Massimiliano Allegri úgy érzi, hogy csapata beleesett az Atlético Madrid által előkészített csapdába, de véleménye szerint a 2-0 még megfordítható eredmény.
A Juventus nemigen jutott el az ellenfél kapujáig, míg az Atléti két gólt lőtt rögzített helyzetekből, és volt egy harmadik is, azonban Álvaro Morata gólját a játékvezető érvénytelenítette Giorgio Chiellini ellökése miatt.
„A második félidő csúnya volt, mivel elkövettük azt a hibát, hogy az ellenfél példáját követtük. Az Atléti nagyon jó abban, hogy egy egész meccsen egyszer sem próbálkozik lövéssel a kapura.” - mondta a mester a Sky Sport Italia számára.
„Már eleve a kontratámadást kockáztattuk eladott labdák révén, de nem volt egyetlen kapura tartó lövésünk sem a második félidőben. Az Atlético sokkal agresszívebb volt a rögzített helyzetekben, ezzel pedig megleptek minket.
Most a labda a mi térfelünkön pattog, nekünk kell megfordítanunk az eredményét, és bizakodnunk kell. Vissza fog térni néhány játékos, ugyanakkor semmi értelme a megtörtént dolgokon sápítozni. Tudtuk, hogy kemény meccs vár ránk, hogy az Atlético elrontja az ellenfelének a játékát, és hogy lelassítja azt. Az első félidőben gyorsabban járattuk a labdát, azonban a másodikban már nem.
A második félidőben rossz megközelítést alkalmaztunk. Ez ilyen egyszerű. Az ilyesmi előfordulhat, a 2-0 nagy csalódást jelent, de ez még megfordítható. Nem lesz egyszerű, nagyszerűen kell játszanunk a visszavágón, azonban vissza lehet hozni a meccset, és bíznunk kell.”
Alessandro Del Piero és Fabio Capello egyetértett abban, hogy az Atlético Madrid BL-iramban játszott, míg a Juventus képtelen volt.
„Gyorsan és pontosan kell járatni az Atlético ellen a labdát, hogy területek nyíljanak. Ezt nem nagyon tettük meg a második félidőben, és a második gól után szervezetlenné váltunk, kockáztattuk egy harmadik gól érkezését, ami elfogadhatatlan.
Szerencsére nem érkezett a harmadik gól, mivel a 2-0 még könnyedén megfordítható. Még nem estünk ki, nem voltunk halottak azok után sem, hogy 2-0-ra veszítettünk hazai pályán a Real Madrid ellen, előttünk áll a visszavágó.
Fontos, hogy koncentráljunk, szervezettek maradjunk, és hogy hideg fejjel gondolkozzunk, mivel minden megfordítható.”
Mindkét gól körülbelül azonos körülmények között született, a rögzített helyzetben nem sikerült tisztázni, és az Atlético védője lecsapott a lecsorgó labdára.
„Hozzászoktunk a lagymatag iramukhoz, és ugyanakkor nem is védekeztünk jól, szóval ezekben a pillanatokban hirtelen más sebességbe váltottak, és sokkal határozottabbak lettek nálunk. Már nyolc éve ezt csinálják, szóval nincs ebben semmi újdonság.
Az Atléti mindig ezt csinálja, rákényszeríti az ellenfelet a lagymatag játékra. Nem mozgásokkal és labdajáratással előkészített támadásokból születtek a gólok, mivel az Atlético általában nem ilyen gólokat szerez. Ellentámadásból és rögzített helyzetekből lőnek gólokat. A különbség az volt, hogy ők hozzászoktak ehhez a játékhoz, mi pedig nem.”
Mennyire lesz vajon egyszerű legalább két gólt szerezni az Atlético ellen úgy, hogy ne kapjon a Juve egyetlen gólt sem?
„Nem tudom, hogy mivel fogok készülni a visszavágóra, mivel kérdés, hogy kik állnak majd rendelkezésre. Az Atlético Madridot nem lehet nyíltan lefocizni, mivel soha nem játszanak nyíltan, mindig tömbökben védekeznek. Türelmesnek kell lenni, gyorsan kell járatni a labdát, illetve precízen a sorok közti rések megnyitásához.”
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
steven.h 2019.02.21. 09:09:02
Az Atleti azt játszotta amit tud és amit szokott, semmi meglepő nem volt benne, védekeznek, lelassítják a játékot majd ritmust váltanak a megfelelő pillanatban, ennyi, erre kellett volna csak készülni...cserébe nem diktáltunk iramot, nem mozgattuk őket, hanem belealudtunk ebbe a langyi sz*rkupacba és még is vertek minket.
Jó lenne már ezt a 4-3-3-at is elfelejteni, és elővenni a 4-2-2-2-t, vagy akinek épp inkább így tetszik 4-2-3-1-et, 2 verő emberrel középen, szélen Bernával és Costával középen meg Ronaldo és Dybala vagy Mandzukic, tökmindegy, csak történjen már valami mert ez a 4-3-3 halott teljesen már a szezon elején is az volt.
biancineri101 2019.02.21. 09:09:44
rightinthenuts91 2019.02.21. 09:10:14
Ahogy a mondás tartja, innen lesz szép nyerni. :)
biancineri101 2019.02.21. 09:17:58
Rivendell 2019.02.21. 09:26:16
Itt mi kiestunk az fix,mi ugy fogunk kizugni,mint ahogy az mu levert minket,csak kevesebb helyzetunk lesz.
rightinthenuts91 2019.02.21. 09:26:46
peti78 2019.02.21. 09:29:17
peti78 2019.02.21. 09:33:37
rightinthenuts91 2019.02.21. 09:36:41
majerjohny 2019.02.21. 09:41:00
Az ellenfél két fővel kipasszol 4-5 játékosunkat, grízman (stöpszli)elfejeli a labdát Chiellini elől !!!???? Nincs egy értelmes támadásunk sem. Bonucci színészkedik, ahelyett hogy eltakarítaná a labdát! Ébresztő emberek !Balf..szság az egész! Még azt sem mondhatjuk nincs szerencsénk, mert lehetett volna 4-0 is lazán.
Mérhetetlen dühöt érzek!
Nagyon át kellene gondolni mit is várunk BL szinten ettől a csapattól! Á, hagyjuk az egészet!
2019.02.21. 09:42:04
Apuleius 2019.02.21. 09:44:31
peti78 2019.02.21. 09:48:01
2019.02.21. 09:48:05
Rocky80 2019.02.21. 09:52:42
Először is a kurva anyánkat. Ebben azt hiszem mindenki egyetért...
Nem is a tegnapi meccs elemzésével szeretnék foglalkozni, ezt már majd mindenki megtette-megteszi ezelőtt is, ezután is. Nyilván nekem is fájt, most is fáj ez a vereség.
Hanem azzal, ami bennünk, szurkolókban történt, ami miatt igazán fáj ez a tegnap este.
Valószínűleg azért, mert azt hittük és ki is mondtuk már nyíltan, hogy ha elhozzuk a zsinórban háromszor BL-t nyerő csapat vezérbikáját azzal már a legnagyobb esélyesek vagyunk a BL-ben, szinte már meg is nyertük és le se kell játszanunk ezeket a meccseket.
Az Atletico fájdalmas leckét adott nekünk abból, hogy nem elég az, ha tudjuk, hogy a legerősebb csapat vagyunk a világon, ezt meg is kell mutatni...
Ahogy Allegri évek óta mondja minden szezonban: "még nem nyertünk semmit". Ezzel a hozzáállással és alázattal kellene játszanunk az ilyen és ehhez hasonló meccseken hogy valóban a világ legjobb csapataként nézzenek ránk. És ez egyértelműen mentális hiba, ahogy Allegri is a fejére mutatott a második gólnál.
Viszont van egy jó hírem is.
Meg tudjuk csinálni! Az a csapat, amelyik idegenben 3 gólt rúgott tavaly a világ legjobb csapatának a Realnak egy ennél gyengébb kerettel, amelyik konkrétan a sírból hozta vissza azt a meccset; egy Ronaldoval kiegészülve képes rá hogy itt is fordítson!
Ez a BL, ahol bármi megtörténhet és meg is történik! Ahogy tavaly a Barca is megmutatta akik 4-0-ra kaptak ki az első meccsen és a többit meg tudjuk...
Mert mi vagyunk a Juventus, a világ legjobb csapata és ezt meg is mutatjuk!
Ez kell lebegjen a szemünk előtt.
Én a tegnap estétől függetlenül bízok a csapatban, bízok a játékosainkban és bízok Ronaldoban! Ha valaki meg tudja fordítani ezt a párharcot, az mi vagyunk! SOSEM ADJUK FEL! Tavaly is megmutattuk!
Már nagyon várom a visszavágót!
Fel a fejjel! :-)
jeneiPALI 2019.02.21. 09:55:58
rightinthenuts91 2019.02.21. 09:56:44
Rocky80 2019.02.21. 09:56:44
Nincs olyan csapat amit ne lehetne még tovább erősíteni és már így is versenyképes!
Ez azt jelenti, hogy ülünk a babérjainkon és nem azt, hogy jobbá és jobbá szeretnénk tenni szeretett klubunkat...
10Delpiero10 2019.02.21. 10:11:57
„A második félidő csúnya volt, mivel elkövettük azt a hibát, hogy az ellenfél példáját követtük. Az Atléti nagyon jó abban, hogy egy egész meccsen egyszer sem próbálkozik lövéssel a kapura.”
pontosabban így hangzott:
" A második félidő csúnya volt, mivel az Atletico diktálta a játék menetét, és mi ezt követtük. Az Atléti nagyszerűen bele tudja vonni az ellenfelét egy olyan játékba, amelyből lövés sincs ( az ellenfél részéről) "
Jobb is , hogy most esünk ki, mint megint a döntőben.. azt már kevésbé viseltem volna el.
Spud3674 2019.02.21. 10:13:35
Én többnyire nem szoktam egyetérteni Allegri fikázásával, de a tegnapi meccs rajta ment el. De Sciglio játszatása az első érthetetlen lépés. Nincs olyan párhuzamos dimenzió, ahol ez védhető. Nem focista a srác, képtelen ellátni ezt a munkát. Első lábon lövés ez volt. Ha már 3 középpályással MUSZÁJ játszani, akkor hogy jött szóba De Sciglio elé Bentancur? Teljesen formán kivül játszik jó ideje. Ez a második lábon lövés volt. De amúgy is, mi a tökömért akarunk 3 középpályással játszani, ha a keret erre alkalmatlan? Ez valami mély perverzió lehet, mert más magyarázat nincs rá... Ezzel löttük szét végül a saját tökeinket. Már ha lennének tökeink, mert amúgy ennek semmi jele.
Nyílván szurkolok és bizakodok, de ehhez totális szemléletváltás kell, le kell rázni magunkról a fostosság minden darabját. Lesz, ami lesz, neki kell esni a matracosoknak a visszavágón, meg kell mutatni azt a potenciált, ami a keretben van. Nem hinni kell csak a győzelemben, tudni kell, hogy képesek vagyunk rá!
Forza Juve!
pedronegroo 2019.02.21. 10:13:47
Rivendell 2019.02.21. 10:20:16
10Delpiero10 2019.02.21. 10:22:56
peti78 2019.02.21. 10:25:32
Juventino86 2019.02.21. 10:31:56
A nyáron Ramsey mellé még kell igazolni, fontos lenne egy Isco-szintű középpályás, vagy akár ő maga, aki tud kreativitás vinni a támadójátékba. Borzalmas volt látni továbbá, hogy a csapat több játékosa technikai gondokkal küzd, egyszerűen sír náluk a labda. Ez főleg Matuidire igaz sajnos, de Dybala is sokat rontott.
Juventino86 2019.02.21. 10:32:52
Rocky80 2019.02.21. 10:37:32
Spud3674 2019.02.21. 10:42:57
Sajnos évek óta nagy probléma, hogy a Serie A nem készít fel minket az ilyen meccsekre, nagyon hiányoznak a hazai riválisok.
10Delpiero10 2019.02.21. 10:44:30
Juventino86 2019.02.21. 10:51:39
A technikai problémáink pedig tegnap sajnos hatványozottan kijöttek.
És szerintem Allegri is egy kicsit túl -és eltaktikázta a meccset.
venember83 2019.02.21. 10:53:30
“The second half was ugly, as we made the mistake of following their lead. Atleti are very good at letting a game go by without a shot on goal,” the Coach told Sky Sport Italia.
www.football-italia.net/134929/allegri-atleti-force-juve-play-badly
Spud3674 2019.02.21. 10:57:48
Szerintem a hangzatos nyilatkozatok ellenére, Allegri egy 0-0-t akart tegnap elérni, csak elszúrta a tervét az Athleti, pedig semmi újat nem mutattak. Ez öngyilkos taktika volt részéről...
10Delpiero10 2019.02.21. 10:57:56
Egyszerűen csak bevoltunk szarva és megtudnak verni minket egy kis spiritoval.. ennyi.
Ádám.84 2019.02.21. 11:20:53
Ezen felül CR7 érkezése megzavarta a teljes támadó harmadot és az edzőt is, láthatóan nem tudja h mihez kezdjen a tucatnyi szélsővel és Dybalával így. Mandzukicon kívül az összes támadó teljesítménye visszaesett, míg tavaly tavasszal már Costa és Berna is kezdett formába lendülni, most Ronaldon és a horváton kívül mindenki egy fos. Ezzel a helyzettel kezeni kell valamit.
A középpályások pedig egyszerűen kevesek, nem tudják a támadásokat segíteni, semmi kreativitás nincsen bennük, Pjanicot a védelem elé száműzték, ami nem tudom, hogy jó megoldás-e, bár igazából mindegy, mert kéne mellé két top kp, hogy hátulról eredményesen tudja szervezni a játékot.
Összefoglalva tehát ki kéne találni, hogyan támadjon a csapat és ehhez milyen játékosokra van szükség, venni kéne két top középpályást, valamint egy fiatal középhátvédet, mert hamarosan ott is gondok lesznek.
NagyonJuve 2019.02.21. 11:29:03
del pipi 2019.02.21. 11:33:19
Sztovicska 2019.02.21. 11:40:58
10Delpiero10 2019.02.21. 11:48:43
nortu30 2019.02.21. 11:48:44
Spud3674 2019.02.21. 11:50:53
Szili072 2019.02.21. 11:58:16
10Delpiero10 2019.02.21. 12:06:06
Juventino86 2019.02.21. 12:25:01
Juventino86 2019.02.21. 12:27:45
Juventino86 2019.02.21. 12:32:13
The king of alibis 2019.02.21. 12:48:26
babo0410 2019.02.21. 12:52:41
10Delpiero10 2019.02.21. 12:58:56
del pipi 2019.02.21. 13:03:34
10Delpiero10 2019.02.21. 13:09:01
Juvegaspy 2019.02.21. 13:50:42
Legjobb talan az lenne ha 3het mulva megkoszonnek egymasnak az elmult eveket...nyugodtan lemondhat az 1000.scudettojarol s Zidaene mar most vegye at a csapatot. A bajnoksagot mar akkor is behuzzuk ha kozolunk valaki innen a blogrol leulne a padra. Zizu meg kezdhet epitkezni. Nyaron Sandro Marcelo csere + 2 komoly vedo s Ramsey mellett meg 1 kozeppalyas.
Allegri meg mehet angliaba vagy a realba mind1.
Ha megis tovabbjutunk akkor mar nyerjuk meg s nyaron az elobb leirtak megtortennek anyway.
Egyebkent kepesek vagyunk tovabbjutni de nyaron mar tenyleg itt az edzovaltas ideje ezt tartom akkor is ha vegre megnyerjuk iden a nagyfulut
Nathas 2019.02.21. 13:52:51
Szili072 2019.02.21. 14:46:06
(Egyébként nem az a Szili vagyok,csak egy hevesi 72-ben született Szilárd nevű Juve fan.
venember83 2019.02.21. 14:51:15
Akkor még pont hogy bejött, amit akart. Ne gondold, hogy győzelemért utazott ki a csapat.
pedronegroo 2019.02.21. 14:56:23
10Delpiero10 2019.02.21. 15:01:12
pedronegroo 2019.02.21. 15:05:13
Cannavaro 2019.02.21. 15:48:34
Dante01 2019.02.21. 16:58:48
spaolo1981 2019.02.21. 18:13:55
2019.02.21. 18:19:59
delpi0823 2019.02.21. 18:52:07
Grinta 2019.02.21. 19:53:39
Bízni?Nagyon akarok,de nem tudom miben.Maximum abban hogy Nekik megyünk kicsit,na nem nagyon,hanem olyan Olaszos módon,első félidőben lőni egy vezető gólt,és egy nullával feljönni a másodikra,hogy,Meg lehet mutatni!Tessék.Ha nem megy,akkor csákányi eszter,ennyi volt-de ha belőjük a másodikat-akkor kezdődik a dolog.És most ezen a ponton tényleg nem kellene annyira megkomponálni mindent,taktikusan,hanem emócióból belemenni.Meg lehet csinálni.Ha az Atletinek tegnap összejön minden,az akkor egy ötös!Gólban.Úgy hogy nem játszottak jól.nincs más választásunk,bele kell mennünk egy ki ki meccsbe.Vannak akik Allegri ellen vannak,meg is tudom érteni az indokaikat.Lehet jön másik edző akivel támadóbb lesz a csapat,nem tudom.Legyen így,egy próbát megér,de azért nem kellene leírni/átírni mindazt amit eddig felépítettünk.Juventusként.Mondom ezt úgy,hogy kedvelem Allegrit.Nagy meglepetés mi?
Cancelo nem kezdetését nem értem.Lehet mondani hogy védekezőbb játszon,de az elérhető két verzióból a jobbiknak kell a pályán lennie.És az nem Mattia.Visszatérve Sandrora-nem értem.Az egészet.Hát ettől bőven több van benne!!Egy kibebaszott embert nem tudott tegnap megverni.Hol jár fejben?Nem értem.ezzel a technikai tudással,kondícióval-dominálnia kellene az egészet.Ahogy Miralemnek is.Tőle is kevés.Ahogy Dybalától is az volt,nem is kérdéses.de nem is érdemes ebbe belemenni,mert gyakorlatilag nem volt kiemelkedőhöz közeli teljesítmény sem.És ez a szomorú.Lehet hogy a Juventus nem a Bajnokok Ligájára van kitalálva.Kölyökkorom óta érzem ezt valahol mélyen picit.Ez ettől függetlenül nem szabadna hogy le dagradálja a Scudettót,ami óriási dicsőség.Van mikor nagyobb,van mikor mérsékeltebb,de egy futballország bajnokának lenni igenis az.Nyolcadjára is.
Kiváncsi vagyok miként reagálunk erre a pofonra,és most viszont arra bíztatom Maxit hogy változtasson valamit.De ne hátra goldolkodjon,hanem előre.Valakit fel kell áldozni vagy a hármas középpályából,vagy anégy védőből,mert ez anélkül nem fog menni.Bernardeschinek,vagy Douglas Costának muszáj lesz helyet csinálni,úgy hogy a három támadó fent van pluszban,és nyomni,nyomni be őket.Labdával,anélkül,mintha az lenne az utolsó meccs.Máshogy nem sikerülhet.lehet így se,de akkor el lehet mondani hogy megtették a fiúk amit kell.
Forza Juventus!
Cannavaro 2019.02.21. 20:08:27
Ki kell ábrándítsalak, nem lesz változtatás, amíg Maxi itt van!
Ugyanezt a kezdőt várom, esetleg egy kicsit motiváltabban, de Allegri képtelen kitörni, Capello ős Olasz mentalitásából! Kiestünk!!!
Grinta 2019.02.21. 20:13:12
Grinta 2019.02.21. 20:29:20
Másrészt,az első mondatodat,Én nem tudom értelmezni.Mert vagy az egyik megállapítás(od),vagy a másik.Az nem megy hogy levezetem hogy ha az egyik játszik(Ds),akkor mi legyen föntebb-de ha az van föntebb akkor a másik kell arra a posztra(C) ez így micsoda?
Mert Cancelo ugyanaz a poszt,támadóbb,mint Ds.Vagy elé gondolod a középpályára?Nem értem
Az Olasz mentalitást pedig nem lehet számon kérni attól,aki maga is Itáliai,nem is tud más lenni,vagy kiölni.véleményem szerint nem is kell,hanem jobban megvalósítani!
Cannavaro 2019.02.21. 20:52:42
Én örülök legkevésbé, hogy igazam lett, de ha már sajnos az lett, minimum, hogy azok orra alá dörgölöm akik lehurrogtak, és ez kétségtelenül egy jól eső érzés! Nem szerettem volna, hogy így alakuljon, de ha már így lett, fel hívom a figyelmét az Allegri fanoknak, hogy nem véletlenül szajkózok 2 éve a váltásról...
Grinta 2019.02.21. 21:03:51
És ezt most szeretném ha nem vennéd magadra feltétlenül,de sokszor olyan mintha várnák a bukását,a csapat győzelmét felülírván.Ezt nem komázom.
Az Én megmondtam,az még bele is fér valahol.Csak a szomorúságot hiányolom ilyen esetekben,amikor padlón van a csapat.Az sokkal erősebb Nálam annál,mintsem hogy amit szentírásnak gondolok,az beigazolódik-e vagy sem.
A klub szeretete,a csapat szeretete,a Juventus.Mert tényleg egyet tudok érteni azzal a legendás mondással,amiben az van,hogy ha nem tudsz Nekünk szurkolni amikor döntetlen,vagy ne adj Isten vereség van,akkor se tedd amikor győzünk.És ezen a ponton most nem leszek túl népszerű:Ez a klub,jobb szurkolókat érdemelne.
Cannavaro 2019.02.21. 21:15:45
2019.02.21. 22:06:38
2019.02.21. 22:08:05
Grinta 2019.02.21. 22:11:53
Rég volt már az a 96,sajnos túl rég.Előhuzakodhatnék azzal,hogy teljesen más volt a futball,de nem teszem,mert láttad Te is,megélted.Az is Olasz foci volt,de súlyos játékosegyéniségekkel-amik voltak utána is,most is vannak,lesznek is-de ezen elegy sikeressége nem csak az edzőn múlik egy személyben.Az nem lehet hogy itt minden edző hülye (volt) huszonévekre visszamenően.Ez nyilván sarkítása a dolognak.
De hogy a kérdésedre is válaszoljak,az Olasz foci védekező.Ez kőbe van vésve.Stílusjegy.Alapszinten ezzel nyertek négy világbajnoki címet,majd tíz BEK-et,adtak megannyi aranylabdást a futball világának.Támadókat,akik biztos védekezésből csilloghatnak.Miért is változtatnának?Finomítani nyilván lehet.Most mondhatjuk hogy ez nosztalgia,merő múltidézés,de a sikerek Őket igazolják.Hogy mi nem működik most?Olasz magból,tehetségekből állhatnánk jobban is,ez nem vitás,de erre a polcra/szintre nem olyan könnyű játékost generálni,amikor ez a futball krémje.
Más volt a futball,mint említettem.A nickneved Cannavaro.Akkora bekk volt mint az állat.És ilyen védőklasszisok rohangáltak egy Parmában-kivételes generáció volt valóban-de ha nem bicsaklik meg a zinteres pályafutása,ahonnan kimentettük,és helyre raktuk,valószínűleg nem fut be ekkora karriert.Játéktudása kisebb lett volna?Nem gondolnám,és mégis elveszik.semmi sem olyan egyszerű,mint amilyennek látszik.A héten eszembe jutott egy régi játékos neve,Nestor Sensini-egészen tűrhető olasz karriert futott be,majd négyszáz ligamérkőzéssel,és egy híján hatvan válogatott meccsel.A nagy csapatok közelébe sem került!Ma olyan játékosok keresnek csillagászati összegeket,keresik Őket eurómilliókban fürdetett topcsapatok,akik ezeknek a játékosoknak a cipőfűzőjét nem köthetnék be.Egy Ramos játssza az agyát a zinterneten egyfolytában,piké haverjával.És mindezt a mögé bújva hogy mit nyeretek karrierjük során.Egy Valeronhoz képest csicskák.És ezt a lehető legkomolyabban mondom.Tudásban.És Őnála voltak sokkal jobban meghatározóak is-csak abban a korszakban-pedig volt stílusa a palinak,DeE hogy is fogalmazzak??Odatették magukat,a csapatért játszottak 100% ban.Ma nem ezt látom.Dübörög ez a médiaokádék.jól elkaladoztam na.Ezért érezzük azt hogy régen minden más volt.Ezek ma kislányok.Nem az van hogy oda megyek face to face,és lerendezem,ezek már a modern korban twittereznek.Ezért van az hogy a Ramos egy kemény gyerek,miközben csak egy alattomos féregnyúlvány,akinek van vagy négy Bajnokok Ligája címe?Hol nagyobb Ő egy Hierronál?Hisztorikusan?Sehol.A közeg más egyszerűen.
Fabio83 2019.02.21. 22:41:31
2019.02.21. 23:02:21
2019.02.22. 00:13:36
Nyilván én is a "megmondtam"-ba tartozom. Amúgy érdekes felvetés ez a "bukásvárás" dolog. Főképp, hogy egyáltalán nem biztos, hogy kiesés esetén menesztenék Allegrit.
Mindenesetre nyilvánvalóan mindenki csalódott. Én is.
A különbség, hogy az élesebb szeműek kicsit korábban már látták, hogy rossz irányba mennek a dolgok, a "csőlátásúbbakat" pedig megnyugtatták a Serie A-ban aratott gyengécske győzelmek a középszerű csapatok ellen. Bosszantó dolog, hogy látja az ember, hogy a vesztünkbe rohanunk, még akkor jön 1-2 szerencsétlen, aki meg arról pampog, hogy mennyire faszák vagyunk/leszünk és aki negatív az csak nyafog és nem szurkoló (ezeket nyilván nem Rád értem, mert az optimizmus az önmagában abszolút respektálandó dolog és nem keverendő össze a realitás fikázásával).
A sötétben pislogás senkinek nem segít, csak utólag nagyobbnak érződik a pofon.
A hab a tortán meg általában az elképzelés nélküli támadójáték.
Persze mindenki azt szeretné, ha tényleg faszák lennénk, de ha egyszer ordít a játékról, hogy nem igaz, akkor nem hazudhatjuk az ellenkezőjét.
A szomorúság megvan ilyenkor minden szurkolóban. Ez nem kérdés. A bosszússág is, mert látszott, hogy ide fog vezetni az egész. De jogos sokunkban az érzés, hogy "várható volt".
Én bő 2 éve még istenítettem Allegrit, taktikusnak tartottam. De az utolsó BL döntő óta máshogy látom. Látom, hogy mik a hibái és mi nem passzol hozzá.
Ettől függetlenül nekem személy szerint nem lenne elégtétel egy kiesés, mert az ilyen kisstílű elégtétel nem igazán érdekel. És biztos vagyok benne, hogy mindenki így van vele, aki látta az irányt és azért most odadörgöli, hogy "mondtam".
Én sokkal jobban örültem volna/örülnék, ha tévednék, mert a Juventus az, ami számít. És az optimizmus amúgy egy becsülendő dolog. Csak akkor nem, ha rövidlátással, pláne mutogatással párosul (ismétlem, ezt nem direkt Rád írom, csak a témához tartozik).
Allegri bukásának is kizárólag 2 esetben örülnék. Az egyik, hogy ha ez kell a kulcsjátékosok (támadó) megtartásához, a másik pedig, ha vele nem lesz meg a Bl.
A következő meccsen még megmutathatják. Remélem is, hogy nem ez a szégyen marad, de az eddig sem túl jó előjelek nyilván tovább romlottak.
És ráadásul a felfelé vezető úton nem tartom előrefelé irányuló lépésnek ezt a nyilatkozatot. Ez egy vergődés.
del pipi 2019.02.22. 08:24:37
Grinta 2019.02.23. 11:01:08
Én valóban bíztam abban hogy "csak" altatunk,és majd akkor robbanunk amikor kell.Nyilván vannak,voltak negatív előjelek,de pozitívak is.Ezt kiválóan alátámasztja a Csizmaszárban elhangzott konstruktív beszélgetés is,ahol nem csak hogy mindenkinek igaza volt,hanem kiváló kérdéseket tettek fel.Akár Önmaguknak megválaszolandóan.
Tudom hogy Te Allegri "ellen" vagy,mégis normális mederben képes vagy ezt tartani.Tudom hogy nincs Ha,de kirukkolunk egy olyan játékkal mint otthon a Manchester United ellen(balszerencsés eredményt leszámítva) ,akkor meglehet még a továbbjutás.Nyilván az esély kicsi,de képes a csapat úgy játszani.Ebben bízzunk,másban nem nagyon lehet egy idegenbeli kettő null után.
Nekem a végletekkel van a bajom.Amikor egy sorosokban kell olvasni hogy ki takarodjon,meg hogy megvan.Visszatérve a Csizmaszárra-úgy lehet,és kell is vitázni,látásmódokat ütköztetni,de közben azért az értékeink tudatában.
és még egyszer,jó volt hogy írtál Nekem!
2019.02.23. 14:18:35
Nem mondom, hogy az "altatás" teljesen irreális ötlet volt, én főképp azért nem éreztem valószínűnek, mert magunknak tennénk feleslegesen nehézzé a helyzetünket vele. Akárhogy is játszunk, a keretünk miatt senki sem becsülne minket le. Már önmagában Ronaldo miatt sem. De azért abban még én is reménykedtem, hogy ennél többet fogunk javulni tavaszra.
Az jogos, hogy azt írod, hogy Allegri ellen vagyok. De ez - mint írtam is - nem mindig volt így. Kb. a 2. elbukott döntője környékén kezdett erősödni az érzés. Meg olyan esetek kapcsán, mintha egyre kevésbé tudná kezelni a játékosait. De ha azt látnám, hogy továbbra is viszonylag jó irányba halad vele a Juve, mint az első 3 évében, akkor a világon semmi bajom nem lenne vele. Most sajnos nem ezt látom, hiába vagyunk relatíve jók a Serie A-ban.
@del pipi: Ezt mindkettőtöknek írom, hogy legyen így, üssük ki őket, mert ránk férne ez a siker és az az interes majom is megérdemelné. De a "19-re lapok kell húzni" az egy jó hasonlat volt sajnos a helyzetet illetően.
Grinta 2019.02.23. 15:15:23
Én amit hiányolok az emóció.És leginkább Sandrón.Odaállítanám a faszit hogy mi van Veled?Szét kellene dominálnod a ligát.Oké hogy haragszol a Brazil szövi kapitányra mert nem vitt ki a vébére,de akkor mutasd meg.Jóval több van Benned!Vagy Pjanic.Lehet itt Bentancurra ráhúzni a vizes lepedőt,de kinek kellene a legnagyobb minőséget lepakolni?Ennek a két embernek,aki a lehető legjobb korban van,akik egész nyáron itt voltak a felkészülés kezdetétől,akik pihentek míg a többi játszott a világbajnokságon.
Olyanok voltunk mint akik kicsit megcsúsztak.Hogy most ez vagy magunktól történt,vagy az ellenfél miatt,az kérdés?!Mert ha az utóbbi miatt,akkor nyilvánvalóan gyengék vagyunk,ha magunk miatt,akkor ez egy darab rosszul sikeredett meccs volt-ami kihozta majd minden gyengénket valóban így van,és reagálni nem tudtunk érdemben.És ez itt a baj a nulla idegenbeli gól amit lőttünk.Ha 0-0 val kezdenénk sem lennék nyugodt.Sőt.
Na majd meglátjuk mi lesz,és hogyan,mert sem a Bayern,sem a Real ellen nem gondolta volna senki hogy mit pakolunk le az asztalra.Hogy kiesés lett a vége?Valóban.Igen.De akkor az a kicsi ami hiányzott,most jöjjön!És akkor nem csak a párharc kerülne fordított kontextusba,hanem az a bizonyos oldal is,amit Simeone mutatott ; )
2019.02.23. 15:35:13
Ennél azért többet fognak letenni a visszavágón, az egészen biztos. Meglátjuk mennyivel és az mire lesz majd elég.
Grinta 2019.02.23. 16:17:22
Számolgattam kicsit,mert megütött egy gondolat.Nem az aktuális második a bajnokságban ennyire gyenge-számokban,pontokban-hanem Mi vagyunk kiemelkedőek.Évekre visszamenően lebontva a második helyezett a bajnokságban meccsenként átlagban 2,2-2,4 tartományban szerez pontot meccsenként.Ez most is megvan,igaz alulról,de akkor is benne van a sávban.Sőt,volt olyan bajnokság az elmúlt azt hiszem 5 évben,ahova elég is lett volna a bajnoki címhez.
Tudom hogy a számokon vesztünk össze legutóbb azt hiszem,de ez már remélem a múlt! : ) Csak érdekességnek írtam ezt a dolgot.
Egyébként szerintem! Zidane egyértelműen ide vár.Ez valahol a Champions League-től független,mert Allegri sem lesz itt mindig(ha win akkor elvégezte a dolgát,ha bukás akkor bukás) tehát így is úgy is.Nem véletlenül nem vette át a Man.United padját.Oké hogy omladozik,de akkor is.Manchester United.Az Ő megítélése ugyanolyan kétséges,mint az egész reálmadridé.Az rendben van hogy jöttek a BL győzelmek fenekestül,de a bajnokságban 10! éves ciklust nézve kettő bajnoki címet nyert a nagy királyi bagázs.Ez Zizou mérlegét nézve 3 szezon/1 cím.ez utóbbi még védhető,az előbbi nehezen.Elkanyarodtam rendesen,de minden mindennel összefügg.Sőt!Ha az első szezonban nincs az utolsó percekben való fordítás,nincs ez a nagy hisztori sem,mert perec úgy kirúgja mint macskát szarni-se bajnokság,se kupa,se béjel-
Mikor mi is megöregszünk,mert mi is megfogunk,elmondhatjuk hogy zsinórban hétszeres Olasz bajnok volt(remélhetőleg nyolcszoros) volt a kedvenc csapatunk,az Olasz Juventus.Óriási dolog ez,nem lehet róla becsmérlően,lefitymálva beszélni.Vannak akik megteszik ezt a kocsmai egysorossal,van olyan is,akit ideesz a fene egy olyan csapat mellől akik majd húsz éve kergetik ezt a címet egy konkurens bajnokságban,(és a maga egyszerűségével provokál)-aki így tesz nem becsüli a történelmet sem.
Forza Juventus,mindörökké!!
2019.02.23. 18:49:37
A Zidane-pletykák kapcsán nem tudom...én elsőre nem örülök neki. Meglátjuk mi lesz az egészből, hogyan sül el, vagy egyáltalán nem kacsa-e.
Mi vagyunk a rekordbajnokok ezt azért nem vehetik el tőlünk. Én egy dolognak örülök rohadtul, hogy Bl-győzelmet is láttam. És nem gondoltam akkor, hogy 22 évig nem lesz még egy. A mai 25 évesek sajnos már nem emlékezhetnek rá. Ez túl sok. Nagyon ideje lenne már nyerni egyet...