Perin megérkezett Lisszabonba

perin_mattia_juventus.JPGA Juventus hamarosan bejelenthet egy távozót is, hiszen a csapat hálóőre, Mattia Perin megérkezett Portugáliába, s 15 millió euro fejében kerülhet a Benfica alkalmazásába. 

A portugál Bola kapta lencsevégre az olasz játékost a lisszaboni Humberto Delgado repülőtéren, s hamarosan orvosi vizsgálatokon esik keresztül, majd várhatóan öt esztendőre kötelezi el magát új csapatánál, a Benficánál.

A 26 esztendős kapus mindössze egy szezon után távozik majd Torinóból, s ezalatt 9 alkalommal léphetett pályára az olasz rekordbajnok mezében.

"Ez egy izgalmas kaland, s alig várom, hogy elkezdődjön." - mondta a jövőjéről izgatottan Perin a Sky Sport Italia munkatársának nyilatkozva.

"Köszönöm a Juventusnak, hogy lehetőséget adott nekem arra, hogy sokat fejlődjek az előző szezonban. Most át akarom ültetni a gyakorlatba mindazt, amit tanultam."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr5514969226

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

steven.h 2019.07.18. 14:41:37

Talán a Pescarában tűnt fel először, akkor azt hittem ő lehet az új első számú kapusa az olasz válogatottnak és akár a Juvénak is, de az a keresztszalag (talán kétszeres keresztszalag?!) sérülése teljesen megtörte a fejlődését plusz elég sérülékeny lett, és bár ettől függetlenül nagyon jó képességű kapus, nem fog akkora utat bejárni mint a tehetsége alapján egy esetleges sérülésmentes karrierrel bejárhatott volna.

rockitbaby 2019.07.18. 14:48:33

@steven.h: Buffon is bajlódott kétszer is a hátával, sőt műteni is kellett, de túl tudott lépni ezeken. Persze ehhez kellett az is, hogy Buffon legyen. Sanszosan ha bárki másról van szó, régen lemondtak volna róla. Szerintem neki is csak egy kis bizalom és folyamatos játék kellene, meg persze egy jó erőnléti edző.

steven.h 2019.07.18. 15:09:55

@rockitbaby: Ez igaz, viszont a probléma az hogy szerintem a térd egy elég fontos testrész, főleg egy kapusnál lehet gond, ha a rugózását nem tudja visszanyerni.

Nyilván ha Buffonnak nem jön rendbe a háta az is nagy gond, de egy műszalag az nem olyan mint az igazi függetlenül az orvostudomány fejlettségétől. Szerintem egy mezőnyjátékos előbb jön vissza egy szalagszakadásból teljesen mint egy kapus.

rockitbaby 2019.07.18. 15:12:42

@steven.h: Azért bármilyen poszton teljesít is az adott játékos, a hát ugyanolyan fontos. Csak más szempontból. Nekem speciel volt olyan, hogy becsípődött a hátam és még felállni sem tudtam, nem hogy ugrani, vetődni. És ez csak egyszerű húzódás, amit izomlazítóval kezelni lehetett, nem műtétre alkalmas hátprobléma.

steven.h 2019.07.18. 15:27:06

@rockitbaby: Ez teljesen igaz amit írsz, viszont nekem kétszer szakadt a bal térdembe a szalag és hiába a profi rehabilitáció, nyilván nem lehet hasonlítani ahhoz amit egy élsportoló kap, de a mai napig nem olyan a súlypont emelkedésem a bal lábammal, mint a jobbal, pedig az izomzatot sikerült visszaszereznem rá. Emellett a lapos labdákra való leérés sem ugyanaz attól függően hogy a sérül lábam vagy az egészséges lábam a hangsúlyosabb a mozdulatban.

Én néha Perinen is ezt láttam még a Genoában, ezért mondom, hogy sokkal nagyobb karrierje lehetett volna egészséges térddel.

