Higuaín: "A pályafutásom egyik legcsodálatosabb pillanata volt"

higuain_gonzalo_golorom_bl.jpgA Juventus kínkeserves, ám annál fontosabb győzelmet aratott az otthonába látogató Olimpiakosz Pireusz ellen, s ezzel megkezdte a felzárkózást a csoport első helyén álló FC Barcelona felé.

A mérkőzés sokáig gól nélküli döntetlenre állt, azonban végül az utóbbi hetekben nem túl fényes formát mutató, csereként beálló Gonzalo Higuaín törte át a falat, amikor megszerezte  vezetést.

"Nem éreztem úgy, hogy nagy súly hullik le a vállaimról. Mindig is szabadnak éreztem magam. Már több, mint tíz éve játszom Európában, s mindig is sok gólt lőttem, így egyáltalán nem aggódtam." - mondta Higuaín a Mediaset Premium munkatársának nyilatkozva.

"Az a legfontosabb, hogy továbbra is csöndben dolgozzak, hiszen ez az, ami az eredményekhez vezet. Nem foglalkoztatnak a kritikák és a sértegetések, csak az számít, hogy az ember higgyen magában.

Most már mindenki beszélhet, de csak azok számítanak igazán, akik akkor is ott állnak melletted, amikor a dolgok rosszul mennek. A szurkolók igazán feltüzeltek, mielőtt pályára léptem, s ezt köszönöm nekik.

Az elismerés azoknak jár, akik mellettem álltak, akik segítettek, valamint a csapattársaknak, akik rohantak, hogy megöleljenek. Ez a pályafutásom egyik legcsodálatosabb pillanata volt."

Az argentin támadónak megmutatták a torinói székhelyű Tuttosport csütörtöki számának címlapját, rajta egy szójátékkal, a Higuayes főcímmel. 

"Köszönöm a Tuttosportnak. Korábban Higuanót, most Higuayest írnak" - kommentált a támadó gunyorosan. "Mindazoknak ajánlom a gólt, akik mellettem álltak, a családomnak és a csapattársaknak. Ez nem elégtétel, nem nyertem semmit sem. Ahogyan mindig, most is boldog voltam, hogy betaláltam.

A labdarúgás gyorsan változhat kritikáról dicséretre, majd fordítva. Hosszú évek óta játszom már, nem engedem, hogy ez kihatással legyen rám. Azt gondolom, a legfontosabb, hogy az ember higgadt maradjon. Hallottam, hogy arról beszélnek, krízisbe kerültem mert már két-három mérkőzés óta nem találtam be, s ez jó, mert nyilvánvalóan hozzászoktak, hogy minden mérkőzésen gólt szerzek."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr2912908324

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Juvejuve 2017.09.28. 10:26:31

Igaza van, remélem páran levonják a tanulságot belőle itt is :)

mrdel 2017.09.28. 10:44:48

Nem teljesen ide tartozik, de történelmi tett. Visszaelőzték a németeket az olaszok:

1 SpainSpain 23.000 20.214 23.928 20.142 5.428 92.712 7/7
2 EnglandEngland 16.785 13.571 14.250 14.928 6.500 66.034 7/7
3 ItalyItaly 14.166 19.000 11.500 14.250 5.166 64.082 6/6
4 GermanyGermany 14.714 15.857 16.428 14.571 2.428 63.998 6/7

preczol 2017.09.28. 10:56:20

Nem ez volt élete gólját, az biztos, de az egyik legfontosabb neki az látszott rajta. A gólöröme mindent elárult. Csak így tovább.

Juventino86 2017.09.28. 10:58:31

@Juvejuve: +1. Ideje volna. :) Persze lehet bírálni Higut, hiszen valóban nincs formában. Csak megfelelő stílusban kellene ezt megtenni. Örülök, hogy betalált, remélem gyorsan formába lendül. Ennek ellenére Mandzukicot kezdetném a hétvégén.

molnart3 2017.09.28. 11:00:04

@mrdel: Pont ezt néztem én is. Jó is lenne megtartani ezt a pozíciót vagy még egyet előzni.

Tony. 2017.09.28. 11:42:03

Higuain győztes találatával megnyertük a BL-döntőt?

Dante01 2017.09.28. 12:24:34

Attól, hogy most betalált én akkor is tartom a véleményem. Soha nem fog nagy meccseken dominálni és vezér lenni. Ennyi idősen már bőven hoznia kellene ezt.

CsJuve 2017.09.28. 12:44:50

@Tony.: Azt még nem, de akármit is mond Higuain, egy nagy kő esett le a válláról a gólképtelensége miatt. Látszott a gólörömén. Szorítottam, hogy a sors írjon egy vicces forgatókönyvet, na ez pont ilyen volt; csereként beállva gól. Reméljük ez önbizalmat ad neki, és most már ontja a gólokat.☺Ja és ne felejtsük majd el ezt a (lehet) sorsdöntő gólját a végelszámolásnál sem. ☺

JuventusFanatikus 2017.09.28. 13:48:51

Jó volt nézni azt a hatalmas örömöt ami kitört belőle.Jól szállt be és remélem most már megindul a gólgyártás.

Shyr Kahn 2017.09.28. 14:26:57

@Dante01: Tul sokat varsz tole sztem. Eleg, ha az ilyen meccseken beveri a golt/golokat es termel szezononkent 25+ golt. A kisebb meccseken is 3 pont a 3 pont.

