A Juventus nem mondott le Marcelóról?

marcelo-real-madrid.jpgA Corriere dello Sport értesülései alapján a Juventus továbbra is komolyan érdeklődik a Real Madrid brazil balhátvédje, Marcelo iránt.

A játékost tavaly nyár óta többször is összeboronálták már a torinóiakkal, miután barátja és korábbi csapattársa, Cristiano Ronaldo a zebramezesekhez igazolt.

A nyári átigazolási szezon közeledtével újra felerősödtek azok a hangok, amelyek szerint a Juventus lecsapna a klasszis balbekkre. A brazil megszerzése esetén pedig a fekete-fehérek hajlandóak lennének megválni Alex Sandrótól.

A Calciomercato úgy véli, ha mégsem jönne össze az üzlet a madridiakkal, az olaszok figyelme a benficás Álex Grimaldo vagy a Manchester Unitedben futballozó Mattia Darmian felé fordulhat.

Érdekes, és némiképpen ide kapcsolódó hír, hogy - spanyol lapértesülések szerint - a Real Madrid nyáron csak akkor marasztalná szélsőjét, Gareth Bale-t, ha a walesi vállalja, hogy a továbbiakban nem támadóként, hanem balhátvédként számolnak vele.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr7414784096

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

The king of alibis 2019.04.24. 16:41:37

Úgy kell ez a dagadt kiégett zsoldos, mint egy falat kenyér

NagyonJuve 2019.04.24. 16:49:12

Már megint ez a darmianozás. Bár tőlem sanyi is maradhatna. Utóbbi időben mindha kezdene javulni.

rockitbaby 2019.04.24. 16:50:32

@The king of alibis: Különben nem tudnánk érdemben pótolni a mi kiégett zsoldosunkat.

2019.04.24. 16:58:33

@The king of alibis: Dagadt kiégett zsoldos...egyrészt nemtom honnan veszed,hogy dagadt,a csapatból szinte mindenkinél kocogva is gyorsabb. Másrészt attól,hogy valaki egy szezonban nem a legjobbját nyújtja,még nem biztos,hogy kiégett,ellenkező esetben adjuk el az egész csapatot,mert mindenki kiégett. Harmadrészt nemtom miért zsoldos,a Realon kívül nem is volt még európai klubja,gyerekkora óta ott van,az átlagon felüli bérezését pedig valószínű nem a két szép szeméért kapta meg a Madridnál,hanem mert hosszú éveken át húzóembere volt a világ legeredményesebb csapatának,nem mellesleg posztján a világ legjobbja.

JuventusFanatikus 2019.04.24. 17:54:26

Darmian mint Alex Sandro pótlása? Erre szavak nincsenek....

JuventusFanatikus 2019.04.24. 17:55:59

@fire06: Ha már Del Piero lehet valakinél öreg alkesz, akkor egy ilyen jellemzésen meg sem lepődök:D

nortu30 2019.04.24. 18:11:07

BL-t nyerni Marcelókkal lehet, nem Darmianokkal, meg Zaniolókkal.

babo0410 2019.04.24. 18:31:37

@nortu30: Zaniolo a jövő csillaga, iszonyatosan jó játékos. Ilyenekre is szükség van, mert csak főleg saját magukért, és a fizuért futballozó játékosokkal sz@rt se fogunk érni. Volt itt már Dani Alves is. Mire mentünk vele? Csak a saját érdekeit figyelte, és tojt mindenkire. Lett is balhéja a csapattársakkal. Ilyenek nem kellenek. Zaniolo előbb fog hozzásegíteni a BL győzelemhez, mint 10 magáért futballozó, a Juventus nevet, a mezt teljesen letojó sztárocskákkal. Kellenek a fiatal olasz tehetségek is. És Zaniolo az, meg Chiesa is. Őket is el kell hozni amellett, hogy jön Ramsey, esetleg Isco, vagy más már befutott játékosok. Kellenek nagy nevek is, akik aktuális csapatukban átadólistások, olcsóbban hozhatók, ha már a fiatalokat nem tudjuk kinevelni, vagy a fiatal még be nem futott játékosokat nem tudjuk megfizetni. De mellette kellenek a fiatal olasz tehetségek is, mert ha kivesznek a csapatból, a Juve identitása fog meghallni, és a BL-ben is megmutatta a PSG/City duó, de említhetem a Chelsea-t vagy a Unitedet is, hogy mennyit ér, ha csupa sztárocska futkorász a keretedben.

Il Principino 2019.04.24. 19:14:58

Mivel Sandro hosszabbított,Spinazzola pedig cserének tökéletes ezért felesleges 60 milliót kiadni egy 31 éves játékosért!
Ez a bl szezon a középpálya és a belső védelem vékonysága miatt úszott el sztem.
Oda invesztáljuk inkább a költőpénzt :)

Grinta 2019.04.24. 19:21:09

@JuventusFanatikus: Hogy is mondtad valamelyik nap?Már azért tanul a Kolléga!Hááát : D
valóban így gondolod?

JuventusFanatikus 2019.04.24. 19:43:51

@Grinta: Ahogy nézem b@szogat minket:D Hiába írogattam, próbáltam segíteni, én feladom:D

ZecH 2019.04.24. 19:45:08

@Il Principino: Meg a hozzaallason. Mert ezek a sracok nem benak, tudnak focizni de rohadt gyenge volt a moral (nem tudom miert) es nem volt kuzdelem. Na meg persze a serulesek... Ennyi serulttel nem csodalkozom semmin...

JuventusFanatikus 2019.04.24. 19:52:03

@ZecH: Azért is volt gyenge a morál, mert fél csapatnak tele a gatyesz ilyen meccseken.

Grinta 2019.04.24. 20:39:22

@JuventusFanatikus: Mostad utánuk?vagy honnan tudod? : D

nortu30 2019.04.24. 21:20:51

@babo0410: Továbbra is fenntartom a véleményem. Kis híján 25 év elteltével BL-t kell nyernünk, mert egy európai topcsapat igazi mércéje ez. Az olasz szurkolóknak is ez az elvárásuk, jogosan. Mivel Ronaldóhoz (és persze Messihez) fogható tehetség jelenleg nincs a fiatalok között (főleg nem olasz), erre Ronival van még max. 3 dobásunk (már amennyiben velünk marad). Ez annyit jelent, hogy jelenleg egyszerűen nincs idő fiatalokat pátyolgatni. A focira új idők köszöntöttek, a klubhűség mint olyan, szinte kihalt, a "minél több saját nemzetbeli játékost a csapatba" filozófia erőltetése sem hoz eredményt, ha nincs miből meríteni. Ez van, ezen kár keseregni. Engem az a része, hogy egy játékos zsoldos, vagy sem, önmagáért, vagy a klubért küzd nem érdekel, az érdekel, hogy haljon meg a pályán a győzelemért, és bekerüljünk a foci történelemkönyvébe, mert összességében ez az ami számít.

Watakuki 2019.04.24. 21:26:59

@babo0410: Alves végülis csak BL döntőhöz segített minket, semmi komoly... :D

babo0410 2019.04.24. 21:32:53

@nortu30: De pont ez az, ha csak a fizetése, és saját maga fogja érdekelni, akkor nem fog a pályán meghalni. Ráadásul csupa sztár nem fog tudni úgy küzdeni, mint most a csapat. És más csapatoknak sincsen Ronaldojuk, mégis BL-t tudnak nyerni. Szerintem Igen is Ronaldo nélkül is nyerhető a BL, ha úgy áll hozzá a csapat. De az Ajax ellen pont a tüzet nem éreztem a játékosokon.
És jó példa a PSG vagy a City, hoy attól jobb nem leszel, mert 11 egyéniség futkorászik a gyepen. Ha nem tudnak csapatként egymásért is harcolni, meghalni, akkor annyi. Ezért kellenek azok a tehetségek, akiket mi tudunk kinevelni sztárrá tenni. És ha a jelen keretet átalakítjuk, nagyon sokan lesznek a távozók, akkor idő kell. De az a baj, hogy mi meg görcsösen ragaszkodunk hozzá, hogy csak is a BL győzelem elfogadható. Az Ajax meg lazán, minden teher nélkül élvezte a játékot. Láttuk mi lett a vége. Pont ez az hogy nálunk is teher nélkül kéne játszani, és akkor sokkal felszabadultabban játszhatna a csapat. Szerintem akkor az Ajax is verhető lett volna. Szerintem az, hogy rágörcsöltünk arra, hogy csak a győzelem elfogadható, nagyban befolyásolta a mérkőzést.

babo0410 2019.04.24. 21:37:39

@Watakuki: Aztán a döntőt meg el is cseszte. Szerintem a BL döntőhöz nem csak ő segített. Nagyon nagy szerepe volt Dybalának is, és szerintem neki sokkal nagyobb érdeme volt benne.

