A Sampdoria elleni keret

Serie A logo.jpgAz egész Olaszországot letaglózó, sikertelenül megvívott világbajnoki selejtezők után folytatódik a bajnoki küzdelem, s a Juventus a Sampdoria otthonába látogatva lép majd pályára a soron következő három pontért.

A zebramezesek keretében ismét ott lehet Miralem Pjanić, a marokkói válogatottal a jövő nyári világbajnokságra kijutó Medhi Benatia, valamint a nyáron igazolt, azóta sérüléssel bajlódó Benedikt Höwedes is, aki akár be is mutatkozhat a Juventus mezében.

Ezúttal kimaradt az uruguayi válogatott Rodrigo Bentancur, s Massimiliano Allegri megerősítette, hogy Gigi Buffon és Andrea Barzagli a kispadon kezdik majd a találkozót.

A Juventus legutóbb márciusban vendégszerepelt a Marassiban, s Juan Cuadrado fejesével aratott 1:0-ás győzelmet.

A Juventus 23 fős kerete a következő:

Kapusok: Buffon, Pinsoglio, Szczęsny

Védők: De Sciglio, Chiellini, Benatia, Alex Sandro, Barzagli, Höwedes, Rugani. Lichtsteiner

Középpályások: Pjanić, Khedira, Marchisio, Matuidi, Asamoah, Sturaro

Támadók: Cuadrado, Higuaín, Dybala, Douglas Costa, Mandžukić, Bernardeschi

A 15:00-kor kezdődő mérkőzést a DigiSport 1 élőben közvetíti.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr2713304769

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Apuleius 2017.11.19. 17:00:10

@m.martin91: Próbálhatott volna kimozdulni a fejelő játékosra, vagy a sarokba tartó labdára. Továbbra sem állítom, hogy egyértelműen védhető volt,d e szerintem illett volna legalább megpróbálnia. Értem én, hogy a mezőnyjátékosok hibáztak, de ez nem változtat a lényegen.

danimester1 2017.11.19. 17:00:53

Van aki hisz még a szép játékban a Bl-ben és a scudettoban?Sajnos én egyre kevésbé,mert a játékunk augusztus óta nem javul inkább romlik.Leírom-e a csapatot,nem!,de semmi nem ad okot a bizakodásra.Nem látni,hogy van valami kiút,legalábbis eddig semmi jel nem utal erre.Bízzunk benne hogy magunkra találunk és helyre áll a rend!

m.martin91 2017.11.19. 17:01:17

@Apuleius: A sarokba tartó labdára, ami méterekkel fölötte szállt a hosszú alsóba?

Patricco 2017.11.19. 17:01:38

@Nattorio: attól még Costanak helye nincs

The king of alibis 2017.11.19. 17:01:53

@Rikoo: 3 belső védő. Amikor 2 értelmes sincsen.

m.martin91 2017.11.19. 17:02:54

@Apuleius: Na jó, azért annyival nem, de nem hiszem, hogy ezért elő kéne venni az embert. Ez már ilyen Benatia szerű történet. Csodálom, hogy ő nem felelős a vereségért.

GGábr81 2017.11.19. 17:03:09

Mandzsut nem akarja elfelejteni egy időre?
Amúgy. Nem a vereség fáj a legjobban, hanem az, hogy 92 percig még az akaratot sem láttam.

Rikoo 2017.11.19. 17:03:28

Igaza van Juhárnak tényleg Asamoah hibája volt a legnagyobb. Ha az nincs az egész akció nincs.
Mondjuk érdekes a lengyel térdelése is.

The king of alibis 2017.11.19. 17:04:10

Utána kezdtünk el játszani, hogy bejött Dybi, Matuidi és Costa. Mindháromnak helye van a kezdőben. Érthetetlen, miért egy Samp otthonában kell rotálni. Barca meccs nem oszt nem szoroz, a 2. helyén 1 pont megszerzéssel sem lehetünk rosszabbak. Ezt nagyon elqrta Allegri. Ezt is.

Rikoo 2017.11.19. 17:04:30

@Sas Jóska: Akkor mégis mit kellene csinálni?
Ennyi kapott góllal semmi esély nincs.

MdewC 2017.11.19. 17:04:42

@m.martin91: ki nem ért volna, túl messze volt, felette meg simán elszállt. Maximum tanácstalan volt.

Suta Berna meg mit keresett védő poszton?

giorgio007 2017.11.19. 17:05:19

@Rikoo: Lehet, h rendben is lesz, csak addigra már annyira lemaradunk, h nem nekünk fogják osztogatni :)

babo0410 2017.11.19. 17:05:36

Sajnos nem láttam a meccset. De az, hogy 3 gólt kapunk egy Sampdoriától, az azért már mindennek a teteje. Valami nagyon nem jó jelenleg.
De azért ne követeljük már Allegri fejét, ne hülyézzük Marottát, ne akarjunk játékosokat elzavarni, ne jelentsük ki, hogy XYZ megbukott. Emlékezzünk vissza az elmúlt szezonok hogyan kezdőttek. Voltunk ennél már nagyobb pácban is, és kimásztunk belőle.
Én hiszem azt, hogy Allegri most is meg fogja oldani a gondot. A bajnokság még nem úszott el, és ennél nagyobb hátrányból is visszakapaszkodtunk már. Idén 37 gólt lőttünk, és még csak november közepe van. Hátul kell összeérjen a csapat, és jó lesz ez. Ruganit JÁTSZATNI KELL, hogy belelendüljön, ahogy Bernardeschinek is el kéne kezdeni több lehetőséget adni. Nem lesz ez rossz, de az idei év a védelem össze szoktatásáról fog szólni. Ezt szerintem a vezetőség nagyon jól tudta, mikor Bonuccit eladták. És szerintem pont azért nem is igazoltak középre komoly megoldást, mert Ruganit szeretnék beépíteni.
Viszont, ha azt nézem, hogy mennyit hibázik a védelem, hogy össze kell csiszolódjanak, nem olyan vészes a 2 vereség 1 döntetlen. Szerintem azért a bajnokságnak jót tesz, hogy nem nyerjük meg minden meccsünket. 3 pontvesztés meg még nem végzetes. Pláne 6 egymás utáni bajnoki címet követően.

The king of alibis 2017.11.19. 17:05:45

@Rikoo: Höwedest berakni jobbvédőbe s megtiltani neki, hogy előre is játsszon. Középpályáról meg elfelejteni a lófejű bohócot mert semmit sem csinál.

Rikoo 2017.11.19. 17:06:42

@MdewC: Szerintem Khedira helyett ment vissza.

Apuleius 2017.11.19. 17:06:42

@m.martin91: Nem tudom, én egész más röppályát látok, ha megnézem a visszajátszást. Nem volt ez egy annyira reménytelen labda, amire már értelmetlen volt megmozdulni. Nem az ő hibája volt, sehol nem írtam ilyet, s messze nem az ő teljesítményén múlt ez a vereség, de nekem nagyon rossz érzés őt nézni Buffon helyén.
Benatiát meg légy oly kedves ne vedd most elő, mert nem én szoktam fikázni, szóval ennek semmi értelme vagy helye ebben az eszmecserében.

MdewC 2017.11.19. 17:07:25

@Rikoo: akkor Sami több gólban is benne volt, az anyukája pitsáját! :))

2017.11.19. 17:07:26

@Patricco: Komolyan, miért ne lenne??? Van fent 4 támadó, 3-nak a posztján tud játszani. Leginkább ugyanúgy ahogy most, Mandzukic helyén lehet jó.

Rikoo 2017.11.19. 17:07:55

@Sas Jóska: Az szinte ugyanaz, mintha 3 belsővédő lenne.

Patricco 2017.11.19. 17:08:50

@babo0410: nem Bernanak hanem Costanak a több lehetőséget

MdewC 2017.11.19. 17:09:31

Az egész csapat baromi kényelmes volt ma! Egészbelső félidőben járattuk a saját 16-osunkbál a labdát, a Samp meg pofán verte a csapatot. Vicc! Meg is érdemeltük.

ForzaJuve12 2017.11.19. 17:09:36

Szerintem most jött el az a pillanat, hogy Allegrinek egy kicsit össze kéne zárnia a fiúkat, vagy elvinni őket edzőtáborozni és megértetni velük, hogy ez itt a Juventus, ahol a győzelem nem fontos, hanem az egyetlen dolog ami számít.
Azért gondolom így, mert nem a játékosok képességeivel, hanem a hozzáállásával van baj, hogy idén sajnos rendre akkor kezdünk el focizni, amikor már vezet az ellenfél vagy ég a ház, továbbá sürgősen javítani kell a helyzetkihasználáson, mert ezt a Sampot ma kb. 8-4re kellett volna verni, ehhez képest 3-2-es vereség lett a dologból.

m.martin91 2017.11.19. 17:10:59

@Apuleius: Olyan kapust nem fog igazolni a Juventus, akit mindenki elfogadna. Donnarumma sem ilyen. Benatiát általánosságban vettem elő, mert ha gólt kapunk, az automatikusan az ő hibája, mindegy, hogy pályán van, vagy nincs.

Génmanipuláltházikecske 2017.11.19. 17:11:50

@babo0410: A Lazio elleni meccs óta, a hozzá állás nem nagyon változik.

Fabio83 2017.11.19. 17:11:52

Allegri, Khedira, Mandzukic...

Rikoo 2017.11.19. 17:11:59

Egyébként meg idén a Serie A a legérdekesebb bajnokság.:-)

Juventino86 2017.11.19. 17:13:49

Ebből a meccsből több következtetést is le lehet vonni. Pl azt, hogy nem szabad rotálni. Egyszerűen nem vagyunk abban a helyzetben. Fel kell rakni mindig a gálakezdőt. Bernardeschi sajnos ugyanolyan közepes játékos, mint a mai fiatalabb olasz generáció döntő többsége. Hatalmasat hibázott a gólnál, de Asa is benne volt rendesen. Khedira sajnos nagyon gyenge volt, és a kapusteljesítmény is hiányzott. Kimondottan egyik gólban sem volt benne a lengyel, de nem is nagyon tett le semmi extrát az asztalra. Mandzunak sem kéne feltétlenül minden meccsen kezdenie.
A Barca ellen a következőképpen kellene felállni: (4-4-2): Buffon - Höwedes, Barzagli, Chiellini, Alex Sandro - Cuadrado, Pjanic, Matuidi, Costa - Dybala, Higuain.

m.martin91 2017.11.19. 17:15:46

@Rikoo: Érte nem fogunk 100 milliót fizetni, és másnak is kelleni fog. Maximum Donnarummát tudnám elképzelni, akiért kiadnánk ekkora összeget.

peti78 2017.11.19. 17:16:15

@babo0410: na hogy van kobretti barátod el ment már kötelet vásárolni a vegyesboltba (jó erőset vegyen ami elbírja amekkora vadbarom) 3-4 játékosa kezdőből már nem vagy sose volt juve szint, nem sorolom a neveket mert mindenki tudja... csak marotta és te nem

2017.11.19. 17:16:37

Azt se felejtsük, hogy a zseniális transzferguru párosunknak megfelelt ez a védelem + elengedni Bonuccit áron alul. Bohóckodunk a Lichti-DS jobbossal a belső védők meg a német lófejű tántorog egész meccsen.

Apuleius 2017.11.19. 17:16:47

@m.martin91: Ok, ebben nyilván teljesen igazad van. Ez érzelmi kérdés, s az ember biztosan túlreagál miatta dolgokat. Egyértelmű, hogy nem Szczęsny a legnagyobb bajunk, nem is akartam ilyesmit sugalmazni (Dionnarumma egyébként nekem nem hiányzik).

Értem én a Benatiás részt, csak nem éreztem ide valónak, mert én nem hibáztattam a lengyelt (ahogyan Benatiát sem szoktam). Bőven volt itt rémesen gyenge teljesítmény, nem tartunk ott, hogy érdemes lenne kiemelni egy-egy játékost a sok szar teljesítményből.

The king of alibis 2017.11.19. 17:17:34

@Rikoo: felőlem mehet, csak felejtse el hozzá Mandzukicot balszélen. Elől Dybi-Higany-Costa és áldásomat adom rá.

danimester1 2017.11.19. 17:18:38

Ezeknek az eredményeknek a tudatában kíváncsian várom,hogy mit fognak lépni a téli mercaton.Egyértelműen erősíteni kell (ene) a védelmet és a kp.-t is.Télen minőség nem nagyon érhető el,ha mégis,akkor megint spórolunk pár millán vagy elég erős a keret és nincs számunkra elérhető opció??Arra pedig felesleges apellálni,hogy ez vagy az úgyis kipukkad,pláne ha mi is ki vagyunk és jelentős hátrányt szedünk össze,tetézve esetleg sérülés vagy sérülésekkel.Szerintetek?

The king of alibis 2017.11.19. 17:19:35

Olvastam nemrég, hogy ez a Torreira gyerek 40 milláért mozdhítható. Le kell érte tenni ezt az összeget. Aprópénz.

Juventino86 2017.11.19. 17:19:36

@Apuleius: De sajnos ki lehet emelni 1-2 nevet. Nem csak 1-2 ember játszott rosszul, ez nyilván igaz, de azért ez a mai meccs döntően Bernardeschi és Asa lelkén szárad. Addig semmi jel nem mutatott arra, hogy itt vereséget szenvedhetünk. A meccs akkor terelődött nagyon rossz mederbe, amikor ő ketten összehozták az elsőt. Már a hétfői válogatott meccs után is írtam, hogy Bernardeschi nagyon túl van értékelve. Közepes játékos ő is.

Juventino86 2017.11.19. 17:20:34

@Patricco: Mindig az sajnos. Főleg a sebessége az, ami nagyon nincs meg ehhez a szinthez. :(

bulldeuz 2017.11.19. 17:21:15

- El kellene felejteni, hogy mindkét center a pályán van. Játsszon szélső a szélen és ne ilyen hibrid, féloldalas legyen a csapat, ha már Marotta vett szélsőket. Sajnos Allegri fél leültetni a két centerünk egyikét a padra.
- Pjanic mellé egy kemény, védekezni kész játékos kell (Matuidi/Bentancur), aki megoldja a középpályás védekezést. Allegri viszont kényszeresen Khedirát választja. (Baromi nagy kérdőjel, hogy mi a szerepe Khedirának ebben a csapatban. Nem köpködöm őt, csak kíváncsi vagyok erre. )

Ha Allegri későn fog reagálni ezekre, akkor idén kupa nélkül maradunk.
Forza Juve!

The king of alibis 2017.11.19. 17:21:48

@Juventino86: nem te voltál az, aki Dybalát 40 millás lufizta?

Patricco 2017.11.19. 17:22:06

@Juventino86: én nem is örültem az érkezésének....Costa sokkal jobb játékosnak tartottam és emlékszem h többen akarták Bernat

Juventino86 2017.11.19. 17:22:59

@Sas Jóska: Én ilyet sose tettem. Ilyen butaságokat csak te szoktál írni, de ne menjünk bele! Bírálni bíráltam Dybalát korábban, amit egyébként te is megtettél.

babo0410 2017.11.19. 17:24:27

@ForzaJuve12: 37 gólt lőttünk a bajnokságban. Azt mondani, hogy rossza a helyzetkihasználás, pont most furcsa. És szerintem nem is azzal van a baj, csak fel kellene rázni a csapatot.

m.martin91 2017.11.19. 17:25:48

@Apuleius: Látod, még te sem lennél boldog, ha Donnarumma lenne a kapusunk. Buffon után nincs olyan kapus, akire mindenki egyértelműen rávágná, hogy "igen, ő kell nekünk". Persze, elsősorban az általunk mozdíthatókról beszélek, bár még a divatos, hájpolt kapusok közül sem lenne egyszerű választani.

Juventino86 2017.11.19. 17:26:13

@Patricco: Berna sajnos szélsőnek lassú, irányítónak meg nem elég technikás. A Fiorban kevésbé jöttek elő a gyengeségei. Mondjuk ott nem is voltak akkorák az elvárások. Costa fényévekkel jobb játékos. Mondjuk nyáron én örültem Berna érkezésének is, de ő eddig hatalmas csalódás.

Rikoo 2017.11.19. 17:26:15

@Juventino86: Higuaín és Cuadrado, ha belövik a helyzeteiket akkor is teljesen más végeredmény lett volna. Gyakorlatilag mindenkit lehet hibáztatni, de felesleges.
Allegrinek ismét össze kell raknia a csapatot tavaszra. Ez most a legfontosabb!

The king of alibis 2017.11.19. 17:26:35

@babo0410: s hány helyzetből lőttük ezt a 37 gólt? 200?

Ha a 2. percben Higany belövi a 110 %-os helyzetet, nincs ez az egész.

Juventino86 2017.11.19. 17:27:16

@Rikoo: Szerintem most van az ideje annak, hogy elvonuljon a csapat egy pár napra edzőtáborba, mint 2015-ben a Sass elleni vereség után. Mentális gondok is lehetnek itt sajnos.

Patricco 2017.11.19. 17:27:56

Mandzukic,Svájci,Khedira....sajnos Allegri tehet arról h őket beteszi! Ha ezen nem változtat akkor én is a távozása mellett voksolok!

The king of alibis 2017.11.19. 17:28:32

@Juventino86: gratulálok hogy ezt leszűrted abból a 200 percből, amit szerencsétlen fiú kapott. Ha Allegrin múlik, Dybala még mindig a padot koptatja, s Morata-Higany csatárduóval nyomulnánk. Sosem szerette az újaknak megadni a lehetőséget, s ez látszik idén is.

Ádám.84 2017.11.19. 17:28:43

@Rikoo: így van, bármilyen furcsa is ezt kimondani, de megvoltak a helyzetek a győzelemhez

Apuleius 2017.11.19. 17:28:49

@m.martin91: Sajnos ebben tökéletesen egyet kell értsek veled. Alapvetően egyébként egyáltalán nem tartom rossz kapusnak Szczęsnyt, persze majd meglátjuk, mire képes, ha ő lesz az első számú Buffon helyett.

Ádám.84 2017.11.19. 17:29:40

@babo0410: nézd vissza a meccset és érteni fogod, hogy miről beszélnek

Rikoo 2017.11.19. 17:29:50

@Patricco: @Juventino86: Bernardeschinek fejlődnie kell ez nem is kérdéses. Rengeteg hiányossága van, de a játékintelligenciája és rugótechnikája kiemelkedő. Ezért is tartja őt mindenki különleges játékosnak.
Ha alázatos akkor nagy játékos lesz belőle 2-3 év múlva.
Sajnos a mostani olaszok 25 éves koruk után lesznek csak kész játékosok...

Ádám.84 2017.11.19. 17:30:46

@Apuleius: azt hittem jobb lesz a lengyel, mint Neto, de nem, teljesen felesleges volt kapust "váltani"

Juventino86 2017.11.19. 17:30:52

@Sas Jóska: Valóban nem nagyon ad lehetőséget az újaknak, de amikor Berna játszott, egyáltalán nem élt a lehetőséggel. Két gólja van, az oké, de mezőnyben semmit nem tesz hozzá. Gyenge és kész, nem véletlen, hogy Allegrinél nem kezd.

babo0410 2017.11.19. 17:30:52

@peti78: Ezt most komolyan írtad? Mert elég nagy baromság! Érdekes, hogy Khedira, aki a legtöbb kritikát kapja, kellett anno Mourinhonak, és játszatta is. A világ egyik legerősebb válogatottjának a németnek alapembere, de nem Juve szint. Érdekes.
Higu 8 gólos, ő nem Juve szint? Vagy Mandzukic, aki egy nagyon erős Bayernnek volt alapembere?

malloy_ 2017.11.19. 17:30:55

Teljesen felesleges játékost venni a középpályára. Amíg khedira játszik folyamatosan addig minek? Eggyel többen üljenek a padon? Most 3 jobb opciók van a posztján, mégis az a nyomorék játszik. Nem szoktam ilyet ellenfél játékosnak sem kívánni, de igazán szétszakíthatná már a térdét..

danimester1 2017.11.19. 17:31:05

@babo0410: Láttad a mai meccset?4 m-ről nem bírta belőni Cuad,majd Higuval 2 vs1-ben elbénázták.Ez valóban megfelelő helyzet kihasználás...

Patricco 2017.11.19. 17:32:34

Mikor jutunk el oda hogy Costa és Matuidi KEZDŐ játékos legyen?

Patricco 2017.11.19. 17:33:45

@babo0410: Bayernben nem szélső volt...tamadokent itt is alapember lenne

Juventino86 2017.11.19. 17:33:49

@Rikoo: Ezek a hiányosságok pedig szerintem egyértelművé teszik azt, hogy a maihoz hasonló komoly meccsen Bernának egyszerűen nem szabad kezdenie. A srác nem érett még kellően.

Ádám.84 2017.11.19. 17:33:50

@babo0410: legalább ne most védjed már, amikor tisztán róla kapott a csapat egy gólt!

The king of alibis 2017.11.19. 17:34:03

@Patricco: majd ha Allegri 2 szerelme, Mandzu és a lófejű bohóc sérültek lesznek

Juventino86 2017.11.19. 17:35:53

@babo0410: Tudod, hogy én kedvelem benned, hogy nem hagyod szó nélkül, ha a csapatot szidalmazzák. De haver, a feketére ne mondjuk már, hogy fehér!!!! Senki sem vitatja el, hogy Khedira milyen címeket szerzett. Mostanra már viszont kevés a Juve-szinthez. Ez még akkor is igaz, ha időnként vannak jó megmozdulásai.

Juventino86 2017.11.19. 17:39:12

Egyébként itt már szerkezeti gondok is vannak. A 4-2-3-1-es játékunk nagyon sematikussá vált mostanra. A keretnek nagyon jól állna egy sima 4-4-2, de egy 4-1-4-1 is tetszene. Időnként muszáj újítani. A gyors szélsőinket mindkét felállásnál lehetne használni.

Forza Juve !!! 2017.11.19. 17:41:17

@babo0410:
Azt se ártana megemlíteni, hogy 14-et kaptunk is...

The king of alibis 2017.11.19. 17:41:30

@Juventino86: kár hogy mind2 centerünk lomha tetű hozzá.

Juventino86 2017.11.19. 17:43:31

@Sas Jóska: Mihez lomha? A 4-4-2-höz? Ott csak egy center játszana, Dybala lenne kicsit mögötte. Kb mint Griezmann az Atleticóban.

The king of alibis 2017.11.19. 17:44:58

@Juventino86: hiába vannak gyors szélsőink, ha a centerünk egy lomha tetű.

CsJuve 2017.11.19. 17:46:46

Nem tudom jól emlékszem e, de tavaly még 3.5.2 t játszottunk. Három belsővédő, két szélsővédő, és két védekező középpályás. Három támadóbb játékosunk volt elöl. Előtte éven ugyanez volt, és a gólkülönbség hetvenegykettő rúgott és huszonegykettő kapott. Most a 4.2.3.1 el két belsővédő két felfutó szélső védő, egy védekező kp, és 5 támadóbb játékos van fent egyszerre, akik vagy védekeznek vagy nem. Tőlük függ az adott meccsen hány gólt kapunk. Lehet ráfogni egy-egy játékosra ezt, én azonban azt mondom az egyensúly nincs meg. A sok gól ennek tudható be. Rosszul látom?

Juventino86 2017.11.19. 17:48:05

@Sas Jóska: Te nem játszottál még soha nagypályán? Egy 4-4-2-nél nem feltétlenül az a lényeg, hogy gyors legyen a center (persze nem árt), hanem hogy megfelelően tudjon helyezkedni, érkezni a beadásokra, és legyen megfelelő testi ereje. Erre pl. Mandzu tökéletes alkamas. Ő nem kirívóan lassú.

Juventino86 2017.11.19. 17:49:00

@CsJuve: Jól látod. Ahogy én is említettem, itt már strukturális bajok is vannak. De szerintem ezt Allegri orvosolni fogja, a kérdés az, hogy mikor teszi.

Rikoo 2017.11.19. 17:49:26

@CsJuve: Igazából ez a 4-2-3-1 tavasszal még mükődött. De lehetséges, hogy ez is csak egy félszezonos felállás volt.

ejhaa 2017.11.19. 17:59:50

Nagyon úgy tűnik, hogy ez a nyári shoppingolás nem akar összeállni, és nem is fog az az érzésem.
A milanhoz hasonló bevásárlást képzelek el különben jövő a nyárra(viccelsz, ennél a klubnál, a büdös életben nem lesz ilyen), sajnos egyre több a kiégett játékosunk, és mint a vírus úgy terjed.

Costa, Pumukli, Mario, Asa, Svájci, Barza, Khedira, Stuani....jelenleg, szinte mind kezdő nálunk.

Játékban nem volt jobb a sampdoria, csapatként igen, ami nekünk nincsen meg. Lélektelen emebrek rohangáltak fent....nagyon pipa vagyok mindenkire.

A 2.gólunk előtt volt egy samp helyzet, érdemes megnézni a svájci hozzáállását azon a ponton, vagy a malacnak a 2.gól utáni gólörömét.

G*cire nincsen rendben itt semmi...

2017.11.19. 18:12:01

Alapvetően a felállás csak egy dolog,az nem dönt el meccset...nincs ezzel a 4231-el semmi baj,inkább a csapattal van!
1)Nincs jobbhátvéd a csapatban,nem tudom Allegri miért nem próbálja ki azon a poszton Cuadrado-t
2)Hiába a szélsőink,ha csak ücsörögnek a padon,amíg Mandzukic játszik...
3)Bármilyen közönségkedvenc is,én is kedvelem,de Mandzukic egészen egyszerűen nem képes szélsőként semmire,ahogyan Cuadrado se,mondhat bárki bármit,a kolumbiainak is vannak jó időszakai,de alapvetően buta játékos
4)Bernardeschi nem irányító,ő szélső,és kimondottan hajtós,nekem nagyon tetszett az első félidőben,egyszerűen keveset van játékban
5)Costa ugyanaz,mint Berna
Mi a faszomnak hoztuk ide Matuidit,Bernardeschit,Costát?! Azért,hogy Allegri jegelje mindet?! Elmehetne már a picsába a mester is ezekkel az összeállításokkal,meg azzal,hogy simán végignézi,hogy a csapat full ötlettelenül játszik és nem változtat semmit,csak posztra hajlandó cserélni,vicc,amit ő is művel idén. Talán most megtörik az egyeduralom Olaszban is és belátja a vezetőség,hogy valami nem jól működik!

2017.11.19. 18:12:09

@Juventino86: Ez k**** gyenge volt. A cél az kell, hogy legyen, hogy jussunk tovább a BL-ből valahogy, meg ne legyen január végén "túl nagy hátrányunk a bajnokságban. Ennél több most úgy látom, nem várható...

2017.11.19. 18:13:06

@Juventino86: bocs, nem várható el. Ezt akartam írni.

Juventino86 2017.11.19. 18:13:26

@Dr. Grant: Sajnos jelenleg ez a realitás.

bulldeuz 2017.11.19. 18:15:49

@Juventino86: szerintem nem strukturális gondjai vannak a Juventusnak. Vidal és Pogba távozásával kivonult az erő és dinamika a Juventus középpályájáról. Most Matuidi és Bentancur személyében jöttek olyan harcias, de higgadt játékosok, akikkel ezt pótolni lehetne, de Allegri nem ebbe az irányba indult el. Pjanic mellé pont egy ilyen játékos kellene.
Ha Bentancur a Sampban játszana, azt mondanánk, hogy le kell tenni érte a 30/40 misit. De jöhet bárki a középpályára, ha Allegri Khedirát választja, akkor ott elég könnyen verhető a csapat. Nem köpködöm Khedirát, egyszerűen nem rá van ott szükség. A pótlása házon belül megoldható, szóval még Marottát sem lehet ezzel ekézni.

malloy_ 2017.11.19. 18:20:03

@Dr. Grant: És mi fog történni január végén? Allegri rájön, hogy khedira nem csinál semmit évi 4 millió nettoért? Észreveszi, hogy Lichti már évek óta szar? Vagy azt, hogy néha pihennie kéne Mandzukicnak? Mindenki úgy beszél a január végéről, mintha törvényszerűen összeállna a csapat akkorra. Egyszer bejött, ok. De azért ne vegyük már készpénznek ezt a dolgot.. Nem leszek meglepődve, ha sikerül kiszopatnunk magunkat a BL-ből is, és majd nézhetjük Buffon arcát Görögországban, mikor leesik neki, hogy esélyt sem kap a BL győzelemre.

Barca15 2017.11.19. 18:23:48

Én akkor is nagyon tartok a Juvétől, mégha most kikapott a Samptól. Remélhetőleg egy jó kis szoros meccs lesz:)

delpi0823 2017.11.19. 18:30:42

@Rikoo: Mit kellene csinalnia?talan elfelejteni mandzukic balszelen jatszatasat mikor van egz douglas costa szintu szelsonk,egszeru jatek ez a football nem kell tul bonyolitani.......Ugy mondom ezt hogy hatalmas allegri fan vagyok,de mar rohadtul kezd idegesiteni hogy a vedelembe persze jatszhat mindig mas ahol pont fontos lenne az allandosag,a tamadoszekcioban meg 99.999999999%ban mandzukicot kell neznem a balszelen cuadradot meg a jobbon,bernardeschi is csak azert kezdet most dybala helyen mert pihenore volt szuksege a valogatott miatt semmi masert.Douglas costa beallt kb 10perc alatt tobbet csinalt mint mandzukic......,ami nekem pozitiv volt ebben a meccsben az higany jateka a napolis korszakat idezte ugy jatszott volt sebessege,kuzdott,hajtott ha igy folytatja biztos vagyok benne hogy rengeteg golt fog termelni meg nekunk.

Juventino86 2017.11.19. 18:32:52

@.Bulldeo: Sok igazság van abban, amit írsz. De szerintem a struktúrán is lehetne picit állítani, hogy olyan játékosok játszatását tegye lehetővé, akikben még van valamennyi dinamika. Pl én ki nem állhatom a 3 védős rendszert, de tekintve, hogy nincs normális jobbvédőnk, így még akár az is szóba jöhet. Bentancurnak szerintem is több lehetőséget kellene adni.

2017.11.19. 18:36:27

Ha én a megye háromba olyat csinálok,mint Khedira a harmadik gólnál,többet biztos nem vehetek fel mezt,szégyen,meg se mozdul csak integet...ezért az egy megmozdulásért egy életre száműzném a pályáról,szégyen,ez nem hozzáállás,nem méltó arra,hogy focizzon,se a Juvéban,se máshol!

Rikoo 2017.11.19. 18:38:06

@delpi0823: Elsősorban a védelemre gondoltam.
Szerintem is jobban kellene rotálni Mandzukicot.
Nálam mégis inkább Khedira a legnagyobb probléma. Meg kell köszönni neki az eddigi teljesítményét és megmondani neki, hogy ebben ennyi volt.
Ha fejlődni akar a csapat ott kell elkezdeni javulni.
Douglas Costa sem fog sokáig padozni 6 millió eurós fizetéssel. Előbb vagy utóbb fix kezdő lesz, ehelyett csak idő kérdése.
Higuaín játéka nekem is tetszik most, de a mai helyzetét be kellett volna lőni és akkor nagyon valószínű, hogy nem ez lett volna a végeredmény.

ForzaJuve12 2017.11.19. 18:39:39

@babo0410: Attól, hogy sok gólt lövünk még nem feltétlenül jó a helyzetkihasználásunk, erre a mai mérkőzés is tökéletes példa volt. Még ennél is nagyobb probléma szerintem, hogy 1., sokszor úgy néz ki a csapat, mintha csak a mezek lennének kint a pályán, 2., a támadójátékból sokszor hiányzik az átütőerő. Ha ezeket megoldjuk, akkor nagyon szép szezonunk lesz, ha nem bajok lesznek.

2017.11.19. 18:41:36

@malloy_: rossz oldalról nézed a helyzetet. Egyáltalán nem mondtam, hogy januártól bármi jobb lesz. Főleg nem biztosan. De nem gondolkodhatunk azon, hogy a következő 3 hídon hogyan megyünk át, ha az is k***a rozoga, amin most haladunk éppen.
Az eddigi tapasztaltok azt mutatják azért, hogy talán lehet még javulást várni és azt február körül. Vagy nem, de ezt előre nem lehet tudni. Én most a minimum elvárást írtam, amivel át lehet vészelni ezt a vacak időszakot valahogy.

bulldeuz 2017.11.19. 18:52:25

@delpi0823: +1
@Juventino86: én úgy érzem, hogy ez a jobbvédős dolog kicsit túl van misztifikálva. A bal oldalon játszik a világ egyik legjobb balvédője (Alex Sandro), akit ebben a szezonban a leginkább közepesre lehetne osztályozni, én mégsem érzem, hogy rajta hullattuk volna a pontokat. Ha az egész csapat jól muzsikálna, szerintem még Sturaro sem fájna annyira a védelem jobb szélén.
Az egész játékunkat meghatározza, hogy középen lassúak vagyunk, és ötlettelenek. Pjanic világklasszis szintet képes hozni, amikor valaki teper, és melózik mellette/helyette, ha viszont Khedira van a pályán, baromira elszürkül a bosnyák játéka. Ezt kellene elsősorban helyretenni. De a jobbvédős problémánál az is égetőbb, hogy Allegrinek legyen mersze leültetni Mandzukicot vagy Higuaint a padra, mert a kettő együtt butábbá és kiszámíthatóbbá teszi elől a játékunkat.

simoni 2017.11.19. 19:14:27

@fire06: giga +1! Minden Khedira-imádónak ajánlom, hogy nézze meg a 3. gól lassítását, és jól vésse az eszébe a látottakat. Ha Allegri ezek után se ülteti a padra, akkor tényleg elmehet ő is a búsba.

Juvegaspy 2017.11.19. 19:57:27

@babo0410: en is pozitivan szoktam nezni a dolgokat de elobb nezd meg a meccset. :( Ez SZAR volt.
A lengyel is csalodas..nem vetett hibat de ha Gigi van ott nem kapunk 3at..Szcsesznyinek az onbizalma is oda.
Khedirat eddig elviseltem de ha mar van egy Matuidink sztem vizhordokent kene funkcionalnia..Berna az elejen jol mozgott..eddig ez kurv@ keves.
A Barca ellen muszaj vmit mutatni mert szomoru lennek ha pl Amok (semmi szemelyes) emberkeknek lenne itt igazuk

peti78 2017.11.19. 20:50:43

@babo0410: ha játszottál nagypályán tudod hogy nem a játékosok számítanak hanem a játékrendszer, ez a meghatározó, hogy az adott rendszerben a játékos tudja-e hozni sorozatban a csapattól elvárt szintet, felesleg összehasonlítani más csapatokban elért teljesítményt mert almát almával lehet összehasonlítani körtét meg körtével, a lényeg hogy lichti már nem rugáni sose lessz cuadrado khedira sose volt (nem a képességükkelvan gond hanem az agyukkal) serie a juve szint (az hogy mégis elértünk eredményeket az az edzőnek és a többi csapatnak volt köszönhető) chiellini asamoah marchisio mandzu barza már nem berna még nem bl juve szint, desciglio sérülten született höwedesből még bármi lehet pjanicba még nagyon sok üzemórát bele kell raknia a sportpszicológusoknak higany meg higany vagy jó vagy rossz de 90misit nem ér ja ésrohadj meg marotta

babo0410 2017.11.20. 00:30:25

@ForzaJuve12: Ezzel egyetértek. Újra fel kell éleszteni a tüzet a csapatban.
@peti78: Ezek szerint az egész csapat nagy nulla, mindegyik játékosunk hülye. Még szerencse, hogy ennek ellenére egy Barcát is képesek megverni, vagy akár a Realt, és ha magukra találnak, simán dupláznak egy BL döntő mellett.

peti78 2017.11.20. 17:30:23

@babo0410: a multban elért sikerek nagyon szép dolgok és tiszteletet érdemlőek, de a sportban az a szép hogy csak a jelen van csak a következő meccsel szabad foglalkozni és most a jelen kicsit kakis, bizony aki a legnagyobbat és a legbüdösebbet fosta az orrunk alá az bizony a kopasz barátod

Ámok 2017.11.20. 17:56:26

@peti78: Lassabban írd mert így nem érti! Ha Marotta eladná 10 milláért Dybalát azt is megmagyarázná.....

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1890) bajnokság (3507) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (967) elemzés (40) előzetes (886) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1699) játékosokról (10237) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2500) meccsek (4304) mercato (4275) nyilatkozat (7652) Olasz Kupa (331) összefoglaló (431) pletyka (4291) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (301) video (222) Címkefelhő
süti beállítások módosítása