Drughi Di Bianconeri 2017.09.28. 15:01:42

Bízom benne,hogy a tegnapi góljától vmi elindul és ismét formába jön.

Ez a hisztis kiszólogatás a sajtónak, szurkolóknak viszont nagyon nem kéne, neki a pályán kell bizonyítani azt,hogy a kritikák jogtalanok, nem szavakkal,pláne,hogy szvsz. a legtöbb kritika nem is a góltalansága, hanem a lélektelen,lassú,tohonya játéka miatt érte őt,amivel akadályozta a csapat támadójátékát.Csak másodlagos volt,hogy emellett helyzetek sokaságát hagyta ki.

Picit az jön le ebből a hisztis nyilatkozatból,hogy sokkal jobbnak hiszi magát,mint amilyen, kb. CR szokott hasonlókat nyilatkozni,ha nagy ritkán nincs formában és betalálják...

Nagyon érzékeny,nehéz ember lehet Higany, de annak örülök,hogy Allegri le merte ültetni a kispadra, 2 meccsen is, a tegnapi kb. 30 percnyi játékára azt hiszem 1 rossz szava nem lehet senkinek.Személy szerint ilyesmit várnék tőle minde meccsén.

Így tovább!

Apuleius 2017.09.28. 15:52:41

@Drughi Di Bianconeri: "Ez a hisztis kiszólogatás a sajtónak, szurkolóknak viszont nagyon nem kéne"

Mikor szólogatott ki a szurkolóknak? Volt valami a meccsen? Bevallom, egy kicsit fél szemmel néztem csak a tegnapi produkciót.

Drughi Di Bianconeri 2017.09.28. 15:57:11

@Apuleius:
Ja nem, én erre a nyilatkozatra gondolok.
Pl:
Most már mindenki beszélhet, de csak azok számítanak igazán, akik akkor is ott állnak melletted, amikor a dolgok rosszul mennek.

Ez 1 hisztis, sértett hercegnő benyomását kelti.

A meccsen csak egyszer csapkodott,mutogatott,ha jól emlékszem xD

Apuleius 2017.09.28. 16:09:15

@Drughi Di Bianconeri: Már azt hittem, hogy nem csak Barcelonában, de már Torinóban is mutogat :-)
Én ebben a nyilatkozatban nem érzem cinizmusnak a szurkolókkal kapcsolatos részt, inkább talán az őt biztató szurkolóknak mond köszönetet. Összességében mondjuk nekem sem annyira szimpi ez a nyilatkozat, nem értem pl. hogy mi értelme van tagadni valamit, ami teljesen egyértelmű. "Nem éreztem úgy, hogy nagy súly hullik le a vállaimról." A fenéket nem, úgy örült, mintha győztes gólt lőtt volna egy BL-döntő utolsó percében. Én nem éreztem volna cikinek, ha ezt bevallja egy nyilatkozatban.

biancineri101 2017.09.28. 17:05:57

Azért azt jó látni, hogy a Bayern kiesésével(szar teljesítmény+ ancelotti menesztése) most esélyünk lehet a dobogóra érni a szakmai elismertség terén(amilyen erősnek a szurkolók+ a szakma lát minket). Ehhez az kell, hogy a PSG se meneteljen tovább nálunk.
Ez a jobb játékosok elcsábításánál azért nagyon fontos szempont lehet a jövőben.

pedronegroo 2017.09.28. 17:21:56

Ettől a góljától nyilván most már klasszisnak számít és egy epikus hős ki padról beállva menti meg csapatát a szégyentől! Zseniális gól volt, elpusztította az Olimpiakoszt, ezzel bekerült a görög Istenek közé, Pipitaklész, Zeusz új mennydörgő villámja! 500 millás kivásárlási árat azonnal rögzíteni kell a szerződésébe!

Grinta 2017.09.28. 18:19:52

Csak azok számítanak..akik akkor is melletted/mögötted állnak amikor rosszul mennek a dolgok.Ezt egy idő után megtanulja az ember.Közénk tartozik.Csak sajnálni tudom azokat,vagy inkább szánakozni rajtuk,akik nem boldog attól,hogy Gonzalo a kedvenc csapatu(n)kat győzelemhez segíti.

Juvejuve 2017.09.29. 00:34:11

@Ámok: Sajna az nem valószínű, hogy egymaga eldönti a bl döntőt de azért gondolj csak vissza a tavalyi évére, lőtt fontos gólokat (inkább nem kezdem el sorolni) ami mind-mind kellett a sikerhez.
Én ezt várom el tőle idén is és, hogy ugyan úgy hajtsa ki a belèt a pályán mint ahogy tette

Juvejuve 2017.09.29. 00:38:17

@Ámok: De még szerencse, hogy nem csak károgó, azonnal a pokolra kívánó emberek veszik körül és van remény arra, hogy visszatér : )

2017.09.29. 16:08:42

@Grinta: +1
Annyit gondolnék hozzátenni, hogy szerintem egy kis padozás néha jót tud tenni. :-P
Az még szerintem nem jelenti azt, hogy végleg leírtak valakit, inkább taktikai jellegű, vagy ha nincs formában, akkor kicsit tud pihenni, koncentráltabbnak lenni.

alexGicamo 2017.09.29. 18:03:48

@Dr. Grant: Tökéletesen egyetértek ezzel a gondolatmenettel . :)

FORZA JUVE PER SEMPRE !!!

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9910) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4153) mercato (4137) nyilatkozat (7437) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4167) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása