Neto: "A Juvénál szerzett tapasztalat létfontosságú volt"

neto_feketeben.jpgA Valencia friss igazolása, a Juventustól szerződtetett Norberto Neto biztosította új csapatát, nem fél a kihívástól, hiszen eddig Gigi Buffont kellett helyettesítenie.

A brazil hálóőr a napokban 7 millió euróért, valamint további 2 millió eurós bónuszokért szerződött az olasz bajnokcsapatból a Valencia együtteséhez és már beszélt is első érzéseiről.

"Miért a Valencia? Azért mert nagyon szerettek volna megszerezni. Amikor tudomást szereztem a Valencia érdeklődéséről, mindent félretettem.

A Valencia egy nagyon fontos klub, gazdag történelemmel, én pedig úgy érzem, további sorokat írhatok ebbe a történelemkönyvbe.

Hogyan írnám le magamat? Ezt nem szeretném megtenni, inkább a pályán mutatom meg, milyen is vagyok, de ha szóban kellene jellemezni magam, mégis azt mondanám, gyorsan reagálok és technikás vagyok. A többit pedig a csapattársaimra bízom.

Mindent meg szeretnék tenni azért, hogy a Valencia visszatérjen oda, ahová tartoznak. Hogy félek-e a versenyhelyzettől? Buffon a csapattársam volt a Juventusnál. A futballban a legfontosabb dolog a versengés, a kemény munka és a fejlődés.

Az edző, Marcelino személye nagyon fontos volt abban, hogy idejöttem. Ő kínálta nekem ezt a lehetőséget, nagyon örülök, hogy ő itt van.

A Juventusnál szerzett tapasztalat létfontosságú volt számomra. Megtanultam a felelősségvállalást. Hét sorozatban indultunk el, melyből ötöt megnyertünk. Fontos volt, hogy felmértem saját magamat is, nem éreztem úgy, hogy második számú kapus vagyok."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr3012650319

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pott70 2017.07.09. 11:29:48

Jól is tetted,hogy Valenciába mentél,nem pedig Angliába.
Valencia egy jó hely,és egy Számodra megfelelő csapat.Jó döntés.
Sok sikert!

I love JU 2017.07.09. 13:18:23

szépen beszél a Juvéról. hát sikereket neki.

alexGicamo 2017.07.12. 18:41:53

Tetszik, hogy ilyen szépen beszél a kedvenc csapatunkról !
Sok sikert a továbbiakban !

FORZA JUVE PER SEMPRE !!!

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3376) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (906) elemzés (40) előzetes (857) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9900) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2427) meccsek (4145) mercato (4134) nyilatkozat (7426) Olasz Kupa (321) összefoglaló (408) pletyka (4164) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (197) Címkefelhő
süti beállítások módosítása