Perin a Benficához igazolhat

perin_mattia_juventus.JPGA Sky Sport Italia értesülései szerint a Juventus hálóőre, Mattia Perin közel került ahhoz, hogy 15 millió euro fejében a Benfica együtteséhez igazoljon.

A 26 esztendős Perin tavaly nyáron 12 millió euróért igazolt Torinóba, annak reményében, hogy esélye lehet megszerezni a klublegenda, Gigi Buffon távozásával felszabaduló helyet a zebramezesek kapujában.

A szezon során végül Wojciech Szczęsny megbízható teljesítménnyel biztosította pozícióját, s Perin mindössze 9 alkalommal léphetett pályára az olasz rekordbajnok mezében. Mivel egy év párizsi kitérő után  Buffon visszatér a Juventushoz, Perin esélyei tovább romlanak majd, így kézenfekvő megoldás lehet, ha más csapatnál keres több játéklehetőséget magának.

Perin korábban elzárkózott attól, hogy a Serie A-t elhagyva, külföldön folytassa pályafutását, azonban a megfelelő hazai alternatíva hiányában, a Benfica kiváló menekülőútvonalat kínálhat számára.

Portugáliából az FC Porto is érdeklődött az olasz hálóőr iránt, azonban a hírek szerint a Benfica már megegyezésre jutott a Juventusszal, s a 15 milliós vételár egy kölcsönszerződés és kötelező vételi opció révén realizálódhat.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr1014945888

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

alexGicamo 2019.07.14. 13:30:47

Örültem, amikor leigazoltuk, kár , hogy olyan kevés lehetőséget kapott ! Sajnálom, hogy elkótyavetyéljük ! Tudom, hogy a lengyel és a mi GIGINK mögött nem sok esélye lenne , de akkor is . Kár, hogy anno nem őt hoztuk a lengyel helyett !

m.martin91 2019.07.14. 13:32:02

Szerintem jobban jár egy portugál élcsapattal, mint egy olasz középcsapattal, mert így lehetősége nyílik a Bajnokok Ligájában játszani, és ez általában fontos tényező a játékosoknak. Mondjuk azt nem igazán értem, hogy miért éppen a Benfica, mikor ott véd Vlachodimos, a görög 1-es, meg a nagyon nagy tehetségnek kikiáltott Svilar, miközben a Portónak szegény Casillason kívül gyakorlatilag nincs értékelhető kapusa.

juve28adam 2019.07.14. 13:35:58

@alexGicamo: Mondjuk így utólag látván Szczesny-t én egyáltalán nem bánom, hogy Ő áll a kapunkban. Világklasszis formában védett, lehetetlen volt kiszorítani őt. Én nem hullajtok Perinért könnyeket, szerintem Storari is jobb kapus volt nála.

alexGicamo 2019.07.14. 13:44:11

@juve28adam: Nincs bajom a lengyellel ( bocs, képtelen vagyok leírni a nevét helyesen ), de Perin nekem szimpibb és bár nagyon csíptem Storarit, nem tudom , hogy jön most ő ide ?

juve28adam 2019.07.14. 14:15:00

@alexGicamo: Igazából csak azt szerettem volna mondani ezzel, hogy számomra Perin nem több egy 2. számú kapusnál.

Il Principino 2019.07.14. 14:15:41

Az a baj Perinnel,hogy kapus létére sérülékeny,hosszabb távon ezért nem lehetne számolni vele elsőszámú portásként sztem..
Amúgy örültem,hogy megvették,de nagyobb csatára számítottam a posztot tekintve.
Ha menni akar menjen,ő érte nem lenne akkora kár még!

Rikoo 2019.07.14. 14:45:37

@m.martin91: Szerintem a göröggel nincsenek megelégedve, helyette gondolhatják Perin. Ahogy nézem nagyon sok gólt kapott tavaly.

m.martin91 2019.07.14. 16:44:46

@Rikoo: A transfermarkt szerint jelentősen emelkedett az értéke a Benficában, de hogy valójában hogyan teljesített, és mennyire elégedettek vele, azt nem tudom. Perinnel az a baj, hogy nem lehet rá számítani, sosem tudhatod, mikor tűnik el, és mennyi időre. Ezért sem vállalják be az olasz élcsapatok a szerződtetését. Én csak azt mondom, hogy a Portóban jobban el tudnám őt képzelni, mert ott nemigen volna konkurencia. Mondjuk ebből a szempontból a Portónak rizikós volna bevállalni a sérülékeny Perin-t, az igaz. Ettől függetlenül, felőlem mehet a Benficába is, ha megadják érte a kívánt összeget. 15 millió euróval szerintem elégedettek lehetnénk. Ráadásul kapcsolatot építhetnénk a portugálokkal, ami a jövőre nézve jó dolog volna.

Rikoo 2019.07.15. 01:20:20

@m.martin91: Gondolom a göröggel nem számolhatnak, ezért is akarnak új kapust. Sok gólt kapott tavaly és azért Perin köröket ver rá képességekben, bár az tény hogy nehéz róla beszélni, mivel több súlyos sérülése volt, így hiába a jó képességek, ha kiszámíthatatlan a jövőképe.

alexGicamo 2019.07.15. 03:26:02

@juve28adam: Lehet, hogy igazad van ... Én sokszor szívből döntök, ha egy játékosról van szó . Tehát pofára megy ... Tudom, hogy ez nem túl szakmai, de hát, ez van ! :-b

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1849) bajnokság (3371) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (906) elemzés (40) előzetes (856) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1646) játékosokról (9896) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2426) meccsek (4140) mercato (4134) nyilatkozat (7422) Olasz Kupa (321) összefoglaló (407) pletyka (4164) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (197) Címkefelhő
süti beállítások módosítása