A vezetőség nem ért egyet az edző kilétét illetően

paratici_fabio_nedveddel_es_agnellivel.jpgA calciomercato értesülései szerint a Juventust irányító triumvirátus körében ellentétes álláspontok képviseltetik magukat.

Massimiliano Allegri komoly tiszteletet vívott ki magának az elmúlt években elért olasz és nemzetközi sikerekkel, azonban a torinói jövője megkérdőjeleződött az idei játék és a korai BL-búcsú miatt.

A calciomercato exkluzív beszámolója szerint a tisztelet azonban még igencsak érezteti hatását a Juve vezetői körében, ám nem mindenki gondolja úgy, hogy a mesterrel kellene megkezdeni a következő szezont.

A pro-Allegri frakció vezére nem más, mint Andrea Agnelli, aki úgy érzi, hogy a jelenlegi mesternek maradnia kellene addig, amíg a klubnak nem sikerül olyan kaliberű szakembert leszerződtetnie, mint Pep Guardiola vagy Zinedine Zidane. Mindkét szakember elkötelezett saját klubja mellett, így jelenleg mozdíthatatlanok, ezért az elnök úr úgy gondolja, hogy Massimiliano Allegrivel kellene elképzelni a következő évet.

Azonban Pavel Nedvěd és Fabio Paratici nem szeretné Massimiliano Allegrit megtartani, és a két vezető inkább Antonio Conte visszacsábítása mellett tenné le a voksát. Ezért fel is vették a kapcsolatot a Juventust anno feltámasztó mesterrel, hogy május közepéig ne kössön megállapodást az Interrel, ezzel időt adva a Juventusnak a döntéshozásra.

Mindazonáltal a vezető hármas legmeghatározóbb tagja, Andrea Agnelli ellenzi az egykori mester visszahozását. Sajnos megfelelő B terv eddig nem született, mivel a váltást szorgalmazó két igazgató által propagált Siniša Mihajlović és Simone Inzaghi nem találtatott elég jónak ahhoz, hogy a következő szintre emelje a Juventust.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr9614825040

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2019.05.13. 21:36:35

Lesznek itt még gondok...
Egyenlőre elég borulátó vagyok a jövőt illetően. De remélem, a nyáron ez megváltozik pozitív irányba. :)

Alex8610 2019.05.13. 21:47:54

Szerintem marad Allegri.Agnelli itt tartana meg egy évet aztán jön Guardiola, nála ő a favorit 1 évre meg felesleges bárkit is idehozni.En is azt mondom inkább a keret erositesevel foglalkozzanak.

Grinta 2019.05.13. 21:49:27

@Alex8610: Egy évbe komoly edző nem megy bele,mondom ezt úgy,hogy ennél tovább nem lehet nagyon terveznie egy edzőnek sem.De üzenete van az egy évnek-semmi értelme.

ZecH 2019.05.13. 21:50:45

@MGB75: Szakasztott ugyanezt akartam mondani! :) Probalok optimista lenni, de k*rva nehezen megy ilyen cikkeket olvasvan...

ZecH 2019.05.13. 21:56:34

@Grinta: Igazatok van, igy lesz, de a hatarozatlansag az szarul nez ki meg igy kivulrol is. Csodalkozunk h a jatekosok neha osszevissza koncepcio nelkul szaladgalnak a palyan amikor a vezetes se tudja mit akar? Az egesz klub meg van zavarodva. Valakinek (Agnelli) oda kene b*szni az asztalra hogy na jol vam fiuk enyem a Fiat reszvenyek tobbsege ti aranyos gyerekek vagytok sokat tettetek/tesztek a klubert de most ez lesz azt pont. Neha kell egy karizmatikus vezeto. Sok esetben ez a demokratikus megbeszelgetes, sakkozas nem vezet tul sok eredmenyre... ahogy a mellekelt abra is mutatja. Koszonom a szot!

Juvegaspy 2019.05.13. 22:04:22

Az osszes pletykabol amit olvasni lehet Pochettinora lenne realis esely ami egy jo megoldas lenne szvsz.
Pepre 2evet kell varni minimum ugytudom azalatt meg az argentin sokat elerhet

GGábr81 2019.05.13. 22:07:59

Elnézve a lehetséges utódokat, akkor inkább Allegri egy utolsó eséllyel 1 évig.

kovta23 2019.05.13. 22:11:10

@ZecH: Ti ezt el tudjátok képzelni, hogy ha az elnők Agnelli azt akarja, hogy maradjon Allegri akkor Nedved sunyi módon a háta mögött neki áll tárgyalni Contéval? Ne vicceljünk már! Ja és persze ez nyivánosságra is kerül...

Grinta 2019.05.13. 22:12:10

@ZecH: Fejtsd már ki legyél olyan szíves azt,hogy itt mi nem vezet(ett) eredményre?
És ezt milyen mellékelt ábra mutatja meg?
: O

kovta23 2019.05.13. 22:17:51

@Grinta: Komoly edző nem ír alá egy évet? Allegrinek van még egy évig érvényes szerődése. Ha felmond az az Ő baja...

juve28adam 2019.05.13. 22:30:25

Nagy szerencséje Allegrinek ,hogy Zidane idő közben visszaült a Real padjára és Pep sem kíván idő előtt eljönni a Citytől. Így valószínűleg maradni fog Max.

Grinta 2019.05.13. 22:32:12

@kovta23: Nem vizsgáltam hogy mikor jár le a szerződése,nem tudtam az az igazság.
És ha "véletlenül" behúzza a következő szezonban a kuppát,akkor az előre el(ő)készített terepre ki fenségterülete lesz?

Bianconero 2019.05.13. 22:35:40

Kamu! Kizárt, hogy ilyen értesülései lennének egy noname portálnak. Csak tippelgetnek, ne higgyetek nekik. :-)

kovta23 2019.05.13. 22:39:10

@Grinta: Igazából teljesen mindegy. Ha behuzza a bl-t akkor azért megy ha nem akkor azért.

Amúgy biztos top edző kell?
Mit veszthetünk ha leülne a padra Erik Ten Hag? Fiatal lendületes támadó focit kedveli.

rightinthenuts91 2019.05.13. 22:51:06

Hát nem könnyű, nem lennék most a helyükben.

Barolo4 2019.05.13. 23:00:14

Teljesen meg tudnám érteni, hogy ha tényleg ilyesmi lenne a két álláspont....
Egyik részről az idei játék képe siralmas, nem látszik semmilyen építkezés és a bl top csapatok megint elléptek mellettünk (leginkább sebességben. Másrészről az olasz bajnoki cím (bár itt sokan semmibe veszik mostanra) változatlanul nagyon fontos, elemi gazdasági érdek és jelenleg olyan rekordban vagyunk, ami a foci történelemben is egyedülálló és jó eséllyel nagyon sokáig az is marad. Ezért Allegri kirúgása nem lehet egyértelmű, hatalmas kockázattal jár, ráadásul mivel pont egy korosztály váltás is van edző fronton (gondoljunk csak bele, hogy Ancelotti vagy Mourinho mekkora sztár volt még pár éve)ezért nagyon nehéz nála jobb edzőt idehozni. Akár mennyire is furcsa, Allegri jelenleg a legjobb olasz edző (eredményei alapján mindenképpen), min. top 10-es világ szinten, de az eredményei alapján inkább top5. Őt elengedni, baromira nem egyértelmű döntés. Ha nem lenne egy állandó eredmény kényszer, akkor 8-10 név simán felmerülhetne (én ilyen szempontból Mihajlovic és Inzaghi kettőstől sem félnék) akik jobb eséllyel szerepelnének jól, mint anno Conte érkezett, de a klub jelenlegi helyzetében ezt magától nem teheti meg, még akkor sem, ha mi mezei szurkolók azt mondjuk, hogy na bum, maximum nem nyerünk egyszer bajnokságot, kit érdekel 8 után. Én Pochettinon kívül nem látok más reális esélyt, de ha most szavaznom kellene akkor Allegrire adnám a legnagyobb esélyt. Ami biztos, hogy ezt jó lenne minél hamarabb lezárni, mert a bizonytalanság sok mindent rombol szerintem. Forza Juventus!

alexGicamo 2019.05.14. 04:11:34

@Barolo4: Ezt jól levezetted, részben osztom !
Bármi is lesz, nekem az a legfontosabb, hogy a klubnak, a csapatnak jó legyen !
Ha én dönthetnék, inkább megválnék Maxitól , noha alapvetően kedvelem, egyetértek azokkal, akik azt mondják, érzésük szerint megfáradt ez a kapcsolat az edző és a játékosok között .
Név szerint nem tudom kit ültetnék le a helyére, de egy biztos : a csapatépítést és a támadást preferáló szakember legyen !

Juventina7 2019.05.14. 05:48:32

Lehet én látom rosszul a dolgokat, de az edzőkérdésen túl van a nagyobb probléma.
Amíg ilyen rossz az olasz bajnokság renoméja (de lehet ide érteni: a csapatok gazdasági, tulajdonosi helyzete, a nagy múltú csapatok fejlődésképtelensége, edzői fluktuáció, stb.), és így amíg ennyire kiélezetlen a versengés (semmi focival is verünk a mezőnyre nem kevés pontot), nem beszélve arról, hogy milyen trendek figyelhetők meg a mai kor focijában (egyértelműen előnyben a fiatalokra épített gyors, lendületes támadófoci a taktikus calcioval szemben), szóval ezek alapján miért is igazolna most Olaszországba pl. egy Pep Guardiola vagy Pochettino?
Agyonkeresik magukat a legnézettebb bajnokságban és az is sokmindent elárul, hogy kizárólag angol csapatok vannak a BL-EL döntőkben. Ezek a tények.
Nem számít, hogy tavaly összvissz 20 percnyi focival kivertük a Spurst, vagy hogy idén milyen játékkal amortizáltuk le az AM-ot, vagy hogy előzetesen mindenki a Barcat várta a BL döntőbe. A kupasorozat alakulása alapján (is) most igenis a PL a nívósabb.
Szóval amíg nem lesz erősebb minden tekintetben a Serie A, ne akarjunk nagy nevű külföldi edzőkben gondolkozni.
A másik nagy probléma pedig a játékoskeret, illetve az erőnléti stáb. Minimum! 5 topjátékos kell a középpálya és védelem erősítésére, fiatalítására, ez viszont sok pénzt igényel (bevételi oldalra is figyelni kell...vezéráldozat?), nem beszélve arról, hogy a játékosok is inkább a PL-t, spanyol nagycsapatokat preferálják, ha választani lehet.
Az erőnléti stábot meg egy az egyben lecserélném. Ennyi sérülés a világon nincs mint nálunk...valamit nagyon rosszul csinálnak.
Azt már csak grátisznak teszem hozzá, hogy egy pár játékos évközben pályán mutatott hozzáállása, viselkedése elég bicskanyitogató és a klubhoz méltatlan volt számomra.

De ehhez a dolgokhoz én nyilván úgysem értek, majd az Elnök Úr tudja, mi a legjobb a Juventusnak.

del pipi 2019.05.14. 07:50:57

@Juventina7: Klasszul össze foglaltad, én se tehetnék hozzá sokkal többet maximum annyit hogy a Juventusnak most a legnagyobb gondja az edző, és ne feledd azt sem hogy az erőnléti stáb az mindig az edzővel jön megy , így ezt a kisgazda frakciót most én személy szerint szabadon engedném. Csak reménykedem hogy legalább Pochettino új kaland után néz a BL döntő után.

preczol 2019.05.14. 08:33:27

Most komolyan, ti mit láttok Pochettinoban? Miért olyan nagy edző? Mert most eljutott a döntőig? Végig fogta fortuna a kezüket, S csoportból is mákkal jutottak tovább.
A bajnokságban meg tudjuk, hogy állnak.
Aki tudja pótolni Allegrit, az csak Zidane vagy Gardiola.

The king of alibis 2019.05.14. 08:54:55

S ha jönne Guardiola, mellé lesz legalább 400 millió eurónk, hogy be tudjon igazolni?

Il Principino 2019.05.14. 10:02:52

@preczol: ha a Barcának kell az uccsó hazai meccs akkor győz és akkor a sinter balf@szkodását a PSV ellen otthon nem is említettem ami szintén x lett..
Ha ekkora a "kilátástalanság" az edzőkérdésben,akkor egyértelmű hogy Maxi töltse ki a szerződését,aztán jövőre lesznek jó opciók a kispadunkra.
Viszont rég nem ártana érdemben megerősíteni a védelmet és a kp.-t,talán nem is beszélnénk edzőváltásról később!

Thuglife! 2019.05.14. 10:03:50

Akkor lássuk mi fog történni a jelen helyzet alapján!
Agnelli langyosvíz,"majd jövőre"hozzáállása miatt marad Allegri.
1,aki eladja Dybalát jön Darmian,Mata,Icardi,stb.
2,Chiello megsérül,kidől 3 hónapra.
3,Allegri nem tud hatni a játékosokra,sem a páyán sem az öltözőben.
4,Ronaldo úgy kezdi a szezont ahogy tavaly...nincs aki meglőjje a meccsenkénti 1 gólunkat.
5,tavaly meglepetésre kaptunk ki egy Young boystól a BL-ben,idén ez már nem lesz meglepetés.kiesünk korán a BL-ből-presztízs és anyagi veszteség.
6,a bajnokságban Conte interje vezet,a napoli előtt,mi a milannal és az atalantával meccselünk a 3.helyért
6,Allegri nyilatkozik:nem lehet mindig nyerni...tudtuk hogy előbb-utóbb megszakad a sorozat a bajnokságban, de különben is, nyertünk zsínórban 7x és BL döntőztünk 2x.
+1 kikapunk a Torótol
de lehet mindezek ellentéte is,hogy szárnyalunk a bajnokságban a BL-ben szemkápráztató támadófocival!!
melyik a valószinűbb??Ja hogy túl szélsőségesek az opciók?ok.a középút:ugyanilyen év mint idén,fos játékkal.egyet sem léptünk előre.

molnart3 2019.05.14. 10:28:02

@preczol: Teljesen igazad van!
A Citynél elköltötte a világ összes pénzét, plusz még egy kicsit, de a BL döntő közelébe sem jutottak. Viszont azt elérték, hogy a pénzügyi fair play szabályok megszegése miatt, kizárhatják őket a BL-ből. Ügyes!

www.origo.hu/sport/futball/20190514-a-penzugyi-fairplay-megsertese-miatt-kizarhatjak-a-bajnokok-ligajabol-a-manchester-cityt.html

mpite 2019.05.14. 10:37:40

Ha valaki jobban meg szeretné ismerni Pochettino filozófiáját, akkor olvassa el ezt a nyilatkozatát:

britannia.444.hu/2019/05/10/pochettino-hozzaallas-erofeszitesek-es-elhivatottsag-nelkul-nincs-taktika

Nekem nagyon szimpatikus ez a menedzsment stílus, de amilyen irányba mennek a dolgok a Juventusnál (szigorúan csak profitorientáltság), nem gondolom, hogy beleillene ebbe a mostani filozófiába. Talán amikor még a Juventus egy "nagy család" volt, mint amire mindig mindenki hivatkozott jó pár éve.

pedronegroo 2019.05.14. 10:44:48

@The king of alibis: A City olyan kb 50-100 millióval költött többet mint mi átigazolásokra az elmúlt években azonos időszakra vizsgálva. Erről régen már volt vita és akkor valaki belinkelt egy táblázatot. De amúgy jogos kérdés, mert Pep nem fog szerencsétlenkedni DS, Khedira, Mandzu, Matuidi félékkel.

pedronegroo 2019.05.14. 10:52:15

@preczol: Pochettino - most nagy a hype körülötte egyébként meg megérdemelne egy nagy csapatot, de valóban túlzásokba nem kellene esni. A BL-hez meg kell a Fortuna.

Amúgy Allegriben mit láttál mikor jött???

del pipi 2019.05.14. 11:02:21

@Thuglife!: Nem rossz a levezetés, lehetséges minden. Bár én azt a híg fost nem szeretném hogy Allegri maradjon, akkor agytubit kapok!

preczol 2019.05.14. 12:06:07

@pedronegroo:
Allegri már a Milannal bizonyította, hogy jó edző, de nem örültem neki igazán mikor ideigazolt. A milános múltja miatt.
Guardiolát sem a citys múltja miatt tartom jó edzőnek. Azért csak behúzta ott is a bajnokságot. Van olasz múltja, hamarabb beilleszkedne.
Zidane lett volna a legjobb. Jó edző, van befolyása minden irányba, és kötődik a csapathoz.

pedronegroo 2019.05.14. 12:24:43

@preczol: A Milántól nem kirúgták??? Nem ott volt hogy 8 pont előnyről Conte csikó csapata lehajrázta Őket? Nem a Milánnál akart Pirlo-ból szélsőt csinálni? MAxi a kutyának nem kellett rajtunk kívül. Végülis nem olyan rossz ajánlólevél... Conte meg teljesen nyeretlenül jött hozzánk, komoly csapat tapasztalata nélkül ezért szerintem nem kéne meglepődni ha megint valakit felkarolnánk mint Allegrit vagy Contet és nem sztáredző jönne. Tehát Mihajlovic vagy Inzaghi egyáltalán nem hülyeség ha folytatjuk az eddigi koncepciót.

Egyértelmű hogy Guardiola mindenkinél többet bizonyított, de Pochettino-ba bőven van annyi fantázia mint Allegribe mikor idehoztuk.

Zidane ahogy most nyomja még lehet kirúgják :) és akkor lecsaphatunk rá! :)

venember83 2019.05.14. 12:28:29

@pedronegroo: Inzaghinak és Mihajlovicsnak is tudnék örülni, persze különböző indokokból. De ez lényegtelen, én nem vagyok objektív, és nem is az én pénzem és/vagy felelősségem, szóval kit érdekelnek a szurkolók személyes preferenciái?

pedronegroo 2019.05.14. 12:35:48

@venember83: Én meg csak annyit akartam mondani hogy nem feltétlenül az alapján kell választani edzőt hogy kinek hány címe van, hanem kiben van fantázia. Egy szemernyi para nem volna bennem edző választást illetően ha Allegri olyan egységes, összerakott csapatot hagyna örökségül mint amilyet Ő kapott Conte-től! Most olyan edző nem lesz elég aki csak "finomhangol"...

Rikoo 2019.05.14. 12:36:44

@pedronegroo: Igen, csak ne felejtsd el, hogy a Juventus azért tudott ennyit költeni, mert közben sorra értékesítette a játékosait és ebből volt bevétel az igazolásokra. A Citynél nem így van ez.

Rikoo 2019.05.14. 12:39:45

@preczol: Zidaneról most derül majd ki igazán, hogy mennyire jó edző.

JuventusFanatikus 2019.05.14. 12:45:10

@pedronegroo: Igen, a Milantól kirúgták, ahogy megannyi nagy edző járt már így más csapatoknál, mint például Ancelotti.
Igen, Conte csapata lehajrázta őket, de ha Muntari gólját megadják???:D:D:D
Nem, szélsőt nem akart csinálni Pirlóból, csupán bal oldali középpályást.
Nem, az nem teljesen igaz, hogy a kutyának sem kellett, a szövetség Őt szerette volna szövetségi kapitánynak.

És igen, Ő nyert hosszú évek után Scudettót a Rossonerivel:)

pedronegroo 2019.05.14. 12:53:00

@Rikoo: Az teljesen igaz, én csak amikor arabozunk meg olajozunk megvesznek bárkit kilóra beszólásokat nem tudom hova tenni mivel mi szintén nagyon sokat költünk játékosokra az egyik legtöbbet költő klub vagyunk. A City elköltött csilliárdjait is pedig lehetne tovább elemezni, hogy adódik az össze, a legtöbb játékosukat dupla áron veszik mert egyrészt nem számít másrészt mindenki leakarja Őket húzni, ha ezt is figyelembe veszed sokkal árnyaltabb az Ő költekezésük. Aztán top bajnokságot mikor és hányszor nyerték meg elmúlt években low-budget csapatok?? Leicester, Atleti, és talán Conte első éves csapata de ezek a ritka kivételek.

pedronegroo 2019.05.14. 12:58:26

@JuventusFanatikus: Félre ne értsd én életem végéig hálás leszek Allegrinek! Allegri nélkül nem jött volna Pirlo, NO Pirlo NO Party! Allegri nélkül nincs meg Conte első scudetto-ja se amivel elkezdtük ezt a megismételhetetlen sorozatot! Nem felejtem én kinek mit köszönhetünk!!

Rikoo 2019.05.14. 13:08:36

@pedronegroo: És milyen durva, hogy ezek után mégis Allegri a Juventus egyik legeredményesebb edzője.

JuventusFanatikus 2019.05.14. 13:15:17

@pedronegroo: Gondoltam csak kijavítom a kifordított információkat:) Eszem ágában sincs arról meggyőzni téged, hogy jó edző, annyira nem vagyok elvetemült:D

Annyival még kiegészíteném, hogy nem feltétlenül csak Allegri miatt jött hozzánk a Maestro, mert Berlusconi is bőven benne volt ebben, de a Mister miatt IS történt az, ami.:)

pedronegroo 2019.05.14. 13:40:42

@Rikoo: És milyen érdekes hogy mégis mindenki elakarja küldeni! :)

@JuventusFanatikus: A lényeg hogy köszi MAXI! Szerintem ez nem is lehet véletlen, Ő egy beépített Juve ügynök volt már a Milánnál is! :)

venember83 2019.05.14. 13:52:17

@pedronegroo: nem mindenki. Ez is olyan buta általánosítás, mint Maxi részéről, hogy senki nem emlékszik a Juve legjobb meccsére. Az már más lapra tartozik, hogy ő próbálta megkönnyíteni a szurkolók dolgát azzal, hogy nem volt túl sok jó meccse a csapatnak, de persze erről nyilván nem ő tehet.

Type-R 2019.05.14. 14:17:55

Ma Deschampsot pletykálják és hogy Conte kivár holnapig, amikor is Maxi találkozik Andreával.

ZecH 2019.05.14. 14:59:36

@Grinta: A cikk cimebol... egyreszt... masreszt nem vagyok vak, harmadreszt (ha vak is lennek) tapinthato a folyamatos feszko, jatekosok, edzo, vezetoseg. Nedved "majd meglatjuk" es tarsai... Ha ok hazudnak, akkor en is hulyeseget beszelek nyilvan...

Cannavaro 2019.05.14. 17:32:23

Én jelen pillanatban, egy névtelen fiatal edzőt is szívesebben látnék a szezon kezdetén a kispadon! Legalább ott van esély, hogy élvezzem a szezon meccseit, Allegrivel marad az alvás 20 perc után!

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1897) bajnokság (3519) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (972) elemzés (40) előzetes (890) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1700) játékosokról (10260) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2503) meccsek (4326) mercato (4278) nyilatkozat (7676) Olasz Kupa (335) összefoglaló (435) pletyka (4294) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (304) video (226) Címkefelhő
süti beállítások módosítása