Sarri: "Ez nem tartozott a legjobb teljesítményeink közé"

sarri_maurizio_bl_sajotajekoztato.jpgA Juventus Moszkvába látogatott, tudván, hogy egy esetleges győzelemmel a csapat bebiztosítja helyét a Bajnokok Ligája egyenes kieséses szakaszában, ami a csapat egyik legfőbb őszi célkitűzése volt.

"Ez nem tartozott a legjobb teljesítményeink közé." - kezdte jogos önkritikával értékelését Maurizio Sarri a mérkőzést követő sajtótájékoztató során.

"Túlzottan nyitottak voltunk a rengeteg kontratámadás alkalmával, miközben tudtuk, hogy ezzel a felfogással lépnek majd pályára. Túlzottan nyitottak voltunk az első félidőben, s túl könnyedén elveszítettük a labdákat, így lehetetlen volt azonnal visszaszerezni tőlük. 

A szünet után túl sokan voltunk elöl, míg a passzok túl lassúak voltak, ezzel pedig azt kockáztattuk, hogy ha elveszítjük a labdát, lekontráznak bennünket. Legalább a megfelelő tartást láttam a játékosoktól, hiszen igazán, mindenáron meg akarták szerezni a győzelmet, ami sikerült is Douglas Costa varázslatos megmozdulásával és Gonzalo Higuaín közreműködésével.

Douglas Costa csak most tért vissza egy hosszú sérülésből, így még nem az a játékos, aki volt. Egy kicsit még bizonytalan a begyorsításokkal, de annyira sok minőség rejlik benne, hogy képes bármilyen területen szerepelni és a különbséget jelenteni. 

Pihentetnünk kell néhány játékost, mert hat mérkőzést játszottunk tizennyolc nap alatt. Tudtuk, hogy Aaron Ramsey és Douglas Costa még nem képesek kilencven percet játszani, ezért inkább felváltva vetettük be őket. El akartuk kerülni a fáradtságot. 

Ronaldo pillanatnyilag nincs jó formában, mert az elmúlt napok során gondjai voltak a térdével, s hogy ezt kompenzálja, nagyobb terhelést helyez a közelítő izmára. Már a szünet környékén ideges volt, mert ez gondot okozott neki. Az egyik sprint alkalmával olyan mozdulatot tett, amit rossz volt látni, én pedig tartottam tőle, hogy megsérül, ezért úgy döntöttem, jobb lesz ha lecserélem."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr9415294342

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Knob 2019.11.07. 09:17:18

Imádom ezeket a hülye magyarázatokat CR7 kapcsán. Egyszerűen nem játszik jól és ennyi. Érdekes volt már kisebb "sérülése" és akkor Ő maga nem akart pályára lépni, nehogy valami baj legyen. Most szerintem nincs semmi ilyenről szó, csak szar és kész. Ez látszott a lecserélésekkor is a reakcióján.

Costa varázsló, ha mentálisan is ott van, akkor a legjobbak egyike. Higuain pedig eddig is ilyen volt, csak páran rosszul mérték fel a helyzetét. Dybala 10 perc alatt többet tett, mint CR7 3 meccsen együtt, így azt hiszem jegelni kellene már a portugált pár meccs erejéig, mert ez nem lesz így jó. Ő már kifelé megy, és egyre rosszabb lesz. Már gondolom mezt sem ad el annyit, mint eleinte, szóval maradjon csak otthon egy kicsit. Már nem jelent különbséget, sokszor csak hátrány már.

Viszont, hogy pozitívumot is írjak: Matuidi végre nem játszott!!!! Heuréka!!!! :)

pedronegroo 2019.11.07. 09:32:16

Jé végre eljutottunk odáig hogy kimondhatjuk CR szar, ezt is megéltük, tehát CR-fóbiám sincs. :)

venember83 2019.11.07. 10:16:54

Nem a legjobb teljesítmény? Ej, de visszafogott valaki.

Cannavaro 2019.11.07. 10:19:49

Tény, hogy CR jelenleg nagyon gyenge, de nem lesz ez mindig így! Neki tényleg csak pihennie kéne 2-3 meccset, így nem biztos hogy baj lett volna, ha kisebb sérülést szenved, ami gyorsan gyógyul! CR hasznát majd a BL egyenes kieséses szakaszában fogjuk leginkább látni! Ott azért Ő is másképp fog hozzá állni, és addig eltelik egy kis idő, így a játékunk is zsírozottabb lehet, amiben Ő is jobban tud fickándozni! Ramsey, Dybal, Costa triót nagyon kéne addig erőltetni, mert velük lazán lehetne hozni a bajnokikat, csak ne sérüljenek meg!

AgliOli 2019.11.07. 10:48:29

Az idő sem volt ideális, csodálkozom, hogy Sarri erre nem hivatkozik.
HIguain passza zseniális volt.
Nem értem, hogy CR-t miért nem próbáljuk ki középen? Nem kéne egész meccsen, csak sokszor azért viszi bele a védőkbe, mert mindenképp balra húzódna, ahol 3an állnak előtte.

Sarri arra panaszkodott, hogy nem megy HIguainnak a büntetőterületen belül.
Costa felépül, Bernardesci is remélem lassan jobb passzban lesz és idén még van keresnivalónk, bármennyire is szarnak látszunk. Jövőre, ha az Inter kerete mélyül, a fasorban sem leszünk ezzel a kerettel.
Danilo, Rugani, Matuidi, Khedira kuka, Ramsey és Rabiot még kérdőjel (bár utóbbin azt látom, hogy kurvára nincs kedve focizni és minden mozdulatáról üvölt, hogy azt hiszi szívességet tesz).
Erős túlzás ezt a keretet a világ egyik legjobb csaptaként említeni...

Rocky80 2019.11.07. 11:13:53

Ötlettelen és elképzeléstelen játékkal, több rossz egyéni teljesítménnyel begyűjtve a 3 pont, amely továbbjutást ért két fordulóval a csoportküzdelmek vége előtt. Ezek a tények.

És akkor jöhet a károgás, ami csak egy szurkolói vélemény és nem tény, kéretik ekként kezelni, elfogadni hogy bizony van olyan aki nem úgy gondolja mint én, pedig ugyanazt a meccset nézte tegnap...
Kéretik továbbá kulturáltan reagálni.

Először is legyen egy alapvető fontosságú dolog amelyet minden egyes reakciónál tartsunk szem előtt: aki másként látja szeretett csapatunk dolgait, illetve ki ilyen és ki olyan stílusban ki is fejti a véleményét; ugyanúgy a legjobbat akarja a csapatnak mint te.
Ugyanúgy aggódik, ugyanúgy ötletel, ugyanúgy bizakodik és ugyanúgy örül vagy búsul mint te.
Csak másképp gondolja. Fogadjuk el és tiszteljük! Mert ő is a legjobbat akarja szeretett csapatunknak. :-)

Tehát:
A legnagyobb félelmem a mostani állapotunkal kapcsolatban hogy van még ennél lejjebb.
Nem feltétlenül a mutatott játék ami aggaszt, hanem nem áll egyenes arányban a "veretlen státusz" és a csapat teljesítménye.
Több meccsen is irtózatos mázlival lett meg a 3 pont, nem éppen világverő csapatok ellen.
Az utóbbi pár meccsünkön "megvan a 3 pont és ez a lényeg" sóhajjal lépünk túl, ami téves reakciókat eredményezhet a játékosaink és szurkolótársaink

Knob 2019.11.07. 11:16:24

@Cannavaro: Nem hiszem, hogy egy ekkora sztár, aki saját magát a világ legjobbjának tartja, megengedheti magának, hogy leszarjon akár egy kupa meccset is, főleg azok után, hogy állítólag a kihívás miatt jött ide. Az lenne a kihívás, ha nem unottan és telibe szarva az egész csapatot normálisan, mindent kiadva focizna. Ha ezt meg nem bírja, akkor vonuljon vissza, mert pont leszarom, hogy Costa szerint mindenki ilyen teste akarna, ez nem egy fitness klub, itt focizni kell, pont mindegy, hogy Higany pocakos, de legalább csinálja a dolgát és ami még fontosabb akarja is.

Rocky80 2019.11.07. 11:23:40

*körében.
Nem éppen világverő csapatok nagyon komoly problémák elé állítanak bennünket. Tegnap este egy - európai szinten nevesincs - Lokomotív Moszkva ellen sikerült kínkeservesen a 3 pont...
Ennél csak jobb csapatok várnak ránk a BL-ben!
Nagyon félek hogy a "lejjebb" az lesz, hogy nem jönnek majd az eddig bemákolt győzelmek és pontok, sőt valamelyik nagyágyú a helyére tesz bennünket. De az is lehet hogy kiscsapat...

Egyáltalán nem vagyunk meggyőzőek a szerzett pontok és a korai továbbjutás ellenére sem. Lehet hogy nagy koppanás lesz de ne legyen igazam...

Quentin_KR 2019.11.07. 12:27:16

@Knob: egyetértek, jó amit írsz, egy dolgot kivéve. Cr borzalmas formában van, Dybalának kijött a lépés mostanság, ami mindenkinek nagy öröm. De az általad említett 10 percben pont ugyanazt csinálta mint Ronaldo, azaz a nagy semmit. Pedig jó lett volna látni ha ő is motiváltan jön be mint Costa...

Bodnar Daniel 2019.11.07. 12:43:15

@Rocky80: Egyet tudok érteni részben. De az egész BL-t nézve azért voltak más csapatok is akik szenvedtek idegenben, sőtt nem csak idegenben (Barcelona). Az Atleti konkrétan kikalott. A city döntetlent játszott az Atalantával. A PSG is épp megúszta az X-et, plusz a Bayern sem ment nagyot. A legjobb formában lévő csapatok a Chelsea, az Ajax és a Real voltak. És azért nem őket tippelnénk a legacélosabb kategóriába.

Igen, nincsenek helyre pakolva dolgok, mert egyénileg jobb megoldások születnek mint csapat szinten. CR sem szar, elvégre ő erőltette potyára a kapust. Ez egy meccs volt a sok közül. Ha tavaszra nem érik be az új rendszer (mert azt még elvétve láttuk), akkor bekísérthet Del Neri szelleme. De még nem tartunk ott. Mint, ahogy ott sem, hogy a védelem közepe és széle rendbe legyen rakva véglegesen. Danilónak is volt már azért jó meccse, de tegnap egy kikényszerített védősor állt fel. Azt hiszem ott szorulunk rá legjobban a fejlődésre. Képzeld el, hogy visszatér Chiello és azon kívül, hogy rotálásra ott lesz De Ligt plusz Demiral, nagyobb szarakodás ennél már nem lesz. Egyedüli megoldhatatlannak tűnő feladat Sandro rotálása. Ebben az egyben biztos vagyok, hogy szezon végéig para lesz. És, hogy én is panaszkodjak egy kicsit, nem értem Spinazzolát mi a herérért engedtük el pótlás nélkül hagyva a bal oldalt.

A többi dolog képtelenség, hogy rosszabb legyen. Ez a legrosszabb amit tegnap láttál. És ez a legjobb hír is egyben.

NagyonJuve 2019.11.07. 16:05:00

@Rocky80: Szerintem is eddig ez volt a legrosszabb meccsünk. Itt kellett is egy kis szerencse, de így is a legrosszabb esetben is döntetlen lehetett volna. Vereséget nem érdemeltünk volna. A neve nincs kiscsapatok lehetnek a legveszélyesebb ellenfelek hazai pályán. Nagyon jó atmoszféra volt a stadionba szerintem elég nyomasztó ilyen erős füttyszóval játszani. Tavaly a Liverpool is megégett belgrádban aztán tudjuk mi lett a vége. Szerintem az eddigi mérkőzéseinken nem volt szerencsénk. Inkább szerencsétlen de ligt volt. Amikor a meccs 2/3 ában az ellenfél területén játszol benne van a gól. Ellenben allegri alatt mikor minket támadtak és úgy nyertünk na az mák. Folyamatosan nyomás alá helyezzük a védelmüket előbb utóbb hibáznak. A gond abban van hogy lassúak vagyunk amit Sarti is lát és szerintem dolgoznak rajta de az olyan akciók mint tegnap ami volt csak összeszokott csapattal fog müködni. A középpály telítettsége meg valamilyen szintű alkalmatlansága miatt késöbb áll össze. De már tudják mi a gond és dolgoznak rajta. Szerintem nem lesz rosszabb. Ami még tetszik sarri megmondja ami nem tetszik neki nem mint allegri mindig össze vissza beszélt.

del pipi 2019.11.07. 16:08:26

@Quentin_KR: Dybalát kár értékelni 10 perc miatt, amúgy is tudtam hogy Sarri nem kezdeti, mivel múltkor ő volt a meccs embere. Viszont Ronaldo már nem tud megcsinálni egy egy az egybe szitut sem, akivel találkozott a pályán az elvette tőle a labdát. Egyértelműen szükség lenne egy jó Ronaldora, de most picit lepihentetném mert az nem biztos hogy rossz.

del pipi 2019.11.07. 16:16:39

@Rocky80: Rockykém! Értem én hogy kéretik meg engedtessék meg, de amikor valamit írsz arra te is véleményt kapsz vagy ilyet vagy olyat, hogy milyen hangulatú az is sok mindentől függ.

Rocky80 2019.11.07. 17:10:21

@Quentin_KR: @Knob: @pedronegroo: @Cannavaro: @del pipi:

Nehéz dolog ez a Ronaldo kérdés.

Az a baj, hogy még egy bűnrossz formában lévő Ronaldoban is bármikor benne van a gól. Azért csak a világ valaha élt legnagyobb gólvágójáról beszélünk! Hányszor, de hányszor lőtt a semmiből! Senkiben nincs meg ez ennyire mint benne.

Van a két álláspont: az egyik még mankóval is a pályán tartaná; a másik meg azt mondja hogy ha rossz, akkor jöjjön le/pihenjen. Na most döntsd el...

Szerintem fontos meccsen vétek lehozni, a tegnapi meg az volt.

Viszont tökös volt Sarri és neki lett igaza. Jó döntés volt.

Rocky80 2019.11.07. 17:13:30

@del pipi: azért vélemény és vélemény között is van különbség.

Az olyanok például, hogy: "nem kívánok neki semmi rosszat, úgyis megverte már az élet" meg társaik - nem gondolom, hogy ilyen reakciót érdemel bárki.

Rocky80 2019.11.07. 17:20:37

@Bodnar Daniel: Nem a mutatott játékra gondolok, hanem a szerzett pontokra és eredményekre.

Kicsit hurrá optimizmus van most, pedig nem indokolja annyira a játék.

Én attól félek hogy ez nem lesz elég a nagyok ellen, plusz elkezdünk kikapni - mivel a kicsiket is nehezen gyűrjük le.

Nem látok akkora változást mint már kellene, illetve nem érzem hogy jó kezekben vagyunk és határozott az elképzelés.

Rocky80 2019.11.07. 17:21:48

@NagyonJuve: Megmondani megmondja, de változtat - változik-e valami?

Rocky80 2019.11.07. 17:26:04

@NagyonJuve: Látsz például fejlődést a helyzetek kihasználásában és a kapott gólokban meccsek óta?

Mert már régebben mondta, mégse változik semmi.

Juventino86 2019.11.07. 17:30:07

A csapat játéka még messze nem tökéletes, de legalább próbálunk támadóan fellépni. Mindenképpen tökös a mester, hogy leszedte Ronaldót, aki nem játszott igazán jól. Costa beállítása azért sok dolgon változtatott. Igaza van Sarrinak. Több pozícióban is különbséget tud jelenteni. Nála csak az a kérdés, hogy meddig marad egészséges. Amíg az eredmények jönnek, addig nincs különösebb gond. De tavaszra ennél jóval több kell.

Patricco 2019.11.07. 18:22:17

@Quentin_KR: Costa ha motivalatlanul lép pályára akkor is hihetetlen dolgokat tud művelni a pályán mert megvan benne a sebesség és a technikai képzettség. Bármikor bárkit elküld gyufaert egy csellel meg Dybalan kiut ha motivalatlan mert neki nem olyan magasak a kvalitásai ilyen teren

Rocky80 2019.11.07. 18:26:28

Igen,"agyas", fiatal Costákkal lehetne haladni, csak ennek a kalibernek megkérik ám szépen az árát manapság.

Trieszt120506 2019.11.07. 18:29:23

Eszméletlen lassú a passzjátékunk, szinte sakkpartihoz hasonlít amit művelünk.

Ismételni tudom önmagam: a passzok 80%-a rossz ütemű, és vagy pontatlan. Át kell őket venni (ebben is sok a hiba) és sok felesleges futásra kényszerülünk, az ellenfélnek meg időt ajándékozunk.

Nem hiszem el, hogy ennyit tud letenni az asztalra egy Ramsey-Rabbiot-Pjanic középpálya.. valami nagyon nincs még rendben a fejekben.

del pipi 2019.11.07. 19:09:00

@Rocky80: Ronaldoval momentán eggyel kevesebben vagyunk, egy jó Ronaldoval eggyel többen. De ne legyen már érintetlen szent tehén, ha rossz akkor le kell cserélni. A Dybalát nem esett nehezedre tavaly ekézni, igaz? Vannak egyenlők és egyenlőbbek, nem? A második: az a komment amit említettél az inkább annak a negativitásnak szól ami egy veretlen csapat Magyarországi blogján ütötte föl a fejét! Engem a hitetlenkedés és a pesszimista, lusta, hozzáállás megőrjít. Elküldöm a kedvenc motivációs videómat és itt amit az úriember mond az a lényeg, nekem mindennap ez lebeg a szemem előtt. www.youtube.com/watch?v=AlB6bWQpMHU És ez bármely sportra igaz, mindegy mit csinálsz. És ha ilyen tölteted van azt feltudod használni az élet bármely terén.

gomorra21 2019.11.07. 19:30:11

@Rocky80: szerintem egyáltalán nincsen hurráoptimizmus, ezt elég rosszul lőtted be - és ez nem sértegetés.
Én nagyon vártam Allegri menesztését, de nem számítottam ilyen Guardiola féle nagy név érkezésére, sőt, valamilyen megmagyarázhatatlan okból (perverzió, tudom) de kifejezetten örültem Sarrinak. Sem magamon, sem máson nem érzem a hurráoptimizmust. Ez egyszerűen türelem. Allegrinek is járt a türelem, amikor idejött, majd amikor az első BL döntő után csinált egy rettenetes szezonkezdetet, majd amikor a 2. BL döntő után nem találta a csapatot. Erre az utóbbi szezonra pakolt rá még egy teljesen ötlettelen évet. Hidd el, én is türelmes voltam Maxszal, amikor kiérdemelte, de elég pontosan kirajzolódott, hogy vele nem megy tovább. Amit hurráoptimizmusnak érzel, az méltányosság. Sarri nem verte szét a csapatot, de cserébe, ha belegondolsz nagyon komoly nehézségeket kell megoldania a védelemben, és nem vérzik el. Chiellini volt tavaly az év embere, Bonucci meg egy hibázgató áruló. Bonucci idén mester. Cuadrado a legizgalmasabb játékosunk lett. Sandro az első évét idézi. De Ligt nagyon gyorsan beleszokott a játékba, már csak a kapusreflexeit kell elfelejtenie, és elég jó kis védelem lesz ez. Bentancur is, Rabiot is egyre többet játszik az öregek helyén. Én ebben látok változást, és remélem, hogy jól fog elsülni. Pjanic nekem jobban tetszik, mint Allegri alatt. Nem mondom, hogy ez a legjobb középpálya jelenleg (hurráoptimistaként ezt mondanám) de még csak azt sem, hogy a miénk lesz a legerősebb középpálya idén, akárennyit fejlődjön a játékunk.
És akkor itt van Dybala. Allegri szétzúzta az önérzetét a kis argentinnak, Sarri alatt most jön vissza, és ennek örülök. Nem mondom, hogy jelenleg a legjobb támadó, de egy CR-Dybala és mögöttük Douglas Costa szerintem lehet a legerősebb támadó hármas, ha ezek elkezdenek összeszokni, és mind formába lendülnek. Ha az emlékezetem nem csal, amikor CR szétb@szott minket a BL döntőben, az év első felében, a spanyol bajnokságban semmit nem mutatott. De konkrétan semmit.

Szóval nincs vastaps és ováció, csak reménykedés és bizakodás. Forza Juve;)

Rocky80 2019.11.07. 19:32:03

@del pipi: csak Dybala nem rúgott 700 gólt és nem minden idők egyik legjobbja.
Meg nincs benne a gól ennyire.
Azért kettőjüket ne keverjük össze!

Köszönöm a videót. Kételkedni és nem vakon bízni mindenkinek jogában áll. :-)

NagyonJuve 2019.11.07. 20:28:47

@Rocky80: helyzetkihasználás az fejben dől el. Valaki megtalálta ezt a taktikát ami nem fekszik a juvenak. Ezt alaposan kielemezik és az összes kiscsapat így áll ki. Szerintem olyan csapatok ellen akik focizni is akarnak jön is az eredmény meg a szép játék. Itt van a leverkusen akart focizni rúgtunk is nekik 3at. Ezzel a középpályával nem is várhatunk többet. A változást Costa hozta meg aki adott egy kis sebességét a játéknak. Szerintem kell még idő. Jöhetnek azzal hogy de mennyi még stb. Gondold át új edző új taktika új játékosok. Can még igazán tavaly sem lett teljesen beépítve erre jön egy teljesen új szisztéma plusz motivációvesztés. Rabiot árnyéka magának, idő kell neki de lassan lassan több lehetőséget kap. Ramsey viszonylag jól beilleszkedett de elég sürün sérült ezért rotálni kell. Még tőle is várhatunk jobbat. Kedira az kedira, matuidi meg fut néha hasznos is de sajna a labdával ügyetlen. Elhagyja meg le sem tudja kezelni. Sokat ekéztem matuidit de ő legalább nyomást gyakorol az ellenfélre. Gondolom nekik se kellemes ha folyton a nyakába liheg egy kapálódzó valami. :) Kicsit lenne ügyesebb labdával! Ejj. Szerintem csak javulni fogunk. Igaz az utóbbi meccsek mind hasonló lefolyásúak voltak de eddig hasonló kaliberű ellenfelek is voltak. Az ellenfelek is mind hasonló mentalitással álltak ki ellenünk. A Verona is egy jó bizonyítéka mert ők próbálják a saját játékukat játszani és bátran játszanak. Ellenünk nem mindent feladták. Mostmár nagyon kíváncsi lennék egy olyan csapatra is aki akar is focizni.

NagyonJuve 2019.11.07. 20:33:04

@gomorra21: Ezt jól megfogalmaztad és egyet is tudok érteni veled.

JuventusFanatikus 2019.11.07. 20:34:51

@gomorra21: Ismételten tökéletesen egyetértek, erről van szó!

pedronegroo 2019.11.07. 20:41:34

@gomorra21: Köszi, nekem így nem kell már leírnom, tűpontos meglátás és megfogalmazás, mintha csak magamat olvasnám :)

ZecH 2019.11.07. 21:58:54

@Trieszt120506: En is amugy tokre ugyanezt vettem eszre es emeltem ki a meccs utan kozvetlenul... Annyira latvanyos, hogy korulmenyesen adogatjuk korbe a labdat, ezzel nem lehet meglepni az ellenfelet, max idot huzni ha az lehet cel egyaltalan... csak parszor vallalnank egyerintos passzjatekot, de amint lekezeljuk, dedelgetjuk mar elmegy a dinamizmus... Szerintem amugy nagyjabol ha ezen tudnank valtoztatni, es egy kicsit eredmenyesebbek lennenk helyzetkihasznalasban, akkor nem lenne itt min aggodni...

ZecH 2019.11.07. 22:18:20

@gomorra21: Nagyon szimpatikus hozzaszolas! Adom, szorol szora!

del pipi 2019.11.08. 05:07:18

@ZecH: Szerintem a pálya is nehéz volt, de ne fogjuk erre. Én is ezt mondtam hogy borzasztó pontatlanok voltunk, a gyorsaság? Ilyen esőben, csúszós pályán már nehezebb kérdés, ha csak nem mindennap ilyen körülmények közt játszol, akkor meg lehet szokni. Kíváncsi vagyok Ronaldo ügyben mit mondasz.

del pipi 2019.11.08. 05:14:25

@NagyonJuve: Adom!@gomorra21: Pontosan erről van szó! Írtam itt a pálya nehézségéről de engem mégis furdal a kíváncsiság hogy csak én látom így vagy más is? Az az érzésem a meccsenkénti kapott góloknál nem csak a védelem az ami gondot jelent, hanem hogy esetenként hiányzik nekem a kapus bravúr. Ez nem azt jelenti hogy rossz lenne a Lengyel, de néha csinálhatna plusz egyet és akkor a meccsek egy része nullás is lehetne.

del pipi 2019.11.08. 05:32:36

@Rocky80: Na látod? Pont erről beszéltem , tehát Ronaldonak alanyi jogon szabad szarul játszania? Mert 700 gólt rúgott? Nekem nem Roni életútjával van a problémám mert az kivételes, hanem a Juventusban leadott teljesítményével. Ahhoz képest mit mond magáról és mekkora a Hype körülötte...ez gyenge. Kicsit olyan vagy Ronaldo ügyben mint egy középcsoportos fóka akinek ha odadobok egy heringet behugyozik örömében. Értem hogy neked jogaid vannak, max elmész Strasbourg-ba azt feljelentesz: hogy ez a Pipi elvitatja a jogaimat, kérem segítsenek! Amúgy kételkedj csak nyugodtan, és én sem csukott szemmel járok, tehát nem bízom vakon! Még egy ajándék hogy mennyi jogod van! hahahahahahaha! :)))))))www.youtube.com/watch?v=VxhrVvrIsMw

ZecH 2019.11.08. 06:34:47

@del pipi: Tudod hogy vedeni fogom. Az az igazsag hogy irrealisak vele szemben az elvarasok, amik nyilvan a fizetese es a statusza miatt van igy es igy meg is ertem es el is fogadom. De ha elnezzuk mindenki masnak hogy godorben van, neki miert nem? Volt mar godorben mindenki aki nalunk tanyazik legalabb 1 eve. Vannak akik 2 eve godorben vannak. Szoval ezzel csak azt akarom mondani hogy vele szemben is jarna a turelem. Szvsz egyebkent Ronaldo szar formaban is jo es befer a csapatba, de kiscsapatok ellen neha igenis le kellene ultetni a padra. Higany es Dybusz megoldana DCvel lazan. Talan ha 35 evesen pihenhetne is neha nem lenne hulla az ember. Az meg hogy ennyi idosen ennyire stabil kezdokent 3naponta meccsterheles mellett igy birja es meg a 80. perc utan is rendszerint kibassza a sprintet (nem a Loko ellen lattam tole ezt, nehogy emiatt leekezzen valaki) az remelem mindenki ertekrendje szerint emberfeletti teljesitmeny....

A passzokrol annyit h nem most zord korulmenyek kozott tunt fel ez eloszor. Rendre hazai palyan "idealis" korulmenyek kozott is ez megy. 2-3 erintes igazitas utana passz. ebbol sose lesz tempos tamadojatek....

Knob 2019.11.08. 08:12:38

@ZecH: Ezeket az "ötleteket" úgy irkáljuk, mintha CR7 fáradtságáról nem Ő maga tehetne. Pont most láthattuk, hogy milyen reakciót váltott ki belőle a lecserélése, miközben, ha lenne egy hangyafasznyi önkritikája, tudná, érezné, hogy ritka szarul játszik már több meccs óta. Illetve azt hiszem Ő maga nem hajlandó kihagyni egy meccset sem, de ha mégis, akkor majd Ő megmondja, hogy melyiket és mikor hajlandó.

Egy szó, mint szász ne sajnáljuk már egy percig sem. A saját egoista, fél isten vagyok elképzelései miatt fáradt, ha tényleg csak erről van szó.

A másik, hogy értem én, ha Ő csak és kizárólag a BL kieséses szakaszában hajlandó focizni azon a szinten amiért Ő maga a világ legjobbjának vallja magát, de akkor miért nem kéri a fizuja felét csak? Ha valaki félmunkát végez, akkor azért fél fizetés is jár, nem?

ZED! 2019.11.08. 09:18:36

@Rocky80: Ez nem megy egyik napról a másikra, nem úgy van hogy csettintek és már is az van, amit elhatároztam..

Szili072 2019.11.08. 09:21:21

@gomorra21: Igazad van,jelen pillanatban türelem és bizalom kell.Már többször leírtam, és újra leírom, az utóbbi évek legmélyebb, és talán legjobb minőségű kerete a mostani.

del pipi 2019.11.09. 07:48:24

@Rocky80: Mi van? Fellebbeződtél? Ha pedig Strasbourgban vagy hozzál légyszí egy hűtőmágnest mert az asszony gyűjti. Nagyon vártam valami választ, legalább annyit hogy : további jó szurkolást! :))))))))

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1877) bajnokság (3483) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (962) elemzés (40) előzetes (881) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1694) játékosokról (10196) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2494) meccsek (4273) mercato (4263) nyilatkozat (7616) Olasz Kupa (331) összefoglaló (428) pletyka (4279) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (178) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (300) video (218) Címkefelhő
süti beállítások módosítása