Csak Csucsu 2019.07.18. 15:43:32

Ha 5cm-el magasabb lenne, akkor a világ egyik legjobb kapusáról is beszélhetnénk. Kiváló kapus pláne cserélek, de nem kár érte. Audero-t jobbnak tartom de ő se kellett

rockitbaby 2019.07.18. 16:00:13

@steven.h: Nem azt mondom, hogy nem fontos, csak azt, hogy minden sérülés hátráltat, és minden sérülést ki lehet heverni megfelelő rehabilitációval. Ez lehetett itt a kulcs. A Genoa minden téren gyengébb, mint a Juventus. Egy komoly klubnál lehet ő is le tudta volna küzdeni, mint annó Buffon.

steven.h 2019.07.18. 16:04:45

@Csak Csucsu: Auderot remélhetőleg fogjuk látni még a Juventus kapujában. Igazából ehhez csak még egy olyan szezont kell hoznia mint idén.

steven.h 2019.07.18. 16:10:45

@rockitbaby: Ebben teljesen egyetértünk, viszont a műtött sérülések közt is van különbség, mivel Perinnek konkrétan egy mű szalagja van ami teljesen máshogy viselkedik, pont ezért nem említeném itt Buffont, hogy ő visszatért egy komoly sérülésből.

Sokkal inkább vegyük mondjuk Marchisiot vagy Del Pierot akik szintén ugyanezen sérülést szenvedtek el. Del Piero nagyon nehezen jött vissza és bár világklasszis volt a sérülés előtte Del Piero jobb játékos volt. Marchisiot meg gondolom nem kell elemezni, hogy mi történt.

Persze lehet találni ellenpéldát akik látszólag teljesen felépültek.

Rikoo 2019.07.18. 16:10:52

@Csak Csucsu: @steven.h: Szerintem Audero jövőre visszatér majd Gigi helyére és ha egészséges biztosan fog ő is 15 meccset kapni az első szezonjában. Perin is kapott volna ennyit minimum, ha nem sérül meg.

steven.h 2019.07.18. 16:15:34

@rockitbaby: Plusz még az előzőhöz talán annyit, hogy azért is érzem, hogy egy kapusnak nehezebb ebből visszajönni, mert egy mezőnyjátékos tud esetleg változtatni a játékstílusán (lásd Khedira), de egy kapus nem tud, neki ugyanazon képességekre van szüksége mint előtte.

kovta23 2019.07.18. 16:24:46

@Csak Csucsu: Nem gondolom hogy múlik azon az 5 cm valami. Buffon is csak 4el magasabb,de olyan kiváló kapusok mint Casillas vagy Magas is alacsonyabb mint Perin. Nála sajnos vmi más hiányzik

Csak Csucsu 2019.07.18. 18:06:35

@kovta23: Nyílván mindenki Casillas-nak születik :) de biztos neked van igazad és több 190 alatti jó kapus mint az 190 feletti

kovta23 2019.07.18. 18:11:04

@Csak Csucsu: Azt ne mond azért nincs Buffon szintjén mert kemény négy azaz négy centivel kisebb.

kovta23 2019.07.18. 18:21:40

@Csak Csucsu: De szerintem Oblak és tér Stegen is top 5 kapus és hát egyik se 190 ,de te tudod.

Mitya10 2019.07.18. 18:46:41

Jövőre ki lesz a màsodik szàmù kapusunk? :)

Csak Csucsu 2019.07.18. 18:48:07

@kovta23: még valami hozzáfűznivaló?
Szerintem akkor is ha valaki 190 alatt akar jó kapus lenni annak kétszer olyan ruganyosnak kell lenni, de számomra akkor sem lesz a legjobb mert szögleteknél és szabadrúgásoknál nincs meg az a kiállása hogy nyerő legyen. Ettől független még lehet valaki kiváló vonalkapus, de számomra a legjobb!!!! Hangsúlyozom a legjobb annak legalább 190 nek kell lenni plusz más testi adottságok. Bármikor láttam Perint az jutott róla eszembe, hogy kispályás kapus pedig csak pár centivel kisebb.
Hozzáteszem Ter Stegen kb a 3. Számú német kapus...tehát a válogatottban alig számolnak vele...s Oblakra 20 év múlva nem fog senki emlékezni csak pár ATM szurkoló

Panther77 2019.07.18. 19:05:04

Nagyon sajnálom,hogy elmegy szerintem ő egy brutál jó kapus és nagyon alul van értékelve.Nagyon örültem,hogy jött most nagyon bánatos vagyok,hogy megy.
Sok sikert kívánok neki!

kovta23 2019.07.18. 19:05:43

@Csak Csucsu: Rég beszélgettem ilyen szűk látókörű emberrel mint te. Rengeteg nagy kapus 190 alatti. Zoff,Peruzzi, Lloris, Barthez....

GGábr81 2019.07.18. 19:05:48

Akkor de Ligt ez évi részlete már meg is van. Ráépülhetünk Neymar kölcsön+opcióra.

Csak Csucsu 2019.07.18. 19:11:11

@kovta23: ennyire naiv olvasni nem tudó embert is rég láttam mint te... Ki mondta, hogy 190 alatt nincs jó kapus? Hol mondtam ilyet? Linkeld már el nekem légyszíves....és megint olyan példákat írsz, hogy fogom a fejem. Ők mind jó kapusok voltak de talán Zoffon kívűl egyiksem volt sohase a legjobb.. Barthez egy igazi potyás volt akinek a 98 vb n szerencséje volt. Peruzzit nyílván azért adtuk el karrierje legjobb éveiben mert ő volt a legjobb.. Én pedig már mint írtam nekem nem egy jó kapus kell a Juventus kapujába hanem a lehető Legjobb...tudom te biztos beéred Perin el is és valószínűleg vele is bajnokok lennénk de ez nem az ő érdeme

Rikoo 2019.07.18. 19:12:28

@Csak Csucsu: Grosics Gyula nem volt 1,80 magas, mégis a történelem egyik, legkobb képességű kapusa volt, aki erre a posztra született. Illetve, ha nem tévedek az egyetlen aranylabdás kapus, Lev Jasin sem volt 1,90 magas.

Csak Csucsu 2019.07.18. 19:15:38

@Rikoo: még az 1900 as évekből nem tudnál vmi príma statisztikai adatot előhozni?

kovta23 2019.07.18. 19:19:25

@Csak Csucsu: Te írtad 190 alatt csak vonalkapus van..... Aki a legjobb akar lenni a 190 feletti.... Olvass vissza. Tehát Grosics,Jason,vagy Zoff nem lehetett a legjobb ... Agyas....

Csak Csucsu 2019.07.18. 19:20:46

Nekem Buffon a Numero uno után olyan kapusok jutnak eszembe mint Schmeichel,Dida,Neuer
Ti imádjátok a bravúrkapusokat én az olyat kedvelem akinek tekintélye van a 16 oson belül. Én leírtam a véleményem azért mert nem értetek velem egyet miért kell kötözködni?

Csak Csucsu 2019.07.18. 19:22:19

@kovta23: és egy vonalkapus miért nem lehet jó kapus
......Szted? :D

Csak Csucsu 2019.07.18. 19:25:01

@kovta23: kihagytál pár mondatszerkezetet....nyílván úgy írtad ahogy felfogtad...valószínűleg rosszul
Így a támadásod irreleváns

m.martin91 2019.07.18. 19:25:19

Hú, mennyit tudnék írni erről a kapustémáról. Itt lehetnék holnap reggelig, akkor sem érnék a végére. De dolgozni kell menni, úgyhogy inkább kimaradok a buliból. :-)

Rikoo 2019.07.18. 19:32:06

@Csak Csucsu: Akinek igazán tekintélye volt a kapuban az Oliver Kahn és nem Dida. A német egyébként ugyanolyan magas, mint Perin.

Csak Csucsu 2019.07.18. 19:38:36

@Rikoo: ez a te véleményed amit én tiszteletben tartok
Szerintem Kahn is egy bravúrkapus aki meg Neuerhez sem méltó annyi potyája volt.
Még Chilavert-et vagy Higuita-t nem hozzátok fel mint világklasszis kapus? Kicsit túl sok már itt a világklasszis kapus Perin neve mellett xD

Rikoo 2019.07.18. 19:47:12

Közben Perin megbukott az orvosin Portugáliában.

rockitbaby 2019.07.18. 19:54:06

@Rikoo: Szegénykém. Sajnálom, nagyon. Most már a Roma sem opció, mert ott is van kapus. Nem sok lehetősége maradt...

gomorra21 2019.07.18. 20:08:15

Rendes srác. Nekem néha az volt az érzésem, hogy a tükör előtt gyakorolta a határozott, kemény kiállást, mert alapból az nincsen meg benne.

@steven.h: Auderot én is várom vissza, tetszik, hogy van benne egy csendes határozottság, magabiztosság. Nem kell, hogy folyton ordibáljon a kapus, nekem fontosabb, hogy az érződjön első sorban, hogy ura a helyzetnek, és az esetek többségében megnyugtatóan hasson a csapatra a jelenléte. Ez a karakter az, amit nem lehet tanulni, és szerintem Perin pont ebben gyenge. Lehetne magasabb, másodlagos, de kicsit el van veszve.

Szczesnyt nagyon megszerettem, amikor a Madrid ellen becserélték, hogy kivédje a mindent eldöntő 11-est, amit a világ legjobb támadója rúgott a Juventus 2. számú kapusának, mert az elsőt, a világ (valaha volt) legjobb kapusát kiállították. Ahogy bejött Szczesny, abban a testbeszédben semmi nem utalt arra, hogy sz@r a szitu. Pimasz magabiztossággal állt be a kapuba. Tök mindegy, hogy nem védte ki, nem védi ki a CR 11esét senki.
Nagyszerű kapus ez a lengyel, vicces, hogy mennyire hátra van sorolva a top kapusok között. Nagyot fogtunk vele bagóért. Kicsi Perin nagyon lemaradt mögötte, pedig a szezon elején még úgy volt, hogy rivalizálás lesz a posztért.

steven.h 2019.07.18. 20:11:18

@Csak Csucsu: huhh, hát ezek közül a nevek közül nagyjából Schmeichellel tudok egyetérteni, a másik kettő szerintem túlhype-olt. Didánál pl Julio Cesar sokkal jobb kapus, aki szintén 190 centi alatti és nem vonalkapus volt. Valamint nem értem, hogy 190 centi alatt miért csak bravúr meg vonalkapus lehet valaki. Ráadásul a vonalkapus és a <190 centi nagyjából ki is zárja egymást nálam.

m.martin91 2019.07.18. 20:15:56

@Rikoo: Ez önmagában nem meglepő. Vagy a portugálok nem értesültek arról, hogy Perin jelenleg is sérült, és valamikor október-november környékén lesz bevethető?

@gomorra21: A madridi szituáció nekem is élénken él az emlékezetemben. Hatalmas arc volt, ahogy hót nyugodtan, gyök kettővel besétált a pályára. :-)

Csak Csucsu 2019.07.18. 20:25:00

@steven.h: Ízlések és pofonok :) ezért szép a világ mert nem egyforma a véleményünk.. Dida olyan tipikus Brazil mint Ronaldinho vagy Maicon és még sorolhatnám..amikor toppon volt nem volt kérdés, hogy ő volt-e a legjobb a posztján...többszörös bl győztes és világbajnok ami Juliorol nem mondható el de sztem egyáltalán nem volt jobb..maximum a karrierhosszában...Sajnos Taffarelt csak karrierje végén láttam játszani így azért nem mondom, hogy a valaha volt legjobb Brazil kapus sztem :)

JuventusFanatikus 2019.07.18. 20:26:00

@Rikoo: Bakter... Mi lesz veled, Mattia?

2019.07.18. 20:26:48

Agresti szerint Perin átment az orvosin.

2019.07.18. 21:22:28

Na az a helyzet, hogy ezt Agresti is benézte, mint a vihar...
Benfica hivatalos közleményben tudatta, hogy Perin bukott az orvosin és 4 hónapos kezelésen vesz részt Torinóban. Az üzlet nem offos, hanem januárban lesz majd hivatalos.

Apuleius 2019.07.18. 21:27:31

HIVATALOS: Perin megbukott az orvosin, elhalasztódik a transzfer.

JuventusFanatikus 2019.07.18. 21:54:49

@hellan: A portugálok és a hülyeségeik... Ezt játszották el Stuaronál. Mit vártak, hogy hirtelen felépül? Más együtteseknél sérülten leigazolják a játékost, a portugálok nem ...

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3383) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (914) elemzés (40) előzetes (860) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9914) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4156) mercato (4140) nyilatkozat (7439) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4170) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása