HIVATALOS: A Juventus szerződést bontott Marottával és Mazziával

marotta_beppe_es_mazzia.jpgAz utolsó akadály is elhárult Giuseppe Marotta és az Inter útjából, hiszen a Juventus szerződést bontott a klub ügyvezető igazgatójával, aki így szabadon távozhat, s vállalhat hamarosan munkát a milánóiaknál.

A szakember a Napoli elleni győzelem estéjén tett váratlan bejelentést arról, hogy nyolc évnyi közös munkát követően elhagyja a Juventust, mivel a torinói klub elnöksége más irányokban képzeli a zebramezesek jövőjét.

A Juventus tegnap hivatalos közleményben adta hírül, hogy felbontotta Giuseppe Marotta és Aldo Mazzia szerződését, s előbbi 361.775 eurós, utóbbi 278.000 eurós végkielégítést kap majd.

Az olasz sajtó lényegében kész tényként kezeli, hogy Marotta a kínai többségi tulajdonba került Internél kerül alkalmazásba, a milánóiak frissen kinevezett, mindössze 26 esztendős elnöke, Steven Zhang mellett.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr4014337589

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

babo0410 2018.11.01. 10:21:53

Most azt illene mondani, hogy sok sikert, de az interhez igazolva ezt rohadt nehéz. És szerintem sokáig nem is lesz ott, ha valóban hatalmas pénz szórást akarnak rendezni. Marotta nem híve az eszetlen költekezésnek. Tehát a hírek ellentmondásosak.

venember83 2018.11.01. 10:34:41

@babo0410: mostantól akkor az Internél fog dönteni a játékosok akarata? :D

Jelen esetben Andrea Agnelli akarata döntött, és kíváncsian várom, hogy ez a mondat hányszor fog a jövőben elhangzani az igazgatók szájából. Nem lennék meglepve, ha nem hangoztatnák, még ha nyilván Beppe hagyatéka érezhető marad a klubszékházon belül.

Juvegaspy 2018.11.01. 10:39:39

Haat ha az Interbe megy akkor ha sikert nem is de jo egeszseget kivanok neki

del pipi 2018.11.01. 11:30:43

lehet hogy Agnelli átküldte hogy belülről gyengítse az intert, jó munkát BEPPE!

JuventusFanatikus 2018.11.01. 11:35:27

@del pipi: Bonucci-féle akciónál ez már bejött:)

GGábr81 2018.11.01. 13:16:05

Szó szerint szar melója lesz. De szarból várat építeni, remélem még neki sem sikerül. Neki minden jót, de remélem a munka terén ott nem lesz sikeres.

2018.11.01. 14:57:19

@GGábr81: Szennyvíz-telepen is dolgozni kell valakinek...

2018.11.01. 15:03:46

@JuventusFanatikus: Azért CR-t nem ő hozta ide. Ha rajta múlik, most nem nálunk játszik.

babo0410 2018.11.01. 17:21:33

@venember83: Igen. Mondjuk én nem hiszem, hogy attól, mert mostantól nem fogják hangoztatni, nem lesz döntési joga a játékosoknak. Szerintem ez után is repülnek a balhésok, meg mehet vki, ha itt nem motivált. Maximum nagyon hangsúlyozva nem lesz. De én értelmét se látom annak, hogy pocsék formában lévő játékosokat itt tartsunk. Pl. Ha Sandroval nem tudnak hosszabbítani, el lesz adva.

babo0410 2018.11.01. 17:25:14

@venember83: Mondjuk azt megnézném, ha Icardi bejelentené, h a Realba akar menni, Marotta meg elengedné 80-100m körül, mit szólnának a tulajdonosok. :D

Grinta 2018.11.01. 18:12:14

@babo0410: Miért?Mennyi lenne a reális ára egy olyan játékosnak,aki 25 éves korára játszott három Champions League meccset,és a karrierje alatt elért egy nagy semmit!?

babo0410 2018.11.01. 18:52:13

@Grinta: A transfermarkt 95 millióra taksálja jelenleg. És ha egy egy szezonos Mbapé 180 millió volt, akkor ő is 150 minimum. Ha már túlárazás.

babo0410 2018.11.01. 18:52:51

@Grinta: ja és nélküle internek annyi

Grinta 2018.11.01. 19:06:41

@babo0410: Ér max hatvanat,és maradjunk annyiban.A zinterről meg annyit hogy ha távozna,nagyobb segítség lenne mint gondolnák sokan.Morálisan.Olyan a csapat mint a kapitánya.Ezzel el is mondtam sok mindent.Odaadnák a karszalagot mondjuk egy csendes vezérnek-Skriniar,a példának okáért-arra a srácra fel lehetne húzni egy klub struktúrát.Ez az Én véleményem

2018.11.01. 19:40:50

@Grinta: Ki nem állhatom az intert, ez tény. De a 25 év (korban), az sok Icardinál? :-) És majd minden éveben megrúgja a 20 gólját. 60 millió? :-D Nem igazán kedvelem őt (bár nem utálom annyira, mint az intert), de a tehetsége és a gólérzékenysége az elvitathatatlan.

Grinta 2018.11.01. 20:46:19

@Dr. Grant: Nyilvánvalóan nem sok a 25 éves kor.Mivel jobb mint egy Immobile?

JuventusFanatikus 2018.11.01. 21:14:32

@Grinta: Immobilétől? Ciro megbukott más csapatokban, erre Maurónak még nem volt esélye. Icardi eddig eredményes a BL-ben, ez nem opció az olasz számára. Immobile gyengén teljesít nagy meccsen Európába, eddig úgy tűnik, hogy Icardira nem igaz. Én sokra tartom az argentint, simán 100 millió feletti árat képzelnék el neki. A Realban szerintem eredményes lenne, kiméletlen befejező, abból a régi fajtából. Ha megkapja a labdáit, akkor szállítja a gólokat. Aki az interbe jól játszik, az más csapatba klasszis teljesítményre lehet képes.

Grinta 2018.11.01. 21:26:59

@JuventusFanatikus: Pontosan egy tizedesjeggyel jobb a statisztikája Icardinak,mint Immobilénak.És ezt visszafordítva az írásodra-mindezt két bukovári csapattal-Dortmund,Sevilla-mindkettő külhonban,ahol finoman fogva sem jött be Neki az élet.Nem látom Én azt,hogy majd a nagy Icardi akkora ász lesz egy komoly csapatban.Az utolsó mondatodon pedig még most is gondolkozok.Gyakorlatilag jövőbelátás,tudás nélkül.Bocs : )
Nem tudhatjuk

JuventusFanatikus 2018.11.01. 21:46:33

@Grinta: Az utolsó mondat az kicsi komolytalankodás, és kicsi odaszúrás is a rohadékoknak.:) Arra gondoltam igazán, hogy aki ezek a senkiháziak közül jól tud játszani, a másik csapatnál még többet tud mutatni. Gyors utánanézés után csak 2 ember volt a közelmúltban aki húzóemberként távozott tőlük, Cancelo és Kovačić. A portugál esetében kérdés nélküli az előrelépés és a klasszis teljesítmény, Mateo eseténél már kicsit kérdésesebb. Ha erre gondoltál az utolsó előtti mondatoddal, akkor semmi probléma:)

Grinta 2018.11.01. 21:53:58

@JuventusFanatikus: Ne komolytalankodj már!Írd inkább Coutinhot.Na az fájdalmas : D
Nekik

2018.11.02. 07:16:30

@Grinta: Nem kérdés, hogy jobb-e nála. Nem is kicsit.

Grinta 2018.11.02. 09:38:23

@Dr. Grant: Miben jobb?
Mindkét játékos center.Amit Én látok hogy Icardi Serie A mutatója 198 mérkőzés-116 gól,míg Immobile 162 mérkőzés-90 gól.Ami 0,59 a szemben álló 0,55-el.Az lófaszmiska,nem különbség.
És kérlek szépen,azzel szemben amit Én írtam,ne olyan dolgokat hozz fel,mint hogy szebben veszi át a labdát,vagy hogy jobban mozog résbe,mert az csak belelátás,nem több.

