Allegri: "Nem szeretnék úgy visszatérni, hogy rosszul csinálom"

allegri_massimiliano_labdakezeles.jpgA Juventus korábbi trénere, Massimiliano Allegri egy interjúban arról beszélt, nem kíván az éppen zajló idény közben munkát vállalni, és jelenleg fő célja, hogy angolul tanuljon.

A mester arra a kérdésre, hogy mikor várható visszatérése az edzősködéshez, az ESPN FC-nek elmondta: "Júniusban. Nem tudom, hogy lehet-e ezt szabadságnak nevezni vagy sem.

Giovanni [Branchini] és én azonnal így határoztunk. Abban a pillanatban, ahogy a Juventusszal elváltak az útjaink, az volt a döntés, hogy kihagyok egy évet."

Allegri ezután kitért az okokra is: "18 évem volt játékosként, aztán 16-ot edzősködtem. 34 év után álltam meg.

Boldog vagyok. Van lehetőségem önmagamra, arra, hogy beszélgessek emberekkel. Csinálhatok olyan dolgokat a magánéletemben, amelyek a szenvedélyeimhez tartoznak, szeretek színházba járni, elmenni egy kiállításra, könyveket olvasni."

A trénernek mostanában az angol nyelv elsajátítására is van ideje. Ennek kapcsán kifejtette: "Itt, Milánóban járok órákra. Egész jól tudok beszélni. A szövegértés részét egy picit nehezebbnek találom. Ha olyasvalakivel beszélek, aki segít nekem azzal, hogy kicsit lassabban beszél, akkor őt megértem.

Nézek filmeket [angol nyelven], és ha olvasok valamit angolul, kiválóan megértem."

Allegri végül a jövője kapcsán úgy fogalmazott: "A következő egy fontos év lesz. Lényeges lesz a döntés szempontjából, amit majd meghozok, és fel kell rá készülnöm.

Egy év kihagyás és öt Juventusnál töltött esztendő után nem szeretnék úgy visszatérni, hogy rosszul csinálom. Az kikészítene."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr2915340648

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jamal Jamal 2019.12.06. 13:16:18

Én azért még visszavárom a Juventushoz kiváncsi lennék hogy mit alkotna egy másik játékos állománnyal és egy esetleges Olaszországon kívüli tapasztalat után.

venember83 2019.12.06. 14:16:36

Nehéz lehet ez az angol, szegény Maxi is hány éve tanulja...

JuventusFanatikus 2019.12.06. 14:33:27

@venember83: Ezt csak alátámasztani tudom:D

del pipi 2019.12.06. 15:13:13

Első körben kíváncsi volnék hogy mihez kezd egy Top csapatnál, addig is kívánok kellemes pihenést, jó szórakozást a hobbykhoz!

Rikoo 2019.12.06. 17:13:18

Hát nekem nagyon hiányzik a mester. Egyáltalán nem tudom annyira magamévá érezni ezt a mostani csapatot, mint a Lippi, Conte és Allegri féle csapatokat.
Igazából rosszul vagyok, ha egyáltalán meglátom Sarrit is, nem szimpatikus, de ez van, azért szurkolok neki, mert sajnos a csapat bukását is jelenti, ha nem jönnek az eredmények.

rockitbaby 2019.12.06. 19:03:23

@Rikoo: Érdekes ez, hogy mi számít eredménynek. Sarri azért jött, mert európaibb focit akartak Agnelliék. Allegri szállította az eredményt, de főleg utolsó évében a játék, hát na. Erre most, Sarrival sem játszik szebben a csapat. De mégis veretlenek vagyunk egyedüliként a top bajnoksáhokban.

Szezon végén az évértékelő beszélgetést nagyon meghallgatnám, mert jelen pillanatban az új edző elképzeléseit adott meccsen csak percekig mutatjuk. Ha ez a merce, akkor még gondban van a Mister. Ha az eredmény, akkor meg semmi gond.

venember83 2019.12.06. 19:38:01

@Rikoo: a Lippi és Conte csapatok még oké, de Allegri alatt mind változott a csapat, és egyre nemzetközibb lett. Szóval utóbbit már egyre kevésbé tudtam magaménak érezni. De ez talán csak én vagyok, én Allegrit sem tudtam az előbbi kettőhöz képest igazán a Juvéhoz kötni. Nekem ő mindig az AC Milan edzője marad, ahogy Conte is a Juventusé.

Wizzurah 2019.12.06. 20:51:53

@rockitbaby: Liverpool is veretlen khm, a top meg kérdés mit nevezünk top-nak, csak a számokat nézve, fociélményt nyújtva, stb. mert utóbbit tekintve nálam a serie a már sajnos jó ideje nem top liga.

Juvejuve 2019.12.06. 21:20:58

@Wizzurah: Liverpool már rég nem veretlen :)

Wizzurah 2019.12.06. 23:12:27

@Juvejuve: Top bajnokságokban úgy irta, ergo gondoltam a bajnokságot nézzük. Amúgy nem, de ne is hasonlitsuk össze az ellenfelek minőségét, akik ellen a juvénak és akik ellen a liverpoolnak kell játszania. Nem vagyok poolfan mielőtt azt gondolná bárki is :)
De visszatérve a juvére az jogos, hogy az eredmények végülis megvannak, bár nagyon sokszor csak a szerencsének volt köszönhető, valamiért mégis keserü a szánk ize, ezzel én is igy vagyok, nem tetszik amit látok ill. nem látok szép jövőképet, de remélem mindannyiunkra rácáfolnak a fiúk.

babo0410 2019.12.07. 01:36:16

"Csinálhatok olyan dolgokat a magánéletemben, amelyek a szenvedélyeimhez tartoznak, szeretek színházba járni, elmenni egy kiállításra, könyveket olvasni."
Na pont ezért kedvelem annyira. Mindig is látszott rajta, hogy egy nagyon művelt ember, és van stílusa is. Örülök, hogy a kedvenc csapatom történelmének is a részese lehetett.

rockitbaby 2019.12.07. 06:13:39

@Wizzurah: A Liverpool a Napolitól kapott ki, akiket mi megvertünk. Az angol bajnoksàgot pont úgy símázzák, mint mi azbolaszt mostanában. De attól a csapattól kaptak ki, akiktől mi nem. Kár ezt túlmisztifikálni, hogy a Liverpool így, vagy úgy, vagy besztlíg stb.

del pipi 2019.12.07. 08:46:26

@babo0410: Na én meg pont ezt szeretem Sarriban! Hogy olyan mint egy Ferenc téri ultis a gyerekkoromból, jól öltözködik, elpippant három doboz cigit, megiszik egy 20 csésze espresso-t , és nem fostos. És amiért imádom az ahogy rágja azt a kis ótvart a meccs közben(mi a tököm az? talán egy cigicsikk a földről?) Na mindegy a lényeg hogy parádé...ja és kit érdekel hogy veretlen a csapat?!! :)

alexGicamo 2019.12.08. 09:16:07

Még mindig nagyon szimpatikus ember benyomását kelti számomra .
Sok sikert neki a továbbiakban !

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3377) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (911) elemzés (40) előzetes (858) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9907) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4149) mercato (4136) nyilatkozat (7434) Olasz Kupa (326) összefoglaló (409) pletyka (4166) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (199) Címkefelhő
süti beállítások módosítása