Lucescu: „Douglas Costának a Juvéhez kellene igazolnia!”

costa_douglas_bayern_labdaval.jpgMircea Lucescu véleménye szerint egykori játékosa, Douglas Costa akkor hozná a legjobb döntést, ha a Bayern Münchent elhagyná, és a Juventushoz csatlakozna a nyáron.

Douglas Costa kevesebb játéklehetőséghez jutott Carlo Ancelotti irányítása alatt, ezért több pletyka is napvilágot látott, miszerint távozni kíván a bajoroktól az elmúlt hónapokban, és a román edző szerint a szélső készen áll arra, hogy a Juventushoz csatlakozzon.

„Dukit a brazil U19-es csapatban láttam, amelyben szerepelt mellette még Neymar és Alex Teixeira is.” - mondta az egykor az Intert vezető mester a Tuttosport számára.

„Amikor kivásároltam a Gremio klubjától, egyértelmű volt a tehetsége, de attól még mindig egy fiatal játékos volt. Azóta a világ legjobb szélsői közé emelkedett. Neymaron kívül a legjobb szélsők szerintem Bale, Douglas Costa, Willian és Robben. Az utóbbihoz hasonlítva gyorsabb és erősebb, mindazonáltal jelenleg kevésbé teljes játékos.

Ő és Willian a leggyorsabb játékosok, akiket karrierem során edzettem. Douglas Costa nagyon gyorsan ér el nagyon magas sebességet. Nagyon jó a gyors ritmusváltásban.

Kiválóan lő, és ezt jól ki is használja: hirtelen irányt vált, aztán kezdődik a kivégzés. Mintha hallaná, hogy hol van előtte terület, és tudja, hogyan kell magát lövőhelyzetbe hoznia. Németországban nagy lépést tett előre minőség tekintetében.

Amikor edzettem őt, minden vágya volt, hogy egy top klubhoz igazoljon. Emlékszem, milyen volt, amikor távozott. Köszönetet mondott nekem, majd nekem adta a Bayernnél viselt mezét. Kiváló futballista és jó srác, de olyan környezetre van szüksége, ami megfelelően stimulálja őt. Ha engem kérdeznek, én azt mondanám neki, hogy igazoljon a Juventushoz.

Azért képviselem ezt a véleményt, mivel a Serie A továbbra is az egyik legbonyolultabb liga taktikailag. A Bundesligában az összes csapat hasonlóképpen futballozik, miközben Olaszországban nagy a változatosság ezen a téren.

Ennek a változatosságnak köszönhetően a játékosoknak kötelező fejlődni. Szerintem Douglas Costa a Juve keretében minden bizonnyal további lépést tehetne előre minőség tekintetében, de hadd ne én irányítsam a piac alakulását…

Bármelyik pozícióban képes játszani, akár központi trequartistaként is. Douglas Costa taktikus játékos, aki megfelelő az olasz közeghez.

Emlékszem a kivételes gólokra, amelyeket a Bajnokok Ligájában lőtt az AS Roma és a Real Madrid ellen. A stábom meg én nem voltunk megdöbbenve, mivel megszoktuk, hogy kivételes dolgokat látunk tőle az edzésen.”

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr5512572077

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ovaentat besök 2017.06.07. 14:49:25

Most kompenzál a Witsel ügy miatt?

m.martin91 2017.06.07. 15:15:24

Douglas Costa szerintem is hozzánk kerülhet, jó esélyünk van rá. A Gazzetta amúgy arról ír, hogy ha a Bayern leigazolja Alexis-t, akkor a brazil is egészen biztosan távozik, 30 millió euró lehet az ára.

Rivendell 2017.06.07. 15:15:52

én elnézném őket karöltve Renato/kölcsön/ társával,legalább maradna pénz 1-2 nagyobb névre is.

venember83 2017.06.07. 15:15:58

@ovaentat besök: szereti az olasz futballt. Személyes véleményem, hogy Witsel kapcsán valóban későn reagáltak Marottáék, és Lucescunak meg kellett a belga vagy helyette valaki, de utóbbi nem volt opció a huszonnegyedik órában.

Rivendell 2017.06.07. 15:16:41

@m.martin91: Azért Alexist jobban elnézném nálunk:D,de 30-ért bőven olcsó lenne

venember83 2017.06.07. 15:19:54

@Rivendell: a brazil fiatalabb két évvel, a fizetése is alacsonyabb lehet, szóval több minden szól a brazil mellett.

Rivendell 2017.06.07. 15:21:20

@venember83: ez ok,de ő sose futott olyan szezont mint Alexis.... ő azért a válogatottat is nem 1x vitte a hátán ha kellett. Igaz nem is azonos poszton játszanak azért.Alexis szerepköre sokkal szabadabb

Rivendell 2017.06.07. 15:22:23

Mondjuk valaki megkérdezné,hogy Costa vagy Bernardeschi és ez 30vs50/60m akkor én 1 percig nem foglalkoznék az olasz sráccal

venember83 2017.06.07. 15:26:44

@Rivendell: túl szép világ az, ahol választani lehet ennyi futballista közül. A valóság feltehetően inkább az, hogy a Juventusnak nincs lehetősége bárkit megszerezni, és ebben az esetben a reális opciók közül kell választani. Nekem mindegy, hogy Sánchez vagy Costa, csak jöjjön valaki. Sőt, akár többen is, mert szerintem Mandzu és/vagy Cuadrado távozni fog.

Drughi Di Bianconeri 2017.06.07. 15:27:24

Én továbbra sem vagyok elragadtatva az ötlettől,hogy nálunk játsszon, szerintem teljesen stílus-, és kultúridegen. Buta és mentálisan Ő sem túlzottan erős (=rossz döntések kulcspillanatokban).

Persze, valószínű Ő a "legjobb" (=legnagyobb név) ,akit megtudunk szerezni, ráadásul mai piaci árak mellett, fillérekért.

A nagy nevét odalehet dobni a kutyáknak: "Nesztek a sztárigazolásotok".

Ha jön, adok neki félévet , de nem lepődnék meg, ha beigazolódnának a vele kapcsolatos ellenérzéseim, ha meg tévedek és Ő lesz a szezon játékosa (bárcsak), akkor hamut szórok a fejemre és örülök :D

m.martin91 2017.06.07. 15:29:26

Amilyen lehetőségeink vannak, én egyértelműen elfogadnám Douglas Costát és Keitát a szélekre, a lényeg az, hogy két játékos is jöjjön, bár nem vagyok benne biztos, hogy így is lesz.

Andras74 2017.06.07. 15:50:40

@m.martin91: ...és középre Schick.....

m.martin91 2017.06.07. 15:56:02

@Andras74: Ha két szélső jön, és Mandzukic ugyebár marad, akkor Schick számára a kölcsön lenne az ideális.

Rikoo 2017.06.07. 15:57:32

@m.martin91: Chelsea, Liverpool, Everton is csatlakozik a versenybe Keitárt.

2017.06.07. 16:10:25

@Rikoo: Liverpoolnak vannak hasonló játékosaik és Salah priot élvez most náluk, Evertont hagyjuk, visszalépés neki.

epaska 2017.06.07. 16:17:26

Bernardeschi, Keita, Costa, James, Sánchez, Anderson. Mindegy már, csak valamelyik 2 jöjjön.
Egyébként nem tudom mi a helyzet a B.M. két nyugdíjas szélsőjével, de gondolom róluk is lesz még hír a Mercato során.

jeneiPALI 2017.06.07. 16:54:13

Nagyon csipem a játékát és örülnék nagyon Costának adja isten hogy hozzánk jöjjön, azt hiszem Sandro és ö világlegjobb balosai lennének jobbra is hasonló kalibaer kpra topp és eladni3 embert jó kis vagyunk csak jó játékosok jöjjenek istenem akik be is válnak !

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3374) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (906) elemzés (40) előzetes (857) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9898) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2427) meccsek (4142) mercato (4134) nyilatkozat (7424) Olasz Kupa (321) összefoglaló (407) pletyka (4164) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (197) Címkefelhő
süti beállítások módosítása