Nedvěd: „Nem született még döntés az utód tekintetében”

nedved_pavel_juve_logoval.jpgA Juventus alelnöke, Pavel Nedvěd az Atalanta elleni meccs előtt arról beszélt, hogy még nem született döntés Massimiliano Allegri utódjának a tekintetében, de határozott elképzelésekkel rendelkezik a vezetőség.

„Nem voltam jelen Max sajtótájékoztatóján, mivel egyéb, munkával kapcsolatos kötelezettségnek kellett eleget tennem, és ezt sajnos nem lehetett átütemezni, ezért nagyon szomorú voltam, hogy nem tudtam jelen lenni.” - mondta a klub alelnöke a Sky Sport Italia számára.

„A klubnak döntést kellett hozni, meghoztuk, és úgy érzem, hogy ez a korszak természetes véget ért, bármilyen határozott ok nélkül. Nagyon fontos ciklus volt ez számunkra, és nem hiszem, hogy ez valaha megismételhető lesz.

Massimiliano Allegri 11 trófeát nyert, szinte mindent, amit kértünk tőle, ezért csak elismerést és nagyon szép búcsúztatást érdemel. Ugyanez igaz Andrea Barzaglira is, mivel őt is ünnepeljük ma este.

Nem volt egy adott ok, ez a szakasz egyszerűen természetes végéhez ért. Mindegyikünk elmondta, amit érzései szerint meg kellett osztania, és ide jutottunk. A Juventusnak trófeákat kell nyernie, Max pedig ezt megtette, tehát nagyszerű munkát végzett.”

Ezt követően arról kérdezték a cseh szakembert, hogy kik a favoritok az edzői posztra.

„Végzünk néhány kiértékelést, de nem sürgetjük a dolgokat, van időnk. Nem lesz egyszerű, mivel tudjuk, hogy ez a korszak nem megismételhető, ez pedig még nehezebbé teszi a feladatunk.

Eddig azt értékeltük ki, hogy mit tehetünk Massimiliano Allegrivel, ezért nem vettük fel a kapcsolatot edzőkkel. Megvannak az ötleteink, egyesek igen határozott körvonalakkal rendelkeznek, de döntések még nem születtek.”

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr4414835660

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Il Principino 2019.05.19. 21:50:24

Magyarul fingotok nincs a hogyan továbbról,de elküldtétek??!!Király!
Puhatolózni azért már lehetett volna,vagy meg is történt csak megy itt a mellébeszélés!

GGábr81 2019.05.19. 22:46:17

Vajon hol volt? Milyen fontos munkával kapcsolatos dolga volt? Biztos egy új takarító kellett, netán egy parkolóőr.

Csak Csucsu 2019.05.19. 23:09:39

Tavaly villantottatok egy klasszis legendát...idén lehetne ez a project csak edzővel..viszont egyre égetőbb hogy az új eddzőnek legyen ideje átértékelni a keretet ha komolyabb nevekben gondolkozunk..

danimester1 2019.05.19. 23:15:57

Szerintem kivárnak a Bl és El döntővel,nem utolsósorban a City büntetésével is számolnak szerintem.Így Pochettino,Sarri és Guardiola sorsa is eldőlhet.Szerintem a legrosszabb esetben Inzaghi érkezik.A Mourinho meg csak rémálmaikban jöjjön elő maximum.

alexGicamo 2019.05.20. 03:44:50

@danimester1: Két lehetőség van , szerintem is .
Vagy kivárnak és majd utána ( BL döntő ) próbálják meg kifogni az aranyhalat ( Pochettino pl . ) vagy már pontosan tudják , ki lesz az, csak még bizonyos körülmények miatt nem szeretnék bejelenteni .
Akárhogy is lesz, akárkit is választanak PAVELÉK, bizakodom, hogy egy szép és eredményesebb jövő előtt állunk !
Mindent bele, vezetőség !

Baggio73 2019.05.20. 08:12:58

Ne legyen igazam,de úgy érzem, hogy nagy pofára esés lesz az új edző neve!
FORZA

venember83 2019.05.20. 08:26:31

@Baggio73: Allegri is az volt. Aztán kiderült, hogy mégsem.

Baggio73 2019.05.20. 08:29:11

@venember83: Így van :D Amennyire én is ellene voltam, nagyon megkedveltem Allegrit

Apuleius 2019.05.20. 09:02:26

Süket mellébeszélés az egész nyilatkozat, mintha Marottát olvasnám.

pedronegroo 2019.05.20. 09:12:21

@Baggio73: Az elmúlt 8 évhez képest minden pofára esésnek fog tűnni! Túl kell tudni lépni a múlton és új lapot nyitni! Vannak sikeresek és kevésbé sikeres korszakok gondolom ezzel mindenki tisztában van ezért felesleges a károgás és a jajveszékelés. A vezetőség jól döntött, egy korszak lezárult ezt időben észre vették és most új projekt kezdődik vagy már elkezdődött ez a JJ brand vagy mi a tököm.

venember83 2019.05.20. 09:26:01

@Apuleius: kb., de vannak tartalmas részek, pl.:
1) igen, nem vettem részt a sajtótájékoztatón, mert találtam valami operatív kifogást;
2) mindent nem sikerült Maxinak teljesítenie abból, amit elvártunk tőle.

Apuleius 2019.05.20. 09:28:56

@venember83: Hát, elég vékony tartalom :-) Amúgy elképesztően életszerű és hihető, hogy a klub dönt Allegri menesztéséről, de még nem vették fel a kapcsolatot senkivel. Aha, persze, nyilván így van.

venember83 2019.05.20. 09:35:08

@Apuleius: jogos, kimaradt egy harmadik pont:
3) természetesen puhatolózó kapcsolatfelvétel történt egyes szakemberek kapcsán, de nem kívánok semmit a sajtó orrára kötni, sőt, természetesen le is tagadom a kapcsolatfelvételt.

:)

del pipi 2019.05.20. 09:47:47

@Apuleius: @venember83: Szerintem ők két lépéssel előbb járnak mint mi azt gondolnánk, szerintem tudják már hogy ki lesz.

Apuleius 2019.05.20. 09:54:33

@del pipi: Én is így gondolom, ezért különösen fájdalmas az ilyen bullshit nyilatkozatokat olvasni.

del pipi 2019.05.20. 09:57:49

@Apuleius: Jó de most nézzük másképp, talán meg kellet hagyni Maxi-nak is a tegnapi napot a pedig nagy hal a következő talán még van egy-két meccs ami miatt nem akarnak neki kellemetlenséget okozni. talán...

Apuleius 2019.05.20. 10:10:38

@del pipi: Igen, persze, csak ettől még lehetne kevésbé bugyután nyilatkozni.

del pipi 2019.05.20. 10:22:10

@Apuleius: Te is tudod hogy ilyenkor mindenki szereti egy kicsit játszani a bazári majmot, persze én is szeretem az egyenes beszédet de most még erre nem kell nagyon számítani.

Apuleius 2019.05.20. 10:29:12

@del pipi: Igen, tudom sajnos :-) Alapvetően egyébként azt gondolom, hogy ilyen bárgyú, gyermeteg klisék nélkül is lehetett volna diplomatikus választ adni. Én személy szerint rosszul vagyok az ilyen nyilatkozatoktól, de persze igazad van, hogy nagy jelentősége igazából nincsen.

del pipi 2019.05.20. 10:38:26

@Apuleius: Én egy picit úgy fogom fel hogy izgalomban tartanak minket, és azt gondolom ha megmerték lépni hogy elküldik Allegrit akkor nagyobb dobásra készülnek, remélem nem tévedek.

Apuleius 2019.05.20. 10:46:31

@del pipi: Ennek a döntésnek tényleg akkor van igazi értelme, ha nagyon is konkrét és határozott tervei vannak a vezetőségnek. Remélem így van, habár sajnos én nem igazán látok értelmezhető opciókat az edzői kínálatban. Meglátjuk.

Apuleius 2019.05.20. 10:57:20

@del pipi: Mert nem túl bőséges a kínálat pillanatnyilag. A "nagy nevek", akik akár pletyka szintjén felmerültek (Guardiola, Zidane, Pochettino stb.) élő szerződéssel kötöttek jelenlegi klubjukhoz, így nem igazán mozdíthatóak. Ha meg olyan edzőkben gondolkodunk, mint Mihajlovic vagy Sarri, akkor nem sok értelmét látom az egésznek. Bízom benne, hogy a színfalak mögött komoly tervek vannak.

Cannavaro 2019.05.20. 11:08:18

Nem kérdés hogy meg van az új edző, csak természetesen, nem fogja még elmondani! Majd bejelentésnél megtudjuk.

del pipi 2019.05.20. 11:13:28

@Apuleius: Ez az én teóriám vagy én így csinálnám: inkább kivásárolnám Pochrttinot a szerződéséből a már nem szarral gurigázunk, szerintem 40-et megér hogy legyen a csapatnak erőnléte és sérója. De én a Sarri vagy Inzaghi-ban is látok több fantáziát mint Allegriben, igaz ami igaz ez a kettő nem akkora durranás, a többi felmerülő nevet meg fejtsük el, az már tényleg nem Juve szint.

Apuleius 2019.05.20. 11:28:33

@del pipi: "De én a Sarri vagy Inzaghi-ban is látok több fantáziát mint Allegriben"

Sarri még soha semmit nem nyert, Inzaghinak pedig az égvilágon semmi tapasztalata nincsen a legmagasabb szinten. Lehet nem szeretni Allegrit, lehet valaki elégedetlen az idei teljesítmény miatt, de egyiküket sem lehet egy lapon említeni vele. Nem Allegri mondott le, hanem a klub döntött a távozása ellett, így elvárható, hogy a klubnak nagyon komoly és átgondolt terve legyen. Számomra ez a két név nem egy ilyen forgatókönyvet sejtetne, s igazából akkor merülhetnének fel, ha váratlanul ért volna bennünket Allegri távozása. Mivel a klub lépett, náluk komolyabb opciót illene villantani.

del pipi 2019.05.20. 11:46:35

@Apuleius: Igazad van! Én nagy durranást várok! Viszont Sarri vagy Inzagi estében az a véleményem hogy itt az ideje hogy ők is nyerjenek. Egyébként én a Scudettoval elégedett vagyok, a mutatott játék az ami nem tetszik.

Apuleius 2019.05.20. 11:49:29

@del pipi: "Viszont Sarri vagy Inzagi estében az a véleményem hogy itt az ideje hogy ők is nyerjenek."

Előbb nyerjenek máshol, utána lehet beszélni a Juventusról. A Juve BL-t akar nyerni, nincs idő kísérletezésre (Ok, most jöhetne a közhely, hogy senki sem jelent garanciát, de nem is garanciáról beszélek).

venember83 2019.05.20. 11:55:00

@Apuleius: vagy kényszerhelyzet. Ami Conte nyomán is adódott pár éve. Reméljük a legjobbakat. Ebből a nagyon sokféle és nagyon megkérdőjelezhető infóból, ami mostanság terjeng, nehéz megbízható következtetéseket levonni.

del pipi 2019.05.20. 11:56:07

@Apuleius: Na! Most már nincs idő? Amúgy én pozitív vagyok, akárhogy lesz király lesz!

Apuleius 2019.05.20. 11:56:31

@venember83: Conte kinevezésekor (két hetedik hely után) nem volt veszítenivalónk, most szinte csak az van. Nagyon más a két helyzet.

Apuleius 2019.05.20. 11:58:50

@del pipi: Kísérletezésre nincsen. Most zsinórban megnyert 8 bajnoki cím után állunk, nem két hetedik helyezés után.

Rikoo 2019.05.20. 11:59:08

@Apuleius: Szerintem ne is a BL álmot kergessük, inkább a cél a szinten tartás kell legyen illetve nyilván, ha van lehetőség akkor a fejlődés. A BL tényleg óriási lutri, a Tottenham idei szezonja a legjobb példa erre. Vagy a Real Madrid és a Barcelona UEFA tolása is jó példa lehet.
A Juventus járja a saját útját, véleményem szerint Poch a legjobb lehetőség, remélem a vezetőség is így látja.

Apuleius 2019.05.20. 12:04:39

@Rikoo: A Juventus most már BL-t akar nyerni, ez teljesen egyértelmű, Agnelli számára ez a prioritás. A BL-álom kergetése szerintem nem azt jelenti, hogy mindent egy lapra teszünk fel a szezonban, hanem azt, hogy nagyon magas szinten tartjuk a csapatot, s lehetőség szerint erősítünk tovább. Mivel Allegrit leváltották, egyértelmű, hogy olyan opció kell, aki ezt a szintet minimum hozza. Sarri vagy Inzaghira mindez aligha igaz...

Barolo4 2019.05.20. 12:05:58

@Rikoo: +1
Így van! A bl-ben hatalmas a mázli faktor és nálunk jóval többet költő csapatok a közelébe sem érnek évek óta.... ehhez képest a tavalyi Liverpool vagy az idei Tottenham szerencsével és tudatos csapat játékkal erőn felül döntős. Szerintem is sokkal fontosabb, hogy fiatal, harcos, karakteres csapatot építsen valaki (nyilván gyorsan, mert türelmet nem fog sokat kapni). Forza Juventus!

venember83 2019.05.20. 12:10:45

@Apuleius: Allegri kinevezésére gondoltam, amit Conte váratlan hisztije okozott.

Rikoo 2019.05.20. 14:10:36

@Apuleius: Talán nem is a BL-re kellene kihegyezni ezt az egész dolgot. Ha mondjuk nem ilyen görcsösen szeretné mindenki a sikert akkor könnyebben is elérhető lenne.
Kicsit olyan ez, mint mikor a Real Madrid kergette a "Decimát".
Talán értelmesebb ötlet lenne egy komoly projeket kialakítani és utána lehet szó a BL győzelemről. Gondolok itt pl. egy komoly fiatalításra(komplett generációváltás) vagy egy játékstílus teljes újítása és kialakítása, mint mondjuk a Liverpool vagy Barcelona esetében, természetesen a Juventus mint klub jellemzőivel. Én úgy látom ezzel kellene kezdeni az egész BL projektet. Majd mikor minden összeáll akkor lehet esély a legnagyobb álomra.

Apuleius 2019.05.20. 14:15:40

@Rikoo: Agnelli láthatóan nem így gondolkodik.

Ádám.84 2019.05.20. 15:42:33

@Rikoo: pontosan így van, ki kell alakítani egy top klubot és majd jönnek az eredmények is.

niccolo 2019.05.20. 22:15:43

Lassan ezt a triumvirátust is leválthatnák,kezd unszimpatikus lenni ismét Nedved.

JuventusFanatikus 2019.05.20. 23:12:23

@niccolo: Nekem Agnellivel van bajom, még Nedvedre nem aggatnék rá semmit, bár ez a nyilatkozat is a pletykát erősíti. Paratici pedig sokak szemében a megváltó volt, mikor Marottát váltotta, sokan könyörögtek érte, eddig pedig még nem volt lehetősége rontani.

del pipi 2019.05.21. 05:06:02

@JuventusFanatikus: @niccolo: Kicsit olyan ez mintha városi legendák születnének. Sorry! De ne legyen már baj hogyha előre próbálnak menekülni a klub érdekében.

JuventusFanatikus 2019.05.21. 11:06:41

@del pipi: Lehetne máshogy is fejlődni, a történelmi értékek eldobása nélkül is. Már attól félek, hogy a csapat nevét is átváltoztatják Real Turinra...

Forzajuve16 2019.05.21. 13:39:44

Ha blt akarunk nyerni minosegi kozeppalya kell,illetve gyors jaték támado felfogasban...lehet itt akarmilyen edző a jatekosok vannak a palyan...forza juve!!!

Del Pybala 2019.05.21. 13:57:21

Minden csapatban a legfontosabb a középpálya. Még a serie a ban sincs top 3 ban ez az egységünk.

del pipi 2019.05.21. 20:44:10

@JuventusFanatikus: Na ez az egy dolog engem is zavar, de most ez a döntés volt a legfontosabb ahhoz hogy szintet lépjünk, szerintem.

JuventusFanatikus 2019.05.21. 20:46:37

@del pipi: Biztos vagyok benne, hogy más út is van a fejlődéshez. Más klubok sem dobják el teljesen az identitásukat.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1882) bajnokság (3492) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (964) elemzés (40) előzetes (883) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1697) játékosokról (10213) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2497) meccsek (4283) mercato (4268) nyilatkozat (7630) Olasz Kupa (331) összefoglaló (429) pletyka (4282) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (179) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (300) video (219) Címkefelhő
süti beállítások módosítása