A Napoli elleni keret

Serie A logo.jpgVasárnap este a Juventus döntő csatát vívhat a Napoli ellen, s a déli együttes négy pont hátránnyal, mindent egy lapra téve látogat majd Torinóba, a bajnoki címvédő otthonába. A zebramezesek számára nem lehet más a cél, mint hazai pályán is legyőzni a legfőbb kihívót, s így gyakorlatilag lezárni a versenyfutást.

A Juventus keretének hiányzói Claudio Marchisio, Stefano Sturaro és Mattia De Sciglio lesznek.

A két csapat őszi összecsapásán a Juventus a korábban éppen a Napoli mezében gólkirályi címet szerző, majd ligarekordot jelentő összegért Torinóba szerződő Gonzalo Higuaín korai találatával aratott győzelmet, s így három ponttal térhetett haza Nápolyból. 

A mérkőzés játékvezetője Gianluca Rocchi lesz.

A Juventus 21 fős kerete a következő:

Kapusok: Buffon, Pinsoglio, Szczęsny

Védők: Chiellini, Benatia, Alex Sandro, Barzagli, Höwedes, Rugani, Lichtsteiner

Középpályások: Pjanić, Khedira, Matuidi, Asamoah, Bentancur

Támadók: Cuadrado, Higuaín, Dybala, Douglas Costa, Mandžukić, Bernardeschi

A 20:45-kor kezdődő mérkőzést az DigiSport 1 élőben közvetíti.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr9413854564

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Génmanipuláltházikecske 2018.04.22. 22:44:28

És most a Napoli várhatja a zsákba macskát, mikor fogunk pontot hullajtani.

Dybala2379 2018.04.22. 22:44:44

A crotone és a spal ellen lett elqva...ez szerintem benne volt nem lenne ezzel baj ha azokat a meccseket hozzuk...de ez a játék ma...kettőt nem tudunk passzolni egymás után...itt kellett volna nyerni hazai pályán mert roma és sintér ellen mégnehezebb lesz..eleve feltüzelik magukat ellenünk mindig, nemhogy még az is, hogy megakadályozhatják a bajnoki aranyat

venember83 2018.04.22. 22:45:08

@m.martin91: a Real ellen is ez volt hazai pályán. Azért jó lenne elgondolkodnia Allegrinek és a vezetőségnek, hogy méltó-e ez a Juventushoz. Szerintem rohadtul nem.

m.martin91 2018.04.22. 22:46:07

Remélem, megemelik Allegri fizetését 10 millióra a nyáron, hogy még véletlenül se akarjon elmenni, hátha megint kapunk egy hármast a BL-ben valakitől, és a visszavágón látunk egy darab jó meccset a Juventustól.

Juventino73 2018.04.22. 22:46:47

sintér, romák idegenben..., pápá 7. scudetto... idén valahogy nem jó juventinónak lenni. Szar jatekkal valszeg semmit sem nyerunk...

MdewC 2018.04.22. 22:46:55

Mindenki nyugodjon meg, babo mindjárt nyiltkozik, még a Kobra előtt és minden kérdést letisztáz. Nyugalom!

Sztovicska 2018.04.22. 22:47:02

Szégyen hogy látva mit tud ez a csapat (madridi meccs) tényleg egy szaros napoli megszivat. Komolyan gyerekek. Ahhoz a barcához meg madridhoz akiknek 3at adtunk egy ilyen napoli a kanyarban sincs!!! És hazai vereség? Minden tiszteletem Allegrié de nekem az az érzésem mintha lenne egy Ferrarija de csak 80-nal gurulna vele mert majd akkor lép oda ha nagyon muszáj. Mog európa top csapatai a maxon pörögnek. Nem tudok mást...szégyen

letepem 2018.04.22. 22:47:05

@Il Principino: ha egész meccsen nem mentett volna más helyett akkor a mindenkori hibás is takarodjon?
Ja azt nem vesszük észre... az Ő seggét nem fogta most senki... ennyi. A juvéban aki hibázik annak takarodó!!!

.Bulldeo 2018.04.22. 22:47:28

Ha nincs kőkemény védekezés, csak egy hazárdőr játszik ilyen antifocit.

Génmanipuláltházikecske 2018.04.22. 22:47:34

@Dybala2379: Az első Sampdoria elleni sz*pó roller is benne van a csomagban, amit nyerhettünk volna kicsit jobb hozzáállásal.

Rikoo 2018.04.22. 22:48:23

Undorító, vérlázító teljesítmény volt.
Közel teltház előtt ezt lerakni a pályára nem semmi..

Joker61 2018.04.22. 22:48:40

en mar fel sem tudom magam idegelni ezen, viszont a klub helyben azonnal elkezdenem arusitani, a kiegett, haszontalan, tulertekelt, idos jatekosok eladasat van beloluk
es vegre legyen mar valami kurva koncepcio vasarlasnal

2018.04.22. 22:49:31

@MdewC: Persze. Ez csak taktika. Elhitetjük a Napolival, hogy van esélye a scudettóra. A többi meccsünket 3-4 góllal nyerjük, dominálva a meccseket.

GGábr81 2018.04.22. 22:50:03

Nem a Juve tud ennyit, Alle ennyit enged. Megérdemelte Allegri. Mi viszont többet érdemelnénk.

2018.04.22. 22:50:23

@Rikoo: Tartod a "jó kezekben van a csapat" véleményt? Én már egyáltalán nem vagyok biztos benne.

Juventino86 2018.04.22. 22:50:23

Itt nem pusztán azzal van a baj, hogy kikaptunk. Az előfordul. Itt az a baj, hogy eleve nagyon rossz mentalitással mentünk neki a meccsnek hazai pályán. Egy totál fáradt Napolit nem voltunk képesek legyőzni, mert nem támadtunk. Én nagyon kedvelem Allegrit, de ebben nagyon benne van ő is.
Sokan védik most Benatiát. Sajnos az a helyzet, hogy hiába voltak nagyon jó megmozdulásai, a Crotone elleni meccsen meg a mostanin is vastagon benne volt a kapott gólokban. Ezzel sajnos lerontja a csapat és saját maga teljesítményét is.

Génmanipuláltházikecske 2018.04.22. 22:50:48

@letepem: Nem mindenkinek takarodó, de ilyen alapvető dolgot, hogy ugrani kéne egy rohadt szögletnél, egy ilyen szinten alap dolog lenne. És nem ez volt az első buta hibája.

2018.04.22. 22:51:04

Nem mellesleg a védelem jó volt ma, a támadójátékunk viszont egy nagy 0. Cuadrado beállítását nem értem, meccsek óta 0 amit csinál. Costa lehozásával eldőlt, hogy ma még egy k**** gólt sem akarunk rúgni.

nortu30 2018.04.22. 22:51:45

Megérdemelte a Napoli, sokkal többet tettek a győzelemért. Mondjuk annál a semminél, amit produkáltunk, csak többet lehet.

danimester1 2018.04.22. 22:52:31

Várom a magyarázatokat erre a csudaszép játékra és hogy miért játszottunk így.Nem elfogadható hogy reál és crotone meg sérülések.Az utolsó esélyünk a "mini bajnokság" összes meccsét nyerni kell.Azaz sintér idegenben bologna otthon roma idegenben és verona otthon.Juvés vagyok,de nem hiszem hogy ezt 100%-on lehozzuk.Nápolyinak a torinói és a firenzei meccse tűnik nehéznek,bár a lilákból kinézem képesek leadni a meccset.

2018.04.22. 22:52:39

@Juventino86: Én is évekig Allegri mellett voltam, de azt hiszem, kezd elfogyni a türelmem a sok nézhetetlen meccstől, főleg, hogy egyre inkább szégyenteljes eredmény is társul a nézhetetlen játék mellé.

Juventino86 2018.04.22. 22:53:07

@rightinthenuts91: Nekem is sajnos ez az érzésem volt vele kapcsolatban. Vártam Cuadrado beállását, de nagyon gyenge volt sajnos. :(
Régóta agyalok azon, hogy el kellene felejteni a szélsőket. Nem igazán a mi stílusunk. Trequartisának be kellene rakni Costát, színezze kreatívan a játékot!

Juventino86 2018.04.22. 22:53:58

@Dr. Grant: Igen, én is ezt érzem sajnos. Nagyon sokat védtem a mester, még mindig kedvelem. De amit idén játszik a csapat az ő utasításaira, az tényleg nagyon unalmas. És veszélyes is, mint azt ma meg is tapasztalhattuk...

MdewC 2018.04.22. 22:54:15

Kiv lennék Dybuszka, hogy a f@szba számol el a mostani teljesítményével az öltözőben...

Várom is a fain kis félmeztelen csapat szelfiket, fel is megyek a face-re. xD

2018.04.22. 22:54:21

@danimester1: Biztos lehetsz benne, hogy leadják. Úgy gyűlölik a Juvét, mintha lenne ará okuk az lemúlt 10-15 évről...

Watakuki 2018.04.22. 22:55:44

@Juventino86: játszott már ott Costa, ha jól emlékszem, itthon a Spurs ellen. Tudjuk mi lett a vége.

giorgio007 2018.04.22. 22:55:53

Nekem ez a meccs akkora trauma volt, h ebben az idényben több meccset nem nézek. Eddig bírtam. Ezt hallottuk egész kib@szott évben, h majd a hajrára leszünk jó formában. Szépen eladták a szart nekünk, mi meg elhittük. Lám ennyire futja egy ilyen meccsen. Szív nélkül beleszarva. Köszönöm az élményt.

bianconeri83 2018.04.22. 22:55:56

@Dr. Grant: Én is nagy tisztelője vagyok Maxnak, de eljött az ideje a váltásnak.
Nem tud kellően motiválni, a fiatalokat nem meri beépíteni, pedig az öregek ideje sajna lejárt, ezt be kell látni.
Inkább jöjjön pár szűkösebb év de neveljenek ki és építsenek fel egy fiatal, éhes és sikerre vágyó generációt

Juventino86 2018.04.22. 22:57:26

@Watakuki: Ott a jobbszélen kezdett, ha jól emlékszem... Úgy képzelném el, hogy Costa köré kellene építeni a csapatot. Ő irányítana, előtte két csatár. Mögé meg össze kéne rakni a nyáron egy bitang erős középpályát.

2018.04.22. 22:57:32

@Juventino86: Jó Costa ott szélen, csak a beadott labdákat nem hátra kéne passzolni vagy odaadni az ellenfélnek.

epaska 2018.04.22. 22:58:11

Kizárt dolog, hogy ez a csapat csak ennyit tudjon! Allegrinek mennie kell mert ez szégyen nem futball!

Juventino86 2018.04.22. 23:00:44

@epaska: Ezzel a kerettel támadni kéne, nem foggal-körömmel védekezni. Mondom, bírom Allegrit, tisztelem nagyon, de lehet, hogy tényleg most jött el az ideje a váltásnak...

Nathas 2018.04.22. 23:01:32

@Juventino86: Costának a szélen a helye. Igazából Pjanicnak inkább lenne helye trequartista poszton.

Sztovicska 2018.04.22. 23:02:07

Szégyen látva a többi top csapatot. A bayern, a real, a barca, a city stb stb. Minden meccsen próbál gálázni. Úgy játsza minden meccsét mintha bl döntő lenne. Maxon pörög mindegyik. Mi meg beosztjuk az erőnket még csak véletlen se adjunk ki felesleges energiát. Mint amikor pont annyit tanulsz hogy épphogy kettes legyen. Komolyan szégyen. Esdig legalább az eredmények jöttek de most már kezd az is gáz lenni

Cigarette Smoking Man 2018.04.22. 23:03:03

Allegri nagyobb károkat okoz a Juve-brandben, mint anno a calciopoli.

Juventino86 2018.04.22. 23:03:15

@Nathas: Igazad van, Pjanicsnak a Rómában az volt az eredeti posztja. @Watakuki: Jogos, tényleg, azon a meccsen Dybala nem játszott, azért mehetett középre Costa.

Fabio83 2018.04.22. 23:03:26

És szerintem eddig hatalmas szerencsénk volt,hogy csak ennyiszer büntették meg ezt a futballnak csúfolt vmit. A Fiorentina, a Lazio és meg megannyi meccsen hazudtuk csak a futballt, viszont bemákoltuk.

2018.04.22. 23:03:36

@Cigarette Smoking Man: Azért van egy határ, idáig már ne fajuljunk.

MdewC 2018.04.22. 23:04:56

@Sztovicska: de akkor mire tartalékoltunk? A mai meccsre???

2018.04.22. 23:05:03

@Sztovicska: Az iskolás példádból kiindulva...azért azt a 2-3 vizsgafeladatot kitölthetnénk, amit tudunk...de mintha direkt nem akarnánk, hátha megadják a kegyelemkettest.

2018.04.22. 23:07:02

@MdewC: A mai meccsből látszik, hogy nem lehet ezt tartalékolásnak nevezni. Inkább egy elfuserált játékfelfogás.

MdewC 2018.04.22. 23:09:02

@Dr. Grant: csak cinikus akartam lenni. :)

2018.04.22. 23:11:30

1 valami biztos: én ezután a meccs után nem vagyok kíváncsi sem Allegri, sem Marotta nyilatkozatára. Amit láttunk azt meg sem kellene próbálni megmagyarázni. Minden láttunk, ami számít. A hozzáállást, a játékfelfogást, a szurkolók kiszolgálását, a végeredményt.

Tibi Sebestyén 2018.04.22. 23:11:37

Éljen a Miszter, a világ legjobb edzője, a zseniális taktikus! Csak azt felejtette ki a taktikából hogy focizni is kéne. Remélem nyáron eltakarodik!

2018.04.22. 23:12:45

@MdewC: De a Fior-dolognak tényleg van realitása.

Barolo4 2018.04.22. 23:24:03

Siralmas volt a mai meccs (elsősorban nem is a végeredmény miatt), de azért nem vonnék le messze menő következtetéseket. Egyrészt a Rómát és az Intert is meg tudjuk verni, ha úgy alakul (nyilván nagyon nehéz lesz), másrészt bár Allegri is sáros ma (Costát minek hozta le?), azért én inkább néhány játékost vernék el f...sz korbáccsal. Dybala mi a ... csinált? Szélső védőink nb2-es szint,kp-nk meg kb. nem volt. A csapat felétől lélektelen játék volt. Arra lennék kíváncsi, hogy a vezetőség mit gondol/tervez, mivel ezt a keretet min. 5-6 minőségi játékossal kellene megerősíteni, gyorsítani és megfiatalítani. Forza Juventus!

.Bulldeo 2018.04.22. 23:25:54

@Dr. Grant: Ezt a Fiorentinát így is úgy is elverik. Kár innentől a Napolival foglalkozni, vagy elverünk mindenkit, vagy úszik a scudetto.

Rikoo 2018.04.22. 23:32:05

Egyértelmű, hogy Allegri is sáros.
De amellett sem mennék el, hogy a játékosok milyen technikai színvonalt hoznak meccsről meccsre..
Nem tudom mi a f@sz van velük, de botrány néha amiket csinálnak.

Rikoo 2018.04.22. 23:33:03

Khedira kivétel. Ő meg sem próbál játékban lenni, így nem is hibázik.

Juventino86 2018.04.22. 23:34:59

@Rikoo: Pontosan! :( Botrány, amit mondjuk Matuidi, Asamoah vagy akár Cuadrado csinál technikailag. Mintha zavarná őket a laszti...

Rikoo 2018.04.22. 23:38:34

Amúgy az a vicc, hogy talán Benatia játszott a legjobban, erre megint ez történik..
Hiába jó játékos, ha teljesen kiszámíthatatlan.

Barolo4 2018.04.22. 23:40:43

@Juventino86: Lichtit se hagyjuk ki a sorból :(, Dybalának meg a hozzá állásával vannak komolyan bajok. Az igazság az, hogy a mai kezdőből jövőre max 4-5 embert lenne jó a kezdőben hagyni.
@Rikoo: +1
Forza Juventus!

2018.04.23. 00:07:29

@Juventino86: @MdewC: A legjobban általában Khedira kerüli a labdát. Védekezésben főleg. Mintha máshova teleportálna olyankor.

2018.04.23. 00:12:12

@.Bulldeo: Én is így gondolom, hozzátéve, hogy a napolival ma kellett volna foglalkozni. De valahogy nekem ez a szezon már akkor is bukó, ha valahogy behúzzuk a bajnokságot. Ha azt is elbuknánk az nem a váratlan, vagy sokkal nagyobb kudarc lenne, hanem csak hab lenne a tortán. Mint pl. a Bl-kiesés után az "olasz kiscsapat" elleni 0...na jó tartalékolunk a rangadóra....aztán mégsem. Ez ilyen hab volt.

.Bulldeo 2018.04.23. 00:38:39

@Rikoo: Azért abban, hogy a játékosok mélyen a szintjük alatt teljesítenek, szintén erősen benne van az edző. Allegri nem csak abban hibázott, hogy koncepciótlan a játék, hanem abban is, hogy a játékosok képtelenek folyamatosan magas szinten játszani. Mintha hét közben nem lennének edzések. Papíron messze a mi keretünk a bajnokságban a legerősebb, de ebből a gyakorlatban egyre kevesebbet látni.

Rikoo 2018.04.23. 00:47:44

@.Bulldeo: A támadósor a legerősebb ez tény.
De a középpálya és a védelem nem.

MdewC 2018.04.23. 01:07:13

@Rikoo: az a qrva jó támadósor se labdát nem kapott és kapura lövések se nagyon voltak.

Impotens mind a két argentin jelenleg.

Rikoo 2018.04.23. 01:22:41

@MdewC: Persze, mert a középpálya egy vicc ezen a szinten. Érdemes megnézni, milyen szinten játszik a Roma a középpályán De Rossival, Strootmannal, Nainggolannal.
De még a mostani Napoli kp. Allannal, Jorginhoval, Hamsikkal is fényévekkel jobb, mint a mostani Juventus középpálya.
Nem lehet labdát birtokolni és támadni miattuk. Botrány..

Rivendell 2018.04.23. 04:08:00

Ennyit tudunk.... semmit

karesssz 2018.04.23. 06:50:30

Megėrdemeltük. Megdolgoztunk erte. A jobb csapat nyert

peti78 2018.04.23. 06:56:47

@Rikoo: szentigaz amit mondasz a kozeppalyas vedekezes szures az nulla a vedelem folyamatosan hibazik a tamadok keptelenek ( az argentinok) a gyors jatekra aki a legmagasabb szintet hozza az gigi bacsi, ilyen koncepcio nelkul osszevasarolt egymast kiolto jatekosokbol allo anti focit jatszo juvet nem is tudom mikor lattam utoljara allegrinek le kell vonni a tapasztalatot es megujulnia, marottat meg ki kell rugni jelen pillanatban az o hozzanemertese a legnagyobb bajunk szerintem

2018.04.23. 07:08:55

A Napoli mindenben fölénk nőtt,itt az ideje egyeseknek szép csendben felállni és kipróbálni új dolgokat! Dybala,Costa és Higuain csak sínylődnek a pályán ebben a felfogásban,ennek semmi értelme. A védelem egyszerűen bohózat,a középpálya említést se érdemel! Ennyi,lefőtt a kávé,lejárt Allegri ideje,neki is látnia kellene!

2018.04.23. 07:11:02

@MdewC: Impotens azt jelenti,hogy kellene,de nem áll fel...ők nem impotensek,hanem nem kapnak puncit,nem maradt más,mint saját kezűleg megoldani,ami néha jó,néha nem.

Juventino86 2018.04.23. 08:18:39

Aludva egyet a történtekre most is azt gondolom, hogy ebben benne van a mester. Tisztelem nagyon Allegrit, de most először én is azt mondom, hogy eljött a váltás ideje. Ki lehet kapni, az előfordul. De ez már nem az első eset idén, hogy ölni próbáljuk a focit, és x-re játszunk. A mostani keretünkben nagyon sok jó támadó van. Támadófocit lehetne inkább játszatni, ehelyett ki vannak oltva a támadóink. Dybalának is lefőtt a kávé nálunk, borzalmas a hozzáállása.
Attól még szeretem, imádom a csapatot, így volt és így is lesz ez mindig. De most kellene valami változás. Pjanicsot irányítóba!!!!

Rikoo 2018.04.23. 08:23:42

Egy valaminek örülök, hogy Elkann is ott volt a lelátón, Agnelli alatt. Remélem tetszett nekik a meccs.
Inter, Tottenham, Real Madrid elleni hazai meccs után újabb pofon hazai pályán.
Képtelen dominálni a csapat otthon és a legelszomorítóbb, hogy ahol erős a keret azt évről évre tönkreteszik és leépítik nyáron. Ahelyett, hogy megerősödött volna a középpálya, sikerült még a védelmet is leépíteni mellé.
Ezek után még talán jól is jöhet majd, hogy nem a saját stadionban lesz az Inter és Roma elleni meccs. Lehet kontrázni Dybala nélkül, mert ezzel a Khedira-Matuidi féle középpályával biztos megint nem lesz meg az 50% labdabirtoklásban..
Foggalmam sincs miért erőlteti Allegri a 30 év feletti játékosokat, alig működik ez az egész. Igaz mentségére szóljon, hogy a keret nagyobbik része 30 feletti játékos, túl nagy variációs lehetőség nincs.
A legrosszabb azt látni, hogy mikor akar focizni a csapat akkor sem megy. Talán ideje megint visszaáálni 4-2-3-1-re aztán jöhet a hazárdírozás.

pedronegroo 2018.04.23. 08:24:40

Most majd jön megint hogy cseréljük le az egész csapatot... ja biztos ez a megoldás amikor nem is akarunk focizni... Csak ne hogy a Napoli örüljön a végén mert még kiderül hogy támadófocival is lehet scudettot nyerni!

Apuleius 2018.04.23. 08:44:21

@Rikoo: "A legrosszabb azt látni, hogy mikor akar focizni a csapat akkor sem megy."

Hát nem tudom, én nem láttam, hogy az utóbbi hetekben focizni akartunk volna. Egész egyszerűen érthetetlen és elfogadhatatlan ez a mentalitás.

Tudom én, hogy minden meccsek megvan a maga pszichológiája, de egy csapat, amely úgy tud játszani, ahogyan azt Madridban tette, egész egyszerűen nem teheti meg, hogy elképesztően fontos pontokat szórakozik el a SPAL és a Crotone ellen, az a vicc, hogy még ez a vereség is bőven beleférhetett volna. Amúgy szerintem kifejezetten gyenge meccs volt, s a Napoli is bőven tudása alatt játszott. Ideje lenne, hogy Torinóban mindenki felmérné, hogy miben és hol hibázott, a nyári mercato teljes csőd volt, ami nagyban hozzájárult a teljesítményhez, Allegrinek pedig be kellene látnia, hogy nem elég a minimumra és a vélt biztonságra törekedni. Én alapvetően nem varrnám egy-egy ember nyakába ezt az egészet, elég sok tekintetben vannak hibák. A keretnek pedig nagyon jelentős átalakításokra van szüksége, s abban sem vagyok biztos, hogy a megfelelő célpontokat üldözzük-e (lásd Emre Can). Szomorú ezt leírni, de objektíven nézve, rohadtul a Napoli érdemelné meg ezt a scudettót.

Apuleius 2018.04.23. 08:54:26

Csak összegzésül, hogy mit hoz még a sorsolás:

Juventus:

35. forduló: Inter (idegenben)
36. forduló: Bologna (otthon)
37. forduló: AS Roma (idegenben)
38. forduló: Hellas Verona (otthon)

Napoli:

35. forduló: Fiorentina (idegenben)
36. forduló: Torino (otthon)
37. forduló: Sampdoria (idegenben)
38. forduló: Crotone (otthon)

delpi0823 2018.04.23. 09:06:10

Allegri biztonsagi footballt jatszat,sztem ez minden csak nem biztonsagi football,amit allegri muvel azt eletveszelyes footballnak hivjak nalam.Ha rugunk egy golt akarki legyen az ellenfel lehet az akar a crotine is beallunk vedekezni ahelyett hogy rugnank meg ra vagy 2ot 3at(kepes ra ez a keret a crotone ellen azthiszem)nem erre mi mitcsinalunk vedekezunk aztan vagy megusszuk vagy nem.Engem mar nem erdekel az sem ha elbukjuk a scudettot, csak allegri tavozzon a szezon vegen mert meg egy ilyen undorito szezont nem szeretnek latni az tuti.Nem olasz edzo kell hanem egy kulfoldi edzo aki kepes tamadofootballt jatszatni,vagy ha meg is ragaszkodnak az olaszokhoz akkor az inzaghi vagy ancelotti legyen.

Juventino86 2018.04.23. 09:06:31

@Apuleius: Két rázós meccse van még a Nápolynak is ezek szerint. Bár félő, hogy a lilák leadják. :( A scudetto még megszerezhető. Na a Napoli pontokat veszít, akkor nem lesz bajnok szerintem.
A legnagyobb baj szerintem az, hogy csak akkor játszott és dominált a csapat ebben az idényben, amikor már hatalmas volt a baj. És ez már nagyon régóta így van. Miért van az, hogy Allegri csak akkor meri bátor támadó taktikával felküldeni a fiúkat, amikor már nincs más választásunk? :(

Juventino86 2018.04.23. 09:07:39

@delpi0823: Ancelotti vagy Lippi lenne megoldás szerintem. Utóbbi gondolom nem mozdítható. Ancelotti külföldön már kiégett, viszont szerintem nálunk még tudna jó focit csinálni.

pedronegroo 2018.04.23. 09:07:40

@Apuleius: Innentől kezdve kénytelenek leszünk focizni és jobb esetben úgy sül el mint Madridban.

2017 mercatoról: Berna, Costa, Matuidi, Höwedes, Bentancur ezek azért nagyon messze vannak a csőd fogalmától.. még az a szerencsétlen De Sciglio is hozta legalább a minimumot.

delpi0823 2018.04.23. 09:10:09

@pedronegroo: Nem az egesz csapatot kell lecserelni hanem az edzot es hozni egy olyan edzot aki kepes tamadofootballt jatszatni es nem ezt a szart.

pedronegroo 2018.04.23. 09:14:40

@pedronegroo: hoppá, Csöcsnyit lehagytam a tavalyi érkezők listájáról. Ő se azt bizonyította eddig hogy csőd lenne.

Rikoo 2018.04.23. 09:17:04

@pedronegroo: Igazad van! Erősödött a középpálya és a védelem sem gyengült.

MdewC 2018.04.23. 09:20:55

@Rikoo: sztem annyiban nincs igazad, hogy ehhez az is kell, hogy Higu alig bír labdát lekezelni vagy passolni, Dybala meg szarik az egészre. Mindezt 60 méterre az ellenfél kapujától.

Apuleius 2018.04.23. 09:23:15

@pedronegroo: Én nem az egyes játékosokra, hanem a mercatóra, mint átigazolási, csapatépítési stratégiára írtam, hogy teljes csőd. Costa jó vételnek tűnik, a többiek egyelőre nem igazán mutatták azt, hogy megérték volna az értük kifizetett összeget. Ezzel a mercatóval nem erősödött a Juventus, márpedig gondolom ez lett volna a cél, s azt sem látom, hogy minőségben közelítettünk volna a legnagyobbakhoz. Továbbra is tartom, hogy a mercato csőd volt.

steven.h 2018.04.23. 09:37:16

@Juventino86: @pedronegroo: @Rikoo: Teljesen egyetértek veled Rikoo, írja itt mindenki, hogy ezzel a kerettel támadófocit kell játszani stb stb stb...ez mind nagyon szép és jó, de hogy játszol támadófocit olyan középpályával ami egyrészt lassú és körülményes is, valamint a legtöbb embernél sír a labda. Ahhoz hogy támadófocit játszunk ahhoz olyan középpálya kell aki ellentmondást nem tűrően meg tudja szerezni a labdát már a félpályán és nem is sír náluk a labda ha építkezni kell...gyakoroltathatsz itt akármilyen letámadást meg támadójátékot ha alkalmatlan rá az egyik legfontosabb lácszem a középpálya, és még a védelmünk is szar úgy ahogy van, nem is tudom hányadik gólt kaptuk így már Benatiaról...imádkozni kell hogy Caldara beválljon vagy épp Höwedes maradjon még egy évet kölcsönben és ne legyen sérült lendüljön formában, mert egyedül bennük lehet reménykedni.

Erre a középpályára meg jelenleg még a Can Pellegrini kettős is erősítés lenne, nemhogy egy SMS... el kell dönteni jövőre mit akarunk játszani, ha maradnak a klasszis támadóink akkor mögéjük egy olyan középpályát kell pakolni akik mennek mint a barom és a labda se sír náluk, máskülönben nincs értelme.

Jelenleg a 4. helyért küzdő Roma középpályája is klasszisokkal jobb mint a mienk, óriási szerencse hogy ebből is ki tudott ennyit hozni Allegri, hogy legalább az eredmények jöttek.

pedronegroo 2018.04.23. 09:47:55

@Apuleius: Ja hogy Marotta észjárására gondoltál :) hát az úgy csőd ahogy van :) de alapvetően a 2017-es mercatoját nehezen lehet betámadni:

Csöcsnyi: mikor a romáknál védett a liga legjobbja volt
Costa: egy bayer münchen húzóembere volt
Berna: Fior húzó embere, liga legjobb fiatal támadója
Matuidi: ide nehéz mit írni :) sokat fut :)
Uru-kölyök: még nagyon fiatal de már alapember volt a Boca-ban, jövő embere
De Sciglio: Ő Allegri szerelme Marotta kénytelen volt ide hozni
Höwedes: tapasztalt, rutinos német védő kölcsönbe több mint jó

Összességében 90%-ban nagyon jól igazolt, az hogy esetleg nem olyan dominánsak mint előző klubjaikban arról Marotta nem tehet.

pedronegroo 2018.04.23. 10:01:53

@steven.h: A liga legjobban teljesítő középpályása: Pjanic! Nem Savic és nem is egy Roma vagy Napoli játékos! A liga legjobban teljesítő védője: Benatia! A liga legkevesebb gólt kapó védelme: Juventus! Gól + asszisztot is figylembe véve a Higany-Dybala páros a legerősebb. Legtöbb assist: na itt csak másodikok vagyunk Luis Alberto 12, Costa amúgy 10 gólpassznál jár.

Ezek alapján sem az jön ki hogy sírnunk kéne a játékosaink miatt.

Apuleius 2018.04.23. 10:06:03

@pedronegroo: Az az érdekes az egészben, hogy összességében az is igaz, amit Te írsz, (De Sciglio kivételével) az igazolt játékosokkal nincs igazán komoly gond, összességében mégsem gondolom, hogy a Juventus erősödött volna. Nyilván a sérülésekről nem tehet Marotta, de persze megnézhetjük őket egyesével is:

Csöcsnyi: egy cserekapus, majd elválik mit tud, mikor Buffon helyét kellene átvennie az egyes számú mezben. Nagyon rendben volt, amit eddig nyújtott.
Douglas Costa: azért már messze nem volt húzóember a Bayernnél, mikor mi bejelentkeztünk érte (ettől még ő jó vételnek látszik így a szezon második felében).
Bernardeschi: Szerencsétlen volt a sérülése, éppen kezdett volna belelendülni, de nem tudom, hogy az ő megszerzésének valóban prioritásnak kellett volna-e lennie. Én örültem az érkezéséneke egyébként.
Matuidi: Hát nem is tudom, vele csak többen lettünk a középpályán.
Bentancur: Lehet, hogy odaát alapember volt, itt egyelőre még kevés, amit tud. Szimpatikus, imponáló a magabiztossága, nem szarja össze magát, de én valahogy nem vagyok biztos benne, hogy valóban olyan fényes jövő áll előtte. Mondjuk fel nem tudom fogni, hogy miért nem próbáljuk meg játszatni.
De Sciglio: Finoman szólva, meglettünk volna nélküle, ha erősebben akarok fogalmazni, nála sokkal jobb játékost kellett volna igazolni erre a posztra.
Höwedes: Ő nagyon szerencsétlen volt a sérüléssel (mi is), s érdemes volna még itt tartani kölcsönben, csak mintha már alapból sérülten igazoltuk volna.

Én ezt alapból messze nem érzem 90%-nak, de mintha nem pont a megfelelő posztokra és nem a megfelelő játékosokat igazoltuk volna. A Juventus összességében inkább gyengült, mint erősödött. Néhány változtatással, egy kicsivel több pénzből akár nagyon jó mercatót is lehetett volna kanyarítani ebből.

steven.h 2018.04.23. 10:16:45

@pedronegroo: És egy fecske nyarat csinál a fociban vagy mi? Meg hol beszéltem Pjanicról? Khedira és Matuidi akinél sír a labda és nem lehet velük uralni a középpályát mert alkalmatlanok rá. Benatia mint a liga legjobb védője nem tudom milyen statisztikából jön ki, de hogy az idei legtöbb gólt a ligában vagy Lichti vagy az ő balfaszságából kaptuk abba majdnem biztos vagyok, hogy mehetett így el Coulibaly? Egész meccsen erre játszottak a szögletnél és nem esett le a komplett védelmünknek... Höwedes ha nem sérült volna le a császára lehetett volna ennek a védelemnek annyira botrány.

pedronegroo 2018.04.23. 10:26:33

@steven.h: Nézd meg a Liga statisztikáit, a védők között magasan Benatia vezet. Meg nem kell statisztika se, csak a barca védelme kapott kevesebb gólt a top bajnokságok közül, egy Piqué-vel... ezek tények. Amúgy se a védőkről szól már a foci!

Matuidi valóban nem egy zsonglőr :) Khedira viszont idén jól teljesít, 8 gól 2 assist. Ha valamelyik riválisunknál játszana most mindenki leakarná igazolni.

Szerintem nincs miért rinyálnunk, évek óta messze nekünk a legjobb és a leghosszabb a padunk nyerjük is zsinórban a scudettokat. Fejlődni azért természetesen van hova de ez a meccsenként 15 perc focival nem könnyű.

pedronegroo 2018.04.23. 10:43:53

@steven.h: bocs az Atleticot kihagytam, ők kapták a legkevesebb gólt eddig: Atma:18, Barca:19, Juve:20

m.martin91 2018.04.23. 10:45:41

Nincsenek már egyénileg kiemelkedő képességű játékosok a védők között, talán Sergio Ramos és Marcelo leginkább a kivétel. Nem foghatók a védőjátékosok a támadókhoz a mai fociban. A védekezés egészét kellene megszervezni, ami nemcsak a védelmet, hanem a középpályát is illeti. Persze, egyéni hibák így is benne lennének a játékban, vagy az, hogy a támadó egész egyszerűen megveri a védőt, mert jobb játékos nála, de az, amit ebben a szezonban a Juventus mutat védekezés terén, nem elfogadható egy olasz sztárcsapattól, függetlenül attól, mennyi gólt kaptunk. Az igazán fontos meccseink a védekezési hibákról szólnak, az ellenfelek gólokat szerezhetnének ellenünk az adott meccsen, és csak a saját balfaszságuk ment meg minket a vereségtől, vagy az igazán nagy vereségtől.

steven.h 2018.04.23. 10:45:52

@pedronegroo: Értem én a statisztikákat, de akkor se tudok veled egyetérteni, mert mindig mindenki jön a támadó focit kell játszani ezzel a csapattal, uralni kell a játékot stb stb, ahhoz kell egy atombiztos középpálya, értem én azt is hogy a legkevesebb gólok egyikét mi kaptuk, de mondjuk az nem tudom bárkinek feltűnt-e hogy ahhoz az kellett hogy Allegri változtasson és felküldjön még egy középpályást egy támadó helyett, hogy stabilabbak legyünk, különben még egy Crotone is 2-3-t gúrított volna nekünk akkoriban.

Ahhoz hogy a támadóin és Pjanic klasszisa ténylegesen kijöjjön, ahhoz ez a középpálya kevés labdaügyességben és gyorsaságban is. Ha Pjanic mellett egy Allan meg egy Hamsik játszana előttük meg Costa-Dybala és Higany akkor a mi támadójátékunk se úgy nézni ki ahogy, arra mérget vennék. Itt nem Allegriben kell keresni a hibát, hanem a keretben, eddig Allegri mindig megoldotta hogy kijöjjön a maximum, most úgy néz ki nem megy és ez nem azért van mert ő lett szarabb edző.

pedronegroo 2018.04.23. 11:07:01

@steven.h: Az eredmények akkor se mutatják hogy bármi minőségi probléma lenne. Buktunk pár pontot a bajnokságban a túl defenzív és túl biztonsági játék miatt. Amúgy meg szinte minden meccsünket nyertük. Allegri vezeti a csapatot, Ő benne kell keresni a hibát és van is. Pl. sokszor játszatja kedvenceit mikor formán kívül vannak mikor volna jobb opció is a padon. Aztán kieső jelölt csapatok elleni is ment a biztonsági játék és ott buktunk nagyon fontos pontokat egyébként meg idén is simán utcahosszal nyertük volna a bajnokságot, de mindegy így legalább izgalmasabb. :) Sok meccsen meg pont nem a maximumot hanem a minimumot hozza erről kellene leszoknia, a fiatalok beépítéséről meg ne is beszéljünk...

Mérget meg kérlek ne vegyél! :) Pláne ne arra hogy Allegri valaha is támadófocit fog játszani! :) Minden edzőnek meg van a maga filozófiája Allegrinek is, ez nagyon messze van a modern, gyors, látványos, presszinges támadófocitól. Amúgy meg egyszerű a megoldás menjen cseréljen helyet Sarri-val és akkor egyből kiderül mit tud Allegri :) lenne e szép játék és lenne e eredmény egy gyengébb kerettel :)

steven.h 2018.04.23. 11:17:54

@pedronegroo: Szerintem a Napoli kerete egyáltalán nem gyengébb a mienknél, egyedül a pad rövidebb.

Allegri pedig szerintem pont hogy az innovatív edzők közé tartozik, és mindig arra törekszik, hogy a keretre szabja a taktikát ami a Juventus átigazolási stratégiáját tekintve nem elhanyagolható, ezzel a kerettel senki más nem ért volna el ilyen eredményeket, mert összevissza az egész. Vannak gyors védekezni nem tudó szélsőink, erre a középpályán sincs védekezni és harcolni tudó ember aki kikompenzálhatná ezt, szélősvédőink közül jelenleg egyedül De Sciglio tud felmutatni normális idényt, és ez elég sok mindent elmond arról, hogy milyen is keretünk.

Fiatalok beépítésénél egyet értek, csak az a bajom, hogy nem látjuk egyiket se edzésen, hogy ott mit mutatnak, mi csak innen távolról követeljük Bentancurt meg Ruganit a kezdőbe, közben meg igazán Bentancur még annyira se vállalja fel az előre játékot mint mondjuk Khedira, pedig én lennék a legboldogabb ha nem kellene a németet a kezdőbe látnom, de a Crotone ellen esküszöm visszasírtam.

pedronegroo 2018.04.23. 11:20:12

@steven.h: ja és még egy példa: Ha a liverpool is azon siránkozott volna foci helyett hogy a Chamberlain-Wijnaldum-Milner-Henderson középpálya sehol nincs a De Bryne-Sterling-D.Silva-Gündogan középpályához akkor most biztos nem BL elődöntőt játszanának..

.Bulldeo 2018.04.23. 11:59:28

@steven.h: abban tök igazad van, hogy Pjanic pl. Allannal sokkal erősebb középpályát adna ki. Viszont ha azt látnánk, hogy Allegri próbálkozik Bentancurral, és a céljai között szerepel, hogy egy erős fizikumú, technikás, harcos játékost beépítsen, mert szüksége van egy ilyen játékosra, akkor menthető lenne a hozzáállása. De még csak meg sem próbálkozik vele.

steven.h 2018.04.23. 12:39:26

@pedronegroo: Az a baj, hogy ezzel is csak vitatkozni tudok, mert a Liverpool középpályája legalább brusztol meg van sebessége mind Wijnaldumnak mind Chamberlainnek, ami ellentételezi azt, hogy esetleg Henderson kicsivel lassabb, de még ő is gyorsabb kétszer mint Khedira.

Nem összeszarni kell magunkat a Napoli középpályájától, csak arra akarnék rávilágítain, hogy amit itt egyesek szeretnének az pont a középpályánk miatt bukna hatalmasat, mert nincs sebességük, nem tudnak sem felérni a támadással, sem visszazárni ha hiba csúszik bele, nem hiába próbálna a stabilitásra menni Allegri.

@.Bulldeo: Tökéletesen igazad van, csak ezzel meg az a bajom, hogy attól mert eladják a csapatot Allegri alól ő még eredménykényszerben van, hiába nyilatkozza Marrotta, hogy Allegri helye betonbiztos...

.Bulldeo 2018.04.23. 12:48:43

@steven.h: Ezt most nem teljesen értem. Bentancur a világ 2 top csapata ellen játszott, és nem úgy tűnt, hogy alkalmatlan. Akkor miért ne kezdhetett volna az alsó házi csapatok ellen, Khedira helyett? Elmentek volna rajta a meccsek?

steven.h 2018.04.23. 12:55:30

@.Bulldeo: Erre nem tudom csak azt mondani, hogy nem látjuk edzésen. Mindkét nagycsapat ellen egyébként is a kényszer szülte azt hogy kezdett, ráadásul a Barca elleni meccsen azért kicsit lefele lógott ki.

De én igazából itt lezárnám a témát, én remélem hogy nem megy el Allegri, cserébe a vezetőség azt mondja, hogy oké akkor fiatalítunk a kereten, gyúrd őket csapattá van 2 éved, de szerintem ez nem fog megtörténni, mert ha duplázunk, ha nem nyerünk semmit, akkor is fel fog állni év végén, és csak reménykedni tudok hogy jó döntést hoz a vezetőség az új edző tekintetében, én Carrerát szeretném, de ez már szubjektív, de neki meg szintén türelmet kell biztosítani.

.Bulldeo 2018.04.23. 13:05:49

@steven.h: Ok. Még annyit, hogy a Barca ellen Torinóban jól játszott, akkor Pjaincot cserélte. Barcelónában tényleg nem volt jó, de ott meg szélsőt játszott, miközben a Bocában folyamatosan 4-2-3-1es rendszerben volt a védelem előtt, az az ő posztja. Sokkal több van benne, mint amit ebben a szezonban mutathatott, miközben a leggyengébb, legvékonyabb csapatrészbe tartozik.

delpi0823 2018.04.23. 14:28:11

@Juventino86: En is Ancelottira gondoltam vagy Inzaghira bar o nem tudom mennyire mozdithato.

steven.h 2018.04.23. 15:07:03

@delpi0823: Ancellottitól az isten mentsen, rühelli a Juvét és totálisan ki van égve, ha mindenáron az a cél hogy egy új fiatal Juvét építsünk akkor vagy maradjon Allegri vagy jöjjön edzőnek is valaki fiatal.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3377) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (911) elemzés (40) előzetes (858) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9906) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2429) meccsek (4149) mercato (4136) nyilatkozat (7433) Olasz Kupa (326) összefoglaló (409) pletyka (4166) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (199) Címkefelhő
süti beállítások módosítása