Sarri: „Dybala jelenti a különbséget jelenleg”

sarri_maurizio_bl_sajtotajekoztato.jpgMaurizio Sarri az Atlético Madrid elleni szoros győzelmet követően Paulo Dybala fontosságát emelte ki.

A bianconero klubnak egy döntetlen is elég lett volna a csoportelsőség bebiztosításához, azonban Paulo Dybala csodálatos szabadrúgásgóljának köszönhetően mind a három pontot begyűjtötte az Öreg Hölgy.

„Sok energiát elhasználtunk a ma esti meccsen, de ez elkerülhetetlen a Bajnokok Ligájában. Szerintem nagyon jól teljesítettünk, de a hétvégi, Atalanta elleni meccshez hasonlóan keményen kellett küzdenünk a győzelemért.” - mondta az Öreg Hölgy mestere a Sky Sport Italia mikrofonja előtt.

„Mindenekelőtt egy nagyszerű első félidőn alapult a győzelem, erre tudtunk építeni. A Serie A meccseken általában nehézségeink vannak a gyors passzok végrehajtásában. Talán több a motiváció a BL-ben, de ez hiba, mivel minden kiírásban ilyen stílusban kellene futballoznunk.

Dühös voltam a második félidőben, mivel könnyelműen eladtuk a labdát. Ugyanaz volt az érzésem, mint az Atalanta ellen, túl sokat hagytuk az ellenfeleit beívelgetni szélről a labdákat. Talán jó lenne intenzívebben zárni a széleken, ahonnan ezek a beívelések és passzok jönnek.”

Cristiano Ronaldo visszatért a csapatba, és a 90 percet is végigjátszotta, ezért felmerül a kérdés, hogy a térdprobléma megoldódott?

„Nem beszéltem még vele a térdfájdalomról, de úgy tűnt, hogy jó formában van, mivel a meccs végső szakaszaiban húzódott hátrafelé, keményen harcolt, és segített a védekezésben.

Paulo Dybala világszinten futballozik, ez nagyon pozitív időszak számára, ezért most ő jelenti a különbséget a csapat számára.”

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr5115326568

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Knob 2019.11.27. 09:06:33

Jééé!!!! Mégis tud Dybala focizni? Ezt azoktól kérdezem akik tavaly el akarták adni! Ha most Ő nem lenne, akkor elég szarul muzsikálnánk, már eredmény szempontjából. A játék nem szép, de ez nem az argentinok hibája. Ronaldo meg szar volt most IS. Nagyon szar. Ez a sérülés dolog meg már kezd unalmas lenni. Baszik ez sérült lenni, csak senki nem meri kimondani, hogy rossz és kész. Már 2 hónapja semmit sem csinál, csak aggat és kilövöldözi a labdákat az utcára. Egyértelműen a padon lenne a helye Higuain és Dybala mögött, ezzel a formával talán az olasz kupában kezdhetne...talán, de jó lenne ott is nyerni, szóval jelenleg ez is kérdéses.

triplat 2019.11.27. 09:23:09

Knob +1 de azért annyi előnye van Roncinak, hogy legalább 2 védőt leköt.

Rivendell 2019.11.27. 09:30:01

Dybala mondjuk rém gyenge volt,akinek az tetszett....es nem egy szezonon át volt kuka...1.5

Rivendell 2019.11.27. 09:31:52

En pl Higuval voltam úgy,hogy ne legyen eladva,mert amit melozott nalunk,plane hogy rekorder golkiralykent érkezve, kiv lettem volna melyik csatar vállalta volna még be. Talán Drogba volt még olyan melos. És ő is meghálálja a maradást.

Knob 2019.11.27. 09:39:38

@Rivendell: Mikor volt rém gyenge? Tegnap este, vagy az elmúlt 5 meccsén? Vagy tavaly, mikor gyakorlatilag középpályást kellett játszania a semmitérő horvát miatt? Ezt középpályás dolgot nem rég Chiellini is megerősített, ha nekem nem hinnél, de sajnos tényleg így volt.

Knob 2019.11.27. 09:40:14

@triplat: Higuain is leköt 2 védőt, csak Ő gólt is tud szerezni emellett. :)

Knob 2019.11.27. 09:42:46

@Rivendell: Én mondjuk nem voltam elájulva soha Higuaintól, de elismerem, hogy Ő egy igazi befejező csatár, aki, ha engedik eredményes is tud lenni. Emellett nekem igazából akkor tetszik mikor Dybalával játszanak együtt, egymás mellett. Szerintem Ők ketten együtt nagyon jók tudnának lenni, ha nem kellene erőltetni Ronaldot.

Rivendell 2019.11.27. 09:43:57

@Knob: 1.5 szezonon át volt kuka Dybala,az idei oszt nem számoltam bele.

Rivendell 2019.11.27. 09:45:02

@Knob: én csipem Higut,mert nem csak befejezés a területe,összjátéka is profi szint....kicsit amolyan Vucsi,vannak egyedi passzai,meglatasai.

Il Principino 2019.11.27. 09:52:34

@Knob: azért azt megkérdezném tőled,hogy az elmúlt bő egy évben hol volt ez a Dybala???Addig ki vitte a szekeret?Ronaldo..Vagy épp Mandzu vagy más..ez csapatjáték és a lényeg hogy valaki kihúzza a csapatot a szarból MINDIG!Mindenkinek vannak jobb és gyengébb periódusai ezért kár bevédeni vagy zrikálni bárkit a támadórészlegből.

Knob 2019.11.27. 10:18:39

@Il Principino: Válasz a kérdésedre: a középpályán, vagy a padon.

Ronaldo tavaly hozott egy jó szintet, de messze nem kimagaslót. Ezt a szintet amit tavaly mutatott Higuain is tudja hozni, Dybala meg pláne tudja. Mandzukic pedig szerintem teljesen felesleges volt mindig is, de ezzel itt sokan nem értenek egyet, így a horvátot én nem tudnám egy lapon említeni senkivel a támadó sorból. Azt hiszem, hogy amit már tavaly is irkáltam, hogy Mandzukic miatt ment el Higuain, és miatta szorult Dybala a középpályára, mára bebizonyosodott. Viszont egy tavalyi Ronaldóval és a horvát nélkül még a BL is meglehetett volna, de ez már mindegy. Jelenleg a gond az, hogy csak 2 valamire való csatárunk van és ez kevés lesz az egész szezonra, szóval remélem Ronaldo legalább egy középszintre megembereli magát.

Knob 2019.11.27. 10:25:09

@Rivendell: Amit már írtam is (és hála Istennek ebben a Capitano is megerősített), nagyon nehéz lehet ám teljesen más szerepkörben úgy focizni, ahogyan nem is tudsz! Egy kreatív csatár (amilyen Dybala) nem tud a középpályáról kizárólag passzolgatni. Tavaly is számtalanszor láttam Tőle, hogy az első félidőben, mikor a jobb oldali középpályás posztján kellett neki játszani, mikor megkapta a labdát, megindult a kapu felé, cselezett, de előtte voltak kb. öten, így elvesztette a labdát. Erre a mesternek az volta megoldása, hogy azonnal passzolja le, amint megkapta a játékszert, nem ám az a balfasz horvát helyett csatárként játszatni...neeeem. Persze, hogy nem ment neki. Megnézném Ronaldot a középpályán, mikor még az eredeti posztján is csak szenved.

Ugyanez volt Pjanic-csal. Védekező középpályást játszatni egy támadó középpályással? Igen, nem lesz tökéletes. Miért? Mert 15 év alatt csak a támadó mozgásokat gyakorolta, és jéééé.... nem megy neki a védekezés. Még most is csak akkor látjuk az igazi Pjanicot, ha felmegy a támadó harmadba.

Il Principino 2019.11.27. 10:36:31

Padon volt igen,mert még öreganyám is hasznosabban játszott volna nála..Középpályán???Én nem láttam még ott játszani pl Pjanic jobbján vagy balján,de lehet nem ugyanazt a meccset néztük :) vagy a szélen vagy középen játszott 4-3-3-ban..Ronaldo pedig messze kilógott felfelé ebből a csapatból,pláne az Atleti és az Ajax ellen csak pár ember felér az ő akkori szintjére akkor a bl-ben is sikeresebbek lettünk volna..Ronaldo nélkül jó eséllyel a csoportból ha tovább lépünk.Ő megtette amiért hozták,de társak nélkül nehéz,és be felejtsük majd 10 év van CR és Dybala közt..Teljesen más szint a két játékos.Majd ha egy FÉL szezonon át Dybala jelenti a különbséget minden meccsen,akkor el lesz felejtve a durcija,csapkodása amit leművelt mikor nem ment neki és Alllegri lekapta!Mindenki elfelejtette már...Pár meccset eldöntött,de sosem csinálta ezt hosszabb távon még!A probléma talán a felállásban keresendő,de CR nem felejtett el focizni hisz a válogatottban rendre betalált most is!

Juvegaspy 2019.11.27. 10:47:07

@Knob: kicsit osszevissza beszelsz de mind1

Baggio73 2019.11.27. 10:58:02

Hát párszor már kihúzta a szarból Dybala a csikkest!

JuventusFanatikus 2019.11.27. 10:59:20

@Knob: Dybala maximum trequartista volt, azaz támadó középpályás, úgyhogy mondhatjuk azt, hogy kp volt, de ha arra gondolsz, hogy Khedirával, Pjanić-tyal, és Matuidivel egy vonalban volt középpályás, akkor az az állítás teljes mértékben rossz.
Dybala tavaly játszhatott bárhol, nem tudott huzamosabb ideig jó lenni, nem kell csak a szerepkörre fogni. Mentálisan leépült a csávó, az a stílus egyáltalán nem kedvezett neki, és szerintem Allegri sem kezelte jól, sajnos. A lényeg, hogy most itt van, és tündököl!
Mandžukić miatt került a padra? Ez igaz, mert Allegri szisztémája egy olyan csatárra épült, a CR-Dybala duó akkoriban nem volt életképes, ennyi a történet. Sarri rendszerében merőben más a helyzet, mások a feladatok.
Higuaín pedig jelenleg Sarri Mandžukića:) Mind a pályán elvégzett feladatát tekintve, mind a belé fektetett bizalmat figyelembe véve.

JuventusFanatikus 2019.11.27. 11:02:05

@Knob: Pjanić meg abba a szar helyzetbe került, hogy Ő volt egyedül alkalmas arra, hogy regista legyen belőle, mert ennek a két edzőnek mindenképp kellett egy ilyen ember, ha nem kaptak külön erre "szakosodott" játékost, akkor kénytelenek voltak csinálni.

Knob 2019.11.27. 11:25:50

@Juvegaspy: Igazad van! Elnézést kérek az össze-vissza irkálásomért!

Knob 2019.11.27. 11:34:07

@JuventusFanatikus: Értem amit írsz, és értem a szisztémát is, de ha valaki (pl.: Dybala, Pjanic) évekig jól teljesített egy bizonyos szerepkörben, akkor csak azért, mert tud focizni (nem úgy, mint Matuidi) rögtön egy maximum középszerű játékos (itt a horvátra gondolok) miatt kell olyan helyzetbe hozni, hogy sem a karrierje, sem a csapat hasznára nem válik? Ezt a részét nem értem. Gyakorlatilag ezzel a húzással Dybalának Allegri elvett minimum 1 évet a karrierjéből szerintem.

Persze Pjanic-csal más a helyzet, mert a védősor előtt maradt neki olyan kvalitása, amit meg tudott mutatni. Passzolni tud, de védekezni nem, sőt sokszor nagyon bugyután old meg még mindig helyzeteket, de ez nem az Ő sara, hiszen nem a tudása és lehetőségei szerinti legjobb szerepkörben játszik.

Az edzőnek nem az az egyik feladata, hogy a rendelkezésére álló keretből (és ebbe a játékosok kvalitásainak a feltérképezése és kiaknázása is benne van) hozza ki a legjobbat? Persze hozzáteszem Allegri nagyon jó edző, csak az utolsó 1-1,5 éve inkább csak arról szólt, hogy tolja a semmit érőknek a karrierjét.

Knob 2019.11.27. 11:46:18

@JuventusFanatikus: Ja és majdnem elfelejtettem. Tudom, hogy nem értek a focihoz és szörnyen nyers, olykor érthetetlen dolgokat írok, de ettől függetlenül szeretek eszmecserét folytatni számomra érthetetlen vagy bosszantó dolgokról.

gomorra21 2019.11.27. 11:46:55

@Baggio73: csak a pontosság kedvéért: előbb a "csikkes" húzta ki Dybalát a sz@rból, utána kezdte el Dybala kihúzni a sz@rból a "csikkest".

Juvegaspy 2019.11.27. 12:08:03

@Knob: nincs elnezve.. Hasznald az agyad

megasün 2019.11.27. 12:45:33

Megmondtam hónapokkal ezelőtt, hogy CR a klub legrosszabb igazolása. Ez tegnap is igazolást nyert. Legkésőbb nyáron rá kell sózni valamelyik pénzes arab csapatra, mert nem Juve szint. 10 éve kellett volna megvenni, nem nyugger korban. Dybalát nyáron sokan el akarták adni, most nem tudom mit mondanak, mert Cr-nél sokkal jobb. Ha a portugál a pályán van az -1 játékos. Mondanak olyan badarságokat is hogy a portugál nincs kiszolgálva. Hát persze, és akkor Dybala mit szóljon fele annyi labdát kap mint CR, mégis fényévekkel jobb.

peti78 2019.11.27. 13:15:31

@Rivendell: igen 50% os passzpontossággal... Amig dybala fenn volt szépen folyt a játék, jött higany es jött a jól megszokott semmirevaló esetleges foci labdavesztésekkel.

tomi1231232 2019.11.27. 13:35:48

@megasün: +1
@triplat: Esetleg akkor köt le két védőt ha rajta nevetnek és nem tudnak a játékkal foglalkozni.... kabaré a csávó, de milyen arca van :D szánalmas.
Dybala meg egy isten, minden labdaérintése élményszámba megy.

triplat 2019.11.27. 14:18:09

@tomi1231232: Azért ez nem teljesen igaz. Az biztos, hogy most nem megy neki. De azért ha tüzetesebben megnézel egy meccset mindig rá van állítva 1-2 védő. Higanyra meg nem volt eddig szükséges, mert lassú mint egy éti csiga a főzővízben. Bár lehet, hogy ezek után változtatni fognak az ellenfelek és hoznak magukkal popkornt.

horvathimi2 2019.11.27. 14:44:24

Sziasztok!

Szeretném előre leszögezni, hogy amit most leírok, azzal nem akarok sem vitát gerjeszteni, sem okoskodni. Egyszerűen csak úgy látom, hogy eléggé nem objektív a megítélése szeretett csapatunk játékosainak itt az oldalon.
Szóval kezdeném Dybala elmúlt 1,5 szezonjával.@Il Principino: Az amit Te leírtál, hogy tavaly Ronaldo nélkül lehet még a csoportból sem jutottunk volna tovább, az nem igazán helytálló. Azért mert Ronaldo 1 gólt rúgott, míg Dybala 5-öt a csoport meccseken. Két meccset döntött el Dybala, egyet Manchesterben, egyet pedig a Young boys ellen itthon(3gól), sőt svájcban is majdnem kihúzta a csapatot a szarból, csak Ronaldo abba is belekontárkodott ugyebár. Szóval azt hiszem tavaly Paulo Bőven segítette a csapatot a továbbjutásban, míg Ronaldo csak szenvedett.
@Rivendell: Szóval szerintem már nem lehet igaz, hogy La joya 1,5 szezonon át nem ért semmit.Mert ha nem rúg ötö a csoportban, akkor nincs Atletico elleni párharc se és így Mr Zselé sem "villoghatott" volna.
Amúgy meg az Atleti elleni továbbjutás nem Roni érdeme, hanem az egész csapaté. Az igazi csapatmunka volt, mint amilyen előtte 1 évvel Madridban. Csak annyi történ, hogy a portugálra jöttek ki a helyzetek. Azt a két gólt más is befejelte volna, akár a Horvát tank vagy Higu. A büntetőhöz is cak annyi köze volt, hogy Ő rúgta, de azt Bernardeschi harcolta ki. Büntetőt berúgni pedig nem csak Ronci tud, ha jól tudom....Igaz a sajtóban másnap úgy írták meg,hogy Ronaldo egymaga ejtette ki az Atletit és itt blogon is voltak olyanok, akik ezt hangoztatták, de szerintem itt semmi ilyesmiről nem volt szó. Ronaldo egymaga sosem döntött el meccset semelyik csapatában sem. Ő nem az a típusú játékos. Utoljára ilyet Ronaldinhotól láttam a Real ellen, de Ő szerintem egy kivételes zseni/thetség volt.
@JuventusFanatikus: Az meg, hogy ki hol játszott és miért játszott vagy nem játszott mindegy is. A csapat úgy ahogy volt, nem volt jó tavaly. Maximum csak 1-2 meccs erejéig. Nem Dybalával volt gond, hanem az egész csapattal. Ronaldo teljesítménye pedig nem volt jó csak Ő rúgta meg azkat a gólokat, amiket előtte Higuain vagy Palika. A tavalyi szezonban rúgtuk a legkevesebbet az elmúlt nyolc évre visszanézve. Nem emelkedett ki a csapatból egy kicsikét sem és ezért nem is értem az aranylabda jelölést sem.
@gomorra21: Sarri pedig nem Dybalat húzta ki a szarból, hanem magát. Amikor látod, hogy van egy ilyen játékosod, akkor nem fogod azt mondani, hogy jól van hülye gyerek ülj le aztán Fifázzál. Ő látta azt, hogy játszatni kell és hagyni kell játszani, nem pedig ráerőltetni dolgokat, amivel impotenssé teszed a játékát.
Amúgy szerintem kár a két játékost hasonlítgatni, mert nem egyforma játékstílus. Szerintem Ronci nem illik az olasz foci közegbe, inkább a spanyolba. Ettől függetlenül jó focista, de nem születet zseni.
Dybalanak jobban fekszik az olasz foci, de Ő megélne más bajnokságban is szerintem, mert zseni típus.

Forza Juve!

Knob 2019.11.27. 14:47:33

@Juvegaspy: Te meg vegyél illem órákat, és tanulj meg írni is.

gomorra21 2019.11.27. 15:00:02

@horvathimi2: Sarri nem húzta ki Dybalát a sz@rból? Akkora apátiában volt a kisgyerek - félő volt, hogy elúszik a karrierje. Sarri felpakolta a csapatot két csatárral, miközben mindenki azon volt, hogy Sarri mániákusan ragaszkodik a 4-3-3hoz, és Dybalának lőttek. Hát, elég gyorsan váltott az öreg. A tavalyi évben már a labdát sem tudta átvenni rendesen a Kicsi; abban, hogy most jól megy neki, erősen benne van az a nem kevés labdás edzés, amit Sarri erőltet.

"[...] Csak annyi történ, hogy a portugálra jöttek ki a helyzetek. Azt a két gólt más is befejelte volna, akár a Horvát tank vagy Higu. " Hát, haver, ez legalább akkora marhaság, mint hogy CR egyes egyedül nyerte meg a meccset.

Knob 2019.11.27. 15:09:22

@gomorra21: Úgy értem: Ennyi elég is ehhez a témához.

Részletesebben: persze megértem a CR7 szurkolókat, hiszen én is voltam már elvakult játékossal kapcsolatban, de tény ami tény, Ronaldo idén gyakorlatilag egy senki a pályán. Nagyszerű karrier van mögötte, és sajnos itt már a mögött szón van a hangsúly. Nagy tiszteletet érdemelne a vezetőség és Sarri is ha mernék padoztatni a portugált, mert jelenleg nem való a kezdőbe. Én mondjuk olyan vagyok, hogy bár szerintem Alex volt az elmúlt 25 év legjobb Juve játékosa, már nem örülnék ha játszana, hiszen már nem menne neki, azon a szinten biztos nem, amilyenen Ő volt. Akármekkora CR7 fanok is vagytok, el kell ismerni ha már leáldozóban van a karrierje és nem kell mindig azzal jönni, hogy mennyit nyert és mennyi gólt rúgott. Ezekkel az adatokkal szeretett Juventusunk nem fog nyerni semmit. Jelenleg ezek már semmit nem érnek a pályán, és én, mint Juventus szurkoló azt szeretném látni, hogy nyerünk és ha lehet szép játékkal nyerünk. Viszont ennek mostanában Ronaldo csak kerékkötője.

JuventusFanatikus 2019.11.27. 15:19:08

@Knob: Nyilván, az edző dolga az is, hogy a rendelkezésére álló keretből a lehető legtöbbet hozza ki, de egyszerűen vannak olyan játékosok, akik nem illenek bele az edző elképzelésébe (pl: Emre Can). Hiába jó játékos, ha egyszerűen nem tudja a tréner nem tudja beilleszteni a szisztémájába, akkor könnyen borul az elképzelés. CR egyébként ilyen, sem Sarri, sem Allegri nem igazán tud vele mit kezdeni, és a így borul teljesen minden. Allegri bukásának egyik fő oka egyébként CR volt. Ide jönne Pep, a fél keretet rúgná ki, még a tehetséges Bentancur is könnyen lapátra kerülne, de akár Szczęsny is. Hiába kiváló játékosok, nem passzolnak az elképzelésbe.
Pjanić védekezése sokat javult Sarri érkezésével, nem mondanám azt, hogy nem tud védekezni. Eléggé rosszul követi le a támadókat, könnyen kicselezik, de a védekezése nem hátrány, ellenben a tavalyi Khedirával.

Én is szívesen folytatok eszmecserét, ha a másik félen legalább látom, hogy konyít valamit ehhez a sportághoz, vagy legalább az akarat megvan benne.

JuventusFanatikus 2019.11.27. 15:25:27

@Knob: Egy mondat jutott eszembe Koppányi Gergelytől, amit még olyan 3-4 éve mondott Cristiano Ronaldóval kapcsolatban. Arról kérdezték, hogy CR meddig tud majd játszani, és milyen szinten képes majd teljesíteni. Azt mondta, lesz még neki három jó éve, meg még azon felül két rossz. Mit ne mondjak, jelen esetben már kezd úgy tűnni, hogy kezd igaza lenni, de nem írom még le, bízom benne, hogy visszatér, és úgy játszik ahogy azt elvárjuk, de lehet az is, hogy a kiégésének első szakaszának lehetünk szemtanúi.

Knob 2019.11.27. 15:27:37

@JuventusFanatikus: Teljesen értem ezt a szisztéma dolgot, hiszen elképzelés nélkül nincs edző aki leülne egy padra. Ez már az edzői kreativitás része, hogy Ő maga mennyire hajlandó alkalmazkodni egy kerethez. De ezzel nincs is baj. Ronaldo kapcsán annyiban nem értek egyet, hogy ha nem is fekszik neki a szisztéma, vagy esetleg a társak, ettől miért nem találja el a kaput 16-20 méterről? Na most erre jöhet az a válasz, hogy mentálisan vannak gondjai, a fentebb említett szisztémás, taktikás dolog miatt. Na de kérem! Hát nem Ő a világ legprofibb játékosa? Nem Ő verte a mellét, hogy na most akkor ki a király, mert Ő megállja a helyét bárhol? Bezzeg Messi csak a komfortzónájában vagánykodik? Hát úgy tűnik neki is ott kellett volna maradnia...

JuventusFanatikus 2019.11.27. 15:30:53

Ebből a nyilatkozatból kimaradt egy kis rész, mikor Sarri azt mondta, hogy első gondolata Dybala góljánál az volt, hogy mi f@szért kell onnan rálőni a labdát: D

JuventusFanatikus 2019.11.27. 15:33:46

@Knob: Ronaldónak mindig sok helyzet kellett a gólhoz, csak most nincs az a mennyiségű helyzet, hogy tudja szórni a gólokat. Régen mennyit volt bántva szegény Higany a helyzetkihasználása miatt... Most CR még többet hagy ki.

Knob 2019.11.27. 15:38:54

@JuventusFanatikus: Hát én sem bánnám, ha össze kapná magát. Nem nem miatta, hanem a Juventus miatt. Nagyon szívesen látnék egy tökös, legalább a kaput eltaláló lövésekkel próbálkozó Ronaldot.

del pipi 2019.11.27. 17:07:32

Basszus úgy voltam vele hazajövök és jó paraszt módjára berúgom az ajtót és egy két embernek odamondom hogy hány óra van és hogy mennyi az idő. De azt látom hogy @horvathimi2: kolléga szép finoman elmondta az összes gondolatom csak szépen, @Knob:kolléga is elmondta ha helyenként kicsit szélsőségesen is de igaz amit mond. De azért egy két mondatban a feledékenyebb kollégáknak:@Il Principino: Szóval hol volt bő egy évvel ezelőtt Dybala? A válasz egyszerű: szét volt szerelve és be volt b...va a sarokba. Remélem ennyi elég. @gomorra21: Én nagyjából adom ezt a kölcsönösen kihúzták egymást...de Palika nyáron volt igazán apátiába amikor az ígéretekkel ellentétben a nyaralás közben tudja meg hogy árulják úgy hogy neki senki egy kukkot nem szólt, tehát ebben Iminek van igaza mert itt ő saját magát kellet először kihúznia az apátiából. @JuventusFanatikus: Tetszik hogy napirenden vagy a felállások terén, és mit is mondhatnék igazad van, de Dybalát úgy játszatta Allegri hogy nem láttunk tőle egy csellót mert valószínű meg volt tiltva, semmi kreatívkodás viszont az ember 16-os-tól 16-os-ig szaladgált, persze hogy arra amit tudna:gólt rúgni,gólpasszt adni arra már nem maradt erő, amúgy is kondi híján volt az egész csapat. Erre meg jön ez a szemüveges bagós csávó aki úgy néz ki mint egy kőbányai ultis azt hagyja a kisfiút focázni, azt mit ad isten? A srác eldöntöget meccseket. @Rivendell: Arra azért kíváncsi lennék hogy te honnan számítod azt amikor Dybala kuka volt, hogy jön ki az a másfél év? De tudod mit? Hagyd a pélóba mert én segítek neked, a egy kis videóval www.youtube.com/watch?v=j_EzWM7vu5g ez egy 78-as Juve mezben de ha jól számolom most már 86 gólnál jár, így a matek egyszerű ha így futballozik tovább akkor 14 múlva százados. És megelőzve mielőtt visszakérdés lenne nálam a matek a másfél év kukából ami bele esik a 2017-18-as szezonban 24 gól és a legjobb statisztikák Dybala mögött. Lehet hogy most majd @Juvegaspy: Barétom azt mondja nekem hogy: mész te Pipi a picsába( max egy jót röhögök rajta) de itt a blogon néhány embernek a Ronaldohoz való viszonya simán 18-as karikával fut! Ja és az új kedvencem:@peti78: Petyám: tegnap az volt a szerencsétlensége a Higunak hogy a Dybalát váltotta és nem a Ronaldot!

del pipi 2019.11.27. 17:14:02

@tomi1231232: @megasün: Bocs titeket kihagytalak! Egyetértünk még ha Ronaldo kevésbé idegesít mint azok az emberek akik megvakultak miatta, de azért a csapat érdeke az hogy ha csak a nyárig is de legyen már egy olyan Ronaldonk amilyen a Realnak volt, mert ő is megérdemelne egy szép befejezést a pályafutásának. De nem fogok hazudni sem, meccs közben szidom mert idegesít hogy egy az egyben nem tud megverni senkit, és nem is nagyon mer kiállni senki ellen.

Bianconero 2019.11.27. 18:25:46

Lesz még CR jobb passzban is, korai temetni. Persze lassul, depizik, duzzog néha, de nála elszántabb sportoló kevés van, tud és fog ő még meccseket nyerni nekünk. Amíg Dybala termel helyette, nem is kell Roncit sürgetni, ráér tavasszal is brillírozni, amikor igazán kell. :-)

Thuglife! 2019.11.27. 19:05:58

Azért maradjunk már a realitás talaján.olyan szögből, sorfallal, ilyen magas kapusnak nem kötelező onnan gólt kapni.Maradjunk annyiban hogy Oblak ha nem lepkézi be akkor még mindig Dybala barca elleni duplájáról beszélnétek.mert az hogy évente egy-két meccsen duplázik a bl-ben már elég hogy a világklasszisok közt emlegessük és ne adjuk el.A bal lába parádés ezt eddig is tudtuk.Az hogy mentálisan is lábra állt láthattuk abból hogy onnan megpróbálta,nem azzal foglalkozik mit kapna a bent feleslegesen felfutó fejelőktől.De mondom mégegyszer ha nincs a gól,mi marad?akkor már feltünik hogy 60 percet bír kondival a BL nevű sorozatban(akárcsak Pjanic)és a bl élmezőnyéhez közvetlenül nem tartozó AM ellen.Aki pedig mostanában BL-t akar nyerni annak angol csapatot kell megvernie...akik a 2. félidőben bedarálnának minket.kis híján az AM. is megtette.szóval ha ebből tendecia van(amit támogatok)hogy ne meccs közben alkossunk véleményt adott játékosról(aztán épp ő lövi később a gólt),akkor Dybalárol is szezon végén vonjunk mérleget hogy húzoember vagy csak el-el sül a balos.

del pipi 2019.11.27. 19:18:30

@Thuglife!: Hehe ! Vicces! De majd Bernáról is vonunk egy mérleget hogy mennyibe fáj a milan-nak! :))))) Aki Bergamóban olyan időjárás és pályaviszonyok mellett a 90 + -ban rúg gólt annak semmi kondi problémája nincs, tegnap is a Ronitól kellet volna elbúcsúzni nem Pajától. Ja és a gólról: Persze kapus hiba is lehet, de zsenialitás is mert onnan nem sokan csavarják rá, azért ne fájjon hogy valaki ott van mindig hogy eldöntse. Most nézzük meg csapat oldalról, azért én speciel nem lennék bánatos hogyha a Berna is eldöntene egy meccset meg a Ronaldo is.

JuventusFanatikus 2019.11.27. 19:26:00

@del pipi: Nem értek egyet @Thuglife!: Kollégával, de minek belekeverni Bernardeschit?

del pipi 2019.11.27. 19:30:51

@JuventusFanatikus: Tudja ő azt! hehe Meg hát kecsegének lenni is néha oly jó! áááóóóóóó! :)))))

Il Principino 2019.11.27. 19:38:26

@horvathimi2: Épp ez az,hogy Dybala csak a svájciak ellen villogott,egész szezonban az volt az egész produktuma+Manchesterben..Egyébként a svájciakat nélküle itthon is vertük volna sztem :)
"Amúgy meg az Atleti elleni továbbjutás nem Roni érdeme, hanem az egész csapaté."
Ebben hol az objektivitás,ha már azt emelted ki?Ha Ronaldo góljaival nyerünk az a csapat érdeme,de ha Dybala lövi a győztes gólt akkor az csak az övé :) Értem...
Apropó hol volt Dibcsi amikor az Atleti és az Ajax ellen játszottunk,de mondhatnám a bajnokságban elért góljainak számát szökő évente!És most lehet jönni azzal hogy alig játszott..Erre ott is az ellenérv Kean személyében játékperc/gól...
Az meg hogy Dybalat Ronaldoval egy lapon emlegessük nevetséges pláne ez a kijelentés:"Ronaldo egymaga sosem döntött el meccset semelyik csapatában sem!!!Melyik bolygón élsz már ne is haragudj.. :)

ZecH 2019.11.27. 20:29:15

knob, megasun, tomi123456789... mar megint osszefujta a szemetet a szel. Vakok tarsasaga. Komolyan ennyi blodseget osszeolvasni szo szerint fajdalom. Kar fiuk veluk szemben ervelni. Vakok, szoval igy teljesen hitelesen kepviselik a selejt allaspontjukat... akarom mondani sajat... sajat allaspontjukat.

horvathimi2 2019.11.27. 20:34:37

@Knob: Szerettelek volna téged is belerakni a hsz.-be, de kicsit sietősen kellett írnom.Épp dolgoztam.:D Szóval, mint láthattad teljesen egyetértek veled a témában és megértem a frusztráltságod is. Sajnos itt sokan előjogot adnak CR7-nek. Csak azt nem tudom miért? Hiszen itt még az ég világon semmit nem rakott le asztalra, max csak hisztit. A góljai nem hoztak semmi olyan eredményt(Bl cím), ami nélküle ne lett volna meg. Sőt tavaly már a kupát se sikerült megnyerni, pedig itt volt "minden idők legjobbja" is.
Én bevallom, hogy kicsit se kedvelem CR-t. Sose kedveltem és szerintem nála sokkal jobb labdarúgók vannak és voltak. Ezáltal sokallom az 5 aranylabdát is, amit kapott. Szerintem neki nem csapatsportban kéne szerepelnie, hanem egyéniben, mert aki ennyire egoista, az nem lehet jó csapatjátékos. Viszont azt elismerem, hogy akarat erőben és kitartásban egyedülálló. Csak ez már túl görcsös és erőltetett, amit rossz nézni.
Nincs azzal baj, hogy ezt valaki máshogy látja. Viszont az furcsa, hogy mielőtt Cristiano a Juve játékos lett nem örvendett itt ekkora népszerűségnek(inkább utálatnak). Legalábbis Én így emlékszem...Oké ötszörös aranylabdás, 4 Bl cím, stb. Ezért a tiszteletet meg kell adni neki, de ez alapján megítélni nem szabad, mert azt nem itt érte el és ahogy elmondta itt semmit nem mutatott még. Ez olyan mintha elmennél egy új munkahelyre és ott rosszul teljesítve azt várnád el, hogy ajnározzanak, mert Te bizony tíz évig vitted a hátadon az előző céget. Ez senki nem érdekel.
Szerintem Dybala sokkal többet tett le az asztalra, mint Ronci. Még ha mindezt hullámzóan tette is. Ennek ellenére úgy érzem itt sokan nem tisztelik Őt eléggé, míg CR-t túlzottan.

@gomorra21: Hát úgy látom nem vagyunk egy véleményen. Azért azt vicces olvasni, hogy Dybala azért lett ilyen jó ismét, mert Sarri sok labdás edzést tart.:D Előtte meg már a labdát sem ismerte fel...:D
Maradjunk annyiban, hogy Sarri nem azért váltott formációt, mert valami irgalmas szamaritánus, meg azért, hogy megmentse Paulo karrierjét. Csak és kizárólag azért mert látta mit tud a srác és azt is tudta saját magával és a csapattal szúr ki, ha csak padoztatja. Ezt még a vak is látta/látja és még csak edzőnek sem kell lenni hozzá.
"[...] Csak annyi történ, hogy a portugálra jöttek ki a helyzetek. Azt a két gólt más is befejelte volna, akár a Horvát tank vagy Higu. " Hát, haver, ez legalább akkora marhaság, mint hogy CR egyes egyedül nyerte meg a meccset." Erre csak a lenti linket ajánlom megtekinteni. Nem láttam, hogy Cé a híres rugóit érvényesítette volna bármelyik gólnál...
www.youtube.com/watch?v=cLfSpFg6Pxg

Szerintem a lényeg, hogy a csapat győzzön és ehhez jó formában lévő játékosok kellenek. Kell egy jó Ronaldo is, mert akkor végre a Bl esélyeink is jobbak lennének.

@del pipi: Próbálok szépen fogalmazni, mert szerintem az erőszak nem old meg semmit sem.:D Remélem most is sikerült ez.
Amúgy úgy látom, hogy mi egy húron pendülünk. Az eddig olvasott hozzászólásaiddal többségében egyetértettem.

Forza Juve!

ZecH 2019.11.27. 21:01:21

@horvathimi2: Hu haver... te aztan jo melyen vagy, vagyis te is... sajnos... "Utalat, meg szar, meg sose kedveltem"... szent Isten ember. Neked is fix hogy kisebbsegi komplexusod van valami miatt... rendkivuli szanalomra melto hogy vagytok itt paran akik rendszeresen osszegyultok a dogszagra. Okkult ritualekkal atkoztok es gyuloltok egy embert, aki szimplan nem szimpi. Mert egyebkent a komoly erveitek szama konvergal a nullahoz. Csak es kizarolag akkor rajzotok amikor CR-rol van szo, mint a hangyak eso elott... megyek hozom a chemotoxot... ;)

pedronegroo 2019.11.27. 21:11:59

Horvathimi2 for president! Téma lezárva, kiütéssel nyerte ezt a vitát! A többiek üljenek le egyes!

babo0410 2019.11.28. 02:28:29

@JuventusFanatikus: Dybala tavaly sem volt rossz. Abban a szerepkörben, amibe bele lett eröltetve, jó volt. Az a baj, hogy Allegri elvárta tőle, hogy ő is csak Ronaldo alá dolgozzon. Ez nem is tetszett neki. Ebben hibázott Allegri.

babo0410 2019.11.28. 02:38:51

@horvathimi2: Ráadásul Dybala elég fiatalon került Olaszországba, volt ideje beletanulni az olasz fociba, míg Ronaldonak egy olyan bajnokságból érkezve, ahol a védők nem túl erősek, nagyon megszenved.

del pipi 2019.11.28. 06:33:48

@horvathimi2: Dehogyis erőszakoskodok! :) Csak én másképp mondom ki a szavakat,más nyomatékot kap. Tegnap este még ránéztem a kommentekre az ágyban de már nem volt kedvem letipegni válaszolni a Kis Herceg és Zech kommentjéig meg volt, és el is határoztam hogy reggel mit írok. De te már megint megelőztél, nincs ezzel gond hiszen tényleg sok mindenben ugyanazt gondoljuk. De azért ma ha megengeded megpróbálom a szájukba adni a gondolataimat egy kis kerülővel.@Il Principino: Kezdve veled, lehet hogy csak egy mondatot írtam de miért nem reagálsz rá? Könnyű a kis Horváth Imit meg a Kis Knobot, engem marjál már meg vazze! Nem tetszik hogy elbeszélsz a másik mellet és tolsz ilyen félig feledékeny dumát, holott általában jó érzékkel szoktál kommentelni. Egyáltalán nem szoktál hülyeségeket írni pont ezért kérlek ne meséld el a Dybala sztorit másképp mint ahogy volt! @ZecH: Engem ne fújjá le bazzeg! :) Kezdem azzal hogy engem nem a gyűlölet hoz a Ronaldo vitába hanem a REALITÁS! Én mint 1000 éves Juve szurkoló egészen más értékrend szerint ítélek meg játékosokat. Lehet hogy Ronaldo mindent elért máshol, ezért respect! De én Juventino vagyok és itt az én szememben semmit nem tett le az asztalra, engem nem hat meg az a néhány meccs amikor tényleg jó volt(bár örültem neki nagyon) amennyire tolták tavaly abból nagyon vékonyat hozott ki, semmi extra! A helyzet így áll, bármennyire is kedvellek téged úgy érzem nem tudom azt mondani amit nem gondolok. Tavaly is egy kissé szemfényvesztésnek tartottam Roni játékát, amolyan Mátyás Király meséje hogy : hoztam is meg nem is, adtam is meg nem is és azok a statisztikák magukért beszélnek 5000 lövésből 28 gól. Most kezdem ugyanazt érezni mint Bernánál: sajnálatot! Mert az emberünk kajak vergődik, látványosan. Még egyszer nem tett le semmit az asztalra, és ezt úgy értsétek hogy Ronaldoról írok és nem Sturaroról. Azt is tartom...persze utólag vagyok én is okos, hogy több kárt tett a Juvénál mint ami hasznot hozott, és a pénz része nem hat meg. Nem akarok a földön fekvőbe bele rúgni, de remélem hamar össze szedi magát, vagy remélem hogy max csak egy fél évig kell elbírnunk azt az emberhátrányt amit jelent a csapatnak, mert őt játszatni fogják mert játszatni kell!

ZecH 2019.11.28. 06:49:59

@del pipi: De pipi azert a nem tett le semmit meg emberhatrany kifejezeseket ugye nem mondod komolyan... Az a baj hogy ugy latod(latjatok) hogy csak az az eredmeny, ha BL-t nyerunk es minden mas csalodas. Nem ugy ertekeltek, hogyha hozunk helyette egy masik csatart, egy.. barkit tokmindegy milyen nevet mondok annal jobb e vagy rosszabb a teljesitmenye osszessegeben hanem azt vartatok hogy jon Mozes, leragyog a feny az egbol es az Eye of the Tiger cimu szamra kettevalasztja a palyat es besetal a labdaval a kapuba.... es meghozza a BLt. Ronaldo nem BL garancia. Aki igy allt neki az rohadt nagyot teved es irrealisak az elvarasai. Hozott nekunk egy 8. bajnoki cimet, egy olasz szuperkupat es voltak csapatok akiket egyedul vert meg nem is egy es nem is tudnatok egy kezeteken megszamolni. Barkit hozunk a helyere ezt hozta volna? Talan 1-2 max a teljes kinalatbol jo esetben. Az egyetlen erv amely hatranykent felmerulhet h reszben ala rendeltek a csapatot de konyorogve kerlek, ha nem rendelik meg mas jon akkor BL-t nyerunk? O baszta el itt az egesz tavalyi evet?? Ha nem jon akkor fixen triplazunk?? Ugy beszeltek rola mintha tenyleg Sturaro, vagy Matuidi szinten lenne. Azert ez rohadt nagy igazsagtalansag. Es nekem elsosorban nem az esik szarul hogy nincs igazatok abban hogy most szar es nincs akkora hasznara a csapatnak hanrm hogy rohadt messiast vartatok es nem azt kaptatok ezert megkovezitek... ez egy 2000eves modszer!

del pipi 2019.11.28. 08:21:11

@ZecH: Na jó! Bár nyomtál itt nagy dumákat, be is sírtam a röhögéstől(ez az Eye of the tigeres rész parádé :DDDDDD ) Figyelj pl. mondtam én hogy Dybala nyeri a meccseket? Betalál, eldönti, de itt az utolsó meccs, a potyagóljához az is kellet hogy az első félidő után a csapat jól védekezzen ha már nem tudtuk a meccset lezárni. Tehát ez nettó csapat meló, mint ahogy arra sem emlékszem hogy melyik meccset nyerte meg Ronaldo?! Melyiket? Mikor szaladt ki egyedül a pályára, mert erre nem emlékszem! Én tavaly mondtam bizonyos dolgokat Dybaláról, Ronaldoról , és Bernardeschiről, egyenlőre az van amiket állítottam, ezzel azt akarom mondani hogy ha a Futballt futballszerűen nézed akkor egészen más eredmények jönnek ki mint amiket néhányan elvakultan mondanak. És ami furcsa itt a nagy Juve szurkolók most besírnak hogy a Dybalának megy és nem annak akit ők képzelnek a helyére hiszen a kettőt nem lehet egy lapon emlegetni. Azt mondom hogy Ronaldo és minden tré formában levő játékosunk szedje össze magát mert a csapat az az ahol mindenkinek ki kell vennie a részét, és nehogy tévedésbe essünk mert Dybalánál is és Higunál is jön majd rosszabb meccs amikor másnak kell eldönteni a meccset vagy a továbbjutást. És végül nem szeretném ha lefújnál azzal a Chemotoxifoximaxival mert az engem már elvisz, még akarok látni egy Bl győzelmet a Juvétól(minimum) :)

Knob 2019.11.28. 08:45:50

@Bianconero: Nem kötekedés, de ez a "ráér tavasszal is brillírozni" dolog már elég idegesítő. Akkor a Juventus is elég ha csak a fele fizuját utalja el?

@Thuglife!: Jogos, hogy csak idény végén érdemes véleményt formálni egy játékos teljesítményéről, ami az egész évet illeti. Akkor CR7 tavalyi idényének mérlege: maximum középszerű. Minden meccset figyelembe véve (hiszen ezt így kell).

@ZecH: Na már elnézést! Én akkor is összegyűlök, ha Mandzukic, vagy Matuidi oltásáról van szó. Bár Őket szinte csak én szoktam, szóval elég gyengék azok a szektás bulik.

A másik, hogy igen, én csak azt vártam amit ígért Ronaldo. Azt nyilatkozta, hogy Ő aztán BL-t nyer nekünk, hogy Ő az aki kell a Juventusnak minden színtéren, mert Ő maga a legjobb. Na most, ha Neked valaki azt mondja, hogy adok neked 100 000 Ft-ot, de később csak 10 000-et ad, nem lennél csalódott?

@babo0410: Ebben is teljesen igazad van (Ronaldonak egy olyan bajnokságból érkezve, ahol a védők nem túl erősek, nagyon megszenved). Viszont ez nálam azért nem állja meg a helyét, mint kifogás, mert emlékezz, hogy jött ide Ronaldo, miket nyilatkozott.

del pipi 2019.11.28. 09:07:03

@Knob: Akkor viszont te tényleg egyedül nyered meg a szektás buliidat! :)))))

Bianconero 2019.11.28. 09:18:10

@Knob: értem mire gondolsz. Fizut kapjon CR, de megérdemelne pár meccs padozást. Azzal én sem értek egyet, hogy a neve miatt játszon, miközben Pipita és Dybala is jó formában van. Kiváncsi leszek, a Sassuolo ellen padra meri-e ültetni Roncit a maistro.

Knob 2019.11.28. 09:40:32

@Bianconero: Jó persze, most ezt a fizetés dolgot úgy írtam, mintha nekem kellene ezt kicsengetni, szóval mondhatni mit foglalkozok én ezzel. Mondjuk, mint szurkoló annyit azért érzek ebben, hogy legalább 2 jobb játékost lehetne ebből a fizuból tartani, mint amit Ő produkál. Gondolom majd ha tavasszal rúg 1 gólt a BL negyeddöntőben, akkor jön, hogy Ő nyerte meg nekünk, de ha rajta múlt volna, akkor oda el sem jutottunk volna idén. És még valami: nem azzal van gond, ha valakinek hullámzik a teljesítménye. Azzal van gond ha tartósan gyenge. Viszont ha valaki tartósan gyenge és ennyi idő után (több hónapról van szó) sem tudnak ezen változtatni, akkor menni kellene és hagyni, hogy azok akik jobbak lehetőséget kapjanak viszonylag folytonosan.

Rocky80 2019.11.28. 09:49:32

Ha Dybala jó, akkor nagyon jó. Ezt eddig is tudtuk.
Most már csak azt várom hogy KONZEKVENSEN jó legyen egész szezonban, illetve a nagy meccseken is döntőnek bizonyuljon. Tehát EGYENLETESEN jó teljesítményt nyújtson HOSSZABB ideig.

Akkor ki lehet jelenteni hogy az egyik legnagyobb értékünk. Ilyen fellángolásokat láttunk már tőle régebben is. (Ezt ne lefikázásként értsétek!)

Ronaldo tavalyi szezonja: azért mutassatok már még egy játékost aki az első szezonjában egy egészen más bajnokságban rúg 28-at. Várom a neveket.
Azt meg hogy hány próbálkozásból, tudtommal sehol sem jegyzik. Vagy igen?
Viszont az is tény, hogy nincs most a legjobb passzban. De nem érdekes hogy a válogatott meccseken meg mindig brillírozik?
Szerintem itt kp-s probléma van ami miatt nem tudjuk a képességeit igazán kiaknázni.
Viszont ennél így is gólerősebb kellene legyen az tény.

Az meg hogy amíg nem volt itt utáltuk, az is igaz. Nyilván, amikor számtalanszor szívatott minket...
Viszont amikor itt volt már láttuk azt amit addig nem: hogy dolgozik az edzéseken; mekkora akaraterővel rendelkezik; akkor is motivált amikor senki más; példaként szolgál a hozzáállása mindenkinek; üzletileg kiváló befektetés volt és a legnagyobb klubok közé emel minket; meg még rúgott is 28-at. Akkor nem lehet megszerezni? Én is utáltam, most meg szeretem. Ez ilyen.

Rocky80 2019.11.28. 09:53:47

De mondhatom úgy is hogy lássuk reálisan minden egyes játékosunkat: azt is aki a kedvencünk, de azt is akit utálunk.
Ez a legnehezebb.

JuventusFanatikus 2019.11.28. 10:12:49

@Rocky80: Ha már azt kéred, hogy mutassunk egyet, akkor megemlítem Andriy Shevchenkót, aki 1999-ben érkezett a Milanhoz Ukrajnából, első szezonjában gólkirály lett 24 góllal, ami több, mint CR 21 találata.

Rocky80 2019.11.28. 10:40:52

@JuventusFanatikus: oké, van ilyen. Egy, vagy egy pár.

De nem terem minden bokorban. ;-)

JuventusFanatikus 2019.11.28. 10:59:38

@Rocky80: De nem is mindenki öt aranylabdával érkezik:P Nagyon nehéz így összehasonlítani játékosokat, mert nagyrészük nagyon fiatalon érkezik Olaszországba, és egy picit később robban be a köztudatba, de például az univerzum legjobb focistája, Zlatan is 17 góllal kezdett a Juventusban, fiatal kora ellenére. De megemlíthetném Ciro Immobilét, akinek első teljes szezonjában, mikor a Torinóhoz került, lőtt 22 gólt. Nehéz összehasonlítani a kiforrott klasszisokat feltörekvő fiatalokkal, mert előbbiek nem igazán jöttek a Serie A-ba. Higuaín az, aki tapasztalt játékosként érkezett, Ő azt hiszem szintén 17 találatot jegyzett. De, ha kötözködni szeretnék, akkor ismét Zlatant mondanám, aki mikor a Barcelonából visszatért Olaszországba, akkor 21-et hintett. Abban biztos vagyok, hogy a régiek között biztos van pár olyan, aki Ronaldóhoz hasonló teljesítményt tudott felmutatni első szezonjában.

Rocky80 2019.11.28. 12:05:10

@JuventusFanatikus: oké, akkor ez nem egyedülálló.
Viszont az összes többi amit írtam, igaz. Vagyis jól jártunk mindent figyelembe véve hogy jött.

JuventusFanatikus 2019.11.28. 12:29:07

@Rocky80: Még nem jártunk jól, majd nyugtával dicsérjük a napot. A szezon végi pénzügyi jelentésből egyelőre az derül ki, hogy gazdagságilag még mínuszos ez a biznisz, a teljesítménye tavaly hagy egy kis kívánnivalót, az idei szezonról nem is beszélve. Majd mikor valamilyen módon távozik, akkor bírjuk igazán értékelni azt, hogy megérte leigazolni, vagy nem. Jelenleg arra a kérdésre, hogy jó igazolás vagy nem, arra nem igazán tudok egyértelmű választ adni.

gomorra21 2019.11.28. 13:26:14

@horvathimi2: szevasz! Nem mondtam semmi olyat, hogy Sarri jószívűségből húzta ki Dybalát az apátiából. Az az állításom, hogy Allegri távozása, és Sarri megjelenése döntő jelentőséggű abban, hogy Dybala jelenleg jó formában van. Remek képességű játékos, de az egyre óvatoskodóbb Allegri teljesen leépítette. Egy valamire való edző játszatja - írod. " Csak és kizárólag azért mert látta mit tud a srác és azt is tudta saját magával és a csapattal szúr ki, ha csak padoztatja. Ezt még a vak is látta/látja és még csak edzőnek sem kell lenni hozzá."
Allegri mégsem látta ezt, de legalábbis baromi könnyen elengedte Dybala kezét. Az is egy edzői döntés volt, Sarrié is edzői döntés. Ezek az edzői döntések, ettől edző egy edző. Hát mit csináljon Sarri edzőként? Rúgjon gólt??

Miért van az az érzésem, hogy Sarrinál nagyobb szerepet kap, jobban elismeri a Bagós Dybala értékeit. Allegri kimondta, hogy az argentin túl lassú a csatár poszthoz, ezért neki egy sorral lejjebb kell játszania. Sarri meg visszahúzta, és ebből Dybala baromi sokat profitálhat. És igen, edzésen az egész csapat sokkal többet gyakorol labdával, ergo olyan irányba változik a focink, ami Dybala képességeihez sokkal jobban illeszkedik, mint az Allegri féle beívelgetés, amit az utolsó 2 évben erőltetett.

Azt pedig továbbra is marhaságnak tartom, amit CR-nél be akarsz bizonyítani. Én nem vagyok CR fan, látom a hibáit, de belinkeled az Atma elleni mesterhármasát, mondván, ezeket bárki belőtte volna? Pont rá jöttek ki a helyzetek? Mi az, hogy pont rá jönnek ki a helyzetek? Ezt a bugyuta gondolatot Khediránál sem értettem soha. Hogy lehet komolyan hinni ebben, hogy valakire csak úgy kijönnek helyzetek?

Il Principino 2019.11.28. 13:59:24

@del pipi: nem beszélek el semmi mellett,de ha az első hozzászólásomat ha olvastad amit Knob kollégának írtam akkor értenéd miért reagáltam úgy ahogy :)
"ez csapatjáték és a lényeg hogy valaki kihúzza a csapatot a szarból MINDIG!Mindenkinek vannak jobb és gyengébb periódusai ezért kár bevédeni vagy zrikálni bárkit a támadórészlegből."

Én Dybalát nem fikázni akartam,csak nem értettem miért kell elővenni pocskondiázni azt az embert,aki a legtöbbet tette tavaly a klubért a pályán és igen CR-ról beszélek!!!
Tavaly Chiellinin és a kapuson kívül nem volt olyan aki felnőtt volna hozzá színvonalban és egyenletesen jó teljesítményben!Egyébként 1 db Juve mezt vettem mindeddig és az Dybala 21-es számú zebrafoltos a karján..Szóval örülök,hogy magára talált,nyáron egyébként én is az eladása felé hajlottam bármekkora kedvencem is,mert nem hónapokról beszéltünk,ami a rossz teljesítményét illette,hanem l teljes szezonról..Szóval ne istenítsük a kis argot annyira,ahogy Rocky80 kolléga is írta hosszú távon sosem volt ilyen formában,csak pillanatai voltak sajnos :(
Ronaldo közelébe sem érhet egyelőre,de még Del Piero cipőfűzőjét sem kötheti be,kicsit el kellene vonatkoztatni néhány embernek hogy reálisabban lássa a dolgokat.
Én kb. tudásban Aimarhoz mérném,akiben szintén több volt,mint ami lett belőle.A legjobb korban van,elvileg ha tényleg akkora penge,akkor nagyon jól járhatunk mi drukkerek,mert a legszebb évei most következnek!!!

ZecH 2019.11.28. 18:57:45

@del pipi: Pipi en ugyanugy orulok hogy ha Dybcsinek jol megy, mert imadom. Sose volt bajom vele, sose akartam elkuldeni. Amikor kint voltam utoljara Dybusz mezt vettem nem Roncit... csak hogy erezd itt a temat... Nem azert mondom amit mondok mert CR elfogult vagyok (probalok nem az lenni) hanem mert szerintem igazsagtalan a keresztes hadjarat ellene. Kertel egy peldat: Szuperkupa... kajak ha meg most is gurigaznanak a csapatok 0-0 lenne ha o azt nem donti el. Nem egyedul, 10edmagaval volt a palyan de golt az atyauristen nem rugott volna. Full nulla meccs volt. Villant a csavo es lett egy kupank. Ennyi tortent. El kell ismerni. Oke, nem hozta meg a BL-t, na de eddig egy lovese volt. Azert ha o ezt elsore meghozza tovabbi kerdesek nem nagyon lennenek h ki a GOAT. De hat nyilvan o nem Danny Blue hanem CR. Most sem a legszerencsesebb a helyzet, de tavaszig van ido a formajavitasra. Varjuk ki a szezon veget. Majd akkor ujra ertekeljuk. Addig meg kene probalni nem kopkodni ra mert az nekem sem esik jol ha folyton oltanak, pedig nagy arcom van...

ZecH 2019.11.28. 19:13:18

@Knob: Ertem a frusztraciod es nem mondom h nincs benne reszigazsag, de bakker 1 BL szezonja volt meg csak velunk. Az elobb irtam Pipinek, hogy ha o csettintesre hozna a BL serleget akkor akar szentte is lehetne avatni mert tuti nem a foldrol szarmazna, de nyilvan ez nem igy megy. Persze arcoskodott, igerte, de azert en adnek neki meg sanszot. Sokan ugy beszelnek rola, hogy zavarjuk el. Nekem ez total nem fer a fejembe. Sajnos kar abban remenykedni hogy o Mbappe helyet veszi el epp a csapatban. Sajnos nem az nem a mi jatekospolitikank. Sajnos egy sokkal kozepszerubb jatekos lenne ha o nem lenne es nyugodtan elhihetitek hogy ha nem o akkor a helyzet csak szarabb lenne. Volt Higany es Dybcsi is rossz formaban mar boven. Abban az idoszakban ok sem adtak tobbet hozza a jatekhoz mint CR most... en adnek meg neki idot... tavaszra pl sokminden megvaltozhat meg... szivjunk el egy bekecigit zabaljunk sok bejglit es engedjuk el addig ezt a boxmeccset. Benne vagy? ;)

del pipi 2019.11.28. 20:22:01

@Il Principino: Miket nem mondasz? De majd igyekszem reálisabban látni a dolgokat, addig is nézzük mi történik! @ZecH: Pedig oltogatni jó! Ja villant a csávó a meccsen...hát bazzeg ő a Ronaldo mutassa be, főleg 30 forintért. Miért mondja mindenki hogy tavaszig van idő? Ezt nem értem komolyan. G.O.A.T? Ez sem értem bár akkor már inkább Messi, ő úgyis néz ki! :) Utoljára még egyszer leírom hogy nem is annyira a Ronaldoval van a bajom, itt a blogon és úgy általában, hanem azokkal az emberekkel akik formától és teljesítménytől független minden és mindenki fölé emelik! Hát a F...omat! Majd ha nem a JUVENTUSBAN játszik akkor nekem tök mindegy!Úgyhogy amikor ilyen beírásokat olvasok akkor mindentől független felemelem a szavam. Bocs! Te amúgy rendes srác vagy! De én rossz vagyok...nagyon rossz! :))

ZecH 2019.11.28. 20:32:19

@del pipi: Penz nem szamit papi, te mondtad, csak a netto teljesitmeny... nagy klasszikus, teged idezlek, akkor engedjuk el a 30 papirt... :) Azert mondja mindenki hogy tavaszig van ido mert konkretan addig vege a BLnek. Semmi erdemleges nem fog ott mar tortenni, azon kivul hogy szurkolhatunk hogy ne a rejalt kapjuk vagy valami masik randa csapatot. Figyu ha csak azokkal van gaz akik akkor is nyalokazzak amikor szar akkor nem veszem magamra. En mondtam hogy most szar, de mivel o is ember azert meg nem kell megolni, meg elzavarni... mert amikor ilyeneket olvasok akkor elmegy a kep az agyamban. Az utolso 2 modatod meg kajak mintha egy-ket exem utolso 2 mondatat hallottam volna ujra szorol szora :D Brutal nagyot rohogtem ;)

del pipi 2019.11.28. 21:03:48

@ZecH: És azt is mondták még neked : hogy nem érdemellek meg és te is jobbat érdemelsz? És amikor hazamentél: hogy ez nem az aminek látszik? :)))) Mikor mondtam hogy a pénz nem számít? Én a Ronaldo üzlet kihatásairól beszéltem! A 30 forinttal nincs bajom HA teljesítmény is párosul hozzá. Amúgy ami furcsa az még az hogy kezdem a csávókámat egyre butábbnak hinni, de még adj nekem néhány meccset és tovább tanulmányozom, aztán elmondom neked mire is gondolok. PÁPÁ 3 óra 20-kor kelek, majd kávénál ránézek mit írtál vissza.

ZecH 2019.11.28. 21:27:00

@del pipi: Jajaja, kajak pontosan ilyen dumak is elhangzottak. Te tudsz valamit :D :D A penz valoban szamit, amennyiben en teszem zsebre, a Juve gazdalkodasaba pedig nem latunk bele, talan a konyvelo sem tudja pontosan hogy a Ronci uzlet pozitiv vagy negativ osszessegeben anyagilag. Eleg eselyes lehet, hogy a most -teljes joggal- halalra ajnarozott De Ligt se lenne nalunk ha CR nem tolja felenk. Persze ezek mar csak kozvetett hatasok. En globalba nezem, es nalam eddig pozitiv a merlege mindent egybeveve es en ez alapjan dontok. Amugy nalam Khedira is kb mostanaban esett le minuszba mert eddig azert nalam meg kitartott a korabbi evek hasznosabb idoszaka, most mar kilog lefele, bar 15-30percre tud meg nemi stabilitast biztositani a csapatnak, ami mar rohadt keves egyebkent. CR ugyanez lesz, ha hosszabb ideig sikertelenseget sikertelensegre fog halmozni meglatod hangosan fogom kritizalni. Bar azt senki se varja tolem ahogy itt egyketten megnyilvanulnak, de az mar nem az en bajom azzal az attituddel nekik kell megkuzdeni ebben a zord vilagban, de a kulturalt szapulasban benne leszek, HA eljon annak az ideje.... egyszer... ;)

del pipi 2019.11.29. 04:06:45

@ZecH: Ahogy telik múlik az idő, és nem megy Roninak úgy válik görcsössé és idegessé, vagy megtalálja magát és lelazul és élvezi a focit. De ha az első...akkor azt az edzőnek kell tudni kezelni, már a csapat miatt is. De pl. kíváncsi vagyok a hétvégén kezd-e. Az én tippem: természetesen! Ha én volnék az edző azt mondanám: most pihenj egy kicsit Krisztián... Szidni? Azért ne erőszakold meg magad! :)))))))))

venember83 2019.11.29. 08:03:43

@del pipi: a Realnál is inkább tavaszra került mindenki formába a Zidane alatti aranyévek során, tavasszal játszott igazán jól a csapat.

Knob 2019.11.29. 08:16:03

@ZecH: Persze, várjuk ki vásárt napjára. Viszont azt tavasszal nem szeretném majd olvasni, hallani, ha végre betalál mondjuk a negyeddöntőben és azzal a góllal megyünk tovább, hogy: na tessék, mi megmondtuk! Azért nem szeretném, mert ha rajta múlt volna, el sem jutottunk volna odáig, szóval ha ilyen történik is majd (persze remélem), semmivel nem lesz az több, minthogy Higuain és Dybala eljuttatta a csapatot odáig, sőt!

És természetesen, igazad van, a békecigit már meggyújtottam! :)

del pipi 2019.11.29. 13:44:37

@venember83: Lehet hogy rosszul fogalmaztam azzal hogy: nem tudom értelmezni hogy majd ha jön a tavasz akkor kell formába lendülnie. Nekem nincs bajom a tavasszal, nagyon szeretem, de akkor addig amíg nem jön el a tavasz akkor nem kell játszani, vagy mi ez a Ronaldo formája? Egy medve? Majd előjön ha kisüt a nap? :))))

venember83 2019.11.29. 15:24:36

@del pipi: Allegri vezetése alatt két évben is kipukkadt tavaszra a csapat. Ezt el kell kerülni. Nyilván addig kell nyerni, de nem kell lehengerlően futballozni, nem kell minden meccset megnyerni. Ennek az ideje tavasszal jön el. Kíváncsian várom, mire lesz képes Sarrival ez a csapat idén.

del pipi 2019.11.29. 17:04:13

@venember83: Értem, tudod tavaly is vártam valami forma javulást, és ne feledd hogy tavaly is pozitív hang voltam akkor amikor még csak a legjobb 16 sorsolása napvilágot látott, de itt már nem kevesen eltemették a csapatot, sőt a Madridi meccs után már csak néhányan bíztunk a továbbjutásban. Bíztam Allegriben még akkor is amikor szar focival nyertünk, örültem. Na most amikor tovább mentünk az ATM ellen elhittem azt hogy na most indul az a forma fellendülés, de cserébe gyenge kezdés után erős visszaesés jött, és kiestünk. Nálam nagyjából akkor szakadt el a cérna, és akkor kezdtem éltetni Allegrit, hogy menjen melegebb éghajlatra... napozni. Nekem akkor volt egy teóriám amit azóta is tartok, mégpedig az hogy azon kívül hogy láthatóan a játékosoknak nem volt valami veretes kondi de még Max egy nulla bevállalós fostos focit játszat a csapattal. Na most egy huszáros vágással térjünk rá Sarrira , akárki akármit mond és lehet hogy még nem látványos de egészen mást akar játszatni, és vannak bevállalásai bizony. Tehát a csapatban bízom, Sarriban bízom, és mivel Ronaldo formája volt az én témám, így bízom hogy összekapja magát mert szükség lenne rá nem csak tavasszal. Benne van a pakliban az is amit sokan mondanak hogy kipukkad az a lufi, de nem akarom hogy igazuk legyen. És lehet hogy a valóságtól egy picit elrugaszkodok de valahogy azt érzem hogyha sok szerencsével is de idén Bl döntőt játszunk. Ez csak egy érzés.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1882) bajnokság (3492) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (964) elemzés (40) előzetes (883) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1697) játékosokról (10214) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2497) meccsek (4284) mercato (4268) nyilatkozat (7631) Olasz Kupa (331) összefoglaló (429) pletyka (4282) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (179) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (300) video (219) Címkefelhő
süti beállítások módosítása