Del Piero a kezdeti évekről beszélt

del_piero_oltonyben_integet.jpgAlessandro Del Piero visszaemlékezett arra az időszakra, amikor csatlakozott a Juventushoz és arra a momentumra is, amikor Giampiero Boniperti azt mondta neki, hogy vágja le a haját.

A korábbi legendás támadó, a klub ikonja lett pályafutása végére, s a csapatban ő lépett legtöbbször pályára, illetve ő lőtte a legtöbb gólt is.

Pinturicchio 1993-ban csatlakozott a torinói egyesülethez a Padovától átszerződve, a mostani nyilatkozatában pedig felelevenítette a kezdeteket.

"Az első torinói éjszakámon nem tudtam lehunyni a szemem, függetlenül attól, hogy Juventus rajongó voltam. Az a pillanat a teljes eufóriáé volt számomra, s nem aludtam valami sokat. Aztán persze rádöbbensz, hogy hová is kerültél és érzed a klasszis játékosok közelségét.

A legelején nagyon nehéz volt nekem, de a csapattársak sokat segítettek és megtaláltam a megfelelő közeget, valamint a csapattársakkal, a stábbal és klubbal is megértettük egymást, ez volt a legjobb dolog.

Amikor aláírtam a szerződésem Boniperti jelenlétében? Meghívtak, hogy nézzem meg a csapatot Udinében és akkor azt mondta nekem, hogy vágjam le a hajam, de akkora már le is vágtam. Azt követően az ügynököm és én megbeszéltük, hogy mit fogunk mondani a szerződés aláírásakor, de amikor bementünk az irodájába öt percig beszélt, majd azt mondta, itt a szerződésed, írd alá. Kértünk öt percet, hogy megvitassuk, mire ő úgy reagált, hogy szerinte jó ajánlatnak tűnik.

Gianni Agnelli? Először Villar Perosában találkoztam vele a csapattal együtt, nem volt jó időszak az számunkra. Az edzés közben bemutatkozott és egy Gazzetta dello Sport volt a kezében, majd azt mondta, hogy szerinte jobb vagyok annál, mint amit itt írnak. Ezt követően elment, pár emberrel még beszélgetett, de velem nem, aztán a következő mérkőzés után - amikor három gólt szereztem - már hozzám is szólt."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr9113145606

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Drotkoszoru 2017.11.02. 13:30:18

Rettenetesen hiányzik.

ToTTy-Juve 2017.11.05. 12:11:31

Örök kedvenc és a legnagyobb legenda!

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3377) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (911) elemzés (40) előzetes (858) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9907) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4149) mercato (4136) nyilatkozat (7434) Olasz Kupa (326) összefoglaló (409) pletyka (4166) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (199) Címkefelhő
süti beállítások módosítása