Dani Alves: "Dybalának idővel el kell hagynia a Juventust"

alves_dani_golorom.jpgA Juventus veteránja, Dani Alves úgy véli, hogy az egykori csapata, az FC Barcelona ellen két káprázatos találatot is szerző Paulo Dybalának egy nap el kell majd hagynia a Juventust ahhoz, hogy még magasabb szintre jusson.

"Fényes jövő áll Dybala előtt, de úgy gondolom, hogy egy nap – nem tudom, hogy mikor – el kell majd hagynia a Juventust, hogy még jobbá váljon." - mondta csapattársáról Alves a Canais Esporte Interativo riporterének nyilatkozva.

Alves természetesen a saját jövőjéről is szót ejtet, s elárulta, szívesen kipróbálná magát a Premier League-ben is.

"Tavaly sok ajánlatot elutasítottam a Premier League-ből, mert úgy éreztem, hogy a Serie A-ba kell mennem. Itt komoly kultúrája van a védekezésnek, s ahhoz, hogy valaki Angliába menjen, tudnia kell jól védekezni. Bízom benne, hogy egy nap oda megyek majd."

Mikor arról kérdezték, hogy erre vajon a közeljövőben sor kerülhet-e, a brazil játékos így válaszolt:

"Ki tudja? Majd meglátjuk."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr4012601055

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kisvici 2017.06.16. 21:43:23

Eljött egy évre,bejutatott minket a BL döntőben és megy is

pott70 2017.06.16. 21:45:29

Rohadtul nem örülnék,ha itt hagyna minket,bár ezzel a nyilatkozattal azért beárazta a Juventust az ugródeszka kategóriába,ami amúgy qrvára idegesít.

Apuleius 2017.06.16. 21:54:35

Nem gondolom, hogy a túlzott érzékenykedés mondatná velem, de egy a Juventus alkalmazásában álló játékos szerintem ne nyilatkozgasson ilyeneket.

Hiribi27 2017.06.16. 21:59:37

A Bl döntő óta biztos vagyok benne, h Alves el fog menni. Semmi motivációja nem lenne a következő évre. A Dybalaval kapcsolatos megnyilatkozása meg egyenesen gusztustalan.

Drughi Di Bianconeri 2017.06.16. 22:06:38

Na b@ssza meg...
Hát igen, Őt BL-t nyerni igazolták le Marrottáék, Dani minden tőle telhetőt meglett, gyakorlatilag eljuttatott minket a döntőig,igazi bajnok és vezér volt a pályán és az öltözőben egyaránt,ezek szerint eddig tartott,hogy végre 1 klasszis jobb hátvédet nézhettünk ? :(
Jön majd De Sciglio akkor és minden szuper lesz.... :(

Dybala pedig előbb-utóbb el fog menni :(

Magyar Közöny 2017.06.16. 22:09:49

Ezek alapján 1 szezont lehúzott, és megy, nem hiszem, hogy 37-38 évesen menne. Igazából megteheti,mindent megnyert már, minden ligában nyom egy szezont.
Sajnos a Dybalás résznél nem is az elhangzott szavak a legrosszabbak, hanem, hogy rajta kívül mást nem igazán tart kiemelkedőnek a csapatból.

Benny hillarious 2017.06.16. 22:12:52

Ilyet a játékosok egy másik klubnál szoktak nyilatkozni, nem a Juventusnál. Tisztelenségnek tiszteletlenség szerintem, de "nem mindenki játszik ott, ahol akar" -tartja a mondás.

Hogy Dybala távozik-e valamikor?
Ma már semmi sem biztos, sokan csinálnak tomport a szájukból, ahogy láthattuk. Olyan ember, aki ezt nem teszi meg, ritka kincs.
Amit lehet tenni az az, hogy az ember hátradől és élvezi a játékát a Juventusban, amíg tart.

Rikoo 2017.06.16. 23:04:38

Ez az interjú egy határt átlépett. Szégyen, hogy egy Juventus játékos ennyire tartja a saját klubját...

Drughi Di Bianconeri 2017.06.16. 23:14:45

@Rikoo:
Teljesen igazad van, egyébként ezen nyilatkozata után húzzon is a pics@ba,én azért hálás vagyok neki,de ne érezze már magát senki nagyobbnak a Juventusnál - bár a pályán ez soha nem tűnt így - még akkor sem,ha a világon neki van a legtöbb trófeája.

pott70 2017.06.16. 23:36:56

Mielőtt teljesen pálcát törnénk Felette,meg kell tudnunk,hogy tényleg ezt nyilatkozta-e,oder valami szenzáciohajhász újságírói ferdítés.

Tomy81 2017.06.17. 00:04:37

Ha ezt is nyilatkozta akkor mi van? Nekünk nem esik jól .De ez megy az öltözőben egymást között.Erről beszélnek és így gondolják.A lényegen nem változtat hogy ezt velünk földi halandókkal is megosztja.Biztos sokat mesél a Barcárol is hogy az más kávéház.

Shyr Kahn 2017.06.17. 00:23:41

Persze, persze... szep volt amit a klubbert tett egy evig... bar nekem mar az sem tetszett, amit a Barcelonaban lemuvelt a sipszo utanig, de ez az interju nagyon gaz. Hozzateszem: kitelik tole. Neki a Bl donto azt jelentette, hogy mi az O altal gyulolt Realnal nem vagyunk jobbak, ergo Dybala szamara van jobb klub. Bohoc vagy Dani, egy kicsivel sem vagy jobb Vidalnal. A Bl donto elott meg az eleted progeted vissza es a Juvet elteted, par hetre ra mar a PL-t emlegeted es Dybala-t probalod meg pusholni... nyilvan tudjuk, hogy a Barcaba. Ezt a sracot el kell adni. Ha tovabb csinalja ezt a kartekony tevekenyseget az oltozoben, akkor Dybala hamarabb megy el, mint egyebkent tenne. Be kell latni, hogy csak DP, Marchisio, Buffon fele jatekosok mondhatok manapsag husegesnek (vagyuk eszre, hogy mind olasz :( ).

Watakuki 2017.06.17. 00:23:56

Nem tudom, én nem látnám értelmét, hogy a PL-be igazoljon. Vagy maradna itt egy évig még, és szinte az egész jobboldal az övé lehetne, vagy menne pénzt keresni, Usa, vagy Kína stb

2017.06.17. 00:31:03

1. eset: újságírói ferdítés.
2. eset: elhangzott a szájából, hogy "Dybalának egy nap el kell hagynia a Juventust" - Ez esetben távozzon még nyáron! Sokat tett hozzá a szezonban, de az ilyen hozzáállás kritikus pillanatokban zülleszti a csapatmorált. Még akkor is, ha nem mondja el még egyszer. Egy csapat játékosa ne emlegesse a másik FONTOS játékos távozását, FŐLEG NE a sajtóban, de amúgy sem kéne. Ez a Juventusnál ne váljon divattá!

RuidaRobert 2017.06.17. 04:10:00

Higuain gyakorlatilag elköszönt D. Alvestől.

Ámok 2017.06.17. 08:13:51

@Apuleius: Teljesen egyetértek. Abszolút degradálta a Juventust és az Olasz focit.

FeriGjuve 2017.06.17. 08:27:50

Szimpatikus nyilatkozat....
Húzzon ez is a f*szba!!!
Nem elèg,hogy ki sem hevertük mèg az újabb elveszitett döntőt,ilyenkor bele kell rúgni mèg egyet a klubba,ilyen nyilatkozattal...
Tavaly egy győztes Bayern ellen búcsúztunk,ki-ki pàrharcban,előtte egy Real madridot ejtettünk ki,most egy Barcelona-t.
Mègsem tudjuk levetkőzni a "nem igazi nagy klub" szerepet,valahogy még mindig az az èrzèsem,hogy nem tisztelnek minket elèggè ès ezen csak egy BL trófea tudna vàltoztatni.

b.tom 2017.06.17. 09:07:46

hát igen, a bl döntő ismételt bukása, ráadásul a második félidős fostengerrel, sajnos csak azt erősítette, hogy nem vagyunk benne a top 3 klubban (barca,real, bayern).
az átigazolási piacon pedig igazoljuk, hogy a top 10ben sem... a nagy nevek mennek el tőlünk, nem ide jönnek, a mindenkori elsődleges, és egyben legideálisabb célpont szinte kivétel nélkül máshol köt ki, végül b,c,d opciókat igazolunk.
szóval sajnos dani fiúnak igaza van, ettől függetlenül elég nagy bunkóság juve játékosként ilyet nyilatkozni!

FeriGjuve 2017.06.17. 09:40:18

Nem is igazàn èrtem ezeket a dokgokat,amikor ilyeneket nyilatkoznak.Mièrt kène elhagynia,ahoz,hogy jobb legyen?Egy taktikailag nagyon erős bajnoksàban,egy nagy klubban,kivàló edzők keze alatt,mi az amit nem tanulhat meg a futballról?Mitől fejlődne jobban egy Barca,vagy Realban,akàr Bayernben?Mièrt?
Talàn úgy lett volna èrtelme ha ezt mondja: "Ahoz hogy igazàn sok pènzt keressen,egy nap el kell hagynia a Juventust."

FeriGjuve 2017.06.17. 09:46:18

@b.tom: Azèrt a elmúlt èvek eredmènyei azt mutatjàk,hogy igenis benne vagyunk a top3-ban,de a 4-ben mindenkèppen.
Inkàbb az olasz gazdasàg ès ezàltal a Serie A nívója az ami miatt kicsit hàtràltatott helyzetben vagyunk.Fel kell zàrkóznia a többi olasz klubnak,ujra erőssè kell tenni az olasz pontversenyt,hogy ez megvàltozzon,úgy làtszik az eredmènyek nem elegendőek,főleg ha a Juve az egyedüli olasz klub,aki döngeti a kaput.

FeriGjuve 2017.06.17. 09:52:34

@b.tom: Abban nagyon egyetèrtek,hogy a màsodik fèlidei játèkunknak óriàsi szerepe van ebben az egèszben.Ìgy nem szabadott volna összeomlani ilyen rövid idő alatt!Az első fèlidőben úgy jàtszottunk,ahogyan egy igazi nagy csapat,a màsodikban pedig mint egy európai közèpcsapat,aki csaknvèletlenül vergődött a döntőig...
Nem is a veresèggel,hanem a teljesítmènnyel döntöttük romba az egèsz szezonunkat.De fwl kell àllni,újra mrgpróbàlni!

JuventusFanatikus 2017.06.17. 09:53:01

Ez aztán....
Sikerült szerintem minden szurkolóval megkedveltetnie magát, erre a távozása előtt lenyilatkozik egy ilyet.Ha most menni fog, ki lesz a helyettese?Remélem nem De Sciglio.

Szabolcs Borbély 2017.06.17. 09:59:10

Miért vagytok kibukva? Most komolyan, melyik szurkoló gondolja komolyan, hogy ilyen képességű játékos, mint Dybala a seggén fog maradni?! Ne éljetek már álomvilágban. Nála jobbak is váltanak csapatot.
Úgy állítjátok be Alvest, mintha valami eretnek lenne, mert ezt mondta.
A klub a fontos, a játékos pótolható. Engem speciel nem rázna meg, ha lelépne. Lesz majd helyette más akinek szurkolni fogunk, mert nálunk van. Majd ő is lelép és lesz más.
Egy játékosnak a karrier a fontos, nem a klub. A klubnak a győzelem és nem a játékos.
Nem kell ebbe nagyon szentimentálisan belegondolni.

2017.06.17. 10:09:28

Kár.. ennek az elbukott BL döntőnek még megisszuk a levét, ami azért k*rvára idegesítő, mert hiába produkált jó szezont​ a csapat, az ilyen dolgok mint amit Dani is ír, egy szaros BL döntőn múlnak.
btw szerintem már nem annyira védekező felfogású az olasz foci mint mondjuk 10-15 éve, ezt a jelenlegi szezon gólgazdagsága is mutatja. Csak hát a jó támadók nem maradnak itt:/

delpi0823 2017.06.17. 10:12:41

@Tomy81: Barcelona mas kavehaz?Regen a barcelona sehol nem volt kb Messinek koszonhetnek mindent,2005ota lettek barcelona syurkolok is,nevetseges,azelott meg pont forditva volt kb a Juventusra mondtak hogz mas kavehaz mint a barcelona.A barcarol elmondhatjuk nyugodtan hogy a jatekos nagyobb mint maga a klub,nevezhetnenk nyugodtan Messilonanak is.......

FeriGjuve 2017.06.17. 10:20:56

@delpi0823: Ahogy Messi,illetve CR visszavonul,esetleg elhagyjàk klubjukat,nagyjàból 30%-al,de inkàbb 40-el fog csökkenni a Barca ès a Real tàbor vilàgszerte.Lemorzsolódnak a gumiszurkolók.

delpi0823 2017.06.17. 10:24:01

@FeriGjuve: gyoztes bayern?kiverte oket az atleti az elodontoben

b.tom 2017.06.17. 10:25:13

@FeriGjuve: igen, az egész olasz bajnokságnak fejlődnie kellene. ha nálunk gondok vannak a nagy nevek megtartásával, és az újak igazolásával, akkor ez a többi serie a csapatra hatványozottan igaz!
az nekünk sem jó, ha a bajnokság olyan szintre kerül, mint pl a francia, ahol az átlag ember tudja h van a psg sok pénzzel, pár sztárral, tarolják a ligát, de rajtuk kívül senkiről nem tudnak semmit (ok, most idén pont a monaco ezt borította).
a sztárok nem fognak romába vagy milánóba igazolni, ha tudják h esélytelen mindenki a juveval szemben, de hozzánk se jön szívesen, mert csak középszerek ellen játszik, nem túl nagy kihívással. a milán feltápolása elég jól halad, ők talán most feljebb tudnak lépni.

FeriGjuve 2017.06.17. 10:27:08

@delpi0823: Esèlyest akartam írni,de nem is ez a lènyeg.
Az egy nagyon erős Bayern volt.
Az atleti meg akkor az antifocival bárkit kèpes volt elkapni.Kivève a Realt...

delpi0823 2017.06.17. 10:28:22

@FeriGjuve:En is igy gondolom,es a real is meg a barca is sokkal gyengebb lesz az 100%,ket ilyen kaliberu jatekost senkivel nem tudsz potolni, megvehetnek akarkit senki se fogja tudni potolni oket.

cd1 2017.06.17. 11:01:32

@b.tom: a barcat megvertuk. :) amugy ezt a realt is 10bol 6szor siman verjuk. Most igy jott ki ennyi.

Drughi Di Bianconeri 2017.06.17. 11:22:12

@cd1: Ezt mire alapozod ?
Algoritmusokra vagy valami más bonyolult matematikai egyenlet segítségével számítottad ki,hogy "amugy ezt a realt is 10bol 6szor siman verjuk" ?

cd1 2017.06.17. 11:26:35

@Drughi Di Bianconeri: lattam a szezonban minden juve meccset es a real meccsek 90%-at is. Csak megerzes. Ugy erzem nem ertesz egyet a megallapitassal? (Algoritmusok ezt mondjak)

Hiribi27 2017.06.17. 11:28:13

@Drughi Di Bianconeri: szerintem csak arra utalt, h jobb csapat vagyunk és a Bl-döntőt elcsesztük. Én is így gondolom.

Drughi Di Bianconeri 2017.06.17. 11:37:18

@cd1: Úgy mondod,mintha valami egzakt mérhető dolog lenne a megérzésed,amit vélhetően arra alapozol,hogy a kiesési körben korábban mindig mi voltunk a Real mumusai.
De ez egy DÖNTŐ volt,amiben a Real Madrid a világ királya,ők a legtöbbet megnyerték,mi a legtöbbet elvesztettük,a 2010es években nyert annyit BLt a Real,mint a Juventus fennállása óta,azóta pedig ugye még többet.

Nem a szerencse miatt kaptunk ki,mindenki azt gondolta,hogy ezen a meccsen csapat vs egyének párharca lesz,de a valóságban :mentálisan,fizikálisan,technaikailag sőt taktikailag és csapatként is jobb volt a Real a 2. Félidőtől kezdve.

Én és még 1 páran mondtuk,hogy a Real az elődöntőben kellett volna,tartom h ott tovább jutottunk volna rajtuk és a döntőben jöhetett voona a másik madridi csapat...

Rikoo 2017.06.17. 11:42:29

@Drughi Di Bianconeri: +1
Én már mondtam többször is a kieséses szakaszban kár, hogy nem a Realt húztuk.
Az én véleményem az volt, hogy egy döntőben 10-ből 7x-8x a Real jönne ki jobban akár lesz hosszabbítás vagy tizenegyes.
Igazából még sokkal demoralizálóbb és megalazóbb lett, mint gondoltam.
Esély sem volt. Amit Allegri is mondott, hogy a szünetben a játékosaink a padlón feküdtek az mindent elárul mennyire volt meccsben a csapat...

2017.06.17. 12:13:42

@Drughi Di Bianconeri: @Rikoo: egyik Realos ismerősömmel évek óta poénkodunk rajta, hogy nem akarja a Juvét oda-visszavágós körben, én meg nem akarom realt döntőben. Mert nagy százalékban fordított eredmények születnének. Hogy a fene vinné el.

Juveing 2017.06.17. 12:52:18

@Szabolcs Borbély: Miért ne maradna a seggén "egy ilyen típusú játékos"?
Mondjuk pontosan nem tudom mire gondolsz, de ha arra, hogy egy világklasszisnak klubot kell váltania, akkor nem kell messze menned, a klubon belül is van erre ellenpélda (Del Piero, Buffon). Alapvetően nem a játékos képességétől függ szerintem, hogy mekkora vándormadár (mert ugye azt mondtad, hogy nála jobbak is váltanak klubot).
Egyébként itt inkább az fáj mindenkinek, hogy Alves ezzel a kijelentésével (ha valóban így és ezt mondta) a Juventust degradálta, minősítette le. Persze mondjuk utalhatott arra is, hogy egy spanyol bajnokságban, ahol a támadásra fektetnek nagyobb hangsúlyt, jobban megélne, illetve érvényesülne egy ilyen technikás támadó játékos.

FeriGjuve 2017.06.17. 14:54:17

@Drughi Di Bianconeri: Akkor had kèrdezz màr meg,hogy mire alapozod,hogy az elődöntőben kiejtettük volna a Realt,amikor ők a Bayern Münchent vertèk oda-vissza? :D
(1-2 ill. 4-2)

Rikoo 2017.06.17. 14:55:24

@RuidaRobert: Tényleg elköszönt tőle, most olvasom.
Utána törölte, de ezek szerint távozni fog amit a csapattársak már tudnak.
Lichti meg marad szegény, de már mankó kell neki annyira nem bír menni...

FeriGjuve 2017.06.17. 14:57:50

@Drughi Di Bianconeri: Egy esetleges Atletico elleni döntőröl màr ne is beszèljünk,mikor legutóbb amikor egy csoportba kerültünk,akkor egy x ès egy veresèg volt a mèrlegünk ellenük,ha jól emlèkszem.
Èn azt tartom,hogy a Real a 2. fèlidőben a futball legmagasabb szintjèt mutatta,mi pedig ehhez nem tudtunk felnőni,sőt magunkhoz kèpest is visszaestünk,mert fizikailag ès moràlisan elfogytunk.Nem hiszem hogy ez kèt meccsen merőben màs lett volna.

Drughi Di Bianconeri 2017.06.17. 15:23:16

@FeriGjuve: Jogos,ott a pont csak megérzés,amit arra alapozok,hogy a Real hónapról -hónapra lett egyre jobb,a Bayern ellen jobbak voltak (ezért irreleváns Kassai tevékenysége),de nem voltak vmi nahy formában még,érzésem szerint ha akkor találkozunk 2 meccsen elverjük őket.

2 meccsen lehet taktikázni,olaszkoskodni,otthon lőni 1 gólt,idegenben bekkelni, 1 döntőben a keret,a meccset eldöntő klasszisok száma, a tecnika, erőnlét,mentalitás számít.
Emlékszem arra,hogy néhány hónappal ezelőtt még röhögtünk a 3 nagyon,hogy idén tényleg megnyerjük,annyira sz@rok a többiek.
Hát Zidane tökéletesen elvégezte a mentális és fizikai fejlesztést,pont a szezon legfontosabb meccsére kerültek a legjobb formába.

FeriGjuve 2017.06.17. 15:28:51

@Drughi Di Bianconeri: Igen sajnos ők a döntőre lettek csúcsformàban,mi pedig talàn a Barca elleni első meccsen nyújtottuk a szezon legjobb teljesìtmènyèt ès ott talàn még fizikailag is jobban birtuk,ezàltal mentàlisan sem estünk szét.Ha van kraft,van szív is ès fordìtva.
A visszavàgón illetve a Monaco ellen közel sem voltunk olyan meggyőzőek.A jàtèkosok egy fèlidő alatt úgy kikèszültek,hogy a földön feküdtek,stb...
Ez tènyleg mindent elmond,a szezon legfontosabb meccsère elfogytunk,nem volt rendesen forgatva a csapat.Tanulni kell ebből.

cd1 2017.06.17. 15:37:49

@Hiribi27: igen. Egyértelműen jobb csapat vunk. Reál játszott egy jó második félidőt mi meg egy szart.

Apuleius 2017.06.17. 15:38:33

@Szabolcs Borbély: Azért ne tegyünk egyenlőségjelet két teljesen eltérő fajsúlyú ügy közé. Teljesen más dolog, hogy mit gondol a szurkoló Dybala jövőjével kapcsolatosan, s mi az, amit egy a Juventus alkalmazásában álló, a Juventus mezét viselő, a Juventus által, nem is olyan rosszul, fizetett játékos nyilatkozik a nyilvánosság előtt. Akár még igaza is lehet abban, hogy Dybalának egyszer majd el kell igazolnia (én mondjuk nem értek egyet ezzel), de szerintem egész egyszerűen nem nyilatkozhat egy Juventus-játékos.

cd1 2017.06.17. 15:39:51

@Drughi Di Bianconeri: Ezt mire alapozod ?
Algoritmusokra vagy valami más bonyolult matematikai egyenlet segítségével számítottad ki,hogy "a Real az elődöntőben kellett volna,tartom h ott tovább jutottunk volna rajtuk " ?

alexGicamo 2017.06.17. 17:59:25

@Drughi Di Bianconeri: Most komolyan csak ugródeszkának használt minket ? Ha ez így van, akkor érzékeny húrokat penget nálam... már épp kezdtem volna megkedvelni ... :(
Szép remények !

venember83 2017.06.17. 20:35:20

@Apuleius: feltehetően ezt követően Dani Alves is mehet, amerre lát. Nehéz hosszú távra tervezni a dél-amerikaikkal, lásd Vidal, Tévez, most Dani Alves, és előbb-utóbb Dybalával/Alex Sandróval is ez lesz.

biancineri101 2017.06.19. 11:19:04

Szerintem nem kell túlreagálni ezt az egészet. Dani valószínűleg lelép a nyáron, kár még 1 jó év lett volna benne de több már nem hiszem (Evra is nagyon hirtelen esett vissza, egy szélső futós poszton nem lehet bármeddig húzni).
Dybalával kapcsolatban meg azt tanácsol amit akar semmit nem számít. Ha eladjuk, akkor tuti annyiért amennyiért pótolható lesz. Azt azért látni kell, hogy Dybala nem olyan tehetség mint pl Messi, ezzel csak azt akarom mondani, hogy 100milláért szerintem pótolható lenne és ennél tuti hogy drágábban adnánk csak el.

KÁLMÁN NÁNDOR 2017.07.11. 18:55:54

Aki most azon vitatkozik hogy melyik a legjobb csapat(Juve,Real,Barca,Bayern,Atletico)teljesen mindegy,hogy melyik a legjobb mindegyiknél vanak legendák pl.: Buffon,Ronaldo,Messi,Torres és Robben.Mindegyiknél van fiatal stár pl.:Dybala,Neymar,Griezman vagy Assensio(ha így kell írni)és Alaba. Mindegyik megérdemli a Bl trófeát de csak 2 jut a döntőbe és csak 1 nyeri meg. Én Juventusos vagyok de nem haragszom sem a Realra sem a Barcara ésfordítva sem hogy a Barcat megvertük 3-0ra sem a Real hogy 2015-ben 3-2 .Ez a 3 csapat egy legenda egy győztes.És mindenki eldöntheti, hogy miért szereti azt a csapatot egy játékosért vagy a csapat játékáért +történelmért mint én. ÉN a Lyon MEGVERÉSE óta érsztem ,tudtam, hogy Döntőbe lesz.A Real jó volt és XDd de Kassai is segítet de ő is megédemelte. Szóval mindenkinek jó szurkolást jövöre

KÁLMÁN NÁNDOR 2017.07.11. 20:42:58

@Drughi Di Bianconeri: Dybala azt mondta nem erre a nyilatkozatra hanem máskor ,hogy jól érzi magát bárhol játszat a pályán ahogy akar úgy ahogy ő akar ezt egy Barcelonaban vagy Realban nem tehetné meg vagy csatar lehet vagy tamado középpályás de nem mehet ne más hova ha ezt továbra is így gondolja akor nem megy el plusz olyat halottam hogy a családjával itt nevelkedet és apja ott halt meg (OLASZORSZÁG)

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1897) bajnokság (3523) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (972) elemzés (40) előzetes (890) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1700) játékosokról (10266) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2503) meccsek (4330) mercato (4280) nyilatkozat (7679) Olasz Kupa (335) összefoglaló (436) pletyka (4297) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (96) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (305) video (227) Címkefelhő
süti beállítások módosítása