A Juve vezetősége ragaszkodik Allegrihez

allegri_massimiliano_mosoly_1.jpgPletykák szintjén már felmerült, hogy ki követheti a Juventus padján Massimiliano Allegrit, illetve a mester neve is felmerült több jelentős klub vonatkozásában, a calciomercato értesülései szerint a Juventus vezetősége inkább megtartaná a Torinóban eddig szinte tökéletes munkát végző szakembert.

„Massimiliano Allegri? Biztos vagyok a maradásában, ő a lehető legjobb mester a Juventus számára.” - nyilatkozta nemrégiben Fabio Paratici.

A szakvezető szerződése 2020-ig érvényes, ami edzőként nem nagy idő, a múltból és a fenti mondatból kiindulva várhatóan a felek leülnek majd a szerződéshosszabbításról tárgyalni a megfelelő időben.

Giuseppe Marotta vezetése alatt a klub nem vágott neki szezonnak úgy, hogy az edző szerződése lejárjon év végén, és a fentiekből kiindulva úgy tűnik, hogy Fabio Paratici ebben a tekintetben követni kívánja mesterének a példáját.

Természetesen a folytatást befolyásolhatják az idei eredmények, főképpen a BL-menetelés, ezért nyár előtt szerződéshosszabbításra kár számítani, ám jelenleg úgy tűnik, hogy az új edzőre ácsingózó bianconero szurkolóknak még várniuk kell néhány évet, míg újabb kiszemelt foglalja el a Juventus padját.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr3714533788

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pedronegroo 2019.01.04. 11:06:53

Remélem idén meg lesz a BL és akkor befejezheti sikerekben gazdag pályafutását a Juventus-nál. Ha nem lesz meg a BL akkor meg nem is lehet kérdés hogy új edző után kell nézni.

Balage39 2019.01.04. 11:10:05

@pedronegroo: nagyon, naagyon szűk az a kör aki alkalmasabb lenne. Persze lehet nem egyetérteni a nézeteifel/filozófiájával, de az eredmények tekintetében nincs miről beszélni.

pedronegroo 2019.01.04. 11:23:04

@Balage39: Az eredményeket a keret minősége és a serie a-s "riválisaink" figyelembe vételével kell értékelni. Továbbá szerintem ha nyáron más edzőt keresünk az egy másik serie a-s olasz edző lesz és ugyanúgy folytatódni fog a Juve-dominancia amennyiben az erőviszonyok jelentősen nem változnak a bajnokságon belül.

2019.01.04. 11:24:01

Nem szabad elengedni sehova, amíg nem maga kéri. Jelenleg nincs olyan edző a piacon, aki minőségben akár megközelítené Allegrit.
Zidane nevét hallani sem akarom.

Balage39 2019.01.04. 11:30:00

@pedronegroo: azért nem csak olaszhonban villantott szerintem.. most nem tudok helyette jobbat elképzelni vhogy. Vagy kikre gondolsz mint lehetséges és jobb edzők?

2019.01.04. 11:51:30

Már csak a nézhető/élvezhető focit kéne megoldania és akkor felőlem maradhat nálunk élete végéig. :)

pedronegroo 2019.01.04. 12:07:58

@Balage39: A BL-ben elért bármiféle eredményről nagyon nehéz objektívan vitatkozni mivel egyrészt az eredményesség erősen szerencse/sorsolás függő, lásd ROMA egy teljesen tapasztalatlan edzővel is tavaly tovább ment mint mi, másrészt meg vannak az UEFA-nak a maga pénzügyi érdekei és a saját forgatókönyvük, alapból a nagycsapatok előnyben vannak, persze nagy és nagy csapat közt is megteszik az érdekeiknek való megkülönböztetést ha oda kerül a sor. Ha olyan kurva nagy eredményeket ért volna el Allegri a BL-ben akkor nem fektetett volna be Agnelli CR-be, mert Ő is rájött hogy nem csak a pályán kell megnyerni a meccset hanem az UEFA-t is érdekeltté kell tenni a Juventus sikereiben és egy CR-el felálló Juve ezerszer jobb biznisz az UEFA-nak is, Allegri itt egy teljesen másodlagos kérdés.

Edző kérdés: nem gondolok senkire csak erősen az a tippem hogy maradunk az olasz vonalnál és szerintem a vezetőség se azt fogja keresni hogy ki a jobb hanem ki az aki a serie a-ban ugyanolyan jól elboldogul mint Allegri. Mi elsősorban Olaszországban akarunk dominálni továbbra is, a BL-ből kivesszük a legtöbb pénzt ami BL serleg nélkül is aranybánya ha hozzuk a kötelezőket, mi egy gazdasági vállalkozás vagyunk ne felejtsd a pénz az első. Persze előbb-utóbb összefog jönni a serleg is mert egy nagy csapatnak azért illene 20 évente egyszer megnyerni, ezért jött CR is, de mi nem leszünk a Real Madrid hogy kettesével fogjuk majd ezután gyűjtögetni, meg lesz egyszer aztán lehet számolgatni a lóvét de nem leszünk BL-menő csapat.

Juventino86 2019.01.04. 12:10:28

Érdekes Allegri esete nagyon. Én tisztán emlékszem, hogy volt idő, amikor kimondottan szépen játszott a csapat. Pl. nekem a 2014/15-ös nagy menetelés idején nagyon tetszett a játék, köszönhetően főleg Teveznek ugye. :) Szóval tud ő szebb focit is játszatni, reméljük, így lesz a jövőben. :)

Del Pybala 2019.01.04. 12:14:25

@pedronegroo: Ennél nagyobb baromságot nem sokat láttam.

pedronegroo 2019.01.04. 12:21:08

@Del Pybala: Pedig biztos szoktál tükörbe nézni! :) Bocsi csak egy gyenge poén ne sértődj meg.

A hozzászólásom pedig csak egy vélemény nem szentírás, ha esetleg neked is van véleményed írd le, szívesen elolvasom de a "baromság ami írsz" böffentésekre nehéz jóízűen reagálni.

2019.01.04. 12:35:31

Sok fog azon múlni, mi lesz a BL-ben tavasszal. Ha nem nyerjük meg, attól még lehet, hogy marad. Szerintem a körülményektől is függ.

2019.01.04. 12:35:54

@hellan: Én sem örülnék Zidanenak.

2019.01.04. 12:37:29

@pedronegroo: Szerintem egyáltalán nem írsz alaptalan dolgot, de egyenlőre még úgy érzem, hogy nem sikerült érdekelté tenni az uefát...

Balage39 2019.01.04. 12:39:01

@pedronegroo: a két döntő igenis nevezhető kurva nagy eredménynek, mivel előtte jó pár évig az sem volt. Az, hogy az a nagy csapatok tolva vannak az egyrészt a BL kiírásából következik(mely bajnokságok kapják a helyek nagy részét..),másrészt a City, PSG, Bayern sem játszott mostanában döntőt, a Liverpool sem meg mi sem hiszem, hogy az ennek a kritériumnak megfelelő libling csapatok lennének, harmadrészt tudom, hogy nagy divat különböző összeesküvés eleméletekben hinni, de senki nem tiltotta meg a sem nekünk, sem a Liverpoolnak, hogy döntőt játszon, sem -ahogy Te is említetted- pl. a Romának hogy kiejtse a Barcelonát. az UEFA-nak (és halkan megjegyzem, a résztvevő csapatoknak is) a show a lényeg,mert abból lesz bevétel.
A pénz kérdése: hát azt azért be kell látni, hogy enélkül nem megy. Gazdasági társaság vagyunk? Naná, nem is lehetünk mások, ha az elitbe akarunk tartozni. a CR befektetés inkább a kulb, mint gazdasági társaság növekedését célozza, nem az UEFA-nak vmi "hízelgés". A foci hatalmas üzlet, mivel igen sok embert mozgat meg, sok álmot ad(amik elenyésző részét meg is valósítja), és még több élményt.
De a Juve vhogy mégis más, minden ideigazolt játékos nyilatkozik erről, még CR is, hogy mennyivel másabb a légkör, az a bizonyos sokat mondogatott "családias".
Az meg tény, és a csapat történelméből is következik, hogy a fő cél mindig a bajnoki cím megszerzése. A Juventus mindig is ilyen volt, ez alap a klubnál. Persze azért most egyértelműen látszik, hogy már nagyon hiányzik a BL serleg ;-) de hogy ezt a serleget csak más edzővel tudjuk-e elhozni, az erősen kérdéses

2019.01.04. 12:40:27

@Del Pybala: Tényleg kíváncsivá tettél, melyik része "baromság" @pedronegroo: kolléga írásának? Az uefás, vagy a "bajnokság az elsődleges"? És mi miatt?

2019.01.04. 12:43:25

@Balage39: Az első tényleg az volt. Komolyan örültem is neki még a vereség ellenére is. A másodiknál már szezon közben is emlegették, hogy sikerülhet, így az annyira nem volt az. Ráadásul k. nagy égés lett a döntőben. Megalázó eredmény, szétesett csapat. Gondolom láttad Te is.

The king of alibis 2019.01.04. 12:48:21

Erős keret, hazai szinten jó eredmények, nézhetetlen játék

Allegri = Capello

Balage39 2019.01.04. 12:49:49

@Dr. Grant: persze, azt azt hiszem mindenki igen szarul élte meg, de az már a döntő volt, oda el is kellet jutni. Ezt mindig elfelejtük-főleg utólag;-)-hogy az azért nem magától értetődő. Csak azt gondolom, hogy Allegrivel versenyképesek lettünk Európában is és most nem tudom,hogy kivel lehetnénk még versenyképesebbek(bár ahogy nézem, konkrét óhaj, vagy tuti tipp még nem érkezett ide se:-) )

pedronegroo 2019.01.04. 12:51:24

Ebben a pénz orientált világban naivság azt gondolni hogy minden sportszerű és igazságos, túl sok dolog alakul furcsán ahhoz hogy ezt ellehessen hinni.

Ugyanúgy naivság a családias légkört bekajálni, persze van, de simán elküldenek bárkit ha már nem kell vagy nem éri meg a klubnak. Del Pieo esete, Marci esete, Higuain elküldése, stb., ezek nem összeegyeztethetőek a családias szó jelentésével, vagy szerencsésebb ennek a kifejezésnek a pontosabb használata vagyis családias légkör van az öltözőben de nem a gazdasági osztályon!

rockitbaby 2019.01.04. 12:59:50

@pedronegroo: A BL résszel részben érek egye. Ugyanis szökőévente az uefa is belátja, hogy néha nyerhet, sőt nyerjen olyan csapat, amelyik nem RM vagy Barca. Lásd a Chelsea, Porto, Inter, Bayern stb. Ebbe a kategóriába mi is beletartoztunk mindkét esetben Allegri döntőikor, csupán ott siklott félre a dolog, hogy voltak még ennél is komolyabb "érvek" ellenünk. Ellenben még nem érzem azt, hogy a CR7 brand pusztán elegendő lenne egy kis hátszélhez.

Az edzőkérdésre felvetettekkel ellenben egyáltalán nem értek egyet. Jelenleg nincs olyan olasz edző, aki akár csak a közelébe érne Allegri tudásának. És ahogy elnézem az első osztály csapatainak edzőit, jó ideig nem is lesz. Most már nem ott tartunk, hogy kellene egy Conte féle építkező, motivátor állat. Aki vagy bejön, vagy nem. A jelenlegi gépezethez már kipróbált, tapasztalt, és nem utolsó sorban olyan edző kell, aki BL kompatibilis. Conte valami borzasztó eredményeket mutatott Európában, és mégis ő áll talán a legközelebb Allegrihez az olasz edzők közül. És a legszomorúbb az, hogy ha fel kellene sorolni 2-3 olyan edzőt, aki minőségben válthatná a Mistert, azok olyan valakik, akikért a nálunk pénzesebb csapatok is sorban állnak. Akár tetszik, akár nem, nekünk jelen pillanatban a legjobb út az, ha minden áron ragaszkodunk Allegrihez. Majd pedig a nemrégiben frissen végzett volt klasszisok pár év utáni teljesítménye változtathat ezen.

