Pjanić: "Meg akarjuk előzni a Napolit"

pjanic_miralem_golorom_elso.jpgMiralem Pjanić szerint csapatának még mindig van hova fejlődnie annak érdekében, hogy utolérjék és meg is előzzék a listavezető Napolit.

A Bianconeri egy pontos hátránnyal, a második helyen tanyázva ment téli szünetre, miután tegnap este Szardínián győzte le 1-0-ra a Cagliari csapatát.

"Három fontos pontot szereztünk egy győzelemmel egy nagyon nehéz pályán." - nyilatkozta a középpályás a JTV-nek.

"A szezon során előfordulnak nehéz pillanatok, a Cagliari pedig egy nagyon nehéz ellenfél egy olyan pályán mely keményebb, mint a többi.

Már korábban is gólt szerezhettünk volna annak érdekében, hogy megkönnyítsük helyzetünket. Kemény küzdelem volt, melynek végén három nagyon fontos pontot zsákmányoltunk. Az utóbbi időben nagyon jó teljesítményt nyújtunk és megtaláltuk azt az egységességet, melyet az edző kért tőlünk.

A csapat jól teljesít, bár még mindig van hova fejlődnünk, különösen a támadásokban, ahol le kell csökkentenünk a hibák számát. Be akarjuk érni és meg is szeretnénk előzni a Napolit."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr3413555775

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pedronegroo 2018.01.07. 12:40:04

Kedves Miralem!

Ha nem vagy elégedett a támadójátékunkkal válassz másik csapatot, nekem is ezt szokták javasolni! Különben is több gólt lőttünk már minta Barcelona a mi játékunkat irigyli a fél világ. És Juvénak vannak hagyományai ne akard azokat szembe köpni, mi nem labdázgatunk nem vagyunk mi cirkuszi bohócok!

MdewC 2018.01.07. 13:08:47

Legyél pontosabb Pjanic kolléga és mindjárt jobbak lesznek a támadásaink.

pedronegroo 2018.01.07. 13:49:22

@pott70: Nem lehetett kihagyni. :)))

GGábr81 2018.01.07. 14:01:07

@pedronegroo: azt kihagytad, hogy nyilvánosan határolódjon el az aljas csalással megszerzett bl trófeánktól.

pedronegroo 2018.01.07. 14:17:59

@GGábr81: Fejezd már be a hülyeségeidet! Tegnapi világra szóló győzelmünket ilyen durván megünnepelted hogy még nem józanodtál ki?? Senki nem állította hogy csaltunk csak azt hogy a bíró a javunkra tévedett 85-ben (mint ahogy tegnap is). A kettő között tudsz különbséget tenni?? Nagyon meg köszönném!

Juvetto 2018.01.07. 14:25:13

Tegnap Miralem is dekoncentrált volt, de ez nem változtat a tényen hogy kib@szott nagy zsugás, és tegyük össze a két kezünket, hogy Nálunk játszik!

2018.01.07. 14:38:05

@pedronegroo: az önkritika nem erősséged? Csak az objektivitás? Boccs, magas labda volt. :-P

GGábr81 2018.01.07. 14:51:17

@pedronegroo: azon gondolat menetedet, hogy bl-t csak is támadófocival fogunk tudni nyerni, azzal kívántad alátámasztani, hogy az eddig megszerzett 2 trófea hitelességét, értékét (megérdemeltségét) firtattad, megkérdőjelezted. Ezen többen felháborodtak, vagy csak nem értettek veled egyet, vita kerekedett belőle.
Majd ezt az egészet folytatva ide írtad a szellemesnek gondolt hozzászólásodat. Arra még véletlenül sem gondoltál ugye, hogy ezzel felpiszkálod azokat akikkel vitáztál?
És te tudsz különbséget tenni azok között az állítások ķözött amit a vitapartnereid írták a Juve stílusáról, a védekező fociról és amit te ide írtál gúnyosan? Én is kérdezhetném ezt, hogy ki állított ilyent mint amit te írtál? Szóval ha én gúnyolódok a te hozzászólásaidon az hülyeség, de neked szabad mások szavait elferdíteni. Ezt nem értem.
Én ugyan úgy elferdítettem a te állításaid.

pedronegroo 2018.01.07. 15:08:55

@Dr. Grant: Önkritika a másik csak most nem esik le miért kéne azt gyakorolnom.

