Ronaldo: "Különbözöm másoktól"

A nagy szerkesztőhiány közepette fogadjátok szeretettel Matteo89 írását.

ronaldo_cristiano_erkezese.jpgA Juventus új igazolása állítja, hogy nagyban különbözik azoktól a játékosoktól, akik úgy gondolják, hogy ebben a korban egy futballista karrierje a végéhez közeledik.

A 33 éves játékos megközelítőleg 100 millió €-ért igazolt át a Real Madridtól, de korántsem levezetni érkezett Torinóba.

"Véleményem szerint a Juventus a világ egyik legjobb klubja." - kezdte Ronaldo a sajtótájékoztatóján.

"Az átigazolásom egy nagyon átgondolt döntés következménye, a barátaim, és a csapattársaim már régóta úgy gondolták, hogy a Juventus passzolna hozzám."

"Igazából ez egy egyszerű döntés volt, ha a klub erejét, és nagyságát nézzük. Egyértelműen a Juventus Olaszország legnagyobb klubja. A klubnak kiváló igazgatói, vezetőedzője, és nem utolsó sorban elnöke van, akik győztes mentalitást képviselnek. Mindezek nagyban megkönnyítették a döntésemet."

"Élvezem a futballt, még  elég fiatal vagyok, és mindig is szerettem a kihívásokat az életemben: a Sportingtól kezdve, a Manchesteren és a Real Madridon át egészen a Juventusig. Nem vagyok szomorú amiatt, hogy el kellett hagynom a Real Madridot. Az én koromban a játékosok általában Katarba, vagy Kínába igazolnak, de én nem ilyen vagyok." - válaszolta CR7.

"Hálás vagyok, hogy itt lehetek. Csodálatos kilenc évet töltöttem el Madridban, de most készen állok megtenni a következő lépést a karrieremben. A szívembe zártam a szurkolókat, de most már a következő céljaimra fókuszálok. Megpróbálom bebizonyítani, hogy még mindig top játékos vagyok, keményen fogok dolgozni, rendkívül elszánt vagyok. Nem szeretek a komfort zónámon belül maradni, mert szeretem a kihívásokat."

"Tisztában vagyok azzal, hogy nehéz lesz, de a karrierem során már rengeteg nehézséggel találkoztam. Nem vagyok az a fajta ember, aki megelégszik a meglévő sikerekkel, én mindig előre tekintek, az új sikerek felé. Bízom a képességeimben, hiszek a csapattársaimban, és biztos vagyok benne, hogy sikeresek leszünk együtt."

A játékos bizonyítva tettrekészségét a következőkkel folytatta: "Különbözöm azoktól a játékosoktól, akik azt gondolják, hogy ebben a korban a karrierem a végéhez közeledik. Meg akarom mutatni, hogy én nem ilyen vagyok. Én máshogy gondolkodom." 

"Jól érzem magam. Nagy lesz a kihívás számomra, de ez egy kemény bajnokság, és én készen állok. Ahogy már elmondtam a kor nem számít, jó állapotban vagyok, és motiváltnak érzem magam. Izgatott vagyok. A legjobbomat fogom hozni, mint mindig, a következő céljaimra koncentrálok, és arra, hogy minden címet megnyerjünk."

írta: Matteo89

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr114117429

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lamiamo 2018.07.17. 11:15:08

Már csak a hozzáállása miatt is minden tiszteletem ezé az emberé

Juvetto 2018.07.17. 11:17:35

Grande Matteo! ;)

Reméljük, működik majd a kémia CR és a többiek között (beleértve Allegrit is; vezetői szinten úgy tűnik, eléggé szimpatizálnak egymással Agnellivel, sikerült megtalálniuk a közös hangot, kiindulási alapnak megteszi), mert akkor valószínűleg nem lesz itt semmi gond, sőt...!

FINO ALLA FINE!!!

2018.07.17. 11:36:43

Forza! Azért nagyon nagy sportember, de ezt eddig is el kellett ismerni.

vargacsabi · https://photovargacsabi.hu/ 2018.07.17. 11:47:37

kérdés, Mandzukicnak így mennyi szerep jutna - remélem sok, és marad.
Higut el kell adni, sok pénzért.
Dybalával lesznek gondok, ebben biztos vagyok, az ő kis gyerekes egója most sérülőben van...instán egyértelmüen lejött ez nekem.

2018.07.17. 12:10:00

@vargacsabi: Mandzukiccsal is volt már gond elég. Ideérkezésekor "szinte rögtön" a Bayern elleni meccsen a szégyenteljes hozzáállása; Moratával a "haragszom rád", stb. Hogy a "vagy kedve van odatenni magát a meccsen, vagy nem" tényezőről ne is beszéljünk.

Sztovicska 2018.07.17. 12:12:23

Costával szerintem nagy páros lesznek

MdewC 2018.07.17. 12:25:20

@vargacsabi: Dybala szépen lenyugszik, vagy padozni fog.

Egyébként is tavaly volt egy hatalmas hullám völgye, ezért kapja össze magát.

rightinthenuts91 2018.07.17. 15:58:28

@vargacsabi: Instáról melyik posztból szűrted ezt le?

Én abban reménykedem, hogy Ronaldotól (bármilyen furcsa is ezt leírni :D) pontosabb passzokat fog kapni, mint Higutól, akitől mindig elpattant méterekre a labda.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3373) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (906) elemzés (40) előzetes (856) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9898) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2427) meccsek (4141) mercato (4134) nyilatkozat (7424) Olasz Kupa (321) összefoglaló (407) pletyka (4164) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (197) Címkefelhő
süti beállítások módosítása