Dybala ügynöke már Angliában tárgyal

dybala_paulo_maszk_2.jpgAz olasz sajtó értesülései szerint Paulo Dybala ügynöke tárgyalóasztalhoz ült a Manchester United képviselőivel, így hamarosan létrejöhet a csere a két klub között, melynek révén az argentin helyére a belga válogatott támadó, Romero Lukaku érkezhet Torinóba.

A Sky Sport Italia újságírója, Gianluca Di Marzio, a Sportitalia és a La Gazzetta dello Sport egymással összhangban arról számolnak be, hogy a játékos ügynöke ma Londonba érkezett, hogy tárgyaljon Dybala ügyében, s 10 millió eurós bérezést kér majd ügyfelének.

A Juventus 100 millió euróra árazta be Dybalát, míg a Manchester United 85 millió eurót kér Lukakuért, így az angol klubnak a játékos átengedésén túl még mintegy 15 milliót is mozgósítaniuk kell majd.

Amennyiben létrejön az üzlet, meglepő fordulatot hozhat a zebramezes támadórészleg átalakítása, hiszen sokáig úgy tűnt, hogy a Juventus az Intertől borítékolhatóan távozó Mauro Icardi megszerzésében gondolkodik, míg pont a milánói klub tette legfőbb célpontjává a belga csatárt.

A Juventus alelnöke, Pavel Nedvěd tegnap este elismerte, hogy érkeztek ajánlatok Dybaláért, melyeket a klub fontolóra vesz majd, s úgy tűnik, hogy az ügyben gyors fejlemény következhet.

Olasz újságírók a milánói csapat főhadiszállása előtt ma szóra bírták az Inter sportigazgatóját, s mikor azt kérdezték tőle, hogy történt-e bármiféle előrelépés Lukaku ügyében, szűkszavú és nemleges választ kaptak.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr9614987728

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

b.tom 2019.07.30. 21:27:41

Icardi olcsóbb, jobb játékos, ismeri a ligát... dybalat en csak pogbaert adnám.

Attilio79 2019.07.30. 21:33:27

Dybalát sajnálnám.
Icardi maradjon csak rajta az Interen, Conten es Marrottan.

Rikoo 2019.07.30. 21:40:16

@b.tom: Horror ára van. Valami 160 millió euró körüli összegért igazolhat Madridba.

juve28adam 2019.07.30. 21:40:54

Tőlem nyugodtan mehetne Dybala, dehogy Lukakuért...hááát.

MdewC 2019.07.30. 21:47:33

@b.tom: vaddisznó Lukaku > celeb Icardi

sztem. :)

Sajnálom Dybuszt, de ezen az ületen nyerhetünk, ugyanis Dybala sztem nem ér annyit, mint Lukaku.

Nagyon bírnám ha egy ilyen bölény túrná a földet elől, erőben ott van mint Mandzu, sőt, viszont gyors is.

Nagy fogás lenne sztem.

Kérdés, hogy akkor mi lesz Mandzuval vagy Higuval, három erőcsatár nem fog maradni.

delpi0823 2019.07.30. 21:49:10

@Rikoo: Ha Dybala megy, es meg kapunk 15misit + Keanert meg 40et az mar 55,meg egy jo kozeppalyasnak jonni kell, mert sztem ez a kozeppalya meg mindig vekony.

delpi0823 2019.07.30. 21:51:40

@MdewC: Sztem is jo uzlet lenne,sokakkal ellentetben itt a blogon en is jo jatekosnak tartom a belgat.Jo testfelepitese mellett meg gyorsasag is parosul,es technikailag sem elveszett sztem.

Sztovicska 2019.07.30. 21:54:22

Borzasztó szomorú leszek ha Dybala elmegy. Nagyon bíztam benne hogy marad. Amikor még 21-es volt megmutatta mit tud. Szerintem Sarri kihizhatta volna belőle. Nagyon sajnálnám ha menne

2019.07.30. 22:33:40

Menjenek a picsába mind akik ezt kitalálják...először eladni Keant aztán elcserélni Dybalát még csak nem is Eriksenre,egy Lukakura bazmeg...mint amikor elgáncsolnak egy féllábút,hát a pofámon nem marad bőr,amikor bejelentették De Ligtet,azt mondtam itt a vége,mi vagyunk a legjobbak...na most ott tartok,hogy bárcsak sose kezdődne el a szezon...Icardi vagy Lukaku...egyik szarabb,mint a másik...

Alex8610 2019.07.30. 22:41:04

@delpi0823: Gondolom ebből az összegből jön majd Eriksen még.

Magyar Közöny 2019.07.30. 22:43:40

Dybala,ha a marketing oldalról közelítjük meg,Cr után a Juve 2. legértékesebb játékosa.
Az elmúlt 1-1.5 szezonja teljesen értékelhetetlen,na de hogy arra az emberre cserélni,aki a belga válogatottból,illetve manchesterből is kilógott lefelé...
Anno Higanynál is felvontam a szemöldököm,de ha ez a csereüzlet bekövetkezik,erre nem tudok mit mondani.

venember83 2019.07.31. 05:49:27

@fire06: Paulónak nincs posztja, ráadásul kérőkben sem válogathat a Juve, miközben nyilvánvalóan (a vezetőségnek vagy az edzőnek) kell egy erőcsatár. Adja magát a Dybala - Lukaku csere. Értem én, hogy viszolyognak sokan Icarditól, de azért ennyire nem lenne szabad válogatnunk. Az viszont tény, hogy az elmúlt időszakban komoly irányváltáson megy át a Juve, aminek része az Allegri - Sarri csere, most meg megszabadul a vezetőség az elmúlt 1-2 évben poszttalan padozó ígéret szintjére süllyedt Dybalától, de legalább Cancelo remélhetőleg marad így.

peti78 2019.07.31. 06:56:31

@venember83: igy van de ha mandzu es higany is megy meg kell valaki a tamadoreszlegbe...

peti78 2019.07.31. 07:13:51

@venember83: kene még cavani es eriksen es már csak a keret mélyitessel kell foglalkozni... Bár nem látom cuadrado és costa posztját. 433ban csak csak de 4312ben abszolút nem

Del Butus 2019.07.31. 08:00:50

Helyes! Mar tavaly mennie kellett volna. Nincs itt semmilyen szukseg ilyen kis sírós, hisztis hulyegyerekre. Csak bomlasztja a csapategyseget.

Lanzafame 2019.07.31. 08:46:42

Menjen, 80 millió is ajándék a mai Dybaláért. Egy az egyben sem volna rossz Lukakuért cserébe.

Knob 2019.07.31. 08:51:18

Egyszerűen nem fér bele a fejembe. Keant hivatalosan is eladtuk (Raiola bejelentette és a testvére is), erre még elmegy Dybala is, a nyakunkon meg olyan szutykok maradnak, mint Mandzukic meg Matiudi. Ez egy vicc. Értem én, hogy Mandzukic 4 hete átadólistán van és a kutyának sem kell (akinek van szeme és esze, az nem igazolja le), de odaadunk egy tehetséges 19 éves támadót, akihez fogható tehetség 10 éve nem volt az akadémián és persze elmegy Dybala is, aki mondjuk ha nem labdaszerző középpályást játszana még hasznos is lehetne, hiszen nem felejtett el focizni (ahogy senki nem is szokott). Ha Matiudi eltakarodna akkor szerintem egy elég pofás középpályánk lenne, de ez a cammogó, esetlen, technikátlan "labdarúgó" súlyosan rontja a színvonalat. Támadó sor is rendben lenne, ha mondjuk Kean maradt volna, esetleg Higuainnal egyetemben és ketten megoldották volna a befejezőcsatár helyzeteket. Dybala meg persze, hogy kell! De Ő is megy, mert a horvát a nyakunkon marad és kell neki a hely...ez egy vicc!

delpi0823 2019.07.31. 08:52:49

@Magyar Közöny: Belga valogatottbol kilogott lefele?biztos azert 81/48 a golatlaga........Manchesterbol meg plane nem logott ki,mert tole sokkal tobb jatekos palyazik az ev legszarabb united jatekosara de o biztos nem......Dybala meg persze vilagklasszis,ja bocs nem az sajnos.........

2019.07.31. 09:07:43

@venember83: Mitől ne lenne posztja?! Attól,hogy Allegri nem talált neki,hiszen az ő “jól” működő felállásába nem passzolt bele,még van neki posztja,és jól is játszik rajta,csak kéne mellé csapat is,aki mozog mellette. Nem könnyű egy helyben álló csapat irányítójának lenni,ahogyan csatárnak se,ha a saját térfeleden kell a labdát kergetned. Dybala nem szélső,az nem az ő posztja,ez tény,mint ahogy az is,hogy a 433 erőcsatárral és Ronaldóval a szélen a létező legszarabb felállás. Ronaldo akkor szélső,ha Rooney vagy Benzema a csatár,mindkettejükkel hosszú évekig tartott,mire összeállt mindenkinek a fejében,hogy Ronaldo a csatár,bármit is hisz a másik vagy bármit is mutat a felállás. Nekünk nincs ennyi időnk,ugyanis Ronaldo már nem 26 éves,hanem lassan 35. A személyes véleményem pedig az,hogy az egy csatáros felállások soha nem voltak jók és nem is lesznek,ha meg két csatárral állunk fel,akkor Dybalánál nincs jobb. Semmi sem indokolja az eladását,ahogyan Keanét sem indokolta semmi,össze-vissza találgatunk. De ha Kean vagy Dybala most ingyen igazolhatóként lennének a piacon,ki lenne az első,aki azonnal rájuk menne?!

peti78 2019.07.31. 09:11:25

@Knob: szerinted higany jó játékos lukaku meg nem? szerinted higany gyors lukaku meg lassú? szerinted higany érzi a kaput lukaku meg nem? hááát ha nem nézel mu meccseket legalább a statokat nézd meg

kovta23 2019.07.31. 09:11:32

@fire06: 4-3-3 nem jó felállás? Kb az utolsó 4-5 bl-t ezzel nyerték. Ne viccelj már.

Juventino86 2019.07.31. 09:22:24

Akkor se járnánk rosszul, ha egy az egyben cserébe megkapnánk Lukakut. Erős, de viszonylag gyors, modern középcsatár. Dybala pedig egy hisztis, lassú játékos, akinek tényleg nincsen posztja. Allegri nem azért nem talált neki posztot, mert nem akart vagy nem értett hozzá. Szélsőnek lassú, csatárnak erőtlen, az utóbbi időben technikailag sem állt a helyzet magaslatán. Nem értem, miért kéne nekünk ragaszkodni Dybalához. Lukaku egy igazi vaddisznó, aki a kaput is jól érzi, ráadásul tudná majd csinálni a területeket Ronaldónak. Mert ha nem Ronaldóra fog épülni a támadójáték, na az lenne a nettó dilettantizmus.
Viszlát Dybala, jöjjön csak Lukaku!!!!

MdewC 2019.07.31. 09:59:17

@Juventino86: Erős kommentek, én kedvelem Dybuszt, de ugyan így gondolom, hogy lefőtt nála a kávénk. Én is Lukakut támogatom.

Lanzafame 2019.07.31. 10:00:24

@Juventino86: tökéletesen igazad van. Dybalával kb. az a gond, mint pár éve Giovincóval, bármennyire is fáj ezt leírni. Nem elég jó ahhoz, hogy húzóember legyen, a keret meg már túl erős ahhoz, hogy köré építsük a csapatot.

Ez is mutatja a Juve erejét, hogy aki pár éve kb. a legjobb volt, mára látványosan kevés.

Juventino86 2019.07.31. 10:16:45

@MdewC: Igazad van, valóban elég sarkosan fogalmaztam. Nyilván elismerem én is Dybala korábbi érdemeit, voltak nagyon jó időszakai is. Egy véleményen vagyok Veled: Lukaku egyáltalán nem lenne rossz. :)
@Lanzafame: Így van, azt hiszem a Digin is szó szerint valamelyik riportertől vagy szakkommentátortól elhangzott szó szerint az, hogy "Dybala nem elég jó." Egyetértek Veled, a keret túlnőtte Dybalát.

alexGicamo 2019.07.31. 10:27:15

Én ennek nem örülnék . De sajnos, korántsem én döntök !

2019.07.31. 10:43:14

@kovta23: Igen,az egyik a Real volt Ronaldoval,na ugyanabban a felállásban pont az ő szerepét változtattuk meg,a másik a Liverpool volt Manéval és Szalahval,majd amikor nekünk is lesz két ilyen gólerős szélsőjátékosunk,akkor mehet simán,mert az velük nem is egy csatáros,hanem három...nálunk a szélen Bernával és Costával a 4-3-3 max 451,mert a szélről nem jön gól...ha nem nézed a játékosokat,a csapatokat,akkor ja,számok alapján megvagyunk...csak ez nem matek...

2019.07.31. 10:58:49

@Juventino86: A modern középcsatár az Agüero,esetleg a fiatalabbak közül Jovic vagy a legjobb példa Griezmann. Icardi meg Lukaku nem említhetők vele egy lapon,ők egyetlen területet ismernek,na az nálunk Ronaldóé,nekünk pontosan modern középcsatárra van szükségünk,nem egy fiatalabb Mandzukicra.

2019.07.31. 11:00:25

@fire06: Mármint a 433-hoz az kéne Ronaldo mellé...szerintem Dybalával elől megoldaná CR.

James Zabiela 2019.07.31. 11:57:15

Jó lett volna azért azt meg nézni hogy új edzővel, teljesen más felfogásban mire lett volna képes! De úgy látszik ez elmarad! Angliában szerintem atomjaira fog hullani a bőszme védők között! Neki inkább Spanyolországban lenne keresni valója! Sajnálom ha elmegy!

Szabolcs Borbély 2019.07.31. 13:04:34

@Knob: Egy olyan "labdarúgóról" beszélsz Matuidi személyében, aki a Francia világbajnok csapat és a PSG csk-ja volt , ahhoz képest , hogy szerinted nem tud focizni vitte valamire, nem kis csapatoknál. Minden játékosnak vannak hiányosságai (Dybalanak és Keannek is) de azért némi tiszteletet adjunk már olyan embereknek , akik olyan szakmát végeznek, amiről te csak beszélni tudsz.

Knob 2019.07.31. 13:17:21

@peti78: Igazából egy szót sem írtam Lukakuról. Össze meg nem akartam volna hasonlítani Őket. Csak arra céloztam, hogy nem feltétlenül kellene Lukakuban (és senki másban sem) gondolkodni egy olyan poszton, ami megoldható lenne házon belül. Ha nem is a legjobb befejező csatárokból, de megfelelő támogatással (CR7, Dybala, Costa, Ramsey, Berna, stb.) megoldanák a feladatot. Gyakorlatilag Európa leggyatrább befejező csatárával (Mandzukic) is kibekkeltük a bajnokságot és a BL-ben sem estünk ki a csoportkörből. Hát még ha ambiciózus, technikás játékos (Kean) lenne a helyén, vagy olyan aki amint mozdul a felé a labda legalább kapura fordul (Higuain). Csak ennyit akartam ezzel.

horvathimi2 2019.07.31. 13:22:26

Számomra nagyon nagy csalódás lenne, ha ez az üzlet létrejönne. Lukaku jó játékos, de szerintem Dybala jobb. Plusz már van másik három ember Romelu posztjára(Mario, Higu, Roni). Ebből a háromból szerintem kettő(Roni, Pipita) jobb, mint az Belga. Romelu egyetlen előnye Palikával szemben a fizikiuma. Minden másban veri a kis argentin. Plusz Ő szereti ezt a klubot és itt akar lenni és rá is szolgált az eddigi teljesítményével a mezre. A tavalyi szezont ne vegyük alapul, mert az egész csapat pocsék volt a nagy Ronaldoval az élen. Sok helyről hallottam olvastam azt az Atletico elleni visszavágó után, hogy Ronaldo egymaga juttatta tovább a Juvét, ha ez igaz, akkor Dybala pedig egymaga juttatta tovább a csoportból a csapatot. Akkor talán neki nem is volt teljesen szar az egész szezonja...nem?
Azt is figyelembe kell venni, hogy ezzel a deal-el kivesszük az egyetlen igazi kreatív játékost a támadósorból és hozunk helyette egy tankot.
Egyetlen pozitív hozadéka lenne ennek, még pedig az, hogy Icardi tuti nem jönne. Ja és így talán azt a "rémesen gyenge" Costát megtartjuk.
Jó lenne megpróbálni inkább beilleszteni Paulot Sarri játékrendszerébe. Ami egyeltalán nem kivitelezhetetlen, de úgy érzem ez az üzlet létre fog jönni és akkor tapsikolhat majd mindenki, mert szerintem a Juventus bohócot csinál magából. Elég csak a két játékos gól mutatóit megnézni az aktuális klubjukban.
Éljen az új irány vonal! :(
Azért Forza Juve! :)

Knob 2019.07.31. 13:24:32

@Szabolcs Borbély: Hát nem tudom. Tisztelem a véleményed, de ebben a szakmában, amiről én csak beszélni tudok, a szakmabeliek belőlem és a hozzám hasonlókból élnek. Ahogyan a szakmámban is van beleszólása a munkám minőségébe annak aki fizet, vagy aki a fizetést hozza, úgy ez is ilyen dolog szerintem. Emellett pont lesz@rom, hogy világbajnok, meg annak a túlárazott PSG-nek volt a csapatkapitánya. Szerintem ezek pont semmit nem mondanak el egy labdarúgóról. Ha szerinted csak ezek számítanak, vagy ezek amik igazán számítanak akkor nagyon-nagyon messziről nézed csak a focit. Van sok, nagyon sok olyan kiváló labdarúgó, sokkal kiválóbbak, mint Matiudi, akik nem nyertek világbajnokságot és lehet nem is voltak olyan nagyszerű klub csapatkapitányai, mint a PSG. Mégis, tudtak focizni és azt a legmagasabb szinten és alázattal tették. Matiudi mozgása is felháborító, nagyjából mintha én szaladgálnék azon a pályán. Egy vicc. Nem tud átvenni egy labdát, és passzolni sem tud.

Knob 2019.07.31. 13:28:14

@Szabolcs Borbély: Hát nem tudom. Tisztelem a véleményed, de ebben a szakmában, amiről én csak beszélni tudok, a szakmabeliek belőlem és a hozzám hasonlókból élnek. Ahogyan a szakmámban is van beleszólása a munkám minőségébe annak aki fizet, vagy aki a fizetést hozza, úgy ez is ilyen dolog szerintem. Emellett pont lesz@rom, hogy világbajnok, meg annak a túlárazott PSG-nek volt a csapatkapitánya. Szerintem ezek pont semmit nem mondanak el egy labdarúgóról. Ha szerinted csak ezek számítanak, vagy ezek amik igazán számítanak akkor nagyon-nagyon messziről nézed csak a focit. Van sok, nagyon sok olyan kiváló labdarúgó, sokkal kiválóbbak, mint Matiudi, akik nem nyertek világbajnokságot és lehet nem is voltak olyan "nagyszerű" klub csapatkapitányai, mint a PSG. Mégis, tudtak focizni és azt a legmagasabb szinten és alázattal tették. Matiudi mozgása is felháborító, nagyjából mintha én szaladgálnék azon a pályán. Egy vicc. Nem tud átvenni egy labdát, és passzolni sem tud.

Ami még eszembe jut vele kapcsolatban, hogy itt a blogon Khedira agyon van szidva, pedig világbajnok és a Real Madrid játékosa is volt, kezdő játékosa, akikkel BL-t is nyert. Spanyol és német bajnokságok mellett. Ő mellette Matiudi (ha csak ezeket nézzük, ahogyan Te teszed) elmehet a fenébe labdaszedőnek.

2019.07.31. 13:33:52

@horvathimi2: Á,hagyjad,nekik nem magyarázod meg...Dybala szar...statisztikákat kell nézni,mert Lukaku több gólt szerez gondolom,igen,az,hogy Dybala a mutatóit a világ legdefenzívebb focijában,a világ egyik legjobban védekező csapatában hozta ezeket a mutatókat és kulcsfontosságú gólokat is szerzett,többször megmutatta,hogy igenis lehet rá építeni,csak Allegri nem tudott,Sarri és a vezetőség meg ezek szerint nem akar...Lukakura biztos lehet. Ennyi erővel Mandzura vagy Higuainra is lehetne,olcsóbb is lenne és semmivel se rosszabb megoldás.

NagyonJuve 2019.07.31. 15:21:39

Nem tudom, hogy ez a cikk e a hiteles vagy egy másik ami szerint a juve fizet rá 30 milliót lukakura. Az nagyon hihetetlennek tűnik. Szerintem abba nem menne bele a vezetőség, ha meg igen akkor ....

Grinta 2019.07.31. 15:27:49

Úgy néz ki itt kőkeményen meglesznek keverve a kártyák.

Pajtee 2019.07.31. 16:09:58

Sziasztok! Csak ugy szoget utott a fejembe a gondolat, Dybala menne MU-hoz, Mandzukic menne MU-hoz, ez mar nekem overkillnek tunik egy Lukakuert.. Nem lehet, hogy nem is Lukaku, hanem ismet Pogba a celpont?

Rivendell 2019.07.31. 16:11:06

@NagyonJuve: ér a játékosom 100m-t...szerintem erre a másik fél 85-re árazza be a sajátját...fizetek érte 1 csérnél + 30m-t?:-DDD ehhez matek zseninek kéne lenni a részünkről,milyen köpködés lenne,ha meglépik:-D

NagyonJuve 2019.07.31. 17:43:44

@Rivendell: úgy volt a cikkbe hogy lukakut 86 millio fontba árazták be ami kb 100 millio dybalát meg 70 millio euro körülinek számolja a manu.

delpi0823 2019.07.31. 17:58:51

@NagyonJuve: Azelott meg azt irtak hogy a man u ad meg 15milliot,ebbe a vezetoseg tuti nem menne bele ez oltari nagy baromsag

NagyonJuve 2019.07.31. 18:54:33

@delpi0823: én is azt szeretném jobban de nagyon úgy néz ki 2őt adunk egyért. Mandzu meg dybala lukakuért. Igy már nem is olyan pofás üzlet. Megvettek pogbát legalább 50m haszonnal akarják eladni meg lukakut is haszonnal akarják eladni. Jelen pillanatban ugy tudom 10 m val ér többet dybala mint lukaku transfermarkton. Megint csak lenyulnak bennünket de ne így legyen. Kapjunk dybaláért 15 meg mandzuért 10 et.

2019.07.31. 20:30:58

@NagyonJuve: Lukaku drágább játékos,mint Dybala?! Az trollfoci-gyanús,már így is viccet csinálunk magunkból,hova lehet ezt még fokozni?!

Rivendell 2019.07.31. 21:05:14

el is mehetne Agnelli + az egész stáb a bánatba,ha igy áraznak

Szili072 2019.07.31. 21:17:24

Oké ,hogy Dybala megy,de nehogy már annyit érjen mint Lukaku. Szerintem 30-40 miskát kellene fizetniük Dybi mellé.

Bianconero 2019.08.01. 00:52:14

Az árazásnál a forma dönt. Dybala használhatatlan lutri több mint 1 éve, Lukaku meg az egyik legjobb góllövő.

Azt nem értem, ez miért éri meg a MU-nak?

Főleg úgy, hogy egyszer már befürödtek, amikor tőlünk egy ígéretes sztárocskát vettek Pogba személyében.

Mandzut sajnálnám, de nem kérdés, hogy Lukaku sokkal többet segítene támadásban, mégpedig gólokkal.

2019.08.01. 09:17:28

@Bianconero: Lukaku hol a legjobb góllövő?! A tavalyi szezonja még Dybaláénál is lényegesen gyengébb volt,sehol se volt a csapatával együtt,nem véletlen,hogy Solskjaer se ragaszkodik hozzá...

2019.08.01. 09:19:46

Lukakunak egyébként angliai karrierje során volt kb két jó szezonja az Evertonban,azóta pont ugyanúgy fellángolásai vannak csak,mint mostanság Dybalának...kiszorította őt egy 37 éves Ibra anno a MU-ból...

Szabolcs Borbély 2019.08.01. 12:01:02

@Knob: Én a hozzászólásod minőségét és a tisztelet teljes hiányát támadtam meg. Valóban távolról nézem a focit, Torino és Budapest között olyan 1000 Km távolság van. Mellesleg sporttudományokból végeztem és én is, mint megannyi másik ember látja azt milyen hiányosságai vannak. Azt pedig nem tudod tőle elvitatni, hogy milyen csapatokban volt ő vezérszereplő annak ellenére, hogy nem tud passzolni, nem tud mozogni, vagy lőni , vagy bármit , amit elméletben egy focistának tudnia kellene szerinted.
Mégis más, nálad és nálam képzettebb emberek azt mondták neki, hogy ugyan már legyél te a PSG egyik játékosa, a francia válogatott CSK-ja.

Persze hogy voltak más játékosok, akik jobbak voltak és nem nyertek semmit és azt sem mondtam, hogy csak ezek számítanak (szerintem olvasd el megint az előbbi kommentemet) , DE csak megmutat valamit az, ha edzők/ sportszakmai vezetők tömkelege szeretné őt. Pedig... nem is tud focizni :D Érdekes mi?
Mindegy. Én csak némi tiszteletet próbálok kiharcolni neki. Elvégre ha másért nem is kell becsülni, azért mindenképpen, mert annak a csapatnak játszik, akit kedvelünk.

Még egyszer megjegyzem, hogy ez nem azt jelenti, hogy nem érdemel meg bizonyos kritikát, de az hogy nem tud focizni , picit nevetséges.

2019.08.01. 12:26:55

@Szabolcs Borbély: Vannak focisták,meg labdarúgók,Matuidi labdarúgó,mert a focihoz nem sok köze van annak,amit csinál. Egyszerűen foci szintjén több a hiányossága,mint az erénye,ugyanaz,mint Khedira,valószínűleg emberileg nagyon jó csávók lehetnek mindketten,példaértékű edzésmunkát végeznek meg ilyenek,merthogy nem a focitudásuk-vagy a tehetségük,kinek hogy tetszik-repítette őket olyan magaslatokba,ahová eljutottak.

Csak Csucsu 2019.08.01. 13:05:49

Nem lehet, hogx ez a Lukaku szál csak arra szolgál, hogy azintert kellemetlenebb pozícióba hozzuk?!

Szabolcs Borbély 2019.08.01. 13:09:45

@fire06: Még egyszer mondom, világos, hogy nem ő a futball történelem a legnagyobb tehetsége. Nem kiemelni akarom őt, hanem csak megvédeni, egy olyan témában, munkában amit ő űz, mi pedig "távolról"- ugyebár- szemlélünk.

Ezek mellett, én magam is azt vallom, hogy talán az ő ideje a klubnál lejárt. Főleg annak tudatában, hogy Sarri érkezésével, valami - még nem tudni igazából mit is - mást akar látni a klub vezetősége.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1897) bajnokság (3527) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (81) EB (51) edző (973) elemzés (40) előzetes (890) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1700) játékosokról (10271) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2503) meccsek (4332) mercato (4283) nyilatkozat (7684) Olasz Kupa (335) összefoglaló (436) pletyka (4299) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (96) történelem (53) válogatott (181) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (305) video (227) Címkefelhő
süti beállítások módosítása