Buffon: „Nem tudom, mit hoz a jövőm”

buffon_gigi_szurkolokat_udvozol_barzaval.jpgA Juventus csapatkapitánya és hamarosan visszavonuló hálóőre az UEFA honlapjának adott interjúban arról beszélt, hogy még egy kis időbe telik, mire eldönti, hogy milyen utat választ az aktív karrier után, mivel nem kíván idiótának látszani.

Az elmúlt húsz év ikonikus alakja, Gigi Buffon a szezon végén befejezi klubszinten is a pályafutását, miután a válogatottságot már lemondta az oroszországi világbajnokságról való lemaradás után.

„Hogy igazgatói poszton látom-e magam a jövőben?

Nem szeretnék idiótának tűnni, ezért csak olyasmivel fogok foglalkozni, amire megfelelően felkészültem. Az edzősködésem sem gondolkodtam még eddig.

A visszavonulástól nem félek, mivel hajt a kíváncsiság az élet számos területével kapcsolatban, így nincs mitől félnem.

Tizenkét éves koromig középpályás voltam, aztán Olaszországban rendezték a '90-es világbajnokságot, és szimpatizáltam a kameruni csapattal.

Figyeltem a kapusuk, Thomas N’Kono játékát, nagyra értékeltem őt, és szerettem volna a lábnyomaiban járni. Persze rajta kívül számos labdarúgót is a példaképemnek tekintek az olasz iskolából, akikről olyan sok szó nem esik, ilyen például Zenga, Tacconi, Peruzzi, Toldo, Pagliuca, Marcheggiani, sokan vannak.

Aztán amikor csak beálltam a kapuba, az apám azt mondogatta, hogy nem voltam túl rossz.

Hogyan képzelem el az utolsó meccset? Olyan lesz, mint az első, óriási lesz bennem a lelkesedés és a büszkeség.”

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr5313323355

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alex8610 2017.11.20. 16:10:44

Az utolsó bekezdéstol beleborzongtam.:( amúgy ha edző lesz akkor szerintem leginkább Contera fog hasonlítani.Remelem marad én mondjuk Paratici mellett is szívesen látnám /Del Pierot mondjuk szintén/ ha Marotta nyuggerkedik majd végre.

Juvetto 2017.11.20. 16:41:32

Remek kis cikk. Jópofán "paralel" készítette el az UEFA ezt az interjút Gigivel és Iniestával. Ott arról is volt szó, kinek van több ősz hajszála, mire Gigi mondta, hogy az Övé még mindig szép, természetes fekete. :)

@Alex8610: El is hiszem, hogy beleborzongtál. :/ Viszont, ha még komolyabb borzongásra vágysz, olvasd el, amit a goal.com készített Gigi családjával... Konkrétan lúd, liba és a baromfiudvar összes lakójának bőrévé változott testfelülettel olvastam végig! Plusz a fotók is nagyon jók. :)

Én angolul olvastam, azt itt találod, ha érdekel, vagy bárki mást esetleg:

www.goal.com/story/buffon-goal-50-english/index.html

Tudtátok, hogy Gigit a születése után még a kezükbe se vehették a szülei, hanem rögtön az intenzív osztályra vitték a kis Bufit, és napokig inkubátorban volt?
Tényleg nagyon érdekfeszítő írás, a goal.com is úgy ajánlotta, hogy ha életedben egyetlen Buffonnal kapcsolatos cikket olvasol el, hát ez legyen az.

gomorra21 2017.11.20. 16:45:31

@Juvetto: szegény Gigi, de ramatyul néz ki a videóban. rendesen a padlóra vitték az elmúlt hét eseményei.

Alex8610 2017.11.20. 16:46:34

@Juvetto: :) Kösz a megosztast már olvasom is!

Juvetto 2017.11.20. 16:48:47

@gomorra21: Ugye?? Nekem is egyből az tűnt fel. Aztán, mintha oldódott volna az interjú végefelé, de nagyon szembetűnő volt a dolog... :(

cd1 2017.11.20. 18:03:13

Gigi hianya nekem fajobb lesz mint Del Pieroé. Talan mert o mar belassult a vegere. Atalanata meccs is tuti mashogy alalult volna ha palyan van. Es ezt most nem Szczęsny hibaztatasa miatt mondom.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1852) bajnokság (3391) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (923) elemzés (40) előzetes (861) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1648) játékosokról (9927) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2434) meccsek (4170) mercato (4145) nyilatkozat (7451) Olasz Kupa (331) összefoglaló (413) pletyka (4177) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (288) video (201) Címkefelhő
süti beállítások módosítása