Cancelo és Can is megszólaltak a Sassuolo elleni mérkőzést követően

cancelo_a_sassuolo_ellen.PNGVasárnap délután a Juventus 2-1-es győzelmet aratott hazai pályán a Sassuolo ellen, és talán kijelenthetjük, hogy a mérkőzés két főszereplője a csapat két portugál játékosa, Ronaldo és Cancelo voltak. Utóbbi több sikeres szerelést, és kiváló ütemű cselt is bemutatott a mérkőzésen. Gyors volt, és pontos. Éppen olyan, amilyennek egy mai szélső hátvédnek lennie kell.

A meccs előtt úgy tűnt, hogy Allegri mester pihentetni fogja a fiatal portugál védőt a hétközi Valencia elleni meccsre, és eredetileg Mattia De Scigliót jelölte a kezdőbe, az utolsó pillanatban viszont mégis Cancelo mellett döntött.

"Mattia nem érezte teljesen jól magát a bemelegítés során, ezért kezdhettem. Készen álltam a játékra, ahogy mindig. Keményen dolgoztam a hét folyamán, így vállaltam a játékot." 

Cancelo azt is elárulta, hogy Leonardo Bonucci nagy segítségére volt a beilleszkedésben. 

"Ő egy rendkívül tapasztalt játékos, rengeteg tanáccsal látott el, amivel segített engem. Fontosnak tartom, hogy folyamatosan fejlődjek, és ezért mindent meg is teszek az edzéseken." - zárta a Juventus nyári igazolása.

A csapat másik új szerzeménye, Emre Can tétmeccsen első alkalommal léphetett pályára kezdőként a Juventus színeiben, és mindezt egy Ronaldónak adott gólpasszal hálálta meg. A német középpályás egy hosszú sérülést tudhat a háta mögött.

"Megsérültem az előző szezonban, ezért márciusban volt az utolsó meccsem kezdőként. Hosszú idő után ez volt az első meccs, amelyen kezdőként léphettem pályára, és úgy gondolom, hogy egész jól sikerült.

Természetesen tudom magamról, hogy többre vagyok képes, ugyanakkor örülök, hogy a csapat segítségére lehettem. Az olasz foci egy kicsit különbözik az angoltól, az ellenfelek kifejezetten jól védekeznek, és kevés területet hagynak neked."

Emrét arról is megkérdezték, hogy a mélységi irányító szerepkörben érzi jól magát, vagy inkább a csatárok mögött?

"Mindkét poszton tudok játszani, ezért majd az edző dönt.- zárta rövidre Can. 

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr8914244477

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Juventino86 2018.09.17. 13:29:56

Cancelo eddig nagyon jó igazolásnak tűnik.

Spider81 2018.09.17. 13:56:10

@Juventino86: +1 van benne lendulet es elorejatekban is jonak tunik

Kukszi 2018.09.17. 14:31:44

Alves szintig eljuthat idővel (játék tudásban és remelem nem magánéletben).
Gyors agilis jó fogás szerintem.
Can is játéka is tetszik már most, Matuidi helyett kezdhet előbb utóbb, Pjanic és az atom biztos Csk mellett

cd1 2018.09.17. 22:11:38

@Juventino86: jaja brutal jol tolja a srac. Mennyiert vettuk?

Ádám.84 2018.09.18. 00:56:27

Cancelo a nyár legjobb igazolása, nem gondoltam volna, hogy ennyire be fog válni, főleg ilyen rövid időn belül.

Nathas 2018.09.18. 12:01:06

@cd1: 40 millióért, de úgy fest, hogy megérte.

Rivendell 2018.09.18. 12:58:03

Tőle nem tartottam,tudtam aki a ligában és az Interben már az első szezon során extrát hoz,az máshol se fog csődöt mondani.

Can már érdekesebb lesz,néha esetlen a mozgása számomra,mintha túl lendületes lenne,sokszor hosszan tolja meg a lasztit és próbálja utolérni,de legalább odateszi magát és nem rest rombolni:-D

cd1 2018.09.18. 17:30:21

@Nathas: köszi. az szép, de igen, megérte úgy tűnik.

Nathas 2018.09.18. 23:13:36

@Rivendell: szerintem Can is erősítés, de ő egy vkp, ehhez kell igazítanunk az elvárásokat. Remélem nem lesz belőle is szélső, mint a Sturaro-Lemina duóból :-D

.Bulldeo 2018.09.18. 23:39:12

Bonucci segítette a beilleszkedésben. Ez milyen szép.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1850) bajnokság (3373) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (906) elemzés (40) előzetes (856) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1646) játékosokról (9898) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2426) meccsek (4141) mercato (4134) nyilatkozat (7424) Olasz Kupa (321) összefoglaló (407) pletyka (4164) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (197) Címkefelhő
süti beállítások módosítása