Ronaldo: "Készen állok a győzelmekre"

ronaldo_juventus.JPGA Juventus a mai napon hivatalosan is bemutatta a sajtónak legújabb igazolását, Cristiano Ronaldót.

"Nem volt nehéz döntés a Juventushoz igazolni. Olaszország és a világ egyik legjobb csapatáról van szó."

"Kiváló edzőjük van és egy remek elnök irányítja a klubot, a vérükben van a győzelem." - kezdte a portugál játékos az interjút, mely során számos téma szóba került.

"Az nem véletlen, hogy az elmúlt hét évben bajnokok lettek."

"Megtiszteltetés, hogy a Juve gondolt rám, szeretném egy még magasabb szintre emelni a sikereket. Szeretném letenni a névjegyemet a Juventus történelmében."

Izgalmas új kihívások

"Azért vagyok itt, mert ez a kaland egy teljesen új kihívás számomra. Nagyon boldoggá tesz, hogy a karrierem ezen pontján egy ilyen nagy klubhoz igazolhattam, és ezért a lehetőségért köszönet illeti a Juventust."

"Ambíciózus játékos vagyok. Nem szeretek a komfortzónámon belül maradni, vagy hátradőlni, és élvezni az elért sikereket. Mindig előre nézek, nagyon koncentrált vagyok, és az előttem álló feladatokra összpontosítok. Nagyon keményen fogok edzeni, hogy bebizonyítsam, top játékos vagyok."

 

Lenyűgöző fogadtatás

"Nagyszerű érzés volt, amikor a közönség állva tapsolt meg a gólom után (az ominózus ollózós találat). Rendkívül sokat jelentett nekem ez a pillanat, és ezért is érzem magam különösen motiváltnak, hogy örömet okozzak ezeknek a szurkolóknak."

A Bajnokok Ligája

"A Bajnokok Ligáját minden klub szeretné elhódítani, a Juventus sem kivétel. Az elmúlt években többször is nagyon közel kerültek ehhez. Nem lesz egyszerű dolog, de minden tőlem telhetőt megteszek majd a siker érdekében."

"Nagyon bízom benne, hogy szerencsét hozok a klubnak."

Az Aranylabda

"Most nem foglalkozom ezzel, de természetesen szeretném elhódítani, szeretnék a legjobb lenni. Ha minden jól alakul, talán megint megkapom ezt az elismerést. Legyen, ahogy lennie kell, mindenesetre úgy érzem, fényes jövő áll előttem."

Az új szezon

"Nagyon jól elbeszélgettem Agnelli elnök úrral, mielőtt leigazolt volna a Juventus, ma pedig találkozhattam a csapattársaimmal és Allegrivel is."

"Július 30-án kezdem majd az edzéseket, szeretnék már a bajnokság első mérkőzésén pályára lépni. Alig várom, hogy kezdődjön az új idény. Nagyon szeretném megmutatni, hogy még mindig top játékos vagyok, minden győzelemért harcolni fogok."

A sajtótájékoztatón Fabio Paratici is megszólalt, és Ronaldo leigazolásáról beszélt.

"Nagyon sok üzenetet kaptam a játékosainktól. Mindannyian izgatottak, hogy Ronaldo csatlakozott hozzánk. Mindenki nagyon lelkes, úgy érzem, hogy most nagy lépést tettünk azért, hogy még sikeresebbek legyünk."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr4414117157

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

JuventusFanatikus 2018.07.16. 21:50:50

Örülök, hogy itt vagy Bajnok!

Rikoo 2018.07.16. 21:52:35

Vamoos Cristianoo!!!

Santinoo1001 2018.07.16. 21:53:40

Hozd el a BL serleget testvér ! Megtiszteltetés hogy hétre hétre itt fog játszani a világ legjobbja !!

2018.07.16. 22:05:57

Még a végén érdemes lesz meccset nézni... Remélem, nem azt a nézhetetlen szart fogjuk tolni, mint tavaly, mert akkor Krisztiánó úgy elszalad, h vissza sem néz.

Il Principino 2018.07.16. 22:11:14

@MGB75: Lehet a védelembe igazoltuk :D öregszik Cr,egyre hátrébb kerül ahogy lassul,de még jók a rugói,jól fejel és jól helyezkedik :) Hurihorgas belső védő alkat :)
Ezt Ronaldo jelenséget zebra mezben még szokni kell :)
Mintha a Fifa játékot játszana az ember :D

Vad Kan 2018.07.16. 22:17:45

Srácok lehet már tudni, hogy végülis ki fogja közvetíteni az olasz bajnokság meccseit? Előre is köszi.

Santinoo1001 2018.07.16. 22:26:05

@Vad Kan: Augusztus első két hettében kiderül indul e Spíler3 , ha indul akkor ott ha nem akkor marad Digin

Alex8610 2018.07.16. 22:29:54

Üdvözlet Bajnok!! Nem aza "levezetni jöttem" nyilatkozat bár tőle nemis azt vártam.Vèrèben van a győzelem mindent bele fog adni a jelenléte pedig a többieket is motiválni fogja. Tavasszal azt vártam minél előbb vége legyen a szezonnak most alig várom hogy elkezdodjon.Forza Juve!!

2018.07.16. 22:39:56

@CR7juve: Felejtsd már el ezt a hala juvét! Az Forza Juve! Vagy direkt írsz ilyen baromságokat?

GGábr81 2018.07.16. 22:40:59

A Juventus youtube csatornájára a felkerült CR videók nézettsége összesen 6,2 millió. Ha a nézettség után járó reklámbevétele számolom az kb 45000 dollár. Ezzel a nézettséggel számolva az évi 15 millió dolláros bevétel. Csak a youtube félperces Roni videókból. Sok kicsi elképesztően sokra megy. Ha ügyesen meglovagolják a Juventus akkor rengeteg lóvét ki tud szedni belőle. S focizni még nem is focizott.

m.martin91 2018.07.16. 22:43:25

Mi is készen állunk, hogy győzelmeket arasson veled a Juventus.

2018.07.16. 22:45:41

Hát ez remek. Itt az évszázad Juve-igazolása és 8 év után először bizonytalan teljesen, hogy tudom-e nézni a meccseket. Édes *****-*-**>>>&&&#####********-########&&&&&***
Restart........De most már kapjuk el a nyomorult nagyfülű vödröt!!! Irány a kocsma meccset nézni. :-D

epaska 2018.07.16. 22:48:40

Ronaldo számomra nagyon szimpatikusan nyilatkozott. Egy igazi profi! Hatalmas erősségünk lesz! A mai napig nem hiszem el, hogy a jelen kor legjobbja nálunk játszik.
Egyébként megkérdezték arról, hogy a Juventus ajánlata volt-e az egyetlen...:)
Forza Juve! Forza CR7!

steven.h 2018.07.16. 22:49:01

Néztem a sajtótájékoztatót és nyilván rákérdeztek nàla, hogy más csapat is megkereste-e, melyre egy vigyor után annyit mondott, hogy csak a Juve. Innentől kezdve mindenki döntse el volt-e Napoli szál.

steven.h 2018.07.16. 22:50:58

@Dr. Grant: volt egy digis élő fb video, ott is elmondták hogy teljesen képlékeny hol lesz a közvetítés még, bár gyanitom ez a Ronaldo trabszfer a Diginek “nem jött jól”

2018.07.16. 23:06:02

@steven.h: Szerintem ez elég. :-) Megmosolyogtató neki a pletyka, nem akart kitérni rá.
A közvetítési dologgal kapcsolatban: Hogyan lene innen visszaút? Megosztott Serie A közvetítés?

Vad Kan 2018.07.16. 23:09:21

Hát ezt nem hiszem el. A DIGI-nél nincs Spíler, ez egy akkora szívás, hogy mindjárt kitépem az összes hajam. Nem bírom elhinni. CR miatt mindenki a SERIE A-t fogja nézni.

Hiribi27 2018.07.16. 23:12:38

Nekem nagyon vegyes érzéseim vannak vele kapcsolatban. Az elmúlt 30 évben, mióta a nemzetközi labdarúgást figyelem, még soha nem volt ennyire antipatikus játokos számomra, mint ő. Nálam murinnyó, ramos és ibra az akit soha nem akartam Juve mezben látni( a bosnyák-svéd sajnos volt, utàltam is érte Capellot) na de roni magasan felettük áll nálam az unszimpátia tekintetében.
Elismerem persze, amit letett az asztalra, de a Juve-val szerintem nem kompatibilis. Mi mindig csapatnként értünk el sikereket. Az egoista, szupersztár nem Juve image.
Az olasz foci meg fogja folytani, nem lesznek EGYÉNi, sikerei, megy majd az elégendetkenkedés, aztán jövőre le fog lépni.
Ha vele nyerünk Bl-t és csapatemberként fog viselkeni, mindenfajta hiszti nélkül, megkövetem magamat.

Csak Csucsu 2018.07.16. 23:14:18

El se hiszem! Írtó nagy kacsának gondoltam az egészet. :)
Bízom benne, hogy tartja a szavát és ha elkerülik a sérülések akkor tényleg kitölti a szerződését és innen vonul vissza. Természetesen a vb után :P
Respect Agnelli elnök úrnak, hogy volt töke összehozni s mindig is tudtuk hogy az ilyen igazolások méltóak a klubhoz és kigondolta volna anno hogy ez összejöhet amikor pár éve örültünk ha augusztus 31. én bejött egy Anelka, Eljero Elia, Romulo etc.. :D
De a fejlődés megkérdőjelezhetetlen, a Juventus jobban teljesít :D
Allegri is tökéletesen rámcáfolt anno mikor Conte lépett és jött a Milannal (pedig akkor voltak még ott világklasszis játékosok) megbukott Allegri. Most megmutathatja hogy kezeli a világ legjobbját :)
Lehet Barmottázni is meg minden :)
Forza JUVE!!! Fino alla fine :)
Ja és vissza a 4-2-3-1 hez.
Egyedül attól tartok hogy Wojciech nek nagy lesz Buffon meze... Száma... Bele se merek gondolni mi lesz ha a Psg vel összekerülünk :/

Milito20 2018.07.16. 23:28:59

Miota bejelentettek, hogy hivatalos, 743.000el lett tobb a Juventust kovetok szama a fb-oldalon. Ronaldo-hatas :D

b.tom 2018.07.16. 23:32:33

nagyon sokat várok tőle! üdv CR!
(remélem visszakapjuk az aranylabdát...cannavaro juve játékosként érdemelte ki, de realosként kapta meg..most jó lenne fordítva)

Alex8610 2018.07.16. 23:40:39

@Dr. Grant: Remélem megoldjak valahogy mert nálam évek óta Digi van és soha egy panaszom nem volt tökéletes mind a net mind a tv.UPC nel van Spiler ha jól láttam de róluk nemsok jót hallottam lehet inkább stream vagy ncore-rol letoltom utólag nem nagyon akarok váltani.

MdewC 2018.07.17. 00:07:03

Hajrá Roni!!! :)

Fino Alla Fine

alexGicamo 2018.07.17. 03:50:10

Köszönjük a remek fordítást !

alexGicamo 2018.07.17. 03:52:26

* Spíleren , természetesen

Juveboy92 2018.07.17. 03:59:47

Végre előkerült Pogba ára, hiszen Marotta szerint nem Pogba árán érkezett Higany

west30 2018.07.17. 04:28:11

@Juveboy92: Es ki erkezik Higuain arabol? :)

pedronegroo 2018.07.17. 08:17:56

Egy sajtótájékoztató amit végig néztem és még a gyenge angolommal is mindent értettem mert annyira közhely gyűjtemény volt az egész :) de amúgy hajrá! :)

biancineri101 2018.07.17. 08:40:39

Jó látni hogy az elmúlt héten megötszörörződtek az "ŐsJuvésok" :)
Persze én minnen új drukkernek örülök!

hameee 2018.07.17. 09:15:47

Nehéz megszoknia a szemnek a látványt.Tökre elfogadtam ezt a dolgot, pedig soha nem szimpatizáltam vele. Megértettem a gazdasági és marketing előnyeit, és szerintem játékban is bőven jól jártunk vele.Aztán -basszus- látom sétálni az edzőközpontban és azt érzem, hogy ez meg hogy-hogy itt van? Kb. mint Buffonnál. Azt is elfogadtam,megértettem, hogy miért megy a PSG-be, sok szerencsét kívántam neki magamban, másokkal vitatkoztam, hogy védjem az ő és a klub döntését. Aztán megláttam párizsi mezben és nem tudtam megszólalni.Mint amikor gyomorszájon vágnak és nehezen megy a levegővétel...
Visszatérve Roncira a nyilatkozata nekem is szimpatikus. Vele egy adag profizmust vettünk, egy futball gépezet eddig lemásolhatatlan prototípusát, amiről nem tudhatjuk, hogy meddig működik, mert ilyen még korábban nem létezett.
Összességében nagyon jó érzéseim vannak vele kapcsolatban.

steven.h 2018.07.17. 10:01:40

@Dr. Grant: Én inkább arra gondolok, hogy ők is tudnak a nehézségekről, és hogy lehet visszamondják, viszont a Ronaldo transzfer lehet ösztönzi őket a 3. csatornára, mármint a spílert, aztán ki tudja.

2018.07.17. 11:19:59

@Alex8610: Szintén zenész. :-(

Rivendell 2018.07.17. 11:21:39

lehet tudni,hogy azóta mennyi mez ment el? 24h-s statisztika után már eltelt pár 24 h

Juvetto 2018.07.17. 11:34:23

Ez a kép tuti, hogy "fotóboltolt". :D

alexGicamo 2018.07.17. 15:27:45

Tök hosszú kommentet írtam és csak két mondat maradt belőle . Ki érti ezt ?! Még 1x nem fogom leírni .
A lényeg : örülök , hogy érkezett és sok sikert neki !
FORZA JUVE PER SEMPRE !!!

Juvetto 2018.07.18. 07:04:45

@Nathas: :D

@alexGicamo: Jujj... :( Mindenesetre a summázat ott van! :D ;)

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3377) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (911) elemzés (40) előzetes (858) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9907) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4149) mercato (4136) nyilatkozat (7434) Olasz Kupa (326) összefoglaló (409) pletyka (4166) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (199) Címkefelhő
süti beállítások módosítása