgták már Sarrit? Kinevezték már Maxit?

del pipi 2019.12.08. 08:49:29

Persze! Én is szomorú vagyok a tegnapi meccs után, a fociban ilyenek is tudnak történni. Én bírózni nem akarok, de hát ilyen bírót drótból hajtogatok! És nem a kiállítás miatt, és nem a tizi miatt mert az mindkettő jogos volt. Hanem azok miatt a lábtaposásokról amik meghatározó sárga lapos szituk, és valószínű minden másképp alakul. El is mehet a jó büdös.....! Nem feltétlen keresnék bűnbakot, de egyértelmű hogy az én személyes kedvencem az. Egyszerűen passzolnia kellet volna Ronaldonak...vagy akkor be kell verni...de inkább passzolni!!! Ez még 1:1-nél megint más irányba vitte volna a történéseket. Azért láttam ezt sokan le is írták , de azért az első félidőben amikor a Ronaldonak kellet volna egy egyszerű vissza passzt a Dybalának azt se feledjétek, inkább át ívelte Bernának...és nem az egyszerűbbet választotta. Tehát ami nem tetszik, tetszett hogy ők ketten ahelyett hogy összedolgoznának...rivalizálnak egymással, ez szar! Akadnak itt olyanok akik szándékosan nem akarják meg látni hogy azért tegnap elég jól futballozott a csapat(persze ez később szétesett a kiállítás után) Most amit mondok az kemény lesz! Azért elmegy mindenki a........ba aki úgy állítja itt be a dolgot hogy itt van a világvége! Akkor drukkoljatok a BP Erőműnek bazzeg! Senki sem verhetetlen, látjuk...Grinta már leírta, nyugi a Pool is belefog szaladni a késbe, és az Inter meg a Lazio is ott fog majd kikapni meg X-elni ahol nem is gondolná! Forza Juve! Én a következő héten is a JUVENTUSNAK SZURKOLOK ÉS NEM AZÉRT HOGY VESZÍTSEN!

ZecH 2019.12.08. 08:57:04

@Grinta: Ez az utolso (foleg ez, de a tobbi is) nagyon kiraly iras volt! Nincs is nagyon mit hozzafuzni. Eleg hasonloan latom a dolgokat. Igenis latszik a valtozas, helyenkent van kombinativ jatek es ha nem is allandoan jon ki de ott van a jatekunkban a taktikai elkepzeles (ez Allegrinel sajnos nem igazan volt tetten erheto mar a vegen)

Reggelre kialudtam a fajdalmakat. En abban bizom ez a vereseg ebreszto lesz a csapatnak es motivaciban plusz erot jelent majd. Egyebkent szerintem alapbol ez lenne az egyik legfontosabb amit az edzoi stab meg hozza adhatna a csapathoz, mert megfelelo motivacioval siman vissza lehet terni a helyes utra.

2019.12.08. 09:12:19

Leírtam tegnap is, de egy alvás után reálisabban látom. Paradox módon remélem, hogy majd ez a pofon segít minket vissza a "helyes útra". Ez csak azért kellett, hogy erőt merítsünk belőle, és sajnos nagyon felfedte a hiányosságokat is, pedig az első 35 percben nagyon jól játszottunk, az egész csapatot, kivétel nélkül ideértve, de ezt már este én is, és mások is elmondák. Továbbra is nagyon csalódott vagyok, dühös is, de az már kevésbé, főleg amiatt, hogy a férgeket nem tudtuk egyből visszaelőzni. Ilyenkor merül föl bennem, hogy mégis mi bundázunk? Cuad lapja jogos volt, de a lazio egy csomószor jobban jött ki a bírói döntésekből, mint mi. De ha valami csoda folytán X, vagy a mi győzelmünk jött volna 2-1-nél,akkor megint csalókká válunk? Hol van az igazság? Forza Juventus!

ZecH 2019.12.08. 09:28:27

@del pipi: Pipi te azert hianyoztal tegnap este helyre tenni itt egyeseket. Koztuk engem is. Rendesen elkenodtem. De ma reggelre ujult erovel allok a csapatot vedok tengelyeben. Amugy az a durva, hogy mindenki lesajnalja ezt az olasz pontvadaszatot kozben pedig kajak nem is olyan rossz. Eros tulzas hogy az itteni csapatok az angol ligaban mind utolsok lennenek. Azt sajnalom csak hogy a sinternek akkora makja van hogy ok az elejen jatszottak veluk, nem most mint mi amikor jo formaban vannak. Elkeseredni viszont nincs miert, 2 pont lofutty. Ledolgozhato siman, de dolgozni kell erte es remelem ezt most mar mindenki tudja es erzi a csapatbol. Ingyen ezt most iden nem adjak...

del pipi 2019.12.08. 09:43:39

@ZecH: Azért a meccs után elolvastam a kommenteket perverz módon, nem akartam senkit helyre tenni mert sok itt a hörcsög aki Juvebőrbe öltöztetett mínusz jel! El sem tudják képzelni hogy ilyen megtörténhet hogy ki kap egy csapat, amúgy kár érte mert nem így indult. Halál biztos csapatot láttam a kiállításig, azt hogy benyeltük a szokásos gólunkat azon meg nem is csodálkozom. Nekem is az volt a tegnapi gondolatom hogy mákja van az Internek hogy nem mostanában találkoznak, az még egy kicsit formán kívüli csapat volt de ha jól emlékszem a meccsre ott is inkább az X volt a reálisabb, de talán 1:0 lett. 2 pont az semmi, mindenki csúszik még.

Sunny21 2019.12.08. 09:46:59

Sajnos Cuadrado nagyot hibázott, ha bal lábbal csúszik simán eléri a labdát, de mivel nem vérbeli védő megbocsájtható.
Egyébként számomra nem volt egyértelmű piros az eset. Messze volt a kaputól és kifelé ment a labda, középen visszazárhattak volna... Adható, de szigorú piros volt.
Jókor jött a vereség, elhitte a csapat, hogy bárhogy is játszunk nem kaphatunk ki. Remélem most felébrednek a srácok!!

Mitya10 2019.12.08. 10:25:09

@Sunny21: Amùgy tudod mit nem èrtettem de lehet ezzel egyedül vagyok :D Èn is elvoltam kenődve de ìrtam este h abszolùt szàmìtottam 1 tegnapi veresègre mert valòban a levegőben lògott màr ès egy nagyon jò formàban lèvő csapathoz mentünk am is. Na de ami meglepett amièrt am is tegnap kivoltam ettől a bìròtòl h ugye Cuadrado belèpője utàn adott 1 sàrgàt. Na most ha ezt Cuadradonak adta akkor mi a faxomat nèzett vissza? :D Hogy mennyire voltak messze a kaputòl vagy mi? :D Amennyiben elismeri a szabàlytalansàgot ès ezt sàrgàval jutalmazza azt h ìrhatja felül 1 videòzàssal ahol ugyanazt làtta vègülis? :D Persze ha Immobilenek adta műesèsèrt ès ezèrt nèzte vissza akkor sorry bàr nekem abszolùt ùgy tünt a bohòcnak mutatta alapbòl :D

Sunny21 2019.12.08. 10:41:22

@Mitya10: Nem is gondoltam erre, de igazad van. Elvileg mindent látott.. A szabálytalanságot, a helyzetet, és úgy döntött sárga lap!
Nyilván szóltak a VAR szobából, de akkor Matuidi eseténél ezt miért nem tették meg???

JuventusFanatikus 2019.12.08. 10:41:28

@Mitya10: Cuadrado kapta, mert mikor megnézte a videót, mutatta, hogy nincs sárga, egyből piros jár. Érdekes volt az egész, mert alapból meg kellett volna adni a pirosat, mert egyértelmű volt a szituáció.

dobor norbert 2019.12.08. 11:02:35

@del pipi: Gyerekek! Kikaptunk.Ennyi.
A kenyér ettől nem lesz se drágább,se olcsóbb. Benne van a pakliban.
Nincs értelme háborogni,ez a csapat épülőben van. Örülhetünk,h még csak most szívtunk.
Tanulni fogunk belőle,ahogy mindig. Ez az erőssége a Juventusnak! A sok türelmetlen lepkeagyunak üzenem: nem eladogatni meg kirúgni kell szezon közben(nem is lehet),hanem ebből az állományból kell ütős Csapatot építeni! Májusban kell károgni mikor a kupákat osztják,addig még rengeteg idő van.
Az ég kék,a fű zöld,Szeretem a Juventust úgy ahogy van!
Ez így van jól!

Italia85 2019.12.08. 11:19:36

Nem rossz csapat ez a Lácijó, szépen összekapta Pippo őket, viszont a Juve játéka még mindig lehangoló, úgy számolom kb. 8 létszám feletti, kiégett játékosa van a csapatnak, ha nem lesz meg a BL-4 ,sem a bajnokság,a vezetőségben váltani kell, érdemes lenne egy támadó szellemű edzőt szerződtetni, a sok kerékkötőtől megválni, és 4-5 év alatt fiatalokból építeni egy hasonló mentalitású csapatot,mint a Tottenham vagy az Ajax, még ha ehhez zsebbe kell nyúlni pár spílerért akkor is ( ld. Joao Felix, Tonali, Pellegri stb...) , bár nem megy úgy a Fiatnak, de ha a szép és eredményes játékhoz kínai pénz kell az sem érdekel,a Margit 250 Millát csengetett ki a nyáron,és kisebb- nagyobb sz*pásokkal 5-6 éve tényezők a BL-ben, és a bajnokságban IS! Nyilván nem jó példa, de sajnos a XI. században már minden erről szól... persze vannak üdítő kivételek... de a Juve sajnos 20+ éve vár erre... jó lenne felébredni a rózsaszín, ingyenesen igazolható álmokból...

spaolo1981 2019.12.08. 12:20:55

Először is gratulálok a Lazionak, megérdemelten nyertek. A mostani Juve legnagyobb problémáját abban látom, hogy hiába van két csapatra való játékosunk, jóindulattal 8-10 ember az, akire számítani lehet. Értem ez alatt, ha valaki pl.sérülés vagy lapok miatt kimarad a kezdőből a helyettese egyszerűen nem üti meg a mércét. És ez nem csak a tegnapi meccsen volt egyértelmű. Benta lesérült, Can borzasztóan szállt be, vagy Bernának egyszerűen nincs alternatívája, mert Costa és Ramsey is folyton sérült. Cuad folyamatosan jobb bekket játszik, holott ott lenne még DS és Danilo. Középhátvédnek vettük Demiralt, ő viszont soha nem játszik. Rabiot a kispadon ücsörög.
Könyörgöm, nem mindig játszunk rangadókat, egy Bologna, Sassuolo, Lokomotiv stb. csapatot gyakorlatilag a "B" gárdának is ütnie kell. Úgy érzem, csak papíron hosszú a kispadunk a valóság ennél sokkal aggasztóbb. Nem tudom miért van ennyi formán kívüli játékosunk, holott Can, Berna vagy akár DS egyáltalán nem rossz játékosok, de egyszerűen görcsbe áll a gyomrom, ha nekik kell játszani. Már tavaly is ezt láttam a meccseken, idén azonban ez hatványozottan érvényes. Megengedhetetlen egy Juve-szintű csapatnál, hogy a kispadról beszálló játékos gyakorlatilag nettó emberhátrányt jelent. És itt most nem csak Can-ra gondolok, habár tény, hogy sajnos rajta látszik a legjobban a bizonytalanság.
Erre sürgősen megoldást kell találnia Sarriéknak, ellenkező esetben ne várjunk előre lépést.

Type-R 2019.12.08. 13:43:15

Itt vannak az adminok helyre tenni a renitenseket, nem szükséges éltérő vélemények miatt kelteni a feszültséget.

babo0410 2019.12.08. 13:54:00

@del pipi: HA ez volt a jó játék… Tegnap a teljes második játékrész kuka volt, nem csak a kiállítás után. Az első még azt mondom biztató, de a második...

del pipi 2019.12.08. 14:41:52

@babo0410: Maradj már Babo! Nem is láttad a meccset...főztél! Gondolom amikor lefújták a meccset mondtál egy: yessssss! :))))))

babo0410 2019.12.08. 14:54:56

@del pipi: Láttam a meccset, különben nem írnék semmit. És miért kellett volna örüljek? Mert elverték a kedvenc csapatomat? Az nagy öröm! Én nem az vagyok, mint sokan Allegri idején, hogy már-már várták a vereséget, csak Allegrit kitegyék. Egyelőre olyan nagy hurrá optimizmust sem érzek. Sajnos a meccsen nagyon kis ideig tudtunk megint küzdeni. Sajnos Inzaghi a vezetésünk után egyre jobban Sarri felé tudott nőni. Szomorú. Sarrit Inzaghi lefocizta, és még a kiállításra se tudott érdemben reagálni. Csak az elkeseredettség volt az arcán. És ha az edzőn ennyire látszik, hogy nem tud mit kitalálni, az kihat a csapatra is. De a jövőhéten lehet javítani az Udine ellen.

2019.12.08. 14:59:16

@babo0410: Figyelj, most te vagy ennyire nem értesz a sportághoz, vagy tényleg ennyire azt nézed minden meccsen, hogy Sarri nem visel öltönyt és ettől nem látod, hogy mi van a pályán :D
Igenis jól játszottunk, de szerintem Bentancur kiszállásáig. Jobban, mint idén nagyon sokszor, kikaptunk, ezúttal nem csak a saját hibánkból. Sajnos lemaradsz ezekről, mert csak Sarri bácsit nézed külön kamerán, hogy mit visel, mit rág stb, hogy jegyzetel, és hogy mennyire Szar(ri). Én lennék a legnagyobb híved, ha a tavalyi babo visszatérne, aki foggal-körömmel védte a Csapatot, nem csak a rosszat keresve. Remélem te is akkorát ordítottál a végén mint Egri :D.

És ha nem változol, még többen fogják ezeket leírni babokám. De....

del pipi 2019.12.08. 15:12:45

@babo0410: A védelemnek nincs több kérdése! :)

Andras74 2019.12.08. 17:54:36

@babo0410: amennyiben a szokásos 2:1-re összeizzadunk egy győzelmet, akkor minden happy lesz???

ZED! 2019.12.08. 18:04:52

@babo0410: Hallod, vicc amit írsz..
Ennek a bukónak Sarrinak nem sok köze volt. Benta megsérült, aki az egész csapatból kiemeljedett?! Can, aki a helyére került, aki szinte idegen mindenkihez?? A többiek meg sérültek!!! Okoskodni könnyű, ez nem fifa...
Egyébként is kurca gyenge KP. tovább gyengült....

babo0410 2019.12.08. 18:29:49

@Holloka: mit írtam kis ideig jól ment. De érdekes most még a vereség után is mentegetitek az edzőt. Allegri már minden lett volna ilyen vereség után. De szerintem nem én vagyok nagyon elfogult. És igen, amikor 3-1-re vernek minket, az nekem nem jó játék. Pláne ilyen vereség.

babo0410 2019.12.08. 18:31:28

@ZED!: Allegri minden vereségért hülye volt, sőt a győzelmekért is, Sarrinak meg semmi köze nem volt hozzá. Rendben.

babo0410 2019.12.08. 18:32:08

@Andras74: Nekem most elég lesz, csak nyerjünk.

2019.12.08. 18:35:18

@babo0410: Máskor pedig sírsz, ha 2-1 az eredmény. Igazi szélkalas vagy, és ezzel Mindent elmondtam, amiért lassan megutál az egész blog.

2019.12.08. 18:40:39

@babo0410: És azért az elég érdekes szerintem, hogy amikor a Dühöngőben nalokig a ruhákról beszéltél, én voltam az egyetlen szinte, aki azt írta, hogy bír téged a stílusodért, most pedig az egyik legnagyobb kritikusod lettem. Ez pedig szerintem nem engem minősít.

del pipi 2019.12.09. 05:13:50

@Holloka: Esküszöm próbálom megfejteni @babo0410: lényegét! De talán így elsőre az ugrik be hogy: neki folyamatosan harcban kell állnia valakivel, a világgal, az sem baj ha sokszor hülyeséget mond...mindegy majd úgyis átviszi a mondandóját! Ez okoz nála valamilyen katarzist! Meg hát amit itt a blogon kap sokszor azt sem teszi be a karácsonyfa alá, de szerintem perverz módon élvezi is. :))))

Norbis85 2019.12.09. 09:14:32

Ismét az optimistábbak oldalára állnék. Szerintem egyáltalán nem játszottunk rosszul, főleg az első félidőben, Benta sérüléséig. Dybala sajnos elönzőzte a tálcán kínált lehetőséget, Ronaldo pedig végre mutatott valamit abból, amit tud. (Azért lehet, csak a régi emlékek szépültek meg túlzottan, de annyira jó lenne egy Del Piero-Trezeguet párost látni újra a pályán, ők nem sajnálták leadni a labdát a másiknak.)
Sokan jönnek azzal, hogy Allegri így meg úgy, de a múltkor már írtam, hogy szerintem nem lenne sokkal jobb a helyzet, sőt, talán még rosszabb. Az előző szezont elég rosszul zártuk, ha jól emlékszem. Nem lett volna tegnap semmi gond, ha nem esik ki Benta. Cuadradora nem tudok haragudni, szerintem rengeteget dolgozott a tegnapi meccsen, sőt az összes eddigi meccsen. Volt egyébként egy kameraállás, amikor föntről mutatták az esetet, nekem ott úgy tűnt, hogy megváltozott a labda irány egy kissé a becsúszáskor, de a tényeken nem változtat.
Azoktól kérdezném, akik a sérüléseket folyamatosan az edzői stábok fogyatékosságára fogják, hogy egy rossz ütközés során bekövetkező sérülést, milyen edzésmódszerrel lehet elkerülni? Mert ha folyamatosan görcsöt kapnának a játékosok, akkor érteném, hogy a nem megfelelő alapozás, de ez, hogy valakit lerúgnak, megtaposnak, térddel beleszállnak, ezeket nem tudom edzői hibáknak felróni.
A meccset magát pedig perverz módon tudom élvezni, persze nem végig, de mindig van 15-30 perc, amikor azt látom, hogy van szép játék. Tegnap egyébként Pöttöm nem semmit védett a 11-esnél, na meg persze amúgy is stabilan, jól játszik.

Camoranesi90 2019.12.09. 11:44:40

@Norbis85: Az első és az utolsó gondolattal teljesen egyetértek. Amúgy ez a meccs volt kb az első olyan idén, ahol az a klasszikus rangadó hangulat érződött. Nyiulván nem örülök soha ha kikapunk, de egy ilyen agresszív és kemény/ sokszor a keménynél több, szabálytalan játékot mutató ellenfél ellen nekünk is fel kellett volna venni a kesztyűt. Pumukli és a lengyel kiállítása esetén sem szólhattunk volna egy szót sem, ennek ellenére többször éreztem azt, hogy ezekenek most oda kellene lépni, ahogy acerbi is minden szereléskor a lábfejet kereste.

A játékvezetés meg iszonyatos volt. Nekem azzal sosincs najom, h avan bírói tévedés. Azzal sincs, ha ellenünk van csak, de ha valaki ilyen szinten következetlen, és hol kemény, hol megengedő, hibázik percenként...remélem ez a fazon nem vezet több meccset idén, ahol mi vagyunk.

Norbis85 2019.12.09. 12:15:22

@Camoranesi90: A bíró említésre sem méltó,annyira rossz volt. Egyébként Matuidi letaposása is megért egy misét, ugyanakkor kaphattak volna még egy 11-est/szabadot (nagyon a vonalnál volt Bonucci taposása). Ha őszinte az ember, tényleg pocsék bíráskodás mellett, azért mi is kellettünk a vereséghez. Ettől még fáj, és nem aludtam jól.

del pipi 2019.12.09. 12:46:09

@Camoranesi90: @Norbis85: Adom amit írtok! Még én sem vesztettem el az optimizmusomat, most jön egy meccs aminek semmi tétje de nem fontos ám kikapni! Akkor érkezik a negatív kommandó és már sorozatról kezdenek majd beszélni. A hétvégi pedig kötelező, érdekes meccsek jönnek...

Baggio73 2019.12.09. 14:24:21

@kisnemesg: Végre más is látja amit én!!!

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1849) bajnokság (3351) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (897) elemzés (40) előzetes (854) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1644) játékosokról (9859) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2422) meccsek (4117) mercato (4124) nyilatkozat (7391) Olasz Kupa (315) összefoglaló (403) pletyka (4152) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (173) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (286) video (195) Címkefelhő
süti beállítások módosítása