Icardi az Internél marad

icardi_mauro_labdaval.jpgWanda Nara határozottan elkötelezte férjét az Inter mellett, egyúttal tagadva mindenféle egyeztetést a Juventusszal.

Az argentin csatár kereten kívül ragadt, megvonták tőle a kilences számot, amelyet Romelu Lukaku viselhet, ennek ellenére a csatár továbbra is elutasít minden ajánlatot, beleértve a Napoli ajánlatait, és hónapok óta a levegőben lóg egy átigazolás az Öreg Hölgyhöz.

„Számos barátunk van Nápolyban. Az igaz, hogy minden ajánlatra nemet mondott, ami nem az Intertől jött.” - nyilatkozta a csatár képviselője és felesége a Mediaset csatorna Tiki-Taka műsorában.

„Mindenki már a nyár kezdete óta tisztában van az ő álláspontjával, és ez igaz az összes érdeklődő klubra is. Én úgy gondolom, hogy a mercato végén ő az Internél marad. Ez az ő döntése, miközben ezer ajánlat is létezhet…

Nem gondolja úgy, hogy az Internél véget ért volna számára a történet. Nem tudom, hogy mi történhet, de azt tudom, hogy mit mondott az átigazolási időszak kezdetekor, mivel folyamatosan ugyanazt az álláspontot képviseli.

Voltak ajánlatok, amelyeket a világon senki nem utasított volna vissza, de ő nemet mondott az Interért.”

A képviselőt arról is megkérdezték, hogy mennyire igaz, hogy a Juventus igazgatójával, Fabio Paraticivel megegyezett volna a csatár, és minden ajánlatot visszautasít, amely nem a Juventustól érkezik.

„Senki nem beszélt közvetlenül vele vagy velem. Most az emberek Olaszország legnagyobb ribancának állítanak be, de amikor Maurót annál az Internél tartottam, amely semmit nem nyert, akkor az emberek a legjobbként beszéltek rólam. Kitartok minden mellett, amit mondtam.”

Mivel Mauro Icardinak már többször elmondták, hogy nem tartanak rá igényt, a felesége szerint mi várható?

„Szerintem Antonio Conte nagyszerű edző, és remélhetőleg a játszatása mellett dönt, ahogyan most éppen úgy gondolja, hogy nem számít rá. Én nem várok semmire, ezt a választást a klub tette meg, amely a bérét fizeti.”

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr4415024488

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

peti78 2019.08.26. 09:12:33

fordítva vannak a dolgok bekötve, lassan a szúnyog adja a vért... nápolyban bezzeg ilyen gond nincs (jól jön egy kis maffiakapcsolat)

Lanzafame 2019.08.26. 10:33:47

kezd nagyon unalmas lenni ez a sztori. Egyébként úgy tűnik, az öreg csatársorral megyünk neki az idénynek. Előre, nyuggerek!

Contelegend 2019.08.26. 10:34:17

Ebben a nyilatkozatban több a hazugság mint az igazság. Nemet mondott az Interért? Ha annyira nem érdekelné más , nem tárgyaltak volna a Juveval télen, még akkor sem, ha csak kedvezőbb alkupozíciót akartak az Interrel a hosszabbításnál. Persze erről szó nincs, a Juve befogja dobni a 40 milliós ajánlatot az utolsó napokban.
Ha elfogadja az Inter, akkor kényszer volt, kötött az FFP, ez esetben a jövőben nem lesz sok üzlet a két klub között , még annyi sem, mint eddig.
Ha nem fogadja el, sokkal jobb volt a financiális háttér a mercatora, mint azt kommunikálták, és nem is számoltak az eladásával. Ez esetben januárra realizálja, hogy 1 percet nem fog kapni, és csak egyre jobban leépül, majd akkor talán igen-t mond még egy Sassuolonak is.
Mindenesetre nagyon meglepne a maradása még mindig.

Ádám.84 2019.08.26. 10:58:14

Maradjon csak a hullarablóknál, egyébként is kizártnak tartom, hogy Torinóba jönne, ha elment volna Mandzu+Higu akkor lehet jött volna, így azonban szerintem esélytelen, tele vagyunk magas fizetésű idős játékosokkal, akiktől nem tudunk szabadulni.

venember83 2019.08.26. 11:00:51

@Contelegend: elvileg már kapott mezszámot.

Contelegend 2019.08.26. 11:12:57

@venember83: Igen, 7-es-t. Jogi retorziók elkerülése miatt muszáj volt adni neki, különben még be is pereli a klubot kirekesztés miatt. ( Holott inkább magát rekesztette ki)
Ez annak tükrében még nagyobb szarkavarás, hogy ha tényleg közel vagyunk Sanchezhez, ő nyilván a 7-est választotta volna nálunk.
Mindenesetre sajnálom, hogy így alakult, a Juventusnak biztos nagy hasznára válna, főleg ha sikerülne beléverni, hogy nem körülötte forog a világ.
Már írtam korábban, hogy Higuainban látok bőven lehetőséget, és óriási szerencséje van , hogy Sarri az edző, de egy Icardival elől nemzetközi szinten ( ez csak személyes vélemény) nem lenne olyan csapat , akinek a Juve ne tudna gólt rúgni.
Ha ez nem ér meg nekik 65 milliót, akkor tényleg bíznak Higuainban.

delpi0823 2019.08.26. 11:13:00

@Contelegend: Pedig nagyon ugy tunik hogy maradni fog.A Juve eleve eselytelen igy hogy rajtunk maradt Higany is es Mandzukic is,es meg Dybala is itt van,igy 1000% hogy semmifele ajanlatot nem fogunk kuldeni az tuti.

Ádám.84 2019.08.26. 11:19:07

@delpi0823: így van, inkább örüljünk neki, ha nem adnak még el vmi hasznos játékost azért, hogy a többiek maradhassanak.

rockitbaby 2019.08.26. 11:32:03

@Contelegend: Nálatok ki a 10-es?

Más, a témához: igazat adok neked, hogy legkésőbb télen menni fog. Conte nem az a fajta ember, aki egy döntése után akár csak egy másodperc tört részéig is fontolgatná, hogy megbánta-e. Ha ő azt mondja, nincs visszaút, akkor nem is lesz. Mindazonáltal ha a klub akar még belőle reálisan nézve pénzt kivenni, akkor nem jegelhetik a lelátón. Kapnia kell pár meccset, mert ha nem, zuhanni kezd az amúgy sem egekben lévő ára. Ha Conte erre magától nem is jön rá, Marotta fog neki szólni, hogy hé haver a kelleténél jobban ne barmold el ezt a bizniszt.

Nagyon érdekes egyébként ez a helyzet. A klub példát akart statuálni, hogy így jár mindenki, aki ilyen eszközökkel próbálkozik, vagy az egyént a csapat elé helyezi. De ha jobban belegondolok, olyan komoly retorzió nem lett belőle. Elvették a csk szalagot? Oké, ő meg kamusérüléssel egy hónapot kihagy. Erre a klub, jó akkor ennyi volt, nem része a további terveknek. És? Történt azóta valami? Annyi, hogy vér izzadva utolsó helyes BL meglett - vele talán könnyebben -, és a rengeteg hangzatos kijelentés ellenére még mindig a keret tagja. Nem látom, hogy ez a jövőre nézve hol lenne elrettentő erejű a többi játékosra nézve. Ennek inkább van olyan jellegű üzenete, hogy tehet a klub bármit, rosszul jár, a játékos pedig jól. Nem játszik? Megkapja a fizetését. Nem szerepel a csapatban? Ha távoznia kell, akkor minek is erőlködjön, hogy igen. És egészen addig a pillanatig, amíg megkapja azt a fizetést, amit akar, mindegy, hol játszik vagy hogy egyáltalán játszik-e.

Contelegend 2019.08.26. 11:44:56

@rockitbaby: Én is igazat adok neked, na de nézd, ez az egész példát statuálni dolog ott bukik el, hogy olyan emberrel nem lehet megtenni, akit igazából nem érdekel semmi, annyira mint saját maga. Se a foci, se a csapat, semmi, csak egy jól beállított instagram kép, és sok pénz. Az egyéni elismeréseket mindig jobban szerette , és ez abszolút nem profi hozzáállás. Úgy gondolom, egy normális értékrendel rendelkező játékosnál lehet célt érni azzal, ha nem játszhat.
Ezért is írtam, hogy talán a Juveban betörnék, mert az Interben kiskirálynak hitte magát.
10-es mezhez kapcsolódva, nálunk nincs akkora hagyománya annak a meznek az utóbbi időben. Aki említésre méltó , az Sneijder , rajta volt utoljára. Jelenleg Lautaro Martinez a tulajdonosa. Nagyon penge játékos lehet belőle, ha megtanul verekedni az olasz védőkkel, viszont ő inkább visszavont csatár, mint sem klasszikus 10-es.

Ádám.84 2019.08.26. 11:46:19

@rockitbaby: ezt az egészet borzasztóan elszúrta az inter, nincs csapat, aki komoly pénzt adna egy olyan játékosért, akit még az öltözőben sem akarnak látni. Megvárják míg felbontja a szerződését, vagy legalábbis jóval olcsóbban fog elkelni, mint szeretnék.
Ezen túlmenően egyébként a férgek még mindig a Dybala-Icardi cseréről álmodnak.

rockitbaby 2019.08.26. 12:45:28

@Contelegend: Persze, értem, de a vezetőség részéről más nem lehetett a cél, mint példát statuálni. Hogy nem sikerült, abban számos dolog közrejátszik. De a lényeg, amolyan Mátyás királyosan csináltátok, büntettetek is, meg nem is, lett eredménye meg nem is. Azonban fenntartom, hogy ebben a helyzetben nem lehetett jól dönteni klub szinten. Valamit tenni kellett, ezt a vak is látta.

Egy valami lett volna elég erős reakció Marotta-ék részéről, de azzal bár a klub ázsióját megvédik, de pénzügyileg és rivális erősítés terén is komolyat buknak. Mikor kamusérülésra hivatkozva kimaradt, a csapatorvosokkal meg kellett volna vizsgáltatni, és ha nem sérült, akkor szerződést kellett volna bontani. És biztos van olyan kitétele a szerződéseknek, hogy ilyesfajta megszegés esetén ne kelljen kifizetni a maradék évekre járó bért.

Ádám.84 2019.08.26. 13:09:27

@rockitbaby: és akkor hol marad a 80 millió, amit a férgek kérnek érte?
Szerintem egy ilyen szerződésbontásba most is simán belemenne Mauro, hiszen még több fizetést kérhetne a következő klubjától.

Attilio79 2019.08.26. 13:15:28

Ez a nyilatkozat olyan, mint amikor a játékos (és b. neje) felnő a csapat által képviselt értékekhez!

peti78 2019.08.26. 13:26:57

Ez csak kacsa... Wanda poziciót akar fogni... A végén. Ugyis nálunk köt ki....

Contelegend 2019.08.26. 13:39:17

@rockitbaby: Abszolút jól látod, másfelől pedig, gazdasági szempontból az a 40 millió nem ért annyit, hogy erősítsük a riválist, így inkább marad a pad.
Ami mondjuk durva, hogy ebben a nyilatkozatban úgy beszél mintha mindig az Interben akart volna maradni, holott mindenhol azt olvastam ( nem tudom mennyire igaz) , hogy vagy Juve vagy semmi.
Ebből a szempontból nem igazán látom értelmét annak, hogy egy kicsit is játszon, akkor legyen az, hogy januárban, fél év kihagyással megy 40-ért. Az már közeledik a realitáshoz ennyi probléma után.
Te is jól írtad, sehogy nem lehetett ebből jól kijönni, és amit vázoltál nagyon jól példázza, de szívesen meghallgatom bárki véleményét aki máshogy / jobban csinálta volna, persze ismerve a hátterét a dolgoknak.
Talán amiből mindenki profitált volna, az egy Icardi + pénz = Dybala csere, de ugye ebbe a Juve nem ment bele. Ezt már inkább dacnak mondanám mindkét fél részéről , mert látványosan nem lesz helye Dybuszkának , és Icardi sem fog szerepet kapni, a + pénz pedig elfedte volna azt a marketing érték különbséget amit Dybala képvisel Icardival szemben.
Mondjuk a legoptimistább Inter drukker sem reménykedett 1-1ben cserében , ez inkább ilyen visszavágás volt arra , hogy ha nem fizetnek rendes pénzt, adjanak olyan játékost , aki a hasznunkra válik.
Azt viszont tényleg tőled / tőletek kérdezem ( azoktól , akik nem kapásból leszaroznak egy játékost csak mert az Interben játszik , lásd Lukaku, amíg nem igazolt hozzánk jó lett volna , aztán hirtelen dagadt lett és ügyetlen :D ) , hogy hova lőnék be a mai piaci viszonyok alapján Icardi árát?
Én úgy látom, amit ő képvisel, az kiemelkedő néhány taktikában, viszont akad olyan, amiben haszontalan. Nem tudok jelenleg jobb csatárt mondani helyzetkihasználás szempontjából ( Jobb csatárokat persze tudnék). 2x gólkirály, 26 éves , egy igazi gólvágó állat, egy letűnt pozíció utolsó hírvivője ( Inzaghi csettintene erre ) . + számításba véve , hogy még 2 éves szerződés köti, én valahova 85 millió környékére pozícionálnám balhé nélkül. Balhéval nyilván kevesebb, de egy olyan világban ahol Zaha 100 milla, azért nehogymár.
Kösz ha válaszolsz/ válaszoltok.

Contelegend 2019.08.26. 13:50:18

@peti78: azért is kérdeztem mert nekem árnyalja a képet, hogy bizonyos szinten a mai napig elfogult vagyok, de én is kb ilyesmire lőttem be.

peti78 2019.08.26. 13:54:58

@Contelegend: ezen a heten érkezik kpért már le van zsírozva

Contelegend 2019.08.26. 14:02:16

@peti78: úgy legyen :) nem gondolnám, hogy véletlen szabad az a 9-es mez

peti78 2019.08.26. 14:03:38

@Contelegend: csak dybalatol kell még megszabadulni es kell egy balbekk

rockitbaby 2019.08.26. 14:36:57

@Contelegend: A Dybala-Icardi csere nem a presztízsen ment el. Mi szimplán vagyunk abban a helyzetben, hogy ha menni akar, mehet, ha nem akkor is jó nekünk, de épp ezért egy riválist erősíteni, nem fogunk. Ez inkább színtiszta, nyers logika. Talán egy kis érzelmi töltettel megtámogatva. De dacnak semmiképp sem nevezném. A helyzete a két argentín között annyiban különbözik, hogy Dybala nem veszett össze a vezetőkkel és így nem akarjuk mindenáron eladni - a pletykákkal ellentétben. Apró, ámde lényeges különbség.

Én speciel bár csak a hírek után "kövéreztem" le a balga belgát - az idézőjel annak szól, míg Higuain ténylegesen túlsúlyos volt, ő csupán 100kg fölötti izmos. De sose szerettem volna. Az árak ellenben relatívak. Lukaku sem ér meg semelyik párhuzamos univerzumban sem 80 milliót, még akkor sem, ha a tényleges értékét nem csupán a góljaiban kellene keresni. Utálom a közhelyeket, de mindenki annyiba kerül, amennyiért megveszik. Jelen esetben Icardi 40 millió lesz. Képességei alapján ennek a duplája lenne az értéke, de ez a mostani balhéja, valamint a neje - mármint nem személyesen, de ahogy a legjobb barátja feleségével összejön, számomra emberileg nullává teszi -, sokat ront a helyzeten. Raiola sem a klubok kedvence, de őt valahogy mégis jobban beveszi a gyomrom, mint Wanda-t.

A 289 meccs/164 gól mutató is pofás, de ha idevesszük, hogy ebből 15 gólt EL-ben, 6 gólt BL-ben szerzett, még jobban mutatja a kvalitásait. Lukaku sokkal rosszabb gól/meccs arányban van pl. Összes meccseit figyelembe véve klubszinten kevesebb, mint a meccsei felén talált be. És ő érte kiadott az Inter ennyit, akkor egy balhéktól mentes világban Icardi ennél is több lehetne.

Nem tudom, mennyire keltett zavart a fejekben Icardi januári hercehurcája, de ami a médiákból lejött, igencsak komoly katyvasz keletkezett. Kérdés, egy nyár alatt Conte mit tudott ezen csiszolni. Ha innen nézzük a dolgot, hogy a csapat az első és az öltözőben lévő nyugalom, akkor még a lehető legkisebb eladási ár mellett is megérheti az Internek szabadulni tőle.

Egy Khedira + Matuidi +20 millió= Icardi? Na jó, ez még viccnek is rossz :)

Contelegend 2019.08.26. 14:55:30

@rockitbaby: értem amit mondasz, én sem presztizsről beszéltem , sokkal inkább olyan dacról, ami annak szól, hogy " nem akarjuk mindenáron eladni " DE az Interbe különösen nem akarjuk küldeni Dybala-t. Ugyanez Icardival fordítva. És persze, az öltözői harmónia miatt igazából megérné áron alul is eladni, nyilván erre játszik a Juve, teljesen helyesen az ő szemszögükből.
Nem tudtam, hogy ledagadtoztad Lukakut :) Az ő megítélése az Inter szurkolók körében nagyon pozitív, én úgy látom, várjunk ezzel. Amiben biztos vagyok, az olasz bajnokság jól fog neki állni, valamint Icardinál sokkal jobb a mezőnyjátékban. Ráadásul , nálunk főleg, hajlamosak a szurkolók azt hinni, hogy ha valaki drága, automatikusan jó is. ( Joao Mario 40m, G. Barbosa 28m , bár utóbbi nagyon durvát megy a nem túl patinás brazil bajnokságban idén :D ) Ezért mondom, az ő megítéléséhez kell 10-15 meccs legalább.
Felvetésedre válaszolva, óriási zavart keltett a fejekben, a csk és a fő gólvágó balhéja. Ennél sokkal könnyebben lett volna meg a BL , de Martinezt kellett bedobni folyamat a mélyvízbe, akit úgy nyomtak el sokszor , hogy az valami szörnyű, de legalább kiderült róla, hogy nagyon technikás is tud lenni, csak kéne némi tartás. Ezt a helyzetet nagyjából úgy képzeld el, mintha tavaly Ronaldo helyett folyamatosan Kean játszott volna az idény második felében. Nem rossz, de nem ugyanaz a szint. )

A Khedira + Matuidi + 20 m , ha félretesszük a fikciót és adunk némi teret ennek az esélyére , azért esélytelen , mert a kp közepére ott van Vecino ( nem rossz , dolgos iparos , mint Bentancur nálatok, kevesebb skillel, na jó, sokkal kevesebb skillel) Brozovic ( a horvát válogatott egyik jövője, óriásit fejlődött mióta nálunk van) , Sensit, Barellát nem kell bemutatni, ráadásul kölcsönben van egy Nainggolan is. Van egy ígéretes Agoumé, és Juvefanatikus említette, hogy Asamoah is tud középen játszani ha kell, szóval ha a középpálya közepe az , ahova hozzánk egyáltalán nem kell senki, ha csak nem jelentősebb minőségi ugrás lenne mint pl Savic. Senkit nem megsértve, Khedira vicc, de mákja van , hogy gólokat szerez, Matuidi pedig dolgos, de túl van a zeniten.
Ellenben ha tudsz mondani egy jó bal/jobb wingbacket aki eladó szívesen fogadom :D

JuventusFanatikus 2019.08.26. 15:12:27

@Contelegend: Attól nem kell tartanotok, hogy Khedirát véletlen oda enné a fene, mert Conte páros lábbal rúgja ki az ilyen motiválatlan, saját lábát féltő játékosokat. Még Matuidi szerintem Conte-kompatibilis, ugyan suta, de dolgos. Azt ne akarjátok, hogy Asamoah középen játsszon, mert ott irtó gyenge volt, Allegri kezei alatt legalábbis biztosan. Wingbacknek pedig itt van Cuadrado, tökéletes lenne számotokra, Conte szereti is 20 + Cuadrado = Icardi, és csókolom, ha már @rockitbaby: Kolléga is ajánlatokkal bombáz.:D

Contelegend 2019.08.26. 15:17:52

@JuventusFanatikus: Egyébként én Cuadradonak nagyon tudnék örülni, de szerintem ő jól érzi magát Torinoban. A 20 m + a 3 évvel ezelőtti Cuadrado , na arra bármikor igent mondanék :D
Viszont egyelőre megkell várni , hogy Conte képes-e reaktiválni azt a szerencsétlen Candreva-t , vagy hogy Lazaro mit nyújt. Utóbbiról Palkó nyilatkozta , hogy az egyetlen világszínvonalú játékosa volt a Berlinben. Nehogy egy szokásos bukta legyen belőle... mert szélsőt mi irtózatosan nem tudunk venni.

Rikoo 2019.08.26. 15:20:58

@Contelegend: De Sciglio!!! Tud mind a két oldalon fantasztikusan játszani.

Contelegend 2019.08.26. 15:23:29

@Rikoo: na hagyjál :D helyette valószínűleg Téged is szívesebben néznélek azon a poszton, legalább lenne magyar vonatkozás a pályán.

Shyr Kahn 2019.08.26. 15:34:52

Es mindenki hazudik? Na ne. Wanda nagy reszben az igazat mondta, ez az en meglatasom. Persze az atigazolasi hirek menok es rengeteg embert vonzanak a hangzatos cimek arra, hogy elolvassanak cikkeket. Az egesz a penzrol szol ujsagiroi szempontbol mar reges regen. Szoval addig amig nincs konkret idezet, vagy hivatalos klub reszerol torteno allasfoglalas, addig az atigazolasi hirek egeszen nagy szazaleka csak kitalacio.
Sztetek az utolso atigazolasi napokban tesz egy ugynok ilyen kijelentest? Mi a helyzet Chiello nyilatkozataval? Nem lesz itt semmifele Icardi igazolas. Marad a seggen, ahogy azt mar erezhettuk Chiello nyilatkozata utan (O nem olyan tipusu ember, aki kimond olyasvalamit, amiben nem bizonyos).
Egeszen elenyeszo eselyt latok arra, hogy leigazoljuk akar most, akar a telen. Ugy tunik Icardi bizonyitani akar. Ugyanez a helyzet Dybalaval es Higuainnal.

Contelegend 2019.08.26. 15:43:34

@Shyr Kahn: Ebben is van valami, amit mondasz, abszolút, de hidd el, Wandát régebb óta ismerik az Inter drukkerek, ennek a nőnek a kérdését sem szabad elhinni.
Másfelől, miért nem kapta meg Higuain a 9-es mezt? Az pedig abszolút nem kitaláció , hogy volt folyamatos megkeresés és konzultáció a klubok és az ügynökök között. Az, hogy zsákutcába futottak az események, más tészta.

alexGicamo 2019.08.26. 17:49:28

Hála az égnek ! Kell a fenének ! Az ilyen nem sportember, hanem egy félnótás pióca ! Olyan, mint amikor egy pasi nem érti meg az istennek se, hogy a csaj nemet mondott és a csaj még Ultra Dermmel se tudja levakarni magáról ... Egyszerűen nem vágom, miért kötik ennyire az ebet a karóhoz ??? Nem értik, hogy nem számolnak vele ? Vagy nem akar játszani ?! Vagy csak fullba nyomja a kretént ... Az a baj ?

Attilio79 2019.08.26. 18:11:45

@Shyr Kahn: Higu bizonyítani akar, de a kora és a hasa már csak azt engedi, hogy elmondhassa, újra együtt játszhattam a...
Dybalában még lehetne tűz, de, ha visszafogja a vezetőség, Higu miatt, akkor inkább az öregebbnek kell ajtót mutatni...
Ficardi maradjon csak a helyén, kell majd Conténak 10-15 forduló után, amikor rezeg a kispadja...

Grinta 2019.08.26. 19:43:21

@Attilio79: Azért az hogy van hasa,az konkrétan hazugság.Nézd már meg a képeken,vagy a mérkőzésen.
@Contelegend: Egy fillérrel nem ér többet Ciro Immobilénél ami a pályán mutatott teljesítményét illeti.Kettőjük közül pedig Ciro-t választanám,emberi kvalitások miatt.Ezt Neked nem kell ecsetelnem : D

Attilio79 2019.08.26. 19:45:39

@Grinta: Nekem sincsen hasam, mégsem úgy mozgok, mint egy 26 éves... :)

Grinta 2019.08.26. 19:51:13

@Attilio79: Akkor minek írod hogy a hasa miatt? ; )
Azt mondjuk adom,hogy a kora alapján fürgébb mozgású is lehetne,gondolom ilyen típus.
Valaki így "épül le" valaki úgy.Lehet ez a fajta "sebesség" még vagy öt évig benne lesz a lábában,ergo nem romlik.És hála Istennek azért nem csak ezen múlik a dolog.
Tudásban nem lett kevesebb,olyan szituációkat kell teremteni a kapu előtt,amikben jó.

Attilio79 2019.08.26. 20:46:10

@Grinta: Igen, az én rúgótechnikám is csak jobb lett, a 30 méteres passzok jól mennek, de már nem érek oda a bejátszott labdákra. :)
A lassúságom pedig évről-évre nő. :)

gomorra21 2019.08.26. 20:52:28

@Grinta: Pipita akkor jó, ha a szélsők, és a középpálya széthúzzák neki a védelmet, és onnantól, hogy megkapja a labdát, van 2-3 másodperce, amíg megszelidíti a lasztit, megfeszíti az izmait, lövésre lendíti a lábát, és ha akkor amikor a lábával belerúg a labdába, még nem ért vissza védő, hogy blokkoljon, akkor abból lehet egy veszélyes kapura lövés. Az a baj, hogy egy kicsit is jobb csapat ezt a lassúságot könnyedén levédekezi.
Dybala sem gyors labdával, de megvannak a képességei, hogy kicsiben megoldja, és az első labdaérintése sokkal jobb, mint Pipitáé. Ezen a poszton ez a döntő.

(Amúgy meg, CR nem fog jó szívvel olyan eszetlen, átgondolatlan taktikában részt venni, hogy ő dolgozik a lomha Pipita alá.)

Grinta 2019.08.26. 20:52:44

@Attilio79: Inzaghi gyors volt?Vagy egyáltalán valamiben kiemelkedő! volt?Közel sem.De hála Istennek ez a futball megmagyarázhatatlanságához is tartozik.
Egy cselt nem láttam Tőle,mégis micsoda játékos volt.

Grinta 2019.08.26. 20:53:56

És ezért jó játék a futball-mert nem lehet keretek közé szorítani.Nagyon sokféle módon lehet nyerni.

Grinta 2019.08.26. 20:55:22

@gomorra21: A lényeges különbség az,hogy Paulo nem tud a kapunak háttal játszani.

m.martin91 2019.08.26. 21:10:14

Wanda hatalmas forma, egy igazi egyéniség. Alig várom már, hogy Agnelli mellett üldögéljen a lelátón, mély dekoltázzsal, s Icardi góljainál Agnelli erősen belemarkoljon a combjába. Legalábbis én így csinálnám.
Amúgy Marotta sem érti ezt a nyilatkozatot, épp most említette, hogy az Inter álláspontja nem változott Icardival kapcsolatban.

Grinta 2019.08.26. 21:21:00

@m.martin91: Én sokat gondolkodtam ezen a szituáción.Modern világ tudom,de 5%om esküszöm azt kívánná,hogy tegyék el láb alól mindkettőt-maffia módszerekkel.Szavam nem lenne.

MdewC 2019.08.26. 21:28:37

@Grinta: ccc

Na de kolléga... :D ;)

Grinta 2019.08.26. 21:34:54

@MdewC: Komolyan,Én ilyen esetben nem szarakodnék.10 millió,és mint a Predatorban-lógjanak.
Elképesztő az a pofátlanság amit megengednek maguknak.

gomorra21 2019.08.26. 21:46:13

@Grinta: ez nem tény, hanem feltételezés. Az viszont az utóbbi évek tapasztalata, hogy Higuain amint a kapu felé fordul, akkor max. a passzolni érdemes neki, mert lövésig nem tud eljutni. Passzal még választhat jót, de lőni csak ott tud, ahol valami nagy baj van a védelemben. Higauin kiismerhető.

Grinta 2019.08.26. 21:58:24

@gomorra21: Hát szerintem ez tény,mivel se nem center játékos,sem nincs meg hozzá semmilyen kvalitása.Fizikai tekintetben sem.És ezt nem bántásból mondom-mert Neki nem ez a dolga,nem ebben jó.Ha ebben volna jó,tehát tudná ezt játszani,akkor ezt játszaná.Így inkább fordított esetben jelenik meg itt a feltételezés részedről,miszerint képesnek érzed erre,noha sohasem bizonyosodott ez be.

Attilio79 2019.08.26. 21:59:00

@Grinta: Inzaghi sem volt gyors, de azért eltelt azóta pár év, Diego, Van Basten vagy Bergkamp sem lenne ma zseni. Higu sajnos a legjobb korszakában sem volt olyan szinten, mint Inzaghi (lehet cáfolni akár számokkal, ez saját véleményem).
Jó iparos, de nem zseni, Dybala még lehetne zseni, ha megkapja a lehetőséget, nem tudom miért, de van benne potenciál (remélem nem csak én látom) :)

Grinta 2019.08.26. 22:06:03

@Attilio79: Van egy rossz hírem.Ezek a játékosok mind megélnének a mai futballban is,méghozzá a tudásukból fakadóan.
Bergkamp?Olyan szeme van,passzok tekintetében,ami jelenleg körülbelül senkinek.Ebben a gyakorlatilag mára már nem kontakt sportágban-sajnos-háromezer szabadrúgást harcolna ki a tizenhatos előterében.Csak abból hogy okos.
Van Basten?Ezt most komolyan mondod??Mikor Capello Ibra befejezéseit Marco megoldásaiból csiszolta tökéletesre.Ezt mindketten elmondták,interjúban.
Inzaghi?Mourinho tökéletesen elmondta,amikor a Real jött a Milanhoz.Csdak rá kell odafigyelni.Van nála,jobb,gyorsabb,bármilyenebb..de gól?Az Inzaghi.És ez jóval harminc fölött volt.

MdewC 2019.08.26. 22:15:54

@Grinta: és még te kértél meg, hogy “térjek vissza”? :D

Mondjuk nem merek ezek után vitázni, csak megjegyeztem. :D

MdewC 2019.08.26. 22:29:15

@Grinta: csak viccőtem vágod. :)

De én se örülnék az Icardi pereputtynak. ;)

Attilio79 2019.08.26. 23:44:15

@Grinta: Megélnének, Torghelle Sanyi is megél belőle... :)
A foci gyorsabb lett, mint 20 éve, köszönhető a nagy csapatoknak ez az, ami fejleszthető. Utáltam az angol focit, a Barca játéka lenyűgözött (Xavi, Iniesta kispályából átültetett gyors tilitolija), mégis az angoloknak köszönhetjük, hogy gyorsabb lett a világ.
Az olasz foci taktikus volt mindig is és persze védekező, de amikor a Tottenham ellen Allegri beállította Lichtit, akkor már tudtam, hogy az öreg beadásaira apellálunk és talán DS-t váltotta, bolondot csinált a Tot bal védelméből...
Jó az öreg a háznál, de Higuból nem nézem ki azt, hogy meccseket fog eldönteni, de ne legyen igazam...

gomorra21 2019.08.27. 00:35:04

@Attilio79: meccseket úgy is el lehet dönteni, ha nem rúgja be.. sajnos.

Attilio79 2019.08.27. 03:22:07

@gomorra21: Ez igaz, de szerinted Szalai a válogatottunkban milyen? :)

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1897) bajnokság (3522) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (972) elemzés (40) előzetes (890) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1700) játékosokról (10266) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2503) meccsek (4329) mercato (4280) nyilatkozat (7679) Olasz Kupa (335) összefoglaló (435) pletyka (4297) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (96) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (305) video (226) Címkefelhő
süti beállítások módosítása