Allegri: „Nem okoztunk elég fejfájást az Ajaxnak”

allegri_massimiliano_mutogat_tottenham.jpgMassimiliano Allegri szerint csapatának többet kellett volna nyújtani az Ajax elleni amszterdami találkozón, amelyen Cristiano Ronaldo fejese után a házigazdák kiegyenlítették az állást a második félidő első percében. Így a továbbjutásról a torinói meccs fog dönteni.

„Bíztam abban, hogy Daniele Rugani jól fog teljesíteni, mivel Olaszország egyik legjobb védőjátékosa. Rendkívül jó játékos a védekezési fázisban, csupán a hátulról való építkezésben kell javulnia.” - mondta a mester a Sky Sport Italia számára a meccs után.

„Az Ajax a negyeddöntőbe jutott, nagyon jól passzolnak a hollandok kis területen, sok emberrel támadnak, ezért természetesen veszélyes ellenfélnek minősülnek. Kemény nyomás alatt tartottak minket, területeket alakítottak ki, de mi nem éltünk eléggé az ellentámadások lehetőségével.

Nem hiszem, hogy a gól elvonta volna a figyelmünket, de az tény, hogy a középkezdés után azonnal gólt kaptunk, így az Ajax további önbizalomra tett szert, míg mi kicsit sokkban voltunk.

Technikásabb játékosokat küldtem pályára, mivel ideje volt, hogy kihámozzuk magunkat a nyomásuk alól, ehhez meg pontosság és technika kellett.

Cristiano Ronaldo ismét bizonyította, hogy magasabb szintet képvisel. Az ütemérzéke és a mozgása teljesen különbözik a többiekétől.”

Rodrigo Bentancur fontos szerepet játszott a gólban, mivel az előretörésével magával vitte Matthijs de Ligtet, így terület nyílt Cristiano Ronaldo fejese számára.

„Egy középpályásnak az is a feladata, hogy előretörjön, és csapatmozgásokat kezdeményezzen. Rodrigo Bentancur ezt nem tette meg az AC Milan ellen egy Mattia De Sciglio átadásnál, de ezúttal megtette, és ezzel területet alakított ki Cristiano Ronaldo előretöréséhez.

Federico Bernardeschi és Blaise Matuidi is jól mozgott az elején, az Ajax pedig annyi emberrel tör előre, hogy kevesen maradnak hátul védekezni, nekünk pedig jobban ki kellett volna használnunk ezeket a helyzeteket.

Miralem Pjanić nagyon hasznos volt a védekezésben, de amikor a játékszervezésre került a sor középpályáról, akkor már kevésbé csillogott.”

A mestert arról is megkérdezték, miért mozoghatott Frenkie De Jong ennyire szabadon az Ajax középpályáján.

„Az Ajax általában a bal oldalon, a mi jobbunkon veti be Frenkie De Jongot, ezért Federico Bernardeschi feladata volt, hogy semlegesítse őt. Erre persze a holland srác rájött, ezért átvándorolt a másik oldalra, így az egyik csatár mellé került. Az Ajaxnál a csapatmozgások Frenkie De Jongtól indulnak.

Számos játékos rendelkezik sárga lappal, és agresszívek, kockázatosan becsúsznak, de mi nem okoztunk elég fejfájást az ellenfélnek az előretöréseinkkel. A középpályájuk tengelyét össze lehet zavarni, s a gól is onnan származott, hogy Cristiano Ronaldo területet nyitott középen, majd kiadta a labdát középre, végül pedig egy beadás végén találta magát.”

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr1714757455

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gaben Smith 2019.04.11. 09:11:01

Ez megint egy olyan performansz volt amit fajt nezni ! Az eredmeny legalabb jo!

hurbiny3k 2019.04.11. 09:31:59

Nem baj, hogy nem okozunk.. De miért nem akartunk okozni??

Cannavaro 2019.04.11. 09:38:28

Sokkal nehezebb lesz a visszavágó! A szokásos, Allegri féle tötyögésre számítok, 'osz maj csak rúgunk egyet, és mehet a busz a kapu elé.... Nem lesz meg az a motiváció, ami az Athleti ellen volt, meg tavaly a Real ellen, és ez az Ajax úgy JÁTSZA a focit, ahogy nekünk kéne...

Knob 2019.04.11. 09:44:25

Még nem nagyon láttam olyan meccset, ahol az a jó, ha nincs a pályán technikás játékos. Vagy legalább nem annyi, amennyi csak lehet. Melyik meccsen van szükség már az elejétől a lehető legjobb kezdőre, ha nem egy BL negyeddöntőben? Mandzukic és Matiudi még a SPAL ellen is kevés.

Knob 2019.04.11. 09:55:14

@Cannavaro: Hidd el, hogy szerintem ez már nem taktika vagy edzői felfogás kérdése. Hogy miért nem az? Mert amint lekerült az a szerencsétlen Mandzukic és a helyére olyan játékos jött be, aki tud focizni, azonnal változott a játék képe. De ez igaz lett volna akkor is, ha Kean jön be helyette, vagy urambocsá, ha egyáltalán nem játszott volna Mandzukic, hanem már rögtön az elején Kean, vagy Costa, vagy Dybala játszik. Egyre inkább azt veszem észre, hogy Mandzukic és Matiudi lassítják és tompítják a játékunkat. Mivel ők nem technikásak, nem tudnak passzolni (fontos, támadó passzokra gondolok, nem hátra 3 méterre), futni sem, így az esetek 75-80 %-ában ők törik meg a játékot, bugyuta, érthetetlen és inkompetens mozdulatokkal.

Alex8610 2019.04.11. 09:57:44

Én nem tartok a visszavagotol.Allegri majd másodpercekre szetszedi ezt a meccset is.Az Ajax ezt tudja ezt fogja játszani Torinóban is.Nalunk remélhetőleg Chiello és Can is felépül úgyhogy stabilabbak leszünk.Szombaton meglesz a Scudetto úgyhogy lehet készülni a BLre nyugodtan.

Apuleius 2019.04.11. 09:57:51

Jó, de veszélyes eredmény ez, s a látottak alapján aligha kérdéses, hogy ezért utaztunk Amszterdamba. Tartok tőle, hogy az lesz a terv, hogy belekapaszkodunk az idegenben szerzett találatba, kibekkelésre alapozunk majd, s lopjuk a játékot. Ha így teszünk, nagyon könnyedén kieshetünk.

Barolo4 2019.04.11. 10:02:08

Én nem láttam ennyire rossznak a tegnapi helyzetet. Adott egy nagyon fiatal, erős, technikás csapat, aki simán megnyerheti idén a bl-t. Bár az Ajax egy jól hangzó név, 16 éve nem voltak a 8 között, szval azért nem folyamatosan ilyen jók. Tegnap szerintem csapatilag nem voltunk rosszak (Rugani és Bentacur kimondottan kellemes csalódás) és a mester magához képest tökösen cserélt. Lehet szidni Madzukicot és Matiudit, de utóbbinak jelenleg nincs nagyon cseréje, Mandzukic harcosságára meg szükség van ahhoz, hogy kinyírja a védőket és pl. Costa így tudjon ficánkolni a végén. Nekem tegnap az jött le, hogy csak a középpályán vagyunk gyengébbek mint ők (ezt eddig is tudtuk) és ezért egy teljesen nyílt meccsre számítok kedden (számunkra az év meccse lesz). Costát semmiképpen sem adnám el (inkább sajnos Dybalának áll ki a szekere), de Pjanicot is csak ha muszáj. Az, hogy szüksége van a csapatnak fiatalításra és gyorsításra min. 3-4 új játékossal az eddig is egyértelmű volt. Nagyon jó meccs volt a tegnapi és Ajax dominancia ellenére szerintem több okunk lehet bizakodni, mint Madrid után, még úgy is, hogy ez egy sokkal jobb csapat mint az Atleti. Ha meg kiesünk, akkor nyerjék meg a bl-t, mert amúgy a játékuk alapján akár meg is érdemelnék. Forza Juventus!

Barolo4 2019.04.11. 10:04:11

@Apuleius: 0:0-ra játszani totál életveszély. A védelmüket nem érzem extra erősnek, szóval mindenképpen gól lövésre kell törekedni, mert kapni azért jó eséllyel fogunk. Illetve azért tegnap azért az is látszott, hogy a végére ők is nagyon elfáradtak. Forza Juventus!

venember83 2019.04.11. 10:10:59

@Apuleius: a BL-ben bármi megtörténhet, a labda kerek. A kieséses csoportban nincsenek könnyű ellenfelek.

pedronegroo 2019.04.11. 10:12:54

Korrekt a nyilatkozat!

jeneiPALI 2019.04.11. 10:21:34

Mandzu és Pjanic nagyon harmatos volt viszavágon Costa Cr Berna hármassal kéne kezdeni Mandzu nem bir futni ö akkor jó ha védekezni kell de támadni nem bir mert lassu, Costát nem birják még utol érni se ha ö játszik elejétöl nem egy egy lett volna, Mtuidi se birt futni remélem Can felépül aproságokon mulik a bukás vagy a siker az ilyneken is Forza Juve, Allegri belátta és be is hozta Costát, azért ez nem lefutott még fognak Torinoba is kaphatunk golt simán ezért bekkelni nem szabad+ akkor kipottyanunk!

Cannavaro 2019.04.11. 10:28:20

@Knob: Nem tudom, az Ő nyakukba varrni azt, ami 2 éve egyértelmű a taktikánkban!
Nehéz nem észre venni, hogy mi Allegri célja egy meccsen, és nehezebb nem észre venni mire képes a csapat, amikor 2-3 gólos hátrányból kell fordítani, és úgy vannak kiküldve, hogy fel kell szántni a pályát! Lehet, hogy tévedek, de ez egyik játékosunk, még Khedira nyakába sem varrható, mert amikor nincs, is ugyanaz az alapfelfogásunk!

Alex8610 2019.04.11. 10:30:26

@Apuleius: Én a nyilatkozataibol úgy vettem le hogy Allegri tisztában van vele hogy ez öngyilkosság az Ajax ellen.En hasonló meccsre számítok mint a Barca elleni 3-0nal.Lesznek tamadobb periódusa a meccsnek meg lesz mikor hagyjuk jönni az Ajaxot és kontrakkal próbálkozunk.

Apuleius 2019.04.11. 10:40:26

@Alex8610: Igen, persze, csak hát más Allegri nyilatkozata, s más a gyakorlat. A meccs előtt például ezt mondta: "„Holnap támadóbb és bátrabb meccset kell játszanunk, mint az Atlético Madrid ellen". Ennek ellenére, ugyanazt a szart hoztuk, mint amit Madridban műveltünk. Tovább kell jutnunk innen, de nem szabad ráülni az eredményre.

Barolo4 2019.04.11. 10:57:01

@Apuleius: Általában egyet szoktam veled érteni, de most nem. Szerintem Madridban gyengébbek voltunk mint tegnap, pedig ez az Ajax egy lényegesebben jobb csapat, mint az Atleti. Forza Juventus!

Knob 2019.04.11. 10:59:00

@Cannavaro: Ilyen szempontból Allegri sara, mivel 2 éve minden rohadt meccsen, amikor csak lehetséges kezd Mandzukic és Matiudi is. Volt idén már olyan mérkőzés, nem egy, de sajnos nem is sokkal több, mikor egyik sem játszott és igenis látványos, támadóbb foci volt az. Nem is lehet másképp, mivel Ők ketten talán a keret legrosszabb játékosai. Az, meg hogy ott állni az ellenfél kapuja előtt, csak azért, hogy mellette legyen legalább egy védő, hát....erre szerintem mindenki képes. Mindenki!!!!

2019.04.11. 11:02:56

@Apuleius: +1 Én is ettől tartok, de óriási hiba lenne, ha erre játszanánk.

Apuleius 2019.04.11. 11:08:30

@Barolo4: Lehet, de igazából nem annyira a játék minőségéről, inkább a felfogásról beszéltem. Ugyanúgy döntetlenért utaztunk Madridba, mint most Amszterdamba. Meglehet, hogy ott még szarabbak voltunk, de nem pont ez a lényeg.

del pipi 2019.04.11. 11:11:27

@Apuleius: @Dr. Grant: Szerintem most ilyen nem lesz! Ezek a Diegos fiúk mindig kitalálnak valamit!

JuveWinC 2019.04.11. 11:11:33

Évek óta olvasom a blogot, de most már nem bírom ki h ne írjak. Komolyan mondom egyesek embereket nem értek. Persze tudom, a CR7,Mandzu,Kean,Dybala 4-essel kellett volna végig támadnunk, a széleken Bernával és DC-vel... Szerintem meg Allegri tökéletesen felkészült az ellenfélből, ez sugárzott végig a mosolygásán és már a sajtótájékoztatón mutatott magabiztosságán. Ez az Ajax a Realt is lefocizta már az odavágón is, csak szerencsével nyert akkor a Madrid. Pedig nekik aztán labdabiztos középpályájuk van, a csikócsapat mégis átfutott rajtuk. Ők ezt tudják, ezt fogják játszani, ehhez képest mi jól kijöttünk most belőle. Persze az elején egy szavunk nem lehetett volna ha 2-0, de ez sajnos benne van. Utána ha nincs Cancelo hibája, ezt a meccset Max lezongorázza, utána elfáradt az Ajax. Nem lesz sétagalopp a visszavágó sem, de rutinból ezt már szerintem meg fogjuk tudni oldani. Faszikám a 6. scudettoja felé tart (amivel már csak Trapattoni lesz előtte 7-tel), nyomott 2 BL-döntőt, de valaki komolyan azt hiszi, hogy a visszavágón majd annyi esze lesz csak h védjük a 0-0-át? Eddig minden döntése ült, 2 meccsen még senki nem játszotta le taktikailag, amikor nem jutottunk döntőig is szépen haltunk meg...de valakinek úgy látom még mindig bizonyítania kell...

2019.04.11. 11:15:06

@del pipi: Úgy legyen. :-) Olyan játékot és eredményt szeretnék látni, mint az ATMA elleni visszavágón.

Apuleius 2019.04.11. 11:16:06

@del pipi: Nagyon remélem, hogy igazad lesz. Tovább kell jutni.

Szili072 2019.04.11. 11:19:23

Senki ne gondolja,hogy könnyű lett volna brillírozni a tegnap esti meccsen,hiszen egy jó csapat ellen játszottunk idegenben.Jobbak voltunk mint Madridban, a vereség nem volt benne a meccsben.Torinóban nyerünk 1-0 ra.

Juvegaspy 2019.04.11. 11:21:43

@JuveWinC: Ha tenyleg regen olvasod a hszeket tudnod kene hogy "ezeknek" semmi sem jo.. Egy fiktiv csapatnak szurkolnak aztan idejonnek kopkodni a Juvet.
Akinek nem inge....!
Ezert is mar reg nem veszekszem senkivel.. A hszedhez pedig jar a +1

Cannavaro 2019.04.11. 12:20:05

@JuveWinC: Ez az Ajax, egy mélyen a formája alatt teljesítő Real-t focizott le!
Hogy Allegri mosolyog, az azt jelenti, úgy alakul, ahogy kiküldte a csapatot! x-re játszani, és totyogni, mint 20 ból, 19x... Az pedig, hogy lehetett volna 2-0 is, ez elég gyenge érv, egy Juve szintű csapatról beszélve, hogy "benne van" A harmat gyenge Serie a-t megnyerni, meg akárhányszor se akkora érdem, bár elismerem az erősségeit, de én sosem fogom elfogadni, hogy nézhetetlen, és ebből adódóan a komoly meccseken is elfásult, a bajnokságba belesárgult játékot nyomat, miközben ez a keret agyonüthetné ezt a "csikócsapat" ot. Azt meg említenem se kell, hogy ugyan bejutottunk a döntőbe, de 22 éve nem nyertük meg, és ilyen hozzá állással, és irammal, nem is fogjuk!

Vergilius1897 2019.04.11. 12:23:35

Meg még annyit hozzátennék Dybalaval kapcsolatban. Emlékezzetek 15-ben a Real ellen a kontránknál lerántották Moratat, Tevez ezt látva vitte tovább és kiharcolt egy tizenegyest. Kísértetiesen hasonló szitu volt tegnap, de Dybalanak meg se fordult a fejében, hogy elindul. Ehhez a szinthez mind mentális, mind fizikális gátjai vannak Paulonak. Vele szemben Bernardeschi az Atma ellen elindult és szintén kiharcolt egy büntetőt

Spider81 2019.04.11. 12:39:50

@Vergilius1897: +1
Nem tudom melyik az igazi Dybala...az aki kiejtette anno a Barcat es az elozo szezonokban szezonban rugdosta a golokat vagy a mostani ver nelkuli sertodott kis kolyok?
Kedvelem a sracot,de ez keves es nem tudom jo dolog e 100 millio eurot padoztatni,amikor 2-3 jatekost is kellene vennunk a nyaron!

Knob 2019.04.11. 12:41:27

@Vergilius1897: Van igazság abban amit mondasz, és nem akarom védeni Dybalat, de azért lássuk be, hogy mentálisan sokat kivesz egy játékosból ha már évek óta azt hallgatja minden második sajtótájékoztatón a mestertől, hogy Ő mennyire jó és mennyire hasznos, ellenben ha egy lépés nem úgy jön ki neki, akkor le van hordva, erre egy semmirekellő Mandzukic mindig előtte van, aki Dybalához képest mind technika, mind lehetőségbéli szinten egy senki.

ZED! 2019.04.11. 12:45:13

@Vergilius1897: Ezért kezd Barna és Dybi

Sztovicska 2019.04.11. 12:57:49

Egyszer megnéznék egy CR-Kean-Berna támadótriót

steven.h 2019.04.11. 13:03:31

@Knob: Te sem gondolhatod komolyan, hogy Mandzukic Dybala alternatívája... Dybala egy secunda punta, Mandzukic egy erőcsatár, Dybalat nem tudod betenni Mandzukic helyére bírkózni, hogy helyet csináljon Ronaldonak, Bernardeschinek.
Dybala helyett Bernardeschi játszik, teljesen megérdemelten, mivel mer váratlant csinálni, technikailag lehet kicsit gyengébb, de legalább van sebessége meg benne van egy olaszos vagányság. Dybalaban jelenleg csak körülményesség van, meg sértődöttség ahelyett hogy megmutatná mit is tud.

@JuveWinC: Óriási +1 a hozzászólásodhoz, mikor felléptem pont ugyanezt akartam megfogalmazni, de úgy látom megelőztél. Allegri soha nem egy meccsre tervez, már a tegnapi meccs előtt már megvolt mind a két mérkőzésre az elképzelése. Egyetlen probléma ezzel, hogy a döntő sajnos egy meccsen dől el, ezért is maradtunk valószínűleg mindkétszer alul...

Knob 2019.04.11. 13:22:46

@Spider81: Mondjuk nem tudom, hogy sértődött e, vagy sem, és én sem tudom, hogy mire lenne képes hosszútávon (itt most évekre gondolok), de lássuk be ez nagyon nagy baj! Azért, mert ezt tudnunk kellene, vagy ha Ők tudják, hogy semmire, akkor el kell adni! Ha meg jó játékosnak tartják akkor játszatni kellene. Gyakorlatilag már 2 éve zsinórban kihagyja az őszi szezon 2/3-át, mert Allegri szerint még nem jó. Aztán el kezd játszani és gólokat szerez, belövi a szabadokat, vagy legalább eltalálja a kaput (bocs Ronaldo), erre kirakja megint a csapatból. Én is zabos lennék a helyében, az tuti. És felesleges azzal jönni, hogy ez egy csapat sport, meg a klubbért kell játszani, erre csak annyit mondok, hogy Mandzukic hozzáállása is nagyon megkérdőjelezhető ha ebből indulunk ki.

2019.04.11. 13:34:15

@steven.h: Allegri jó előre tervezésben (meg jó taktikai szakember), de pontosan ez a probléma, amit írtál is. A BL-győzelemhez focizni kellene. Ha idén (is) elvergődnénk oda - ami nem lehetetlen, mivel nem sok meccsről van már szó - a keretünk meglenne hozzá. Nem tökéletes, de sokkal inkább megvan, mint a bekkeléshez.

steven.h 2019.04.11. 13:39:02

@Knob: Most Dybaláról beszélsz? Mondd már meg nekem légyszi, hogy mondjuk a 2017/2018-as szezonban, hogyan is hagyta ki az őszi szezon 2/3-át:
www.transfermarkt.com/paulo-dybala/leistungsdaten/spieler/206050/plus/0?saison=2017

Vagy mondjuk hogy 2016/17-ben miért hagyta ki az ősz 2/3-át:
www.transfermarkt.com/paulo-dybala/leistungsdaten/spieler/206050/plus/0?saison=2016

vagy mondjuk, hogy idén miért is hagyta ki az ősz 2/3-át:
www.transfermarkt.com/paulo-dybala/leistungsdaten/spieler/206050/plus/0?saison=2018

Mintha tényleg más meccseket néznének itt páran...

Vergilius1897 2019.04.11. 13:42:47

@Knob: Pont itt van a bökkenő. Gyakorlatilag a tavalyi torinói real elleni meccs óta zuhanórepülésben van. Nem azért kerül ki, mert nem akarja Allegri játszatni, hanem azért mert gyengén játszik. Ha meg a szabiknál tartunk 4-5 lehetősége is volt közvetlen a 16-os előteréből és minden próbálkozása sorfalba ment. Ehhez képest a visszavágón ő eltiltott volt, Pjanic visszatért Mandzu pedig duplázott madridban. Nálam nem kérdés, hogy most akkor ki való a nagy meccseken a csapatba. Azt megelőzően pedig, - ugyan a döntőről nem szeret az ember beszélni - de az első félidőben amikor még partiban voltunk Mandzu álom gólt lőtt és jól játszott, Dybala meg a pályán se volt

Knob 2019.04.11. 14:12:06

@steven.h: Jogos. Elnézést. Nekem folyamatosan az az érzésem, hogy kevés lehetőséget kap. Aztán lehet, hogy csak azért, mert eltűnik meccs közben és észre sem veszem, hogy ott van. Tényleg bocsánat, nem néztem utána, csak emlékezetből és a megmaradt hiányérzetemből okoskodtam.

Knob 2019.04.11. 14:13:56

@Vergilius1897: Ezt is aláírom, hogy gyengén játszik, de csak hogy tisztán lássak kérdezem, hogy kihez képest? Mert ha saját magához képest, akkor abban benne kell legyen az edző keze is. Vagy nem?

2019.04.11. 14:17:37

@Vergilius1897: Ha Allegri vész-kapusként számítana Dybalára és még ezen kívül is + feladatokat is adna neki, akkor még a mostaninál is gyengébb teljesítményt nyújtana. Kean még új, még viszi a harci szellem, de Dybalát is vitte még 2-3 éve, de sokszor olvastuk, hogy ne vállaljon annyi kockázatot, aztán meg új feladatkört kapott. Costát még tavaly is vitte ugyanaz a harci szellem, Alex Sandrót meg még bő 2 éve. És már egyiket sem. Ez mind egymástól független véletlen lenne? Bernának most van egy fellángolása, de nincs rá biztosíték, hogy megtartja a formáját. És mi a biztosíték rá, hogy Kean, Cancelo nem jutnak az előbb felsoroltak sorsára? Furcsa dolgok, biztosat csak egyet tudok: ha Dybala nyáron elmegy és jövőre egy focit játszó csapatban 20+ gólokat rúg, akkor k** ideges leszek, de meglepődni nem fogok. :-(

Azzaro10 2019.04.11. 14:34:20

Azért kicsit erős összehasonlítani Dybalat Mandzukiccal. Mostanában divat is lett szidni Dybalat, aláírom nem is alaptalanul mert valóban gyengébben játszik. De mond el légyszives hogy ha Mandzukic akkora spíler akk csatár létére mért képtelen gólt lőni. Persze lehet jönni a munkabírásával csak neki éppen nem az kéne legyen a dolga. Persze dícsérendő de utoljára szezon elején játszott jól azóta meg kb semmi és mégsincs annyira szidva plusz folyamat kezdő így is.

steven.h 2019.04.11. 14:54:38

@Azzaro10: Ha nekem szántad az írásod akkor alább a válaszom (eredeti kommentem is tartalmazza), ami pont azt írja le, hogy miért nem kellene Mandzukiccal hasonlítani Dybalat, és hogy miért is nem Mandzukic miatt nem játszik (érdekes módon tavaly mindkettő játszott, pedig még egy Higuain is itt volt):
"Dybala egy secunda punta, Mandzukic egy erőcsatár, Dybalat nem tudod betenni Mandzukic helyére bírkózni, hogy helyet csináljon Ronaldonak, Bernardeschinek.
Dybala helyett Bernardeschi játszik, teljesen megérdemelten, mivel mer váratlant csinálni, technikailag lehet kicsit gyengébb, de legalább van sebessége meg benne van egy olaszos vagányság. Dybalaban jelenleg csak körülményesség van, meg sértődöttség ahelyett hogy megmutatná mit is tud."

Tegnap nem játszott jól Mandzukic, de nem Dybala a helyettese hanem Kean, én őt raktam volna be, nálam Dybala ugyanúgy padozna az elmúlt hónapok mutatott játéka után.

@Dr. Grant: Én igazából azt gondolom, hogy egyetlen plusz feladata van, bár szerintem feladata volt, hoyg ő volt aki visszább lépett a 2 csatár közül, játékot kellene szerveznie, érdekes módon Bernardeschinek nem esik nehezére.

@Knob: Ugye mennyire jó dolog a kettős mérce? :) Ha Khedira észrevehetetlen a pályán, mindenki azzal jön, hogy mégis mennyit játszik, ha Dybala tűnik el, akkor az úgy rémlik, hogy nem is játszott :)

Knob 2019.04.11. 15:43:09

@steven.h: Az igazság az, hogy Khediraval soha nem volt bajom. Gyakorlatilag mikor idejött, az ég világon semmit nem vártam Tőle. De én azt látom, hogy akar, próbálkozik és néha össze is jönnek neki a dolgok. Még mesterhármast is szerzett már a szerencsétlen és nem egyszer duplázott is. Emellett nem látom annyira keservesnek, mint Matiudit.

Viszont ami a legnagyobb bajom szerintem Mandzukic-csal, az az, hogy agyon van ajnározva és mindenki azt az egy meccset hozza fel mellette, amikor a csapat gyakorlatilag összeomlott a második félidőre, vele együtt. Ő nem húzóember, nem nevezném fizikálisnak sem, hiszen ha csak csúnyán ránéznek már el is esik és hisztizik. Nálam mondjuk Costa tegnapi produkciója mutatja jobban a fizikai fölényt, mikor is szinte visszarántani sem bírták, csak futott és futott. A húzóember nálam pedig azt jelenti, hogy motiválja a csapatot, példát mutat és ezzel a társak is komolyabb koncentrációt mutatnak. A horvát csak széttárja a karját és értetlenkedik. Na ez nem motivál senkit. Erőcsatárnak én mondjuk pont Higuaint, vagy Suarezt nevezném, akiket azért nem volt könnyű fellökni és ha kellett Ők maguk csináltak helyet a lövéshez. Na most a mi "erőcsatárunk" nem lő kapura, meg sem próbál kapura fordulni. Összefoglalva nekem a gondom az, hogy ezt amit Ő csinál szinte bárki meg tudná csinálni, hiszen a meccsek egészét nézve, semmi kimagasló nincs abban amit csinál, vagyis semmi olyan amit más ne tudna. Sokan még a fejeléssel jönnek vele kapcsolatban, de szerintem ez a "kvalitása" nem szorul magyarázatra. Nagyjából annyira fejel jól az ellenfél kapuja előtt, mint amennyire Ronaldo a szabadrúgásokat rúgja. Az meg sajnos az én meglátásom szerint, hogy állandóan visszajár védekezni, a támadásaink esetében nettó emberhátrány, hiszen futni sem tud, se gyorsan, se folyamatosan.

Dybala esetében pedig azt hiszem a "nem akarom elfogadni, hogy szar" helyzet állt elő nálam. Nem hiszem, hogy elfelejtett volna focizni. Nem hiszem, hogy leszarja az egészet. Viszont azt még meg is érteném, hogy bár sokat játszik (mint kiderült), olyanokra konkrétan emlékszem, hogy egy meccsen szerzett 2 akciógólt és Allegri szerint sokat hibázott, de majd jó lesz ez. Ezzel nincs is baj, mert lehet, hogy igaza van, ezt Ő látja, de nekem is tele lenne a faszom, ha mindegy mit csinál sokszor csak kritikát kap a nyilvánosság előtt, de például Mandzukic és Matiudi vagy meg sincs említve, vagy agyon vannak dicsérve.

steven.h 2019.04.11. 16:00:18

@Knob: Értem amit mondasz, de két dolog van ami miatt Mandzukic maradt:
- lényegesen kevesebbet keres Higuainnál, még ha Ronaldo fizetéséhez mérve baromira kevés is a diffi, de diffi
- én úgy emlékszem, de javítson ki valaki ha tévedek, de Higuain pont Ronaldo miatt távozott a Realtól is, valószínűleg azért mert ő nem akart alájátszani, Benzema meg úgymond "beáldozta" magát.

Allegri pedig szerintem egyáltalán nem kezeli rosszul a Dybala helyzetet, így is azt érzem, hogy el van szállva magától.

NagyonJuve 2019.04.11. 17:27:25

@Vergilius1897: dybalán már a beállásakor látszott hogy nincs kedve játszani.

Il Principino 2019.04.11. 17:27:42

Lehet itt szidni bárkit a csapatból,de egy szezonban végig kirobbanó formát tartani még Ronaldo sem tud,sem Messi!!!Allegri mindig ahhoz nyúl,akire szüksége van az adott ellenfél ellen,ahogy a taktika éppen megkívánja..A lényeg,hogy valaki mindig tolja a Juve szekerét egy jó periódusával,legyen szó Dybalarol,Mandzurol bárkiről!Ezért is tart ott a csapat sikerességben ahol!

Rocky80 2019.04.11. 17:32:13

@Knob: kicsit más szemüveggel nézed Mandzukicot és ez torzít. Nálam pl. Dybalánál fordul elő ez a betegség. :D

Nem hiába csapatkapitány, nem hiába imádják a szurkolók és Allegri is; és nem hiába szeretem én is. Talán az egyik legjobban a csapatból.

Mandzukic maga a spirito: ahogy csúszik-mászik és amennyit dolgozik a csapatért, az példa értékű.

Az meg már idejét múlt megközelítés, hogy egy csatár dolga csak az, hogy gólt szerezzen. Giroud a világbajnok francia válogatott csatára volt hasonló szerepkörben és egy gólt sem rúgott ha jól emlékszem; mégis kulcsszerepe volt a sikerben.

Ha Allegri ezt várja tőle és megoldja, akkor hol itt a gond? A gólokat megrúgják mások.

JuveWinC 2019.04.11. 18:58:19

@steven.h: Tényleg mintha más meccseket néznénk... Dybala idén eddig Alex Sandro és Pjanic (37) után a legtöbb (36) meccset játszotta idén. Persze sokszor csak csere volt, de erről is ő tehet. Szeretem én is nagyon az argentint, még mindig bízok benne, de Allegri igenis próbálja játszatni. Sajnos viszont ebben a csapatban nincs posztja: 4-3-3-ban Berna sokkal veszélyesebb a szélen, erre most visszatért az őrdöngős DC is, aki sokkal nagyobb lendületet tudott hozni. 4-2-3-1-ben pedig trequartistaként megint nem az igazi.

delpi0823 2019.04.11. 19:07:01

@Rocky80: Lehet szeretni nem szeretni, de a tegnapi teljesitmenye egy nagy nulla volt ez teny.Azert hosszutavon Mandzukicra mar nem kene szamitanunk ha van egy Costa,Kean,Dybala 3asunk,de ha Allegri marad az edzo akkor egesz biztos nezegethetjuk a horvat tankot meg egy jo idejig......

Rocky80 2019.04.11. 19:18:07

@delpi0823:

Mandzukicnak az utolsó meccse, Dybalának meg az utóbbi fél éve.

Rocky80 2019.04.11. 19:18:44

De lehet keveset mondtam.

Génmanipuláltházikecske 2019.04.11. 19:27:07

@Rocky80: Ráadásul Giroud még lassabb mint a Horvát tank....

delpi0823 2019.04.11. 19:35:00

@Rocky80: Hat azzal is hogy Mandzukicnak az utolso meccse......

2019.04.11. 20:01:29

@steven.h: Szerintem Dybalának sem esik nehezére. Egyszer sem reklamált emiatt, pedig biztosan látja, hogy ebben Bernadeschi is sokkal jobb nála. És nyilván azt is tudja, hogy neki nem ez a legnagyobb skillje, sőt talán még azt is, hogy van amiben a csapatban legrosszabb esetben is a második legjobb lenne/lehetne. Mert ezt már bizonyította. Hacsak teljesen el nem ment az önbizalma is.

2019.04.11. 20:07:27

@steven.h: @Knob: A Mandzikuc-dologhoz én annyit akarnék hozzátenni, amit már korábban is leírtam. Szívesen megnézném, hogy Allegri úgy kezeli 1-2 hónapig, mint Dybalát.
Padozzon meccseket, hozza le 50-60. perc között, tegye be középső védőnek, ilyesmik. Meg merné csinálni? És Mandzukic elviselné-e? Mert nekem nem az a bajom, hogy itt van (ha már az az indok, hogy olcsóbb, mint Higu), néha hasznos is lehet a csapatnak. Hanem az, amennyire kivételez vele Allegri. Szinte olyan, mintha félne tőle, ezáltal neki mindent szabad lenne.

Vergilius1897 2019.04.11. 20:09:13

@Dr. Grant: Szerintem Sandro nem egy jó példa, ő a Bl döntő után menni akart a Chelseabe aztán Alves, Bonu távozása után sok lett volna, ha eladjuk. Itt lett tarva, azóta tart a mélyrepülés. Costa pedig ősszel elrendezte magát a köpéssel a sérüléssel és azóta is autóbaleset, újabb sérülések. Hozzáteszem az Ajax ellen remekül állt be.

És akkor Dybi: 2-3 éve Dybala volt a nagy remény, a Tevez utód. Pogba játszótársa. Pogba ment, jött Pjanic-Higuain-Dani Alves (csúcsformában). Velük együtt is meg tudott élni, de jóval kevésbé, mint mikor egy Pogbara irányult a figyelem, aki el tudott vinni 2-3 embert is a támadó harmadban, Dybala pedig szabadabb területekhez jutott. Tavaly elvesztette Alvest az oldaláról, a kp gyakorlatilag felbomlott és Dybala is elindult a lejtőn. Lehetett volna vezér, de nem tudott azzá válni. Legjobb eredménye egy gól a Spurs ellen és ennyi. Az én meglátásom szerint egyetlen egy baja van, nincsenek meg azok a játékosok akik az oldalán tehermentesítenének. Nincs a kp-n egy Pogba, akire kiváltanak sokan. Nincs egy Alves aki konzisztensen lefedné parádés teljesítménnyel a jobb szélt (Cancelo hol klasszis szintet hoz, hol De Scigliot tennénk be a helyére - ez sokat mondó).
Ahogy mondják sokan, elvileg vissza kellene lépnie szervezni, viszont ha ő visszalép, akkor elől vannak kevesen, ha feljebb játszik nincs kapocs a kp és a csatársor között viszont a kelleténél több ember tud rá figyelni. Itt pedig akkor kijönnek a hiányosságok azzal, hogy egy lábas, hogy lassú és könnyen elnyomható.

A helyzet az, hogy jelenleg 2 olyan ember van a támadósorban akiknek szükségük van arra, hogy levegyék róluk a terhet az egyik Ronaldo a másik Dybala és ez sok. Mert amíg CR így vagy úgy de legalább a kapu elé jól jön, addig Dybi csak szenved. Ezért játszik Berna, őt nem kell tehermentesíteni, gyors, agilis, meg tud harcolni a labdákért. Totál ellentettje Dybalanak.

Szerintem a jelen keretben nem lehet neki megfelelő posztot találni és ez abszolút edző független

2019.04.11. 20:19:24

@Vergilius1897: Végül is a kérdésemre válaszoltál. Szerinted véletlen egybeesés, mert ha mindegyikükre egyéni magyarázatot keresel, az ezt jelenti. Oké, de én nem tudok hinni a sok véletlen egybeesésben, mert ez nem logikus. Ahol a kivétel az, aki nem veszti el a játékát, ott valami nem kerek. Ha fordítva lenne, az más lenne.

del pipi 2019.04.12. 07:26:12

@Rocky80: igen keveset mondtál ugyanis a két búbánatos játékos közül az egyik (és az egyik kedvencem) Mandzukic akimár jó ideje csak levelezőn van a pályán, így akár Dybi is játszhatna. De ha már Kean a horvát alternatívája akkor inkább őt kell elszabadítani.

del pipi 2019.04.12. 07:35:13

@Vergilius1897: Ez nem edző független! Először is rotálni kéne a csapatot, egy példa : én már rég megnéztem volna egy Dybala Kean duót a pályán, lehet hogy sokkal érdekesebb lenne persze úgy hogy megvannak támogatva ( Berna Costa Spina ) és Dybala nem jöhet vissza a mi tizenhatosunkig védekezni és labdáért csak néha.

Knob 2019.04.12. 08:22:47

@Vergilius1897: Az igazság az, hogy igazad lehet, viszont én még mindig azt mondom, hogy egy játékos nem felejt el hirtelen focizni. Maximum kiég, vagy lassul mikor el kezd idősödni, de Dybala még a "tökéletes" kort sem érte el. Viszont ha nincs keresztszalag szakadás, vagy nem lett hirtelen 40 éves, akkor itt csakis a morális és mentális gondok lehetnek, amik viszont lássuk be nagy részt (a legnagyobb részt) az edző felelőssége, és esetleg problémája, amit tudni kell kezelni és nem leszarni, vagy éppen félretenni. Egy olyan meccsre konkrétan emlékszem, mikor Mandzukic nem volt a pályán, lecserélték és a Dybala Ronaldo kettős volt csak elől. Elképesztően tetszett, amit Ők ketten csináltak! Ment a kényszerítő, rövid, lapos boka passzok egymásnak, volt 2-3 olyan pillanat, amikor mondtam is a páromnak, hogy ezt a mozgást nem hiszem el, hogy nem gyakorolták edzésen. És talán az volt az a pillanat, amikor tudatosult bennem, hogy Mandzukicon és Matiudin kívül talán mindenki más tudna szép és eredményes játékot játszani, csak engedni kellene.

Knob 2019.04.12. 08:35:37

@Rocky80: Persze, ez is a foci szépsége, hogy nem objektív. Viszont az, hogy tök feleslegesen csúszik-mászik, az nálam nem erény. Az, hogy 4-5. számú csapatkapitány, gyakorlatilag ez a "ha nincs ló, jó a szamár is" dolog. Ha jól emlékszem mikor kezdett Dybala és Mandzukic, akkor Dybalán volt, és még Khedira is Mandzukic előtt van, Bonucci pedig csak azért nem, mert az ultrák rágyújtanák Allegrire az autóját. Szóval ez nem jelent semmit az ég világon. Az igaz, hogy már nem csak az a dolga egy csatárnak, hogy gólt szerezzen, de ezen képesség nélkül még mindig nem csatár valaki. Vagy akkor ennyi erővel Chiellini is csatár, sőt szinte mindenki. Nem akarok senkit megbántani, de az Isten szerelmére, akinek van 2 lába és tud járni az el tudja látni ezt a feladatkört amit Mandzukic. Akkor már miért nem lehet kipróbálni olyan játékost a helyén, vagy akár más felfogásban, más játékost, aki azon kívül, hogy nézi amint a labda elgurul tőle 50 centire, mondjuk el is éri azt, vagy mikor utolsó emberként megkapja a labdát, nem fordul azonnal a kapunak háttal és rúgja vissza azt. Van alternatíva, és ez a bosszantó, bár így leírva, ez valóban lehet, hogy Allegri sara, ez a szerencsétlen meg örül, mert a nulla tudással talált egy edzőt akinek ez pont elég. Már a beadáskor a védők szinte fel sem ugranak vele fejelni, mert tudják, hogy kb. 10%-os pontossággal találja el a kaput fejjel!

steven.h 2019.04.12. 08:46:47

@Dr. Grant: Szerintem két évvel ezelőtt Higuain miatt kirakta a balszélre, szólt is egy szót is Mandzukic? Nem, lerakta kb élete teljesítményét, küzdött, hajtott.
Dybala ehhez képest mit csinál? Mélabús arccal, motiválatlanul szarik az egészbe második legjobban fizetett játékosként, 10-es mezzel a hátán. Nálam ez veri ki a biztosítékot, mert én mindig védtem, de ez felháborító. Kezdjen akkor Bernardeschi, játszon Kean, jöjjön Chiesa és haljanak meg a pályán a mezért, nem érdekel

Knob 2019.04.12. 09:38:24

@steven.h: Már ne is haragudj, de ez így nem kerek! Valóban kitette bal szélre Mandzukicot Allegri és ne úgy adjuk elő, hogy Ő lett a világ legjobb bal szélsője. Saját magához képest, kimagaslót nyújtott, az azon a poszton töltött utolsó jó pár meccsén. Viszont emlékezzünk, hogy az első jó pár alkalommal csak csereként ugrott be oda és lássuk be, nem is volt túl fasza. Viszont Dybala esetében sajnos nagyon nem ez van, vagyis mi szurkolók nem ezt látjuk. Dybala 1,5 éve kb. 6 különböző szerepkörben játszott már. Minden szaros alkalommal kezdőként kapott szerepet az új szerepkörökben, ahol (láss csodát) nem ment neki. Jééééé!!!!! Erre a következő 3 meccsen bebaszta 10-15 percekre, sokszor másik szerepkörben, mint ahol előzőleg szerepelt. Aztán mindig az a duma, hogy jó lesz ez, jó lesz ez. De gyakorlatilag mindegy mit csinál a kis argentin, az Allegri szemében mindig is a "jó lesz ez, jó lesz ez" kategória marad. Ezt a helyzetet Te is unnád, főleg mikor a vak is látja, hogy jobb lehetne, mint azok akik még mankóval is kezdenek.

A másik ami nagyon nagy különbség a kettő helyzet között, hogy Mandzukic sem hülye vagy legalább is az ügynöke biztos nem. Mikor Allegri felajánlotta neki a bal szélső posztot (mert ott akkor emberünk sem volt) két lehetősége marad. Vagy igent mond, vagy elmegy egy harmad osztályba és ott elsüllyed, vége a karrierjének. Na most Dybala fiatal és tehetséges, viszont mint olyan, szüksége van a mentális megerősítésre, ahogyan szinte mindenkinek. Del Pierro a könyvében is leríja, hogy az edzők hogyan segítettek neki túl lenni egy-egy szar perióduson még fiatalon. Neki is kellett, meg is kapta, és tudjuk mi lett. Az nem támogatás, hogy majd jó lesz ez! Éveken keresztül! Amúgy Kean ugyanígy fog járni, mert Ő csak jó lesz ez kategória Allegri szemében, mert nem Mandzukicnak hívják, aki lássuk be, már csak jó volt, egy kis ideig.

steven.h 2019.04.12. 09:54:29

@Knob: Azért egy Bayern Münchent és Atletico Madridot megjárt, BL győztes (gólszerző), VB ezüstérmes játékost ne kezeljünk már úgy, mint valami harmadrangú senkit. Ő hajlandó volt alárendelni magát a csapat érdekének, megtett mindent amit tőle telhető volt, sehol nem írtam, hogy annyira aranylabdás teljesítmény volt, azt mondtam élete szezonját hozta, szerintem ez pont azt jelenti hogy magához képest.

Dybala másfél éve mindig más szerepkörben? Ezt azért részletezhetnéd, mert szerintem összesen 1 új szerepköre volt, 4-3-3-ban szélről kellett volna indulni, azon kívül vagy secunda puntát játszott (amit az első évében játszatott vele Allegri), vagy trequartistát, amit a 4-2-3-1-ben is játszott, ez hol 6 különböző szerepkör? Miben különbözik az hogy 4-2-3-1-ben játszol a csatárok mögött, mint az, hogy 4-3-1-2-ben kell?

Az meg hogy Allegri mit mond a sajtó előtt, az minősíti, hogy hogyan bánik a játékosokkal, meg hogyan támogatja őket? Szerintem eddig az mindig őt igazolta az idő (Bentancur lassabb beépítése, Dybala első éves beépítése)
Érdekes módon Bernardeschinek nincs gondja Allegrivel, Ronaldonak sincs és Pogbának se volt soha, csak Dybalanak, mert most nem róla szólnak hírek és nem vele van tele a sajtó.......

del pipi 2019.04.12. 10:02:02

@Knob: Sok mindenben igazad van de azért pl én nem azok közé tartozom aki könnyen felejt vagy egy témát lesarkosít, így most ezért meg kell védenem Mariot hogy ő is letett már bőven a Juventus asztalára. Viszont abban meg teljesen igazad van hogy az utóbbi időben vele is csak egyel többen vagyunk,(vagy kevesebben?) Tehát az is lehet még problémája Dybusznak hogy ezt ő is látja még sem ő játszik arról nem is beszélve hogy a Kean-nek is sokkal több lehetőséget kéne adni mert kurva jó, és ő futással ellensúlyozza azt amit a Mandzu birkózással. Arról nem is beszélve hogy a Dybala magasan a legjobban passzoló játékos a csapatban és könnyebb mozgó célponttal játszani mint egy statikussal. Tehát a horvátnak sincs sok keresnivalója a kezdőben ha az utolsó 10 meccset nézzük igaz @Rocky80? Ha igaz az a holnapi összeállítás akkor meglátjuk igazam volt-e vagy sem.

del pipi 2019.04.12. 10:19:39

@steven.h: Ahhoz neki is jobban kéne futballozni hogy a hírek róla szóljanak! Amúgy meg a szét hypolt Bernának az a nagy szerencséje hogy a kis argentin nem gödörben hanem árokban van mert ha úgy játszana mint csak tavaly akkor most ő ülne a cserepadon. És az igaz hogy most jobb formában játszik és neki is kell ezért játszania de kategória különbségek vannak.

babo0410 2019.04.12. 10:26:50

@JuveWinC: Rohadtul egyet kell értsek. Ráadásul láttam egy adást a Youtube-on, ahol, egy komoly, Olaszországban gyerekekkel foglalkozó szakértő elemezte az Atletico elleni két meccsünket, és teljesen mást látott, mint itt a sok önjelölt szakértő. És ő azt is kifejtette, hogy a játékunk a két meccsen pont ugyanaz lett volna, csak az elsőn nem jött be, nem a megfelelő emberek játszottak, a másodikon már Allegri jól tudta kiknek kell kezdenie. Most is ugyan ez lesz.
Én azt láttam, hogy akarunk támadni, gólokat szerezni, de sajnos a védelem és a középpálya nagyon eltávolodott egymástól. Az Ajax nagyon okosan játszott, és a csapatrészeket ügyesen széthúzta, így nehezen jutottunk előre. Majd a visszavágón ezt javítja Allegri, és tovább megyünk. Szerintem Allegri remek edző, remélem még egy darabig itt lesz.

steven.h 2019.04.12. 10:42:34

@del pipi: Szerintem nincs kategória különbség. Dybala technikásabb valamivel, Bernardeschi gyorsabb aggresszívebb. Mindketten pont ugyanannyira egylábasak, emiatt sokszor forgolódnak. De Bernardeschi bármennyire is gödörbe lenne, legalább küzdene és meghalna a pályán, ilyet Dybalától mikor láttunk utoljára?

Ráadásul a két játékos helyzete is hasonló, mivel több pozicióban is játszottak már, a különbség annyi hogy Dybala rendre kezdő volt, Bernardeschinek meg meg kellett ezért küzdeni. Most fordított a helyzet, és Dybala ahelyett hogy küzdene, akarna, beleszarik.

2019.04.12. 10:53:21

@steven.h: Ez azért messze nem azt jelenti, hogy ugyanúgy kezelte. Én nem igazán csodálom, hogy nullázódott szerencsétlen Dybala.

Itt a lényeg, erre céloztam én is:
"Knob 2019.04.12. 09:38:24
@steven.h: Már ne is haragudj, de ez így nem kerek! Valóban kitette bal szélre Mandzukicot Allegri és ne úgy adjuk elő, hogy Ő lett a világ legjobb bal szélsője. Saját magához képest, kimagaslót nyújtott, az azon a poszton töltött utolsó jó pár meccsén. Viszont emlékezzünk, hogy az első jó pár alkalommal csak csereként ugrott be oda és lássuk be, nem is volt túl fasza. Viszont Dybala esetében sajnos nagyon nem ez van, vagyis mi szurkolók nem ezt látjuk. Dybala 1,5 éve kb. 6 különböző szerepkörben játszott már. Minden szaros alkalommal kezdőként kapott szerepet az új szerepkörökben, ahol (láss csodát) nem ment neki. Jééééé!!!!! Erre a következő 3 meccsen bebaszta 10-15 percekre, sokszor másik szerepkörben, mint ahol előzőleg szerepelt. Aztán mindig az a duma, hogy jó lesz ez, jó lesz ez."

2019.04.12. 10:59:53

@steven.h: Lehet, hogy az a szerepkör kicsit kevesebb, de a lényegen nem változtat.
Az meg nem túl szerencsés szerintem, ha pont mostanában hivatkozol Dybala motiválatlanságára, meg Mandzukic küzdeni akarására. Jelenleg pont fordított a helyzet.

Knob 2019.04.12. 11:13:26

@steven.h: Az első bekezdésedre reagálva: Ha szeretnéd, a hétvégén összeszedek Neked kb. 30 olyan játékost csak az elmúlt 10-15 évből aki egy semmirekellő béna pöcs, de játszott a karrierje során legalább 2 nagy csapatban és még érme is van hozzá.

A második bekezdés: Valószínűleg rosszul fogalmaztam. A poszt szerint én személy szerint 4-re emlékszem eddig. Befejező csatár, secunda punta, jobb szélső, trequarista. Szerepkörből pedig kb. 6-ra. Ezt úgy értem, hogy nem csak látszott, hanem Allegri meg is mondta, hogy most elő kellett készítenie, nem mehetett fel befejezni, vagy a szélre beadni, csak középen előkészíteni. Volt, hogy gyakorlatilag középső középpályást kellett játszania, szinte box to box középpályást, stb. Na így értettem.

A harmadik bekezdés: Bernardeschinek még nincs gondja. Maradjunk ennyiben. Pogbának meg ki tudja, hogy volt e, hiszen az első adandó alkalommal hazament. Ronaldo meg...ki van nyalva a segge, persze, hogy nincs gondja, menj már, milyen példa Ő ide?

steven.h 2019.04.12. 11:14:49

@Dr. Grant: Jelenleg mindkettő egy kalap sz*r, Dybala motiváltsága miben nyilvánul meg? Mert én baromira nem látok rajta semmi olyat, ami azt mutatná, hogy ő küzd a helyéért.

BTW szerintem nem változtat a lényegen, mivel egyedül a szélről való indulás az új szerepkör, minden más poziciója, amiben játszatja Allegri nem újdonság neki, mégse mutat semmit egy YB ellene mesterhármason kívül.

Egyébként igazán alátámaszthatnátok azt is, hogy hogyan jön ki a kezdőként kapott szerepet mindig új szerepkörben, majd következő 3 meccsen bebaszta 10-15 percre, mivel ilyen sorozata a transfermakt szerint nincs, egész ősszel maximum a rotáció miatt pihent, amit meg mindenki követel Allegritől.

Knob 2019.04.12. 11:20:02

És még amit hozzátennék. Nem védeni akarom Dybalát, hiszen nincs szüksége erre. Amit akartam ezzel, az az, hogy nem vagyok meglepődve ha motiválatlan, és mentálisan sokszor nincs kész a játékra, hiszen amikor 60 percig jól játszik, gólt vagy gólokat szerez, akkor lehozza és utána 2-3 meccsig sem játszik 90 percet. Viszont ha már itt tartunk, igaza van Dr. Grant kollégának. Mandzukicnak mi a magyarázatra erre a nagy rakás szarra, amit az elmúlt kb. 10 meccsen focinak nevez? Motiválatlan? Miért? Fáradt? Jelezze és pihenjen. Vagy mi?

Knob 2019.04.12. 11:22:30

@steven.h: 1 perccel a Te írásod előtt elmagyaráztam mire gondoltam a szerepkör dologgal.

Rikoo 2019.04.12. 11:54:16

@steven.h: Egyetértek. Rohadtul unszimpatikus Dybala viselkedése és nehogy már Allegri legyen a hibás azért, mert Bernardeschi kiszorította őt a kezdőből teljesen jogosan.
Az olasz harcolt ezért mindig, mikor játéklehetőséget kapott és fejlődött.
Dybala ezzel szemben hisztizik és egyre sz@rabbul játszik.
Egyébként itt mindenki jön azzal az egy meccsével, hogy mire képes.:D
Hát ez egészen nevetséges. Mindenkinek vannak jó meccsei pályafutása során amit ki lehet emelni.
Akkor ellenpéldának ott vannak Dybala Real Madrid elleni meccsei. Hát azok egészen botrányosak voltak.
Szerintem ez a fejezet lezáródott, játszon jól máshol, őszintén kivánom neki.
A Juventus pedig találjon helyette egy olyan játékost aki 19-20 éves és világsztár lehet belőle, nem olyan mint Dybala. Hanem igazi klasszis.

del pipi 2019.04.12. 12:11:21

@steven.h: a különbség az eladási árban megmutatkozik az egyik 50 a másik 100 kb .@Rikoo: Az még nem lefutott hogy világklasszis vagy sem, ja és én nem egy meccset emelek ki hanem három szezont, ez a negyedik nálam is fáradt, de nehogy már az edző ne legyen hibás? Ha fociztál három percnél többet akkor ezt te is érzed hogy ez a formahanyatlás egy kicsit sántít nem? Nem mondod nekem hogy a Dybala kitalálta hogy ezt a szezont szar focival és hisztizéssel fogja kitölteni meg unszimpátiával?

2019.04.12. 12:27:47

@Rikoo: Ha ez ilyen egyszerű lenne, akkor a 17-18-as bajnokságban nem lett volna házi gólkirály 22 góllal.

2019.04.12. 12:33:44

@steven.h: Ja, csak az egyik jelenleg motivált, a másik meg lézeng. Miben nyilvánul meg? A hajtásban. Mi másban? Gondolom nézted, hogy szállt be az ATMA ellen is csereként? Pedig ott lett volna oka sértődötten lézengeni...

"BTW szerintem nem változtat a lényegen, mivel egyedül a szélről való indulás az új szerepkör, minden más poziciója, amiben játszatja Allegri nem újdonság neki, mégse mutat semmit egy YB ellene mesterhármason kívül." - Szóval ezek szerint ha ismeri a kapusposztot, ott is jól kellene teljesítenie?

steven.h 2019.04.12. 12:38:50

@del pipi: Amíg egy egyeneset rúgó játékosért is kifizetnek 100 milliót addig elég nonszensz azzal jönni, hogy kinek mennyi az eladási ára. Dybala rajta volt a hypevonaton az elmúlt években, legalább annyira mint Pogba, Bernardeschi nem, mégis én az olaszt tartom sokkal előrébb jelenleg.

@Knob: Bocs, azt nem láthattam, mivel valószínűleg én is a kommentemet írtam. Igazából ebben a mederben teljesen felesleges folytatni az eszmecserét, így ha megengeded megfordítanám a dolgot. Véleményed szerint az általad vázolt 6 szerepkörből Dybala az "elméleti tudása, képességei és játékintelligenciája" (azért tettem idézőjelbe, mert idén ebből semmit nem látunk sajnos), melyik szerepkör az amiben ne tudott volna villantani?
Mert szerintem mindben le tudott volna tenni klasszis teljesítményt, még ha az csak kulcspasszokban is nyilvánul meg nem gólban, ha AKART volna, de NEM AKAR és ez a legnagyobb gond, mert egészen biztos vagyok benne, hogy zavarja hogy Ronaldo került középpontba és nem hajlandó megerőltetni magát, hogy mellette csillogjon.

Plusz én nem hinném, hogy Allegri ennyire ne ismerné a játékosai képességét, hogy mikre képesek.

steven.h 2019.04.12. 12:42:16

@Dr. Grant: Értem, tehát megint vegyünk ki egy meccset és az vetíthető az egész szezonra.

Másikra meg lásd eggyel fentebb a kommentem. Nyilván ugyanaz a támadóharmadban más pozicióban lenni, mint csatárként beállni a kapuba. Ezeket a kérdéseket komolyan nem értem, hogy gondolhatjátok komolyan... Részemről lehet inkább be is fejezem, mert érdemben semmit nem tudtok reagálni...

del pipi 2019.04.12. 12:47:17

@steven.h: Neked van mindenben igazad!

2019.04.12. 12:55:02

@steven.h: Ezt hívják példának, amit Te is kértél. :-D És nem szükséges, mert ugyanezt több meccsre is el lehet mondani. Másrészt Mandzukicnál is ilyen kiragadott példák szoktak lenni.

Ezek szerint nem értetted az élcet. Persze, hogy nem kérdeztem komolyan. Arra céloztam vele, hogy attól még, hogy ismer egy szerepkört, attól még lehet előnytelen neki. Te sem gondolhattad előtte komolyan, hogy a "16-osunktól labdafelhozó kisfiú" és hasonló előnytelen szerepköröktől/után várható el tőle bármi. Mert ez az igazi baklövés, nem a szélről indulás. És azt is leírtam korábban, mi az a szerepkör, ahol eredményes lenne.

Allegrivel pedig nem az a baj, hogy ne ismerné a játékosai képességeit, hanem az, hogy sokszor lesz@rja, hogy emlyikük miben jó, mert neki saját elképzelései vannak.

Rikoo 2019.04.12. 13:04:14

@del pipi: Nyilván nem. De eddig jelentősebb vetélytársa sem volt. Most van. Az argentín válogatottban sem véletlenül nem játszik.
Nekem nincs semmi bajom vele, kedvelem a játékstílusát, de a viselkedése egyszerűen unszimpatikus.
Illetve rohadtul túlhypolt aki a legtöbb nagy meccsen a leggyengébbek között van.

Rikoo 2019.04.12. 13:05:24

@Dr. Grant: Igen volt egy jó ősze. Inkább a 17-18-as BL szezonról kellene beszélni, tudtommal a BL fontosabb a Juventusnak.

del pipi 2019.04.12. 13:08:48

@Dr. Grant: Erre mondtam hogy egy csökönyös öszvér

del pipi 2019.04.12. 13:20:14

@Rikoo: Mivel mindig olvasom a kommenteket meggyőződésem hogy te csak szimpátia -unszimpátia alapján nyilatkozol így nehéz beszélgetnünk, vigyél bele egy kis objektivitást, látod én is megtudom mondani hogy kurvára zavar ha valaki sértődött vagy nem mutatja meg ha van rá lehetősége, és azt is mondtam hogy a Dybalán kívül más igen szarul játszó játékosokkal sokan nagyon megengedőek ITT , nem baj mindegy mi történik majd megtaláljuk D-t

steven.h 2019.04.12. 13:21:52

@Dr. Grant: Tőled is csak azt tudom kérdezni, hogy ha pusztán Dybala kvalitásait nézzük (amiből jelenleg semmit nem mutat), melyik szerepkör az, amelyikben ne tudott volna csillogni egy kis plusz akarással meg alázattal?
Nekem egyébként semmi bajom Dybalával én nagyon kedveltem mikor idejött, de ez a mostani viselkedése (úgy hogy CSK helyettes és a legtöbb meccsen játszott) vérlázító.

Knob 2019.04.12. 13:23:25

@steven.h: Igazad van és abban is, hogy úgysem tudjuk meggyőzni a másikat. De mivel feltettél egy kérdést, így válaszolok is, ha nem is érdemben, de igyekszem. A középső középpályás szerepkör nem neki való, az tuti. A jobb szélről befelé mozogva a 16-os előtt tud gólhelyzetet teremteni magának és ha nem is akarok nagyítani azokból a helyzetekből nagyon nagy részt el is találja a kaput. Közvetlen a csatár mögött lenne talán a leghasznosabb, de csak egy olyan csatárral előtte aki csatár. Mármint igazi csatár. Akivel lehet kényszerítőzni, együtt mozogni a kapu irányában, akinek jó az induló sebessége és hajlandó, illetve le is tud fordulni a védőkről. Ezzel együtt a leghasznosabb akkor lenne, ha a játék alakulásával együtt tudná kivel változtatni a posztját a secunda punta és a jobb szélső között. Mondjuk Ronaldo felőlem maradhat a balon, Ő ott szeret és ott is a legjobb. A jobb oldalon Bernardeschi-vel szerintem pár edzés után már meglehetne a "kémia" és ha elől tényleg lenne egy csatárunk....na akkor szerintem mindenki elég motivált lehetne és persze nem tudom, de szerintem kellően eredményes is. Szegény Costat kihagytam, de a rotáció nevében Ő is juthatna szerephez.

Illetve abban van igazad, hogy valószínű már nem akar Dybala semmit, de erre írtam, hogy nem vagyok meglepődve ezen. Nem értek ezzel egyet, de Ő is tudja, hogy ha itt nem változik valami, akkor mehet még olyan helyre ahol az Ő érzete szerint megbecsülik és bőven van még ideje.

Rikoo 2019.04.12. 13:26:46

@del pipi: Egyáltalán nem így gondolom. Nekem nincs bajom vele, objektívan látom, hogy amerre az élfutball változik ott neki nincs helye.
Nincs se gyorsasága, se fizikai ereje, pedig pont ezirányba változott a legtöbbet az elmúlt 5 évben a topfoci. Arról nem is beszélve, hogy drasztikusan nőtt a tempó ezidő alatt, neki pedig sosem volt erőnléte.
Elismerem a képességeit, tényleg sokszor képes látványos technikai dolgokra, de ő nem jó irányba változott ezidő alatt, miközben ez a sport évről évre változik.

Knob 2019.04.12. 13:27:31

@steven.h: Na jó, én is kérdeznék. Mondj légy szíves 1 olyan kvalitást, amit Mandzukic mutat mostanában? És az nem ér, hogy ácsorgunk és lökdössük a védőket, mert bár nem ismerlek, de ez benned is megvan, az tuti.

steven.h 2019.04.12. 13:36:41

@Knob: A gólpassza szép volt Keannek fejjel, valamnint a Milan ellen rengeteget dolgozott a csapatért, de azon kívül semmit, nem is játszatnám, ott van Kean én őt tenném be, főleg mivel a bajnokság már eldőlt. De teljesen mindegy, hogy mit gondolok a jelenlegi Mandzukicról, mert nálam nem Dybala az alternatívája, plusz én mindössze annyit jegyeztem meg, hogy egy BL győztes Bayern München alapemberét huszadrangú senkinek beállítani erős, nem azt hogy mostanában hogy játszik, mert szar formában lévő játékosunk van most elég (Cancelo, Sandro, Dybala, Mandzukic) akit lehetne szidni.

Rikoo 2019.04.12. 13:39:04

@steven.h: Egyetértek, felesleges összehasonlítani a horvátot és Dybalát, mert nem egymás alternatívái.
Kean lenne az, de ő csak most kezdett el kibontakozni, remélhetőleg sikerül klasszisnak lennie a jövőben a Juventusnál.

del pipi 2019.04.12. 13:45:41

@Rikoo: Majd szét kokszolják a Realnál azt felgyorsul és szériázik 100-al! Remélem nem azt akartad mondani hogy a blsz3-ban a helye?

steven.h 2019.04.12. 14:07:42

@Knob: Bocs, nem reagáltam a Dybala kommentedre. Itt nem fog semmi változni, én nem Allegriben látom a hibát és, bár ez magánvélemény, szerintem nem is vele van baja Dybalának, hanem a klubbal.
Tavaly ráaggatták ezt a Dybala Mask faszságot, vele volt tele az instagramm, facebook stb és ezzel az egoja jól el is szállt, amivel addig nincs gond míg ő van a középpontban, most jött Ronaldo és róla szól minden, ettől függetlenül nem tudom elfogadni ezt a viselkedését, mert erről nem a csapat tehet, nem a csapattársai és nem is az edző. Cserébe ezzel az edzőnél és a szurkolóknál veri ki a biztosítékot, mert nem viselkedhet így egy profi, főleg, hogy nem egy Matuidi miatt szorult háttérben mondjuk ezeken a csatornákon

Knob 2019.04.12. 14:29:13

@steven.h: Mondjuk én nem vagyok fent semmilyen közösségi oldalon, és nem is voltam, talán pont ezért nem akarom elhinni, hogy azért, mert idejött Ronaldo, hirtelen leszarom. Ha ezzel baja lenne, vagy lett volna, akkor már a nyáron ment volna a picsába. Lett volna hová, az tuti. Azt pedig mindenki tudta, hogy Ronaldora fog figyelni mindenki, hiszen eddig is így volt. Illetve én nem Mandzukic alternatívájának szánnám Dybalát, hanem hiszem, hogy ha egy csatár játszana előtte, akkor neki is jobban menne. Nagyon sok esetben passzol Mandzukicnak és csak azért nem lehet kulcspassznak nevezni, mert a horvát elbassza az egészet. Vagy visszapasszolja hátra a picsába, vagy elveszíti. Ha olyan ember állna ott aki hajlandó kapura fordulni és még a labdát is le tudja kezelni, aztán legalább megpróbálja ellőni, akkor Dybalának lenne meccsenként vagy 10 kulcspassza, amiből ki tudja, egy korrekt centerrel lenne 1-2 gólpassz is.

Knob 2019.04.12. 14:31:01

@Rikoo: Nagyon jó lenne, ha így lenne, én is ebben bíznék, ha a horvát elmenne. De így, Keant is el fogjuk veszíteni, főleg ilyen ügynökkel a vállán. Nem fog még 2-3 évet nézelődni a padon, mikor már most csörög Raiola telefonja, ebben majdhogynem biztos vagyok.

Knob 2019.04.12. 14:36:34

@steven.h: Illetve még egy dolog. Az nem kvalitás, hogy 10-15 meccsenként eltalálja a labdát fejjel jó helyre, vagy az, hogy 2 évente megpróbál ollózni egyet. Kvalitás az lenne, ha abból a meccsenként 10-15 beadásból legalább 5-öt el tudna fejelni veszélyhelyzetet teremtve az ellenfél kapuja előtt. Igen, lehetne szidni sok szar formában lévőt, de a baj az, hogy azokat le is ülteti a mester a picsába, kivéve Mandzukicot. Még a szerencsétlen Matiudit is le tudta ültetni kb. 3 zsinórban nagyon alja meccs után. És mielőtt még valaki szóvá tenné...IGEN! Van Mandzukicnak és Matiudinak is alternatívája, vagyis lehetne.

steven.h 2019.04.12. 14:38:35

@Knob: Szerintem benne van ez is, tavaly minden róla szólt, most nagyjából semmi, oda a Dybala maszk hype is mindenhol.

Jelenleg nincs olyan csatárunk aki ilyen típusú lenne, Kean-nek még fejlődnie kell, Higuain pedig már nincs itt. Plusz Ronaldonak szüksége van egy Mandzukicra aki hajlandó bírkózni a védőkkel helyette és megcsinálja a helyet, plusz lemond a góljairól is és hajlandó visszazárni védekezni.

Knob 2019.04.12. 14:40:27

@steven.h: Na basszus még egy dolog eszembe jutott :). Ha emlékszel, vagy olvastad, még Ronaldo is bevallotta, hogy Őt is az egója hajtotta, kizárólag, már a Sportingban is. És látod mi lett belőle. A különbség csupán annyi, hogy neki olyan edzők jutottak akkoriban, akik támogatták és elfogadták. Összegezve, szerintem az nem gond, ha valakit az egója hajt (értsd egyéni elismertség), csupán ki kell aknázni és építeni erre. Szerintem.

del pipi 2019.04.12. 14:42:11

@Knob: Nem genyóságból de én mondok egy kvalitást Mandzu-tól amiben ő a legjobb: amikor elripacskodja hogy őt mos lekönyökölték vagy megrúgták és utána nagyon fáj, fetreng, és utána jön az a nézés....na akkor lenne kedvem egy péklapáttal szájba vágni és mondani neki: BASTA! És úgy hogy még kedvelem is! Biztos nem haragudna meg rám!

steven.h 2019.04.12. 14:44:31

@Knob: Matuidinek Bentancur aki szintén szar formában volt, nem is értem az Ajax ellen hogy tudott olyan teljesítményt letenni, legalább akkora meglepetés mint Rugani.

A Mandzukicos részhez csak annyit, hogy nagy meccseken mégis mindig ő volt az egyetlen aki fel tudott nőni a feladathoz Ronaldo érkezése előtt (tavaly 2-t lőtt a Realnak, előtte BL döntőben is ő szerzett gólt)

steven.h 2019.04.12. 14:47:26

@Knob: Szerintem mióta itt van Dybala folyamatosan megkapja a támogatást mindenkitől, az megvan hogy ő a CSK helyettes idén? Ő kapta meg a legendás 10-es mezt? Ehhez képest idén csak azt lehet látni tőle hogy egy sértődött kisgyerek.

Knob 2019.04.12. 14:52:40

@steven.h: Persze, lehet, elhiszem Neked, ahogy írtam én nem vagyok fent sehol.

Tudom, hogy nincs ilyen csatárunk, ezen hisztiztem már augusztusban is. Ez el lett rontva már akkor, mikor mindenki azt hitte, hogy Ronaldo nálunk is 50 gólt szerez idényenként. Ezért is le lettem oltva itt még az ősszel, hogy azt írtam várjuk ki várásárt napjára, illetve, hogy a labdarúgás szempontjából Higuain nem Ronaldo miatt, hanem Mandzukic miatt ment el. Mivel Ronaldonak kell a bal szél, Mandzukic meg ott kell legyen a pályán, ha törik, ha szakad, így Higuainnak menni kellett. Viszont el nem tudom képzelni, hogy olyan szörnyű lenne a támadójátékunk egy bal szélső Ronaldóval, középen Dybala, jobb oldalon Beranrdeschi és a tetején Higuain. Higuain is elbirkózna a védőkkel, csak Ő ezen kívül még csinálna is valamit. Ahogyan csinált is évekig.

Knob 2019.04.12. 14:56:40

@steven.h: Annyit módosítanék, hogy Matiudinek gyakorlatilag bárki lehet a helyettese.
Azzal a BL döntős góljával meg a seggét sem tudta senki kitörölni. Ennyi volt nálunk a karrierje. Ennyi. És ha csak 1 meccs lenne egy szezonban, akkor azt mondanám, hogy oké, de jó esetben 50-60 meccs van. És pont ezért nem húzóember, mert csak és kizárólag egy meccs van amit mindenki emleget vele kapcsolatban kiemelten, de az a meccs is mehet a kukába, úgy mindenestől.

steven.h 2019.04.12. 15:01:59

@Knob: Igen, de jelenleg Dybalával kapcsolatban meg nagyjából a Barca elleni 3-0-s meccset tudod felhozni. Ez az újkori Juve sosem az egyének miatt volt erős. Szerintem nagyjából Nedved óta nincs olyan játékosunk aki konstans jó teljesítményt tudott volna hozni (még Del Piero és Buffon sem), mindig a csapat volt erős, mindig volt valaki aki megtolta a szekeret egy-egy villanással.

Most jelenleg van egy Ronaldonk, de ennyi.

steven.h 2019.04.12. 15:02:29

@steven.h: Bocs, Pirlot kifelejtettem, még talán ő volt aki tudott konstansan jó teljesítményt hozni

del pipi 2019.04.12. 15:03:11

@Knob: @steven.h: Majd idén! Mandzu és Dybala góljaival : Juventus -Barcelona 4-0

Knob 2019.04.12. 15:10:39

@steven.h: Pont ez az. Rátapintottál a lényegre! Én soha nem a góljai alapján ítéltem meg, még egy támadót sem. Pont Mandzukic az, akivel képtelenség látványos, és egyben eredményes csapatjátékot produkálni. Imádtam nézni, ahogyan Higuain és Dybala egymást ugratták ki a védők mögül, vagy amikor rövid, gyors passzokkal kerestették a labdát a védőkkel, vagy csak Dybala lapos sunyi passzai Higuainnak, aki kibújt a védők szorításából és kapura tört. Na persze ezek nem voltak meg minden egyes meccsen, de vártam, és rövid idővel jöttek. Persze nem is lett mindegyik gól, de volt rá sansz, mert tudtam, hogy a csatárunk, nem hátrafogja passzolni a labdát, vagy elesik. Állandóan. Nem tudom már melyik bajnokin, de idén volt, hogy az első 2-3 beadásunknál még felugrottak Mandzukic-csal fejelni a védők, de utána jó párnál már fel sem ugrottak. Tudták, hogy kb. 5-10 eséllyel lesz veszélyes, így minek. És azon meccsen jegyeztem meg, hogy ezt talán Allegri is felfogta akkor, mert utána hirtelen 30 percig nem volt beadásunk.

steven.h 2019.04.12. 15:23:09

@Knob: Igen, de amíg meg nem volt Higuain a Dybala-Mandzukic kettős is nagyon jól működött Morataval kiegészülve, és nem értem hogy most miért nem?!

A másik meg, hogy szezon elején elég látványosan látszódott hogy Dybala nem keresi Ronaldot labdával egyáltalán, ezért nem is működött ha Dybala és Ronaldo volt csak pályán.

Mandzukic egyébként szerintem szarrá van hajtva, ez a keret kialakítás és Allegri hibája egyben, a szezon elején ő döntötte el a meccseket.

Knob 2019.04.12. 15:52:32

@steven.h: Hogyne, tudom. De pont erről beszéltem az előbb. Azért 24 bajnokiból 23 alkalommal kezdett. Átlagosan 82 percet játszott meccsenként. 8 gól. 249 percenkénti gólgyakoriság, 1,1 kapura lövés átlagosan, a passzai 71%-a eredményes, átlagban 0,5 közbeavatkozás, meccsenként átlagban 1 sikeres szerelés. 0,4 csel, 0,7 tisztázás. Ezekkel a mutatókkal melyik topcsapatban ülhetne akár a padon is egy csatár? A BL statisztikái pedig ettől is siralmasabbak. Ezzel szemben Dybala 20-szor volt kezdő, és átlagban csak 68 percet játszik, de van 5 gólja. 1,5 a kapura lövési átlaga, 90 %-ban eredményesek a passzai, sikeres cselek 1,7, megnyert párharcok 4,3. Nem mondom, hogy kiváló, vagy mérföldekkel jobb, de ha annyi bizalmat és megbecsülést kapna, mint Mandzukic, szerintem menne ez jobban is. És ment is, szóval nem lehetetlen. Na ezért nem ekézem Dybalát, mert nem egyenlőek a feltételek.

steven.h 2019.04.12. 15:59:31

@Knob: De még mindig ugyan ott tartunk, hogy nem ugyanaz a poszt, és nem ugyanaz az elvárás sem. Mandzukicnak az a feladata hogy megtartsa a labdát és Ronaldo alá dolgozzon, Dybalanak meg a játékot kellene szerveznie és felérni a kapu elé. Hiába
ugyanazon mutatószámokat böngésszük, más stílusú játékosok és más az elvárás is feléjük. Ugyanúgy, mint nem is tudom ki hozta fel korábban, vegyük a francia válogatottat és Giroud-t a VB-n, azzal a teljesítménnyel hol érdemelné meg bárhol is hogy kezdő legyen? De fontos láncszem volt, mert így tudott Mbappe területhez jutni.

Knob 2019.04.12. 16:01:49

@steven.h: Persze amúgy meg a fene tudja mi lenne. Nem azt várom senkitől, hogy minden meccs minden percében tökéletes legyen, de Mandzukictól jobb játékost nem lenne nehéz találni csatár posztra, az majdnem biztos. Sőt, a bosszantó, hogy volt is, csak nem kellett. Amúgy a Mandzukic imádóknak kedvezve írom, hogy lehet azért lett ilyen rossz, mert nem tetszik neki, hogy Ronaldo alá kel dolgoznia. Szóval előfordul, hogy Ő azért ilyen rossz, mert motiválatlan és hisztizik, úgy, mint ....

Knob 2019.04.12. 16:08:42

@steven.h: Tudom, hogy más a poszt, viszont befejező csatár létére szarabbul nyomja a támadójátékot, mint az aki 1 vagy sokszor 2 sorral hátrébb játszik? Gyakorlatilag ezek a statisztikák egy befejező csatárra lettek kihegyezve!

És pont ez az, amit már írtam. Gyakorlatilag mindegy, hogy Dybala vagy más próbálja szervezni a játékot, Mandzukicban 90%-a elakad. Persze, hogy az a hülye, aki passzol és nem az aki nem képes megfordulni a saját tengelye körül. Na ne már! És ha megint itt tartunk. Melyik 16 éves ifista ne tudna ott ácsorogni védővel mellette, hogy helyet teremtsen Ronaldonak?

2019.04.12. 16:09:30

@steven.h: Dybalának a vérében van (volt) a gólszerzés. Ez az egy, amit igazán tudott szerintem. Amiben nem tud sokat felmutatni az ez a mezőnybeli játék, labdaelosztogatás, amit az utóbbi időben a legtöbbször csinálnia kell. A kapuhoz csak akkor ér oda, amikor már ezren vannak ott védők, vagy elfogy az ereje.

Grinta 2019.04.12. 16:14:29

Akkor ide is leírom : Dy Ha vele lenne jobb a csapat,akkor Ő játszana.

Knob 2019.04.12. 16:16:23

@Dr. Grant: Hát ez, az. Vagyis ez is. A kontrákról ne is beszéljünk. Mióta Mandzukic a csatár esélytelen. Hiszen nettó emberhátrány minden egyes kontránál. Ezért írtam én is, hogy nem igaz, hogy nem lehetne ott játszani, ahol a legjobb és olyannal együtt akivel együtt lehetne a legjobb. Mármint nem a világon, mert az nem lesz soha, de ezen a szinten a top 5 támadó párosban.

del pipi 2019.04.12. 16:20:16

@Grinta: Oké akkor ide is leírtad! Talán az egész napos dy vitának nem az a lényege mert ez így igaz! De Mandzuval sem vagyunk jobbak ez probléma! Holnap játszik a Dybi a fakóban a 8. scudettóért yeaah

Knob 2019.04.12. 16:20:50

@Grinta: De ezt senki nem tudja. Még Allegri sem, hiszen pont erről beszélünk itt már órák óta, hogy nem egy szerepkörben és nem folyamatosan játszik. Matiudi ugyanott játszik méterre pontosan, és ugyanolyan szar, mint volt mindig is, de nem baj. Vagy nagyon magasra van rakva Allegri szemében a léc Dybala kapcsán, vagy egyszerűen nem kedveli, vagy jobban kedvel másokat, akiknek a játszatása sajnos Dybala eredményességének a rovására megy. A srác nem tökéletes, de volt már ahhoz közeli állapotban a játéka, akár több meccsen keresztül is.

Grinta 2019.04.12. 16:27:20

Két ilyen eltérő karakterisztikájú játékosból nem véletlen hogy egy edző Mandzukicot választja.És most ezt elsősorban típusra mondom,nem is egyénre.Pontosan tudja,látja hogyan működik egy team belső dinamikája.Én kedvelem Dybalát,igaztalanul sose bántottam.Mario nagy kedvencem,ez is igaz.De ha edző fejjel gondolkodok,vagy hogy a grundon kit választanék először,magyarán,hogy ki legyen az alapkő-az Mario Mandzukic.

2019.04.12. 16:41:01

@Grinta: Ezt aláírom, sok ilyen edző van, még a viszonylag befutottak között is. Viszont ilyen edzőnél Messiből sem lett volna semmi, még úgy sem, ha esetleg tehetségesebb volt, mint Dybala.

Grinta 2019.04.12. 16:58:14

@Dr. Grant: Feltételezés amit írsz.
Szerintem már a puszta tehetsége utat törne magának-bárhol.Géniusz

2019.04.12. 17:22:03

@Grinta: Az általad említett is az. :-P Onnantól kezdve, hogy elrugaszkodunk attól, hogy ki nyert egy meccsen, minden feltételezés.

Grinta 2019.04.12. 17:43:54

@del pipi: Akkor elmondom hogy látom Én.dybalamandzukicmatuidikeandescigliomittudomén szarok rá.Ezek személyi kérdések.Játszhat öreganyám is,csak nyerjen a Juventus.Többi nem érdekel
Hogy mit?Hogy miért?Hogy miért nem?Hogy esetleg igen?Vagy talán
Lózung
Nyilván vannak Nekem is kedvenceim,de ez nem írja,nem írhatja felül azt hogy győzzön a Juventus.Akinek van egy edzője,aki felrakja a csapatot-kiválaszt,játékrendszerben gondolkodik,stb
Mindenkinek nem lehet megfelelni,megjegyzem nem is kell.
Nem gondolnám hogy van edző a világon aki nem a jobbikat rakja be-mert ha ez megtörténik,akkor a csapat szemében hiteltelenné válik.Az pedig a legnagyobb mélység,ahonnan nem lehet visszajönni.
Ha Dybalának másfelé vezet az útja-lehet így lesz-akkor majd ott kell megmutatnia azt hogy mi van benne.De ezek a nagy csapatok nem arról híresek hogy pátyolgassák bárki egóját is.
Én bíztam abban,hogy a Mandzukic játéka viszonyul Ronaldohoz,oda kell még egy ember-ha az nem Dybala akkor más! de hogy ebben az új szerepkörben,ami sokkal több labdaérintéssel jár,ami egy ilyen technikás játékosnak elvileg a paradicsom kellene hogy legyen-de nem az jelen állás szerint,hogy itt is kiválóan játszik.
Abban igazad van,hogy Dybala jó játékához elengedhetetlen a bizalom.De ezért meg is kell dolgozni,tehát visszafelé is működik.Egyszer eléggé egymásnak mentünk Paulo kapcsán,pedig Én akkor sem bántottam.Sebességét kérdőjeleztem meg-talán az elsők között,mert most már többen is megjegyezték.DE!Ezzel a kis alaphátránnyal is bőven lehet(ne) létjogosultsága a pályán.Emlékszem jól mit mondtam arra hogy szerinted felszántja a pályát-konkrétan azt hogy kb. az egyik leglustább játékosunk.Ezt sem bántásként,hanem ténymegállapításként.Hála Istennek rendeződött közöttünk ez a kis csetepaté.Kedvelem Dybalát,de látom azt is hogy a Mister miért gondolkodik másban adott esetben.Látom a testbeszédét is sokszor.Ha most a sértődött kisfiú esetét említem,nem esne jól-pedig leginkább ez jelenik meg.Brilliáns technikája van,jó befejező-rengeteg iszonyat jó tulajdonsága van,de vannak negatívak is-amiket Neked is látnod kell.Bármennyire is kedveled.És ha van egy edző aki most ebben a feladatkörben képzeli el,urambocsá-itt van számára hely,itt talál-ha nem játszik benne jól-akkor ki kell hagynia.Itt jön Kean esete.Mindenki odáig van érte.Még.Három rossza meccs,és a francba kívánják majd.És itt kicsit belemarok magamba is-építgetni kell a játékost,így meg úgy(mondom Én is!)..basszus az Ajax a hajrára bedobott egy olyan 19 éves srácot,akinek a jelenlegi szezonban van egy! darab meccse a bajnokságban,tavaly is ennyi volt-eszem eldobom.És gondolom hogy készen volt a feladatra.De egy meccsel??És itt jön be az edző fogalma.Vagy ott hogy egy Európa,Világbajnokságra elvisznek valakit mondjuk háromnál kevesebb válogatottsággal,vagy úgy hogy egy percet sem játszott a selejtezőben.Ki meri megcsinálni?Csak az edző az aki látja,és a bőrét viszi a vásárra.Mindig.Mert Ő nem teheti meg hogy nem a jobbat válassza.Nyilván vannak kedvencei,vagy olyanok akikben feltétlenül bízik.ez elsülhet jól is,és rosszul is-csak a jövő mondja meg.Térjünk vissza kicsit Dybalához.Egy nagy csapat lesz a következő állomás a karrierjében.Ha most tippelnem kellene akkor Bayern Münchent mondanék.De vehetünk másik csapatot is.Abban egyet kell hogy értsek rikoo val,szerintem Te is,hogy elment a sebesség felé,a gyorsaság irányába a futball.Félreértés ne essék,Én látom Dybala helyét ebben,de nem nekem kell.Hanem az edzőnek.Namármost vegyük a Bayernt.Ha minden komprende akkor játszik Coman az egyik szélen,játszik Gnabry a másikon,közöttük Dybala.Ha Kovac azt látja hogy ez így nem működik,Jamessel se nagyon tetszik Nekem,teszem hozzá,akkor mi lesz?Egy csapatot nem forgatnak át egy játékos miatt sem.Csak ha nagyon nyerőember az illető.szóval közel sem olyan biztos hogy Dybala befut.De fusson be,legyen így.Szeretem.De ez nem ilyen egyszerű.Vagy vegyük az újjáalakuló Reált.vinicius balon,Assencio jobbon,csatárban meg tököm tudja.Az olyan közeg hogy kinyír már az első pillanattól fogva.Meglehet erről kérdezni Robbent,Sneijdert-pedig micsoda futballisták.Úgyhogy nem elsz ez lyan egyszerű sehol sem.És vegyük ide a Bajnokok Ligáját.Mindenki abban mér mindent.Egy rossz szezon,és áttervezik az egész projectet.
Hú ennyi voltam most így hírtelenjében

Grinta 2019.04.12. 17:56:55

@Dr. Grant: Azt gondolom az enyém még mindig jobban tényeken,számokon alapszik,lévén hogy Messi rúgott vagy 500 gólt a Barcelonában(nem tudom mennyit pontosan) és nyert 4 Champions Leaguet.Ember nem hagyná ki.Normális biztosan nem.
De mondok jobbat.Valaki szerint a Juventus nélküli Olasz bajnokság egy Lengyel liga szint.Gondolom teljes meggyőződéssel.Ilyen alapon milyen feltételezést lehet számon kérni?Elmondom.Semmilyet.Nincs olyan marhaság amit le nem lehetne írni,és habzó szájjal védeni,kikérni magának hogy miért ne mondhatná el a nagy gondolatait,találmányát.Egy Roma kétszer annyit ér,mint az egész kóceráj.

2019.04.12. 18:12:04

@Grinta: "Azt gondolom az enyém még mindig jobban tényeken,számokon alapszik" - Ez a szép az egészben, hogy ez is csupán feltételezés, aminek az a mozgatórugója, hogy mindenki biztos benne - így Te is - hogy neki van igaza. Az általad említett számok tények ugyan, de ezek kapcsán én indokolhatnék azzal, hogy akkor még Messit senki nem is ismerte, amikor a döntés lényege lenne (nemhogy címeket nem nyert, tehát számok sem voltak még mögötte) így nem ütőlap egy kártyapakliban.

del pipi 2019.04.12. 21:20:19

@Grinta: Hát a legjobb lenne szemtől szemben mert én ennyit írni képtelen vagyok, meg hát nem is tudok helyesen (már mondták többen)a beszélőkém viszont legendás! érzem hogy meggyőzni nem akarsz de nem is kell mert nincs itt sok eltérés, csak annyi hogy én a grundon a Dybalákkal voltam és a Mandzukicokat bőröztük oda vissza(he-he). Ha elolvastad mit írtam egész nap meg tegnap akkor azt is látnod kell hogy Dybalával szemben is megfogalmaztam kritikát, sok minden megegyezik azzal amiket te mondtál. És amiért én beleállok egy vitába az csak az amikor valaki csak unszimpátiából és 0 fogalommal cowboykodik.És hogy mi lesz Dybala sorsa? Jövője? Azt majd neki kell intéznie, de meggyőződésem hogy jó játékrendszerrel jó társakkal megfelelő edzővel bizalommal jó eséllyel látjuk még jól tenni a zs.t TSZTELETTELSZERETETTELTRAPPATÓNIARIGÓSZAKKIMENEDZERPIPI!

del pipi 2019.04.12. 21:22:23

Mondtam hogy nem tudok írni!!

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1897) bajnokság (3519) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (972) elemzés (40) előzetes (890) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1700) játékosokról (10260) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2503) meccsek (4326) mercato (4278) nyilatkozat (7676) Olasz Kupa (335) összefoglaló (435) pletyka (4294) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (304) video (226) Címkefelhő
süti beállítások módosítása