Matuidi: „Sokat elmond rólam, hogy ilyen csapatoknál játszhatok”

matuidi_blaise_csikos_jeep_mezben.jpgA Juventushoz nyáron érkezett Blaise Matuidi a legutóbbi nyilatkozatában az őt kritizálóknak üzent, mivel véleménye szerint az a tény, hogy a Paris Saint-Germain és a Juventus csapatának is tagja lehetett, egyértelműen bizonyítja az általa képviselt minőséget.

A játékos jelenleg Didier Deschamps keretével készül a francia válogatott meccseire.

„Nagyon jól érzem magam.” - mondta a harmincéves futballista a riportereknek.

„Olyan jelentős klubhoz kerültem, amely komoly történelemmel és ambíciókkal bír. Ahogy a PSG, úgy a Juventus is minden versenysorozatban diadalmaskodni kíván.

Nagyszerű klubnál vagyok, játszottam a PSG-nél, most pedig a Juventusnál. Ezt nem kellene lebecsülni. Ha ilyen lehetőségek mutatkoznak előttem, akkor a megfogalmazódott kritika ellenére mégis olyan minőséget képviselek, hogy ilyen kategóriájú klubok pénzt áldozzanak a játékjogomért. A Juventus óriási klub.”

Blaise Matuidi már nem tartozik a fiatal futballisták közé, ám ennek ellenére nem tervezi a válogatott csapattól való visszavonulást.

„Számos meccsen képviseltem hazámat, és ezt a jövőben is folytatni szeretném. A csapatbeli helyekért zajló verseny teljesen egészséges és természetes dolog.”

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr9112926541

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tomy81 2017.10.04. 10:05:35

Kellemesen csalódtam benne.Mindenhol ott van,meg sem áll, nem kicsit nehezíti meg az ellenfelek dolgát.A legnagyobb nyári fogás pillanatnyilag főleg ha figyelembe vesszük a beilleszkedési idejét.Valószinűleg még tovább javulni fog a játéka..

GGábr81 2017.10.04. 10:28:26

@Tomy81: A beilleszkedési idelyét nagyban befolyásolják a sérülések.

Ámok 2017.10.04. 10:59:01

Vidal után/árából egyből kellett volna hozni....

Kisvici 2017.10.04. 11:22:51

1-2év és Bentancur lesz a középpálya királya ;)

jeneiPALI 2017.10.04. 11:35:10

Hát én nem csalódtam benne, mert tudtam ismertem a játékát ,azt is tudtam mire képes és nagy huzáás volt ide hozni, bár elöbb is jöhetett volna már rosz volt nézni khedira alibifociját most van ütközés futás hajtás bentancurral hatalmasat fogtunk és Matüidivel is ha lenne egy használható jobbszélsönk kiválló lenne a csapat ott vagyunk gyengék a jobbvédö poszton minden meccsen lehet látni sajnos!

+Sparta 2017.10.04. 18:14:57

@Kisvici: Ahoz,hogy valaki Királlyá váljon,elöbb meg kéne tudnia nyerni a párcharcokat(és még Kedves vagyok,mert nem pl:Albára gondoltam).Nem kell jóstehetségnek lenni,hogy meglássa az ember,hogy Ő max a 3.csere ember lesz....ha lesz!Felejtős a korával jönni,mert 20 évesen egy VALÓDI JUVE tkp- vkp-nak Lényegesen gyorsabb reakció idejének kéne lennie.Ez alap hiba....Matuidi Alázatos,Erős,Dinamikus,Határozott....JÓ!!

Grinta 2017.10.04. 21:10:24

@+Sparta: Jó lesz a srác.Nem lesz 3.csereember,akkor nem kapna kezdőként ennyi bizalmat.A többi pedig véleményem szerint majd jön magától Nála.Többet kaptam Tőle már így is,mint amit vártam előzetesen.Stabil játékosunk lesz.

Spider81 2017.10.05. 08:53:37

@+Sparta: Szia!Nem tudom,hogy ugyanarrol az emberrol beszleunk-e vagy sem?Bentancur korahoz kepest nagyon erett futballt mutat es tegyuk hozza,hogy ez az elso eve Europaban es egybol az egyik europai elitcsapat tagja!
Amit eddig lattam tole a playan az tobb mint pozitiv!Tudome z csak az en velemenyem,de azert a sok olasz szakiro, Marotta, Allegri velemye talan sejtet valamit ;).
Nagyot fogtunk a kis uruval es szerintem ez meg csak a kezdet...

biancineri101 2017.10.05. 10:00:54

Betontkúr nem rossz játékos, most nagyon jól helytáll ebben a nehéz helyzetben. Csak az nem szeretem, hogy ha egy fiatal játékos pályára lép nálunk, akkor mindenki azt gondolja, hogy már világklasszis lesz egyből és a nem kedvelt, de folyamatosan bizonyító játékosokat mindenki egyből elzavarná (pl Khedira). Azért mert valaki a fiatal korához képest jó, még nem jelenti azt hogy egy idősebb tapasztalt játékost egyből ki kell hogy szorítson. Lényeg: nem kell túlsokat várni egy iataltol, ha beérik ő lesz a kezdő, ha nem akkor jön ás, erőltetni kár a dolgot

gomorra21 2017.10.05. 10:50:17

@Spider81: szerintem Bentancurról akart írni, de végül Sturaro lett belőle;)

Rikoo 2017.10.05. 13:13:22

@biancineri101: Hát Khedirát kb. akkor is mindenki elzavarná, ha csak egyedül ő lenne középpályás. Most pedig végképp, hogy már Pjanic, Bentancur és Matuidi ilyen jól szerepel és Marci is hamarosan visszatér.

pedronegroo 2017.10.05. 15:57:22

@Rikoo: Tudsz olyan oldalt ahol meglehet nézni a játékosok meccsenkénti futó statisztikáit? Megmondom őszintén nekem nagyon böki a csőröm ez a Matuidi-féle vállveregetés :) kíváncsi lennék hogy legalább az ajnározott futómennyiségét valóban hozza e, mert a védekező statjait azokat több helyen is megtalálom és hát elég gyenguszok... Továbbá a szemem is azt mondja hogy nem sok vizet kavar a meccseken.

Rikoo 2017.10.05. 16:18:46

@pedronegroo: Keresek, de egyelőre csak annyit találtam Matuidiről, hogy 95%-kal vezeti a passzpontosság listát. A 2. helyen is Juventus játékos van Pjanic személyében aki 94%-osan passzol eddig.
Illetve Mandragora nagyon előkelő helyen van a védekezés szempontjából a Serie A-ban.

Rikoo 2017.10.05. 16:33:10

@pedronegroo: Futással kapcsolatosan nem találtam semmit, de még labdaszerzéssel kapcsolatosan találtam róla azt, hogy 24 labdát szerzett eddig, Pjanic 26-nál tart.
Allan 22, Nainggolan 20, De Rossi 18, Milinkovic-Savic 12 labdát szerzett.
2 fiatal játékost kiemelnék akik már tavaly is nagyon jók voltak. Lucas Torreira 36 labdát szerzett, Nicolo Barella pedig 32-t eddig.

pedronegroo 2017.10.05. 16:36:55

@Rikoo: Igen, ezeket én is megtaláltam. És az meccsen is látszik hogy nagyon jól passzol és nem szokott elbújni se, persze a passzai nagy része pár méteren belül vannak de ezt csak zárójelben jegyzem meg. Amúgy írtam is korábban hogy Matuidi egy jó passer de nem védekező középpályás ellenben Mandragora kit elengedtünk inkább védekező középpályásként jeleskedik holott Ő ha jól emlékszem amolyan Pirlo-utódként lett emlegetve. Nyilván a Crotone meccsei nagy részében védekezésre van szorulva de örömteli hogy ebben jeleskedik a fiatal olasz ha így folytatja nem kell jövőre Marottának tovább szenvednie Vidal pótlásával.:) Kivéve ha Mandragora is 2 évre lett kölcsönadva és nincs benne opció a korábbi visszarendelésére....

pedronegroo 2017.10.05. 16:45:45

@Rikoo: nem értem miért nincsenek meg a fútó statisztikák én is kerestem de semmi ha meg Te se találtad akkor nincs... Pjanic jobban tolja ez meccsen is látszik, a bosnyák szinte már box to box, sokat fejlődött védekezésben is. Szóval én továbbra is azt mondom hogy Matuidi amit eddig hozott az kevés, játékkép és statisztika alapján mondom ezt tehát nem értem továbbra se a nagy vállveregetést irányába, Pjanic több labdát szerzett miközben kiosztott öt gólpasszt meg rúgott is egy gólt...
Bentancur hány labdaszerzésnél tart meg Mandzukic? Ezeket nem tudom hol lehet megnézni.

Rikoo 2017.10.05. 17:04:16

@pedronegroo: Mandzukic 15-nél Ruganival együtt. Alex Sandro 19, Bentancur 12, Dybala 13, Asamoah 14 labdát szerzett.
Ami a kölcsönjátékosokat illeti: Rincón 27, Caldara 25, Mandragora 16, Lirola 15.

pedronegroo 2017.10.05. 17:07:56

@Rikoo: Köszi. Akkor Bentancur meg ugyanazt tudja eddig mint Matuidi mivel azt a 12 labdát fele annyi játékidő alatt szedte össze.

Rikoo 2017.10.05. 17:10:08

@pedronegroo: Nekem felüdülés látni Matuidit, mert sokkal-sokkal gyorsabb, mint Khedira és ez a csapatnak a játékán is megmutatkozik. 58 éve nem kezdte ilyen jól a szezont a Juventus gólok szempontjából. 7 meccs 20 lőtt gól.
Igaz a Napoli mostani csapata pedig minden létező statisztikát megdönt.:D
Legalább 20 új rekordot láttam velük kapcsolatban eddig, de 5-6-ot a Serie A magazinban is mindig mutatnak.
Kiváncsi vagyok meddig bírják, mert van 1 fix kezdőjük meg kb. 3-4 bevethető játékosuk és ennyi.

Rikoo 2017.10.05. 17:11:30

@pedronegroo: Igen, ő kicsivel több, mint 200 percet játszott eddig a 7 meccs alatt.

pedronegroo 2017.10.05. 17:15:58

@Rikoo: Le a kalappal a Napoli előtt(az eredményekkel szép foci is párosul!) meg természetesen a Juve előtt is. Ilyenkor persze mindig elgondolkodik az ember hogy ezek a rekord döntögetések azért vannak mert a Juve-Napoli ilyen szuper vagy a seria az élmezőnytől lefelé évről-évre egyre gyengébb...

Rikoo 2017.10.05. 17:28:07

@pedronegroo: Igen ez ok lehet, de van még 1 amit érdemes figyelembe venni, ez pedig, hogy sokkal fiatalabbak lettek a Serie A csapatok. A legkisebb csapatok inkább kölcsönjátékosokat játszatnak nem 30 feletti rutinos olaszokat, a középcsapatok pedig szintén fiatalodtak, mert gazdaságilag is megéri, mivel nagyon megnövekedett a fiatal játékosok piaci értéke az elmúlt években.
Ezzel párhuzamos az is, hogy többet támadnak a Serie A csapatok és kevésbé hatékonyan védekeznek.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4139) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása