Alex Sandro: "A Juventusnak fejlődnie kell"

alex_sandro_csikosban.jpgAlex Sandro szerint a Juventusnak gyorsan fejlődnie kell annak érdekében, hogy feledtesse a Sporting elleni 1-1-es Bajnokok Ligája-betlit.

A brazil védő azonban maga sem lehet elégedett saját teljesítményével, s sokan kritizálták is játéka miatt, a játékos viszont úgy gondolja, az egész csapat felelős a mutatott teljesítményért.

"Az első félidőben nem nyújtottuk a tőlünk megszokott teljesítményt. Bizonyos szituációkban szenvedtünk, s nem szabad olyan gólokat kapni mint ez is volt. Röviden: fejlődnünk kell és tovább dolgoznunk.

Most a következő mérkőzésre összpontosítunk, visszatérünk Torinóba és a következő összecsapásra készülünk. Szeretnénk tovább javulni edzésről edzésre."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr8013145794

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Juventino86 2017.11.02. 14:02:31

Kedves Alex Sandro, minden tiszteletem ellenére neked is fejlődnöd kell, mert ebben az idényben sajnos nem az igazi az teljesítményed. :(

venember83 2017.11.02. 14:22:29

@Juventino86: a Sporting ellen azért már jobb formát mutatott. Meg aztán jobb lenne, ha a jobb oldalon is hasonló kaliberű védő futballozna, és akkor az ellenfél figyelme is megoszlana. Remélhetőleg a hamarosan aláírandó szerződéshosszabbítás a magasabb bérrel meghozza a játékkedvét.

harciretek 2017.11.02. 14:34:45

@venember83: Én úgy láttam, hogy a Sporting ellen játszott talán eddig a leggyengébben, ahogy Mandzukic is. Védekezésnél Gelson Martins, támadásnál meg a macedón gyerek elég komolyan feladta nekik a leckét. Ezen a meccsen a jobb oldalunk még talán felül is múlta a bal oldalt (főleg Cuadradonak köszönhetően). Én így láttam.

Juventino86 2017.11.02. 14:36:03

@venember83: Úgy legyen. A valódi gond tényleg a védelem jobb oldala. Oda mindenképpen kellene igazolni.

GGábr81 2017.11.02. 15:53:46

Védekezésben messze, messze a mezôny felett állt a portugálok ellen. Legalább is a szagértôk és a statisztikák szerint. + adott Huginak egy tökéletes gólpasszt, amit tévesen befújtak lesnek. Az még szebb volt mint csoki passza. Nehezíti az ügyet, hogy Mandzsu is gyengélkedik mellette. DC játékát még az is indokolná, hogy láthatóan jól megértik egymást Sándorral. Szóval, ha mindenki annyira gyenge lett volna mint ô, akkor agyonvertük volna a Sporting Libacombot.
Mondjuk arra rájöttem, hogy nem értek a focihoz. Pjanics lett a MoM. De én ezt nem vettem észre. De hogyan? Vagy mivel? Igaz, hogy félrészeg voltam, de vele kapcsolatban csak az maradt meg, hogy melléfölé rúgott egy visszagurítást, meg az uccsó 10 percben két labdát adott el a saját térfelünkön egymás után. Miért volt annyira jó, nem értem. Jó Khedirához képest persze, fôleg az elsô félidôt hozta Khedira 0-ra. Sôt inkább -1-re. Mondom ezt úgy, hogy én állandóan védem. De tény, hogy olasz kis- közép csapatok ellen szabad már csak játszatni, bl-ben el kell felejteni Sturaróval együtt.

Rikoo 2017.11.02. 16:01:50

@GGábr81: Pjanic és Cuadrado kiemelkedően a csapat legjobbjai voltak. Nagyon jó formában vannak mind a ketten, reméljük még jó sokáig.

GGábr81 2017.11.02. 16:17:55

@Rikoo: Ezért írtam, hogy nem értek hozzá. Max csak kedvelô vagyok. Így vagyok a jó borral is.
Vagy lehet, hogy nem szabad véleményt formálnom, ha alkoholos befolyásoltság alatt nézem a meccset.
Nem mondom, hogy Pjanics nem volt jó, csak én nem vettem észre, hogy annyira kiemelkedett a csapatból. Pedig a statot megnéztem és az alapján igen. Most ez nem jött át.
De egyszer olvastam azt egy szakvezetô, vagy pájaedzô nyilatkozta, hogy nem szabad túl nagy jelenôséget tulajdonítani a statisztikának mert pl CR is kevesebbet fut mint a bíró mégsem jelent ez semmit. De van, hogy annak a segítségével vesznek észre olyat amire amúgy nem figyeltek volna fel. Nekem is kellett most a segítség, hogy észrevegyem.

Rikoo 2017.11.02. 16:41:49

@GGábr81: Semmi gond, én is olvastam most vmit amit észre sem vettem eddig vagy talán csak nem figyeltem rá eléggé.
Arról van szó, hogy Dybala akkor lép folyamatosan vissza a középpályára és a védelem elé mikor Khedira is a pályán van.
Khedira pedig ott kocog és sétálgat ahol Dybalanak kellene helyezkednie és így gyakorlatilag egymás játékát oltják ki. És ez már tavaly is rendszeresen előfordult.
Khedira ráadásul nem is szerez labdákat se és a védekezése sem kielégítő. A Sporting góljánál is nem tudom hol volt, de Cuadrado(!) volt vkp pozícióban ami nagyon nem így kellene, hogy legyen.

Juventino86 2017.11.02. 17:09:18

@Rikoo: Így történt, Khedira többszörösen károsította a csapatjátékot. Én nem szoktam amúgy szidni őt, de a keddi meccsen engem is kihozott Khedira a sodromból. Mai pletyka amúgy, hogy a Realból esetleg érkezhet Dani Ceballos. Nem volna rossz, de ez esetben valaki létszámon felülivé válna a kp-n. De valszeg csak pletyka. Khedira sajnos sokszor fog még kezdeni.

GGábr81 2017.11.02. 17:34:42

Ezt én is olvastam. Meg valahol valaki azt is írta, ami baromságnak tûnt, de én is gondolkodtam, hogy miért kolbászol annyira hátra Dyb. Allegri nyilatkozott, hogy 3 kp, semmi gond, majd ha Dybala mezzalát játszik. Gondoltam viccel, de lehet, hogy ô vonta visszább, kicsit komolyan gondolva ezt a mezzala nyilatkozatot. De az valószínûbb, hogy Khedira miatt bizonytalan. Azt viszont nem gondolom, hogy Khedira magától kószál elôre, mert akkor az Allegrit is bepöccentené. Ez valami Alkegri féle agymenés lehet. Hozzáteszem Marcinak, Matyinak és Bekúrnak is jobban állna ez az elôre kolbászolás Khedirának meg a pad állna jól. Mondom ezt úgy, hogy én vagyok Khedira szinte egyetlen pártolója.

Juventino86 2017.11.02. 17:40:41

@GGábr81: Dybala nem játszhatna mezzalaként. A mezzala egy 3 tagú középpálya szélén játszik abban az esetben, ha a csapat ún.4-3-3 offensive felállásban játszik. Pl mint Iniesta a Barcában annak idején. Ha jól emlékszem, Allegri azt mondta, hogy egy 4-3-3 esetén Dybala jobbszélsőt játszana, és onnan jönne befelé, és mozgatná a csapatot.

+Sparta 2017.11.03. 08:49:21

Alex Sandro keresztlabdái azok amik hiányoznak.Plusz Mr.Propeller a mérkőzések első 10-15 percében még elég fáradtnak tűnik a (Juventus ellen játszunk MOST!!)Ellenfeleinket szemben.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3377) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (911) elemzés (40) előzetes (858) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9907) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4149) mercato (4136) nyilatkozat (7434) Olasz Kupa (326) összefoglaló (409) pletyka (4166) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (199) Címkefelhő
süti beállítások módosítása