JuventusFanatikus 2019.04.24. 21:58:17

@babo0410: Az a döntőt ki nem cseszte el? Értékelhető játékos nem volt azon a meccsen.
@Grinta: Még nem volt hozzá szerencsém, de szerintem vonalkódosak a fehérneműk. Chiellinin és Ronaldón és Mandžukićon, Emre Canon kívül nincs igazán kemény idegzetű játékos, aki mentálisan erős. Ilyen lehet még Bernardeschi és Bentancur. Mentálisan a nagy meccseken, mikor fordítani kellene, az egész együttes összerogy.

Watakuki 2019.04.24. 22:18:28

@babo0410: egyetértek, abban a BL ben Alves és Dybala volt kiemelkedő. Attól még az a szint, amit Alves mutatott, attól nagyon messze van Cancelo vagy DeSciglio (úristen...) aki tudja mit jelent a Juve meze... :/

babo0410 2019.04.24. 22:38:38

@Watakuki: Azért védekezésben ezerszer hasznosabb De Sciglio. Lehet elől nem tud besegíteni úgy, cserébe viszont sokkal jobban védekezik, mint Alves tette. Az a baj, hogy egy szélső védő vagy jól védekezik, vagy elől nagyon jó. Olyat sajnos a mai fociban igen ritkán látni, hogy mindkettőben jó legyen.

Milito20 2019.04.24. 22:49:19

@babo0410: "Ráadásul csupa sztár nem fog tudni úgy küzdeni, mint most a csapat. És más csapatoknak sincsen Ronaldojuk, mégis BL-t tudnak nyerni." Ronaldo legelső BL-győzelmétől számított 11 BL-döntőből, 3szor volt olyan, hogy nem volt a döntőben érdekelt CR vagy Messi, es ha ott voltak, akkor megis nyerték... szóval lehet Ronaldo nélkül is nyerni, de vele valahogy egyszerűbb... :D

2019.04.24. 22:51:32

@nortu30: +1
@babo0410: Sajnos a mostani olaszok között is már messze nem minden játékos ilyen, hanem a korábbi megfogalmazás szerinti "zsoldos". Pl. Bonucci.
Del Pieroból, Buffonból, Chielloból egyre kevesebb van, ráadásul olasz játékosból olyan minőség szintén elvétve akad, amelyik Bl-esélyes csapatban is top játékosnak számítana.

2019.04.24. 22:53:44

@babo0410: @Watakuki: Sandro akárhogy is lett elb@aszva, de bő 2 évvel ezelőtt még pont ez a kategória volt, aki elöl is és hátul is klasszis.

babo0410 2019.04.24. 23:38:36

@Dr. Grant: Na ez az volt. Illetve hátul nem volt soha annyira magabiztos, és sokszor elől ragadt, de jobb volt hátul. Aztán jött az a bizonyos nem engedjük el a Unitedbe, és utána tört meg. Szerintem akkor ő ment volna, mert kapott valami hihetetlen ajánlatot, csak nem engedtük, és akkor esett vissza. Most viszont kezd javulni. Legalább is voltak biztató jelek nála. Ha formába tud lendülni, maradjon, ha nem, menjen inkább, csak ne Marceloval pótoljuk. Félek nem fog minden harminc pluszos játékos nálunk újra feltámadni. Nem kell addig-addig kísérletezgetni, míg valakinél fel nem sülünk.

Sztovicska 2019.04.25. 00:15:04

Sokkal de sokkal jobb lenne mint Sandro. Sandro már csak akkor lenne motivált ha meccs közben a partvonalról 500 eurósokkal dobálnák.

nortu30 2019.04.25. 00:23:55

@babo0410: Én úgy látom, hogy jelenleg szükséges egy Ronyó szintű játékos a BL-győzelemhez, nekünk meg mint egy falat kenyér, úgy kell. Egyébként Ő a legjobb példa arra, hogy tökmindegy melyik csapatban játszik megy mint az őrült, mert győztes mentalitású. Az, ha 11 egyéniség van egy csapatban, szerintem nem rossz dolog, itt a kulcskérdés az, hogy tágabb értelemben a klub, szűkebben véve az edző tudja-e kezelni, illetve csapattá tudja-e gyúrni őket. Itt tört/törik bele sok klubnak a bicskája. Az tény, hogy a jelenlegi futball nem jó irányba halad, de nincs más, mint felvenni a ritmust. Igen, az Ajax egy kicsit kilóg a sorból (és ez jó), az átlagnál jobban működik a játékosok kinevelése, de ha ránézünk a keretre, azért ott is elég sok a légiós.

babo0410 2019.04.25. 00:41:52

@nortu30: Az a baj, hogy 11 egyéniséget nem tudnak kezelni. Láttuk mi van, ha egy sztárválogatottnak nem tetszik az edző. Akkor simán kirúgatják, mert a pénz a fontos nekik, az, hogy a csapat szezonja bánja, az kit izgat. Ők úgy is lépnek, ha nem lesz meg a BL. Pont ezért kell úgy igazolni, hogy jöjjenek nagy nevek, de mellé kellenek a fiatal tehetségek, és főleg ha vannak tehetséges olaszok, akkor ők is. Legjobb az lenne persze, ha minden évben lenne egy ifi az utánpótlásban, akit felhozunk, és megpróbáljuk beépíteni. Ha nem megy, akkor az egész akadémiai rendszerünket újra kell gondolni.
Ronaldohoz annyit, hogy azért az a győztes mentalitás sajnos nála se mindig volt meg. Az ATMA elleni visszavágón vért itatott a csapattal, viszont az Ajax ellen sajnos már őt se éreztem annyira kiemelkedőnek. Nem baj, ha van egy ilyen játékos a keretben, az sokat segít, de sajnos már a Realban is sokszor nem éreztem azt a minden áron győzni kell mentalitást nála, és most az Ajax ellen is úgy éreztem, hogy nem küzd annyira. Sajnos nem tudta újra felspanolni a gárdát. Pedig az ATMA elleni visszavágón látott Roni, és az a tüzelés nagyon kellett volna.

babo0410 2019.04.25. 00:50:12

@nortu30: De úgy érzem ebben a kérdésben nem fogunk egyetérteni. Tehát szerintem el fogunk beszélni egymás mellett, és nem szeretném, ha sokakban ez úgy csapódna le, mintha bárkire rá szeretném erőltetni az álláspontomat. Ez nincs így. Ettől még én erősen azt érzem, hogy a Juve akkor múlna el igazán, akkor szünne meg az az igazi Juve filing, az a varázs, minden, amitől mi mások vagyunk, ha mi se akarnánk már olasz játékosokat, ha mi i71s csak a sztárokat hajkurásznánk, és semmi se számítana, az
+

babo0410 2019.04.25. 00:57:50

Szóval az utolsó mondat, ha már mi is csak a sztárokat hajkurásznánk, és csak a BL számítana, azt nyerjük meg minden áron, ezért csak nagy neveket igazolnánk, szórnánk a pénzt, nekem az lenne nagy csalódás. Nekem kellenek az olasz játékosok is pl. Pláne, hogy most vannak nagyon ígéretes játékosok, akikről csak akkor fog kiderülni, hogy mit tudnak, ha megkapják a lehetőséget nálunk. Nem azt mondom, hogy csak olaszokat igazoljunk, mert kellenek a már bizonyított játékosok is.

west30 2019.04.25. 01:03:18

Ma is tanultunk valamit,De Sciglio sokkal! jobban vedekezik mint Dani Alves. :)

Rikoo 2019.04.25. 01:20:46

@babo0410: De Scigliot azonnal ki kell rakni, nehogymár Dani Alveshez hasonlítgassuk már. Még válogatott szinten sincs, pedig a mostani válogatott elég nagy ciki az egész olasz labdarúgásra nézve.
Az a baj el sem lehet adni senkinek, mert még a fizetése felét sem fizetné senki...
Kurva szar igazolás volt, 2 BL buktában volt benne a balfasz játékával. Mondjuk ez Allegrit is minősíti, hogy őt játszatta a Real és az Ajax ellen is.

alexGicamo 2019.04.25. 03:23:00

Az utolsó bekezdés kb. áprilisi tréfának is megtenné ... Bár végülis még április van ! :-b

alexGicamo 2019.04.25. 03:33:54

@JuventusFanatikus: Ja, ilyenek az igazi kemény kötésű arcok nálunk ! Ide talán egy amolyan " Piszkos tizenkettő " - féle csapat kéne (11 + 1 :-D ) , aztán nem lenne berosálás a pályán ! " Féljen az ellen !" - ez lenne a mottó . Mi lennénk a Rettenthetetlenek . :-)

alexGicamo 2019.04.25. 03:39:23

@nortu30: Szerintem, meg sosem szerencsés, ha sok dudás van egy csárdában ... Főleg, ha nem képesek ugyanazt a dalt fújni együtt !

ZecH 2019.04.25. 06:12:07

@nortu30: Igen, Ranieri fele Leicester city... Siman benne van hogy osszeall kemenyre egy "kiscsapat" es akar meg sokra is viheti... abban a szezonban, aztan szetkapjak, ahogy az Ajaxot is fogjak. Ez a kiscsapatok ismerve. A mai futballban a nagycsapatoke meg az hogy sztarok jatszanak ott akik mozdithatatlanok. Agnelli eldontotte hova tartozzunk, csak meg nem sikerult az atmenet. Talan turelmesebbnek kell lennunk hozza, csak ugye nehezen megy. 8 scudi zsinorban kontra 0 BL 23 eve... igy persze jogosan nehez...

Matteo89 2019.04.25. 07:30:37

@babo0410: Meg biztosan nem iszonyatosan jo jatekos Zaniolo, max iszonyatosan nagy tehetseg.

2019.04.25. 08:16:12

@alexGicamo: alapvetően igaz, hogy nehéz helyzet a "sok dudás", bár ahhoz, hogy valamelyikük is így gondoljon magára, komoly teljesítményt kell lerakni az asztalra. És legalább 2 évig folyamatosan. Az idei év után - ha a védelmet kihagyjuk - ezt teljesen nyugodtan csak Ronaldo mondhatja el magáról. A többieknek csak fellángolásaik voltak, vagy az sem. Dybalának lenne még joga a 10-es mez kapcsán, de ő meg jobb lesz, ha nagyon csendben nagyon sokat dolgozik helyette, ha van önkritikája.
Ha meg úgy keletkezne a helyzet, hogy 1-2 ilyen játékos érkezne, azt meg a jelenlegiek kell, hogy felérjék ésszel, hogy ez a BL-hez szükséges. Ma már az élsport is ebbe az irányba megy. Pl. NBA. Nem úgy megy mint Michael Jordan idején, aki mindenkit inkább le akart győzni. Manapság inkább a sztártriók (vagy a minél több sztár egy helyen) idejét éljük.
Meg ottt

Matteo89 2019.04.25. 08:19:58

@babo0410: Szerintem nagyon sokan szeretnénk olyan tehetséges, motivált, olasz játékosokat, mint amilyen Buffon, Chiellini, Barzagli, Pirlo, vagy éppen Marchisio voltak (hogy csak a közelmúltból szemezgessek), de jelenleg nincs hozzájuk hasonlítható olasz fiatal. Van néhány tehetséges játékosa Olaszországnak, akikben pislákol valami, de ők többnyire még túl fiatalok/tapasztalatlanok ahhoz, hogy a BL-ben is megállják a helyüket. Ha lesz olyan játékos, aki valóban akkora tehetség, mint Del Piero, akkor érte a Juventus minden bizonnyal be fog jelentkezni, és megpróbálja majd leigazolni. Addig viszont kénytelenek vagyunk más nemzetiségű játékosokat leigazolni. Nem kizárt, hogy középtávon meg kell barátkoznunk azzal a gondolattal, hogy alig lesz olasz a Juventus kezdőjében.

del pipi 2019.04.25. 08:28:06

@babo0410: Hallod annyira csipázlak barátom! Az anyám kenyerit! Biztos vagyok benne ha nem előre megírt klisék alapján írsz akkor talán mindennap kibontasz egy szerencse sütit és abból....remélem nem vagy robot????!!!

JuventusFanatikus 2019.04.25. 08:42:44

@alexGicamo: Azért nem feltétlen szükséges, hogy az egész csapat tele legyen kemény srácokkal, csak az ilyen Rugani féléket kerüljük. Fontos egy játékos leigazolásakor, hogy mentálisan is rendben legyen. Allegri felelősége is ez, hogy motiválja, felkészítse a fiúkat, ez nem mindig megy. Lippi együttese sem állt csak vadállatokból, de úgy összetudta kovácsolni a gárdát, hogy tűzbe mentek egymásért.

@del pipi: Biztos levannak mentve ezek a szövegek Wordben. Tuti b@szkódik, nem létezik, hogy két nap alatt szinte az összes elméletét leírta, ezen a héten először:D

2019.04.25. 08:44:57

@del pipi: Már a szerencsesütik sem a régiek. Pont a tavaszi BL kezdésekor a kezembe került véletlenül egy. Az volt benne, hogy "Itt az idő". Mint kiderült, mégsem volt itt...

Slevin8 2019.04.25. 09:11:18

@babo0410: Remelem, hogy az eletben ugy altalaban is ennyire optimista vagy, mint a csapattal kapcsolatban, de egyebkent sajnos nem ez a realitas.
Mindenki orulne olyan olasz tehetsegeknek, amilyeknek te gondolod oket, es persze az is lehet, hogy Zaniolo egyszer nagy jatekod lesz, de azert egy jonak mondhato szezonjatol ne szarjuk mar ossze magunkat meg istenitsuk.

Es de, kellenek az olyan tipusu nyero jatekosok, mint Marcelo, Alves is mennyire jo volt mar, az meg vicc, hogy az o nyakab varrod az elbukott dontot.
De Sciglio, de talan meg Sandro se kothetne be a cipojet se.

Juvetto 2019.04.25. 09:12:40

Nagyon örülnék, ha valahogy mégis érkezne Marcelo!

del pipi 2019.04.25. 09:20:38

@JuventusFanatikus: Hát de imádom! De most az új mezek tetszenek neki?@Dr. Grant: Na de a szerencsesütit is érdemes jól értelmezni! Hogy mire vonatkozik! A te esetedben valószínű hogy arra: hogy Doki siess a wc-re mert be fogsz fosni a cípőcirkétől!

JuventusFanatikus 2019.04.25. 11:08:52

@del pipi: Gondolom tetszik neki. Igazából mi nem tetszik a Kollégának, amihez kicsiny köze van a vezetőségnek? Ő nem a játékosoknak, a vezetőségnek szurkol:D
@Dr. Grant: "Itt az idő" Tuti a hátuljára egy óra volt rajzolva:P

NagyonJuve 2019.04.25. 12:19:08

@Dr. Grant: @babo0410: sanyi akkor volt jó mikor 352 játszottunk. Most is akkor játszott jól amikor 3 védős felállásban toltuk.

del pipi 2019.04.25. 12:59:37

@JuventusFanatikus: Akkor megkérdezzük tőle!@babo ! Te a Juve vezetőségének vagy valami területi képviselője? Úgyse válaszol....nagyon ritkán válaszol...remélem bírja a zrikát...Babo pace!

2019.04.25. 15:56:11

@del pipi: :-D Nem élek olyannal. :-P

2019.04.25. 15:57:32

@JuventusFanatikus: Nem, nem volt segédlet a kici pékeknek, nehogy elhibázzák. :-P

2019.04.25. 15:59:32

@del pipi: @JuventusFanatikus: Nem értitek a lényeget. :-P Van olyan is, hogy játékos megfigyelő, ő pedig szurkoló megfigyelő. :-D

JuventusFanatikus 2019.04.25. 16:36:30

@Dr. Grant: Ez jó:D Remélem osztogat jegyeket a jól viselkedőknek:D Agnelli megírta neki a sablonszövegeket, Ő meg elküldi nekünk, magyarul.

alexGicamo 2019.04.25. 17:31:22

@Dr. Grant: Én igazából a " sok dudás egy csárdában " hasonlatot nem a mi csapatunkra értettem, hanem mondjuk a néhány évvel ezelőtti Galaktikus Margitra vagy a Bárkára .
Ezekben a csapatokban szinte csak sztárjátékosok játszottak, vízhordók nem nagyon .

del pipi 2019.04.26. 07:15:21

@Dr. Grant: Mivel nem élsz? Fesztfúdcájnikungfu? Szóval szurkoló megfigyelő?

2019.04.26. 10:44:39

@alexGicamo: Jaaa, ok. Már abszolút arra gondoltam, hogy mivel Agnelli a Juvét is abba az irányba viszi - legalábbis úgy tűnik - akkor nálunk is beszélni kell róla. Csak most még szerintem nem szabad, hogy kialakuljon ilyen helyzet.

alexGicamo 2019.04.26. 12:49:19

@Dr. Grant: Remélem, igazad lesz és nem alakul ki olyan helyzet !

alexGicamo 2019.04.26. 23:09:36

@Dr. Grant: A lényeg, hogy a JUVE örök ! Minden másra ott a MasterCard . ;-)

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1849) bajnokság (3352) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (897) elemzés (40) előzetes (854) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1644) játékosokról (9861) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2422) meccsek (4118) mercato (4125) nyilatkozat (7392) Olasz Kupa (315) összefoglaló (403) pletyka (4153) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (173) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (286) video (195) Címkefelhő
süti beállítások módosítása