Marchisio: „A szívem csak két színért dobog”

Marchisio Claudio.jpgClaudio Marchisio nyílt levélben köszönt el a Juventus szurkolóitól, miután idén nyáron elhagyta a klubot 25 évre visszatekintő múltot követően.

„Életem elmúlt 25 évében arról álmodoztam, hogy mivé szeretnék válni, és hogy miket szeretnék elérni a Juventusszal, de egyetlen pillanatban sem gondoltam, hogy ilyen pillanatot fogok átélni.” - kezdte levelét a 32 éves középpályás.

„Függetlenül a következő lépésektől, legyen szó szakmai vagy egyéb területről, hiábavaló és hibás lenne tagadni, hogy a szívem és a DNS-em csak két színt tud magáénak most és a jövőben is.

Hétévesen viseltem először a Juventus mezét, és onnan kezdve soha nem vettem le, egyetlen pillanatra sem. A Juventus filozófiáját követve nőttem fel, és először megpróbáltam magamévá tenni, ezt követően pedig a klub nagykövete akartam lenni úgy a pályán, mint a mindennapi életben.

A Juventus mottója szerint a győzelem nem fontos, hanem az egyetlen dolog, ami számít. A Giampiero Boniperti elnök által fémjelzett szólás mögött, amelyet annyira nagyra becsülünk mi szurkolók (igen, többesszám első személyben, mert bár lehetetlennek tűnik, ma én is szurkoló vagyok) rejtőzik életmódunk legmélyebb értelme.

A győzelem nem fontos, hanem az egyetlen dolog, ami számít. Amikor gyerekként álmodozol, egy gyerek vagy a sok közül, akkor tudod, hogy a Juventus mezének a viseléséért a legjobbnak kell lenned. Mindig.

A győzelem nem fontos, hanem az egyetlen dolog, ami számít. Amikor felnősz, amikor közel állsz ahhoz, hogy az álom megvalósuljon, nem hagyod, hogy fejedbe szálljon a dicsőség.

Mindörökké keményen dolgozol a példaképek árnyékában, és a legjobbadat adod a mezért minden egyes nap, mivel ezek a csíkok, amelyeket rám varrtak, a büszkeség, az öröm és a felelősség szimbólumai.

A győzelem nem fontos, hanem az egyetlen dolog, ami számít. Amikor a példaképeid végre csapattársaiddá válnak, erősebbnek kell lenned, mint a lábak, amelynek megremegnek már annak a gondolatától is, hogy közöttük kivonulsz a pályára az öltözőfolyosóról.

Del Piero, Nedvěd, Buffon, Trezeguet, Camoranesi és a többiek. Mivel mindenki tudja, hogy a mez tisztelete jegyében mindenkinek hozzá kell tennie a magáét. Ez nem csak ránk, játékosokra vonatkozik, hanem minden egyes szurkolóra. A Juventus azért nyer, mert a legjobb úgy a pályán, mint a pályán kívül.

A győzelem nem fontos, hanem az egyetlen dolog, ami számít. Amikor kitartasz a kötelezettségvállalásod mellett, hogy mindent lehetőt megteszel, hogy soha ne hagyd cserben a szurkolókat, akik a leghűségesebbek, legőszintébbek és legjobbak a világon.

Amikor ráeszmélsz, hogy ami az életed volt az elmúlt 25 évben, az hirtelen már múlt időbe kerül, akkor rájössz, hogy csak egyféleképpen folytathatod a győzelmek sorát, és ehhez tudnod kell, hogy bármi is történjen, nem fogsz semmit elveszíteni a múltadból, mivel ez mindig a részed lesz, és te is mindig a része leszel, bárhol is találd magad. Örök szeretettel, Claudio.”

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr10014195231

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pedronegroo 2018.08.22. 16:49:51

Hát akkor csáó Claudio! A szurkolók emlékezetében továbbra is ott leszel és szerintem ez az egyetlen dolog ami számít! :)

Forza Juve !!! 2018.08.22. 17:22:45

Pont idén vettem egy Marchisios mezt a Juve storeba... Hiányozni fogsz Marci az egyik nagy kedvencem voltál

babo0410 2018.08.22. 17:47:52

Szép búcsú level. Köszönet Claudio! Én akkor is hittem benned, mikor mások nem. Mindig is az egyik legnagyobb kedvencem voltál. Mindörökké!

Il Principino 2018.08.22. 19:50:15

Elérzékenyültem..."inkább hiányoljanak,mint sajnáljanak"
Igazi nagybetűs JUVENTINO MINDÖRÖKKÉ!!!

Fifa Fut 2018.08.22. 20:03:38

A győzelem nem fontos, hanem az egyetlen dolog, ami számít! Grande Claudio

GGábr81 2018.08.22. 20:31:25

Imádom Marcit. Örökre a kedvencem.
Csak úgy mint DP és Nedved.
Én hülye azért nem vettem Marci mezt, mert attól tartottam, hogy elmegy.
De most már tudom, hogy Ő soha nem megy el. Ő örökre a csapatom nagyon fontos tagja lesz. S nem, Ő nem egy szurkoló (ezt rosszul tudja), Ő a Juventus játékosa örökké.

2018.08.22. 20:33:04

"...egyetlen pillanatban sem gondoltam, hogy ilyen pillanatot fogok átélni." - Én sem. De Isten éltessen Claudio, egészségben. Ezt kívánom. (Ez nem egy sablonos - semmi nincs mögötte - születésnapi köszöntő)

Jamal Jamal 2018.08.22. 23:07:00

Az a fránya sérülés.... úgy tűnik nem is olyan könnyű jól kijönni belőle. Pjaca,Ibra, Marchisio csak röviden a szalag szakadt történetek sorában. Ezek után azt mondom hogy Delpieronak sterencséje volt.

Jamal Jamal 2018.08.22. 23:11:57

Ja és RESPECT CLAUDIO. A szív nem fontos hanem az egyetlen dolog ami számít!Ez a Juventus korszak a legmélyebb szinteken dolgoztatja meg az ember lelkét....

alexGicamo 2018.08.23. 03:59:14

Nincsenek szavak ! IKON ! LEGENDA ! Számomra örökké ! És egy ilyen bajnokot csak úgy félredobunk, mint egy használt rongyot ... Nem hiszem el ! :'-(

alexGicamo 2018.08.23. 04:01:23

@GGábr81: Úgy van , mert a fekete- fehér szívét itthagyta nekünk ! :-)

Hiribi27 2018.08.23. 09:06:49

Megkönnyeztem.. örökké a szívemben maradsz. A közös képünket örökre megőrzöm. Grande Claudio!

2018.08.23. 11:00:02

@alexGicamo: Ez így borzasztó szomorúan hangzik. De én is ezt érzem. :-(

2018.08.23. 11:04:16

@GGábr81: Igazad van, ő mindig a csapat játékosa marad. De Claudionak is igaza van, ő a csapat szurkolója, az is volt játékoskorában is és az is marad mindig. Hallottuk ezt a meghatározást már más játékostól is. De az is lehet, hogy azt akarta ezzel tudtunkra adni, hogy a történtek ellenére szereti a klubot és nem haragszik.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3376) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (906) elemzés (40) előzetes (857) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9900) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2427) meccsek (4145) mercato (4134) nyilatkozat (7426) Olasz Kupa (321) összefoglaló (408) pletyka (4164) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (197) Címkefelhő
süti beállítások módosítása