Iniesta: "Nincs kizárva a távozásom"

iniesta_es_buffon_bl.jpgA Juventusszal pár napja hírbe hozott Andrés Iniesta most elárulta, megvan a lehetősége annak, hogy nem a Barcelonánál fejezi be pályafutását.

A középpályás szerződése a következő idényben jár le, így több pletyka is szárnyra kapott a távozásával kapcsolatban, a Bianconeri pedig az egyik potenciális célállomás lehet, ahol egykori csapattársával, Dani Alvessel is újra együtt játszhatna.

Most maga az érintett szólalt meg a jövőjét firtató kérdések kapcsán.

"Mindig megvan a lehetősége annak, hogy nem gránátvörös-kék mezben fejezem be pályafutásom." - nyilatkozta a középpályás a RAC1-nek.

"Nem kívánok semmit mondani egy esetleges szerződéshosszabbítással kapcsolatban, csupán azt mondom, a szezonban mutatott teljesítményünk alapján ki kell értékelnem a helyzetet. Amint ez megtörténik, meghozom a döntésem." - zárta nyilatkozatát sokat sejtetően Iniesta.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr4012538795

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Juvetto 2017.05.25. 08:03:43

Érik a szőlő...? :-)

Spider81 2017.05.25. 08:31:58

Es kinek a helyen jatszana? Pjanic?Nem hiszem...Marchisio/Khedira/Tolisso...ezt sem hiszem,akkor valtozik a felallas is?
Vagy cserenek jonne?Azt sem hiszem...
Ennek a dolognak kb 5% eselyt adok,

Drughi Di Bianconeri 2017.05.25. 08:41:03

Fura lenne,ha nem Barcelonában akasztaná szögre a stoplist,bár Xavi is megtette.
Szerintem Iniesta is hasonló utat járhat be,ha egyáltalán, elmegy vmi arab csapathoz vagy az USAba.

Tényleg Buffon az utolsó mohikán,amikor Gigi visszavonul,akkor nem csak,mint juventino fogok nagy űrt és szomorúságot érezni,hanem,mint fociszerető ember.
Egy nagy korszaknak vége, azok a játékosok akikért teljes szívvel,hovatartozástól függetlenül lehet rajongani : eltűnnek, nem lesznek többé.

Rocky80 2017.05.25. 08:49:01

Még mindig hozzánk tudna tenni - ebben biztos vagyok, csak a kérdés, hogy muszáj ezt az utat járnunk?

Talán könnyebb út ilyen megújhodott sztárokkal a csúcson maradni, de mind-mind egy egy fiataltól veszik el a lehetőséget.
A fiatalokkal meg lehet nem lenne azonnali eredmény. A brandépítéshez meg biztos jól jött az utóbbi pár év...
Na ezt döntsd el. Ki mikor mondaná, hogy elég volt a sikeres évekből, jöhet egy pár átmeneti? Amikor évtizedek után érhetünk vissza a csúcsra és valljuk be: olyan jó sütkérezni itt egy kicsit?...

Juvetto 2017.05.25. 09:45:14

@Spider81: "Es kinek a helyen jatszana?"

Ha és amennyiben formába lendülne (amire, hol, ha nem itt lenne a legnagyobb sansz), bárkién. Nyilván sok függ a motivációjától. De persze értem, amit mondasz, és én is hasonló dolgokon agyalok... ;-)

@Rocky80: Én speciel jól elvagyok mostanság, bejön a D-vitamin. :-)
Attól pedig nem tartok, hogy egy-egy ilyen jellegű transzfer gondot okozna mondjuk rövidtávon, túl profi ahhoz a vezetőségünk.

Mindentől függetlenül, ha ízlelgetem egy kicsit, hogy Iniesta Juve mezben...nyami! :-D Persze be is sülhet a dolog, de egyelőre elvakít a tény, hogy mekkora zsuga és gigasztár!

Rikoo 2017.05.25. 12:59:11

Nagyon örülnék neki. Született zseni!!

Tony. 2017.05.25. 14:12:26

Nekünk már nem kellenek ilyen játékosok.

Rocky80 2017.05.25. 14:51:55

@Tony.: ahogy Alves se kellett, igaz?
Pont ők az X faktorok amire a csapatnak idén is szüksége volt.
Ahogy azelőtt Evra, előtte meg Pirlo.

Mind-mind segített.

Drughi Di Bianconeri 2017.05.25. 15:03:13

@Rocky80: +1
Iniesta fél lába többet ér,mint az összes középpályásunk együtt,még most is.
Ilyen egyedülálló,különleges zseni nem sok szaladgál,de ma már főleg nem.
Az ilyeneket imádom,nem az egyforma, futógépen gyártott, unalmas vízhordókat.

33 éves,de az olasz bajnokság lassú tempójában még így is oktatna, varázsolna, a BL-ben meg kiváló lenne a tapasztalata,DE:
kizárt,hogy Juventus játékos legyen.
Ha eligazol egyáltalán,akkor egy arab csapat, esetleg az USA lesz.

Kaniel Outis 2017.05.25. 15:07:44

@Rocky80: Azért Evra nagyon kilóg ebből a sorból. Tavaly is elkúrta a Bayern ellen a végét és a két évvel ezelőtti döntőben is végig nézte Suarez gólját. Szerintem ő nem volt egy sikeres igazolás.

gomorra21 2017.05.25. 15:19:16

@Kaniel Outis: mit kellett volna csinálnia Evrának, ha Buffon PONT Suarez elé ütötte ki a labdát?

Rikoo 2017.05.25. 15:42:06

@gomorra21: Nézd meg többször azt a gólt. Buffon középre ütötte kicsit oldalra, de Evra lemaradt az emberéről.
Suarez berobbant, de simán ki lehetett volna vágni a labdát, ha Evra nem mozizik.

Rocky80 2017.05.25. 15:46:53

Viszont az öltözőben vezéregyéniség volt.

Lehet el se jutunk odáig ha nincs. Volt valami beszéde valamelyik vereség után. Főleg a rossz szezonkezdet után. (vagy az nem akkor volt? A fene emlékszik már. :-))

gomorra21 2017.05.25. 16:00:11

@Rikoo: szerintem Evrába könnyű belerúgni, Buffon hibái meg mintha nem is lennének - erre akartam utalni.
Lássuk full objektíven a dolgokat: a világ legjobb kapusának fognia kellett volna Messi lövését.
Akkor viszont megbocsájtható Evrára nézve, hogy a világ akkori legjobb befejező csatára jobban reagált abban a szituációban, mint Evra. Na bumm...

Kaniel Outis 2017.05.25. 16:28:08

@gomorra21: @Rikoo leírta mi a bajom azzal a góllal.
@Rocky80: Az meglehet, hogy az öltözőben fontos szerepe volt, de úgy gondolom voltak még mások is, akikről ez elmondható. Volt egy beszéde asszem a Saussuolo elleni vereség után, ott tényleg fontos volt, hogy Bufonnal összeszedjék a csapatot.

Rocky80 2017.05.25. 16:35:02

Szerintetek Suarez ki ellen nem reagálna gyorsabban?...

Úgy fordult le ellenünk is valakiről mint valami bólyáról. Pedig a mi védelmünk
világelit.
Állhatott volna ott bárki.

Rikoo 2017.05.25. 16:39:08

@Rocky80: Érdekes a mostani két BL meccsen a mezőny 3 leggyengébb játékosa között volt...
A mostani Alex Sandro és az akkori Evra között fényévnyi távolság van a brazil javára.

Rikoo 2017.05.25. 16:46:51

Mind1 a lényeg, hogy Iniesta inkább egy Pirlohoz hasonló zseni.
Én reménykedem, hogy sikerül vhogy meggyőzni, mint tavaly Alvest.

gomorra21 2017.05.25. 16:48:38

@Rikoo: 2 évvel ezelőtt, mind a Barca, mind Suarez bomba formában volt.
Idén meg nem. Akkor az egész szezonban hasítottak, most meg vánszorogtak. Ne keverd már össze a két évet.

Rikoo 2017.05.25. 17:03:19

@gomorra21: Teljesen mind1, hogy akkor bombaformában voltak-e vagy nem. Egyszerűen kivédekezhető akció lett volna, Buffon védése után az a helyzet.
Olasz csapat ilyen gólt nem kaphat.
Megvolt a létszám, Evra lemaradt az emberéről.
Mikor Messi lőtt Suarez legalább 5 méterrel volt messzebb a kaputól, mint Evra. A francia még rosszul is helyezkedett, mert Rakitic is jött.
Nézte a lövést ahelyett, hogy a két támadót nézte volna. Teljesen amatőr hiba ezen a szinten.
Erről ennyit...

gomorra21 2017.05.25. 17:18:55

@Rikoo: "Teljesen mind1, hogy akkor bombaformában voltak-e vagy nem."

Ok, értem.

Rikoo 2017.05.25. 17:24:03

@gomorra21: Semmi köze ahhoz a szituációhoz, hogy milyen formában voltak.

gomorra21 2017.05.25. 17:33:18

@Rikoo: aligha.
de akkor csemegézhetnék tovább: "Egyszerűen kivédekezhető akció lett volna, Buffon védése után az a helyzet."

miért a Buffon védése utáni? Az a Messi lövés egyáltalán nem volt olyan erejű, nem volt olyan közelségből, hogy a világ legjobb kapusa azt ne tudja megfogni.
én pont csupán annyit írtam Kanel Outis kijelentésére, azaz hogy Evra nem volt jó vétel, hogy így utólag marhára el vannak ezek a hibák túlozva.
2 évig jó harcosa volt a csapatnak. Idén már valóban nagyon gyenge volt.

pott70 2017.05.25. 17:56:20

Ezt addig olvasom,míg kezdem elhinni,hogy nem csak hülyevicc..
Szerintem egyébként Iniesta a létező legnagyobb játékosok egyike,a másik meg Buffon.
Mint játékával,mint reklám értékével hatalmasat tudna dobni a klubbon.
Még belegondolni is félelmetes,hogy Gigivel együtt játszhatnának még egy évet!
És,hogy hol játszana,meg kinek a helyén?Ki?Iniesta?Ne vicceljünk már,az a csapat ezen a földön nincs,ahol Ő nem kezdő!Ha az a barom Barca meg elengedi,hát úgy kell az Isten marháinak...

Juvetto 2017.05.25. 19:39:53

@Rocky80: "Úgy fordult le ellenünk is valakiről mint valami bólyáról. Pedig a mi védelmünk
világelit.
Állhatott volna ott bárki."

Ezt most az adott helyzettől függetlenül is, általánosságban véve írom, mert olyanom van:
Ha valaki, valaha próbált már éles szituban védekezni (és nem arra gondolok, hogy Mancikába menet felpattintotta a Durexet), akkor az pontosan tudja, hogy ez egy kicsit olyan, mint a férfi vs. nő szitu. Ott a nő dönti el, mikor lesz action, a focipályán pedig a támadó diktál. A védekező játékos pedig, ha jól taktikázik, úgy nagyobb eséllyel avatkozik közbe (avagy a férfi be, ugyebár :) ). A támadó dönti el az irányt, ő vált iramot, ahogyan ugyanő cselez, akár csak a testével, akár klasszikus értelemben véve, ő kényszeritőzik, akár így is átjátszva a védekezőt, s megannyi szituáció... Az alap szituról meg ugye ne is beszéljünk, hogy a támadó szinte mindig eleve irányban áll (nem, nem a felpasszolt pozíciókról beszélek, amikor a csatár valagában van a védő), míg a védő ugye pont nem (jó esetben egy 1:1-ben "rézsutosan", súlypontot alacsonyan tartva; érdemes Bonut, Danit, Alex Sandrot nézni ilyenkor, ez is élvezet ám, számomra legalábbis), tehát ez alapból egy elvitathatatlan előnye az adott támadónak, ha futásról, ha cselről vagy más egyébről van is szó (fejelésnél nyilván megint más a szitu, de továbbra sem erről beszélek most...).
Csak azért írtam ezt le (az alap sztoritól "kissé" eltávolodva :) ), mert mindig kiakadok, amikor egy védőt azért szidnak, mert "megverte" egy támadó, főleg, aki mondjuk nem is fogalmatlan. Szintén alap, hogy mindkettő egy dologért küzd, és csak az egyik kerülhet ki igazán győztesként a helyzetből (oké, beadásba belelép a védő, amiből szöglet lesz és hasonlók, ezek mondjuk, hogy win-win esetek), de ahhoz nagyon vakon kell lenni, hogy valaki ne lássa, hogy már magában A szituációban kinek van nehezebb dolga...
Na jó, már magam sem tudom, hol tartok, inkább abba is hagyom. Aki végigolvasta, nyilván csak gazdagabb lett... :-D

Rocky80 2017.05.25. 21:23:20

@Juvetto: köszönöm. Én csak harcművészetet csináltam, de ott is mindig a támadó van előnyben.
És Evra-t megróni azért, mert a világ egyik legjobb csatára gólt rúg mellőle...

Rikoo 2017.05.25. 22:17:17

@Juvetto: Ez egy baromság már ne is haragudj.:-)

Juvetto 2017.05.26. 07:19:28

@Rocky80: ;-) Akkor érted. De ez egyébként is "parasztlogika" szerintem.

@Rikoo: Nem haragszom. :-) De azért esetleg kifejtenéd?
Én tényleg csak a 20 évnyi, védőként eltöltött időszak tapasztalataira alapozom a leírtakad, illetve az egykori olimpiai bajnok, felnőtt és utánpótlás világversenyeken és kupákban szereplő, sokszoros válogatott, többszörös nemzet(köz)i bajnok edzőimtől, csapattársaimtól, adott esetben ellenfeleimtől tanultakra hivatkozhatok...

Rikoo 2017.05.26. 07:53:08

@Juvetto: Kiemelted a lényeget. Védőként eltöltött évek után teljesen elfogult véleményt alkottál.
A második részével nem fogok vitatkozni, mert nincs is értelme, de én is fel tudnék hozni hasonlóan sikeres embereket, csak családon belül is többet.

Juvetto 2017.05.26. 08:31:05

@Rikoo: Hűha, ha Neked mindebből ez ment át... Én itt csak egy szereplő vagyok, de a "többiek" nem mind védekező felfogású edzők, játékosok ám (mintha egyébként egy védő csak védő fejjel lenne képes gondolkodni, atyavilág...). Vagy ez sem esett le, csak gyorsan inkább belekapaszkodtál abba, ami alapján ítélkezni akarsz / mersz?
No, de legalább nyilvánvalóvá vált számomra, hogy innentől kezdve meddő a szitu. :-) Illetve mindig érdekes dolog egy laikus nézőpontjából is szemlélni a dolgokat (általában, mint ez esetben is, igazából csak megerősítés / önigazolás ez ilyenkor), ezt köszönöm!
A "farokméregetésbe" nyilván ne menjünk bele, én nem ezért és nem csak úgy céltalanul böfögtem be, amit leírtam. Mindenesetre azért gratula a családnak, főleg, ha sportról van szó! Nyilván a mások által elért eredmények többeket is büszkévé tehetnek.

Rikoo 2017.05.26. 12:39:16

@Juvetto: Na jó akkor kezdjük...
Először is, ha ez igaz lenne akkor vízilabda eredmények születnének minden meccsen nem 1-2 gólos meccsek.
Feltörni egy védelmet sokkal nagyobb energia kell, mint a védekezéshez, ezért is használja sokszor Allegri a védekezést pihenésre. Ilyenkor csak tolódni és ütközni kell.
M.O.-on az a felfogás, hogy a védekező csapat mindig többet fut. Ez egy baromság.
Külföldön soha nem mondanak ilyet, nem is értem honnan veszik ezt a hülyeséget a magyar "szakemberek".
Sokkal többet kell futni ahhoz, hogy egy felállt védelmet sikerüljön feltörni.
Kivéve azokban a bajnokságokban ahol taktika nélküli agyatlan futkározás megy.
A mai fociban, ha minőségi játékosok lennének olasz csapatoknál ők uralnák az európai kupákat, mert képesek taktikailag játszani ezt a játékot amire a 10'-es években nagyon kevés csapat képes. Talán pont a mostani Juventus az etalon. Persze ez szubjektív.
Szerencsére a külföldi focihoz van közöm és nem ehhez a népbutításhoz ami az NB1-ben megy.

Az alap szituáció?:-)
Milyen alap szituáció? Középkezdés?
A meccs legnagyobb részében a támadó valagában van a védő és háttal van az ellenfél kapujának. Nem lehet egész meccsen rávezetni a labdát a védőre, de ha sikerül a területszűkítés miatt már ott is még1.
Alapból ez egy pozíciós játék amit még mindig nem értenek Magyarországon és nem is fog fejlődni a magyar foci amíg ezt fel nem fogják.
Nem tudom milyen szinten melyik korban játszottál, de az az alapszitu, hogy 1x az egyik csapat támad, máskor a másik.
Persze lehet letámadni illetve középpályán labdát szerezni/ veszíteni és kontrázni, de az alapszituációt nem ez. Ezek csak részben fordulnak elő a meccsen.
Kiakadsz, mert szidnak egy védőt azért mert megverte egy támadó?:D
Az a dolga, hogy lehozza gól nélkül a meccset, ha nem képesek erre egyénileg akkor kib@sszák őket a p*csába a profi labdarúgásban. Egy jó védelem az alap.
Ha többször is megverik a védőt egyénileg (azért ez nagyon ritka a 10'-es években focijában) elég sokáig jegelni fogják a játékost..

Egy támadónak sokkal nehezebb dolga van ez teljesen egyértelmű.
Elég csak megnézni a statisztikákat és ki is derül az igazság.
Nézd meg a cselek statisztikáit.

Juvetto 2017.05.26. 14:25:45

@Rikoo: De csak, mert szerintem nem ugyan arról a dologról beszélünk...

Az alapszituációt arra értettem, amikor már az adott helyzetben vagyunk, amikor a támadó birtokában van a labda, teljes kontroll alatt, és a védőt kell átjátszania, leginkább egy az egyben, vagy mondjuk szélről, egy laposan, a kapus és a védővonal közé belőtt labdára érkezik (mozgásával a támadó ugye csinálhat egy fake bemozdulás bármely irányba és a védekező azt reflexből lekövetve már el is ment a rossz irányba).
Kedves a kissé kioktató hangnem, de hülye nem vagyok, alpvetően VÉDEKEZNI egyértelműen könnyebb, ezt ostobaság lenne firtatni, de hiszen én nem is ezt tettem. De minden bizonnyal rosszul fogalmaztam (ahogyan vélhetően bármit írnék is, belekötnél, hisz Te már eldöntöttél valamit a fejedben, ráadásul egy csomó külföldi focimeccset láttál már a tévében).
Részedről az is csak egy készpénznek vett feltételezés, hogy akikre én adott esetben hivatkozom, azok csakis magyarok lehetnek, én pedig nyilván el sem hagyhattam ilyen alacsony játékintelligenciával a határt, ami nekem rendelkezésemre áll. :-) De akkor ez a része most mindegy is.

"Kiakadsz, mert szidnak egy védőt azért mert megverte egy támadó?:D
Az a dolga, hogy lehozza gól nélkül a meccset, ha nem képesek erre egyénileg akkor kib@sszák őket a p*csába a profi labdarúgásban. Egy jó védelem az alap."

Azért megengeded, hogy kiakadhassak bármin, amin csak szeretnék?
Nemhogy a profi labdarúgásban, de még a grundon is a padon ücsöröghet az, aki az ilyen jellegű párharcait rendre elveszíti, egyértelmű.
És akkor ezt most pont egy védőnek mantrázod, hogy egy jó védelem az alap...
Ha teszem azt Chiellini egész meccsen parádézik, viszont egyszer, főleg, mivel robokacsa egy kicsit a mozgása, kicselezi vagy lesprintelni/megkerüli labdával egy mondjuk átlagosnál jobb képességű támadó, akkor Chiellini ettől nem profi és nem világklasszis (oké, azt hiszem Te is arra gondolsz, ha ez rendszerint lenne így)? Én ilyenkor azt látom, hogy a támadó dolga az volt, amit véghez is vitt (ja, és nyilván nem feltétlenül lesz ebből még kapott gól, sőt), és egyértelműen nagyobb volt számára a "fegyverarzenál", amivel befűzhette Chiellinit (hisz nem Giorgio dönti el sem az irányt, sem az ütemváltás időpontját. És nem fogom semmisnek tekinteni Chiellini egész mérkőzésen nyújtott teljesítményét emiatt. Ha így, egy ilyen példán keresztül ezt is cáfolod, akkor itt tényleg abbahagytam a diskurzust és én Téged tartalak komolytalannak, Te pedig minden bizonnyal majd engem. :-)

"Egy támadónak sokkal nehezebb dolga van ez teljesen egyértelmű."

Szerintem én ennek sem állítottam sehol az ellenkezőjét. Ezért is értékesebbek és keresettebbek a támadók általában (bár egyébként világklasszis védőből mégis valahogy kevesebb van jelenleg, és azok közül is a nagyrésze Nálunk van szerencsére).

"Elég csak megnézni a statisztikákat és ki is derül az igazság.
Nézd meg a cselek statisztikáit."

Szerintem ezt Te már helyettem is megtetted, és látom is, hogy nagyon megy neked (de azért nyugtass meg, hogy anno a suliban nem voltál felmentve tornából). Én is szeretem a statisztikákat és az azokkal való játékot, valamint elvitathatatlan erényük, hogy a számok sosem hazudnak.

Szóval még egyszer: Szerintem mi nem ugyan azt értettük alapszituáción, talán kicsit elbeszélhettünk egymás mellett.
Például az esetleges átigazolási értesüléseidet ettől még mindenképp szívesen olvasom továbbra is, mert néha látok köztük olyat, amiről még nem tudtam.

(Bocs a hosszú OFF-ért, Srácok! :-) )

Rikoo 2017.05.26. 15:01:14

@Juvetto: Természetesen nem vagyok hülye és felmentve tornából. A felnőtt fociig én is aktívan űztem ezt a sportágat és nem megye1-ben.
A felnőtt labdarúgáshoz már kevés voltam az meg nem cél szerintem, hogy NB1-ben játszon vki. Legalábbis annál jobb játékos nem lehettem volna sajnos.
Bevallom kicsit irigykedtem egy bizonyos rokonomra, hogy minden évben más és más bajnokságokba igazolt, mint fejlesztési és koordinációs igazgató, így nekem is megtetszett az, hogy lehet világot látni és ezért is nem célom a magyar labdarúgás, illetve szerencsém is volt, hogy ilyen személy a családom tagja, mert így nekem is jobb lehetőségek jutottak.

Nem csak a televízióból nézek futballmeccseket, bár az utóbbi 2 évben sajnos tényleg így alakult.(ekkor regisztráltam erre a blogra)
Előtte, viszont rendszeresen láthattam élőben nyugati meccseket(részben a munkám miatt is amit most június 30. után végleg befejezek, az utóbbi 2 évben már csak laptop előttről), de ahogy Te is mondtad ne menjünk bele ebbe a farokméregetésbe, mert sajnos én ebbe már 1x belementem és sokat tanultam belőle.

Nem kell hülyének nézni, mert én inkább azt érzem, hogy Te nézel engem hülyének és nem én téged.

.Bulldeo 2017.05.26. 15:37:18

Az idei mercatón én annak örülnék, ha az érkezők mind kb. 26 év alatt lennének.
Iniesta a rohadt nagy kivétel. Pofátlan húzás lenne megszerezni - nagyon bírnám.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4139) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása