Sarri: "Nem nyújtottunk jó teljesítményt"

sarri_maurizio_bemutatkozas_fiorentina.jpgA Juventus vérszegény teljesítménnyel, gól nélküli döntetlennel folytatta a bajnokságot, így távolról sem sikerült tökéletesre az új mester, Maurizio Sarri bemutatkozása a csapat kispadján.

"Nem nyújtottunk jó teljesítményt, s nagyon nehéz mérkőzés volt, mert a Fiorentina jól játszott, míg mi sérülés miatt elhasználtuk az összes cserénket, így nem volt lehetőségünk friss játékosok bevetésére." - mondta a mérkőzés lefújását követően Sarri a Sky Sport Italia munkatársának nyilatkozva.

"Mindezen tényezők mellett akarat tekintetében jól teljesítettünk azzal, hogy egy pontot szereztünk. Túl sok alkalommal veszítettünk labdát, ami fizikális kérdések következménye lehet. A délután közepén játszani Firenzében, amikor valójában még nyár van, nehéz bárki számára."

A mérkőzés során Douglas Costa, Miralem Pjanić és Danilo is sérülés miatt hagyta el a pályát.

"Douglas Costa sérülése egy kicsivel komolyabbnak tűnik. Pjanić a héten rúgást kapott az izmára, s ma újra érezte, ezért holnap további vizsgálatokra lesz szükség. Amikor a csapat mélyebben védekezik, szükség van arra, hogy a támadók visszaérjenek, s többet segítsenek. Gondunk volt tisztán technikai szinten, s biztos vagyok abban, hogy egy olyan csapat, amelynek nincs ilyen tartása, vereséget szenvedett volna. Ez pozitívum, s kétségkívül értékes minőséget jelent, hogy a csapat harcolni tud az egy pontért, amikor nincs jó formában. Világos volt harminc perc után, hogy rendkívül nehéz lesz."

A kezdőcsapatban ismét Sami Khedira és Blaise Matuidi kapott helyet a középpályán, míg a nyáron igazolt Adrien Rabiot számára csupán a kispadon jutott hely.

"Rabiot kiváló játékos, azonban egyetlen tétmeccset sem játszott 2019-ben. Hatalmas elszántsággal és élességgel érkezett, de ha valaki hónapokon keresztül nem játszik, annak fizikális visszaesés lehet az eredménye. Ő egy nagyon érzékeny fickó, így a fizikális reakciót pszichológiai téren is megszenvedte. 

Öt játékosunk is ott volt a Copa Américán, nyolcan sérültek voltak, így a keret fele erőnlétileg előrébb tart a többieknél. Nehéz volt kezelni ezt a helyzetet, s időre volt szükség, hogy mindenkit elfogadható szintre hozzunk, de jó hír, hogy a mérkőzések végét erősen zárjuk. Hiányzik némi élesség, azonban az akarat megvan."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr6815092696

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

The king of alibis 2019.09.14. 20:32:05

Danilo DS együtt nem ér egy Cancelot

Bernardeschi egy kalap szar, télen kell mindenképpen Chiesa

del pipi 2019.09.14. 20:48:53

Oké Főni! Akkor vedd ki a fékeket, én bízom benned! Ja ha nem mered megmondani a Ronaldonak hogy most pihennie kell néhány meccset akkor a Pedronegro felhívja , oké? Ciao!

CR7juve 2019.09.14. 20:58:40

Bíztam benne, hogy Sarrival egy jobb stáb is érkezik, kevesebb lesz a sérült. De épp az ellenkezője történik. Ha jól emlékszem, Conte előtt is rengeteg volt a sérült, de az ő stábjával sokat javult a helyzet - most a tavalyi sok sérült helyett idén rengeteg van.

Juvegaspy 2019.09.14. 21:10:20

Tenyleg eleg lelektelenul nyomtuk
Balszerencse is akadt boven.
Szerdan remelem odatesszuk magunkat onbizalomnak sem artana egy jo szereples - gyozelem Madridban

Tony. 2019.09.14. 23:25:18

Egy olyan középpályával, ahol 3 emberből 2 Matuidi és Khedira komoly célokat nem lehet elérni. Ez a 2 soha nem lesz képes annyira támogatni a játékot, ahogy arra szükség lenne, ugyanis a képességeik totálisan korlátozottak. Simán Rabiot-t meg Can-t raknám a helyükre. Remélem előbb utóbb legalább az egyik kiszorítja valamelyiket.

JuventusFanatikus 2019.09.14. 23:30:49

"A délután közepén játszani Firenzében, amikor valójában még nyár van, nehéz bárki számára."

Mister, ezt Agnellinek köszönheted, azért lett erre az időpontra rakva a meccs, hogy bírják nézni Ázsiában is...

Ádám.84 2019.09.14. 23:44:38

@JuventusFanatikus: akkor Ázsiában kiváló focit és kiváló Juvét láthattak...

Shyr Kahn 2019.09.15. 01:48:13

@del pipi: Es ki a tokom kezdjen CR helyett? Lattad mit tolt a portugal mezben legutobb? Egyertelmuen erzodtek a nemzetkozi merkozesek (vagy eppen azok hianya) a fejekben es a labakban... Sztem az a mondata, amit az eltero formakrol es eronletrol mondott nagyon ulnek. Nincs itt semmi baj. Egy ilyen merkozes utan az egy pont valoban orvendetes.

del pipi 2019.09.15. 08:09:24

@Shyr Kahn: Láttam! A tizi és a második gól között már már én éreztem kínosan magam amit össze szerencsétlenkedett a labdával. Nem egy alkalommal vérhólyagot rúgott rá, ki is kellet cserélni. Pont ezért kellet volna már most mondani neki hogy pihenj le öreg egy picit, szerdán Bl. Tudod? Ahol ő jelenti a különbséget. Hát hogy ki kezdjen helyette? Mindegy, aki nem töri meg a játékot. Az egy pontos dologban egyet értünk.

Matteo89 2019.09.15. 09:06:01

@del pipi: Nyugi. Az Atleti ellen majd megint jön, és az ő klasszis teljesítményével megint behúzzuk a meccset, míg a többiek szokás szerint azt se tudják majd, hogy milyen rendezvényen vannak.

del pipi 2019.09.15. 09:15:52

@Matteo89: Legyen igazad! Bár mostanában ő sem nagyon tudja, nehogy már minden 6. meccsen futballozzon jól.

Matteo89 2019.09.15. 09:18:25

@del pipi: Egyébként a Gazzetta a legjobbra értékelte őt mind a Parma, mind a Napoli elleni meccseken. A válogatottnál szintén remekelt, szóval azért szerintem nem vele van a legnagyobb baj jelenleg. Tudnám sorolni a játékosokat, akiktől sokkal-sokkal több kellene.

Kukszi 2019.09.15. 09:30:04

@Matteo89: egyet értek veled!
Ilyen középpályával nem tudsz mit kezdeni...
Belenéztem a Psg meccsbe picit és Verrati sebességét játékinteligenciáját jó volt nézni (főleg Matuidi Khedira után).
CR, meg nem Del Piero aki egymaga hozta a meccseket jó párszor.(Egyszerűen nem ebbe a bajnokságba nőtt fel, legyen szó bármekkora világklasszisról sokszor szenvedni fog mèg mert nem hagynak neki területet).
Megkockáztatom hogy egy Messivel se lennénk sokak beljebb CR helyett.

del pipi 2019.09.15. 09:57:23

@Matteo89: Egyébként a szememnek jobban hiszek, mint annak hogy a Parma és a Napoli ellen plusz a Fior ellen milyen értékelést kapott, nálam gyenge. Tudod én amikor meccset nézek a Juve rendezvényén vagyok és nem a Ronanldoén. És még valami ahelyett hogy sípcsonttal ollózgatna inkább néha az egyszerűbbet kell választani, meg néha elvinni két embert hogy ha már neki nincs lehetősége akkor másnak legyen. @Kukszi: CR meg nem Del Piero érdekes, mégis az egyik ötszörös aranylabdás. Neki ugyanúgy minimum egyszer kéne meccsenként villantani, tegnap elég lett volna.

Kukszi 2019.09.15. 10:36:43

@del pipi:
Pontosítok, tehát én kifejezetten az Olasz bajnokságra értettem ezt az összehasonlítást, valamint nem írtam hogy nem fog egyszer se villani, hanem hogy sokszor szenvedni fog a meccseken!
(Egyértelmű hogy lesznek nagyszerű momentumai).
De a lényeg ebbe hogy egyetértek Matteo89-el, hogy jó pár játékost lehetne inkább elővenni a mutatott teljesítménye alapján.

JuventusFanatikus 2019.09.15. 10:43:46

@del pipi: Egyáltalán nem volt vészes CR, tegnap labdát alig kapott, nem tudott miből gazdálkodni, ellenben a Parma elleni meccsel, mikor több helyzete is volt, míg a Napoli ellen kimaxolta a teljesítményt, ettől többet nem tudott nyújtani. Egyébként sikerült kiidegelnie, mikor elvégezte a szabadrúgást, majd egyik kontránál nem passzolt az üresen szaladó társnak, pedig abból helyzet lehetett volna.

horvathimi2 2019.09.15. 12:56:43

@Shyr Kahn: @Matteo89:
Szerintem az nem érdem Cr esetében, hogy tegnap nem Ő volt a legszarabb. A csapat, a liga és egyben a világ(egyik) legjobban fizetett, ötszörös aranylabdás játékosáról van szó. Tőle ennél sokkal több kell. Oké nem nagyon kapott labdákat, de akkor sem csak lézengeni kéne a pályán. Sokkal több akarás kéne tőle. Ebben Higuain sokkal jobb nála és nem csak most, hanem mióta nálunk játszik.
Az meg, hogy mit ír egy "szaklap", azt hagyjuk. Ez csak marketing, semmi több. Nem volt jó egyik meccsen sem az idén és tavaly is nagyon sok rossz teljesítménye volt. Gólok ide vagy oda. Tavalyról is összesen csak az Atletico elleni meccsét lehet kiemelni, de az sem csak az Ő érdeme volt, hanem a komplett csapaté.
Sokan írták, hogy majd a Bl-ben megmutatja. Csak ne úgy mint tavaly, mert akkor csak az az egy meccse volt jó és ennyi. Sokak által lesajnált és kiutált Dybala 5 gólja kellet a csoportból való továbbjutáshoz és nem Ronaldo.
Az meg, hogy kit raknának helyére...hát igen talán a vezetőségnek gondolkodnia kellett volna kicsit és nem egy 34 éves játékosra alapozni mindent. Egyértelműen látszik, hogy már nem bír ekkora terhelést folyamatosan, de az egója miatt ezt nem látja be és még csak pihentetni sem merik mert hát Ő az ötszörös aranylabdás Ronaldo. Vicc az egész.
Tény, hogy nem csak Ő a gond, de Én azt gondolom Ő is ott van a fő gondok között Khedirával, Matuidivel, de Lightel együtt.
Valamit most már kéne a vezetőségnek csinálnia, mert így hamar lecsúszhatunk, ha nem vigyázunk.

