Buffon: "Tizenhét esztendő a fekete-fehér mezben"

buffon_gigi_bucsuuzenet.jpgGigi Buffon számára a mai nappal hivatalosan is véget ér a Juventusnál töltött tizenhét esztendő, s a zebramezesek világklasszisa szívet melengető üzenettel búcsúzott a klubtól a közösségi médiában.

"Tizenhét esztendő a fekete-fehér mezben, amely ma hivatalosan is véget ér." - írta Buffon a Twitter-oldalán, megemlékezve a nevezetes napról.

"Tizenhét esztendő barátokkal, csapattársakkal, győzelmekkel és vereségekkel, trófeákkal, szavakkal, dühvel, boldogsággal és annyira sok érzelemmel.

Soha sem feledek belőle semmit, mindig magammal viszem."

Egy másik játékos, az elnyűhetetlen közönségkedvenc, Stephan Lichtsteiner is ma tölti szerződése utolsó napját a Juventusnál, s Buffonhoz hasonlóan, a svájci is megható szavakkal búcsúzott:

"A mai az utolsó hivatalos napom a Juventus játékosaként. Hihetetlen megtiszteltetés volt számomra, hogy az elmúlt hét esztendőben nap nap után ezt a mezt viselhettem. Remélem, hogy az elkövetkező években is folytatódik a hatalmas sikertörténetetek. Köszönöm szépen kedves juventinók, mindig a szívemben őrizlek benneteket." - írta Lichtsteiner a Twitteren.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr6414084633

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cd1 2018.06.30. 16:45:13

Meghato es szomoru. :(

venember83 2018.06.30. 16:49:42

Így kell, így illik, így érdemes. Meghatározó egyéniségek távoztak.

pott70 2018.06.30. 17:24:13

Jól érzékelem,hogy a kép körüli keret,az egy "gyászkeret"?
Nekem legalábbis nagyon annak tűnik.Nem is lehet nagyon más.

venember83 2018.06.30. 17:50:10

@pott70: nem én készítettem, de alkalomhoz illő, nem? Főleg, ha a PSG-hez igazol.

pott70 2018.06.30. 18:03:07

Vénember83:Illik az alkalomhoz,nagyon is.Meg a hangulatomhoz is,mert Lichti még rendben is,szép volt,köszönjük,sok sikert,meg minden,de hogy Gigi nem a Juventusból vonul vissza,azt nagyon nehezen tudom csak megemészteni.Leginkább nem is tudom...Sőt,nyüszíteni tudnék,falat kaparni,meg ilyesmiket.

2018.06.30. 18:33:57

Megható. A szomorúság az várható volt. Tartottam ettől a naptól már 1-2 éve. De azt nem gondoltam, hogy csalódottság fog vegyülni ebbe az érzésbe. Döbbenet még azért nincs, mert még nem 100% a PSG-s folytatás.

Juvetto 2018.06.30. 22:41:24

FINO ALLA KIB@SZOTT FINE!!! ;( <3

GGábr81 2018.06.30. 22:43:01

Engem felba..., hogy ha el megy a PSG-be. Nem is tudom olyan őszintén imádni. Bocs. Aki nekem a G1G1 volt. Az ezzel a húzással elmehet a ...
Nem kell megmagyarázni se

78juve 2018.07.01. 11:18:00

Ő örökre juves marad PSG had menjen semmi bajom vele

Juvetto 2018.07.01. 12:20:43

@GGábr81: Csúnya vagy, tudd is meg! :P

Tomy81 2018.07.01. 13:13:03

@GGábr81: Én esküszöm nem értem hogy sokaknál ezzel mi a probléma?

.Bulldeo 2018.07.01. 13:14:44

Érdekes ez a levezetés dolog. Nekem pl. nem fér bele, amikor Katarba mennek levezetni a játékosok, ennyi tartás lehetne egy-egy ikonban, hogy a pályafutásuknak a végét nem rontják el olyan pénzekért, amik már arra a bankszámlára érkeznek, amin annyi pénz van, amit az életben soha, a családjuk sem lesz képes elkölteni. Amikor ugyanabban az évben Xavi Katart választotta, Pirlo meg New Yorkot, én nagyon örültem a Maestro döntésének.
De itt van, Bacary Sagna, aki idén hatalmas példát mutatott a világnak, és én nagyon örültem volna, ha Buffon hasonlóan dönt, és visszatér a Parmához. Illett volna hozzá egy ilyen nemes gesztus. Nehéz lesz a PSG-ben látni, főleg, ha mindennek tetejében az áruló Bonuccival együtt fog ott melózni. Mindegy. Az ő döntése, lelke rajta. Mindenesetre, ha összefutnánk velük a BL-ben, drukkolnék, hogy csipkézzük ki a kapuját.

babo0410 2018.07.01. 14:55:11

Mondjuk Nekem is furcsa, hogy a PSG-be megy GIGI, de azért utálni nem fogom. Nekem örökké az egyik kedvencem marad. A világ legjobbja marad Nekem Zoffal és Grosiccsal egyetemben (akivel szerencsére volt alkalmam párszor beszélgetni iskolai öregdiák találkozókon).
Lichtinek is örök hála, de sajna már ő se azt a szintet képviseli, akivel bármit meg lehet nyerni. Sok sikert nekik, és Remélem még sok ilyen szuper és hűséges játékosunk lesz. Kezdetnek mondjuk Rugani, Caldara, DS, Dybala, Perin lehetnének hasonlóak. Én bízok bennük.

2018.07.01. 15:10:38

<b>@Bulldeo:</b> Hasonlóképpen gondolom én is. Bár engem nem zavart volna annyira, ha Buffon Európán kívül bárhol levezet. Azt én is nemes gesztusnak éreztem volna (meg jópofa is lett volna), ha Parmába megy. Ez a PSG-dolog megfekszi a gyomromat (ha igaz lesz). Utálni nem fogom, meg semmi ilyesmi, csak a döntés az számomra csalódást keltő (lenne). És az általad említett pénzügyi okokból nem segít az a magyarázat sem, hogy 1 év alatt megkeresheti 5-8 évi fizetését. Nézhetnénk onnan is, hogy amúgy meg MÁR megkereste csak 1-2 év alatt egy magyar kórházi orvos egész életének a fizetését...

2018.07.01. 15:13:33

<b> </b> --> Ezek meg hogy kerültek oda? :-)

Juvegaspy 2018.07.01. 15:32:10

Sokan mondjatok a Parmat eloszor en is igy gondoltam. De gondoljunk bele..ha jatekoskent elmesz levezetni egy gyengebb csapatba oke de kapuskent?!
Egy ev alatt tobb meloja lenne mint a Juveban 10ev alatt, gyenge vedelem elotte s a kieses ellen kell kuzdenie. Tenyleg ilyen sorsot szannatok ennek a legendanak?
Jobban tetszett volna nekem is ha az USA ba megy de ha mar PSG akkor ok.
Szerez egy ligue 1 cimet kupat meg BL legjobb 8ba bemegy s csa.
Bar azert a szerzodesebe beirathatna hogy ellenunk NEM lep palyara - ha van ilyen lehetoseg

.Bulldeo 2018.07.01. 16:12:25

@Juvegaspy: innentől kezdve ez már fikció, de ha Gigi úgy dönt, hogy a Parmába megy, az beindított volna láncreakciókat. Fiatal ígéretek, meg egy két rutinos róka biztosan gazdagította volna a jelenlegi keretüket. Mi pl. egyből küldhettük volna oda Mandragorát, Orsolinit.
<b>@Dr.Grant:</b> nekem tetszett;)

alexGicamo 2018.07.01. 20:49:33

Egyszerűen hihetetlen számomra, hogy nem tőlünk vonul vissza ! Tényleg nem tudom elhinni ...
Számomra örökre ő lesz a világ legjobb kapusa . Még akkor is, ha esetleg a franciákhoz keveredne ... de én még azért kivárom ennek a végét...
Ha mindenáron védeni szeretne még és sajnos, nem nálunk maradt, én is jobban örültem volna egy amerikai csapatnak .

Bárhogy is dönt, GIGI örök számomra. LEGENA !

FORZA JUVE PER SEMPRE !!!

ToTTy-Juve 2018.07.05. 18:27:39

Van felajánlott hely e a Juvénál, gondolom nem bagóért, ezért a pénzes motivációt nem tartom reálisnak. Inkább úgy gondolom, Ő még érzi magában azt a pluszt, hogy tovább sportoljon és küzdjön bizonyos célokért. Ebből a Parmás vonatkozás jobban következne ismerve G1G1 gondolkodásmódját, ezért engem is meglep a PSG-s történet és el sem hiszem addig, míg valami hivatalossá nem válik, vagy Ő maga nyilatkozik róla.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1849) bajnokság (3351) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (897) elemzés (40) előzetes (854) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1644) játékosokról (9860) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2422) meccsek (4117) mercato (4125) nyilatkozat (7391) Olasz Kupa (315) összefoglaló (403) pletyka (4153) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (173) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (286) video (195) Címkefelhő
süti beállítások módosítása