@GGábr81: Szerintem kezdjünk másik témát, majd figyeld a hozzá szólásaimat hogy megint mibe köthess bele és én készséggel fogok válaszolni, de ebben a témában már mindent elmondtam.

GGábr81 2018.01.07. 15:21:36

@pedronegroo: nem mondod komolyan, hogy az első gúnyos hozzászólásod után nem számítottál felháborodásra, "kötekedésre".
Nem érzed úgy, hogy azzal még mindig te feszegeted a témát, hozod fel újra?
Na jó akkor én értettem fére jótanácsaid Miralem számára. Bocs.
Ezzel én is lezártam

pedronegroo 2018.01.07. 15:40:05

@GGábr81: Igazad van! Ebben az esetben én hibáztam, de egyszerűen nem hagyhattam ki! De önkritika viszont lehetne azok részéről is akik folyamatosan azt szajkózzák hogy semmi gond a játékunkkal nem illeti azt kritika stb... mikor Pjanic is fejlődést kíván ezen a téren ahogy én is szoktam azt kritikáimban megfogalmazni.

GGábr81 2018.01.07. 16:05:49

@pedronegroo: Ha szinte akarok lenni, lehet, hogy én sem hagytam volna ki a helyedben. Felejtsük el.
A kritika jó és a fejlődést segíti ebben igazad van. Van hová fejlődni az is igaz. Szóval sokmindenben egyetértünk. Én mondjuk nem a támadó offenzív foci feltétlen híve vagyok, de a védekezőbb játék is lehet látványos, szép. Ahogy a támadó is lehet unalmas. Az az ellenfélén is múlik. Én szeretem, ha jól szervezett, taktikus, kemény védekezésből indulunk és az az alap. Ezen lehet vitázni, de nekem a Barca elleni 0-0 (az idegenbeli) és a napoli elleni meccs szép volt, tökéletes védekezés.

2018.01.07. 16:18:32

@pedronegroo: nem akarok lovagolni rajta, csak emiatt:
pedronegroo 2018.01.07. 14:17:59
@GGábr81: Fejezd már be a hülyeségeidet! Tegnapi világra szóló győzelmünket ilyen durván megünnepelted hogy még nem józanodtál ki?? Senki nem állította hogy csaltunk csak azt hogy a bíró a javunkra tévedett 85-ben (mint ahogy tegnap is). A kettő között tudsz különbséget tenni?? Nagyon meg köszönném!

Magyarán: tagnap rengeteg Juve szurkolót borzasztottál el az írásaiddal, most meg vérig sértődsz egy kis gúnyos piszkálódástól. :-P
Ha az utolsó kommentedben rám céloztál, én sosem mondtam olyat, hogy nincs semmi gond a játékunkkal. A játékon mindig lehet és kell fejleszteni.

pedronegroo 2018.01.07. 16:41:05

@Dr. Grant: Messze áll tőlem bármiféle sértődés csak egyszerűen elsőre nem jött át a piszkálódásod csak most mikor írod hogy annak szántad. :)

2018.01.07. 16:45:36

@pedronegroo: nem magamról beszéltem, hanem @GGábr81: kolléga piszkálódásáról, amin eléggé kiakadtál. :-P

CsJuve 2018.01.07. 21:47:53

@GGábr81: @pedronegroo: @Dr. Grant: Bírói tévedés mindig is lesz, míg lesz foci. Barcás döntő megvan? Pogba lerántása 1:1 nél? 11es helyett kontra, és gólt kaptunk. Pedig ha... Aztán a reálnál a félidei balhé a döntőben? 1:1 nél úgy , hogy lefociztuk a Madridot gyakorlatilag. Egy helyzetük volt, az is gól lett sajnos. Ja, ez úgy kapcsolódik ide, hogy védekező cs. támadófocit játszó csapat nyeri e a döntőket. Nos, véleményem szerint a két döntő, két hiba miatt ment el. Amivel nem tudtunk mit kezdeni. Igaz sok “ha” lenne még, de mindegy is. A támadójátékhoz meg csak annyit, én elégedett vagyok, a fejlődés szemmel látható és gólokban meg is mutatkozik. Nem vagyok telhetetlen, persze mindig van hova fejlődni. Támadójátékkal egyébként nincs is nagyon baj, mert helyzetek mindig, mindenki ellen van, több is. Csak, olykor a sok kidolgozott helyzet, helyzet marad csak... A helyzetek és gólok arányában kell a fejlődés, nem? Szerintem Pjanic is erre gondolhatott...

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4139) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása