Az olasz sajtó értesülései szerint a Juventus és a Bayern München informális egyeztetéseket kezdett egy lehetséges Paulo Dybala-James Rodríguez csere ügyében.
A Rai Sport beszámolója szerint a zebramezesek elnöke, Andre Agnelli az Európai Klubszövetség gyűlésén már beszélt az ügyről bajor kollégájával, Karl-Heinz-Rummeniggével.
Az olasz hírforrás szerint Rummenigge nagy csodálója Dybalának, s a Bayern München technikai stábja is örömmel venné, ha az argentin támadó csatlakozna a bajor sztárklubhoz.
Rummenigge és Agnelli nagyon jó kapcsolatot ápol egymással, azonban az ügy egyelőre nem jutott túl az informális beszélgetés szintjén. Egyik fél sem tett még hivatalos ajánlatot a másik klub alkalmazásában álló játékosra, s sietségre nincs ok, az üzlet bizonyosan nem a januári időszakban, sokkal inkább jövő nyáron valósulhat meg.
Dybala számára kicsit döcögősen indult a szezon, s adós volt az igazán kiemelkedő játékkal, azonban a csapat az ő góljával aratott nagyon fontos győzelmet az Old Traffordon, majd a Cagliari elleni bajnoki találkozón is szépséges villámgóllal adta meg az alaphangot.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
m.martin91 2018.11.04. 15:09:24
del pipi 2018.11.04. 15:18:01
west30 2018.11.04. 15:26:58
Juventino86 2018.11.04. 15:40:51
Rikoo 2018.11.04. 16:00:38
Válogatottban tolják feljebb inkább.
Semmi értelmét nem látnám a Juventusba igazolásának.
Dybalának kicsit gyengébb képességű játékos, de egyébként a világ élvonalába tartozik.
Támadónak kevés, középpályára pedig teljesen más típusú játékos kellene.
Juventino86 2018.11.04. 16:37:57
peti78 2018.11.04. 16:47:41
mrdel 2018.11.04. 16:51:00
Dybalának keresi Allegri a posztját már kb. 1 éve- nem új keletű sajnos. Ebbe a rendszerbe nehezen illeszthető bele. Ha sikerülne megtalálni jó lenne, ha nem akkor nem lesz jó.
m.martin91 2018.11.04. 17:11:08
rockitbaby 2018.11.04. 17:28:42
Egy valami szükséges csupán egy nyári komoly igazoláshoz, egy letisztult elkpzelés. Mint idén CR7-tel kapcsolatban.
Egy teljesen más dolog. Nem biztos, hogy nekünk sztár igazolás kellene a középpályára. Szerintem ami nekünk hiányzik, az egy csendes zongoracipelő, aki leveszi a terhet az olyan kreavít játékosokról, mint Pjanic. Hogy kontextusba helyezzem, Pirlo pipa ( Pjanic ), Marchisio is ( Benta, Matuidi, Can ), de az a fránya Vidal kellene.
Juventino86 2018.11.04. 17:40:50
cd1 2018.11.04. 17:44:28
babo0410 2018.11.04. 18:01:56
babo0410 2018.11.04. 18:04:00
NagyonJuve 2018.11.04. 19:04:24
Juvegaspy 2018.11.04. 19:15:48
Rivendell 2018.11.04. 20:05:23
b.tom 2018.11.04. 20:37:02
Rikoo 2018.11.04. 20:48:55
Nem tudom, milyen más forrásból lehet még erre rákeresni, de Jamesnek gyakorlatilag nincs futósebessége, labdával pedig főleg nincs.
Ő egy belső középpályás, semmi több. Abból, viszont minőségi játékos.
Jamal Jamal 2018.11.04. 21:04:30
Nem kell eladni/elcserélni, hagyni kell játszani és lám-lám tejesít is szépen.
CR7 meg sz@rjon sünt ha nem tud vele kijönni.
Dybala kell a Juventus-nak és a Juventus is kell Dybala-nak.
Aki mást állít az butaságokat beszél, amúgy ha menni akart volna már a nyáron lelép.
Jamal Jamal 2018.11.04. 21:08:22
Se sebessége, se technikai tudása nincs amivel felérne Dybala szintjére.
2018.11.04. 21:42:51
Il Principino 2018.11.04. 22:44:50
Megint leköpnénk a 10-es mezt!?Paulo sztem pár meccs óta hozza amit kell,gólokat!!!
Spider81 2018.11.05. 05:32:19
Ez azert szep summa!
del pipi 2018.11.05. 06:54:26
Rivendell 2018.11.05. 06:56:40
Chiello ugy jott ide,hogy meg o is gyorsabb,mint dybala,megkockaztatom nem tudna lefutni chiellot
Tul sok van bele kepzelve Dybalaba, már csak Cr miatt is felespeges megtartani, meg 2,5 even at szenvedne itt,ha kitolti Cr a szerződését. Gyors btb kell ide vagy tkp,de nem Dybala.
Rivendell 2018.11.05. 06:57:33
2018.11.05. 07:29:40
del pipi 2018.11.05. 07:45:56
2018.11.05. 08:00:14
Rivendell 2018.11.05. 10:02:25
2018.11.05. 10:26:24
del pipi 2018.11.05. 13:26:19
Rivendell 2018.11.05. 13:59:21
2 játékos karakteressége között ég és föld az eltérés.
Mandzu Bl győztes,vb 2. és még sorolhatnánk az mellett,hogy ő nem xarja össze magát tét esetén,ja és még védekezik is fel alá rohangálva.
2018.11.05. 15:56:37
Rivendell 2018.11.05. 16:11:16
mint Cr esetén is,az akarat és a pszichikai rész néha sokkal fontosabb,mint maga a vele született tehetség.
Rivendell 2018.11.05. 16:17:11
Érteném,ha legalább olyan karakteres játékos lenne,mint mondjuk Hazard,aki tényleg a hátán viszi a csapatot,sosem adja fel,mindig hajt még a válogatottban is,pedig sok mérkőzés van benne minden szezon során.
Én örülnék a legjobban,ha ő lenne a következő Baggio akinek élmény volt nézni a játékát,vagy a fiatalkori Alex,de nem(direkt Juve kötődésűeket írtam). Persze ha az említett Hazard szint meglenne,már akkor is csorogna mindenkinek a nyála.
2018.11.05. 16:48:45
Rivendell 2018.11.05. 17:46:26
alexGicamo 2018.11.05. 18:57:24
2018.11.05. 21:14:42
del pipi 2018.11.05. 21:31:58
Rocky80 2018.11.05. 22:04:24
Viszont ha Dybala olyan jó, csak összehasonlításképpen - nem is Ronihoz meg Messihez mérem, hanem csak egy pár évvel ezelőtti játékosunkhoz -, kérdem én, például Tévezhez képest hol van?...
Csetlik-botlik mint Inzaghi, a szél elfújja és lassú mint a dög. Minden második lövésénél egyensúlyát veszti, egy erőset nem tud lőni. Valamint kiegyensúlyozatlan a teljesítménye, a pofája meg mint a bécsi kapu.
Egyszer vitte a hátán a csapatot amikor a Barcát vertük 3-0-ra. Ez volt az egyetlen klasszis teljesítménye NAGY meccsen.
Az meg hogy ő aranylabdás matéria, hát...
Nem mondom hogy nem tud jó napot kifogni, de lássunk már tisztán vele kapcsolatban.
2018.11.05. 22:24:55
Rocky80 2018.11.06. 00:38:29
Viszont a középpályánk gyengeségét illetve a keret összetételét a formáció hivatott megoldani, ahogy ezt Allegri meg is oldotta évről-évre - az eredményeinket tekintve nem is akárhogyan. Ha ennek Dybala az áldozata, ám legyen. Abban azt hiszem mindannyian egyetértünk hogy első a csapat.
Már pedig in Maxi we trust. Itt Pirlok, Pogbák jöttek-mentek, Allegri volt szinte csak állandó, meg az, hogy a BL kivételével mindent megnyertünk. Vakon megbízok ebben az emberben. Ha ő így látja jónak a formációt, akkor nekem sincs okom kételkedni benne. Ez már egy bevált recept.
De a szurkolók már csak ilyenek. Legyen kicsit több Dybala, maradjon Marci meg Buffon, de eredmények is legyenek. Ha meg rosszul sül el, ki lesz picsán rúgva? Allegri és nem te meg én. :-)
west30 2018.11.06. 00:45:25
del pipi 2018.11.06. 07:03:00
2018.11.06. 08:09:11
Egyik sem teljesen alaptalan, mert nyilván Max eddig szállította az eredményeket és Dybala sem egy Messi ezt be kell látni. De én próbálok a jelenben gondolkodni és akkor itt sajnos elkerülhetetlen megjegyezni, hogy egyrészt legalább 3-4 játékos van, aki Dybalánál sokkal kevesebb ehhez a Juventushoz, másrészt Allegri is kevés. Teljesen hibátlan volt a Conte által itthagyott kerethez (kis kiegészítéssel), amelyik mestere volt a védekezésnek és az akkori BL-sztárcsapatokhoz képes kereterősségben talán inkább a középszerűhöz állt közelebb. Ehhez állt közel taktikailag, identitásilag, ehhez ért, ki is hozta belőle a Maximumot, vagy annál is többet. Jó edző. Taktikus. De egyszerűen nem való neki egy olyan sztárokkal és támadókkal teletűzdelt csapat, mint ez a mostani Juventus. Nem az a karakter, aki egy Dybala típusú játékosból ki tudja hozni a maximumot és nem is olyan, aki támadófocit, vagy igazán élvezhető játékot tud produkálni a csapatával, szórakoztatni. És ezt nem én igényelném elsősorban, hanem a keret, illetve - szerintem - Agnelli, mert ez a keret erre lett kialakítva, erre alkalmas. Teljesen más habitusú, karakterű edző kellene ahhoz, hogy kit tudja hozni a Costa-Dybala-Cuadrado-Ronaldo-Bernardeschi-Cancelo nevével fémjelzet csapatból ami benne van. Persze Max megpróbál ugyanazzal a rá jellemző, csikorgó, védekező olasz elveivel eredményt elérni - mint eddig - az sem kizárt teljesen, hogy sikerül. De azért ezt elég fájdalmas látni még akkor is, ha az ember a védekező olasz focin nőtt fel. Nem kárhoztathat valaki egy Ferrarit folyamatosan a dugóban való araszolásra, mert az sok jóra nem vezet. Allegri egy IFA, vagy ha úgy jobban tetszik, egy rohadtnagy tank vezetőjének való, nem egy Ferrarinak. De furcsamód az elmúlt pár heti nyilatkozataiban elejtett morzsákból az derül ki, hogy ő is úgy látja, hogy a játékot ebbe az irányba kellene vinni, csak nem nagyon megy. Ésk egyáltalán nem érzi magát hibásnak benne. Lehet, hogy Ronaldo miatt gondolja máshogy, mint eddig. De régebben eszébe nem jutott volna ilyen éles kritikákat megfogalmazni a játékkal kapcsolatban, ráadásul egymás után. Győztes meccsek után is. Vagy a gólok számát kritizálni? Mindannyian emlékezünk a cirkuszos hasonlatára. De inkább azt gondolom, hogy Agnelli elvárása - amit én (is) most is és egész szezonban is mondogattam - aminek most szenvedve, de próbálna megfelelni, aminek szerintem az is része, hogy odaszólt neki, hogy egy csapat, amelyiknek a világ egyik legnagyobb sztárja a tagja, az igenis szórakoztasson. Különben miért jönnének tőle ezek a furcsán megváltozott csapatkritikus nyilatkozatok?
Rivendell 2018.11.06. 08:10:51
@del pipi: miért kapnék agytubit? engem az sem érdekel ha marad és az se ha megy,nálam ő nem klasszis,számomra nem Dybala jelenti a Juventust,Vidalt sokkal jobban sajnáltam távozásakor,mint ha Dybala akár most télen távozna.
Én dybala távozását nem azért szorgalmaznám,hogy helyette érkezzen valaki,hanem hogy a kp-ra legyen keret vásárolni,mert nem várom el a vezetőségtől,hogy zsebből lerakjanak 100-150m-t,én jelenleg a kp-t fontosabbnak tartom,mint Dybala jelenlétét a keretben. Pl én Ruganit is eladnám,idén talán még kevesebbet játszik,de nem néztem statisztikát,de ha nem őt,akkor Benatiat kell elengedni.
2018.11.06. 08:18:35
Rivendell 2018.11.06. 08:41:33
Tevez fejben is más,csak úgy Conte/buktatták már meg olyanok,ahol a hajtás az elsődleges/ miatt se kezd el valaki hajtani,oda saját akarat is kell,folyamatosan.
érdekes lesz a köv nyári mercato:-)
Rivendell 2018.11.06. 08:46:46
Rocky80 2018.11.06. 11:05:14
Rocky80 2018.11.06. 11:17:45
1. Már ne haragudj, de a sztárokkal teletűzdelt alatt kit értesz? Egyedül Ronaldo a sztár nálunk, Dybala csak sztárocska talán, más sztárunk meg nincs.
2. "3-4 játékos aki kevesebb Dybalánál a Juventushoz": természetesen igaz, de én nem is a helyét kérdőjeleztem meg nálunk, hanem ezt a Dybala "szopkodást" már elnézést a kifejezésért. Illetve mellékesen megjegyezném, hogy lehet hogy mindegyik gyengébb képességű technikailag mind Dybala, mégis Juventus kompatibilisebb az egyéb adottságai miatt. Pl. Mandzukic
3. in Maxi we trust: nem jelenteném még ki ilyen határozottan ahogy te, hogy Maxi nem képes megbirkózni a jelen kerettel. Két hónap ment le a szezonból, hátravan hét; és az utóbbi években soha így még nem vezettük a BL csoportot, 6 ponttal vezetjük a bajnokságot; egyedül a játék képe hagy némi kívánni valót maga után. Meg hogy nem több gólokkal nyerünk a kicsik ellen.
Az igazi Juventust tavasszal fogjuk látni, de semmilyen panaszra nincs okunk a véleményem szerint. (na jó, tényleg lehetne közönségszórakoztatóbb a játékunk...)
2018.11.06. 13:16:02
1) Nincs sztárunk?!? Hiába értetlenkedsz szándékosan, attól még Ronaldo mellett Costa, Dybala, Pjanic is sztárnak számítanak, sőt még az áruló Bonucci is, de találhatnánk még rajtuk kívül is sztárt a csapatban. Nem gondoltam, hogy a fogalmat boncolgatni kellene, hogy ki számít annak. Az említett játékosok meghatározóak egy nagy BL-csapat játéka szempontjából, külföldi klubok, tulajdonosok, edzők által elismertek ÉS keresettek, ráadásul relatíve nagy pénzbeli értéket képviselnek. komoly teljesítményt is gyakorta letesznek az asztalra. Nem tudom, mit lehet ezen nem érteni, vagy mi kellene még a "sztársághoz". Cancelot pl. akit már eleve nem olcsón vásároltunk, idei játéka alapján a világ legjobb jobbhátvédjeként emlegetik.
2-A) Nem kell elnézést kérned, engem nem izgat a dolog. Bár ez a "Dybala szopkodása" az elnézés-kéréstől függetlenül egy primitív, "faék-agyú" kifejezés marad, amin csodálkozok, hogy Belőled jött ki. De hát Te tudod. Mindössze Dybala képességeinek elismeréséről volt szó, amelyek nincsenek kihasználva, pedig ez klubérdek is lenne. És ezt az elismerést ugyanúgy megtette a Real és a Barka is, utóbbi tapasztalhatta testközelből is. A hullámzó teljesítményt meg nem tagadtam. Mindenesetre ehhez a "férfiasnak szánt" kifejezéshez nem nagyon passzol az "in Maxi we trust", ami egy eléggé impotensen hangzó kifejezés.
2-B) Nem létezik olyan, hogy Juventus-kompatibilis egy játékos, maximum az edző filozófiájához és a kerethez illeszkedő, vagy nem illeszkedő.
3) Én Allegriről azt állítottam, hogy nem passzol a kerethez és kínlódik vele. Nem pedig azt, hogy "biztosan nem birkózik meg vele". Bár ez is egy eshetőség azért. Írtam én is, hogy eredményt még akár érhet is el a csapat vele, de ez kínlódás árán lehetséges, valószínűleg minimális játékfejlődéssel.
A keret nem Allegri-kompatibilis és nem Dybala nem Juventus kompatibilis.
del pipi 2018.11.06. 13:22:19
Rivendell 2018.11.06. 13:26:48
del pipi 2018.11.06. 13:37:36
del pipi 2018.11.06. 13:49:42
del pipi 2018.11.06. 13:57:35
Rivendell 2018.11.06. 14:04:24
Del Piero és Baggio azok,akiket soha senki nem bántott az fix,1ik a legendánk,másik meg az olasz foci talán legnagyobb tehetséggel megáldott emberkéje,csak hát szeretett csapatot váltani + ő szó szerint élt,mikor levezetett talán a Brescia-ban is élmény volt nézni ahogy kicsiben cselezett,tartotta a lasztit,noha sebesség már nem volt benne.
Rocky80 2018.11.06. 14:33:41
Szia!
Megszólítottnak érzem magam általad, de fontos lenne tisztázni néhány alapvetést.
Igen, volt olyan időszak hogy tesiből felmentett voltam és igen, egy fél pálya kellett hogy kettőt dekázzak.
De ugye azt nem gondolod komolyan, hogy itt csak az formálhat véleményt aki legalább százat dekázik és soha nem volt felmentett? Illetve csak az, aki focista volt valamikor? Plusz feltételként természetesen annak is szerepelnie kell, hogy egyetértsen veled egy - egy játékosunk megítélésében. ;-)
Láss tisztán - nem biztos hogy mindig igazad van a véleményedben, ahogy írtad te sem vagy tévedhetetlen, ahogy én sem. Ha én másképp gondolok valamit, fogadd el. Ha úgy gondolod meggyőzhető vagyok, győzz meg. De ne akard rám erőltetni a véleményed. Dybala megítélése finoman szólva ellentmondásos itt a blogon is, ez nem csak unszimpátia.
Attól nem lesz automatikusan neked igazad, hogy a Juve - Liverpool döntő óta szurkolsz nekünk.
Igen, nekem is van szemem, látom a meccseinket, látom a játékosainkat, szeretem a csapatunkat. Ez épp elég hogy ide írjak, és mindegy hogy focista vagyok/voltam vagy építész mérnök. ;-)
A valóság ez.
Rocky80 2018.11.06. 14:35:38
Rocky80 2018.11.06. 14:49:57
1. én másképp ítélem meg, hogy ki a sztár és ki nem, ugye szabad? :-) A sztár az, aki sztár alkat. Akiről naponta cikkeznek és nem az, aki a posztján szűk elit. Jelen esetben nálunk csak CR az és talán Dybala. Miért, szerinted Modric sztár?
2.a. Az ide illő legjobb kifejezést kerestem és ezt találtam. Ezért is kértem elnézést, mert úgy gondolom ez nem rám vall. Mindenesetre köszönöm, hogy mindezek ellenére faék agyú lettem.
2.b. Az én szó- és gondolatkészletemben megférnek egymás mellett az általad férfiasnak és impotensnek ítélt kifejezések is, ugye szabad ilyet? Vagy előtte kérdezzelek meg hogy leírhatom-e? :-) Én nem minősítettem ilyen szempontból egy szóhasználatodat sem, te többször megtetted. Ezt is köszönöm.
3. Nem létezik olyan, hogy egy keret nem Allegri kompatibilis. "Maximum az edző filozófiájához és a kerethez illeszkedő, vagy nem illeszkedő." :-)
Viszont mint mondottam volt, ez nem állapítható meg teljes bizonyossággal két hónap után.
Ja és csodálkozom, hogy az előző hozzászólás Belőled jött ki. De hát Te tudod. ;-)
del pipi 2018.11.06. 16:28:51
2018.11.06. 16:52:03
A többi úgy látom nem tiszta.
1) Minden szabad. Elvileg. De ha arról akarsz beszélni sztárként, akiről "naponta cikkeznek", akkor szólj, mert ennek már semmi köze a focihoz. Ez sima értelmetlen trollkodás.
2a) ""faék-agyú" kifejezés"-t használtál. Találhattál volna kulturáltabbat is, de ha elolvastad volna rendesen, amit írtam, akkor észrevetted volna, hogy ennek ellenére én csak a kifejezést jellemeztem, nem Téged. Megtehettem volna, de nem tettem, ennek ellenére megvádoltál vele.
2b) Ha Nálad megfér egymás mellett a férfias és az impotens, a Te döntésed. Nálam nem. :-)
Drotkoszoru 2018.11.06. 17:21:51
Rocky80 2018.11.06. 17:41:22
De egyébként a lényeget még mindig nem érted: ide nem csak focista, exfocista, edző, exedző írhat hanem bárki aki szereti a csapatunkat. Lehet igaza van de lehet nem.
@Dr. Grant:
Az építészmérnököt csak úgy írtam, írhattam volna bármilyen szakmát, akár sárkányrepülést is. Ez jutott eszembe. Nem az vagyok, nem is állítottam.
Rocky80 2018.11.06. 17:45:07
(Ezt értsd úgy, hogy van olyan játékos is, akitől semmilyen pénzért nem válnék meg.)
Egyébként te nem érzed úgy mintha megrekedt volna? Hogy nem egy húzóember - főleg nem egy csapatkapitány alkat?
Rocky80 2018.11.06. 17:54:13
1., Nekem egyértelmű hogy az a sztár, neked más. :-) Miért, szerinted a focisztárokról nem naponta cikkeznek? Minden nap van CR-ről és Messiről valami cikk én erre gondoltam. Egyébként nem gondolnám hogy troll lennék.
2., Szerinted egy blogon keresem a szavakat? Írom ami eszembe jut.
3., Ezeket a kifejezéseket csak te tartod férfiasnak illetve impotensnek. Lehet más nem. Akkor viszont használhatja akár egy mondatban is. ;-)
2018.11.06. 18:13:49
1) Ha rajtad múlna, itt a fizika törvényi sem lennének igazak.
2) "Szerinted egy blogon keresem a szavakat? Írom ami eszembe jut." - Pff. Ennél bőven többet gondoltam rólad. Nem kellett volna odafigyelnem sem, hogy csak a kifejezésedet jellemezzem és ne téged. Főképp, hogy csesztél normálisan elolvasni és értelmezni...
3) Férfiasnak nem én tartottam, maximum te szántad annak és megjegyezném, hogy a te indokolatlan gyökérségedből indult ki az egész, előtte kulturált normális vita volt az egész...
"Írom, ami eszembe jut"...a pofám leszakad...mert itt nem EMBEREK vannak?!?
del pipi 2018.11.06. 20:41:02
Grinta 2018.11.06. 21:06:06
del pipi 2018.11.07. 07:27:37
2018.11.07. 08:20:04
Teljesen igazad van az "az emberi butaságról és a teljesítmény nélküli nagy arcú emberekről".
"mi van kiengedtek ?" . Ez tetszett. :-D Nem tudhatjuk, mi van a "vitapartnered" fél évre eltűnése mögött. Ugyebár a blogra írogatáshoz nem kell diploma, de még érettségi sem. Sem büntetlen előélet.
Rivendell 2018.11.07. 10:04:04
del pipi 2018.11.07. 13:16:38
del pipi 2018.11.07. 13:29:58
Drotkoszoru 2018.11.07. 15:26:05
Őszintén kíváncsi lennék rá, hogy kik azok a játékosok, akik Dybalánál magasabb szintet képviselnek és REÁLISAN el is érhetőek számunkra? Számomra James, de még Pogba se az. Egyikre se cserélném el az argentint. Egyrészt, mert jobb játékosnak tartom Paulót; másrészt nálam az nem csapatépítés, hogy minden évben eladunk 1-2 (vagy több) kulcsjátékost, azért hogy abból a pénzből újakat vegyünk (láthatjuk, hogy a Monaco is milyen ku*va sokra megy abból a rengeteg pénzből, amit a kulcsjátékosaiért kapott). Az értékeinket meg kell tartanunk (főleg ha a lehető legjobb korban vannak). Teljesen átalakult a keretünk az elmúlt bő 3 évben, jó lenne már valamiféle állandóság is. A Real se véletlenül (és most tegyük félre a bírózást) nyert zsinórban 3, 5 év alatt pedig 4 BL-t. Annyira összeszokott csapat volt, a gárda gerince évekig együtt játszott.
"Egyébként te nem érzed úgy mintha megrekedt volna? Hogy nem egy húzóember - főleg nem egy csapatkapitány alkat?"
Az első szezonjában abszolút húzóember volt nálunk, 19 gólt lőtt és 9 gólpasszt adott a bajnokságban (minden sorozatot figyelembe véve pedig 23 találatig jutott, amivel felülmúlta egy bizonyos Carlos Tévez első Juvés évadjában produkált termését), rangadókat döntött el. A második szezonja már nem sikerült ennyire eredményesre, de ott is szerzett fontos gólokat (Barca elleni duplája például). Tavaly ősszel pedig gyakorlatilag egyedül cipelte a hátán a csapatot. Utána sajnos megsérült, Allegri pedig formációt váltott, aminek ő lett az áldozata. Így is eljutott 22 gólig és 5 gólpasszig a bajnokságban, elévülhetetlen érdemei voltak az újabb Scudettóban. Ezek alapján szerintem igen is tud húzóember lenni. Nyilván a következő lépcsőfok az lenne, hogy folyamatosan (egész szezonban) szállítsa a gólokat, hozza a konstans jó játékot és a vezér szerepét. Mint mondtam: vannak még hullámvölgyei, de ne feledjük, hogy még 25 éves sincs, illetve nem mindig azon a poszton játszik, ahol szerintem a legjobb teljesítményre képes. Én látom benne, hogy idővel még inkább húzóemberré válhat és kiegyensúlyozottabb teljesítményre lehet képes. A csapatkapitányi karszalagról meg az a véleményem: látva, hogy az elmúlt években kik hagyták el a csapatot, illetve kik hiányoztak a jelenlegi garnitúrából azon a találkozón, ahol éppen Dybalán virított a szalag (mert elhiheted, hogyha mindenki egészséges, akkor nem rajta lett volna); egyáltalán nem zavart, hogy a kezére került. Szereti ezt a csapatot, itt van már bő 3 éve, fontos, értékes játékosunk. Nyilván nálam se ő lenne az első számú csk (most se az egyébként), de azt se mondanám rá, hogy abszolút alkalmatlan lenne ennek a szerepkörnek a betöltésére (ha maradna még pár évet nálunk, akkor meg pláne vezér lehet belőle).
Drotkoszoru 2018.11.07. 15:30:43
2018.11.07. 17:39:24
Grinta 2018.11.07. 17:52:18
Az emberi butaság pedig valahol ott kezdődik,hogy okos telefont adunk az edző kezébe,aki aztán egy írásjelet képtelen eltalálni,vagy megfelelő helyre beírni,esetleg nagy betűvel mondatot kezdeni!
Drotkoszorú írása pedig valóban hibátlan.Perfetto
@Dr. Grant: Lényeg hogy nem olvasod el,és nem reagálsz egyetlen írásomra sem.Dívik a síboló mentalitás.
Az utolsó 100 komment: