A Paris Saint-Germain bejelentkezett Dybaláért?

dybala_paulo_golorom_7.jpgA francia média beszámolói szerint a Paris Saint-Germain szeretné megszerezni a Juventus sztárját, Paulo Dybalát, aki a távozóban lévő Edinson Cavani helyére léphetne a párizsi klubnál.

Paris United dobta fel a történetet, s azután bejárta a francia és a spanyol sajtót, mely szerint Dybala eredetileg  márciusban azt kérte ügynökétől, találkozzon a Real Madriddal, azonban az egyeztetések korán elhaltak.

A madridiak helyett a PSG lépett színre, s kapcsolatba léptett az argentin válogatott játékosával, akiben Edinson Cavani lehetséges utódját látják.

Az uruguayi támadó érdekes opció lehet a Juventus számára, amennyiben Gonzalo Higuaín végül elhagyja Torinót, vagyis dominó-effektus indulhat be. A hírek szerint a Paris Saint-Germain új edzője, Thomas Tuchel éppen egy Dybala jellemzőivel rendelkező játékost kért a klub igazgatóitól.

Dybala a legendás tízes mezben szerepel a Juventusnál, de a szezon kezdetének nagyszerű formája később jelentősen visszaesett, a támadó így is 46 mérkőzésen lépett pályára, ezalatt 26 gólt és 7 gólpasszt jegyzett.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr2614036230

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lamiamo 2018.06.10. 09:36:30

Dybala a klub jelene és jövője. Ha eladjuk, akkor a saját lábainkat vágjuk le. Másrészt pedig lehetetlen pótolni. Ekkora játékerőt és potenciált magában hordozó játékos ilyen fiatalon nincs még egy a világon. És én ki merem mondani, hogy nálunk aranylabdás lehet egyszer. De ha elmegy egy olyan süllyesztőbe, mint a PSG vagy az MU, akkor ő is csak egy futott még játékos lesz.

Zombijuve 2018.06.10. 10:22:07

Nem fog elmenni. Idén biztos nem.

babo0410 2018.06.10. 10:22:14

Nem fogjuk eladni szerintem.

jeneiPALI 2018.06.10. 10:34:13

Hát a klubbnak is lehetne erre egykét szava mondjuk elküldeni öket azanyuk pijéba, mit képzelnek ezek , remélem sarkára állnak aveuetöink mert öt nemszabad elsinkófálni ö agyémántunk és Costa !!

Keresztes András 2018.06.10. 10:40:19

Dybala némi euroval együtt Madridba költözik és az elkívánkozó Ronaldo érkezik

Zombijuve 2018.06.10. 10:47:11

@Keresztes András: Nem jó csere! Ha megy akkor inkább mást helyette.

simoni 2018.06.10. 10:58:36

@Keresztes András: ütős lehetett a buli tegnap :D

Nekem nincsenek illúzióim. Mint azt tudjuk, nálunk a játékos akarata szent. Tehát csak azon múlik a dolog,
a) hogy Palika mennyire akar menni,
b) hogy a PSG elég jó-e neki.

Szerintem mindkettőre pozitív a válasz. Egyrészt Allegri marad, és kettőjük között volt feszkó rendesen a szezon közben. Másrészt manapság a hűség már absztrakt fogalom, kellő mennyiségű pénz mindent vonzóvá tud tenni.

Szóval szerintem abszolút reális az üzlet, de akkor húzzuk is le az olajasokat rendesen. Min. 100 milla + Cavani!

Nathas 2018.06.10. 10:59:25

Még most is azt mondom, hogy nem szabad eladni, de fifázzunk egy kicsit.
Ha marad a 4-3-3, abban Dybalának nincs helye.
Ha az ő, Khedira, Sturaro és Higuain árán jönne Icardi, SMS és Cancelo, összességében fiatal játékosokkal erősödnénk (bár én nem ezt a forgatókönyvet szeretném).

Rikoo 2018.06.10. 11:05:18

@simoni: Szerintem Dybala maradására 95% esély van most.
Ez az Allegri-Dybala vita pedig a szokásos sajtó által kreált baromság.
Az összes közösségi médiában megjelenő videóban úgy látszódik, hogy korrekt kapcsolat van közöttük, olaszos mentalitásban.

Watakuki 2018.06.10. 11:16:33

Statisztikailag Dybala remek szezont futott, 46 meccsen a 26 gól és 7 gólpasszt nem kell megmagyarázni, mégis úgy érzem, a szezon nagy részében volt hogy csak lézengett a pályán, illetve a viselkedése is hagyott kivetnivalót maga után.

2018.06.10. 11:29:55

Dybala messze a legjobb játékosunk,semmi pénzért nem szabad eladni!

2018.06.10. 11:36:13

@Nathas: A 4-3-3-ban is lehetne helye,csak akkor Higuain helyett nem Icardikkal kéne szarakodni,hanem hozni Griezmannt és Martialt,Dybala lenne a hamis kilences! Perin-Cancelo,Rugani,Chiellini,Sandro-Savic,Pjanic,Can-Griezmann,Dybala,Martial(Costa)

Cannavaro 2018.06.10. 11:38:37

Ha Allegri nem talál neki helyet, felesleges a padon itt tartani... Ha erőlteti a 4-3-3 at ott sosem fog tudni kiteljesedni! Neki csak a 4-2-3-1 volt ténylegesen jó, meg a 3-5-2! Ha Alle marad, és a felállás is, akkor eladnám, és Savic-ba fektetném, egyébként nem szabad eladni, de ahhoz változtatni kell a felálláson előbb!

simoni 2018.06.10. 12:21:47

@Rikoo: én inkább abból indulok ki, amit a pályán láttam. A mutogatások, az arckifejezések cserénél, stb. Rémlik egy jelenet, amikor Allegri berohant a pályára, hogy leállítsa az ünneplést... Röviden: az alázat nem nagy erőssége kis barátunknak, 100%, hogy emiatt volt/van feszültség.

Ráadásul, ahogy juve1986 kolléga írja a szezon vége felé egyszerűen nem volt meg a helye a csapatban. Ha itt akarjuk tartani, akkor hozzá kell igazítani a játékrendszert, és megfelelő középpályát kell felrakni mögé. Khedira helyett mindenképp egy Vidal/SMS kaliberű emberre lenne szükség.

Quentin_KR 2018.06.10. 12:27:41

@Lamiamo: Nagyon szeretem Dybala-t, de kb. 5 játékost tudnék mondani aki fiatal, s sokkal több van benne mint a mi Dybalánkban.

Rikoo 2018.06.10. 12:37:25

@simoni: Persze, de ilyen dolgok régen is voltak. Én úgy gondolom kell egy bizonyos feszültség a pályán, főleg az olasz csapatokra jellemző ez a mentalitás, ezért is egyedi az olasz labdarúgás.
Egy kapcsolatban is az a legrosszabb, mikor már semmi érzelem nincs benne.
Én mindig kiemelem, hogy Dybala rengeteget köszönhet Allegrinek. Tehetséges játékosként jött ide, de nem biztos, hogy most 150-160 milliókról lenne szó vele kapcsolatban, ha Maxi nem építi fel ennyire és alapból ilyen fiatalon(22 évesen) nem ráépíti a támadójátékot.
Emlékszem Dybala interjújára mikor arról beszélt milyen sok időt töltött el Allegrivel edzésen kívül, szóval az ő kapcsolatuk inkább bonyolult, mint rossz.

Nekem tetszett a szezon végén, hogy Higuaín mögött Dybala és Douglas Costa képesek kreativitást vinni a játékba.
A középpályát meg kell erősíteni, ez nem is lehet kérdéses.

The king of alibis 2018.06.10. 12:48:18

Nem szabad eladni. A Higany Khedira, Sturaro féle ballasztoktól kell megszabadulni.

alexGicamo 2018.06.10. 12:48:19

@fire06: @simoni: Mindkettőtök érvelésében van igazság,szerintem. Én is marasztalnám, de tanuljon egy kis alázatot .

Egyébiránt ,szerintem, nem sok esély van Savic megszerzésére, Griezmannról már nem is beszélve ... amúgy jól festene az általad megálmodott kezdő . :)

FORZA JUVE PER SEMPRE !!!

78juve 2018.06.10. 12:48:46

Ha egy játékos nem szivel lélekkel játszik egy csapatban akkor nincs értelme hogy maradjon.Es sajnos orajta nem látom az akaratot a mai világában mindenki a pénzre hajt.Husz éve ha hív a juve hogy légy a jatekosom nem azt kérdezted hogy mennyi a fizu hanem MEGTISZTELVE érezted magad hogy egy ilyen nagy kub mint a JUVE egyáltalán számításba vesz. HÚZZON INNEN MINDENKI AKINEK CSAK A PÉNZ SZAMIT

Rocky80 2018.06.10. 12:51:13

Nagyon vegyesek az érzéseim vele kapcsolatban.

Nekünk egy alázatos Dybala kellene, de azt nagyon rég láttuk.
Az aranylabdát vele kapcsolatban még abszolút nem érzem az utóbbi időben, és ha ilyen nagy arca marad, nem is fogjuk.
Jónak jó, meg vannak kiugró meccsei, de nem tud konstans jó teljesítményt nyújtani, a nagy meccseken nem tud különbség lenni, egyszóval ez kevés lesz szerintem...
Nem lehet egy lapon említeni sem Messivel, sem Cével, de még Tévezzel sem szerintem.
Valahogy úgy érzem hogy egy csodálatos másodhegedűs tud lenni (néha első) de semmi több. Nem tudja túllépni az árnyékát szerintem. a

Rocky80 2018.06.10. 13:00:15

Nem elég robbanékony és nem elég gyors, néha körülményes, de villant csodás dolgokat ez igaz.
Egyvalamiben jobb Costanál hogy gólerősebb (meg fiatalabb). De egyébként zongorázni lehet a különbséget Costa javára...
A brazil szerintem gólerősebb lesz a következő szezonban egyébként.

Rivendell 2018.06.10. 13:28:31

Dybalat eladnám,de csak ha megy a REalba Neymar,mert abban az esetben embertelen összeget kérhetünk érte...200m a minimum

Akkor viszont kitakaritanám a csapatot...Higu-Dybala-Mandzu-Pjaca-Sturaro ki olyan 320m-ért,de ez a minimum

be Cancelo-Grizi-Martial-SMS-Icardi ez olyan 380m

szerintem bitang keret lenne,hát még a kezdő:-D

ui:na ez sosem fog összejönni:-D

Amúgy 1 Dybala-SMS-Cancelo-Icardi is brutális lenne,de Higuval is már érdekes lenne a köv szezon

2018.06.10. 13:45:02

@Rikoo: Pontosan így látom én is.

2018.06.10. 13:50:34

@simoni: Ha problémát akarunk keresni ezzel az üggyel kapcsolatban, akkor én inkább abban látom, hogy Allegri valószínűleg meccsen kívül túlságosan haveri viszonyban van a játékosokkal és ez üt vissza, amikor ez a viszony kicsit megromlik némelyik játékosnál. Ezt az alapján mondom, amiket meccsen látok. Ott meg el akarja játszani a főnököt. Túl nagy lehet a kontraszt, különben nem történnének ilyen fura dolgok. Kicsit jobban "főnöknek" kellene lennie meccsen kívül is, jobban törekednie arra, hogy tekintélye legyen. Contét szakmailag nem tartom sokra, de soha nem láttam olyat, hogy valamelyik játékos nyíltan neki mert volna menni. Emellett brutálisan tudott motiválni. Nem bírtam igazán, de ezt a 2 erényét elismerem a mai napig.

2018.06.10. 13:53:27

@Rivendell: Dybala-SMS-Cancelo-Icardi :-D
Ez olyan, mint a nem túl gazdag apuka kisgyerekénél a jégkrém: "Válassz egyet, amelyik legszimpatikusabb!" :-P

Rikoo 2018.06.10. 14:22:14

@Dr. Grant: Én is így gondolom. Ő inkább egy tipikus olasz barátkozós típus, mint egy Ferguson féle főnök.
Mondta is, hogy minden nap beszél a srácokkal, hogy hogyan érzik magukat, fontos neki a lelki állapota a játékosainak.
Ezért is szeretem, hogy Allegri az edző, mert nagyon könnyen tudok azonosulni a személyiségével, szerintem ő kiváló kapitánya ennek a hajónak.

2018.06.10. 14:29:32

@Rikoo: El tudom képzelni milyen rengeteget beszélgethet Marchisioval például...biztosan ezért távozik majd,nem szeret ennyit beszélgetni,ügynöke is azért nincsen,azzal is folyton beszélgetni kell. Allegrinek nyilvánvalóan megvannak a kis szerelmei a csapatnál,velük biztosan sokat beszélget,a többiekkel max ugatni bír az elmebajos...ha Marchisiot elüldözik,remélem meglincselik ezt a nyomorultat azt eltakarodik innen,lehet végre focit is látnánk néha...

Rikoo 2018.06.10. 14:37:50

@fire06: Marci a 3 kedvenc játékosom egyike, de jelenleg max. MLS szinten képes játszani. Egyszerűen leépült, nagyon rosszkor jött neki az ACL.
A meccs utáni futóstatisztikák alapján amit a Calciomercaton olvastam, a Pjanic-Matudi-Khedira trió 13 km környékén futott mindig 90 perc alatt.
Marchisio alig érte el a 11-t. Szerintem ezért is nem játszik.
Régebben ő is 12 körül futott, igaz annyit sosem tudott, mint Pirlo vagy Pjanic.

Rocky80 2018.06.10. 15:30:36

@fire06: ez azért erős volt. A világ top 5 edzőjében benne van ez az elmebajos, meg olyan eredmények vannak ami ritkaságszámba megy, de biztos igazad van...
Ok a BL nincs meg. Még.

Glivenko 2018.06.10. 16:02:33

@Rikoo: Naja, erre szokták mondani, hogy a hülye játékosnak többet kell futnia, az okosabbnak meg kevesebbet. :)
Ha pedig Khedira a pályán van, akkor mindenkinek többet kell futnia az emberhátrány miatt...

2018.06.10. 16:03:46

@Rocky80: Ezt elismerem...Mourinho is a világ legjobbjainak egyike,mégis utálom,mint a szart...és már Allegrit is!

Rocky80 2018.06.10. 16:14:02

@fire06: ja, úgy más. :D

Ki a kedvenc edződ? Lehet, Marci nála se férne be mert már nem tesz le annyit az asztalra. Akkor utálod azt az edzőt is?...

Vagy ez nem csak Marci miatt van?

Quentin_KR 2018.06.10. 16:25:13

@Rivendell: Rasford, Delle Alli, Pulisics, Asensio, Mbappe....

preczol 2018.06.10. 16:39:02

@Quentin_KR:
Na ők azok akik igazán túl vannak értékelve. Dybala közelében sincsenek.

Quentin_KR 2018.06.10. 16:51:04

@preczol: Egyazonj csapatnak szurkolunk, jómagam már 23 éve. Nagyon szeretném ha neked lenne igazad, de Dybalából hiányzik a plusz. Látszik hogy meglenne benne a vezért, de egyszerűen nem jön ki belőle a klasszis. Örülnék ha nem így lenne, de ennyi idő alatt az derült ki hogy csoda kellene egy esetleges Dybala aranylabdáhuz. Kb. mint Pogba, 3 meccsen jó, majd 7-8 meccsre elűtnik... :-(

Rikoo 2018.06.10. 16:57:12

@Quentin_KR: Azokból a játékosokból is hiányzik a + akiket Te felsoroltál.
Kylian Mbappé és Marco Asensio kivételek, ők már bizonyítottak a BL legmagasabb szintjén is.

2018.06.10. 17:06:04

@Glivenko: Kemény, de ez is nagyon igaz. :-) Ezt a mondást talán utoljára fateromtól hallottam 15-20 éve. Khedira pedig sajnos akármennyit fut, semmi értelme.

2018.06.10. 17:12:04

@Quentin_KR: Lehet, hogy nekem lettek kisebbek az igényeim az évek során (na jó...láttam már 1 BL-győzelmet, de szeretnék még látni), de nekem nem hiányzik, hogy Dybala aranylabdát kapjon. Ezek az egyéni elismerések engem egyáltalán nem érdekelnek. Rajta egyértelműen azt látom, hogy benne van a klasszis, amit meg is mutatott a Barka kiejtésekor. Ez nekem örök emlék marad. A "szinte" még csúcson levő Barka lesimázása. Dybala egyetlen problémája szerintem, hogy nem tud stabilan nagyon magas szinten teljesíteni, ami lehet amiatt is, mivel későn érő típus.

preczol 2018.06.10. 17:12:58

@Quentin_KR:
Ameddig Messi, CR focizik, addig más nem szerez aranylabdát. Nem csak Dybala.
Azért a kis argentín évek óta vezére a csapatainak. Rá kell építeni a jövő csapatát. Del Piero sem lett aranylabdás, mégis a legjobb focista volt a világon.

Rikoo 2018.06.10. 17:30:50

@Glivenko: Ez hülyeség szerintem. Nem mind1 milyen poszton játszik egy játékos.
Messi, Cristiano és a középhátvédek megtehetik, hogy csak 10 km-t fussanak, mert olyan poszton játszanak, de egy középső középpályás ezt manapság nem teheti meg, de igazából régen sem tehették meg.

Glivenko 2018.06.10. 18:32:37

@Rikoo: Jó lenne erről valami stat, bár én úgy tudom, hogy átlagosan 10-11 km-t fut egy játékos...

Quentin_KR 2018.06.10. 18:48:14

@Dr. Grant: Egyformán látjuk. Mentálisan nem elég erős, minden másban klasszis.

Rikoo 2018.06.10. 19:53:13

@Glivenko: 10-11 az nagyon kevés. BL-ben 14-15 környékén is szoktak futni.
Persze Messi van amikor alig 9 környékén futott.
De van olyan poszt ahol alapvető elvárás a sok futás.
Marchisio pontosan ezen a poszton játszik.
Ezzel szemben a középhátvédek sokkal kevesebbet futnak.

Cannavaro 2018.06.10. 21:01:52

Szerintem Dybala, nagyobb részt rossz teljesítménye is, Allegri bunker taktikájának köszönhető! Ő, egy vérbeli támadó, mint ahogy Sandro is egy igazi vérbeli Brazil jobb bekk, akinek szintén nem fekszik a 70 perces védekezés! Volt róla szó régebben is, és nem csak én láttam így, hogy ha ők ketten elmennek, azért Alle lesz a felelős! Amíg volt játékunk, Ők is többször játszottak klasszis szinten.

Cannavaro 2018.06.10. 21:07:27

@GGábr81: Igaz! Elnéztem!! :D Nem is értem, miért írtam jobbat... :O

Glivenko 2018.06.10. 21:22:05

@Rikoo: Biztos vagy te ebben? Én a BL-statokat néztem, ott pl olyasmit találtam, hogy:
Milner 124954 méter 874 perc alatt, ez átlagosan 143 méter percenként.
Kroos 120479 méter 952 perc, ami 126.
Modric 105273 méter 958 perc, ami 109.
Nainggolan 111549 méter 959 perc, ami 116.
Amit te mondasz, hogy 15000 méter 90 perc alatt, az 166 méter lenne percenként.
Vagy én néztem el valamit?

2018.06.10. 21:33:12

@juve1986: Allegri teljes szabadságot ad Dybalának a pályán, ezt Dybala is elmondta. Őt nem nagyon látni védekezni, Higuaín is többet segít be szinte

Szalnoki81 2018.06.10. 21:36:21

200 Misi és alá szolgája

Rikoo 2018.06.10. 21:39:22

@Glivenko: Félreértjük egymást. Én nem az átlagra gondolok.
A komolyabb meccseken, rangadókon teljesen más számokat produkálnak a játékosok, mint a kevésbé tétremenő csoportmeccseken vagy a kisebb csapatok elleni bajnokikon.

Glivenko 2018.06.10. 22:03:27

@Rikoo: Hm, megnézném én azokat a statokat. Nem veled akarok vitatkozni, csak nekem ezek a számok, hogy 14 vagy 15 km egy komolyabb meccsen egy középpályástól lehetséges....nem hinném.
Most olvastam egy cikket, hogy a City-Pool BL-meccsen, amit azért lehet komoly tétmeccsnek venni, Milner 13,5 km-t futott, ami 2-vel jobb volt mindenkinél a mezőnyből.
Vagy pl. a 2011-es BL-döntő statja szerint Xavi futotta a legtöbbet a Barcából és a meccsen 11,9 km-t, A MU-ból Giggs 11 elején volt a max.
Szóval lehet, hogy az olaszok máshogy számolják, vagy nemtom, de hogy 14-15 km-t nem szoktak futni egy meccsen, az tuti. Ritkán, talán lehetséges, de amúgy bőven nem, még a BL-ben sem. Inkább 11-12 a komolyabbakon.

Rikoo 2018.06.10. 22:35:01

@Glivenko: Nem tudom hol nézed ezeket, de a hivatalos honlap mást mutat.
Eriksen pl. 270 perc alatt 37935 métert futott, 3 szimpla csoportmeccsen.
Az olasz rangadók után 12,5-13 km környéki számokat szoktak írni, a PL rangadókon megkockáztatom ennél többet, de a BL kieséses meccseken is meccsközben szoktak mutatni km statisztikát illetve cseréknél és ott is látszódik, hogy vananak játékosok akik rengeteget képesek futni.
Mondjuk ennek az ellentettje Messi és Cristiano statisztikái, akik nagyon keveset futnak.
Messi sokszor még 8 km-t sem fut.

Glivenko 2018.06.10. 22:45:08

@Rikoo: Szívesen fogadok statokat, mármint linkeket, mert engem is érdekelne ez a téma. Szerintem aki 12 km felett fut, vagy az átlaga is efeletti, az már elég nagy futógépnek mondható. Nyilván ehhez viszonyítva elég sok játékos lenne bajban, ha a futómennyiséget nézzük. Vagy pl erre rákeresve többször Milnert adja ki egy-egy cikk, hogy éppen a szezonbeli rekordot döntötte meg a bajnokságban 13,5 körüli eredménnyel, és ennyit nyomott a City ellen is, amit írtam. De ez nem gyakori. Ezért írtam, hogy a 14-15 nem éppen mindennapi, sőt, ritka. Manapság a 13 körüli is nagy szám. Persze tudni kéne, hogy mennyire megbízható a stat.

Rikoo 2018.06.10. 22:48:31

@Glivenko: Nem enged linkelni a telóm, de ha beírod, hogy "keep on running ucl",akkor kiad majd egy cikket az első néhány csoportmeccs statisztikájáról.

Persze, az tudom, hogy nem gyakori, de néhány komoly meccsen előfordult már nem egyszer. Beckham pl. nagyon komoly számokat produkált, többször átlépte a 15km-t ami egészen brutális teljesítmény!!

Glivenko 2018.06.10. 23:11:21

@Rikoo: Elolvastam, és persze elég komoly futómennyiségekről (is) van szó.
És itt jön képbe az, hogy ezek eléggé komoly teljesítmények, a legjobbak, amihez fizikailag top forma kell, és persze rendszeres játék. Sajnos Marchisionak ez mostanában nem adatott meg, így nem lenne korrekt, ha ilyen teljesítményt várnánk el tőle. Ráadásul ő nem is nagyon játszhatott a rangadókon, mert csak utolsó lehetőség volt Allegrinél.
Arra akarok ezzel utalni, hogy ugyan Marchisio talán már nem a régi, de a jelenlegi formája és fizikai állapota alapján nem mondanám, hogy a futómennyisége a legnagyobb probléma, ez inkább csak következmény. Bár nyilván ennyi lehetőséggel most csak ennyit tudott.
Én adnék neki mégegy esélyt, bőven megérdemelné, mégha nem is a legnagyobb meccseken, de játszhatna többet és bőven hasznos lenne a csapatnak, ráadásul ő tud küzdeni és futni is (megfelelő állapotban), ami bármikor jól jöhet.
Remélem, hogy nem épült le annyira, mint azt itt sokan gondolják...

Rikoo 2018.06.10. 23:20:10

@Glivenko: Hát nem is tudom. Nekem tényleg a kedvenc játékosaim egyike, nagyon szeretem a személyiségét és a játékintelligenciáját, de a sérülése óta akármikor láttam játszani, teljesen súlytalan volt.
Szerintem ő már nem tud komolyabb szinten játszani máshol sem, de cáfoljon rám!!
Mondjuk azt sem értem Khedira miért ilyen kiszoríthatatlan játékos, akárhol játszik...

Drotkoszoru 2018.06.11. 16:23:55

Mikor Dybala a pályán van, akkor többnyire nem is 4-3-3-at játszunk, hanem egy "hibrid" 4-4-2-t, 4-4-1-1-et, ahol Costa játszik a jobb szélen, Matuidi meg inkább a bal oldalon, Paulo pedig fellép Higany vagy Mandzu mellé csatárnak, árnyékéknek. Ebben a szerepkörben igen is van helye, ahogy a 3-5-2-ben vagy 4-2-3-1-ben is. Utóbbi felállást én nem vetném el eljesen, Allegri kényszerből állt át a 4-3-3-ra, mert Dani Alves és Bonucci távozásával meggyengült a védelem, a középpályás szűrés pedig nem volt elég hatékony, ezért be kellett áldozni egy támadót, hogy a védekezést stabilizáljuk. Ha sikerül megerősíteni a védelmet (Cancelo, esetleg egy minőségi középhátvéd érkezésével), valamint a középpályát is (Can valószínűleg érkezik, mellé még remélek egy középpályást), akkor lehet újra tolni a 4-2-3-1-et, de az csak előny, ha több féle játékrendszerben tudunk felállni. Összegezve: semmi pénzért nem adnám el Dybalát, ő, Costa, Pjanic és Sandro a három legjobb játékosunk, a csapatépítés pedig nem a kulcsjátékosaink értékesítésével kezdődik, hanem az értékeink megtartásával és melléjük kellene hozni játszótársakat. Így is túl nagy a fluktuáció a keretben, nem kellene további lyukakat generálni.

Drotkoszoru 2018.06.11. 16:25:16

@Drotkoszoru: "ő, Costa, Pjanic és Sandro a három legjobb játékosunk" *négy

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1883) bajnokság (3494) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (964) elemzés (40) előzetes (883) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1698) játékosokról (10220) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2498) meccsek (4287) mercato (4270) nyilatkozat (7634) Olasz Kupa (331) összefoglaló (429) pletyka (4286) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (300) video (219) Címkefelhő
süti beállítások módosítása