Marchisio: "Kemény két hónapon vagyok túl"

marchisio_claudio_edzes_a_csapattal.jpgA Juventus középpályása, Claudio Marchisio elismerte, az utóbbi két hónap sokkal nehezebb volt számára, mint az azt megelőző hat, amikor sérüléséből lábadozott.

A játékos számára hosszú időt vett igénybe, hogy felépüljön keresztszalag-szakadásából és nehéz feladattal néz szembe a csapatba való visszakerülés érdekében.

"Az utóbbi két hónap határozottan nehezebb volt számomra, mint az a hat, amikor térdsérülésemből lábadoztam." - vallott érzéseiről őszintén Marchisio.

"Nagyon komoly problémáim voltak a bal lábammal, de a kezelés jól sikerült és visszatérhettem a pályára. Ez a legfontosabb dolog a részemről."

A középpályás az előző fordulóban, a Benevento ellen már kezdőként kapott szerepet csapatában.

"Boldog vagyok, hogy két és fél hónap után végre kilencven percet játszhattam. Nem gondoltam volna, hogy nem lesz probléma a lábammal vagy nem görcsölök be a végső sípszóig, azonban teljesen jól voltam a lefújáskor."

Marchisio a Juventus Múzeum egyik tárlatának megnyitóján beszélt a média képviselőivel, a terem a klub 120 éves fennállásának állít emléket.

"A Juventus történetét mutatja be. Remélem, sokan meglátogatják, hiszen számos emléke és érzelem van itt. Viccelődtem azzal, hogy ezen tárgyak nagy részét nem is ismerjük, hiszen a csapat átlagéletkora még mindig elég alacsony."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr7613229457

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

GGábr81 2017.11.11. 07:02:50

Kicsit már lemondtam róla, de most megint reménykedem.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3377) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (911) elemzés (40) előzetes (858) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9907) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4149) mercato (4136) nyilatkozat (7434) Olasz Kupa (326) összefoglaló (409) pletyka (4166) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (199) Címkefelhő
süti beállítások módosítása