Mi lehet a baj Ruganival?

rugani_daniele_csikosban.jpgNagy kérdés, hogy a Juventus vajon miért szeretné eladni egyik legigéretesebb védőjét, akit korábban a legendás Gaetano Scireához hasonlítottak.

Daniele Rugani már első idényében bajnok lett a Bianconerivel.

"Nagyon remélem, hogy még évekig itt fogok játszani." - lelkendezett 2016. májusában.

"Minden tőlem telhetőt megteszek majd, hogy a klub hosszú távon számoljon velem. Persze ehhez elég jónak is kell lennem."

A Juventusnál nem is kételkedett senki abban, hogy a védelem meghatározó játékosává válhat, az viszont már más kérdés, hogy a játékos is meg volt-e erről győződve.

Daniele Rugani korábban játszott a Juventus Primavera csapatában, majd az Empoli színeiben eltöltött két sikeres év után visszatért a Bianconeri felnőtt keretéhez.

Maurizio Sarri irányítása alatt Rugani is hozzájárult ahhoz, hogy az Empoli visszajutott az élvonalba, majd első Serie A-s idényében hibátlan mérleggel zárt: az összes mérkőzésen pályára lépve egyetlen sárga lapot sem kapott.

Teljesen egyértelmű volt a közte és Scirea közötti párhuzam, hiszen a Juventus legendája nyolc idényt teljesített egyetlen figyelmeztetés nélkül.

Az összehasonlítás persze korai volt, de az akkor 20 éves játékos tehetségéhez kétség sem férhetett: elegáns volt, intelligens és összeszedett.

A szabálytalanságok kerülése azt mutatta, hogy kitűnően olvassa a játékot. Paolo Maldini nagyszerű mondása juthatott mindenki eszébe: "Ha szabálytalankodnom kell, máris hibát követtem el."

Három évvel később azonban ezt az óvatosságot inkább már negatívumként látják sokan, annak bizonyítékát, hogy Rugani nem elég határozott, nem elég kemény ahhoz, hogy meghatározó tagja legyen a Bianconeri védelmének.

Amikor Rugani újra csatlakozott a torinóiakhoz, Massimiliano Allegri több aggreszivitást kért a fiatal belső védőtől. Az előző idény végéig azonban még mindig nem tudta igazán letenni névjegyét a klubnál.

Nem arról van szó, hogy nem sikerült fejlődnie a csapatnál, vagy ne játszott volna jól, amikor pályára lépett. Könnyű dolga sem volt, hiszen a nagyon jól összeszokott Bonucci - Barzagli - Chiellini hármas közé kellett bekerülnie.

Az igazán nagy esélyt Bonucci tavalyi távozásával kapta meg, de mostanra egyre világosabb, hogy nem sikerült betöltenie a keletkezett űrt. A hetedik bajnoki címből ő is kivette a részét, ám mindössze 22 alkalommal lépett pályára a bajokságban, míg a Bajnokok Ligájában csak kétszer.

Bonucci eligazolásából nagy meglepetésre Rugani helyett Medhi Benatia profitált leginkább. Bár a marokkóival ellentétben Rugani nem hibázott nagyokat, mégis úgy tűnt, hogy a fiatal olaszra nem lehet számítani az igazán nagy mérkőzéseken.

Hogy valami hiányzik belőle. Nemcsak fizikálisan, hanem mentálisan is.

Rugani tagadhatatlanul egy kedves srác. Barátnője, Michela Persico szerint a tipikus futballista sztereotípiájának teljes ellentéte, és ezzel nagyjából mindenki egyetért. Népszerű karakter, a Juve öltözőjében és a médiában egyaránt.

Elég elszánt is, emellett mindig a tökéletességre törekszik, szorgalmas és fegyelmezett.

Nem eszik gyorsételeket, a kóláról évekkel ezelőtt lemondott, és hétvégéit azzal tölti, hogy a Juventus mérkőzéseit nézi felvételről, hogy abból is tanuljon.

"Azért csinálom, hogy lássam, mit csináltam, hol hibáztam." - nyilatkozta a Tuttosportnak - "Az apró részletek jelentik a különbséget."

"Sok játékos zseninek született. Én? Egyáltalán nem. Tudom, hogy jó vagyok, de nem lehetek elégedett. Nagyon sokat kell dolgoznom, ha szép karriert szeretnék. Ambíciózus vagyok, sohasem elégedett."

Éppen ezért is szeretné leigazolni a Chelsea, ahol fejlődhetne, kipróbálhatna egy másik bajnokságot, és újra együtt dolgozhatna egykori edzőjével, Maurizio Sarrival.

Allegri sosem bízott benne igazán, Sarri viszont sosem kételkedett a képességeiben. Sőt, már a Napoli trénereként is szerette volna megszerezni, de a Juventus akkor nemet mondott.

A dolgok azóta viszont megváltoztak. Cristiano Ronaldo érkezésével a Bianconeri kénytelen lesz megválni néhány játékosától, és Rugani az egyik legértékesebbnek számít. Értékét 50 millió euróra becsülik, és már egyáltalán nem érinthetetlen Torinóban.

A transzferrel mindenki jól járna: a Juventus jelentős pénzt kapna, a Chelsea egy fiatal, klasszis védőt, aki köré fel lehetne építeni a védelmet, Rugani pedig újra együtt dolgozhatna Sarrival.

"Nagyon tisztelem, rengeteget tanultam tőle." - mondta a fiatal védő Sarriról.

Az esetleges angliai váltás esetén azonban a kérdés ugyanúgy megmarad, sőt, a kemény angol játékot ismerve még erősebb: elég határozott Rugani ahhoz, hogy igazán nagy játékossá váljon?

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr1914122981

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mitya10 2018.07.19. 15:30:03

Nem Sami Rugani a neve. Ennyi.

Pavel1988 2018.07.19. 15:55:54

Rugani Allegri alatt sosem fog igazán fejlődni. Most még abban a korban van amikor eladhatjuk áron felül, számomra nem kérdés mi a jó döntés itt.
Az én szememben egyébként egy középszerű védő, akinek már a testtartásából is áramlik a bizonytalanság. Remeg a térde, nem érzi jól magát a nagy meccseken és emiatt sosem lehet majd egy lapon említeni olyan védőkkel, mint Scirea vagy Chiellini.

2018.07.19. 16:21:42

@Pavel1988: Én is hasonlóképp vagyok vele. Szimpatikus a srác, de nem "harap" úgy, mint pl Chiellini. Nekem stílusban meg az utóbbi a favoritom. Mikor fociztam jó régen, szintén hátvéd voltam. Rúgtam, csíptem, haraptam, hajtat húztam, karmoltam, csűnyán néztem. Nekem is Rugani túl langyi és nem érzem azt, h egy betonfal áll hátul vele. Mondjuk ilyen Darmina-félékkel sem lennénk előrébb.

2018.07.19. 16:23:18

Nagy valószínűséggel sose tudjuk meg mi lehetett a gond vele...szerintem egyszerűen annyi,hogy alig-alig játszik,fontos meccseken egyáltalán nem számol vele Allegri,úgy nagyon nehéz magabiztosnak lenni,hogy látod magad körül,hogy hiába igyekszel,nem bíznak benned a döntéshozók. Nem is emlékszem volt-e egyáltalán olyan,hogy egymást követő két meccset végigjátszhatott volna,akár jól játszott,akár rosszul. Így nem lehet...mindenesetre én veszem a bátorságot és kimondom,hogy Ruganival az egyetlen baj az,hogy Allegri az edző,igenis kimondom,hogy én egy az egyben,abszolút egy személyben Allegrit teszem felelőssé a Rugani körül kialakult szituációért és nagyon remélem,hogy máshol sikerül bizonyítania,hogy helye lett volna a kezdőben!

Drotkoszoru 2018.07.19. 16:39:28

@fire06: Nem unjátok még ezt a demagóg szöveget? Rugani megkapta a lehetőséget Allegritől, 22 bajnokin kezdett (Chiellini után a második legtöbb a középső védőink közül) az előző szezon során. Az sem igaz, hogy egymás után sose kapott 2 meccset, nyugodtan nézz utána, az ősszel az első 8-10 fordulóban szinte mindig kezdette Allegri. Arról már nem Maxi tehet, hogy Benatia kiszorította, ami után lenyegesen kevesebb gólt kaptunk, mint Ruganival ősszel. Örülnék neki, ha ő lenne az új Baresi, Maldini, Nesta, Cannavaro, de be kell látni, hogy fényévekre van képességek terén ezen játékosoktól. 3 szezonja volt, hogy beverekedje magát a kezdőbe, nem volt rá képes, pedig Bonucci távozott és Barzagli is kiöregedett, egyre kevesebb lehetőséget kap évről-évre. 50 millió €-ért vétek lenne nem elpasszolni.

GGábr81 2018.07.19. 16:56:37

@Mitya10: és valóban ez lehet vele a baj.

nortu30 2018.07.19. 16:58:17

A lényeget előttem már leírták, abszolút középszerű védő, remegő lábakkal. Kár tovább pátyolgatni, mehet Isten hírével.

GGábr81 2018.07.19. 17:00:41

@MGB75: melyik francia védő volt aki ugyan ezt nyilatkozta mint amit te is írtál, csak még azt is hozzátette, hogy hagymát eszik, hogy büdös legyen a szája.

Csak Csucsu 2018.07.19. 17:12:39

Nem tudom mi a baj Ruganival. Sztem konstans kifejezetten jó teljesítményre képes. Dzeko- t nem egyszer leradírozta a pályáról. Hibájára nem emlékszem vagyis egyre de ott is inkább Buffon adta röviden neki a labdát.
Nem így bonucci és nem is egy benatia de nem is ment el annyi meccs mint rajtuk :)

frenky441 2018.07.19. 17:12:59

@Pavel1988: Teljes mértékben igazad van. Itt van már négy éve, ha lenne benne fantázia nem kérdés hogy játszana. Sajnos azt kell mondjam, hogy a 37 éves Barzagli is klasszisokkal jobb. 40 körül el kell adni!

Il Principino 2018.07.19. 17:33:13

@GGábr81: Thuram volt az úgy rémlik :)

Il Principino 2018.07.19. 17:52:42

Ez az év lesz neki a vízválasztó!Ha marad,akkor most van a legnagyobb esélye bejátszania magát a kezdőbe,ha megy akkor megint kell egy ember helyette,habár Caldara kérdőjel egyelőre.Benatia-Chiellini-Barzagli-Caldara védősorral nem szabad neki futni az idénynek,esetleg ha Godin érkezne már megnyugtatóbb lenne a helyzet..50misiért el kell engedni,ha menni akar,mert ugye a játékos akarata bla bla...
Idén kiderül,hogy tököt növesztett-e végre!Angliában nem fog beválni ezzel a stílussal megeszik reggelire sztem...Milyen védő az a mai világban,aki lapot sem kap???
Nem azt mondom szét kell rúgni vkit,de egy két tekintélyt teremtő belépő,vagy taktikai fault benne van a játékban!Pl.:Diego Costa ellen mit tenne? :)

Juventino86 2018.07.19. 18:05:30

Az a baj vele, hogy nem elég agresszív. Egy belső védőben kell, hogy legyen olyan bérgyilkos hajlam, mint mondjuk Chielliniben. Keménynek kell lenni, ki kell vívni a tekintélyt. Ha ehhez időnként durva belépők kellenek, akkor ezeket meg kell tenni. Sokkal keményebb ember kell nekünk erre a posztra.

Sztovicska 2018.07.19. 18:06:47

Egyszerűen középszerű védő. Közelébe sincsen a juve-szintnek. Rég el kellett volna már adni

rockitbaby 2018.07.19. 18:13:31

@Drotkoszoru: Azért a történethez hozzátartozik, hogy a lényegesen kevesebb gólt akkor kaptuk, mikor Benatia került a helyére ÉS váltottunk 4-3-3-ra a középpályán plusz egy fő miatt. Azt pedig már lehetetlen megmondani, hogy elég lett volna akár egyik, akár másik a javuláshoz, vagy kellett mindkettő.

Én nem vagyok elvakult Rugani fan, de azt tudom, hogy ennél jóval több van benne. De ez valamiért nem jön ki. Ez van. Mindettől függetlenül én adnék neki még egy évet - mint Marcisionak is. Hiszem, hogy a Caldara-Rugani páros lehet a megoldás a védőink visszavonulása után. Adjuk meg a lehetőséget, nézzük meg, mit tudnak külön-külön és együtt is. Ha pedig nem, akkor adjuk el. Ha legalább ennyit játszik, mint előző szezonban, az értékéből nem fog veszíteni.

humorpalanta 2018.07.19. 18:13:51

LOL. Rugani meg a remegő lábak. :D
Emberek, ti láttátok már Chiellinit játszani? Azt nem írom, hogy focizni, mert azt nem tud. Az általatok imádott és zseniként aposztrofált Chiellini egy balta, amit behajítanak egy tömegverekedésbe. Gyorsan érkezik és letarol mindent és mindekit, miközben nem számol a következményekkel. Ez néha jó, néha nagyon-nagyon rossz.
Rugani egy művész. Egyáltalán nem darabos a mozgása, ő egy gondolkodó védő. Olvassa a játékot és a helyezkedésével igyekszik kioltani a támadásokat. Ezután figyeli azt, hogy mikor léphet oda, de nem lép oda, ha tudja, hogy ezzel óriási hátrányba kerülhet. Inkább védi a kaput, mint kockáztasson egy belépőt. Ezzel időt nyer a társaknak visszaérni. Csak akkor szabálytalankodik, ha látja, hogy az ellenfél elmenne.
Ezzel szemben Chiellini a pálya bármely pontján azonnal odarúg, lefejel, lekönyököl, szituációtól függetlenül. Ezzel felesleges marhaságokat elkövetve.
Tudom, hogy nem érthet mindenki a focihoz, de ha már nézi, legalább az almát megkülönböztethetné a hamgurgertől.

pedronegroo 2018.07.19. 18:22:49

@humorpalanta: Ez jó volt! Gyere máskor is! :))

Génmanipuláltházikecske 2018.07.19. 18:27:42

@humorpalanta: Vagy nem tudod miről beszélsz, vagy nem tudod miről beszélsz.

m.martin91 2018.07.19. 18:37:25

@humorpalanta: A Chiellini-t érintő kritikákkal javarészt egyetértek. Én kifejezetten rühellem már az embert évek óta.

Il Principino 2018.07.19. 18:38:23

@humorpalanta: Nincs bajom Ruganival,de inkább ezer Chiellinink legyen!
Vannak csatárok,akik ellen ő nélkülözhetetlen és nem egy kivárásra játszó tutyimutyi védő kell,persze hajlamos durvaságra is,de felszántja a pályát a komoly meccseken!Gondolok itt,ilyen Diego Costa-Cavani-Suarez-Mandzukic típusú "állatokra" akik ellen a simogatás nem fér bele... :)
Mandzu is lenyilatkozta anno,hogy nem volt jó a Juve védők ellen játszani..

Pavel1988 2018.07.19. 18:42:14

@humorpalanta: Ez csakis egy értelmetlen vitát indíthat el.
Ha szerinted művész akkor oké. Sokak szerint Picasso a legnagyobb festő, szerintem édesanyám különb képeket fest.
Ízlésen nem vitatkozunk, mert sosem lesznek érvek, csak az igazi magyaros csapkodás.
Ha figyelmesen elolvasod amit írtál akkor láthatod, hogy Te sem írtál érveket csak véleményt.

DegerFaCan 2018.07.19. 18:49:57

@humorpalanta: ez nem Rugani. Te belekepzeled ezeket. Ez Cannavaro volt akit te leírtál. Ég és föld közte és Rugani között a különbség. Biztos azért kezdett Benatia mert annyira szuperül mozgott edzéseken Ruga. Volt ilyen csapattársam nekem is, aki képtelen volt döntést hozni H most szereljen vagy ne és inkább hatralt. Nézd meg Fabiot, na ő volt az a védő akiről beszélsz nem egy ilyen huszadrangu gyerek.

JuventusFanatikus 2018.07.19. 19:10:49

Rugani egy rendkívül jó képességű védő. De nála nem a tehetséggel, hanem a mentális erejével van baj. Túlságosan bizonytalan. Ezt bizonyítja a néhai hajszálat borzongató passzai. Ez egy olyan dolog amit nagyon nehéz kiküszöbölni. Nincs meg benne a védő ösztön, a tökösség, pedig a képességei megvannak. Barzagli lehetne a számára a legjobb példa. Kristálytiszta, elegáns játéka van, mégis megvan benne a keménység, a tiszteletet követelő játék. Lehet, hogy Danieleben is idővel meglesz ez mentális fejlődés, de nem gondolnám, hogy ez egyhamar bekövetkezik. Sok meccset le kell ahhoz játszania és azon kell lennie, hogy legyőzze az aggályait. Nagyon szurkolok neki és bízok benne.

2018.07.19. 19:26:52

@GGábr81: Fogalmam sincs, melyik volt az az elvetemült, de tényleg, a hagyma kimaradt. :)

venember83 2018.07.19. 19:35:07

@Drotkoszoru: Benatia, aki számos meccs végén végzetes hibákat vétett? Nem tudom.

Matteo89 2018.07.19. 20:03:05

Azért egy jó védőnek közel sem csak annyit kell tudnia, hogy üt, vág, harap minden csatárt ott, ahol éri. Szerintem a mai fociban lassan szinte elengedhetetlen például az, hogy egy védő tudjon emberhez passzolni, mivel innen indul a támadás, innen kezdődik az építkezés. Ebben volt nagyon jó Bonucci, és ebben baromi rossz Chiellini például. Utóbbi mellé nagyon is kell egy olyan társ, aki ki tudja hozni a labdát. Ilyen Benatia és Rugani is. Tehát ebben például jó Daniele.

20 évesen 38 meccset lehozott úgy az Empoliban, hogy nem kapott egyetlen egy sárgalapot sem (minden meccsen végig a pályán volt). A Serie A-ban. Elképesztő teljesítmény volt ez. Hol volt ennyi idősen Chiellini, Bonucci, vagy Barzagli?

Abban szerintem mind egyetérthetünk, hogy a legjobb évei most jönnek Ruganinak, kérdés, hogy kijön-e belőle az, ami benne van. Nálunk sajnos sokat nem mutatott meg a tehetségéből, és egyet tudok érteni azzal, amit itt sokan már leírtatok, hogy egy kicsit bizonytalannak, középszerűnek tűnik. Éppen ezért én 50 millióért eladnám a Chelseanek, szerintem ez korrekt ár érte, de drukkolok neki, hogy befussa azt a karriert, amit jósolnak neki.

nortu30 2018.07.19. 20:11:21

@humorpalanta: Színt hoztál ide, mert egy olyan Ruganiról álmodtál, amilyen a valóságban nem létezik. Nem baj, szerinted értesz a focihoz, vagy legalábbis ezt álmodtad. :) Azért kérlek olvasd át mégegyszer, amit írtál. A Chielliniről leírtakkal ugyan részben egyet lehet érteni, viszont egy védő ne legyen művész úr, mert akkor sportágat tévesztett.

Tibi Sebestyén 2018.07.19. 20:32:57

Rugani tehetséges, csak nincs önbizalma. Úgy meg pláne nem lesz ha Allegri nem bízik benne! És ha mondjukneladnánk 50 milláért kivel pótolnátok! Mert Godin csak álom De Ligt meg nem biztos hogy jobb lesz. És Caldara sem életbiztosítás! Szóval én megnézném egy másik edző kezei alatt hogy játszik!

Rikoo 2018.07.19. 20:37:44

@Tibi Sebestyén: Allegri biztosan maradni fog.

alexGicamo 2018.07.19. 20:53:18

@humorpalanta: Nagyon tetszik az eszmefuttatásod, mert nemcsak szórakoztató, de szerintem, helytálló is . bár én nem értek a lovakhoz, de a lényeg szerintem az, hogy Rugótól ne várjuk már, hogy chiellosan tolja, mert tök más a stílusuk . MÁS A STÍLUSUK . Ennyi !
Nagyon sajnálom, hogy Maxi nem bízik benne . Én mindenképp megtartanám, mert fiatal, olasz és szerintem is jó .

NagyonJuve 2018.07.19. 21:27:54

@Il Principino: suarezt ne írtad volna! Ő legyőzte ,vagyis leharapta!:D

2018.07.19. 21:39:23

Amíg a középpályánk (és a védősorunk esetleg...) nem úgy néz ki, hogy Ronaldo (támadó kp. klón) - Ronaldo (védekező kp. klón) - Ronaldo (box to box - klón), hanem található rajta Khedira, Sturaro és hasonló "jellegű" játékosok, addig nevetséges Rugani gyengeségeiről beszélni.

NagyonJuve 2018.07.19. 21:39:24

@Il Principino: ez már mekkora?!!! Nagyon durva még mindig röhögök nem birom abba hagyni!! :D

cd1 2018.07.20. 02:25:37

@Pavel1988: nem foglalok allast, de az nem igaz h nem irt erveket.

Evoken 2018.07.20. 07:47:08

@DegerFaCan: Azért édekes hogy sokan egy 23 éves sráctól várják a kiforrott védőjátékot ami köztudottan a legkésöbb érő poszt. Cannavaro sem volt ennyi idősen olyan profi mint amit a fénykorában megszoktunk tőle, egyszerűen faszság a párhuzam. Huszadrangú, persze... Mutassatok hasonló korú, sokkal jobban teljesitő védőt. Sokan jöttök itt hogy bezzeg tavaly megkapta (ELŐSZÖR A JUVENTUSNÁL!) a több lehetőséget Allegritől, igen valóban egy idény után már egyből csúcsszinten kell játszania mert különben falábú, beszari, döntésképtelen, stb. Ha nem láttátok hogy jól játszott összeségében (mert NYILVÁN van még mit fejlődnie) akkor egyszerüen vakok vagytok, irreális elvárásokkal.

Thug6Life 2018.07.20. 08:38:32

@Evoken: "Cannavaro sem volt ennyi idősen olyan profi mint amit a fénykorában megszoktunk tőle"
De igen...valamiért csak felfigyelt rá a Juve.
de lehet hogy tényleg vak vagyok mert még nem láttam őt becsúszva szerelni...
Majd meglátod Caldarát játszani éés akkor megérted mi hiányzik ebből a srácból.

Fodorszki 2018.07.20. 08:54:09

@Evoken: Varane ennyi idősen elég sokat játszott a Realban, most 25 éves a srác és mindent megnyert kb, amit lehet. :D
De pont ennyi idősen mint Rugani, még bőven csinált ő is hibákat, még sem küldték el.
Én tartanám Ruganit, max ha jön Godin, de rajta kívül senki értelmesre nincs sanszunk...

2018.07.20. 09:34:31

@Thug6Life: Lehet, hogy Caldarával jobban kiegészítenék egymást. Mindig jó páros volt egy "keményebb" és egy "okosabb" védő. Ruganitól az utóbbit nem lehet elvenni. A fénykorában lévő Chielloval jók lennének. A nagyokat hibázó Benatia, a fénykorán túl levő Chiello és Barza már nem alkotnak olyan jó mini-csapatot vele, mint pár éve ők ketten bonuccival kiegészülve. Ráadásul egész életemben azt láttam, hogy egy védelem akkor igazán jó, ha összeszokott. Allegri meg idén össze-vissza cserélgette őket. Szerintem alapvető fontosságú lenne egy fiatalnak (meg a védelemben amúgy is), hogy összeszokhassanak. És nem elég erre az edzés. Az is kell, hogy tétmeccsek sorozatát játsszák együtt, mert ott vannak éles szituációk, amikkel összecsiszolódhatnak.

Evoken 2018.07.20. 10:18:02

@Thug6Life: cannavaro 96-ban lett 23, a Juvéba 2004ben igazolt. caldarára amugy nagyon kiváncsi vagyok. De ők nagy páros lehetnének a jövöben!

Génmanipuláltházikecske 2018.07.20. 12:24:56

@Evoken: Még néha ez a "beszari" érv se igaz, emlékszem még a tavalyi meccsére ahol össze hozott nekünk egy gólt, majd felbátorodva vágott ő is egyett és kiosztott egy gólpasszt. Belső-védő poszt a legkritikusabb pont mindig egy csapatnál és itt érthető, hogy inkább már egy "bizonyított" embert állít ki a Mister mit sem még egy "nem kiforrotatt".Viszont a többi védőhöz képest jártányival kevesebbet volt a pályán mint a többi védőnk.

Evoken 2018.07.20. 13:35:35

@Génmanipuláltházikecske: Persze hogy nem igaz, amikor játszott akkor volt ugyan hogy hibázott de mindig látszott a játékán hogy magabiztos, nem fosott hogy nála a labda. Egyszerüen az az x évnyi tapasztalat hiányzik belőle ami megvan a kiforrott, idősebb védőknél. És valóban, ez egy annyira kritikus poszt ahol egy hiba sokkal többet számit mintha egy csatár mellé lövi a labdát. Sokkal kevésbé lehet a mélyvizbe dobni és láttuk Dybalánál hogy finoman szolva őt sem küldte ki az első meccsén Allegri. Szoval én egy nagyon szép felépitést látok csak minden maradjon is igy és ne herdáljuk el.

Génmanipuláltházikecske 2018.07.20. 16:41:02

@Evoken: Ebben egyetérthetünk, van benne kraft, de még "nem ért be", és van olyan dolog amit mi se látunk, biztos megvan az oka ami miatt allegri nem számít rá stabil kezdőként, ami lehet az hogy nem tudja megugorni az elvárásait, vagy csak nem szimpatizál vele, akármi.........

Drotkoszoru 2018.07.22. 21:06:54

@rockitbaby: A formációváltásban igazad van, az segített stabilizálni a védekezést is, így Benatiának valamivel már könnyebb volt. Ennek ellenére, amikor 4-2-3-1-ben játszottunk a marokkóival (mert ilyenre is volt példa a szezon során) akkor is stabilabb volt a csapat vele, mint Ruganival. Abban már nem feltétlen értünk egyet, hogy egy gyengébb szezon után ugyanannyiért tudnánk értékesíteni jövőre is. Ne feledd, hogy ő Sarri kedvence, a Chelsea is csak azért hajlandó ekkora összeget fizetni érte, hogy a volt Napoli edző kedvébe járjanak (más csapat kétlem, hogy kipengetne érte ennyit). Ha jövő nyáron esetleg menesztenék a volt bankárt (Abra papát ismerve: nem kizárt), akkor a londoniaknak sem fog már kellene Rugani. Személy szerint egyébként nincs bajom Rugóval, de ekkora összegért minden további nélkül eladnám. Persze majd elválik a következő hetekben.
@venember83: Mit nem tudsz? Kiszorította Ruganit a szezon során és ez tény. Követett el a marokkói végzetes hibákat (Napoli elleni Koulibaly gól, Real ellen összehozott 11-es -bár azt inkább a csaló Oliver számlájára írnám-), ennek ellenére voltak remek meccsei (Barca elleni torinói, Milan elleni kupadöntő, stb.), és a legjobb középső védőnk volt az előző szezonban az osztályzatok, statisztikák, minden alapján (más kérdés, hogy ez kétes dicsőség és legalább annyira a többiek kritikája is). Egyébként számomra se egy életbiztosítás Benatia és védeni sem akarom. Felőlem ő is távozhat megfelelő összegért, ha a minőségi pótlása (pl. Boateng vagy Godin, ilyesmi kaliberre gondolok) megoldható. Ennek ellenére jelenleg jobb játékos Ruganinál.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1878) bajnokság (3483) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (962) elemzés (40) előzetes (882) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1694) játékosokról (10196) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2494) meccsek (4274) mercato (4263) nyilatkozat (7616) Olasz Kupa (331) összefoglaló (428) pletyka (4279) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (178) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (300) video (218) Címkefelhő
süti beállítások módosítása