Allegri: „Egy kiváló csapattal szemben maradtunk alul”

allegri_massimiliano_potre.jpgMassimiliano Allegri nemrégiben egy sajtótájékoztatón arról beszélt, hogy motiváltnak érzi magát a folytatást tekintve, és véleménye szerint még számos feladat vár rá Torinóban.

„Paulo Dybala gondot érzett a kvadricepszénél, ezért cseréltem le. Technikailag nem nyújtott kimagaslót, de taktikailag Frenkie de Jong játékának a megnehezítése volt a feladata, és nyomást fejtett ki rá.

Moise Kean révén a játékunk nyert némi mélységet, azonban így felszabadult az ellenfélnél némi erőforrás.

Az Ajax kiváló futballistákkal rendelkezik, jó futballt játszanak, és nem együgyű srácok gyülekezete. Öt gólt szereztek a Real Madrid ellen, méghozzá nem véletlenül. Nem ez a legrosszabb kiesésünk...

Csak egy kiesésről van szó, a Juventus pedig minden évben adott célkitűzésekért száll harcba. Olykor az ember veszít a döntőben, máskor pedig vége a történetnek a negyeddöntőben. A Bajnokok Ligája furcsa kiírás: a legjobb állapotban kell megérkezni a meccsre. Amikor kiesik öt vagy hat játékos pár nap alatt, mint nálunk, akkor nehéz a folytatással számolni.

Pár napja beszéltem az elnökkel, és döntést is hoztam: érvényes szerződéssel rendelkezek, és úgy tervezem, hogy maradok. Még sok munka vár rám.

Ha nem lenne meg a motivációm, akkor megosztottam volna az elnök úrral, hogy a szezon végén felállok a padról. Ebben az öt évben jól dolgoztunk, számos játékost kineveltünk. Fiatal srácok vannak most a keretben.

A bajnoki cím megnyerése nem egyszerű, ahogy két BL-döntőbe jutás sem egyszerű. Azonban kívülről minden egyszerűnek tűnik: szerdán pihenünk egyet, elfogadjuk a vereséget, aztán majd felkészülünk a szombati meccsre.

A negyeddöntőben való kiesést nem szabad frusztráció forrásaként megélnünk, hiszen egy nagyszerű csapat ellen estünk ki, amilyen az Ajax. Most azzal kell foglalkoznunk, hogy szombaton nyerjünk, és bebiztosítsuk a címvédést.

A győzelem soha nem egyszerű: munka és előkészület következménye. Aztán vannak még további erős csapatok, akik ugyancsak a győzelemért játszanak, de a következő szezonban a Juventus ismét ugyanazokért a célokért fog harcba szállni. Nem nyerhetünk meg mindent: megértem a csalódottságot és a keserűséget. Én is érzem ezt a szurkolókért, a klubért és a játékosokért, akik jó meccset játszottak egy kiváló Ajax ellen.

Az olasz futball soha nem lesz olyan, mint a holland. Az Ajax évekig dolgozott ilyen eredmények nélkül. Jó játékosokkal rendelkeznek, két éve EL-döntőt játszottak, és ez nem volt véletlen. Jó rendszert alakítottak ki, és gyors, technikás játékosokkal rendelkeznek. Jelenleg Európa legjobb csapatai közé tartoznak.”

Cristiano Ronaldo nyári érkezésével mindenki BL-győzelemben reménykedett és egyértelműen azt is várta a bianconero csapattól…

„Azért igazoltuk, hogy nagyobb eséllyel szálljunk harcba a Bajnokok Ligájában. Sajnos nem jutottunk tovább, de a Juventus Andrea Agnellivel, Fabio Paraticivel, Pavel Nedvěddel és előzetesen Giuseppe Marottával nagyszerű évtizedet tudhat maga mögött.

Sokat építettünk, a játékosaink értéke sokat emelkedett, és nem mondhatjuk, hogy a BL-győzelem egyszerűen elérhető cél lenne, mert ha valaki ezt mondja, az nem gondolkodik tisztán, és elvesztette a kapcsolatot a valósággal.

Mindenki azt mondta, hogy Ronaldo érkezésével megvan a BL. Nem így történt, most tegyünk mindent félre, és gondoljunk a következő szezonra, mivel a Juventus megpróbál majd mindent megnyerni, beleértve a Bajnokok Ligáját is. Azonban vannak további csapatok is. Nem csak a Juventus nyerhet…”

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr4714771384

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dante01 2019.04.17. 17:08:12

Kivagyok a nyilatkozataiból!

venember83 2019.04.17. 17:20:04

@Dante01: nekem mondod? :D

"Nem nyerhetünk meg mindent: megértem a csalódottságot és a keserűséget. Én is érzem ezt a szurkolókért, a klubért és a játékosokért, akik jó meccset játszottak egy kiváló Ajax ellen."

Amúgy azért arra lennék kíváncsi, hogy milyen jó meccsre gondolt a mester. Mert az Ajax mindkét meccsen egyértelműen lefocizta a Juventust.

Dante01 2019.04.17. 17:24:36

@venember83: Szerintem ő nem azt a meccset nézi amit mi.Ma csak 7 munkatàrsam szólt be a tegnapi vereség miatt.

Grinta 2019.04.17. 17:52:57

Miért érzem azt hogy gyöngyöt a disznók elé?
"Moise Kean (a cserejátékos) révén a játékunk nyert némi mélységet,azonban az ellenfélnél felszabadult némi erőforrás"
Most megbántani ugyan senkit sem akarok,de vajon mennyien tudják ezt értelmezni?Gyanítom nem olyan sokan.És ez csak egy kiragadott mondat a sok közül.Mondhatni a mozgatórugója az egész második félidei játékmegfordulásnak.Ami teljesen egybefügg Dybala kiválásával,aki kiválóan presszingelte De Jongot az első félidőben,vagy megkezdte azt a letámadást,védekezést,amiből a mögöttük lévő játékosok pozícionálhattak.Emre Can sem csak gondolt egyet az első játékrészben,hogy akkor most felmegyek.Ez nem csak ennyiből áll.Csapatszintű mozgás,ami összefügg az előtted játszóval.Játékkapcsolatról ugyanis nem csak akkor beszélünk amikor a labdát birtokoljuk.Az egész játékuk alfája abból a labdafelvevő pozícióból indul,amit De Jong betölt.Persze a többi elem is fontos a játékukból,de ha a komfortzónájuk elveszik,halványul kicsikét,már nem azon a magas szinten működnek Ők sem.Nem embert kell rá állítani,hanem olyan szinten levédekezni váltással,hogy minél kevesebbszer tudjon szembefordulni a társaival.Leírni persze nagyon könnyű,megvalósítani nehéz.Ezt láthattuk tegnap az első félidőben,kiválóan megvalósulni.Ezért is tanakodtam azon hogy mi változhatott Kean bejövetelével?!Hát konkrétan ez.Ha nem ez lehetett a kiváltó ok,akkor mi lehetett?Mert a második játékrészben sehol sem voltunk ott.Sem fizikailag,sem mentálisan.Most lehet mondhatni hogy ennyin múlik?Igen,sokszor múlhat ennyin (is) Mert azzal nagyjából mindenki tisztában volt a pályán,és azon kívül is,ha kapunk egy gólt az 1-1 re,onnastól ez piszok nehéz lesz.Ilyen a Bajnokok Ligája,ilyen a minőség.
Mindenki köpköd itt mindenkit.Ez is rossz volt,azt is el kell zavarni.De mondok egy példát.De Sciglio-tegnap az első félidőben konkrétan rossz megmozdulása alig volt,ellenben számottevően sokszor jól avatkozott játékba.Ha valaki félt Tőle az többek között Én is voltam.de jól muzsikált!Mi a vége?Kapja az ívet ha kell ha nem.Én elhiszem hogy ide frusztrációt levezetni is járnak emberek,de maradjunk már tárgyilagosak picikét.Nem olyan nagy kérés.Ha valaki valamit jól csinál,attól még nem leszünk kevesebbek hogy megdícsérjük.Szimpátiától függetlenül!
Második félidőt vegyük ki picit,mert az volt az érzésem hogy azért hozta be Cancelot Allegri,mert a jó védekezésünkből fakadóan tudtuk kontrollálni támadólag a meccset-ez megváltozott bőven a második félidőben,és ennek ellenpontjaként a támadásra akart ráerősíteni,így rendezvén a védekezést.Akinek ez ellentétes információhalmazt takar,az engedje el.Nem gond.Csak ne gondolkodjunk már faék egyszerűséggel,próbáljunk már a dolgok mögé nézni picikét.

Shyr Kahn 2019.04.17. 18:15:08

@Grinta: ++ Sok mindenben adom amit irsz. Dybala teljesitmenyet talan tenyleg mas szemszogbol kell neznunk (en konkretan borzalmasnak lattam), hiszen valoban mas volt a jatekunk a kivalasa utan. Kean szimplan tul fiatal es talan nem eleg tapasztalt, hogy az ilyen jellegu vedekezo mozgasokat meg tudja csinalni es igy nyilvan felszabaditottunk eroket az Ajax jatekaban. Nem lett volna mas alternativa Kean behozatalan kivul? Ez ez esetben a jo kerdes. Ha Allegri erezte, hogy Kean beallasa aldozattal jar, akkor miert is kockaztatott? Es itt van az amikor sokan kopkodnenek megint, pedig csak szimplan az tortent, amit korabban szamon kertunk Allegrin: mert kockaztatni, hiszen Kean golja(i) eseten atvettuk volna a lelektani elonyt. De Sciglio tegnap szerintem is jo volt. A mester Cancelo behozatalaval szimplan megint kockaztatott (fel akarta turbozni a tamadojatekot).

Apuleius 2019.04.17. 18:31:58

@venember83: Az 1996-os döntőben szerintem tényleg jól játszottunk az Ajax ellen.

2019.04.17. 18:42:32

"taktikailag Frenkie de Jong játékának a megnehezítése volt a feladata"

Dybalának...aha...ez is szép.
Egy Juventusnál erre építette fel a taktika sikerességének nagy részét, hogy pariban legyünk egy Ajax-szal TORINOBAN. Fantasztikus taktikai húzás. Addig legalább vegetáltunk, amíg Dybala tényleg elkínlódott a pályán. De addig sem volt valami fényes a produkció sem, a taktika sem, meg a játék sem, de legalább elvoltunk.
Ez a Max amúgy szerintem még Marilyn Monroe-ra is kitalálta volna, hogy árokásásban lenne a legjobb.

"Gondoljunk a következő szezonra..."

Most?!? A tegnapi szégyen után? Na grat. Ahhoz is legalább a nyár kell, hogy kedvem legyen hozzá, meg valami motiváció (edzőcsere + erősítések), hogy ne legyek biztos abban, hogy jövőre sincs több értelme bármiben reménykedni.

@Grinta: Korrekt, hogy ki akarsz állni a csapat mellett, de tárgyilagosságot egy ekkora égés után nem lehet számonkérni sajnos a többi szurkolótól. Pont azt a tárgyilagosságot, aminek Allegri is már nagyon híján van.

venember83 2019.04.17. 18:43:34

@Grinta: igen, sokszor a nullához konvergáló hozzászólásokat generáló, de amúgy értelmes, és nem csak közhelyeket puffogtató cikkek írásánál is úgy érzem, hogy csak gyöngyöt dobunk a disznók elé. Miközben mi is csak félbites disznók vagyunk. Micsoda helyzet.

Amúgy meg, ha már gyöngyöt a disznók elé:

HOGYAN VERTE KI A BL-BŐL AZ AJAX A JUVENTUST?

⚫️⚪️Allegri az első meccs tanulságaiból okulva ezúttal 4-3-1-2-es felállást alkalmazott labda nélkül, és elsődleges célja Frenkie De Jong semlegesítése volt. Az Ajax fiatal karmesterét javarészt az előrevezényelt Pjanic támadta le, de gyakran váltott ki rá Dybala is, miközben Emre Can zárta az előre vezető passzfolyosót. Azzal, hogy a meccs első húsz percében a Juve becsapdázta De Jongot, az olaszoknak sikerült elérnie, hogy az Ajax labdakihozatalai dadogni kezdjenek, és a kapus Onanának többször fel kelljen emelnie a labdát. (Ehhez vegyük hozzá, hogy a meccs első negyedórájában hat(!) faultot is elkövettek a Juve játékosai, azaz kifejezetten sikeresen lassították le az Ajax játékfázisok közötti váltásait.)

⚪️

2019.04.17. 18:44:51

@Apuleius: Én már elég halványan emlékszem csak. Meg kellene újra nézni, legalább látjuk a Juvét újra BL-t nyerni. Ez a módja, úgy tűnik. Egyéb esetben valószínűleg
"nem gondolkodunk tisztán, és elvesztettük a kapcsolatot a valósággal."

2019.04.17. 18:47:44

@venember83: Reális írás, de nekem kicsit az jön le belőle, hogy Tag jobb edző Allegrinél és/vagy az Ajax kerete jobb mint a Juvéé. Furcsán hangzik.

venember83 2019.04.17. 18:51:27

@Dr. Grant: a tény az, hogy két meccsen elpics@zták az Öreg Hölgyünket az amszterdami suhancok. Minden egyéb kisebb vagy nagyobb fokú feltételezés.

Mitya10 2019.04.17. 18:54:48

"Csak egy kiesésről van szó..." Őőő oké. Az orvos által felírt nyugtató tökeletesen hatott xD

2019.04.17. 18:57:05

@venember83: Úgy értem, ezekre céloz az írás.

Grinta 2019.04.17. 19:04:37

@Shyr Kahn: Nem Keanre szerettem volna ráhúzni a vizes lepedőt,egyáltalán nem is áll szándékomban.Más alternatíva nem nagyon volt arra vonatkozóan,hogy érdemben változtassunk.Mandzukic sérült,Costának egy szobabiciklit szeretnék alapítványilag,mert az rendben van hogy a farmerkabát jól áll rajta-de nem ez lenne a dolga! : /
Cancelo felvezérelése lett volna a másik opció,amit Én alapból nem támogatok,mert de Sciglio nem elég jó játékos,ne Ő játsszon ha Cancelo sérült.Tegnap megoldotta a feladatát,DS,be lehetett volna próbálni a dolgot.
Edzője válogatja ki mit tart jónak.Bár azt kötve hiszem hogy ha rosszul sül-el a dolog,akkor nem az lenne az első ripacs dolga hogy jajj védőt hoz be ez az allegrinyuszi.
Annyiban kitérnék még Keanre hogy rendesen ment itt a Moise a kezdőbe,meg ettől jobb,annál fajább.Most nem olvasok ilyet.Miért is?
(Kölyök még,és Isten ments hogy savazzam)-de újfent a mértékletesség a kulcsszavam

Grinta 2019.04.17. 19:12:41

@venember83: Ezzel az írással úgy összességében nem lehet vitatkozni!Sőt,kiváló!egy javítást eszközölnék-Cancelo a 64. percben állt be,ami nem a mérkőzés vége.
kérdeznék egyet.A Kele Jani az Te vagy?Más írásod alatt nem láttam még.

Grinta 2019.04.17. 19:19:33

@Dr. Grant: Az Ajax valahol egy csoda.Harmadik számú hátvédet dobnak be az eltiltott,majd megsérült játékos helyére!Ez mi?A többit se ismerjük annyira,és vagy fiatal srác..akkor ez??huhh ez kemény.
Mint az első meccsen a csereként pályára dobott Eklen(mittudoménki) aki a lábában egy szezonbajnokival,tavaly szintúgy annyit játszott,tehát azért stabil embernek nem nevezném,és mint dönt az edző?Álljon be : /
Hát kemény,most is azt mondom.Rendben hogy Ő látja edzésen a fejlődését,de azért nem szokványos fejlődéstörténet az biztos.
Szóval CsodaAjax,akik előtt le a kalappal!

NagyonJuve 2019.04.17. 19:32:08

A szar az aranyba csomagolva is szar. Minek magyarázkodni?! Elkenyték a szánkat. Igéretből van allegrinél meg szar játékból.

ZED! 2019.04.17. 19:41:03

Allegri menj Te a rákba....

Shyr Kahn 2019.04.17. 19:44:21

@Grinta: egyaltalan nem gondoltam, hogy Kean-re huznad ra a vizeslepedot, vagy hogy barkinek is elo kellene vennie ot. Sztem CR utan o volt a legveszelyesebb jatekosunk. En nem erzem, hogy alul teljesitett volna. Sot! Csak a tapasztalat hianyzik Nala ahhoz, hogy vedekezzen is Neha. @venember83: Bar ez tenyleg jól hangzik, de sztem nem volt ez ennyire egyoldalu. Ahogy Allegri is celzott ra: azokkal tudott fozni, akik voltak neki. En aszondom (utolag persze konnyu), hogy lehetett volna ezt jobban, de ez van. Ten Hag ettol Meg nem Lett jobb edzo, mint Allegri. Szimplan van a keze alatt egy olyan csapat, Ami konstans Jo teljesitmenyt hoz es igy relative konnyu a lapokkal jatszania, mig nalunk sajna nagyon ingadozik sokak jateka.

2019.04.17. 19:50:00

Az Ajax, azon túl, hogy jók, egy végtelenül ellenszenves, nagyképű, az ellenfelet nem tisztelő gárda, a szurkolókkal egyetemben. "Old Lady vs. the Future" és hasonló szlogenjeik is ezt támasztják alá, a nyilatkozatokról meg nem is beszélek. A meccs előtt direkt provokálták mind a Juvét, mind minket, a szurkolókat, a meccs után pedig szemtelenül felvágtak a sikerükkel. A szurkolóik pedig az amszterdami meccsen "Juve merda" feliratokkal vártak minket. Az pedig még külön dühítő, hogy a tegnap este után a Milan-inter kettős szurkolói odagyűltek hálálkodni az Ajax közösségi oldalas posztjai alá, olyan hozzászólásokat, mint "Grande Milan", "Italy loves you" és hasonló gyöngyszemek, ezeket pedig a holland klub még kedvelte is! Ennyire pofátlan, undorító módon én még egy nemzetközi riválisunkat sem láttam eljárni. Hányni tudnék az egésztől. Már csak ezért sem tudok örülni a sikerüknek, és ha nem minket ejtettek volna ki, akkor is így lenne.

2019.04.17. 19:53:04

@Holloka: olyan hozzászólásokat írva *, és bocsi a sok szurkolózásért, hirtelen felindulásból írtam, nem jutott eszembe szinonimákat keresni.

pedronegroo 2019.04.17. 19:58:20

Semmi gond komám, maradj még, a pezsgő eláll a hűtőben még egy évet... és jövőre is megnézem az összes szar meccset annál jobban fogom élvezni mikor egyszer végre foci lesz, nélküled!

Grinta 2019.04.17. 19:58:41

@Shyr Kahn: Konkrétan számottevő labdaérintése is alig volt : / Én így emlékszem,javítsatok ki,ha rosszul láttam.
A lövése akár be is mehetett volna,Ő pedig ezáltal a mennybe körülbelül.Cristiano varázslatos labdalevétele,fordulása után!
Taktikailag egyébként jelenleg még! súlytalan.

Grinta 2019.04.17. 20:02:44

@venember83: Nincs frászbukom,de rápillantok guglin kicsoda a pali.Köszi

Shyr Kahn 2019.04.17. 20:08:35

@Grinta: Keantol nem a sok labdaerintest varjuk el (befejezo csatarkent erre nem sok lehetosege van)... mennybe mehetett volna... azonban - akar csak az ATMA elleni merkozesen - nehany 10 centin mulott a dolog.

Shyr Kahn 2019.04.17. 20:09:53

@Holloka: ++ Arrol ne is beszeljunk, hogy a Barcelona szurkolok milyen ellenszenvesen reagaltak arra, hogy CR csapata nem megy tovabb. Gusztustalan ez, de sajnos nem lehet tobbet varni az emberek tobbsegetol :/

Grinta 2019.04.17. 20:14:18

@Shyr Kahn: Akkor miből ítéled meg úgy,hogy nem játszott rosszul,sőt!?
Védekezőmunkáját átbeszéltük nagyjából.

dobor norbert 2019.04.17. 20:22:21

@Grinta: Kolléga Úr! Minden tiszteletem a Tiéd! Mindig szívesen olvasom az írásaid,mert szurkoló és tárgyilagos is vagy,szakmailag le a kalappal előtted! Köszönöm,h itt vagy velünk!Azért meg külön köszönet,h veszed a fáradságot és le is írod a gondolataidat. Nekem már nincs türelmem a sok negatív íróval küzdeni.1984-óta szeretem a Csapatot,elfogult vagyok de tárgyilagos is,szerintem ezt az évet be kellett volna áldoznunk a csapatépítésre és nem fanatizálni a végső győzelmet.Csak kevés a türelem manapság....

DVTK.1910 2019.04.17. 20:31:22

Felesleges csűrni-csavarni, egy kezemen meg tudnám számolni, hány BL-győztes kaliberű játékos van a keretben, és akkor tárgyilagos voltam. Tök jó, hogy érkezett Ronaldo, de egy Can - Pjanic - Matuidi középpálya nagyjából éppen egy negyeddöntős kiesésre predesztinálja a csapatot. Kíváncsi leszek, hogy tervezik megerősíteni ezt a csapatrészt a nyáron.

Bianconero 2019.04.17. 20:47:04

@Grinta: jó gondolat! DS tényleg jól tolta. Egyénenként senkit nem is állítanék pellengérre, a tegnapi zakó szerintem 90%-ban a mester taktikai malőrje. Kár, hogy nem vállalja magára.

Kár, hogy nem tudom, ki lenne garantáltan jobb maistro nála.

De egyetértek azzal is, amit írtok páran, hogy a keret sem feltétlenül BL-győztes kaliber minden poszton. Nehéz kérdés ez.

A 8. scudetto zsínórban viszont überelhetetlen. Mit érezhet egy Milan- vagy Napoli-drukker? Attól még fáj a kiesés, de hátha vidámabban látom majd pár nap, hét, év múlva... :-)

Shyr Kahn 2019.04.17. 20:50:57

@Grinta: Ahogy te is irtad: a tapasztalat hianya miatt nem varhattunk sokat tole. Azaz szamomra az volt az elvaras vele szemben, hogy forduljon kapura es ha lehet lojon golt, vagy vigye el az emberet CR elol. Mivel a csapatunkbol egyedul O es CR volt kepes kapura veszelyes lovest/fejest elereszteni, ezert en jonak itelem meg a jatekat. Hangsulyozom: az elvarasokhoz kepest. Tole nem vartam el csodat, csak eredmenyes kapura toro jatekot. Mivel elegge nehezen jutott el fele a labda, ezert ebbol nem tudott sokkal tobbet kihozni. Plusz ugye nem mi voltunk kontrara kenyszerulve (ha igen, akkor ki lehetett volna hasznalni a gyorsasagat jobban). De mondjuk kivancsi lennek a statisztikara vele kapcsolatban.

Grinta 2019.04.17. 21:00:12

@dobor norbert: Köszönöm az elismerésedet!Bőven túlzás,de rendkívül jól esik.Hmm 84?Jó év volt számomra is!Akkor születtem ugyanis!: )
Egyébként még csak nem is feltétlenül a negatívabb látásmóddal lenne/van itt a probléma,mert egy jó vita,látásmód bővítés bőven kialakulhat belőle,viszont elképesztően sokszor lehet tapasztalni azt,hogy ez egy-két mondatos odavágásban ki is merül.Szellemi mélysége nem létezik valószínűleg,így nem túl szórakoztató a meglétező erőfölényt realizálni.Bár van amikor nem bírja az ember már cérnával,elismerem!
Juventus győzelmi kényszerről annyit azért mondanék hogy öngeneráló folyamat,amikor a bajnokságban dominálunk,és Európai szinten érkezik a nyerőember! vissza gerébbel együtt.Szóval ez egyben szurkolói nyomás is,valahol reálisan.@Bianconero: Allegri felelőssége is benne van,ez vitathatatlan.Ő a Mister.
De tudod nem csak akkor amikor veszít a Juventus,hanem akkor is amikor...

NagyonJuve 2019.04.17. 21:13:52

@Bianconero: a kérdésedre a válasz egy milan vagy napoli szurkoló azt mondja "milan" nekünk van 7bl győzelem. Napoli jobban örül a juve vereségének mint a saját győzelmüknek. Azt mondja a napolinak nincs pénze a juveba meg ronaldo meg sok pénz mégsem nyer semmit európába. Olasz liga szar az nem ér semmit. Tudom mikor vannak olasz munkatársaim. Most is azt a fa.t kell halgatnom.

del pipi 2019.04.17. 21:16:59

Valahogy úgy kéne futballoznunk mint az Ajax! Ezt kérem a Jézuskától! És a nyúltól pedig hogy hurcolja el feltűnés nélkül Allegrit a pinyóba!

NagyonJuve 2019.04.17. 21:19:44

@Grinta: amikor véletlen szerencsével szar játékkal behúzunk pár győzelmet?!:) befejeztem a mondatod. :)

Juventino86 2019.04.17. 21:25:39

Az a baj mester, hogy elhaladt melletted, és így csapatunk mellett is a modern foci. Az már tavaly a Tottenham elleni meccsen is látszott, de most az Ajax ellen egyértelműen. Most váltani kell, és lehetőleg ki kéne próbálni egy NEM olasz edzőt. Lehetne egy kis szemléletmódváltás. Ennek ellenére viszont ma már arról szólnak a hírek, hogy állítólag a vezetőség tárgyalásokba kezdett Contéval. Nem nagyon örülnék neki, egy előnye lenne csak: fanatikusan hajtana a csapat, mindenki támadna, mindenki védekezne.

Grinta 2019.04.17. 21:26:40

@NagyonJuve: Hát nem tudom.Ők is az Olasz ligában indulnak,ráadásul a futottak még kategóriában.
Érdekes a Milanos szituáció,mert a három tulipán,meg a Bl reform(nem csak a bajnok indulhat) miatt igencsak csalóka a hét győzelem.Nem akarom elvenni a nagyságát,de nem árt megjegyezni.Szurkolok Nekik minden európai kupameccsen.Ha ez fordítva gúnyban csúcsosodik ki,az a másik szegénységi bizonyítványa,kisebbségi komplexusából adódik.Nem lényeg.
Olaszország királya pedig a Juventus.Ez vitathatatlan.Moggi után szabadon-hamarabb lesz meg a Juventusnak a harmadik csillag,mint Milánónak a második.És hát..bizony tévedett a drága Luciano.Negyedik is hamarabb lesz meg : D

Type-R 2019.04.17. 21:28:03

Olyan érzésem támad a nyilatkoza olvasása kapcsán, mintha magasról lex@rnák a klubnál, hogy megnyerjük-e a BL-t végre valahára. Elképesztő.

"csak egy kiesésről van szó,...Olykor az ember veszít a döntőben, máskor pedig vége a történetnek a negyeddöntőben." - Ez tök természetes, miért, mi szurkolók mire gondoltunk? Idén nem sikerült, de vidáman készülünk jövőre.
" negyeddöntőben való kiesést nem szabad frusztráció forrásaként megélnünk," - Akkor mi a halálnak éljük meg?

DelPiero2 2019.04.17. 21:37:14

@Holloka: hozzátéve hogy bunkó módon faragták a Juvét, Dybala nem véletlenül nem tudta folytatni a játékot. Valaki sajnos ezt engedte. Az első meccsen is ezt csinálták. Én megtördeltem volna a játékukat, és fetrengtem volna hosszú ideig a nyilvánvaló, és befújt szabálytalanságuk után a kinti első találkozón. 20 percet úgysem hosszabbít. A holland közönség megérdemelte volna.

nutellás marhapörkölt tejjel 2019.04.17. 22:02:18

Rég el kellett volna zavarna ezt az embert, a Juventus már rég túlnőtte szerencsétlent.

Egy biztos, Roni nem a Serie A-ba jött bohóckodni, nem lennék meglepődve ha hamarabb tovább állna mint itt sokan gondolják.

Timad 2019.04.17. 22:02:45

@Bianconero: a kérdésre, hogy mit érezhetnek? Szerintem pont leszarják, egyik csapat szurkolóinak egóját sem tépázza a sorozatos Juve bajnoki győzelem, mert egyikőjük sajátja sem volt soha.
Pl. egy liverpooli szurkolót biztos megb.ott az ideg a sorozatos MU bajnokik közben, mert veszélybe került a rekordbajnok státusz, aztán el is veszett. :D
Ráadásul mérföldekkel nyerjük megint, szóval a frusztráció sem lehet meg náluk, hogy alig múlt valamin.

A kieséshez annyit szólnék hozzá, hogy valahol legbelül örültem, mert ez a csapat nem érdemelt többet, nem mutatott, nem adott semmit idén ami miatt nyugodt szívvel egy bl győzelem után párás szemmel visszagondolhatnék, hogy na bmeg ez volt A Juventus, a bl győztes csapat akire 20 éve vártunk.. 2015 és 17 közötti csapatok közül bármelyikre szívesen emlékeznék vissza, mint BL győztes garnitúrára.. De az ideire soha, ha át is szenvedtük volna magunkat az Ajaxon, nincs az a 3 meccs ami eltöröl 40 akárhány nézhetetlen, elképzelés nélküli, alibi, sokszor kínosan kellemetlen meccset.

Kíváncsi leszek jövőre kik jönnek és milyen lesz a játék, lesz-e egyáltalán játék közel két év szűkölés után. :D

Bianconero 2019.04.17. 22:19:50

@Grinta: persze, szeretem, nagy mágusnak tartom, de ha 5 év alatt, CR-rel se sikerült, akkor jön az igény az új impulzusra. Lásd Dárdai vs Hertha.

Grinta 2019.04.17. 22:23:30

@Bianconero: Hertha óriási hibát követett el hogy öt sitt miatt kirúgják azt az edzőt aki felfejlesztette a csapatot,a keretet.Dárdai válogathatna az állásajánlatok között a Bundesliga topcsapatainál,ha erre lenne igénye.
Jobb edző,mint a Hertha csapat.

Bianconero 2019.04.17. 22:24:47

@NagyonJuve: részvétem, kitartás. ;-) Szerintem a scudetto és a csillag nagy szó mindenkinek, és lehet, hogy BL-ből több van a pl. a Milannak, de nagyon elkeserítő lehet 8 évig a hátunkat és a szép saját arénánkat nézni. Ez sovány vigasz így másnap, de valahol ok is... ha erősebb lenne az olasz foci, edzettebb lenne a Juve is, és nem nyerhetne tingli-tangli játékkal bajnokságot.

Bianconero 2019.04.17. 22:27:06

@Timad: hát igen, nekünk is nehezebb nagyra értékelni a szokásos könnyű scudettót. Mégis, inkább ilyen bajaink legyenek mint évekig 7. helyek. :-)

Timad 2019.04.17. 22:56:56

@Bianconero: Olyannyira nehéz, hogy lassan nem, hogy a BL-re elcserélném az idei és tavalyi scudettót is, de lassan már évi 10 jó meccsre is :D
Vagy egy értelmes bajnoki kihívóra.. Régen azért ültem le a bajnokik elé, hogy kiszurkoljam a scudettót, az utóbbi években szerintem már senki nem ezért ül le meccset nézni, mert a cím már a nulladik napon megvan, hanem azért, hogy meccset nézzen, játékot.. másfél-két éve már ez sincs.. :D
Én barom még Capello antifociját szidtam, de bszki hát ott is volt legalább elhintve meccsenként 5-10 perc ami sziporka volt és nyertünk XD Még visszasírom.. :D

Joseph Toser 2019.04.18. 01:26:03

Sziasztok!

Hogy tudtok így szurkolni, egy az állítólagos szertett csapatotoknak, csapatomnak!!!
Nincs semmi kontans szeretet. vagy imádjátok vagy gyűlölitek!!! Ha jön az eredmény, DE csúnyán játszanak akkor is a pokolba kívánjátok a játékosokat vagy az edzőt,az igazgatóságot! Ha megy szépen játszanak, DE döntetlen vagy épp vereség, akkor is a pokol a végállomás!!! HA MINDEN VAN.. szép játék,eredmények, veretlen idény,BL győzelem, akkor VAN csak a MENNYORSZÁG!!!????
UNDORÍTÓ, AHOGY ITT MEGNYILVÁNULTOK!!!!! HÁNYOK TŐLETEK!!!!!!
Nektek semmi és senki sem jó!!!!
Az is baj lesz, ha ezt-vagy azt igazolják,mert ebben-abban lesz gyenge! HA,véletlenül a megfelelő játékos lesz igazolva,akkor megint egyből MINDENT AKARTOK, de ha nem jön az általatok elvárt eredmény, akkor megint kezdődik, JA NEM..FOLYTATÓDIK AZ OKÁDÁS a az állítólagosan szeretett Csapatod felé!
Mégegyszer, hogy mindenkiben rögzüljön: HÁNYOK TŐLETEK!
Gondolm, JA nem ,tudom.. most mindenki tőlem fog hányni és engem fogtok savazni.... LEHET!!!!!!!!

babo0410 2019.04.18. 01:36:04

@Grinta: Nagyon egyetértek! Az a baj, hogy itt a blogon úgy okoskodnak, hogy rohadtul nem értenek hozzá. És ez leginkább ott látszik, mikor bizonyos emberek folyton megkérdőjelezik Allegri döntéseit, bizonyos játékosokat folyton kritizálnsk, minden meccsen leírják, hogy nézhetetlen, a 0-0-ért mentünk, nem is akartunk támadni, xyz kellett volna, stb.

babo0410 2019.04.18. 01:36:44

@babo0410: akarom mondani egyesek úgy okoskodnak.

venember83 2019.04.18. 05:50:46

@babo0410: ne csodálkozz, amilyen szervezett és kiválóan finanszírozott aknamunka folyik itt a klub, a pénzügyi és sportszakmai vezetőség, illetve a játékosok lejáratására... Csodálkozom, hogy még nem bukott ebbe bele az egész olasz futball, de a Juve Agnelli családostól minimum.

Tony. 2019.04.18. 06:21:20

Nézd meg a Tottenhamet és elmélkedj.

hurbiny3k 2019.04.18. 06:48:35

@Joseph Toser: Mondjuk nem, ha fasza a játék és nem jön az eredmény, senki nem pattog a, csak ilyen meccs ugye nincs..

peti78 2019.04.18. 06:59:11

@babo0410: te egy tökéletes minden jó ahogy van bízok a vezetőinkben csendben megyek a vágóhídra ember vagy minden politikus álma ez az egész fogyasztói társadalom rád van optimalizálva... tudom mit fogsz mondani--- de hát az atama ellen meg a bajnokságban 4 meccsen jól játszottunk---- csak ez nekünk kevés, és hidd el már a vezetőségnek is tele van a töke, allegri nyáron menni el, belefulladt a mosogatószerbe

hurbiny3k 2019.04.18. 07:16:59

@peti78: Ezt a holland foszert meccs után már várnia kellett volna Agnellinek szerződéssel.. Vagy legalábbis a tőkeit megszerezni.. :D

venember83 2019.04.18. 07:32:34

@hurbiny3k: Ten Hag semmit nem érne el Olaszországban. Ott teljesen másképp nevelik a fiatalokat, ami látszik is az aktuális Ajaxon. A totális futball kicsit különbözik az olasz felfogástól, és a kettő nemigen tud keveredni. Erről beszélt Maxi, amikor azt mondta, hogy az olasz futball soha nem lesz olyan, mint a holland.

peti78 2019.04.18. 07:55:25

@hurbiny3k: leìrtad a varazsszòt ..... Tökösség na ez hianyzik allagribôl

del pipi 2019.04.18. 08:15:56

@babo0410: Az isten áldjon meg! Tényleg kedvelem az optimista embereket, de ha te sétálsz az utcán és látsz egy nagy rakás kutyaszart, te úgy látod az egy tál eper. Talán sokszor okoskodom de lásd be jelenleg az olasz foci és utánpótlása nem tud kitermelni egy igazi sztárt csak fél tehetségeket. A másik hogy egy kis műhely titkot megosszak veled 35 év futball után: AZ EDZŐ NEM AZÉRT VAN HOGY RÉBUSZOKAT MONDJON , HANEM HOGY STÍLUST SZABJON A CSAPATNAK? Nekünk nincs stílusunk jelenleg sem koncepciónk, pedig volt néhány meccs amikor tisztán láttuk hogy a csapat tud jól is játszani. Tehát itt az első gond az bizony Allegri. csak bíztam benne hogy ezzel a takaréklángon játszott focival behúzzuk a Bl-t. De ahhoz rengeteg szerencse is kellet volna. tisztelettel szeretettel!

Alex8610 2019.04.18. 08:23:54

@Holloka: Ajaxal kapcsolatban: idén kijott nekik a lépés de nyáron szétkapjak őket aztán megint jönnek a szűk esztendők régóta nem mutattak semmit a BLben most éljék ki magukat.Sok a fiatal tehetség de majd meglatjuk ha egy olyan csapatban kell játszani ahol minden meccsen nyomás van rajtuk akár hazai akár nemzetközi porondon hogy hogyan teljesítenek.
Milan, inter,: elkeseredettseg,irigység, primitivseg. Nekik ez jut hosszú évek óta.Szot se érdemelnek lesz*pnak magukat a szurkolok ha a scudetto mellé stabil BL akár top8 csapat lennének.
Barca:Nekik minden öröm ami bánat Ronaldonak ennyi.Messi se játszik örökké.

del pipi 2019.04.18. 08:31:45

@Grinta: nem hittem hogy 84-ben születtél, mindig azt hittem hogy közel egy korúak vagyunk (1-2 év). Akkor az Apámmal néztük a BEK-döntőt egy éppenhogy működő fekete-fehér tv-n.

del pipi 2019.04.18. 08:40:42

@Joseph Toser: Szia! Mindig szerettem a hozzászólásaidat és igazad van vannak az örök elégedetlenek, ők engem is idegesítenek , de egészen más szemüvegen látják nem csak a focit de az életet is nemhogy a JUVENTUS-T. Viszont azt sem szeretem hogyha homokba akarjuk dugni a fejünket és megelégszünk a szarral is. Szóval az én meglátásom egyszerű: edző csere és játékos cserék, új korszaknak kell indulnia! Tisztelettel!

2019.04.18. 08:46:41

Én már most mondom,tudom,mennyi kis mimózalelkű kolléga van itt,készüljetek fel mentálisan! Ha Agnelli a szezon befejeztével nem bassza ki Allegrit,a Juventus vezetőségében részemről mindenki lesz minden,csak szent ember nem,az anyja mindenkinek csuklani fog,azt garantálom...gondolom jól kitiltanak,ami lényegtelen,mert amíg Allegri az edző,én tudomást sem veszek arról,hogy a Juventus létező csapat. Se játék,se eredmény,a scudettója meg maximum akkor volna jó,ha ott lennék én is és valami örömmàmortól ittas kis juventinával beszélnénk át ezt a szezont...kettesben.

Alex8610 2019.04.18. 08:56:28

@fire06: A f*szt nem veszel tudomást, ugyanúgy leulsz majd meccset nézni és utalkozni hogy lement egy félidő és még nem volt kapuralovesunk :) Változtatás biztos lesz Agnelli sem hülye gondolom ők is látják amit mi plusz gondolom az elnök úr biztos rapillantott a napokban a részvényekre és biztos nem tetszett neki amit látott.

venember83 2019.04.18. 09:01:25

@fire06: bárhogy is legyen, kérlek a kulturált virtuális magaviseletre és megnyilvánulásokra.

Spider81 2019.04.18. 09:49:08

Mindig a vesztesek mentegetoznek!
Ujra kell epiteni ezt a csapatot...hatulrol elore haladva!
Hatulra kell egy biztos pont a Bonu-Chiello paros melle plusz egy fiatal es Rigani mehet a levesbe!
Kozeprol Pjanic az akit bealdoznek...Allegri olyan pozicioba jatszatja ami latszolag nem megy Miralemnek...lehet mashol kivirulna...
Elorol meg egyertelmuen Dybala (es valoszinuleg Costa is menni fog)!
Rugani - 40 misi
Pjanic - 80 misi
Dybala - 100 misi
Ez 220 missi + az atigazolasokra szant keret ami minimum 80 misi = 300 misi
Ebbol azert lehetne 3-4 jo kis jatekost hozni
All in - De Ligt-ert akar 100 misi is
Joao Felix 100 misi
Eriksen 100 misi
Tudom ez Fifa Manager :D

Joseph Toser 2019.04.18. 09:51:39

@del pipi: Köszönöm! :-)
Igazad van. Edző kérdésben, sajnos, nem értünk egyett,de a többit illetően egyett értünk! :-)
Kellemes napot! :-)

Watakuki 2019.04.18. 10:22:39

@babo0410: Azért te jobban értesz hozzá, nem? :)

del pipi 2019.04.18. 11:02:37

@Joseph Toser: Semmi gond, nem is kell egyet érteni mindenben de azt azért mondanám hogy egy csapat nem azért szarul mert az edző jó. ciao neked is!

hurbiny3k 2019.04.18. 14:11:02

Ti emlékeztek rá, ki meccselte le ennyire oda-vissza legutóbb Allegrit? Mert nekem nem ugrik be senki..

2019.04.18. 14:25:38

@hurbiny3k: Pochettino is lemeccselte tavaly oda-vissza,csak akkor pont mákunk volt...

hurbiny3k 2019.04.18. 14:26:32

@fire06: Pochettino egyébként fasza opció is lenne..

hurbiny3k 2019.04.18. 14:30:00

@venember83: Akkor azt mondod, az Ajax, mint csapat nem érne el eredményeket mondjuk az olasz bajnokságban? Vagy ezt a sok "olaszt" nem lehetne raszoktatni a mozgásra..

venember83 2019.04.18. 14:39:25

@hurbiny3k: egy edzővel nem érsz semmit, ha belepottyantod egy teljesen más rendszerbe, azt mondom. Rendszer szinten kell gondolkodni, nem alkotóelemek szintjén. Egy csapat is attól csapat, hogy rendszerben működik.

hurbiny3k 2019.04.18. 14:41:11

@venember83: Ez világos.. Arra válaszolj kérlek, hogy Allegri miért nem kommunikálja felfelé, milyen típusú játékosokat szeretne az óriási taktikai hadrendjehez.. Mert úgy tűnik, összevissza van..

steven.h 2019.04.18. 15:00:07

@hurbiny3k: Szerintem ő kommunikálja, volt mikor már a sajtóban is elmondta, hogy milyen játékost szeretne, Marottától kapott is egy Hernanest...rögtön el is felejtette a 4-3-1-t és inkább visszaállt a 3-5-2-re

hurbiny3k 2019.04.18. 15:06:57

@steven.h: Kész vicc.. Hány éve van itt Cuadrado?? Akkor igazoltak Jobb szélsőnek, mikor nem volt balra párja.. És azóta sem alakult ki semmilyen koncepció, minden ésszerűséget nélkülöznek az igazolásaink.. Az olcsó jó mellé jött néhány éve az olasz ellenfelek gyengitese és a cseresznye a tortán a mezeladasok és részvények királya.. Így nehéz is építkezni ez tény..

steven.h 2019.04.18. 15:14:35

@hurbiny3k: Ezeket a dolgokat Marottától kellene megkérdezned, remélhetőleg Paratici jobban együttműködik majd az épp adott vezetőedzővel. A Di Francesco-Monchi kettős is abba bukott bele, hogy Monchi a saját feje után ment, miközben a Sevillánál azt hangsúlyozta hogy mennyire fontos az edző elképzelései alá dolgozni.

Valami hasonló lett volna itt is, ha Marottáék nem nyúlnak bele egy Conteba, majd egy Allegribe akik tudtak abból főzni amit kaptak (mondjuk ezt Conte meg is unta). De ez a BL szinten azért már nem elég, a Real is sorra buktatta az edzőket míg csak az volt a lényeg, hogy világsztár menjen oda, függetlenül a posztjától.

2019.04.18. 17:40:47

@hurbiny3k: Valami Tag-nak hívják asszem, aki legutoljára nagyon lemeccselte Allegrit.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1877) bajnokság (3483) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (962) elemzés (40) előzetes (881) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1694) játékosokról (10196) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2494) meccsek (4273) mercato (4263) nyilatkozat (7616) Olasz Kupa (331) összefoglaló (428) pletyka (4279) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (178) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (300) video (218) Címkefelhő
süti beállítások módosítása