Perin: "Nem tudtam nemet mondani a Juventusnak"

perin_mattia_alairas_agnellivel.jpgHivatalossá vált, hogy Gigi Buffon távozása után a Juventus kapujáért Matta Perin küzd majd meg Wojciech Szczęsnyvel, hiszen a 25 esztendős hálóőr ma aláírt a torinói klubbal.

"Nagyon lelkes vagyok, lábujjhegyen jöttem, a legnagyobb alázattal, s sokat kell még tanulnom, de bízom benne, hogy segítségére lehetek a csapatnak, s hozzájárulhatok a feladathoz, amikor lehetőséget kapok." - kezdte első nyilatkozatát a Juventusnál Perin.

"A klub erős érdeklődést tanúsított irántam, s amikor kapcsolatba léptek az ügynökömmel, nem tehettem mást, mint hogy igent mondok. Ez egy olyan lehetőség, ami csak egyszer adódik az életben, s nem tudtam nemet mondani a Juventusnak."

Az ifjú hálóőr eddigi pályafutását két komoly sérülés is hátráltatta, előbb 2016 áprilisában, majd 2017 januárjában, de Perin úgy érzi, mindez hozzájárult fejlődéséhez.

"Úgy érzem, készen állok. Keresztülmentem nehéz időszakokon, amelyek segítettek rátalálni egy bizonyos egyensúlyra önmagamban, segítettek fejlődni és férfivá válni. Úgy gondolom, hogy a megfelelő életkorban érkezem ide."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr7914033344

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

m.martin91 2018.06.08. 21:45:23

Nagyon jó döntést hoztál, mert rövid időn belül el tudsz majd igazolni egy másik olasz élcsapathoz első számú kapusnak, ami ezen a nyáron nem sikerült. Egy Juventustól távozó játékos mindig értékes a liga többi csapata számára.

MeGmOnDtaM 2018.06.08. 21:48:36

@m.martin91: Ekkora bunkó kommentet is rég olvastam... írtad volna inkább a dühöngőbe vagy tartsd meg magadnak a véleményed.

GGábr81 2018.06.08. 22:11:33

@m.martin91: úgy gondolod, hogy nem a cél, vagyunk, hanem csak az ugródeszka? Remélem, hogy akkor szép haszonnal adunk túl rajta. De inkább azt remélem, hogy beválik.

m.martin91 2018.06.08. 22:24:03

@GGábr81: Igen. Azért jött hozzánk, mert másik élcsapatnál nem volt hely számára a kezdőcsapatban. Ha viszont lehetőséget kap nálunk, megmutatja magát, megfelelő teljesítményt nyújt, amikor szükség van rá, akkor könnyedén találhat magának csapatot az első hatból, amennyiben megüresedik egy hely. Ezért írtam, hogy egy Juventustól távozó játékos értékes. Egy Genoától távozó nyilván kevésbé. Azt a pénzt, amit ráköltöttünk, visszakapjuk érte, ebben biztos vagyok.

2018.06.08. 22:27:34

Szerintem Perin nagyon jó kapus,semmivel se rosszabb,mint Donnarumma,csak öregebb. Nem tudom hogy lesz ez,mert a versenyhelyzet adott,de ezt kapus poszton nagyon kell tudni kezelni egy vezetőedzőnek...kiváncsi leszek mi lesz,mindenesetre Buffon pótolhatatlan,azonban Sczeszny és Perin szerintem meg fogják oldani ezt úgy,hogy ne a kapus poszton múljon bármi is!

2018.06.08. 22:29:32

@m.martin91: De miért olyan biztos,hogy eladásra vettük?! Vagy ezt te most miért erőlteted ennyire?

m.martin91 2018.06.08. 22:34:02

@fire06: Csak leírtam a véleményemet. Nem tudom, hogy a második hozzászóló miért támadt meg, semmiféle rosszindulat nem volt bennem. Egyébként nem mi vettük eladásra, a mi szempontunkból ez egy logikus lépés volt. Ő érkezhetett azért, hogy aztán továbbálljon.

Rikoo 2018.06.08. 22:56:38

@m.martin91: Szerintem pedig bízik abban, hogy kiszorítja majd a lengyelt. Valljuk be nincs is lehetetlen helyzetben, nem egy Gianluigi Buffont kell kiszorítania...
Jó kapus Szczesny, de benne van a potya, remélem nem így dől majd el ki lesz a kezdő, hanem mindketten csúcsformában védenek majd. Kézzel mindketten ügyesek és én úgy látom ez inkább fontos, mint hogy lábbal mennyire képzettek.

m.martin91 2018.06.08. 23:03:55

@Rikoo: A potya mindenkiben benne van, nincsenek igazán jó, megbízható kapusok manapság. Az értékes, nagyra tartott kapusok is sokat hibáznak. Ha Szczesny valami csoda folytán elveszítené a kezdőcsapatbeli tagságát a Juventusban, az az ő kritikája lenne elsősorban.

NagyonJuve 2018.06.08. 23:19:11

@m.martin91: hát nem tudom te hogy látod de nekem elég cifra amit írtál. Amennyiben olasz élcsapathoz akarna menni pár év múlva akkor a napolit kellet volna választania. Ott nincs még csak konkurenciája sem de nem sok csapatban lenne vetélytársa. Pont nálunk meg a romában van jó kapus. Az is szimpatikus benne hogy nem futamodik meg mint berrardi hanem tudja hogy komoly versenyhelyzet lesz és mégis ide akar jönni. Sokkal jobb kapus donnarummánál és szeeintem csecsnyit is kiszorítja.

Tomy81 2018.06.08. 23:19:26

Szerintem 2. számú kapus lesz csak. Ha nem így lesz akkor az nem lenne korrekt a lengyellel szemben.

CsakÚjváros 2018.06.08. 23:39:09

ISTEN hozott "kisember" :)

Tibi Sebestyén 2018.06.08. 23:43:45

Szerintem két közel azonos képességű kapusunk lesz. Amivel mi csak jól járhatunk. Ha GIGI nam lesz mindegy ki áll a kapuban csak jól védjen.nekem elég ksrakán csávónak tűnik. Szeritem nem az ugródeszkára pályázik!

CsakÚjváros 2018.06.09. 00:19:56

@Rikoo: Ismered a mondást? Aki nem potyázik az nem is kapus :)

CsakÚjváros 2018.06.09. 00:23:14

@Tomy81: Ez nem erről szól...az védjen aki jobb teljesítményt nyújt!!! Ha a Lengyel barátunk a jobb akkor ő...ha a "Kisember" akkor ő :)

2018.06.09. 06:54:38

Szczesny sokkal jobb kapus nála. Én el nem tudom képzelni, hogy kiszorítsa őt Perin. Második számú kapusnak viszont jó döntésnek tűnik, örülök is, hogy ő érkezett.

adi88 2018.06.09. 08:04:16

Donnarumma egyértelműen jobb lett volna minden szempontból. Valoszinuleg ő nem akart jönni padozni. A 60-70 millat vagy mennyit meg nem érte volna meg rá költeni, ha garasoskodunk egy savicon is

DegerFaCan 2018.06.09. 10:33:38

Hihetetlen hogy csak ennyi. Kva jó igazolás.

m.martin91 2018.06.09. 10:36:13

@NagyonJuve: Az a helyzet, hogy nem ő választhatta ki, hogy hol játszik. A Napoli nem tartott rá igényt, így került hozzánk. Mivel az első hatból jelen pillanatban mindenkinek megvan az első számú kapusa, így elfogadta a Juventus ajánlatát, még ha csak a második számú posztról is van szó. Ez a választás nem a megfutamodásról szól, vagy a tökösségről, hanem sokkal inkább a kényszerről.

kovta23 2018.06.09. 10:45:22

@m.martin91: Nem volt hely más "nagy" csapat kapujában? Napoli biztosan a Róma pedig valószínű első számú kapust keres!

Watakuki 2018.06.09. 11:02:29

Szerintem pedig a jelenlegi helyzetben tökéletes igazolás. Szczęsny vinné a BL-t illetve a bajnokság fontosabb meccseit, Perin pedig tökéletes kiegészítő kapus a kupába és a bajnokság többi meccsére. Illetve én akkor se kapnék szívbajt, ha ő lenne az elsőszámú kapusunk. Persze Buffont nem lenne könnyű pótolni, de az igazat megvallva a jelenlegi helyzetben semelyik kapus sem tudta volna helyettesíteni...

Pár évig szerintem bevállhat ez a kapuskombináció, utána ráérünk keresni egy igazi number 1 kapust. Vannak most égetőbb helyek is a csapatban.

m.martin91 2018.06.09. 11:08:32

@kovta23: Mint írtam, a Napoli nem tartott rá igényt, nem tartották elég jónak ahhoz, hogy első számú kapusként számoljanak vele. A Románál egyelőre Alisson a kapus, ami elképzelhető, hogy nem is fog változni. Ha pedig mégis, akkor most már nem fogjuk megtudni, hogy Perin képbe került volna-e náluk.

molnart3 2018.06.09. 11:31:44

Remélem hogy beválik és hamarosan ő lesz az első számú kapusunk!

alexGicamo 2018.06.09. 11:39:42

@fire06: Egyetértek ! Szerintem , nagyon jól járunk vele és csupa pozitív érzésem van vele kapcsolatban .

Il Principino 2018.06.09. 11:48:01

Mindenki küzdjön meg a helyéért :)

mozambo 2018.06.09. 11:59:26

Kiváló igazolás, jó áron. Egyébként nyilvánvalóan a lengyel jelenleg a jobb kapus de az a véleményem, hogy ha a sérülései előtti fejlődési pályára vissza tudna állni, okozhatna kellemes (illetve Szczęsnynek kellemetlen) meglepetést.

NagyonJuve 2018.06.09. 12:10:08

@m.martin91: hát nem tudom ki a napolinal az első számú kapus. De biztosan meg akarták szerezni csak perin nem oda akart menni. Ennyi az annyi. Volt régebben is egy nyilatkozata ha választhatna a napoli meg juve között a juvet választaná. Amennyiben meg nem lett volna a sérülése most 30 millió körül lenne az ára.

Leram7 2018.06.09. 12:19:56

Egy nagyon rendes és szimpatikus, tehetséges srác, aki szerintem ki fogja szorítani a lengyelt és talán lepkerummát is az olasz válaogatottban.

Én nagyon hiszek benne.

NagyonJuve 2018.06.09. 12:50:23

@Leram7: lepkerumma! Nagyon jó! :)))

venember83 2018.06.09. 13:42:00

@m.martin91: A Juventustól nem nehéz távozni, és azért más az Oreg Hölgytôl továbblépni, mint egy olasz középcsapattól, pl. fizetés szempontjából nagyon nem mindegy, hogy mennyi a kiindulási alap. Meg a perspektívák is mások. Viszont szerintem a Juve nem értékesítési célokból szerzôdtette Perint, szerintem hamarabb fog távozni Wojci.

.Bulldeo 2018.06.09. 13:44:12

@Leram7: jól véd Perin, csak a fellépésében van valami zavar, mintha állandóan égne a ház. Szczesny is, Donnarumma is sokkal magabiztosabb kapus benyomását kelti, ami elengedhetetlen a védelem irányításához.
Amúgy nagyon jó vétel.

m.martin91 2018.06.09. 13:46:14

@NagyonJuve: Perin egy interjúban kifejtette, hogy sem a Milan, sem a Napoli nem kívánja őt szerződtetni. Azt írták az olaszok korábban, hogy Sarri volt a gátja Perin Nápolyba való szerződésének, de aztán ADL-t is elővették, mint ellenzőt, miután Ancelotti kinevezése - és Sarri távozása - ellenére sem igyekezett leigazolni Perin-t. Más kapusokban gondolkodnak. Így maradt Perin számára egyedüli opció a Juventus.

Szabolcs Borbély 2018.06.09. 19:03:42

@m.martin91: Akárhányszor olvasom a hozzászólásaidat, mindig az jut eszembe, hogy egy igazi búbánatos ember vagy. Ezt most is tartom.

rockitbaby 2018.06.10. 07:56:36

@Szabolcs Borbély: MIért lesz valaki búbánatos, ha nem rózsaszín buborék mögül nézi a világot. Én is olvastam pl, hogy Sarri azért nem akarta, mert lábbal nem a legügyesebb Perin és neki ez fontos volt. A Napoli pedig igen komoly gondban van kapus poszton lévén Reina a Milanhoz igazolt. Szóval oda kell mindenképp ember.

Nekünk kellett még egy kapus, ő úgy vélte, hogy Buffon távozásával ez egy jó lehetőség -és valóban az -, megpróbálja. Nem mission:impossible kiszorítani a lengyelt. És nem is lenne jó, ha elbízná magát. Küzdjön mindenki a helyéért, kivéve Khedira. Neki alap.

2018.06.10. 08:20:26

@rockitbaby: Tényleg kíváncsi vagyok, hogy Perint tud-e ennyit hozni, amennyire bíztok benne. Olasz kupában bizonyíthatja majd.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4139) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása