Marotta: „Pogba és Morata visszatérése inkább délibáb”

marotta_giuseppe_gesztikulal.jpgA Juventus igazgatója, Beppe Marotta a Crotone elleni meccs előtt arról beszélt, hogy a szerdai mérkőzés igazi aknamező a Juventus számára, illetve említést tett néhány mercato pletyka kapcsán is.

„Ez a mérkőzés potenciális aknamező számunkra, mivel nekünk van veszítenivalónk. Már volt példa nehéz idegenbeli meccsekre a közelmúltban a SPAL és a Benevento ellen.” - nyilatkozta a vezető a Mediaset Premium számára.

„Nem nyerhetjük ma meg a scudettót, de még tizenöt pont sorsa kérdéses, és következetes eredményekre van szükségünk a Napoli elleni meccs előtt és után.”

A szakembert Paul Pogba és Álvaro Morata esetleges visszatéréséről kérdezték, mivel egyikük sem brillírozik saját csapatában.

„Személy szerint én nem hiszek a visszatérésekben, de vannak kivételek. Két nagyszerű futballistáról van szó, és jó srácokról, de őszintén szólva ők inkább délibábok számunkra, mint realitások.

Matteo Darmian? Nem, semmilyen lépés nem történt az ügyben.”

Beppe Marotta természetesen a BL témáját sem hagyta ki, és szót emelt a videobíró alkalmazása mellett.

„A VAR korántsem tökéletes eszköz, azonban csökkenti a hibák számát. Véleményem szerint minél hamarabb be kell vetni a Bajnokok Ligájában is.

Kissé paradox helyzet, hogy Olaszországban VAR rendszer működik, egyes országokban a gólvonal mellé rendelnek bírókat, más országokban pedig semmi nincs. Mi azt a véleményt képviseltük, miszerint Pierluigi Collina olyan bírót rendelt a meccshez, aki nem rendelkezett elég tapasztalattal a megoldandó feladathoz.”

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr3313848292

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jeneiPALI 2018.04.19. 10:36:35

Pedig Morata és Pogba aminöséget jelentené ,az aPogba aki itt volt és nem az aki ottvan jelenleg a MU ba itt ujra klaszis lehetne, Morata szintén akkorát erösödnénk ekét játékossal de nekunk nem ök kellenek olcsójánosok vagy 35 éves kiöregedett izék!

Rikoo 2018.04.19. 10:42:16

@jeneiPALI: Nem ez a probléma. Moratának 9 millió eurós fizetése van és 80 millió euróért vette a Chelsea. Pogbának pedig kb. 14/15 millió eurós a fizetése és több, mint 100 millió euróért vette az MU.
Ezért elérhetetlenek ők ketten.

Magyar Közöny 2018.04.19. 10:43:14

Pogbának akkora arca van már, hogy lassan abban botlik meg, ráadásul amióta elment, semmi érdemlegeset nem nyújtott a pályán.
Aki ilyeneket nyilatkozik, az ide ne térjen vissza többet.
Nekem nem hiányzik.

Morata, ő egy más kérdés, de nyilván ő sem lesz már Juve játékos.

biancineri101 2018.04.19. 10:57:16

@jeneiPALI: Nézd lehet, hogy nekünk Olcsó Jánosok, meg kiöregedett izék kellenek, de amíg mi bajnokok vagyunk és BL legjobbjai közt vagyunk, addig azok akik sokért igazolnak efféle klasszisokat végigszenvedik a szezonjaikat...
Amúgy Morata meg Pogba mutató sem indokolják hogy mi őket igazoljuk le

venember83 2018.04.19. 11:40:13

@biancineri101: csak annyit fűznék hozzá, hogy általában nem a mutatók miatt igazolnak Marottáék, hanem a potenciál alapján. Potenciál pedig van mindkét játékosban, persze várhatóan nem a Juventus mezében fogják ezt ismét bizonyítani.

Nathas 2018.04.19. 11:43:39

"Matteo Darmian? Nem, semmilyen lépés nem történt az ügyben.” - ezt a mondatot mondjuk elég jó volt olvasni.

2018.04.19. 11:56:29

@Nathas: Még... Várd ki a végét. :)

2018.04.19. 12:14:30

Gazdaságilag a Juventus esetében az a jelen, hogy aki játékosként befut a Juventusnál és pénzesebb csapathoz kerül, annak a visszaigazolására később már nem lesz esélyünk (pénzügyi szempontok miatt). Vagy pedig nagyon nem érné meg.

Magyar Közöny 2018.04.19. 12:18:19

@Nathas: a nyelvtanárok ezt hívják a tagadás igenlő kontextusának, ergo: Igen lépés történt az ügyben. :)
DS/Darmian szélektől az Isten óvja meg Európát :)

biancineri101 2018.04.19. 12:34:28

@venember83: Ha olyan játékosokról van szó akik ára 70 millánál kezdődik és rekordfizetést igénylenek, akkor azért a mutatókat is megszokták nézni. Ha Higuain nem döntött volna SerieA gólrekordott akkor hidd el, most nem itt játszana

Rocky80 2018.04.19. 14:13:50

Pogbánál mennyire szajkózva volt ez az aranylabda dolog annó.
Még a jelöltek közé se raknám be. Ő nagyon rábaszott a váltással, de nálunk csilloghatna újra. Mondjuk volt egy-két nyilatkozata ami nem tetszett úgy rémlik...

Morata meg jó srác volt, de ő nem az a stabil 20 gólos srác szerintem.
Ami miatt mégis örülnék neki az a sebessége. Egyre inkább zavar hogy Higu és Dybala iszonyat lassú.

delpi0823 2018.04.19. 14:23:39

@Rocky80: Teljes mertekben egyetertek,sztem olyan tipusu jatekosokat kell igazolnunk akiknek van sebessege(Douglas costa feleket)a blben akkor lehet meg sikeresebb a csapatunk,es nem higannyal meg dybalaval mert nemzetkozi szinten nagyin lassuak de meg az olasz bajnoksagban is neha nagyon kevesek az a baj.

Rikoo 2018.04.19. 14:39:18

@Rocky80: @delpi0823: +1.
Szerintem is komoly probléma a lassúságuk.
Douglas Costa nagyon robbanékony, Cuadrado és Bernardeschi lendületes játékosok.
Hozzájuk hasonló lendületes és/vagy tobbanékony játékosokat kellen igazolni akik megfelelően technikásak és jó a rugótechnikájuk. Sajnos aranyáron mérik az ilyen játékosokat.
Chiesa ilyen lehet, de még fiatal, nem elég érett és nem elég hatékony.
A potenciál ott van benne, hogy Juventus játékos lehessen.

Juveboy92 2018.04.19. 14:47:33

@Rikoo: mondjuk Kean se egy lassú gyerek , kérdés hogy lesz e valaha olyan jó mint ahogy Raiola próbálja felfuttatni... egyébként Martial pont ezért illene Juveba de ahogy Monacoba volt tehát csatárként...Múltkor mondtad hogy felborít mindenkit, na pontosan ő ezért center és nem szélső

Rikoo 2018.04.19. 14:54:45

@Juveboy92: Igen, egyetértek. És írtam is, hogy csatárként okés.
Technikás, erős és gyors. Igaz a befejezésekben gyenge, sajnos.:(
Kean egyébként jó lehet, van benne bőven lehetőség, de csak évek múlva lehet vele számolni, rengeteget kell fejlődnie.

Rocky80 2018.04.19. 15:00:49

Azért az sokat mondó, hogy az idei referencia meccsünk (a BL visszavágó természetesen) Dybala nélkül zajlott le...

Valahogy kegyvesztett lett nálam idén. Egy olyan posztot kellene találni neki ami egész meccsen az ellenfél kapujának 30 méteres körzetében tartja...

Higu problémája ugyanez. Kontrajátékra, illetve arra, hogy hátrajárjanak védekezni; teljesen alkalmatlanok. Ez meg manapság - főleg a mi csapatunkban és Allegri elvárásai miatt - luxus.

Dybalát teljesen súlytalannak érzem, főleg a nagy csapatok ellen, Higunak meg esküszöm nem adnék más feladatot, csak a 16-os környékén lebzseljen (igazából Dybalának is, csak Higuban most jobban bízok valahogy érzetre); valami gyors szélsőjátékkal megtámogatva. Talán így lehetne.

Dybalát szemrebbenés nélkül eladnám 100 millió fölötti összegért. Nem kulcsjátékosunk: sajnos számomra ezt jelentette az idei szezon.

Talán Higut azért tartanám meg inkább, mert egyrészt drágábban vettük, másrészt rajta látom az alázatot, Dybalán meg az első évében láttam csak. Kár érte, de messze van ő attól hogy "frontemberünk" legyen, és szerintem ez már így is marad.

Juveboy92 2018.04.19. 15:13:21

@Rikoo: igazából ilyesmi játékosok Bailey meg Luis Alberto , utóbbit viszont szerintem nem adná el a Lazio

Rocky80 2018.04.19. 15:17:01

Ja, és ez nem bűnbak keresés vagy ilyesmi, az idei szezon remélhetőleg ugyanolyan sikeres lesz mint az eddigiek (most az, hogy nem mentünk tovább a BL-ben a bíró miatt, fájó pont de ez van); hanem a megoldások és a fejlődésünk keresése.
Azé, hogy ott maradjunk, ahol a helyünk: Európa és a világ legszűkebb elitjében és azért is, hogy a jövőben pártatlan bíráskodásban részesüljünk, bárki is az ellenfél. Mert mi vagyunk a Juventus. :-)

Juveboy92 2018.04.19. 15:18:11

@Rocky80: tekintettel arra hogy a transfermarkt szerint 100 millió az értéke, a szerződése 2022ig érvényes plusz felis van hypeolva ...180-200 milliós árcédulával sem lenne olyan irreális

Rocky80 2018.04.19. 15:21:13

@Juveboy92: de jó lenne!

A hype a mi barátunk, ne féljünk tőle! :D

epaska 2018.04.19. 15:24:29

Őket el kell felejteni...Moratára lehet esély, csak nem annyiért amennyiért nekünk megérné. Viszont, ha van rá esély akkor a Martial-Griezmann kettősre nagyon rá kellene menni!
Dybalából soha nem lesz világklasszis. Egyrészt fizikálisan nem alkalmas rá, mert lassú, másrészt mentálisan is vannak nála problémák, harmadrészt szvsz Allegri is hátráltatja ebben. 100 millió feletti összeg esetén távozhat.
Higuaín meg Higuaín... Top szint és ő is az áldozata Allegri zsenialitásának csak ő sem egy Ibrahimovic vagy egy Drogba. Még mindig tartom a véleményem, hogy nem kellett volna idehozni. Jobban jártunk volna annak idején Dzekoval!

Juveboy92 2018.04.19. 15:27:44

@epaska: én Dybala árából SMS-Luis Alberto duóra költenék

Rikoo 2018.04.19. 15:36:00

@Juveboy92: Nekem piszkosul nem tetszik Luis Alberto játéka. Felipe Anderson lendületesebb és agilisabb, nekem most tetszik ez a vonal a Juventusnál is és inkább ezt erőltetném.
A spanyol akkor jó, ha kidolgozott támadások vannak, Allegri viszont hagyja játszani a támadókat kötetlenül.

Tibi Sebestyén 2018.04.19. 15:51:39

@Rikoo:
Mit csinál Allegri a támadókkal???

CsJuve 2018.04.19. 15:59:05

Morata és esetleg Martial. Ez Dybala árából megvan. Costa, Cuadrado, esetleg Berna. Félelmetesen gyors csatársor, szélsőkkel. Kontrajátékra tökéletesen alkalmas.

Nathas 2018.04.19. 16:16:59

@Tibi Sebestyén: @Rikoo: mondjuk a kötetlen támadójáték és Allegri nem biztos, hogy megférnek egy mondatban, (kivéve ha arra gondolunk, hogy látszólag nincs túl sok tudatos elem/begyakorolt figura a támadójátékunkban :-)).

Alex8610 2018.04.19. 16:20:12

Én Felipe Andersonra is rakerdeznek a Lazional régen kinotte már azt a csapatot Nekem nagy kedvencem.

Rikoo 2018.04.19. 16:42:36

@Nathas: Miért ne férne meg?
Sok gólt lő a csapat, a szélső védők támadnak(Alex Sandro, Lichti), a támadók pedig szabadságot kapnak és mindenki a saját stílusa szerint játszhat és mozoghat a támadó harmadban. Nem véletlen a rengeteg lőtt gól. A középpályán vannak problémák, ők keveset tesznek hozzá a támadásokhoz(próbálnak belépni, de nem elég hatékonyan, kivéve Khedira) és a labdabirtokláshoz. A védekezésük pedig botrány..

babo0410 2018.04.19. 17:19:01

@Rocky80: Érdekes, tavaly, mikor Dybala vezérletével vertük ki a Barcát a BL-ből, akkor még Dybala sztár volt, klasszis. Ahogy idény elején is. Most, a sérülése után nem megy úgy neki, és máris gyenge, súlytalan, adjuk el? Érdekes vélemények tudnak itt elhangzani. Ha meg eladnánk, Marotta a világ barma lenne. Nem szabad elengedni Dybalát. Lesz ő még formában, és fogja még a Juve szekerét tolni!

vágóistván 2018.04.19. 19:07:10

POgbara semmi szükség sincs,Moratat szivesebben látnám,de esélytelen.

Rocky80 2018.04.19. 19:15:37

@babo0410: sztár meg vezér az, aki mindig tudja húzni a csapatot: lásd Cé, Messi...

delpi0823 2018.04.19. 19:31:09

@babo0410:Dybalanak 3rossz meccsre jut 1 jo meccse,nekunk nem olyan jatekosra van szuksegunk akinek van kb 10 jo meccse egy szezonban, es 30 amin eszre sem lehet venni vagy nagyon gyengen jatszik,meg a masik nagy problema vele kapcsolatban hogy a sajto miatt mar o is elhitte magarol hogy o nagy kiraly ez a viselkedesen is latszik,150 millioert eltudnank adni az hatalmas uzlet lenne.

babo0410 2018.04.19. 19:45:34

Egyre nagyobb sületlenségeket írtok. Dybala a csapat vezére, a szezon elején húzta a csapatot. És biztosra veszem, hogy formába fog lendülni. Pl. a Real is szenvedett elég sokat a szezon elején, mert CR olyan pocsék volt, hogy nem igaz. És ez nem csak idén fordult vele elő, és főleg mikor fizetésemelést akar, akkor szeret nagyon rosszul játszani. Mindenkinek lehetnek rosszabb meccsei. Dybala nagyon sokszor volt idén is vezér már, meg tavaly is. A vezetőség úgy se akarja elengedni, idén nem fog távozni.

peti78 2018.04.19. 19:49:37

@babo0410: nem az a baj hogy ugyetlen hanem mentalisan gyenge de o mar megy a nyaron ez 100% elvezd ki az utolso meccseit zebraban

peti78 2018.04.19. 19:52:54

@babo0410: ha menni akar ugy is fog es o akar hidd el mar csak penz miatt dubajba se lenni ennyi sok zold

Tibi Sebestyén 2018.04.19. 21:26:24

Az a baj hogy Allegri elképzelése a fociról az hogy védekezik minden játékos 90 percig, elöl meg majd valahogy kaparunk egy potyagólt és győzünk 1-0ra. Ebben a szellemben nehéz a támadók dolga. Kontrákhoz pedig csak Costának van gyorsasága. Szerintem ez a csapat az idén ha felvállalta a letámadást és a támadó futballt nem játszott rosszul! Csak ezt nagyon ritkán láttuk!
A Juvenak van három választása:
Lecseréli a fél csapatot
Lecseréli az edzőt
Vagy nézzük ezt a szar focit jövőre is amit a csapat az esetek 95%ában játszik!

ForzaJuve12 2018.04.19. 21:34:53

@babo0410: Nyilván mind azt szeretnénk, ha formába lendülne és a bajnokság legelején mutatott játékával rukkolna elő a hátralévő hetekben. Azonban sajnos nem lehet elmenni a tény mellett, hogy sokszor nem tud megfelelni a sajtó és a szurkolók által ráaggatott csapatvezér szerepnek. Igaz, hogy tavaly az ő (és Chiellini) góljaival ejtettük ki a Barcelonát, de hol voltak ezek gólok, amikor ősszel kerültünk szembe a Barcelonával, vagy a Real Madrid ellen vívott hazai meccsen? Sajnos sehol. Pedig a szurkolók épp az ilyen mérkőzéseken várják tőle, hogy különbséget jelentsen. Egyszer már sikerült neki, szurkoljunk neki, hogy minél előbb sikerüljön újra. Azonban ha ez nem sikerül neki ismét, akkor minta játékosból mintha játékossá fog válni, akiből 1-2 meccsen ugyan kijött a klasszis, de összességében nem váltotta be a hozzá fűtött reményeket.

.Bulldeo 2018.04.19. 22:35:47

@ForzaJuve12: a tavalyi BL szezonban a Barcelonával egy nagyon összeállt Juventus találkozott. Az idei Barca elleni meccseinkkor a csapatunk alapvető hibákkal küzdött.
Vegyük már észre, hogy Dybala soha nem fog egyedül eldönteni meccseket, ha nem működik jól a csapat, de egy jól összerakott csapatban nagy dolgokat lehetne vele elérni.

Quentin_KR 2018.04.20. 07:29:37

@venember83: Sajnos én borulátóbb vagyok Marottával kapcsolatban. Nem potenciál alapján igazolunk, hanem posztra, de ár/fizetési igény szerint. Olcsó legyen, ne kérjen sokat, aztán majd reménykedünk hogy ha nem is előrelépés, de legalább tűrhető lesz az illető. Persze ez az olasz pénzügyi háttér miatt van így :-(

Nathas 2018.04.20. 09:36:47

@Rikoo: Én valahogy azt látom, hogy a támadásaink teljesen esetlegesek, minden az egyéni kvalitásokon múlik. Sok gólt lövünk, de ez annak köszönhető, hogy támadó fronton áll a csapatunk legjobban. Sajnos az, hogy nincs egy alapcsapat, nem kedvez az összeszokásnak. A társak gyakran nem értik meg egymást, kevés a támadásainkban tudatos (labda nélküli) elmozgás.

pedronegroo 2018.04.20. 09:47:48

@Nathas: Sajnos ez nagyon így van ahogy írtad. Ezért volna szerintem nagy előre lépés ha a padon egy taktikailag sokkal képzettebb, fantázia dúsabb, bátrabb játékot felvállaló edző ülne. Vagy Allegrit kellene elküldeni pár továbbképzésre mert nagyon le van maradva :)

Rikoo 2018.04.20. 11:29:44

@Nathas: Még egy Mezőkövesd szintű csapatnál is tudatos a támadásépítés, biztos lehetsz benne, hogy a Juventusnál is így van és mindenre fel vannak készülve.
@pedronegroo: Hát ez óriási, ezen hangosan felnevettem a buszon.:D

pedronegroo 2018.04.20. 11:44:29

@Rikoo: Mezőkövesden lehet hogy van tudatos támadás építés a Juventusnál biztos hogy nincs. Jelenleg Costa viszi, tologatja a labdát amit előtte Dybala csinált, vagy Pjanic küldi fel a bogyót aztán nagyjából ennyi bár végül is ez tudatos... Nézz meg pár csapatot ahol ezt komolyan veszik, kezd a Man.City-vel na ott mindenki képben van és nem ész nélkül futkároznak meg ívelgetnek. Nem is tudok a topcsapatok közül a olyat mondani akik támadásban olyan vakon vannak mint mi persze Allegri nem is akar támadni vagy játszani a focit így eleve hülyeség is feltételezni hogy van tudatos támadójátékunk.

babo0410 2018.04.20. 12:27:03

@pedronegroo: Szerinted akkor Allegri kiküldi a fiúkat, hogy oldjátok meg? Az, hogy nincsen minden megszabbva nekik, és nincsenek begyakorolt szituk, hogy mikor hova kinek, merre kell mennie, az nem azt jelenti, hogy Allegri nem foglalkozik a támadásokkal. Csak ott sokkal szabadabb a játékosok mozgástere. És ez pl. Téveznél nagyon bejött. És szerintem, ha formában van, akkor Dybalának is ez áll jobban. Szabadabb mozgásteret kapnak, és szerintem ezt a támadók jobban is élvezik, mint azt, mikor megvan ki merre hogyan mozogjon támadásépítésnél. És nekem is jobban tetszik. Több gólt is szerzünk. Illetve vannak időszakok, mikor kissé energiatakarékosan játszunk, amúgy Allegrinél több a gól.

Nathas 2018.04.20. 12:28:33

@Rikoo: Nyilván sarkítottam, valamit csak gyakorolnak edzésen, hogy ne unják agyon magukat :) Mindezek mellett nem nagyon látok olyat, hogy mondjuk Chiellini felpasszol Pjanicnak, Sandro pedig már sprintel is, mert tudja, hogy a következő lépésben oda fogja kapni a labdát, ahol Costa már nyitja neki a területet :)
Viszont mindenféle utópia nélkül: sokkal gyorsabban kellene gondolkodnunk és a labdát is járatnunk. Nem a tiki-takát várom el a csapattól (bár 1-2 egyérintős gyors passz néha meg tudná bontani az ellenfelet), de szabályosan lassúak vagyunk, minden téren. Valamint azt hiszem az erőnléten is javítani kellene.

@pedronegroo: talán a következő edzőtábor helye Mezőkövesd-Zsóryfürdő kellene, hogy legyen :-D

Rikoo 2018.04.20. 14:01:39

@pedronegroo: Elég nehéz komolyan venni ezt a szöveget már ne is haragudj. A Juventus kereken 100 lőtt gólnál tart a szezonban és szerinted nincs tudatos támadás.:D
Nyugodtan szidalmazhatod Allegrit, ettől függetlenül a jelen és a közelmúlt alapján a világ egyik leghíresebb taktikusa.
(Man.City ismét parádézott a BL-ben a világklasszis támadójátékával)

Rikoo 2018.04.20. 14:22:21

@Nathas: Pedig bőven láthatóak ilyen elemek a játékban, figyelj jobban.:)
Az erőnléttel kapcsolatban egyetértek.

Tibi Sebestyén 2018.04.20. 14:44:52

@Rikoo:
Nem nevetni hanem gondolkozni kéne!

Rikoo 2018.04.20. 14:48:41

@Tibi Sebestyén: Miről gondolkozzak?
Allegri egy világklasszis taktikus és ez TÉNY. Ez nem szubjektív dolog, mint nálatok, hogy mi tetszik és mi nem.
Allegri menjen továbbképzésre, hát ez nevetséges, röhejes. Durvább jelzőket inkább nem írnék.

tomsz 2018.04.20. 16:12:52

@Rocky80: Érdekes gondolat a Dybalás rész!! Szerintem Dybalának Higu érkezése volt az a pillanat, amikor megindult a lejtőn. Távozott ugye jónéhány sztár a csapatban sokukkal játszott is a kis argentin, és ő lett a legnagyobb sztárunk, ami Higu érkezésével köddé vált. Mindamellett egyébként azt mondom, hogy ha van kedve és akarata a csapatnak játszani (mint például Madridban) akkor erre a legjobb, és MŰKÖDŐ formáció a 4-3-3, amiben Dybalának nincs helye. Az utóbbi időben pedig egy nagyon formán kívüli, és egy kis szellőtől felboruló játékos, aki, ha a régi önmagát tudná hozni, Isten lehetne, ha ezt a semmilyen játékot akarja hozni, azt a Juvén kívül kell tennie, ez esetben szívfájdalom nélkül eladnám, úgy 150M-ért. (védelem megújítására lenne legalább keret) Illetve egy minőségiu szűrőt hoznék még, mondjuk a Chelsea-ben játszó Kantét. Elöl pedig meglennénk a Berna-Higu-Cuad-Mandzu-Costa ötössel, és egy esetleges egy új érkezővel.

.Bulldeo 2018.04.20. 21:04:48

@Rocky80: a madridi meccsen szerintem nem azért voltunk jobbak, mert Dybala nem játszott, hanem azért, mert 3 középpályással sokkal stabilabbak voltunk, és az egyik közülük Pjanic volt. Emellett Mandzukic jelenléte is döntő, aki lehet akármekkora fék egy átlagos bajnokin, ezeken a nagy meccseken mégis belőle jön elő a BL győztes harcos - és nem pl. Higuainból (akire Dybalával ellentétben egy zsák pénzt kiszórtunk).
Dybala akkor volt a legközelebb a klasszis szinthez, amikor mertük letámadni Torinóban a Barcelonát. Azt a teljesítményét nehéz elvitatni tőle. Minél messzebb van az egész csapat az ellenfél kapujától, annál jobban szürkül Dybala.

@Nathas: +1 Abszolút egyetértek. A támadásaink többségében megvárjuk, hogy az ellenfél visszaérjen, körbepasszolgatjuk, aztán majd csak lesz valami. Ennél sokkal több van ebben a csapatban, és ezt az edzőnek kellene kihajtania a csapatból.

2018.04.20. 22:33:46

@Rikoo: Nagy taktikus, ez kétségtelen. Sokszor húzott váratlant. De vajon miért sül fel legtöbbször a döntő pillanatokban?

Rikoo 2018.04.20. 23:24:00

@Dr. Grant: Foggalman nincs, de igazából nem is érdekel. Örülök, hogy ő a Juventus edzője. Nagy taktikus és intelligens ember.
Nekem nem kell támadófoci, csak tudjam hogy jó kezekben van a csapat és Allegrivel kapcsolatban maximálisan ezt érzem. Contét is kedveltem nagyon.

2018.04.21. 03:04:13

@Rikoo: Maximálisan egyet is értenék, de tavaly óta mintha kezdene kicsúszni a kezéből a csapat irányítása. Bonucci, Alves, Dybala. Ez egy kicsit elbizonytalanít.

Rocky80 2018.04.21. 10:59:57

@Dr. Grant: már megbocsáss, de az eredmények nem az általad említett kicsúszást mutatják.
Ha pedig van eredmény, joga van megválogatni kikkel dolgozik együtt. (Ha nincs, akkor is, de ez most mellékes.)

Innen egyébként bárki ment el, az eredmény jött. Ez pedig Allegri érdeme.

2018.04.21. 13:39:32

@Rocky80: Hogyne lenne joga és én mindig elismertem a munkáját is. Csak valahogy túl sok játékosa lázad ellene, ráadásul túlságosan feltűnően az utóbbi 1-2 évben. De nem mondom, hogy megbukott, csak nincsenek annyira jó jelek. Azt biztosan láttad, hogy szétesett tavaly kissé a csapat. És idén sem érzem azt a csapategységet, mint az előtte levő években.

.Bulldeo 2018.04.21. 16:56:52

@Dr. Grant: +1
@Rocky80: azért az nem lehet véletlen, hogy Contétól nem menekültek úgy a játékosok, mint Allegritől. Amikor meg egy egyébként remek játékos motiválatlanná válik, és elmegy, akkor meg Marotta van hibáztatva, hogy a Juventus egy átjáróház, és Allegri dicsérve, hogy a szerény keretből mi mindent ki tud hozni. Ha Allegri tudná motiválni a játékosokat, akkor nem kellene állandóan a kulcsjátékosok eladásától tartani.

pedronegroo 2018.04.21. 17:05:38

@Rikoo: Ne is vedd komolyan ez is bizonyítja mennyire komolytalan vagy és gyerekes.

Rikoo 2018.04.21. 17:23:24

@pedronegroo: OK. Inkább nem írnék jelzőket erre..

Rocky80 2018.04.21. 19:12:41

@.Bulldeo: nem lehet, hogy nem Allegrivel van itt baj, hanem a fizetésekkel elsősorban? ;-)

Rocky80 2018.04.21. 19:17:56

Főleg úgy hogy a csapból is ez folyik.

Amikor Conte itt volt nem voltak még ekkora átigazolási díjak, meg talán Kína sem dübörgött ennyire.

Még akkor nem egy hatszoros bajnok, utóbbi években kétszeres BL döntős csapat legjobbjait kellett megfizetni, akik joggal gondolhatják magukról hogy a világ legjobbjai között vagyunk, ehhez méltó fizetés dukál.

Rocky80 2018.04.21. 19:20:42

Nem akarom teljesen mosdatni Allegrit, de mások a körülmények azóta hogy Pogba világrekord lett, Neymar meg Párizsba költözött.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3377) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (909) elemzés (40) előzetes (858) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9904) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2428) meccsek (4147) mercato (4135) nyilatkozat (7431) Olasz Kupa (324) összefoglaló (408) pletyka (4165) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (197) Címkefelhő
süti beállítások módosítása