Benatia: "Júliusban azt hittem, a Juventusnál fejezem majd be"

benatia_medhi_instagram.jpgA napokban hivatalossá vált, hogy a csapat marokkói válogatott védője, Medhi Benatia elhagyja a Juventust, s némi meglepetésre a katari bajnokságban folytatja pályafutását.

Döntésében alighanem jelentős szerepe volt annak is, hogy a klub nyáron visszaigazolta a csapat eltévedt báránykáját, Leonardo Bonuccit, s így Benatia számára a jelenlegi szezon során kevés játéklehetőség maradt. 

A védőjátékos most a közösségi médián keresztül köszönt el a Juventustól, a csapattársaktól, valamint a szurkolóktól.

"Hello Mindenkinek! Két mozgalmas nap után szerettem volna megragadni az alkalmat, hogy búcsút mondjak ennek a nagyszerű családnak a Juventusnál, a játékosoknak, a szurkolóknak, a stábnak, az orvosoknak, a szertárosoknak, s mindenkinek a Juve-családban, akik minden bizonnyal hiányozni fognak." - írta Benatia Instagram üzenetében.

"Rengeteg barátot hagyok hátra, akikkel remélem hamarosan találkozni fogok. Az életem központjában voltatok az elmúlt két és fél év során. 

Sok mindent éltünk meg együtt, s jelentős sikereket értünk el. Júliusban biztos voltam abban, hogy veletek zárom majd pályafutásomat, de az élet néha sajnos meglepetéseket tartogat az ember számára, s változtatnom kellett a terveimen, de mindig elszántan a győzelemért, a döntés során a család érdekeit is szem előtt tartva.

Köszönöm a szeretetet, s megértem, ha vannak, akik nem akarják elfogadni a választásomat, ezért tőlük csak annyit kérek, hogy tartsák azt tiszteletben. Forza Juve! Próbáljatok mindent megnyerni ezzel a csodálatos csapattal."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr9714598326

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2019.01.30. 13:52:41

Kíváncsiságból kérdezem, hogy "...a döntés során a család érdekeit is szem előtt tartva." - Itt a Juventus-családra gondol, amiről előtte beszélt?

FeriGjuve 2019.01.30. 14:10:38

Kösz Medhi!Sok sikert!

CamPIPIone 2019.01.30. 14:27:06

Még mindig nem értem, de ok.

JuventusFanatikus 2019.01.30. 14:29:52

Köszönünk mindent, Medhi!
Én azért haragszok, hogy itt hagysz minket a bajban, de ez téged minősít, nagyon remélem nem kerülünk ez miatt nagy bajba.

Amikor nálunk játszott, én bírtam, egy remek védő, köszönhetünk neki jó pár dolgot. Voltak hibái, de nem mennyiségben volt sok, hanem kulcspillanatokban hibázott. Madridban, majd a Napoli ellen (szerencsére később nem volt komoly jelentősége). Bonucci jóval többet hibázik, amiből gólt is szoktunk általában kapni. Én nem haragszok Benatiára a Real elleni hibája miatt.

bianconeri83 2019.01.30. 14:29:56

@Dr. Grant: szerintem a $aját c$aládjára gondolt

Il Principino 2019.01.30. 14:38:24

Rajta már nem áll vagy bukik idén a bl szereplésünk az már biztos!
Sztem nyáron is lett volna bőven megfelelő ajánlata az amcsiktól,kínaiaktól,araboktól,ha annyira a pénz kell neki!
Még mindig nem értem,hogy ezt a pár hónapot miért nem csinálta végig,szebben is búcsúzhatott volna..

JuveTomi15 2019.01.30. 15:14:51

@JuventusFanatikus: semmi ok szerintem haragudni rá, mikor Bonu megserult már gyakorlatilag meg volt a megegyezés, miért visszakozott volna?
Sajnálom hogy elmegy, megertem hogy az ő kvalitasaval nem elegendő ennyi játék perc.
Azt viszont nehezen értem meg, hogy elmegy levezetni, még 2-3 jó év lenne benne hasonló fizetésért Top ligas csapatnál is, de nyilván az ő élete, ő látja és érzi hogy mire van szüksége.
Igy legalább végleg megnyilik az út Rugani előtt, ha most nem játssza be magát és stabilizálja a helyét, akkor már soha.

alexGicamo 2019.01.30. 15:50:19

Tisztességesen köszönetet mondott és elbúcsúzott . Mindent figyelembe véve , ez tetszett tőle a legjobban .

JuventusFanatikus 2019.01.30. 16:26:16

@JuveTomi15: Ha akarta volna, még megvétózhatta volna, de nem is ez a váltotta ki főképp a "haragomat", hanem az, hogy télen megy el, gondot okozva evvel a klubnak. Az sem segít a jó megítélésében, hogy a pénzt választotta a játéklehetőség helyett.

JuveTomi15 2019.01.30. 16:50:46

@JuventusFanatikus: ezt elfogadom, nyilván nem jött jókor. Meg volt ő sértődve a kialakult helyzet miatt, így ő sem nagyon törekedett arra, hogy a Juve érdekeit helyezze a sajátja elé. Mindegy, ő már a múlt, reméljük Rugani végre teljesen felnő a feladathoz.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3377) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (911) elemzés (40) előzetes (858) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9906) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2429) meccsek (4149) mercato (4136) nyilatkozat (7433) Olasz Kupa (326) összefoglaló (409) pletyka (4166) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (199) Címkefelhő
süti beállítások módosítása