2018.11.02. 10:38:02

@Grinta: Nem jövök azzal. :-) Az majdnem olyan lenne, mint amikor Khedirának nem létező skilljeivel és erősségeivel/előnyeivel jönnek. :-P Eszemben sincs meggyőzni, főleg amikor "kötöd az ebet a karóhoz". Ragaszkodhatsz ehhez a meggyőződésedhez, engem nem igazán zavar, de ha megkérdeznél 100 embert (szurkolókat és szakembereket vegyesen), akkor nagyon meggyőző fölénnyel Icardi nyerne. (80% felett) Biztos lennének közte mindenféle érvek (tehetség, technikásság, gólérzékenység, fejlődési, alkalmazkodási készség egy taktikához). Egy része igaz lenne, egy része nem biztos, de a szavazati arány - pártatlanság esetén - nem lenne kérdés. Teljesen felesleges is lenne azt boncolgatni, hogy miben jobb. Egyszerűen tehetségesebb. Akárhova menne, sokkal jobban megállná a helyét mindenhol, mint Immobile, aki eddig - mint már írták előttem is - 2 helyen is szinte lebőgött már. De mint említettem, nem célom, hogy meggyőzzelek.

del pipi 2018.11.02. 10:41:59

@Grinta: két különböző center típus de icardi igazi 9-es immobile hamis 9-es de mivel icardi idén sem fog semmit nyerni és a legjobb korban van ezért ő nyáron már a real-ban lesz míg immobile lassan a átmegy a milan-hoz vagy az inter-hez szerintem ez a különbség ! de ha icardi marad jövőre az interben nem okos, akkor nem akar semmit nyerni .

Grinta 2018.11.02. 11:11:04

@Dr. Grant: Nem gondolnám hogy kötöm az ebet a karóhoz.Nyilván mindkettőnknek van egy álláspontja,amit megpróbálunk felvázolni.Egyszerűen tehetségesebb-ez sajnos megint a belelátás kategóriája,amit semmilyen statisztikával(tudom hogy utálod,mert nem támasztja alá az igazadat),ténnyel magyarázni nem lehet-így ebbe ne menjünk bele.Egy korábbi vitánk alkalmával már írtam azt hogy ki bujkálsz,és próbálod úgy forgatni a dolgot hogy jól jöjj ki belőle.Véleményem szerint most is ezt csinálod.Mindenféle rosszindulat nélkül mondom ezt,és emlékeim szerint már Apu is megjegyezte ezt egy régebbi beszélgetésetek alkalmával.Más
Abban viszont igazad van hogy Immobile megbukott két külhoni klubban is,azt viszont nem tudhatjuk hogy Icardi megállná-e a helyét.Mert az pusztán jövőbelátás,amit írtam juventusfanatikusnak is.Ahhoz pedig nincs meg a képességünk,hogy kijelentsük biztosra.Mert nem tudhatjuk.Mint ahogy azt sem hogy mi lenne ha megállítanánk száz embert,és megkérdeznénk őket-akkor abból állításod szerint nagyon meggyőző fölénnyel nyerne Icardi!Ezt honnan tudod?
@del pipi: Ha a hamis kilences jelen esetben azt takarja hogy belehet venni a játékba,akkor valóban,mert vele szemben Icardi csak áll mint fasz a lakodalomban,összjátékra alkalmatlan

GGábr81 2018.11.02. 12:45:04

@MGB75: ha nem játszana nálunk, sem lennék boldogtalan.

del pipi 2018.11.02. 14:39:14

@Grinta: most kicsit mindent leegyszerűsítesz,azok a 9-sek akik állnak mint fasz a lakodalomban akkor játszottak amikor én voltam kölyök, ma már mind a két típus összjátékra alkalmas a különbség a fizikum és magasság a pozicció tartása immobile feltűnik mindenhol és szabadabban játszik mind kettő jó de icardinak van igazi jövője , kérdés él vele? mit harcoltok mr grant-tel? nem teljesen értem tök jó a vélemény különbség így tudunk vitatkozni egy kicsit.

2018.11.02. 14:45:14

@Grinta: Dehogynem kötöd. Sőt sajnos személyeskedsz - ezzel a forgatás dologgal. Nem először, csak eddig nem reagáltam rá. Pedig viszonylag kevesen személyeskednek a blogon a viták ellenére sem.
Leírtam, hogy nekem teljesen mindegy, mit gondolsz Icardiról, nem fontos nekem ez a "ki a jobb" dolog, felőlem akár igazad is lehetne, de az, hogy Icardi jobb, mint Immobile, az nem az én álláspontom/véleményem, hanem az általános, amit jelen esetben én elfogadok, de ennek ellenére nem akartalak meggyőzni róla. De ezt sem sikerült megértened. Helyette hajtod tovább, sőt átlépsz személyeskedésbe, hisztizel, hogy nem mondok érveket a 2 db statisztikai számod ellen.
Ugyanazt csinálod, mint bő fél évvel ezelőtt (lehet, hogy már 1-nél is több) Patrick Schick eseténél, amikor megeresztett egy jó tiszteletlen beszólást. Miután végül nem igazoltuk le. Képtelen voltál akkor is megérteni, hogy az, hogy "tetszik neked ez a kölök", az akkor is szembe ment az általános véleménnyel, mert a nagy többség tiszteletlennek tartotta a gyereket. Apuleius kollégát szerintem Te pont ne emlegesd vita kapcsán, mert pont ez a Schick-es eset volt az, amikor neki (is) hajtottad a magadét napokon keresztül és ő korrekten "megmagyarázta" Neked, mi az, amit ezen is értened kellett volna. Nem sikerült. Lett belőle egy összezörrenés és ez után vonultál el jó fél évre a blogról. Pedig akkor senki sem mondta, hogy vonulj el bárhova. Cikinek tartottad az esetet. Jogosan. De azt látom, hogy nem tanultál abból sem, ugyanott folytatod, ahol abbahagytad. Mindezt úgy, hogy akkoriban talán 1 vitánk sem volt, másokkal vitáztál. Csak mostanában engem találtál meg magadnak. Biztos "szegény Khedira" miatt. Nem kell azzal jönni, hogy én reagáltam a te kommentedre, mert a közelmúltban megszólítottál teljesen témától függetlenül is, szimpla kötekedési céllal, csak azt akkor figyelmen kívül hagytam. Nem foglalkozom azzal, hogy "hittéríteni" jöttél-e vissza, vagy csak vitatkozni, mert unatkozol. Ugord át egyszerűen a kommentjeimet a jövőben, én biztosan nem fogom elolvasni a Tieidet, akkor sem, ha nekem címzed. Ettől a pillanattól kezdve. Ennyi.

Grinta 2018.11.02. 15:15:00

@Dr. Grant: Ú nem is tudom hol kezdjem : D
Rendesen beletaláltam abba amit csinálsz.Forgatod a dolgokat,és próbálsz menekülni.Mindig.Ez nem tudom mióta személyeskedés,inkább farolás.Most ezt találtad ki.A legújabb.
Ha pedig már a nagy költőtől idézel-Tőlem-sicc! vagy vicc hogy értsék! akkor az vagy Verratti volt,Vagy Nainngolan,nem pedig Schick-mert az rendesen Benned marad Barát : D
Nem tartottam Én semmit se cikinek,csak lemondtam egy kicsit erről a blog dologról.Nem találtalak Én be most se,csak nehéz azzal a vélekedéssel egyet érteni hogy van egy szabály,konkrét Uefa-oszt csináljunk úgy hogy nincs.Csak hogy a saját igazságunk megálljon
Vagy hogy hozok számokat,tényeket amikkel alátámasztok valamit,és lesöpröd azzal a magasröptű zöngével hogy hát nem csak a számokat kell nézni,hanem a mecccsset is.Jaj Atyám.Azigen
Dehogy ugrom Én át a kommentjeidet.Ha kell ugyanúgy beletalálok az igazba.
És jelen esetben sem teszünk egyenlőségjelet a betalál,és a beletalál szó közé.
Icardi jobb.És ez volt a téma.Semmivel sem támasztottad alá.

Grinta 2018.11.02. 15:20:35

@del pipi: Igaz amit írsz,mármint a játékstílusok közötti különbség-viszont jelen esetben nincs nagy különbség a két játékos között.Fizikumot,és magasságot figyelembe véve.4 cm,egyik sem tipikusan vett erőcsatár(Jancker-tanker)
Kettejük közül valóban Maurónak van inkább jövője.

GGábr81 2018.11.02. 19:07:32

@Grinta: ki a jobb focista azt hála Istennek nem csak a számok döntik el. Mint ahogy a meccset sem csak a statisztikai adatok miatt nézzük, különben inkább egy grafikont, vagy számhalmazokat bámulnánk egy számítógépen. Vagy csak a végeredmény számítana.
De ha feltétlen ragaszkodsz az tényadatokhoz, akkor javaslom vizsgáljuk meg a játékosok pénzbeli értékét. Icardi alsóhangon 95 M, míg Immobile max 50 M. Vajon ez jelent valamit? SofaScore és Transfermarktos adatok. Még egy statisztikán alapuló adat róluk: kreativitásban, támadásban, technikában nagyjából azonos értékeik vannak, védekezés tekintetében Icardi jobb (ez esetükben nem mérvadó), de taktikában viszont magasan Icardi hozták ki jobbnak.

2018.11.02. 20:11:50

@GGábr81: Gondolom már hallottad azt a mondást, hogy "Hülyékkel nem lehet vitatkozni."? :-) Általánosságban kérdezem. Aki magára veszi, az magára vessen. Ennek a "Miért veszed magadra?" megközelítésnek most úgyis igen nagy divatja van.

del pipi 2018.11.02. 21:16:08

@Dr. Grant: basszus te írtad nekem ezt a lakodalmas dumát vazze ! elnéztem a rajzot azt hittem a Grintabá és neki válaszoltam szóval sorry mr Grant most neked mondom szóval nagyon örültem amikor nyáron az A pletyó ment hogy icardi jön de nem örültem volna immobilének . értesz engem? hamis ide v oda lakodalom álló.....szerintem icardi értékesebb játékos ciao!

del pipi 2018.11.02. 21:17:50

@Dr. Grant: remélem velem tudsz vitatkozni mert tudod hülye azért nem vagyok!

2018.11.02. 21:42:17

@del pipi: Lakodalmas az nem rémlik. Vitatkozni Veled most azért nem tudok, mert igazad van. ;-) Mint már említettem is, hogy én is ezen a véleményen vagyok, meg úgy a többség is. Meg dehogy vagy hülye. Ne vedd már magadra. ;-)

Grinta 2018.11.02. 22:22:57

@GGábr81: Valóban nem csak a szikár számadatok számítanak egy játékos megítélésében,ebben igazad van.Viszont egy befejező csatárt a góljai minősítenek,a meccs per gól statisztika.Passzpontosságban Immobile 81% míg Icardi 71% az eddigi szezonban a Serie A ban.Ez óriási különbség ezen a szinten!Statisztikai adatot Te egyet sem írtál,csak megállapítást tettél.Az nem ugyanaz!Az mi hogy taktikában magasan Icardit hozták ki jobbnak?Kik és hogyan?
Kiváltképp örülök annak hogy javasoltad a Transfermarkt adatait,ami az értékekre vonatkozik.Hogy melyik játékos milyen értékes,ki ér többet.Ezek szerint akkor megállapíthatjuk hogy Sami Khedira értékesebb játékos Claudio Marchisio-nál igaz?Lévén hogy előbbi értéke 25 millió,míg utóbbié mindössze 7 millió.Mindkettő CM,életkorukban egy év eltérés mutatkozik csupán.Vagy ilyenkor már nem kell nézni a számokat?

del pipi 2018.11.03. 08:41:13

@Dr. Grant: dehogyis veszem, többször viccelek remélem átmegy egyébként veled többször értek egyet és plusz tegnap mégis csak Grintabá írta a lakodalmas dumát....vicces!....szóval sorry tegnap már fáradt voltam és nem jól figyeltem plusz én is betudok kicsit rágni ha valaki olyanokat mond amit biztos nem focista szemüvegen át néz...pl tegnapi vitám dybala miatt...! ciao!

del pipi 2018.11.03. 08:47:06

@Grinta: igaz egy csatárt a góljai minősítenek, tudom hiszen csatár voltam mindig és igaz a számok nem hazudnak én hiszek a számoknak és a szememnek is de megnéztétek hogy a passz pontosságból mennyi volt a gólpassz? talán még érdekesebb lehet a vita!

Grinta 2018.11.03. 08:54:49

@del pipi: Legyen!Icardinak hárommal több gólpassza van-és mindezt 36 mérkőzéssel többön hozta össze.Az nem kevés differencia.Gyakorlatilag egy teljes szezon

del pipi 2018.11.03. 09:34:29

alles klar statistik man! meggyőzhetetlen vagy egy kissé de ennek örülök így néha napján tudjuk egymást provokálni! nem igaz? én mindig értem a mondatok élét, .....vicces....

del pipi 2018.11.03. 09:37:16

@Grinta: milyen statisztikát néztél? az utolsó 5 évet vazze? az már lehet hogy elévült...!

Rikoo 2018.11.03. 09:52:58

@Grinta: Kicsit lemaradtam, de szerinted Immobile hasznosabb játékos, mint Icardi?

Grinta 2018.11.03. 10:12:23

@del pipi: Egész eddigi! Serie A karrierjüket vetettem össze,nyilván!Az igazságtalan állításokat nem szeretem,megcáfolni annál inkább-ez nem tudom mióta számít provokációnak : O
@Rikoo: Nem ezt állítottam eddig sem,most sem teszem,csupán annyit hogy Immobile semmivel sem rosszabb csatár,mint Icardi.És fordítva.Icardi nem jobb játékos Immobilénél.

GGábr81 2018.11.03. 10:29:25

@Grinta: örülök, hogy egyet értünk.
Válaszod második részét illetően szándékos értetlenségét vélek felfedezni. "Kik hozták ki?" Leírtam.
Nem hiszem, hogy ha statisztikával foglalkozó oldalakat böngésztél valaha, nem találkoztál ezzel az "ötszöggel". Ez statisztikán alapul. Tanultam egy kevés statisztikát főiskolán, de elmagyarázni nem tudom. A lényeg, hogy a meccsek statisztikái alapján számolják. Pl szerelés, közbeavatkozás... Nyilván ezekből jön ki valakinek a védekezésben nyújtott értéke. Ha konkrétan érdekel, le írtam, hogy az adatokat a SofaScore, illetve a Transfermarktról szedtem. Lehet pl kérni ezen oldalakon, hogy játékosokat, hasonlítson össze.
Marci, Khedira. Teljesen jó példa. Egy üzleti alapon müködő klubb számára ki lenne hasznosabb, jobb (jelenleg)?
Nekem elfogult szurkolónak, nem kérdés, hogy Marci mindenki előtt van. Gondolkodás nélkül beáldoznám Ronit érte.
Amúgy, ha most Marci maradt volna a Juventusban, Khedirától szabadulunk meg, akkor Marci értéke kb 12M Khediráé kb 18M lenne, egy év múlva meg ő is jelentősen veszítene az értékéből. Persze ez csak találgatás, de arra alapozom, hogy nyílván az ő esetükben 1 év is sok már, illetve az értékben az is benne van, hogy ki hol játszik.
Mindez nem magyarázza azt, hogy miért kell így bánni a legendáinkkal. Persze fontos lenne a bl trófea, de számomra van értékesebb is ennél. CR érzésével jelentősen beáldoztunk az értékeinkből, szinte mindent a BL miatt (gondolom ez Marottának sem tetszett).
Hát most nincs más mint szurkolok, hogy sikerüljön (bár tudom, hogy ez akkor őket igazolja), mert akkor feleslegesen tettük ezt az egészet. Lettünk egy szerethető nagymúltú, csodálatos értékrendű csapatból, egy... ???
Ja, még egy sokatmondó ADAT. Hány követője van egyiknek, illetve a másiknak. Egyrészt a mai labdarúgásban ez sem mind1.
Másrészt kérdezted, hogy: "
ha megállítanánk száz embert,és megkérdeznénk őket-akkor abból állításod szerint nagyon meggyőző fölénnyel nyerne Icardi!Ezt honnan tudod?" Hát a követői, rajongók számából, ugyan valóban nem tudhatjuk, de sejthetjük, hogy többen tartják jobbnak.
Különben ennyi szót nem ér a téma, továbbra is úgy gondolom, hogy a foci nem egy olyan tudomány, amit csak számokkal le lehet írni, de próbáltam Icardi esetében számokkal is alátámasztani, hogy talán ott is felé billen a mérleg.

Grinta 2018.11.03. 10:49:24

@GGábr81: A megállítunk száz embert nem Én hoztam fel,és nem példálóztam vele,csak visszakérdés volt.
Légyszíves írjál már egy számot!Amiből az állítod,illetve azon következtetést hozod,hogy kreativitásban,technikában,taktikában,több Icardi mint Immobile.Mert eddig csak Én hoztam konkrét adatokat.Senki más.Szakmai adatot.Azt írtad írod hogy próbáltad alátámasztani adattal.Egyet sem látok!Mert azt csak Én írtam az eddigi vitapartnereimmel szemben.
Az meg hogy melyik játékosnak mennyi követője van?OMG.Komolyan ez dönti el a kérdést.Hogy ki a népszerűbb?Ilyet ne gyerekek.Ez most komolyan mondom.Hogy a médiában való parádézás döntse el? : O hogy mennyi a lájk?!

del pipi 2018.11.03. 12:14:57

@Grinta: akkor csak bízz a szemedben de ígérj meg valamit! soha de soha ne ülj háttal a tv-nek okszi ? és bár a számok nem hazudnak most a számokhoz szólok engedjétek szabadon Grintabááááááááát!!!!!!!!!!!!!!

GGábr81 2018.11.03. 12:15:05

@Grinta: "megállítunk száz embert nem Én hoztam fel,és nem példálóztam vele,csak visszakérdés volt." Pont a visszatérését másoltam be és arra reagáltam.
Mennyi a lájk. Arra írtam, hogy mire alapozható, hogy 100 emberből...
Egyébként az is egy szám SofaScore követője Icardinak 20k mobilnak fele annyi.
Jó nehogy már a lájk döntsön, nekem sem tetszik, de írtam, hogy a mai futballban ez is számít nem kicsit (sajnos).
Konkrét számokat. Nincs értelme kiragadott részleteket nézni, de ha akarod találok statisztikai adatot. Gólátlag 0.8 szemben 0.6. Az egy szezonban kb 5 gól.
Kihagyott ziccer (idei): 2 szemben a 7.
A taktikával 71-es érték 50-el szemben
Védekezés 36 -os 21-el szemben.
A 95 millió szemben az 50 milliós értékkel tudtommal az is egy szám. Ezt bizony írtam csak biztos elkerülte a figyelmedet. A többi számot valóban nem írtam le eddig, csak leírtam, hogy miben ki volt a jobb és, hogy hol melyik oldalon találtam.
Amúgy nem azt mondtam, hogy statisztika, hanem azt, hogy azon alapuló mutató.

GGábr81 2018.11.03. 13:00:28

@GGábr81: szar telefonom kijavítani mindent. Pont a visszakérdezést másolták be.
Visszatérését= visszakérdezést

Grinta 2018.11.04. 18:36:53

@GGábr81: A gólátlag amit írsz,az konkrétan nem igaz.Fentebb leírtam kettejük pontos összevetését,arról a Transfermark oldalról,ami nem kerülte el a figyelmemet-mivel onnan hoztam azt megállapítást hogy akkor aszerint Khedira,jobb,drágább játékos,értékét tekintve mint Marchisio,ami megint csak fentebb olvasható.Viszont ami komolyan felkeltette az érdeklődésemet,mert eddig még sehol nem találkoztam vele-lehet hogy csak az Én szegénységi bizonyítványom-hogy mi az hogy a taktikai érték 71 meg 50?A védekezés pedig 36 a 21-el szemben?Az miből tevődik össze?Hogyan számolják,miből tevődik össze?Tényleg nem tudom.Komolyan,és nem játszom a hülyét.
Még ha a kiseggelős játék nem is megy annyira.

Grinta 2018.11.04. 22:15:56

@GGábr81: Köszönöm!Böngészgetem,ismerkedem vele,hasra ütésszerűen ütöm be a neveket-éppen akik eszembe jutnak-hogy kire mi jön ki

Grinta 2018.11.04. 22:24:05

@GGábr81: Ez az értékelés kihozta Susót! a Serie A legjobbjának!
Aki,és ez most a személyes magánvéleményem-egy fing

Grinta 2018.11.04. 22:26:52

@Grinta: Az semmi komám!Joao Mario meg a harmadik : D

Grinta 2018.11.04. 23:22:17

@GGábr81: Mindenféle bántás nélkül!Ez egy sportfogadásokkal foglalkozó oldal.Ahol vannak számok,de hogy mi mi alapján jön ki,arra kíváncsi lennék.Valahol annyira tudom komolyan venni,mint hogy a Fifában kinek mennyi az értéke : / (lehet az Én hibám)
Azt például elmagyarázhatná valaki,hogyan jöhet ki pontosan! ugyanannyi 7,14-es érték két olyan játékosra-csatárok,neveiket később leírom-akiknek összesítésben,egymással szemben ezek a mutatói:
pontos passz 74 % Gólpassz 2 Szerelés 8 Cselek 6 Gólok 1
pontos passz 74 % Gólpassz 1 Szerelés 7 Cselek 10 gólok 7
A játékosok pedig:
Alexis Sanchez
Pierre Emerick Aubameyang
És ez csak egy kiragadott példa a sok közül.
Hát érdekes.Számomra biztosan.
: /

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1882) bajnokság (3490) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (963) elemzés (40) előzetes (883) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1696) játékosokról (10209) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2496) meccsek (4282) mercato (4267) nyilatkozat (7627) Olasz Kupa (331) összefoglaló (429) pletyka (4281) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (179) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (300) video (219) Címkefelhő
süti beállítások módosítása