Higuaín: „Az ellenségek segítik a fejlődést”

higuain_gonzalo_golorom_bl.jpgA Juventus argentin csatára, Gonzalo Higuaín a francia So Foot magazinnak beszélt aktuális csapatáról, egykori edzőjéről, Maurizio Sarriról és a Napoli elhagyásáról.

„Cristiano Ronaldo nem téved: az ellenségek a futballban segítenek az embernek jobb játékossá válni. Amikor a Napolinál voltam, Maurizio Sarri azt mondta, hogy lusta vagyok, azt akarta, hogy kétszer annyi gólt szerezzek, mint Cristiano Ronaldo és Messi. Ezen kívül azonban kedves ember volt.

Ezt követően azonban 36 gólt szereztem egy szezon alatt. Az új csapattársaim is elmondják nekem, amikor nem nyújtottam elég jó teljesítményt, azonban ennek ellenére azt éreztetik velem, hogy fontos játékosa vagyok a csapatnak. Az általuk megfogalmazott kritika segíti a fejlődésemet.

Mindig nyitott vagyok a kritikus véleményekkel szemben, illetve a javaslatokat is elfogadom olyanoktól, akik valóban értenek a futballhoz.

Az udinei győzelem után a hideg futkosott a hátamon, amikor Gigi Buffon arra kérte a mestert, hogy az én teljesítményemet mutassa meg a játékosoknak követendő példaként az egész hét során. Az ilyen elismerések kétszer olyan boldoggá tesznek.

A Napoli elhagyása nem volt egyszerű döntés, azonban büszke vagyok, hogy ezt megléptem, és örülök a döntésnek, mivel azóta így már Bajnokok Ligája döntőben is szerepelhettem.”

A Juventus huszonkilenc éves csatára idén a bajnokságban eddig kilenc gólt szerzett, míg a BL-ben két találatnál jár, továbbá még három gólpassz is fűződik a nevéhez.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr10013452541

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gabuero9 2017.12.07. 17:41:16

Te lusta diszno! johet a 36 gol iden is xD

Rivendell 2017.12.07. 18:06:35

29 éves? azt hittem több

Juvetto 2017.12.07. 18:51:05

@Rivendell: Na, majd vasárnap... :D

Ámok 2017.12.07. 18:54:20

@Rivendell: Annyi is - 3 nap múlva :)

Watakuki 2017.12.07. 19:04:38

Szép látni, hogy mennyire tiszteli, és megbecsüli Gigi szavait.

harciretek 2017.12.08. 08:47:54

Hát azért ő minden nyáron tesz azért, hogy b.sztassák a lustasága miatt. Egy a legmagasabb elvárások elé állított és ennek megfelelően jutalmazott profi sportoló felé a minimális elvárás, hogy nyár végén is beleférjen a mezébe. A lustaság említése nem ellenségeskedés, hanem jogos kritika, amiből ő - a nyilatkozatával ellentétben - nem tanul, mert minden évben eljátsza.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1849) bajnokság (3351) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (897) elemzés (40) előzetes (854) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1644) játékosokról (9860) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2422) meccsek (4117) mercato (4125) nyilatkozat (7391) Olasz Kupa (315) összefoglaló (403) pletyka (4153) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (173) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (286) video (195) Címkefelhő
süti beállítások módosítása