Agnelli: „Büszke vagyok erre a szezonra”

agnelli_andrea_bonuccit_vigasztalja.jpgA Juventus elnöke, Andrea Agnelli a Real Madrid elleni BL-döntőbeli vereség ellenére pozitívan nyilatkozott a Juve idei szezonjáról, és biztosított mindenkit arról, hogy a csapat nem lesz híján a motivációnak.

„Büszkeséget érzünk az utóbbi hét év kapcsán, mivel teljes mértékben top szintű európai klubbá lettünk. Csak gratulálni tudok a srácoknak, és azt mondani, hogy következő szezonban még erősebben fogunk visszatérni.” - mondta a klubelnök a Mediaset Premium számára.

„Mindannyian szeretnénk napról napra, hétről hétre és évről évre erősebbek lenni. Tudjuk, hogy többet kell tennünk ahhoz, hogy magasba emelhessük ezt a trófeát.

Nem az én feladatom nyilatkozni arról, hogy mi történik adott félidőben vagy éppen húsz percben. Én a teljes szezon vonatkozásában mondhatok véleményt, és szerintem nagyon büszkék lehetünk erre a szezonra. Amennyiben valaki úgy gondolja, hogy most ettől elveszítjük a motivációnkat, akkor azt mondom, hogy varázslatosan fel fogunk töltődni, és készek vagyunk jövőre még céltudatosabban visszatérni.

Talpra kell állnunk, és ezek a pillanatok azok, amikor újra kell indítanunk a rendszereket. Ez a megfelelő idő arra, hogy mindenkit biztosítsak arról, hogy büszke vagyok minden egyes személyre és a csoportra is.

Nem ez a megfelelő idő a meccs részleteinek az elemzésére, mivel én a teljes évet veszem figyelembe, amely kiváló volt számunkra, és mindannyiunkat büszkévé tesz ez. Biztos vagyok benne, hogy többen vannak, akik jobban ki tudják értékelni a mérkőzést.

Az én feladatom kiértékelni a keretet, a személyzetet, úgy a háttérbelit, mint amelyik a pályára lép, és én azt mondom, hogy mindannyian nagyon büszkék vagyunk. Nyugodtan ki fogjuk értékelni a helyzetet, amint az természetes sorozatban hat bajnoki cím és három Olasz Kupa-győzelem után. Ha a mai vereség problémát jelent, akkor szerintem sokan lényegesen rosszabbul jártak.”

A klubelnököt természetesen megkérdezték a torinói eseményekről, ám Andrea Agnelli nem sok információval rendelkezett.

„Hallottam pletykákat, hogy voltak bizonyos incidensek Torinóban, amelyek sérülésekhez vezettek. Nem vagyok teljesen biztos abban, hogy mi történt, de szeretném szolidaritásunkról biztosítani azokat, akik most fájdalmakkal küzdenek egy olyan este után, aminek az ünneplésről és a sportról kellett volna szólnia.”

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr4212563149

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Glivenko 2017.06.04. 15:14:44

Andrea, ha erősíteni akarsz, akkor egy jó pszichológust kell igazolni. Jó éveink vannak, büszkék vagyunk, de BL-címünk nincs, mert a döntőben szétesünk. Ez a baj.

En7ex 2017.06.04. 15:17:27

Meg nyaron jol jonne 4 igazan profi jatekos sanchez tolisso esetleg di maria keita elvileg van penz boven akkor most igazoljun rovid a keret es par jatekos egesz evben folyamatosan jatszott ami nagyon kinerito

west30 2017.06.04. 15:24:36

@Glivenko: Szerintem teljesen felesleges beszelni ilyenekrol addig ameddig minosegben sem vagyunk meg,jovunk itt az elveszitett dontokkel,a szetesessel es hogy hova lett a csapat a masodik felidoben,de itt eloszor is a minoseg nincs meg szerintem.Es ezt nem az elveszitett donto mondatja velem,az egesz szezonban ez volt a velemenyem a keretrol.

Cigarette Smoking Man 2017.06.04. 15:57:52

Agnelli's... elvitathatatlan érdemeik vannak abban, hogy egyáltalán képbe kerülhettünk két fináléban is és nem pártatlan nézőként követjük a sorozatot immáron öt éve, mint a régi "szép időkben", amiért minden tiszteletet megérdemelnek, tudván honnan indultak el a csapattal. Ha igazi bajnokok vagyunk, akkor levonjuk a tegnap estéből a szükséges konzekvenciákat és aranyat csiholunk a jövőben a tegnapi ezüstünkből. Egy kicsit keserédes szájízzel ugyan, de azért azt mondom hogy szép idény volt!

alexGicamo 2017.06.04. 16:21:56

@Cigarette Smoking Man: Egyetértek !
Bár nagyon fáj ez a vereség ,de fel kell állnunk és újra felsorakozni a rajtvonalhoz !
Felvértezve, kőkeményen , profizmussal .

Hiszem, hogy menni fog !

FORZA JUVENTUS PER SEMPRE !!!

rockitbaby 2017.06.04. 16:23:04

Két dolog jött ki igazán a meccs során. Egy, a RM győztes típus, mi inkább vesztes szériát tudhatunk magunkénak döntők tekintetében. De ezek olyan dolgok, amik megszakadnak. Sorsszezűen. A másik pedig, hogy hiába toljuk fel a gála kezdőt, ők annyi meccsel a lábukban, mint amennyit kénytelenek voltak csere nélkül - ugyanis nem hogy minőségi, de még szimpla csere sincs erre a felállásra -, ennyit bírtak tüdővel. Ez pedig olyan dolog, amin lehet és kell is javítani.

Le kell vonni a következtetéseket a meccs után. Ami jó, azt meg kell tartani, ami rossz, azt ki kell irtani. Igaza volt a Misternek, ez nem egy korszak/világ vége. Szar érzés? Hogyne. Megérdemelten jutottunk el idáig, de talán kicsit túl magabiztosak voltunk. A mister három év alatt két BL döntőt játszott, kapjon még embereket és jövőre újra ugyanitt!

Glivenko 2017.06.04. 16:44:40

@west30: Ebben is van igazság. Minőségben nem vagyunk Real/Barca/Bayern szinten. DE...és itt jön a lényeg. Egy döntőben nem csak ez számít, hanem hogy fejben mi történik.
A szintén "nem minőségi" Atletico kétszer döntőzött az utóbbi időben, pont mint a Juve. Az egyiket majdnem megnyerték, talán csak Costa kezdetésén múlott, nem tudom. És igen, ott is kijött a minőségbeli különbség, meg most is, de a Juvén azt láttam, hogy szétestek fejben is és fizikálisan is. Ilyen nem történhet meg egy BL-döntőn. Ezért gondolom, hogy itt valami "mentális" gebasz is van, a teljesen nyilvánvaló keretbeli különbségek mellett.
A Dortmund is döntőzött nemrég, pedig ők sem voltak Bayern-szint, igaz persze az is, hogy az egy lendületben lévő csapat volt. Annak pedig szintén fontos része, hogy fejben is minden oké legyen.

Cigarette Smoking Man 2017.06.04. 16:55:15

@alexGicamo: Hát igen... elkaszáltak már százszor és mi felálltunk százszor. Ezek vagyunk mi, a Juventus. Mindenki elbukik. A győztesek csak abban különböznek, hogy ők újra meg újra felállnak.

Apuleius 2017.06.04. 17:03:00

@Cigarette Smoking Man: "A győztesek csak abban különböznek, hogy ők újra meg újra felállnak."

Felállni nem a veszteseknek kell? :-)

Cigarette Smoking Man 2017.06.04. 17:30:23

@Apuleius: De igen... hogy aztán győztesek legyenek. Mi mindig felállunk és ezt a kitartást remélem hogy viszonozni fogja majd a sors nekünk. Akik magukba roskadnak a kudarcok hatására, azok nem méltók a győzelemre.

Apuleius 2017.06.04. 17:31:37

@Cigarette Smoking Man: Ok, értettem ám, hogy mire gondolsz, s teljesen igazad is van, csak kicsit paradox volt az egész :-)

Ámok 2017.06.04. 17:36:26

2 dolog hiányzik a sikerhez:
- Khedira, Higuain helyett minőség
- Ne egy 23 éves tacskótól - Dybala - várjuk a csodát.

Ezt leszámítva minden tiszteletet megérdemel a csapat. Ahogy a Roma örök vesztes a Serie A-ban , mi úgy taszítjuk a Bl-t.

steven.h 2017.06.04. 17:52:23

Most kell igazán majd okosan igazolni, ahhoz a felálláshoz amit alkalmazni szeretne majd a csapat és újra nekivágni az útnak.

Pitts 2017.06.04. 18:34:10

Szerintem ez a győztes meg vesztes klub kérdés kicsit túl van gondolva. Nekünk az Agnelli érában egy kifejezetten sikeres klubmodellt sikerült felépíteni, ami alapvetően sokkal inkább győztes, mint a döntő óta sokat hangoztatott lúzer mentalitású, de látható, hogy mindenképpen sikeres, meg kell nézni honnan indultunk és most hol tartunk. Az, hogy vesztettünk annyi BL döntőt, amennyit, az mindig az ott adott pillanatban szereplő edző, játékosok és csapat felelőssége, nem a vesztes beállítottságú klub az oka. A tegnapi vereségnek semmi köze a 15-ös vereséghez, a 15-ösnek pedig a 2003-ashoz és így tovább, mindegyik egy teljesen különálló független mérkőzés volt, az egyes meccseken szereplő játékosok között is alig akad átfedés. Nyilván helyezett a sok elbukott döntő extra nyomást tegnap a játékosokra, de akkor olyan játékosokat kell idehozni, akik ezt elbírják, vagy akár a javukra is tudják fordítani.
Hihetetlen fájdalmas volt ez a tegnap, mert most szerintem mindenki igazán elhitte, hogy reális esélyünk lehet, mégis azt mondom, hogy ne misztifikáljuk túl ezt a BL taszít minket dolgot és ne essünk át a hurráoptimizmusból a halál hangulatba, jó és versenyképes csapatunk van és lesz is, aminek egy sikeres klub áll a háta mögött. Adott egy kiváló edző, adott egy jó keret, meg kell próbálni egy-két olyan játékost szerezni, akik egy döntőben a különbséget jelentik és a jóból kiválóvá emelnek minket és meg fogjuk nyerni ezt a rohadt kupát, ahogy egy LeBron James is meg tudta nyerni története első bajnokságát 2016ban az 1970ben alapított Clevelandnek.

Rivendell 2017.06.04. 18:52:31

nem tudom....nem vagyok abba biztos,hogy köv 10 évben 1talán a döntőt fogunk tudni játszani,nemhogy még meg is nyerni.

Zombijuve 2017.06.04. 19:15:20

Próbáljunk meg optimistábban hozzáállni a jövőhöz! 10 éve hol tartottunk és most hol járunk?! Jó irányba haladunk csak türelmesnek kell lennünk!

Drughi Di Bianconeri 2017.06.04. 19:17:59

@Zombijuve:
A 10 évvel ezelőtti állapotok voltak szerinted a normálisak,ergo a mérce a Juventus történetében ?...

20 éve várunk, 5 vesztett BL döntő, a türelem megvan, döntőt kéne már nyerni...

Zombijuve 2017.06.04. 19:27:22

@Drughi Di Bianconeri: Valamit félreérthettél!Nem azt mondtam hogy 10 éve volt normális állapot éppen ellenkezőleg a béka segge alól indultunk. Nálam az ideállis állapot az volt amikor háromszor játszottunk döntőt zsinórban, bár kettőt elvesztettünk mégis évekig a csúcson voltunk!

Shyr Kahn 2017.06.04. 19:51:13

Nem nagyon ertem, hogy miert talaljatok meg sokan Higut. Konyorgom DP es Trez ota nem szerzett ennyi golt senki sem a Juventus szineiben egy szezon alatt. Az, hogy volt egy rossz merkozese a dontoben egy dolog (mindenkinek rossz merkozese volt, a masodik felidoben legalabb is bizonyosan)... de a Monaco elvereseben pl kulcsszerepe volt. Ezt ne felejtsuk azert el. Ha meg az arat hozzuk fel, nezzuk meg a masik oldalon Bale mennyit tesz az araert...

m.martin91 2017.06.04. 20:00:24

@Shyr Kahn: Higany összjátékban gyakorlatilag hasznavehetetlen. Nem egy modern játékos. Persze, bebassza ő, ha kikaparják neki, vagy ő maga is megcsinálja a Serie A-ban, ha a helyzet úgy kívánja, de a tegnapi mérkőzés tökéletesen rávilágított a gyengeségeire. Tulajdonképpen egy labdát nem tudott megjátszani. Mikor felívelték neki, vagy le sem tudta venni, vagy pedig belevezette az első védőbe, aki szembe jött. Kiugratni nem lehetett, cselezni nem tud, próbált megindulni a szélek felé, és tartani a labdát, de még visszapasszolni is Real játékosnak volt képes. Higany egy bivalyerős, nagydarab állat, aki érzi a kaput a saját közegében, de egyedül nem fogja megváltani a világot, pláne nem döntőben. 7 meccs, 0 gól. Nem lehet kimenteni.

rockitbaby 2017.06.04. 20:49:50

@m.martin91: Azért én igen csak kíváncsi lennék rá, hogy mennyiben - és ez akár a komplett csapatra is igaz lehetne - tudott volna pozitívan értékelhető teljesítményt lepakolni az asztalra, ha a teljes szezont figyelembe véve nem cserék nélkül játszunk. Lemina vagy Sturaro nálam még az elégséges létszám fenntartáshoz kellő csere alapot sem üti meg, főleg nem a szélen, és mikor Allegri eldöntötte, hogy minden épkézláb előrejátékban kicsit is jobb játékost a pályára tesz a 4-2-3-1 oltárára vajon gondoltunk-e arra, hogy ez a szezon egy bizonyos szakaszában visszaüthet? A RM kerete 23 kezdőjátékosból áll, nekünk ha nincs szerencsénk 11-et nem tudunk értelmeset felpakolni.

Nem akarok senkit felmenteni, de azért mint gondolat érdeems lehet eljátszani vele, mennyivel lett volna a csoda kvartettünk mind fejben, mind fizikailag jobb állapotban, ha tudtuk volna mi is forgatni a csapatot.

Shyr Kahn 2017.06.04. 22:30:53

@m.martin91: Most elemezd ki a merkozesen reszt vevo tobbi jatekost is. Egyikuknel sincs mentseg (azaz a masik oldalrol nezve meg csk veletlenul sem akartam Higu-t felmenteni, csupan ugy erzem nem fair csak Ot elovenni a tortentek miatt). Azert azt kisse durvanak erzem, hogy sokan bunbaknak tobbek kozott Ot kialtjak ki. Ugyanolyan fos volt mint a jatekosok 90%-a.

Hiribi27 2017.06.04. 22:50:49

@Shyr Kahn: egyetértek! Milyen labdát játszott volna meg, amikor szinte nem is kapott. Neki van a legkevesebb sara a tegnapi meccsben. A legnagyobb csalódás számomra Dybala. Vmi nagyon nincs rendben vele pszichésen. Amikor egy labdát úgy tudott "levenni", h az 5 méterre pattant tőle, akkor tudtam h aznap semmi nem lesz belőle. Gyenge, pontatlan, bátortalan játékot nyújt a Barca ellen otthon meccs óta. Értékelhetetlen. A másik nagy csalódás a BBC. Én, aki a támadó, totális foci szerelmese vagyok ámulattal néztem, amilyen precizen, egységes hadtestként vèdekezett a Barca elleni két meccsen a csapat. Most meg?! Gyakorlatilag ami helyzetük volt a kihasználták. Semmi elszántság, tűz, agresszivitás, fizikai erő nem volt bennük. Óriási csalódás volt. khediraról nem beszèlek, minek?! Szerintem ő a fizetésének 50%-at odaadja allegrinek, azért játszik. pjanic sem játszott jól, romai szinten egész évben(bár az a lövése beakadhatott volna) Egyedül Mandzun láttam, h Bl-t akar nyerni. Jövőre nagyon nehéz lesz ezeket a játékosokat motiválni. Itt vérfrissítés kell. Kövezettek meg, de én Dybalat pl elcserélném Iscora. Szerintem benne több van.

west30 2017.06.04. 23:18:26

@Glivenko: Szamomra a minosegbe a mentalis 'dolgok' is beletartoznak,egyebkent ertem mire gondoltal es egyetertek.

@Hiribi27: Osszessegeben ez a bl donto legalabb akkora meglepetes volt szamomra mint a 2 evvel ezeletto.Es johetunk azzal hogy na de hat az elso felidoben pariban voltunk ami kutyat nem erdekli igazabol,mert a masodikban egy sima ritmusvaltassal ugy elvertek minket mint meg eddig senkit a bl dontok tortenelmeben.Ide komoly valtozasok kellenek,egyreszt fiatalitas,masreszt olyan jatekosok akik fejben es fizikalisan rendben vannak,es kepesek a javunkra billenteni a merleget amikor arra szukseg van,az ilyen De Sciglio meg Schick fele baromkodasra meg energiat is felesleges pazarolni.

Hiribi27 2017.06.04. 23:47:15

@west30: változatlanul azt mondom, h ezt a meccset egy pszichésen rendben lévő, végig koncentrált Juve egy bűn rossz meccsen, igaz, de lehozza. Nincs baj a kezdővel, sok örömet okoztak, de ezt a meccset nagyon elszúrta mindenki.

west30 2017.06.05. 00:01:11

@Hiribi27: En viszont ugy latom a csapat hianyossagai most(mostanra?) jottek ki, es a csapat kartyavarkent omlott ossze.Az hogy most ez ilyen formaban testesult meg szerintem nem valtoztat a lenyegen,en nem lattam ebben a meccsben azt hogy a Juventus emgnyerheti a dontot(persze remenykedtem benne).Semmivel sem vagyunk elorebb mint ahol az elozo dontokor voltunk,sot magat az olasz labdarugast meg meg messzebb latom az Europai elittol mint 2eve.

Hiribi27 2017.06.05. 00:10:49

@west30: ebben nem értünk egyet. Nem véletlenül jutottunk most döntőbe, míg 2 éve nagy szerencsénk volt már a csoportkörben is, aztán az összeomló Dortmunddal, majd a harmatgyenge monacoval. a reallal játszottunk egy ki-ki meccset, de nagy meglepetés volt a döntőbe jutásunk. Most -1,2 bajnoki meccset leszámítva- úgy csináltuk végig az egész évet, ahogy egy igazi nagycsapat. Erőtől, magabiztosságtól duzzadva mentünk a döntőre. És én azt hittem megnyerjük. Vmi nagyon elcsesződött az elmúlt 1-2 hètben. Pszichésen nem bírták a srácok. Ettől függetlenül nagyon jó csapatunk van-persze erősítésre szorulunk itt-ott-, de véleményem szerint egyenlő erők küzdöttek. Volna... ha mi felnövünk a feladathoz.

west30 2017.06.05. 01:05:35

@Hiribi27: Bennem meg vegig az az erzes volt a szezon soran hogy valamikor jon az osszeomlas,egyebkent a mostani Porto,Monaco es gyengelkedo Barcelona sem volt egy veretes nevsor.

Shyr Kahn 2017.06.05. 07:42:47

@west30: Az a gyengelkedo Barca padlora kuldte a BL meccseink utan ezt a Real-t a classico-n. Ezt azert ne felejtsuk el. Ez is bizonyitja, hogy lehetett volna keresnivalonk a merkozesen, de a formaidozites csapnivalo volt. Erdekes, hogy a Barca es a Porto ellen egyetlen golt sem engedtunk, a Monaco-nal mar ereztem, hogy nem vagyunk olyan acelosak, mig a Realnal azt ereztem, hogy az osszhang a szezon eleji merteku (azaz kezdeti... vagy mar tulharcolt, kinek mit tetszik).

delpi0823 2017.06.05. 08:43:25

Megy a nagy okoskodas most hogy kikaptumk a realtol,fikazza most mar mindenki a vedelmet meg az egesz csapatot,szanalmas,azt azert erzekeltetek hogy a 4golbol ketto megpattano loves volt?Bezzeg mikor a barcat lenullaztuk ket meccsen akkor kiraly volt mindenki,2evvel ezelott 2meccsen kivertuk ezt a madridot,nem tudom mit spekulaltok ennyit ezen a meccsen,egyertelmu nincs ekkora kulonbseg a 2csapat kozott,ezen a napon a madridnak jott ki jobban a lepes,ami elsulhetett volna forditva is ennyi,a dontok ilyen dolgokon mulnak sajnos,de a csapatra egyertelmuen buszkenek kell lennunk!Forza Juve!!!

ToTTy-Juve 2017.06.05. 09:18:28

@delpi0823: tökéletesen igazad van, csak hát ilyen ez a "magyar mentalitás" . Forza Juve!!!

Shyr Kahn 2017.06.05. 10:30:21

@delpi0823: A problema sztem elsosorban nem a ket megpattano loves volt (bar mondjuk a korabbi Bl meccseinken ilyen tavoliakat se sokszor engedtunk meg), hanem a masik ketto, ami totalis sakk-mattra kijatszas volt. A csapatra en speciel buszke vagyok, arra mar kevesbe, hogy egy ilyen profi csapat pontosan az utolso lepest rontja el es keptelen tulnoni az arnyekan. Egyertelmu, hogy nem nekunk jott ki a lepes a merkozesen, de ehhez azert nem csak szerencsetlenseg kellett azt tegyuk hozza. Sot.

west30 2017.06.05. 14:33:47

@Shyr Kahn: Ezzel egyetertek,viszont szerinted ha nem igy van idozitve a forma akkor is eljutunk idaig?Abban az idoszakban elegge tulzsufolt volt a meccsnaptar.

Shyr Kahn 2017.06.05. 14:38:20

@west30: Nem tudom eljutottunk volna idaig, ha el van tolva a formaidozites. Lehet nem. Abban is van igazsag, hogy a szezon kozben kitalalt formaciohoz nem eleg hosszu a kispad, igy a rotalas nem volt megoldhato (amivel megoldhato lett volna a forma kitolasa, ahogy azt Zidane is tobbszor megemlitette C Ronika kapcsan).

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1897) bajnokság (3521) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (972) elemzés (40) előzetes (890) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1700) játékosokról (10265) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2503) meccsek (4328) mercato (4280) nyilatkozat (7679) Olasz Kupa (335) összefoglaló (435) pletyka (4297) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (96) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (305) video (226) Címkefelhő
süti beállítások módosítása