Chiellini: „Örülünk, hogy jól teljesítettünk, és nem veszítettünk”

chiellini_giorgio_karszalaggal.jpgGiorgio Chiellini úgy érezte, hogy az Inter ellen az igazi Juventus lépett pályára, amelyik dominálta a bajnokságot idén, és ismét bizonyította a csapat, hogy az olasz mezőnyben a Juventus a legjobb.

Cristiano Ronaldo találatával válaszolt a Juventus Radja Nainggolan távoli bombájára, így döntetlennel zárult a milánói Derby d'Italia.

„Az igazság az, hogy meg kellett szabadulnunk egyes gondolatoktól, amik még a fejünkben kavarogtak, mivel csak így lehet pályára lépni és megélni a pillanatot.” - mondta a csapatkapitány a DAZN munkatársának.

„Szerencsések vagyunk, hogy maradtak még ezek a fontos meccsek idén, és végre ismét az igazi Juvét láthattuk, amely dominálta idén a bajnokságot, és ma ismét bizonyította, hogy a legjobb csapat, mondom ezt minden tisztelettel az Interrel szemben.

Még van néhány meccsünk, és szeretnénk egy kicsit többet nyújtani. Örülünk, hogy jól teljesítettünk, és nem veszítettünk. Végső soron, ha ott van Cristiano Ronaldo a csapatban, az olyan, mintha egygólos előnnyel kezdenénk a meccset. Ő világszintet képvisel, és segítségünkre lesz, hogy további győzelmeket arathassunk a jövőben.”

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr10014790564

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alex8610 2019.04.28. 10:51:55

Én meg mindig nem tudok megszabadulni bizonyos gondolatoktol, az a kiesés még mindig fáj, azt hittem idén a BLben minden más lesz a bajnokságban semmi újra nem számítottam. Az igazi Juvet az Atleti ellen láttam Ronaldo hathatós közreműködése miatt tavaly meg a Real ellen.Es ennyi.Tegnap nem is voltam már kíváncsi a meccsre.Jovore gyökeres változtatás kell mert sztem még egy ilyen évet nem engedhet meg magának a klub.

Grinta 2019.04.28. 11:16:38

@Alex8610: Hogy lehet nem várni a meccset? : O
Másik kérdésem pedig az lenne hogy milyen évet nem engedhet meg magának a klub??Úgy beszélsz mintha katasztrofális szezont futottunk volna.Azért ez közel sincs így.Óriási dominanciával lettünk bajnokok.Öt fordulóval a vége előtt,ami történelmileg is jelentős.Az hogy valakiknek ez semmit sem jelent,azt bizonyítja hogy nem becsülik sem a munkát,sem a befektetett erőt.
Tegnap pont azon gondolkodtam hogy őrült jó helyzetben vagyunk,Európai tradicionális vetélytársainkhoz képest-Real Madrid,Bayern München,Manchester United-itt egyáltalán nem kell szétverni/felépíteni egy egész csapatot.egy két elemet kell kicserélni csak.
De ezt nyilván csak Én látom így,hogy a szar is nutella-internetesokostojás adaninak képzelvén magát,ha már aktualitás.
Eszméletlen fájó egyébként visszaolvasni akár csak a tegnapi mérkőzés kommentjeit is..olyan szinten megy a negatívitás a csapat felé,van aki nem is nézi-akkor minek jön ide tönkretenni azon kevesek szórakozását,akik szeretik a Juventust?!Itt mindenki fogyatékos ebben a csapatban,meg rossz nézni.Hát nem kell.És ez messze csak nem erről a mostani aktuális csapatról szól,mert mint mondottam aki a történelmünket nem tiszteli,annak nincsen jelene sem.
Vegyük Cuadradót.Tegnap felment Bennem a pumpa amikor az első félidőben nem rohant vissza a labdavesztést követően teljes erőbedobással!,viszont a másodikban megtette nem is egyszer.Volt hogy rosszul döntött tegnap IS játékszituációban.Most jött vissza,biztosan sok szép dolgot mutat majd Nekünk még ha marad.És itt szeretném megemlíteni,hogy Ő jelenleg csak egy a sok közül támadóvariációban.Hogy miről is beszélek?Amikor érkezett akkor körülbelül majdhogynem megváltóféle volt mint a sebessége,kreativitása,improvizatív jellegű játéka miatt,mára odáig jutott a keret! hogy padról beszáll.Én komolyan mondom nem értem hogy ezt miért nem látják egyesek?

Alex8610 2019.04.28. 12:42:54

@Grinta: Teljesen egyetértek veled és gondoltam hogy a "klub nem engedhet meg magának több ilyen évet" magyarázatra fog szorulni.Szoval a lényeg hogy ezt nem az idei zárásra gondoltam nyilvan nem lehet kudarc egy szuperkupaval és egy scudettoval befejezett szezon.Biztos dolgoztak érte keményen a srácok meg ha ez a tvn keresztül másképp is jön át, sportolo vagyok szóval tudom hogy nem adnak ingyen semmit.Azt meg már többször leirtam hogy ez legyen a többi csapat kritikája hogy fel kézzel a seggunkben is megnyerjük a bajnokságot.A csapattal kapcsolatban engem pont az idegesít hogy ez a keret szerintem többre képes mint amit pl idén mutatott.Vannak hianyossagok a keretben igen de talán lehetett volna ezt ellensúlyozni. Abban gondolom egyet értünk hogy sok szorakoztato meccsünk nem volt idén sem és akkor még finom voltam.Ezt a vezetoseg is látja ebben nincs vita.A "meg egy ilyen évet..." visszatérve inkább a jatekosokon látom hogy valami nem stimmel.Miattuk és a csapat miatt nem kéne még egy ilyen szezon.Tobben a tudásuk alatt teljesítenek nincs arculata nincs összhangja a csapatnak.Nincs játék.Ha ez így marad lehet jövőre többen vakarnak a fejüket hogy talán lépni kéne ha ez nem történt még meg.A BLt pedig nem tudom megbocsajtani mert így nem szabadott volna kiesnunk.Amúgy én mindig próbálok a "köztes" táborba tartozni meg ha néha az érzelmei elviszik az embert de ilyen "Allegri takarodj" stb kommenteket soha nem írok.Nem szabad elfelejteni hogy hogyan érkezett és mit adott a Juventusnak.De lehet ideje lenne váltani.Bizom benne hogy Torinóban tudják mi a megoldás.Felolem maradhat Allegri de valami változtatás kell ezt mindenki látja.

Grinta 2019.04.28. 12:52:44

@Alex8610: Köszönöm hogy nem vetted magadra : )
Basszus kicsapták a Bayern,Real duót is.ezzel most az Ajaxot dicsérem!
Hazai porondon pedig az hogy egyet visszalépnek az ellenfeleink,az jogos félelem,ami a folyamatos győzelemből táplálkozik.Vékony jég ez,két szezonnal ezelőtt megtapasztaltuk,amikor nagyon gyengén kezdtük a szezont-egyből ki is nyíltak a csipák,már nem bexarva jöttek fel a pályára az ellenelek.Tehát a lényege az hogy meg kell a tiszteletért/félelemért dolgozni.

2019.04.28. 12:57:03

@Grinta: A kolléga nyilván csalódott, szomorú elkeseredett, még mindig. Jogosan. Ahogy én is és még nagyon sok szurkoló.
@Alex8610: Nekem sem volt egy csepp kedvem sem a meccshez. Ha nem a dögevőkről lett volna szó, lehet hogy ki is hagytam volna. A legelejét nem is láttam (még szerencse), de kb. a 20-30. perctől azért néztem. De közben is rezgett a léc, amikor MEGINT égésre álltunk és MEGINT játék sem volt ennek ellenére sem. És akarás SEM volt túl sok. Ha az utolsó 30 percben (talán volt annyi) nem jön némi lelkesedés (nagyrészt nem túlságosan tudatos futkározással), egész biztosan nélkülem folytatódott volna. De így végignéztem. ENNYI kellett hozzá. Hogy lássak egy kis akarást. És - bajnoki arany ide vagy oda - sajnos az idei szánalmas csapattól 70-80%-ban ezt sem kaptuk meg. Lelkesedést, akarást, hajtást, felszántom a pályát mentalitást.
Pedig egy szurkolónak talán ennyi is elég lenne.

HiemannMoc 2019.04.28. 13:25:30

@Grinta: A második legnagyobbhoz képest másfélszeres piaci érték és majdnem kétszeres játékos fizetések.
Utóbbi miatt a jegyárak az egekben, a szurkolók tüntetnek.

De nagyon meg kell becsülni ezt a bajnoki címet, hiszen valami lötyőgős szar focival nem lett volna meg ...

Alex8610 2019.04.28. 15:55:03

@Grinta: Nem szokásom :) kivéve persze ha jogos a kritika.Meg teljesen korrekt volt amit írtál.Amugy igen megverték a Bayernt és kifejtették a Realt de idén én úgy hittem osszeszedettebbek és hatarozottabbak leszünk a BLben.A németek sem a régiek és a spanyoloknal is baj van idén ez látszódik is.Nem elveve persze az Ajax érdemeit.Mindegy most már, bizakodunk hogy nyáron mindenre lesz megoldás.

del pipi 2019.04.28. 16:04:48

@HiemannMoc: Na ez már túl negatív! De értelek!@Grinta: Én is a csalódottak közé tartozom de azért tegnap is megnéztem a meccset természetesen, ki így ki úgy éli meg , és az is tuti hogy én örülök minden sikernek, kíváncsian várom hogy folytatódik a sztori!A Babonak meg annyit hogy a játékosokat az edző kell hogy motiválja csapatként és egyenként ugyanúgy.

ZecH 2019.04.28. 16:05:09

Mindenkinek igaza van es kesz!!! Én pl. mindig varom es nezem is a meccseket. Ha 14.-ek lennenk a bajnoksagban akkor is neznem, csak akkor jogosan pampognek folyton. Igy most "jodolgomban" pampogom vegig a meccset ha nem tetszik amit latok. Es persze nyilvan nem tetszik. Mert mar csak a BL kieses relaciojaban vagyok kepes vizsgalni a szezont. Ki lehetett volna esni ugy mint a real vagy a bajern ellen anno es akkor kicsit konnyebb megemeszteni. Igy meg fos. Raadasul osszel ugyanez a keret meg eleg meggyozo jatekra volt kepes, tavaszra meg csak nezhetetlenre... ha ez forditva tortenik azt mondanank osszeszokott a csapat. De most igy mi a szart lehet mondani? Szetszoktak? Ezert nehezebb az atlagnal ezt a szezont kezelni. Nekem is, pedig lattam mar ezt azt az eletben... Nyilvan ez nem azt jelenti hogy nem ertekelem a scudit. Nekem a scudi mindennel tobbet er. Egy Juventus scudetto azt IS jelenti, hogy a kocsogok (sinter, napolyi, milany) mind pofara estek es ez felbecsulhetetlen. Minden masra ott a mastercard...

Alex8610 2019.04.28. 16:08:11

@Dr. Grant: Szomorú és elkeseredett azért nem vagyok doktor úr.Inkabb csak csalódott.Tobbet vártam a BLben de megint csak egy meccsre kaptam meg azt amit mindegyiken látni kellett volna főleg annak fényében hogy a bajnokságot ideje korán lezartuk.Nagy lehetőséget szalasztottunk el.

del pipi 2019.04.28. 16:08:46

@Alex8610: De ez csak azért történt meg ezzel a két csapattal mert érdemben nem költöttek pénzt a nyáron, majd figyeld meg mit csinálnak nyáron! Ki nyílik a Dagobert kassza! ősztől mind kettővel megint számolhat Európa, kérdés hogyan lép a mi csapatunk!

hieronimus 2019.04.28. 16:11:56

Kívülállóként talán érzelem mentesen,higgadtabban látom a Juventust,illetve a szimpatizánsait.
Én úgy látom,hogy legtöbb hozzászólónak szinte semmit sem jelent bajnoki cím,ami számomra több mint érdekes..
Jelen állás szerint a legtöbb rúgott,illetve a legkevesebb kapott a gólszám,ebből következtetően van első pozícióban csapatotok..//utánuk lehet csinálni,aki fanyalog//

Allegri:
Egy kifejezetten intelligens,okos,taktikus edző,és akkor miért nem nyert Bajnokok Ligáját csapatával,vetődhet fel a kérdés..//jogosan//
Szerintem még nem volt kész a csapat,illetve mindenki Ronaldoval azonosította a végső győzelmet,ebből is adódik sokaknál a csalódás..
Többször mondta,és én is hasonlóan gondolom,hogy a labdarúgás nem egy egzakt tudomány,és nincsenek automatizmusok,illetve nem kövtekezik semmi,semmiből,mert ha így lenne akkor sematikus,és élvezhetetlen lenne a labdarugás.
Nem akarok kitérni,hogy más topligás csapatok mennyi energiát,és pénzt!!!!!!!!!!!! fektettek be,eredmény nélkül eddíg.
Guardiola,/Klopp/,/Pocchettino/,Tuchel,stb..betli,és a befektetett pénz elúszott..

Én abban látom Allegri hibáját,hogy ebben az új helyzetben//Ronaldo érkezése//,egyszerüen nincs kémia közte,és játékosai között,és ez,hogy miből adódik..nos erre kellene megtalálni a válasz a mesternek,mert meggyőződésem enélkül nincs siker.
Sokan írják,milyen lenne a jó felállás 4-4-2..3-5-2..stb..stb..Szerintem meg ez csak addíg ér valamit,míg elkezdődik a mérkőzés,mert nagyban függ az ellenféltől is,azaz meccs közben többször kell változtatni hadrendet..Ehhez kellenek függetlenül a posztokhoz kreatív,kompatibilis játékosok,ami most ebben a pillanatban hiányos a Juventusnál..Ezért lehet látni azt a tili-tolit amit a csapat sokszor mutat meccseken..
Allegri nagyon jól látja mi a lényeg,és pedíg a Támadás-védekezés egyensulya,mert ez vezet a győzelemhez nemzetközi szinten..//lásd Ajax//..Lépett volna ő,de azt kell mondjam nem volt kivel,és páran pedíg alul teljesítettek önmagukhoz képest.
Én azt gondolom,hogy ezzel együtt,vagy ennek ellenére remek csapatotok van,és 2-3 igazolással//nem feltétlenül nagy nevek//,komoly esély lesz,a BL gőzelemre is..
Hatalmas feladata lesz Allegrinek ezeket a gondokat megoldani,mert ha nem akkor megint csak hiu ábránd a BL.
Az elején leírtam,hogy kifejezetten okos,intelligens,és szakmailag pedíg egészen kiváló edző,szóval én adnék egy esélyt neki jövőre még,csak azután döntenék sorsáról..
Nyílván titeket szurkolókat,szimpatizánsokat ez érdekela leg kevésbé//sokszor jogosan//,mert amit látni szeretnétek az a """"nagyfülű""",és minden más csalódás..

Tudom,hogy nem vigasz,de visszajött Zizu a Realhoz,és lám pár gyengébb meccs,és kapja szitkot,elért sikerei ellenére..

Summa:
Sok szerencsét,kitartást,türelmet,ésjönni fog a siker nektek...

del pipi 2019.04.28. 16:12:32

@ZecH: Na jó az utolsó mondat az nem a tiéd! Az Alex Giacomo használja és állítólag le van védve! Sebaj majd a bíróságon lerendezitek.

Alex8610 2019.04.28. 16:17:26

@del pipi: A Bayern kerete vagyis akik eddig huzoemberek voltak kioregedtek a Real pedig eléggé megrogyott Ronaldo és Zidane tavozasa miatt.Pont ezt lehetett volna kihasznalni meg hogy CR ide igazolt.Jovore pedig ahogy írtad még nehezebb lesz.

del pipi 2019.04.28. 16:17:39

@hieronimus: Én is remélem! Köszi! De Allegri nélkül ha jó isten úgy akarja vagy Agnelli!

ZecH 2019.04.28. 16:17:56

@del pipi: Jo ugyvedeim vannak ;)

del pipi 2019.04.28. 16:20:33

@Alex8610: Pontosan erre utalt a költő ! Amúgy sokan utalnak arra hogy vagy az edzőt kell lecserélni vagy a keretet, én meg azt állítom hogy mind a kettőhöz hozzá kell nyúlni!

del pipi 2019.04.28. 16:22:17

@ZecH: Na akkor megnyugodtam! Minden másra ott van a Mastercard!

Alex8610 2019.04.28. 16:52:02

Amúgy nem tudom mit filozofalgatunk most esett le hogy ez mind Marotta hibája.
MAROTTA TAKARODJ!! :) Ja hogy már nincs itt? akkor már csak a "romokat" kell eltakarítani utána.:)

Grinta 2019.04.28. 17:29:17

@del pipi: Meg a belső motivációja is nagyon fontos egy játékosnak!Két "Dagobertnek" pedig őrült nehéz dolga lesz,mint minden újjáépítendő csapatnak.Mert lehet dobálózni Hazarddal,meg bárkivel,az egy kifutó csapat a gerincét tekintve (Ramos,Kroos,Modric) és abba belnyúlni,nem gyenge.
Bayern Münchennél sem kisebb a baj.Jön most a két regnáló világbajnok játékos,de a közepe még nincs is megoldva a védelemben,plusz a két széle Robben,Ribery.
Egyik csapat helyében sem lennék,hiába a pénz!
@hieronimus: Sokkal jobban megfogalmazod helyettem amit mondani szeretnék,Én érzelmektől túltöltve,mindazt visszafogván teszem.Mondjuk gyakorlatod az lehet,mert "ahonnan Te jössz" Real Madrid attól nagyobb elégedetlenkedőgépeket sem lehet sokat találni : /

del pipi 2019.04.28. 18:07:15

@Grinta: @hieronimus: Figyeljetek! Elégedetlenkedők mindig voltak vannak lesznek! Én speciel egy ilyen fél elégedetlenkedő vagyok ugyanis pesszimista nem vagyok viszont vak sem , ami azt is jelenti magyarra fordítva hogy nem fontos ülni a híg fosban mert még az is kihűl előbb vagy utóbb! Egyik szurkoló tábor elégedetlenkedői sem speciálisabbak a másikénál mindegy hogy JUVE VAGY REAL! Itt nálunk is van a blog-on sok elégedetlenkedőterminátorfémvázonélőbőrszövet! Meg is nevezek egyet: Babo!...ja nem!

Grinta 2019.04.28. 18:19:45

@del pipi: Ezt megfogalmaztam már itt egyszer,magamban pedig nagyon sokszor.Ez a csodálatos klub,jobb szurkolókat érdemelne!
Kérdésem a következő lenne.Mit Éreznek azok belül akik csak a negatívat írják le?
Most mondhatnám hogy teljesen nevetségesek,de ez nyilván meg sem hatná,más nem föl se érné ésszel.
Egyébként nem is az elégedetlenkedőséggel van a fő baj,hanem annak közlésével,illetve a mindenáron azzal való foglalkozásával.

del pipi 2019.04.28. 18:46:26

@Grinta: Így van! A túlzó mindig csak pesszimista hozzászólásokat nem szeretem én se, de azt se felejtsd el hogy mindig sok a divat szurkoló is, aki lehet jövőre már a Freiburgnak szurkol mert nekik van a legszebb mezük. Senkit meg nem bántva néha úgy látom egy két (tényleg nem sokan!) csak trollkodni jönnek ide! És ne mond hogy nevetségesek mert ezt a tulajdonságot sajnos a magyarok 70%-ka hordozza! Bocs egész életemben a 30%-hoz tartoztam mert sosem azzal voltam elfoglalva hogy kinek milye van hanem hogy mi az amit én magam tudok magamnak(most már a családomnak)produkálni. Ezt azért mondom mert sok az a fajta ember aki frusztrált és próbál mindenhol máshol vagy mindenki máson fogást találni minthogy saját magát vizsgálja egy nagyító alatt. Bocs másoldalról próbáltam ezt a témát meg közelíteni amolyan Dr Csernuspipi módjára!

del pipi 2019.04.28. 18:48:18

Ja és bocs én sem vagyok tökéletes és tévedhetetlen! Ez így kerek!

Grinta 2019.04.28. 18:53:49

@del pipi: Magunkat esszük meg belülről.Ez az igazság.

2019.04.28. 19:19:19

@Alex8610: Ok. Alkati kérdés. Meg helyzeti, hogy milyen az a vereség. És mikor. Eltaposottnak érzem a Juventust edzőstül az idei BL-ben és úgy továbblépni sem könnyű - felszívni magunkat a következőre - ha semmi sem változik. A barka elleni döntő után én büszke voltam. Talán az egyetlen vesztett döntő, ami után jó érzés volt bennem.

Grinta 2019.04.28. 19:24:44

@Dr. Grant: régen,a hőskorban,miért nem csak Bajnokok Ligájában mérték egy csapat kizárólagos! sikerességét?

2019.04.28. 19:25:35

@Grinta: @hieronimus: Hát...a helyzet az, hogy pont ez a lényeg. Kívülről érzelemmentesen könnyebb megmondani, mit hogy kellene egy szurkolónak megbecsülni. De még ideillő példát is tudok mondani. Láttam Bl győzelem után egyik ismerősömet - aki Realos - következő ősszel mérgelődni és azt mondogatta, hogy el kell küldeni az edzőt. Én mondtam neki, hogy "De hát most nyertétek meg a BL-t?!? Emiatt nem érdemelné meg az edző a hosszabb bizalmat?" Azt felelte, hogy idén már az idei évre kell gondolni. Meg folyamatosan teljesíteni kell.
Mi pedig hol vagyunk a BL-győzelemtől?!? Mint Makó Jeruzsálemtől és annak az edzőnek szavazzuk meg folyamatosan a bizalmat, aki ugyan Conte után előbbre vitt minket Európában, de BL-t képtelen nyerni, mert az agresszió és a bátorság csak a sajtó előtt jön meg neki. A pályán csak akkor, amikor már szinte elment a hajó.

2019.04.28. 19:28:49

@Grinta: Most sem csak abban mérik, de - amíg Agnelliék nem indítanak egy jobb ligát - addig az lesz a legmagasabb szint. És egy Juventus kaliberű csapatnak a legmagasabb célt kell kitűznie, mert ez régen is így volt. És nem elégedhet meg az országon belüli dagonyával, főképp akkor, amikor a Serie A az egyik legkevésbé versenyképes időszakában van. Ronaldo érkezésének sem lehet más értelme.

Grinta 2019.04.28. 19:35:08

@Dr. Grant: Az Olasz bajnokság sem volt mindig fénykorában!Mégis értékesek azok a bajnoki címek.A barátodra kitérve,az ilyen nem szurkoló!Én ezt egész nyugodtan kijelenthetem.

Grinta 2019.04.28. 19:38:10

@Grinta: El is mondom kristálytisztán hogy miért.Vannak folyamatok,amiket egy szurkoló vagy nem lát át,vagy képtelen átlátni.Fogalmazhatunk bárhogyan.Vegyük csak a Real Madridot.Egy Bl győzelemmel kevesebb lenne Nekik,ha az ilyen "okos" szurkolókra hallgatna bárki is.Mert akkor sem volt rózsás a helyzet,egészen tavaszig.

2019.04.28. 19:41:48

@Grinta: Csak ismerős, de ez mindegy. Amúgy szerintem ez nem ilyen egyszerű. Aki folyamatos sikert akar a klubjának, az ugyanúgy szurkoló, mert jót akar. Csak fanatikus eredménymániás, aki el van rugaszkodva a valóságtól. Tanárban is többféle van. Az eredménymániás és akinek minden jó. Nem mindig az utóbbi a jobb, vagy előnyösebb.
A mi esetünkben viszont ez a veszély nem fenyeget, mert közünk nincs a Bl-hez. Én egy BL-siker után 1-2 évre azért biztos jóllaknék.

Grinta 2019.04.28. 19:47:22

@Dr. Grant: Kicsodát?Én Zizouról beszéltem,nem Lopeteguiről!
A közünk nincs a Bl-hez nem igaz arra a csapatra aki két döntőt játszott az utóbbi években,tavaly meg egy elődöntőt. : /

spaolo1981 2019.04.28. 22:50:26

Olvasva a kommenteket, egyszerű a képlet: nem szabad nyilatkozni hagyni Allegrit és még egy-két embert, akik itt nem túl népszerűek. Néha azt érzem ha pl. Chiellini nyilatkozna, akkor még egy Serie A 3.hely is bocsánatos lenne. Ez a csapat nem szánalmas! Ha ez így lenne akkor nem nyerte volna meg a scudettót április közepén - szigorúan matematikailag, mert gyakorlatilag már januárban. Az idei BL kiesés nekem is fájt, de minőségi középpályások híján ne várjon senki csodát, ugyanis sztem az idei BL-győzelem nagyobb csoda lett volna, mintha a Barcát vertük volna meg a döntőben Allegri első évében. Ami elég a bajnokságban, az kevés lehet a BL-ben, pláne úgy, hogy a BL-ben kevesebb a javítási lehetőség. Én azt mondom várjuk meg, hogy Allegri megkapja a megfelelő játékosokat a középpályára.

del pipi 2019.04.29. 07:32:33

@Grinta: Ilyen a természetünk!

alexGicamo 2019.04.29. 09:31:33

@Grinta: Osztom a véleményed !
A magyar emberek pesszimizmusa a Rekordok könyvébe is simán beférne .

alexGicamo 2019.04.29. 09:43:45

@hieronimus: Egyetértek a meglátásaiddal ! Köszönjük !

alexGicamo 2019.04.29. 09:47:25

@del pipi: Szó sincs róla, hogy levédtem volna azt a bizonyos mondatot és csak én használhatom ! De azért köszi, hogy gondoltál rám ! :-)
Én nagyon örülök a 8. bajnoki címünknk és büszke vagyok a csapatunkra , DE jövőre számtalan dolgon változtatni kell, hogy még sikeresebbek lehessünk !
FORZA JUVE PER SEMPRE !!!

hieronimus 2019.04.29. 10:08:30

@Dr. Grant:

"""" De még ideillő példát is tudok mondani. Láttam Bl győzelem után egyik ismerősömet - aki Realos - következő ősszel mérgelődni és azt mondogatta, hogy el kell küldeni az edzőt. Én mondtam neki, hogy "De hát most nyertétek meg a BL-t?!? Emiatt nem érdemelné meg az edző a hosszabb bizalmat?" Azt felelte, hogy idén már az idei évre kell gondolni. Meg folyamatosan teljesíteni kell."""""

Kifejezette nörülök,hogy ezt a példát hoztad fel,mert ilyen,és ehhez hasonlóktól mentse meg a megváltó aReal Madridot..
Azt gondolom,hogy a kedves ismerősöd,soha nem volt semmilyen sportban aktív szereplő,mert ha igen,akkor az már nagy baj..
Kíváncsi lennék a saját kis privát életében,mit ért el,illetve milyen szinten van,mert ez a mentalitás,ami a válaszát tükrözi számomra sok mindenre választ ad..

hieronimus 2019.04.29. 10:10:59

@alexGicamo:
Személy szerint nekem ez a fajta hozzállás szimpatikus,egyetértek..

alexGicamo 2019.04.29. 10:14:21

@hieronimus: Örülök, hogy hasonlóképpen látjuk ezt !

del pipi 2019.04.29. 11:06:53

@alexGicamo: Csak a @ZecH: kollégát akartam riogatni, de sajnos nem csokizott be tőlem. Én is azt mondom, sok változtatásra lesz szükség, kérdés az hogy Agnelli is így gondolja?

Nathas 2019.04.29. 11:16:58

@Dr. Grant: "A barka elleni döntő után én büszke voltam." +1 én is így vagyok vele, bár a döntőn kívül a 17-es menetelést is ki lehet tenni az ablakba, akkor is erőn felül teljesített a csapat.
Az idei (23.) évet viszont nem lehet másként megélni, csak csalódásként. Ez volt az utóbbi évek leggyengébb bajnoksága, amelyet a torony magasan legjobb keret megnyert. Szívből örülök neki, ha hiszitek, ha nem, de azért ez csak akkora megmérettetés volt, mint a PSG-nek a Ligue 1. Idén igenis a BL volt a fokmérő, ezt ne akarjuk már szépítgetni. Sokszor elhangzik a keret számos gyengesége, de azért nehezen hiszem, hogy egy Ajax, vagy egy Tottenham azért van ott a 4 között, mert jobb kerettel rendelkezik.

hieronimus 2019.04.29. 11:18:34

@Dr. Grant:
Azt kell mondanom,hogy sajnos sűrűn előfordul mostanság,de ami döbbenet számomra,hogy a BL győzelmek után is..
5 év 4 Bl győzelem,és megy a pocskondiázás...
Számomra ez elfogadhatatlan,és az ilye szurkolók sok mindent elárulnak akaratlanul önmagukról is,ami nekem amugy indiferens..
Summa: nem tartom szurkolónak az ilyen típusokat...

alexGicamo 2019.04.29. 13:56:52

@del pipi: A jelek szerint a Kolléga nem az a majrés típus ... :-D
Reméljük a legjobbakat !

ZecH 2019.04.30. 13:27:41

@alexGicamo: Igyekszem nem betojni. Peldaul ejjel tokegyedul ki merek menni a slozira ;)

alexGicamo 2019.04.30. 14:00:59

@ZecH: Wow ! Szuper bátorsági szint ! :-D

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1882) bajnokság (3492) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (964) elemzés (40) előzetes (883) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1697) játékosokról (10214) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2497) meccsek (4284) mercato (4268) nyilatkozat (7631) Olasz Kupa (331) összefoglaló (429) pletyka (4282) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (179) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (300) video (219) Címkefelhő
süti beállítások módosítása