2019.09.15. 12:59:25

Semmi újat nem láttam a csapattól most sem...hitvány középpályával nem lehet focizni.

Matteo89 2019.09.15. 13:39:39

@horvathimi2: Vitán felül áll, hogy tavaly ő volt a legjobbunk. Ezt bármilyen statisztika, vagy bármilyen szaklap visszaadja. Miről beszélünk? Tegnap lézengett a pályán? És? Az elmúlt ötven meccséből lézengett most az egyszer? A legmotiváltabb játékos a keretben még mindig, pedig neki már nincs mit bizonyítania.

Matteo89 2019.09.15. 13:44:21

@horvathimi2: Meg ő a fő gondok egyike? Srácok. Inkább ezt fejezzük be.

del pipi 2019.09.15. 13:55:38

@Matteo89: Ja te vitán felül más meccseket nézel, de bizony kell bizonyítani! Ez a JUVENTUS nem pedig az
Fc Ronaldo. @JuventusFanatikus: Ja azt mondom én is: hogy nem volt vészes! De tényleg nem!

horvathimi2 2019.09.15. 14:03:54

@Matteo89:
Ne haragudj meg, de Én nem hordok szemellenzőt. Csak azért nem fogom ajnározni, mert Ő a"Nagy" Ronaldo. Számomra még nem nyújtott ebben a mezben semmi olyat, ami miatt el kéne fel kéne néznem rá.
Pont ezért mondom azt, hogy nem Ő volt a legjobb tavaly. Hiába rúgott 28 gólt. Csak azért rúgtott annyit, mert Őt kellett mindenkinek megjátszania. Az elég sokat elárul, hogy az elmúlt 8 évből a tavalyi szezonban rúgtuk a legkevesebb gólt. Az a gond, hogy nem többek lettünk vele, hanem csak elvette mások elől úgymond a teret.
Tetszik vagy sem sajnos Ő az egyik fő gondja a csapatnak. Hiába az extra motíváltsága. Sokszor ez már csak erőlködésnek hat.
Elismerem az eddigi eredményeit, de neki is be kellene látnia végre, hogy öregszik és lassan eljár felette az idő.
Inkább azon kéne törnie a fejét, hogyan adja át a motívációját a csapattársainak és nem azon hogyan rendelje maga alá a saját érdekében Őket. Így talán a csapat és Ő is eredményesebb lehetne.

MdewC 2019.09.15. 14:13:16

Ameddig Sarri nem lépi meg Can, Dybala, Ramsey, Rabiot csapatba integrálását, addig lejtmenet jön.

Bernat, DS-t, Matuidit, Khedirat pedig azonnal el kell adni, amint lehetséges.

Plusz Costan kívül nincs értelmes szélső a csapatban, aki most hetekre kidőlhet.

És mi így akarunk “Sarri(fos)ballt” játszani? Gyors és technikás szélsők nélkül??? :D

Ez már annyira nevetséges, hogy inkább szánalmas.

horvathimi2 2019.09.15. 14:13:59

@Matteo89:
Amúgy igazad van, mert nem Ő fő gond, hanem a Vezetőség és az általuk képviselt új irányvonal. Nem csapatot építenek, hanem brand-et. Pedig akár a kettőt egyszerre is lehetne csinálni szerintem. Nem zárja ki egyik a másikat.

MdewC 2019.09.15. 14:16:12

@horvathimi2: CR-t nem szapulni kéne, hanem kiszolgálni.

Csak sajnos erre Higu, Berna, Khedira, Matuidi 100%-ban alkalmatlan. Még Cancelo is többször hozta helyzetbe CR-t, mint az említett 4-es összesen.

Ezt a 4 embert kötelező lett volna eltávolítani.

horvathimi2 2019.09.15. 14:23:38

@MdewC:
Van igazságod ebben, de Én úgy gondolom, hogy az lett volna mindenkinek a legjobb, ha maradt volna Madridban. Ő nem egy ilyen csapatba való mint a Juve. Nem szídni akarom, de egyszerűen nem szeretem és pont. Elismerem az eredményeit, de csak ennyi.
Amúgy az általad említett 4 játékos közül, csak Higuról gondolom azt, hogy itt a helye. A többi mehet isten hírével.

MdewC 2019.09.15. 14:36:46

@horvathimi2: én nagyon örülök CR-nek. :)

Annak mégjobban, ha kitudnánk szolgálni és végre tartósan beindulna a csapat. ;)

del pipi 2019.09.15. 14:49:30

@MdewC: Gyuszikám! De egy futball csapat nem arról szól hogy szolgáljuk ki Ronaldot, ennek oda vissza kéne működni, de tényleg. Engem nem zavarna ha Ronáldo rúgna 50-net kapna arany cipőt arany labdát még, de néha egy kereszt mozgás talán bele férne...hátha! Azzal pedig egyet értek hogy kéne két jó gyors szélső akik egy az egyben megcsinálják, tegnap néztem a Napoli hát ott aztán nem fostak be.@horvathimi2: Ezt én már százszor leírtam, de vannak akik ezt nem akarják megérteni, pedig én csípem Ronaldot! Csak azt a hatást amit a Juvéban okozott az érkezésével azt gyűlölöm , mert én első sorban a JUVENTUSNAK szurkolok és utána az egyéneknek.

del pipi 2019.09.15. 14:51:33

@MdewC: Ja és a csapat nem Ronaldotól fog beindulni hanem a csapat egységtől.

Matteo89 2019.09.15. 14:53:14

@horvathimi2: Írd már le nekem kérlek, hogy ki volt tavaly az első három legjobbunk. Kíváncsi lennék rá. Kik azok, akik annyival jobbak voltak, mint Ronaldo?

del pipi 2019.09.15. 15:07:56

@Matteo89: Bocs hogy én is válaszolok! Hát nem sokan az biztos, de talán a kapus, a Chiello bár magához képest ő is sokat hibázott, nekem még Pjanic fér bele a háromba de úgy mondom hogy borzasztó nehéz egyénenként és csapatként is osztályozni. Mondom mi a baj Ronaldoval: az hogy nem a csapat van érte hanem ő neki kéne a csapatért lenni. Ha ez megvalósulna akkor megint csillogna. És az első hogy be kéne fáradni centerbe.

MdewC 2019.09.15. 15:14:13

@del pipi: persze de CR hibába szolgálná ki az említett 4-est. :D Alkalmatlanok.

Szóval ez visszafelé is fos. (jobb társakkal jobb lenne CR is, meg szeretném védeni)

Azt adom, hogy kell a jobb forma neki és a csapategység is jobban kéne, ebben maximálisan egyet értek. ;) Pláne a szélső kérdésben. Az a vicc kategória nálunk. Meg lehet nézni a Napolit, a Barcat, a Poolt és sorolhatnám, hogy ott mennyivel hatékonyabb/látványosabb a széljáték mint nálunk. Hát amit tegnap Matuidi leművelt a bal szélen, Berna meg a másikon, azon kínomban nevettem, komolyan. Meg Khedira labdafelhozatalai? Miva? :D 4-5 értékelhető emberünket meg jegeli Sarri... “Rabiot lelke megszenvedte a fizikai leépülését” WTF? :D Ki ellen akarja kezdetni őket? Az ATM vagy az inter ellen? :O

CR itt a legeslegkisebb “probléma”. Sőt a probléma az, hogy CR van, csak csapat nincs mellette és ez a kettő gerjeszti egymást. Még egy ilyen teljesítmény mint tegnap a Fior ellen nem fér bele. Ilyen szart még Max alatt se csináltunk, talán csak a scudetto megnyerése után.

MdewC 2019.09.15. 15:19:58

@MdewC: Higuval, Bernaval, Matuidivel, Khedirával, sérült Costával, meccs nélküli Dybalaval, hordágyas Ramseyvel, formán kívüli CR-el és motiválatlan Cannal megyünk neki az évnek. :P

Ügyesnek kell lenni ennek a Sarri papinak na. :D

De türelmesek vagyunk, mert eddig nyertünk szinte mindent. :)

Matteo89 2019.09.15. 15:42:28

@del pipi: Tehát akkor Ronaldo nincs benne az első háromban szerinted? Nincs értelme így tovább folytatnunk a beszélgetést.

del pipi 2019.09.15. 15:53:49

@Matteo89: Na na na! Ezt ne csináld már! Felsírok! Ne vond már meg tőlem a diskurzust! Oké oké egy jó negyedik? :)

del pipi 2019.09.15. 16:05:45

@MdewC: Vicces vagy Gyuszi! :) Hát egy Ronaldo típus nagyon sok dologgal segíthetné a csapatát, de ezt már írtam. De azt komolyan mondtam ha nem megy be centerbe ezt a vergődést kell látnunk mindig, abban viszont neked van száz százalékig igazad hogy az sem mindegy ki van mögötte. Én nem szoktam taktikázni, amikor fociztam akkor se , ha játszok néha a ps-el a fiammal akkor se, de most én is meglépnék egy 3-5-2-őt és pontosan azért mert így nem olyan könnyű át menni a kp-n a két szélső be tudna segíteni a támadásoknál a védekezésben is. Az én kezdőm : Poláko , De Ligt, Bonucci, Demiral, Cuadrado, Rabbiot Pjanic,Ramsey, Alex Sandro, Dybala, Ronaldo.

Juventino86 2019.09.15. 16:16:34

Ronaldónak egyértelműen a kapuhoz közel kellene játszania egy kétcsatáros rendszerben, ahogy ezt Madridban is tette 2016 és 2018 között. Akár Higu, de talán még Dybala is lehetne mellette, nem tudom. Mindenesetre most van az a helyzet, hogy Madridban át kellene állni egy 4-4-2-re, tekintve, hogy a 4-3-3-hoz nem lesz meg a sebesség elöl.

Shyr Kahn 2019.09.15. 16:28:16

@MdewC: ++ CR valoban a legkisebb problema. Az ot utalokat meg hiaba probalod meggyozni szvsz. Aki olyannal dobalozik, hogy CR az egoja miatt van a csapatban, Meg mindenkinek ala Kell dolgoznia es nem merik kitenni, azokat felesleges gyozkodni, mert ezek szimplan eloiteletek. Vagy talán halljak mi megy Az oltozoben? Elolvastak, hogy minden csapattars normalis szereny gyereknek irja CR-t? Nem lenne-e nagyobb ellentet a csapaton belul, ha CR tenyleg iranyitana? Sok kerdes, amire nem gondolnak... Vagy inkabb nem is akarnak gondolni. Szomoru, de sajna vele es Messivel szemben is nagyon Az eloiteletek.

MdewC 2019.09.15. 16:47:13

@del pipi: sztem alapvetően egyet értünk a lényeget tekintve, annyi, hogy én favorizálom CR-t.

A 352-t meg sokan már a mercato alatt mondtuk (köztük én is), hogy meg lehetne próbálni, még Giorgio sérülése előtt, aztán DS vergődése után is előjött ez a téma.

2019.09.15. 16:55:48

Érdekes a Ronaldo szerepét taglaló vita,mindkét oldalnak igazat tudok adni...sokadszor írom le ezt,Ronaldo szélsőként valóban több kárt okoz,mint hasznot,sokkal könnyebb volna építeni a játékunkat úgy,hogy neki csak befejezni kelljen,mindenki csinálja azt,amihez ért. CR befejezőként a világ és a csapat legjobbja lehetne. Higuainnak respekt és tisztelet,én kedvelem,de őrá is bármit felépíteni...számomra az ő hajója elment,a legrosszabbkor engedtük el a kezét,egyáltalán nem volt rossz játékos,de jelenleg semmi más szerepe nincsen,mint tavaly Mandzukicnak...maradjon távol a labdától és csináljon helyet CR-nek...kérdezem én,ez mitől más,mint amit Allegri csinált?! Erre felesleges volt edzőt váltani,most is minden CR-ről fog szólni,a játékunk se fog semmit változni...feljebb toltuk a védekezést,oké,sokkal több a hibalehetőség,több támogatás kell a középpályáról,erre mit csinál a középpálya?! Ugyanazt amit tavaly,ugyanolyan felállásban,sehol egy irányító a pályán,se egy normális védekező középpályás,szélsőink nincsenek,csatárunk nincs...mondom,továbbra sincs bajom Sarri mester felfogásával,kifejezett híve vagyok a Napoli-féle Sarriballnak és komolyan örülnék,ha a Juve ilyen támadó szellemben focizna,de ezekkel az emberekkel és ilyen megkülönböztetettekkel a pályán nálunk ez csak egy arctalan szar csapatot eredményez,amilyet eddig láthatunk minden egyes meccsünkön. Sarrira én azért haragszom kicsit,mert úgy látom,hogy ő ugyanúgy békjókat fog kötni CR miatt a csapat lábára ahelyett,hogy megpróbálna tényleg valami újat kialakítani.

Szalnoki81 2019.09.15. 17:15:14

Sziasztok!

CR egy kreatív ütős közèppájával a háta mögött ontaná a gólokat. A jelenlegi el sajna csak szenvedni fog ő is.
Khedirának Matuidinek nincs már helye a kezdőben Rabbiotot be kell dobni a mèlyvízbe. Profi kreatív ügyes focista horror fizuval nálam azonnal kezdő lenne.
Ramsey ugyanez ha felèpül.
Az AM ellen ez èdeskevès lesz

del pipi 2019.09.15. 17:50:41

@Shyr Kahn: Még egyszer:én nem Ronaldo ellen mondom a meglátásaimat hanem a csapat mellet, ez nagyon fontos! Ha nálunk nyerné a 6. aranylabdát tök büszke lennék rá! Ja és még akartam a kedvencemet mondani: Szevasz! @fire06: Nagyjából erre hajaztam az összes írásomban amit te itt kifejtettél. + sok nem tudom mennyi! @MdewC: Ha a CR-től megy a csapat szekere akkor én is favorizálom, attól hogy rámutatok futballszerű dolgokra az nem azt jelenti hogy utálom CR-t. Még egy gondolat, A Rikoo volt felháborodva talán tegnap, és vannak olyan dolgok amiben én egyet kell értsek vele. Mégpedig a Tradíciók felrúgása , nem tudom mikor volt az a pont mikor elkezdted a Juvét követni? A Juve mindig arról volt híres hogy jó áron vesz meg tehetségeket akiket nagy százalékban sztár játékossá nevel és elad és vesz, de közben mindig a csapatban van az ereje. Imádtam ezt a tulajdonságot. Na most a szint lépéssel sem lenne semmi bajom akkor ha társul hozzá koncepció. Most ugye abban egyet értünk hogy amikor megvették Ronit minden volt csak koncepció nem. Kivéve befolyó reklám bevételek, eladott mez stb. Ha egy kicsit is követnénk a tradíciókat akkor most megvettük volna Sensit.

pedronegroo 2019.09.15. 18:30:39

@del pipi: Na jöttem segíteni a CR-fan sereget aprítani! :) A portugált a parma ellen tömték labdával mindent kihagyott kivéve azt a lesgólt, napoli ellen se tudott igazán felpörögni pedig az egész csapat csúcson játszott az összeomlásig de még így is szerintem ez volt az egyik legjobb meccse a juvéban, mert csak három kapura lövése volt és abból egy gól is lett, továbbá nem akadtak el rajta a támadások és mások is tudtak érvényesülni a kapu előtt, na szóval ha ehhez tudná tartani magát akkor nem nyomná agyon a többieket és sokkal simábban menne minden. Azé az meg van zselé a napoli elleni góljánál is még a parma elleni góljával volt elfoglalva, szánalmas májer... Fior ellen pedig a mi kis fitnessz izomtibinket csak az nem lökte fel aki nem akarta, faszé gyúr az ilyen??? Szóval Roncival csak meg vagyunk áldva, pláne ha a baloldalon kolbászol, kamucselek és labdatáncoltatások közepette, Sarri ha nem tanul Allegri hibájából akkor meg is érdemli hogy bele bukjon, CR-nek nem szabad minden meccsen már játszania és ha játszik akkor se a bal oldalon hanem menjen be középre.

MdewC 2019.09.15. 18:55:26

@del pipi: én nem mondtam, hogy utálod CR-t. :)

Viszont én kifejezetten kedvelem és baromi jónak tartom. Kiváló lépésnek gondolom a leigazolását.

“Szarunka tradícióra” Erre azt tudom mondani, hogy nekünk már volt múltunk és tradíciónk, viszont brandünk nem akkora. Vannak nagy csapatok, akiknek nincs múltja, de nagyobb a brandje. A brand építés nem egyenlő azzal, hogy egyébként szarunk a múltunkra. Sőt. Ez csak egy divat téma semmi több.

“Koncepció hiánya” Ez pedig egy szubjektív vélemény, amivel én pl nem értek egyet. CR rengeteget dobott a klubon, a nagyobb problémát (ismétlem magam) abban látom, hogy nem tudtunk 3-4 játéksot eladni a nyáron, amiből komolyabb vérfrissítés is lehetett volna. Akik pedig jöttek, még nem játszottak. (Kp-ra gindolok.) Ez az igazi problem szerintem.

Vajon Sarri leigazolása mögött milyen koncepció lehetett? Mert valszeg kevesebb mint CR leigazolásakor és az idei nyár felénél szintén.

Bízzunk benne, hogy feltámadunk végre és megkapjuk azt a focit, amire mindenki vár.

MdewC 2019.09.15. 18:56:07

@pedronegroo: Te minjél inkább Barca meccset nézni. :P :)))

MdewC 2019.09.15. 18:58:31

@Shyr Kahn: tx

Egyébként pedig igazat kell adjak neked. :)

pedronegroo 2019.09.15. 19:03:07

@MdewC: Az tegnap volt!! :) Jó volt! CR ott a padra se férne be, ott nem divat állva várni a labdát meg mindent elönzősködni! :)

MdewC 2019.09.15. 20:13:29

@pedronegroo: meg vagyunk mentve! :P

:))

ZecH 2019.09.15. 21:18:16

Szintiszta szanalom ami itt megy Ronaldoval szemben.

Meltatlan es gyenge kifogasok es magyarazatok. Szimplan a legjobb jatekosunk. Az hogy a csapat korulotte gyenge arrol nem o tehet... Conte kesz csapataba jott volna mindent megnyer a Juveval amit lehetseges. 7szeres bajnok nem ehes csapatba jott, legyengult kozeppalya ele es igy is megnyert nekunk egy Olasz Szuperkupat, mert ugye mindenki tisztaban van azzal hogy ha az a meccs meg most is tartana akkor se rugott volna golt senki mas rajta kivul.... tovabba egyedul agyonverte az Atleticot tavaly olyan demoralizalt helyzetbol amikor 10bol 9en azt irtak h siman kiesunk. O nem igy gondolta. O akkor a szunetben is tuzelt mindenkit.

Lehet hogy sokat jatszunk ra, tul sokat is talan, de nem veletlenul. Mutassatok mar valakit akire erdemes lenne jatszani! Ja es utana mutassatok.olyan embert is aki egyaltalan kepes oda eljuttatni a labdat. Nem oda ivelni. Hanem tiszta.helyzetet teremteni...

Juventino86 2019.09.15. 22:40:58

@ZecH: +1.

Egészen döbbenetes, hogy néhányan hogyan vélekednek Ronaldóról.. Ha ő nem lenne, már az előző szezonunk kuka lett volna. 34 évesen is alázatos, teszi a dolgát, és minden meccset meg akar nyerni. Ha a többi játékos is hasonló mentalitással rendelkezne, akkor előrébb tartana a csapat.
Nem akarok senki sem megbántani, de aki azt állítja, hogy ő a csapatban a fék, az valamit most nagyon nem értett meg a jelenlegi helyzetből. Ronaldót ki kellene szolgálni, ez az igazság. Közelebb kellene játszania a kapuhoz eleve. Ez részben az edző döntésén is múlik, illetve itt jön képbe a középpálya rossz állapota.

Messze a legjobb játékosunk, ezen kár is lenne vitatkozni.

Rikoo 2019.09.16. 00:06:12

Arról, hogy nincs csapat nagyon nem Ronaldo tehet. Érdekes, hogy egész pályafutása során képes volt kiemelkedően játszani, kivéve a mostani Juventusnál. De a BL-ben és a portugál válogatottnál még most is hihetetlen teljesítményre volt képes.

Véleményem szerint amit most a pályán látunk az mind a vezetőségnek köszönhető. Allegrinek 5 év alatt 5 új csapatot kellett építeni. Lehet szidni, hogy sz@r edző, de ezt a nyomást ami rajta, el nem tudom képzelni, hogy bárki más ilyen eredménysorral tudta volna abszolválni ezt az 5 évet.
Össze-vissza kavarja a keretet a vezetőség koncepció nélkül és semmi alapot nem tudnak lerakni a csapatnak. Komolyan mondom a jelenlegi Juventus alapja a 41 éves Buffon és a 35 éves súlyos sérüléssel szenvedő Chiellini, illetve az áruló, túl a csúcson Bonucci.
Se Grinta, se spirito, semmi nincs ebben a katyvasz csapatban. Végig anyagi szempontok alapján történik minden a klubnál.

west30 2019.09.16. 02:57:00

@Rikoo: Persze hogy nem az o hibaja.Egyebkent annak ellenere,hogy tamogattam Allegri tavozasat,szamtalanszor leirtam,hogy ugyan kivel jatszatna o focit?Ki van a mi keretunkben akivel komoly,modern jatekot lehetne jatszani?

Rocky80 2019.09.16. 03:16:12

@Rikoo: +++++ kismillió

És ne mondjátok azt hogy a bajnokságot edző nélkül is megnyernénk. Lehet idén edzővel sem fog menni...

Ilyen meg a világon nincs hogy Marotta utódja, a nagy Paratici; nem tudja eladni akit el kell; ezért belülről is kezd bomlani a csapat pl. a kimaradt Can miatt.

Egyszerűen lassan nincs mit szeretni ezen a társaságon. Minden kezd eltűnni amit lehetett bennünk szeretni.

west30 2019.09.16. 04:40:50

Igazabol az egesz mercatot ugy kellett volna kezdeni,hogy rad,rad es rad nem tartunk tovabb igenyt,keressetek uj csapatot,mert itt nem fogtok lehetoseghez jutni.Ennek ellenere az osszes nem kivant jatekosunk gyakorlatilag a kezdoben van ehtrol hetre.Kabare az egesz.Borzasztoan rosszul vannak menedzselve a dolgok mar joideje.

del pipi 2019.09.16. 05:32:44

@ZecH: @Juventino86: @Rikoo: @west30: Én bevállalom hogy egy szánalom tenger vagyok,nincs itt semmi probléma, bár szerintem itt senki nem azt vitatta el hogy mit alkotott a múltban az emberünk. Van aki szereti van aki nem szereti, szerintem a mostani Ronaldo egy szerethető figura, de amiket korábban leírtam azt tartom. Érthetően fogalmaztam tök egyszerű futball nyelven. Szánalom....basszus én is mondhatnám hogy itt pár ember bazári majmot játszik, hogy elbeszél a másik mellet és a lényegről beszélünk, ugye? Szóval a Ronaldoval a legnagyobb probléma hogy hol akar és hogy hol kéne futballozni a pályán, ha a szélről akar focázni akkor igen is fék! A helyzet így áll! Lehet betámadni, várom szeretettel , de amit mondok nézzétek a következő meccsen.

steven.h 2019.09.16. 08:42:43

@Rikoo: Teljesen egyet értek, gyönyörűen összefoglaltad. Soha nem gondoltam volna, de jelenleg lehet az idei inter egy szimpatikusabb csapat lesz, mint mi..................................

@del pipi: Veled is egyet kell értenem, mivel nem gondolom, hogy Ronaldo nélkül kuka lett volna a tavalyi évünk, egyszerűen jelenleg mindkét edzőnk abba bukik bele hogy nem tud mit kezdeni Ronaldoval.........

2019.09.16. 10:15:18

@ZecH: Teljesen rendben van,amit mondasz,de azt azért látni kell,hogy CR is akkor volt a legjobb,amikor volt mellette egy Zidane,nem csinálta azt amit akart,meg volt neki mondva mi a feladat,lesz egy meccsen hat darab labdaérintésed,négyet fogsz rúgni belőle...így lett. Nálunk kb irányítót focizik az ember...továbbra is tartom,hogy CR a világ legjobbja,de nem itt és nem így. Nem kell minden nyilatkozatban kiemelni,hogy ő mindenen és mindenkin felül áll,Zizou se csinálta ezt,megadta a tiszteletet neki,de egy edzőnek és a vezetőségnek sem az a dolga,hogy Ronaldo golyóit nyalogassa állandóan. Undorító,ami lett a Juventusból és ez nem CR hibája,ő is csak egy szereplő a sok közül,viszont abban ott van,ő se marad ki,úgy nem jó az egész,ahogy van,vele együtt...hogy példamutató a magatartása?! Ez a minimum,és nem a pénz miatt elsősorban,hanem azért,amilyen bánásmódban ő itt részesül,tényleg minden nyilatkozatban ki van polírozva a segglyuka,teljesen világos,hogy azt csinál amit csak akar,hajtson is meg legyen motivált...

pedronegroo 2019.09.16. 10:18:48

Ha CR nem játszik jól akkor a csapat a hibás ha Dybala nem játszik jól akkor a játékos a szar...

venember83 2019.09.16. 10:51:18

@pedronegroo: Keane mondta Mourinhóról, hogy ha a csapat nyer, Mou terve csodálatosan működött, ha a csapat veszít, akkor a csapat volt szar. Mutogatni és magyarázkodni mindig lehet egy gyengébb eredmény után. :)

MdewC 2019.09.16. 11:22:35

@pedronegroo: lelkedre ne vedd ám ezt. :D

Alex8610 2019.09.16. 12:20:48

@Rikoo: +1000 erről ennyit. Ha a Realnal bevalt hogy Ronaldora építettek a csapatot akkor na ne már hogy nálunk ő a kerekkötő.Roviden: A Juventus nem állt készen arra hogy leigazolja CR-t. Anyagilag lehet de a keretet tekintve távolról sem. Ronaldo kellett volna hogy legyen az extra a kirakós utolsó darabja.Nincs senki az ő szintjén ami csak egy dolog de arra sem képes ez a keret hogy kihasznalja Ronaldo tudását.Ennek ellenére mikor kellett hozta amit vártunk tőle.Teljesen kapufa és öngól amit az atigazolasokkal muveltunk.

del pipi 2019.09.16. 16:37:46

@pedronegroo: Látom amíg melóztam jöttél aprítani! :) @steven.h: Igen! Ebben már megegyeztünk, benne van a pakliban hogy Sarri is bukik, de lehet hogy Agnelli is nyomatékosította hogy CR sérthetetlen. @fire06: Te talán sokkal szebben megfogalmaztad a mondandóm, talán a tiedet jobban meghallgatják, a Zidanos rész is egy apró morzsa adalék ahhoz a témához amiről szó van.@Alex8610: A Real előrébb járt ahhoz hogy CR-re építsenek, viszont abban megint csak van igazság hogy nem azok vannak mögötte mint a Realba. Én bízom Sarriban , remélem hamar rájön hogyha CR oldalról és messziről akarja támadni a kaput akkor nagyjából eggyel kevesebben vagyunk, tehát bekerül középre és csak be kell fejeznie. Srácok tényleg nem CR ellen beszélek hanem a csapat mellet ezt kell megérteni. CR-nek meg meg kell értenie hogyha szabadrúgás van akkor nem kell odaállni, mert régi futball szabály hogy nem lukasztjuk ki a sorfalban álló ellenfelek hasát, hanem úriember módjára elcsavarjuk a ficakba! :)

Alex8610 2019.09.16. 17:18:38

@del pipi: Félre ne értsd van igazság abban amit írsz én csak inkább a vezetőséget bírálom emiatt bármekkora igazolás is volt CR. Gondolom se ő sem az ügynöke nem tartott pisztolyt Agnelliek fejéhez hogy "márpedig ide igazolok" mikor eloalltak Paraticiek az ötlettel mondhatta volna az elnök úr hogy ezt a 100milliot+berkoltseg másra/másokra kellene költeni, mikor kioregedoben a védelem a kp-t meg hagyjuk is utoljára az MVP idejében volt normális.Ronaldo nélkül is játszottunk BL döntőt és csaptuk ki a Realt.En nagyon örültem mikor leigazoltuk és tok jó hogy itt van de nem tudjuk teljes mértékben kihasznalni.Ez pedig nagyon bosszantó.Iden is csináltunk egy presztízs igazolast amin lehet többet fogunk veszíteni.

del pipi 2019.09.16. 19:21:50

@Alex8610: Amit mondasz az pedig az a rész hogy hová lesz a klub, hogy hová lesznek a tradíciók , nézd csak meg az idei mezeinket, de ez a piros fehér...ennél nincs lejjebb. De Ligt még nem lefutott, és Ronaldo sem, az egyiknek idő kell a másiknak meg egy főnök. Én azért is emelem fel a hangom Roni ügyben mert talán az idegesít hogy olyan óriás teljesítmény nincs mögötte (itt a Juvéban) de azt sokan nem hangoztatják itt, legyen Ronaldo is egyenlően kezelve.Nézzük meg a következő meccset és tovább beszéljük ezt a dolgot.

ZecH 2019.09.16. 19:50:03

@del pipi: Persze, meg fogjuk nezni a kovetkezo meccset. Meg az azt kovetot is. Sanszos az is, hogy csak siman egy kezdeti doccenot lattunk es a bagos osszerakja a csapatot 2-3 fordulo mulva. Vegulis sok idot nem kell kihuzni, ha a gyalazatosak elleni meccsig nem leszunk uzemi homersekleten akkor iden sincs tul sok ertelme hinni olyanban mi nem realis. Addig adjuk meg nekik az eselyt. Nekem a tobbiek hozzaszolasaiban csak az nem tetszett hogy ugy csinaltak mintha Ronaldo lenne a csapat baja, pedig kb legalabb 10 mas okot tennek az ele, hogy ra probalunk jatszani sokszor esz nelkul a labdat es hogy mindig helye van a kezdoben... mindegy. Remelem szerdan mas arcat mutatja majd a csapat! Addig meg higgyunk! Mast ugysem tehetunk! Finoallafine!

Alex8610 2019.09.16. 22:36:09

@del pipi: Szó sincs róla hogy én már lemondtam volna De Ligtrol csak látva a mercatot lehet több értelme lett volna másra költeni azt a 80milliot vagy csak egy részét vagy egyáltalán nem kellett volna elkolteni aztán talán maradhatott volna Kean, Spina meg Cancelo és csak az eladások után mozgolodni a piacon. De ez már mindegy. Ronaldot pedig nem lehet egyenlokent kezelni ő annyi mindent nyert csapat és egyéni szinten hogy ez lehetetlen és nem is kell.tavaly megmutatta hogy nem levezetni jött és komolyan veszi a Juventust, Atleti ellen pl nemcsak a pályán volt vezer pedig van egy 10esunk is.

2019.09.16. 23:45:42

@Alex8610: Hallod,szerencsétlen Dybala annyira nincs pályán,hogy hibázni se tud...mégis mi a tökömet rakjon ő még ebbe bele?!

del pipi 2019.09.17. 05:30:40

@ZecH: @Alex8610: @fire06: Oké! Szerdán megint kicsit okosabbak leszünk, és én remélem hogy a 10-ünk végre pályára lép, és abban is hogy tudnak együtt játszani. FORZA JUVE!

alexGicamo 2019.09.17. 18:59:47

Tetszenek a nyilatkozatai . Őszinték és letisztultak . Semmi sóder !
Még nagyon az elején vagyunk, időre van szükség, hogy összeálljon a csapatunk, mint a kelttészta .
Én hiszek benne, hogy sikerülni fog !
FORZA JUVE PER SEMPRE !!!

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1897) bajnokság (3525) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (972) elemzés (40) előzetes (890) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1700) játékosokról (10268) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2503) meccsek (4332) mercato (4280) nyilatkozat (7681) Olasz Kupa (335) összefoglaló (436) pletyka (4297) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (96) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (305) video (227) Címkefelhő
süti beállítások módosítása