Balage39 2019.01.04. 13:17:58

@pedronegroo: a családis nem zárja ki azt, hogy egyben racionális legyen sztem. A gazdasági osztályon pedig a racionalításon kívül másnak nemigen van helye. Azt azért tegyük hozzá, hogy a játékosok is a saját maguk által kialkudott felételekkel szerződnek a klubhoz, nem Agnelli két szép szemöldökéért.
Érdekes egyébként, eddgi az volt a baj, hogy a játékos akarata döntött, most meg az, hogy nem mindig az dönt.
Nyilván az UEFA sem egy szent szervezet, de mi is azt szoktuk mondani, hogy csak a vesztesek csalóznak, meg bíróznak..

pedronegroo 2019.01.04. 13:52:38

@Balage39: A családias szerintem akkor is egy elcsépelt szöveg semmi több, semmi családias nincs abban ha a klub nem megfelelő tisztelettel bánik a legnagyobb legendáival vagy legnagyobb juve szellemiségű, identitású játékosaival.

A játékos akarata dönt és a klub önhatalmúlag dönt történet között azért vannak még utak.

Én nem csalóztam csak arról beszéltem hogy a pénz beszél és hogy minden erről szól, így működnek a dolgok.

2019.01.04. 13:56:09

@Balage39: Biztosra senkivel sem lehet menni. :-) Valószínűleg ezért nem érkezett. Ha úgy alakulna, hogy Allegri megy, én nem biztos, hogy "nagy nevű" edzőben gondolkodnék, lehet, hogy inkább fiatal, feltörekvő edzőben.

2019.01.04. 14:01:31

@Balage39: Ja, és szerintem el nem felejtettük, csak nekem sajnos nem szépítette meg az idő azt az égést. Meg ott már nyíltabban beszélek tavasszal a vezetők is a BL-lehetőségről és sok külsős szakember is látott esélyt a végső győzelemre, így az, hogy odáig eljutottunk, az már messze nem az a kategória volt, mint előtte 2 évvel.

Balage39 2019.01.04. 14:03:47

@pedronegroo: rendben van ha így gondolod, nem kívánom ezt megváltoztatni. Nem mondtam, hogy csalóztál, csak sztem van hasonlóság az UEFA ördöggé kikiáltása és a Napoli, vagy Inter, Roma folyamatos bírózása, ellenünkirányuló csalózása között, erre próbáltam utalni. Nem az UEFA-val kell foglalkozni, hanem magunkkal.

Balage39 2019.01.04. 14:05:42

@Dr. Grant: abszolut egyetértek azzal, hogy a második már más kategória volt, de azért a döntőben kijött sajna, hogy nem értünk még meg erre

Jamal Jamal 2019.01.04. 16:09:05

Jelen pillanatban ezt a Juventust, ezzel a játékoskerettel, senki sem ismeri jobban Allegri-nél.
Okoskodhatunk hogy mi lesz meg hogy lesz, de összehasonlítani a körtét az almával borzasztó ötlet.
Peace.

pedronegroo 2019.01.04. 16:31:40

@rockitbaby: Erősen túlértékeled Allegri-t és nem veszed figyelembe a körülményeket, hogy a Juventus mind anyagilag mind szervezetileg mind működésileg mind játékosigazolásokat tekintve utcahosszal előrébb jár mindenkinél a bajnokságban. Allegri bukott edzőként jött ide, de a Milán-nál is ment neki a szekér amíg maga a klub csúcson volt. Így nem értem azon logikádat hogy jelenleg nincs jobb edző nála, mivel mikor idejött akkor viszont nem állt fent vele kapcsolatban ez a kijelentés nem állta meg a helyét anno ez a kifejezés, vagyis most is lehet "bárki",(bárki akire nem is gondolunk minthogy Allegrire se gondoltunk Conte utódjaként hogy beválhat) aki válhat azzá mint Allegri csak adni kell alá egy jó lovat ami a Juventusnál ez magasan meg van. Vagy ott van Conte aki sokkal mélyebbről sokkal szerényebb keretekkel érte el ugyanazon sikereket mint Allegri miközben Conte még csak komoly tapasztalattal se rendelkezett. Szumma-szumma ha Conte zöldfülűként tudott szarból várat építeni és Allegri bukott edzőként tudott egy már patent csapatot tovább vinni akkor nem hogy nincs olyan jelenleg aki ne tudná pótolni Allegrit hanem nagyon is sok lehetőség van ami szóba jöhet.

del pipi 2019.01.04. 16:34:18

remélem megnyeri a bl-t és van olyan intelligens hogy a csúcson abba is hagyja, én drukkolok neki , megérdemelné. és hogy ki jöjjön ? mindenképpen aki nincs befosva elszabadítani a támadó szekciót ! és végre láthatnánk a realitást mert bizony ennek a keretnek 3-4 kéne rúgnia mindenkinek a ligában a bl-ben pedig simán menni előre a döntőig.

rockitbaby 2019.01.04. 16:57:06

@pedronegroo: Persze, értem mire utalsz, de komolyan érdekelne, ki lenne az, ak iszerinted olasz és zökkenőmentesen át tudná venni a csapatot, úgy, hogy közben a BL-ben is minimum a kötelező meglegyen.

Allegri a Milannál nem feltétlen megbukott. Elbaszták a koncepciót, és szezon közben könnyebb edzőt cserélni, mint csapatot és elképzelést. Azt elismerem, hogy vannak korlátai, de nem látom azt a szkenáriót, ahol pl. kis Inzaghi Bl negyeddöntőzik a Juventusszal.

2019.01.04. 17:39:27

@rockitbaby: Ez a nehéz az edzőkérdésben, hogy mindenki garanciákat akar az eredményekre vonatkozólag edzőváltás után. Garancia meg nem lehet semmire.
De megint egyet kell értenem @pedronegroo: kollégával abban, hogy a Serie A-t bárki behúzná ezzel a kerettel. Kis túlzással bármelyikünk, annyi utasítással, hogy focizzatok.
A BL már más tészta, de a BL-ben Allegri szerintem csak az első 2 évben húzott nagyot. (Akkoriban zseninek tartottam.) Az elsőben váratlanul a döntőbe jutással, következő évben az esélyesebb Bayern megszorongatásával. (az uefa csalta el a továbbjutásunkat) A 3. évi döntő már nem volt teljesen váratlan eredmény a keret képességeit nézve, inkább a megalázó vereség volt váratlan és kellemetlen. Eredmény szempontjából nyilván a döntőzés azért több, mint értékelendő. A 4. évben pedig már majdnem rögtön kizúgtunk a Tott ellen, de sikerült visszahozni. Aztán a Real ellen lebőgtünk itthon. A visszavágón ugyan majdnem meglett a csoda, de mindkét párharcban rosszul szerepeltünk itthon. Itt azért kicsit kijött, hogy Allegrinek is vannak korlátai és hogy mik a gyengéi. Az utóbbi 2 év alapján elmondható, hogy már nem az a kérdés, hogy Allegri többet hoz-e ki a keretből, mint ami benne van - ahogyan az első 2 évében - hanem az, hogy azt megközelítőleg ki tudja-e hozni a keretből, ami benne van. Az ő filozófiája nem olyan, hogy nagyon támadó jellegű keretből tudjon többet kihozni, mint ami benne van. Hozzá sajnos inkább az passzolna, ha Dybala és Costa menne és jönne helyettük 2 atomstabil középpályás. Elöl meg Ronaldo és Mandzukic ellenne valahogy.
A keret képességeit ismerve egy új edző több, mint valószínű, hogy a bajnokságot behúzná és a Bl-minimumot is teljesítené. A többit nem tudhatjuk. Volt itt Ferrara is, meg Ranieri is sikertelenül, de az akkori meg a mai keret ég és föld.
És szerintem nem a kis Inzaghiban kellene gondolkodni, hanem Juventus kötődésű edzőben, aki nem full kezdő. (Zidane Real kötődésű) Akár Carrera pl. vagy Deschamps, de de biztos lenne még név.

Ettől függetlenül valahogy nyerjük meg a BL-t tavasszal, a többi meg várhat... :-)

Grinta 2019.01.04. 17:52:20

@del pipi: Ezt most nem kizárólag Rád értem,de egyesek itt jelentősen elvannak tévelyedve a múlt árnyékában..hogy melyik csapatot,mennyivel is kellene megvernie egy tökös Juventusnak.Egy korszakos Juventus,amelyik háromszor döntőzött,sem tudott/csinált még kettes átlagot sem a rúgott gólokat tekintve a bajnokságban.Lehet mondani hogy akkor erősebb volt a liga,ez így is van.-De az arányok is stimmelnek.Amennyivel erősebb volt az a Juventus,annyival volt jobb a bajnokság.Tehát dőreség azt elvárni hogy mindenkit legyaluljunk simán.

Drotkoszoru 2019.01.04. 18:34:53

@pedronegroo: "Allegri bukott edzőként jött ide, de a Milán-nál is ment neki a szekér amíg maga a klub csúcson volt."
A Milan hogy lett volna a csúcson, mikor Allegri átvette, miközben előtte az Inter nyert zsinórban 4 (a Calciopoli miatt 5, de azt nyilván nem veszem annak) bajnoki címet, nem mellesleg a BL-t is behúzták 2010-ben!? 2011-ben épp Allegri Milanja taszította le őket a trónról, nem mellesleg 7 év után hozta el a Scudettót az AC Milan szurkolóknak (azóta sem sikerült másnak). Utána 2012-ben eladták Ibrát, Thiago Silvát, a "szenátorok" (Inzaghi, Nesta, Zambrotta, Gattuso, Van Bommel, Seedorf, Oddo) pedig egyszerre vonultak vissza. Ezek után 2013-ban még behozta ezt a hulladék keretet BL-helyre (megnézném hányan csinálták volna utána). Az utolsó (fél)szezonja valóban gyengére sikerült, de ez sokkal inkább a Milan vezetőségének a hibája, sem mint Allegrié (nem véletlen, hogy azóta sem tudták magukat kvalifikálni a BL-be). Szóval összességében semmiképp sem mondanám a Milanos időszakát kudarcnak. Nem örültem Conte távozásának és Allegri érkezésének sem akkoriban, de bukott edzőnek sem tartottam.

"Vagy ott van Conte aki sokkal mélyebbről sokkal szerényebb keretekkel érte el ugyanazon sikereket mint Allegri miközben Conte még csak komoly tapasztalattal se rendelkezett."
Conte az utolsó szezonjában kiesett a BL csoportköréből, Allegri az ő csapatát átvéve döntőig ment. "Majdnem" ugyanaz az eredmény, igazad van. Conténak egyszer sem sikerült behúznia az olasz kupát, Allegrinek rögtön az első szezonjában (és azóta is minden évben). Ez is majdnem ugyanaz.

"Szumma-szumma ha Conte zöldfülűként tudott szarból várat építeni és Allegri bukott edzőként tudott egy már patent csapatot tovább vinni akkor nem hogy nincs olyan jelenleg aki ne tudná pótolni Allegrit hanem nagyon is sok lehetőség van ami szóba jöhet."
Sorold már akkor kérlek a neveket, mert erre még mindig nem kaptunk választ, csak az ad-hoc feltételezések mennek. Abban igazad van, "hogy a Juventus mind anyagilag mind szervezetileg mind működésileg mind játékosigazolásokat tekintve utcahosszal előrébb jár mindenkinél a bajnokságban"; de ez egyáltalán nem volt mindig így. Ehhez a gazdasági fölényhez kellett Conte és Allegri remek munkája, kiemelkedő eredményei is, mert anélkül nem ugrottak volna meg ennyire a bevételek sem. Egyébként, ha már az anyagi részét hoztad a dolognak: a Juve még jelenleg is csak a 9. legnagyobb bevételből gazdálkodó klub Európában. Mivel magyarázod akkor, hogy ennek ellenére is egyértelműen top 5-ös csapat az európai kupákban elért eredményei alapján? Vagy ehhez semmi köze Allegrinek, csak Marottának, Agnellinek és Paraticinek? Mikor kiverünk egy nálunk erősebb Realt vagy Barcát, akkor az gondolom megint csak a játékosok érdeme, Allegrinek semmi köze hozzá (biztos sikerült volna egy Simone Inzaghival is)... Nyilvánvalóan Allegri előtt és után is lesz élet, mert a klubmodell remekül fel lett építve, de itt te vagy inkább az, aki rendszeresen elveszi minden érdemét. Fogalmam sincs, hogy mit ártott neked ez az ember, de ugyanazt az elvakult gyűlöletet látom nálad, mint ellenpólusként babónál, aki a védhetetlent is védi és mindent rózsaszínben lát, ha a csapatról vagy a vezetőségről van szó.

Nathas 2019.01.04. 18:38:44

@rockitbaby: miért gondolod, hogy feltétlenül olasz edzőre van szükség, mikor az olasz futball mélyponton van? Sőt, egy olasz edző sem ért el egy csapattal sem komoly európai eredményt az elmúlt időszakban.

2019.01.04. 18:57:54

@Drotkoszoru: Abszolút van igazság abban, amit írsz. Nem gondolom, hogy bárki kételkedne abban, hogy az általad említett edzőknek ne lett volna vastagon szerepe az elért eredményekben. De nem biztos, hogy az előrelépésnek csak az lehet az útja, ha "jobbat" hozunk. Én Beppét pl. kiváló szakembernek tartom a mai napig. Ott pl. a vezetőség átlátta, hogy az előrelépés már nem abban rejlik, ha egy nála is jobbat hoznak, mert nincs olyan. Hanem abban, ha máshogy gondolkodnak. Bátrabban, más szemszögből, új lehetőségeket kipróbálva, modernebben.
Érhet el egy másként gondolkodó edző Allegrinél jobb eredményt a BL-ben még akkor is, ha nem akkora taktikus, vagy rutinos, mint Allegri. Lehet, hogy bátrabb, modernebb felfogású, jobban passzol a stílusa a csapathoz, jobb köztük a kohézió, vagy bármi. Ilyen is létezik. Ez volt Zidane a Realnál. Én ezzel együtt sem szeretném őt ide, sokkal inkább a "mi Zidaneunkat", aki itt válik legendává edzőként.

Il Principino 2019.01.04. 19:42:29

@Nathas: Azért voltak jó olasz edző eredmények a közelmúltban!
Ranieri csodája a Leicesterrel.
Allegri sikerei a Juvéval.
Conte sikerei a Chelseavel.
Di Francesco bl elődöntője a farkasokkal.
Ancelotti bl győzelme a Reallal.Csak néhány az elmúlt 5 évből,a válogatott persze más tészta holmi Venturákkal...
Allegri utáni életet én Deschamps-pal tudnám csak elképzelni..
Sajnáltam,amikor a feljutás után távozott,OM edzőjeként is szép sikereket ért el,taktikailag sem rossz lásd:vb!
Abban igazad van,hogy nem feltétlenül olasz edző kell ide.

rockitbaby 2019.01.04. 20:03:41

@Dr. Grant: Idézem, mit írtam: "...zökkenőmentesen át tudná venni a csapatot, úgy, hogy közben a BL-ben is minimum a kötelező meglegyen." Nem a bajnokság miatt aggódom, azt kis túlzással behúznánk bárkivel, ez tény. A BL már kávéház.

DD nem lenne rossz opció, de kérdéses, váltani akar-e a francia kispadról. Nem mellesleg pedronegro kollega nem Juventus kötődésű, hanem olasz vonalat tippel, ezért kérdeztem tőle, kire gondol.

@Nathas: Nem gondolom, hogy olasz kellene, pont azt ecsetelgetem, hogy nem látni olyan oalsz edzőt, aki minőségben válthatná Allegrit. Olvasd el mégegyszer. Pedronegro kollega írta, hogy szerinte ha váltás lesz, akkor is maradunk az olasz vonalnál.

Il Principino 2019.01.04. 20:23:32

Akárhonnan,akárhogy közelítjük meg a dolgokat a legjobb olasz edző jelenleg nálunk dolgozik :)

Balage39 2019.01.04. 20:55:59

@Il Principino: és ez teljes mértékben így van

2019.01.04. 21:59:27

@rockitbaby: Én is idézem magam. :-) "A keret képességeit ismerve egy új edző több, mint valószínű, hogy a bajnokságot behúzná és a Bl-minimumot is teljesítené."
Szerintem a minimum elvárás azért ott is meglenne.

del pipi 2019.01.05. 04:48:38

@Grinta: de én legalább nem rovázok hogy nézhetetlen a juve! különben amit írsz az teljesen helyén való. minden szezon más minden bajnokság más és tudom hogy mindegy melyik juvét vesszük elő mert akkor is láthattuk hogy 1-0 ra nyerni az nagy specialitása volt mindig a juvénak , de azért nem néha rúgtak egy 4-est . és az is igaz hogy serie a csapatok nagyon megvannak szervezve a kérdés hogy ki hibázik kevesebbet, mindig mondják : ááá az olasz foci gyenge! de a legjobb pl Ronaldo ő sem úgy él a pályán mint Spanyolországban igaz? szóval azt akartam csak mondani az előző írásomban hogy ha Allegrinek feltett szándéka megmutatni az egész világnak hogy csúnya focival is meglehet idén nyerni az összes trófeát én nem leszek boldogtalan , és nem várom a juvétól azt hogy tiki-takázzon mint a Barca de egy minimális elvárás hogy ilyen kerettel egy kicsit szebb focit lássunk. tisztelettel szeretettel:TRAPPA

rockitbaby 2019.01.05. 06:39:58

@Dr. Grant: A bajnoksággal egyetértek, de a BL minimummal nem. Ha az új edző egy a mostaninál is erősebb kerettel dolgozhat, a minimum - függetlenül az edzőtől -, igen magas lehet. Egy rutintalan edzővel a legjobb 4 nem reális.

TYUKI 2019.01.05. 08:16:32

Remélem még vagy 15évig marad!!!!

2019.01.05. 12:32:26

@rockitbaby: A mostaninál is erősebb? Az már a Bl-favorit kategória lenne (elméleti erősségben), ha tényleg sikerülne. Az nem lesz egyszerű. A legjobb 4 azért elég kemény lenne, mint minimum cél. :-) Bár nem érezném annyira irreálisnak. Akkor sem, ha az már ilyen barkaszos, vagy margitos célkitűzés lenne. Szerintem egyébként új edző esetén a vezetők mindenképpen figyelembe vennék a célkitűzésnél az "első év" problémalehetőségeit. Azért gondolkodásban még nem Real.

János Aradi 2019.01.06. 20:00:03

Ezzel a Juventusal bárki bajnok lenne Olaszországban, illetve bárki elért volna pont ugyan ennyit a BL-ben. Allegri egy középszerű fantáziátlan csökönyös edző, egyszerűen jókor volt jó helyen . Nem véletlen van még itt pontosan tudja , hogy ilyen játékkal mindenhol leváltanák bármelyik sztár csapatnál. Én már várom a távozását szerintem egy új dimenziót nyit majd meg a csapat előtt pozitív értelemben .

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1883) bajnokság (3494) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (964) elemzés (40) előzetes (883) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1698) játékosokról (10220) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2498) meccsek (4287) mercato (4270) nyilatkozat (7634) Olasz Kupa (331) összefoglaló (429) pletyka (4286) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (300) video (219) Címkefelhő
süti beállítások módosítása