Nedvěd: "Mindhárom sorozatot meg akarjuk nyerni"

nedved_pavel_aranylabdaval.jpgA Juventus alelnöke, Pavel Nedvěd a Lidové Noviny munkatársának adott hosszabb interjút, s a klub egykori játékosa nem zárta ki a lehetőséget, hogy Gigi Buffon folytathatja a játékot

"Nem jelentette be, hogy a szezon végén visszavonul." - adott reményt a szurkolóknak Nedvěd.

"Ő dönt majd Agnelli elnökkel. Gigi teljesítmény továbbra is nagyszerű, s örülünk, hogy velünk van.

Az aranylabda? Ha rajtam állna, már odaadtam volna neki. Igazán különleges. Sajnos nem állíthatjuk meg az időt, s Gigi talán már nem kapja meg ezt az elismerést. Még az eredményeiért sem."

Nedvěd 2003-ban megkapta ezt a rangos elismerést, s így boldogan idézte fel az emlékeket.

"Emlékszem, hogy a France Football vezetője Torinóba jött az aranylabdával a táskájában. A meccs előtt adta át nekem, én pedig körbeszaladtam a stadionban, hogy megmutassam a szurkolóknak.

A szurkolók állva ünnepeltek, én pedig alig vártam, hogy elkezdődjön a mérkőzés, mert a trófea olyan nehéz volt! Már jóval azelőtt elfáradtam, hogy labdába rúgtam volna.

A visszavonulásom? Annyi teendőm van igazgatóként, hogy azt sem tudom, hogyan fogjak hozzá, még ha el is kell ismernem, hogy sajnálom, a pályafutásom ilyen gyorsan befejeződött. Azonban mindenemet beleadtam a labdarúgásért. Ugyanakkor még mindig élvezem, amikor felhúzom a cipőimet és a barátaimmal játszom. Ilyenkor nem hiányzik annyira. 

Amikor 2009-ben bejelentettem, hogy befejezem, nem volt nehéz a döntés, de visszafordíthatatlan volt. Fáradt voltam. A Juve nem lett volna már többé győztes csapat velem. Nem akartam egy kisebb csapatnál játszani. Lett volna rá lehetőség, érkeztek ajánlatok az MLS-ből, hogy fejezzem ott be a pályafutásomat, de nem okozott volna örömöt számomra.

Úgy akartam visszavonulni, hogy még a csúcson vagyok, nem akartam lassan elhalványulni. Bízom benne, hogy sikerült ezt elérnem."

Egyetlen pont előnnyel a Napoli vezeti az olasz bajnokságot, azonban Nedvěd szerint a Juventus mindhárom fronton a végső győzelem reményében folytatja a harcot.

"Csak egy pont a hátrányunk, de el kell ismerni, hogy a Napoli kivételes dolgokat művel. Jól szervezettek, kiváló játékosaik vannak, s éhesek, mert Maradona ideje óta nem nyerték meg a bajnokságot. Ha sikerül megnyerni zsinórban a hetedik scudettónkat, márpedig ez a célunk, az a legnehezebb címvédés lesz.

Még három sorozatban is ott vagyunk, s mindegyiket meg akarjuk nyerni. A szurkolók számára a Bajnokok Ligája a legfőbb prioritás, azonban az én prioritásom az, hogy nyerjük meg mindhárom sorozatot. Soha sem adok alább az ambícióimból, s tisztelem azt, ahogy a srácok tovább hajtanak.

Néhány játékosunk zsinórban a hetedik bajnoki címét nyerheti, ami igazán lenyűgöző, mikor az ember felismeri, hogy amint a szezon véget ér, minden újra kezdődik, s újra harcba száll."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr6113579287

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TYUKI 2018.01.16. 11:03:00

Nyerjük! Meg lehet csinálni!

Leram7 2018.01.16. 12:19:16

Pár játékos átvehetné a mentalitását a mostani csapatban.

GGábr81 2018.01.16. 21:26:34

Huuuuuhúú mekkora kedvenc volt. Életem egyik legszomorúbb pillanata volt (ami a focihoz kötődik), mikor a döntő előtt kapott egy sárgát és tudta, hogy kihagyni kényszerül a bl döntőt.
Az aranybányáját úgy ünnepeltem, hogy 3 napos másnapos voltam.

GGábr81 2018.01.16. 21:27:44

@GGábr81: volt? Nem, még most is az.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3374) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (906) elemzés (40) előzetes (857) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9898) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2427) meccsek (4142) mercato (4134) nyilatkozat (7424) Olasz Kupa (321) összefoglaló (407) pletyka (4164) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (197) Címkefelhő
süti beállítások módosítása