Dybala bevethető lesz, Mascherano kihagyhatja a szerdai mérkőzést

dybala_paulo_golorom_barcelona_ellen_2.jpgJó hír a Juventus számára, hogy a La Gazzetta dello Sport beszámolója szerint a Pescara elleni mérkőzésen csúnya rúgást kapó, s enyhébb bokasérülést elszenvedő Paulo Dybala hétfő reggel már rendes edzésmunkát végzett csapattársaival, így gyakorlatilag biztosnak tekinthető, hogy az argentin támadó, aki az első mérkőzésen két találatot jegyzett, kezdőként lép pályára szerdán a Camp Nou-ban.

Dybala szombaton idő előtt hagyta el a pályát Sulley Muntari kíméletlen belépője után, majd vasárnap a nap jelentős részét Vinovóban töltötte, ahol a sérült bokáját kezelték.

Az FC Barcelona szurkolói kevésbé kedvező híreket kaptak, hiszen könnyen lehet, Javier Maschero kihagyni kényszerül a Juventus elleni Bajnokok Ligája-csatát, amelyen 3:0-ás hátrányból indít a katalán klub. Az argentin középpályás tegnap vádlisérülés miatt nem volt ott csapata edzésén, s ugyan az izomprobléma nem tűnik igazán súlyosnak, könnyen lehet, hogy szerdán nem lesz ott a gránátvörös-kék kezdőcsapatban.

Az FC Barcelonának lesz egy visszatérő játékosa is, hiszen Arda Turan teljesen felépült, s minden bizonnyal bevethető lesz a zebramezesek ellen.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr6612432531

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MdewC 2017.04.17. 18:19:51

Köszönjük a jó hírt! :)

Watakuki 2017.04.17. 18:49:46

A Barca középpályája így is pocsék volt.

Il Principino 2017.04.17. 18:59:34

@Watakuki: Mascherano off,Busquets-Arda on...
A lényeg,hogy a mi törpénk is ott lesz :)
Felőlem felállhatnak 11 Messivel is,nem fognak elődöntőzni :D

karesssz 2017.04.17. 19:14:55

Hát ėn tartok tőlük. Tudnak meglepetėst okozni,a törpėt sosem csíptem.
Forza JUVE

Maestro10 2017.04.17. 19:40:37

Sziasztok! Barcelona szurkolóként nem tudom mennyire van keresni valóm egy Juve fan oldalon, de úgy döntöttem leírom ide a véleményem a visszavágóval és a párharccal kapcsolatban. Megmondom őszintén a Juventus-nak - az én véleményem szerint - 90-95%-a van a továbbjutásra. Nagyszerű csapat, nagyszerű védelem, egyeduralkodó Olaszországban tiszta sor, DE a Barcelonát sem szabad leírni még 0-3-ról indulva sem. Hogy miért is? Tény hogy ez a csapat nem hasonlítható a 2 évvel ezelőttihez, a Guardiola féle világverő alakulattal pedig már az összehasonlítás is nevetséges lenne. Viszont a Camp Nou-ban a Barca majd 100.000 culé előtt mindent megtesz majd a továbbjutás érdekében. Ha a zebrák az első meccses taktikát alkalmazzák akkor nehéz - inkább kilátástalan - helyzetbe hozza szeretet csapatomat az öreg hölgy. A másik véglet pedig az hogy defensive taktikát választanak - ami Allegri-től nem áll távol - akkor a Barca egy MSN-el elől bedarálja az olaszokat, lehet akármilyen klasszis is a védelem. Öngyilkos taktika. És megjegyzésképp még ide leírom hogy szerintem aki innen továbbjut, az megnyeri a BL idei kiírását. Szóval én így látom, de szerdán minden kérdésre választ kapunk. :) Visca el Barca!

Apuleius 2017.04.17. 19:46:45

@NJR_LM 110: Köszönjük szépen, s természetesen szívesen látunk, örömmel olvassuk a véleményedet, hozzászólásodat a blogon akár a mostani meccs apropóján, akár máskor. Én személy szerint elképzelni nem tudom, hogy a Juve innen elbohóckodja a továbbjutást, sőt, mivel a Barcelonának muszáj lesz kockáztatnia, egyáltalán nem lepődnék meg, ha győzelemmel távoznánk a Camp Nou-ból.

Rikoo 2017.04.17. 19:57:40

@NJR_LM 110: Pontosan így gondolom én is. Viszont bármelyik csapat megnyerheti a BL-t. Minden meccs és párharc más.

Apuleius 2017.04.17. 20:10:03

@Rikoo: Abszolút így van, az Atlético Madrid például tavaly majdnem elvérzett a PSV ellen, majd előbb kiejtette a Barcelonát, azután a Bayernt, végül a döntőben egy ezeknél gyengébb ellenféllel szemben maradt alul.

Maestro10 2017.04.17. 20:21:48

@Apuleius: A Juventus idén - szerintem már tavaly is - felnőtt Európa elitjéhez. Barcelona, Juventus, Bayern München és Real Madrid. Ez a 4 csapat adja az európai foci krémjét jelen pillanatban. 4 nagyon erős csapat ahol én sem tartom elképzelhetetlennek hogy a torinói alakulat akár még katalán földön is megfricskázza a Barcát, de én erre nem látok sok esélyt. 2 klasszis csapat találkozik, ahol szerintem a meccsből a Barcelona jön ki győzteskét, viszont a párharcra már nem merném ugyanezt írni ilyen magabiztossággal, sőt....

Tomi Répási 2017.04.17. 20:28:52

@Il Principino: Biztos hogy Busquets játszhat majd?

Apuleius 2017.04.17. 20:31:29

@NJR_LM 110: Egyetértünk, szerintem is ez a négy csapat alkotja a legszűkebb elitet. A Camp Nou-ba nem nyerni járnak az ellenfelek, de ha valamikor, hát most abszolúte benne van a pakliban, hogy a Juve megnyeri a második meccset is (persze nyilván nem ez a legvalószínűbb eredmény). Egész egyszerűen a helyzet miatt, mert a Barcelonának muszáj lesz kockáztatnia, ez pedig feküdni fog a Juvénak, amely nem fogja beparkolni a buszt, hiába reménykedik benne a katalán sportigazgató.

Apuleius 2017.04.17. 20:32:14

@Tomi Répási: Igen, Busquets eltiltás miatt hagyta ki az első meccset.

Maestro10 2017.04.17. 20:32:17

@Apuleius: 1. A döntőben az Atletico méregfogát kihúzták, ugyanis ott nincs idegenben lőtt gól. :)
2. Ott a Real egy lesgóllal vezetett, kitudja mi lett volna, ha nem adják meg Ramos gólját...

Idén viszont a matracosoknak csak a BL maradt, úgyhogy Simeone is mindent megfog tenni hogy a 2 elvesztett döntő után Európa trónjára ültesse az Atletit, a történelem során először.

Maestro10 2017.04.17. 20:33:42

@Apuleius: Robert Fernandez. :) Az igazolásai elárulják mennyire szabad komolyan venni azt a palit. :)

Apuleius 2017.04.17. 20:34:40

@NJR_LM 110: 1998-ban már ellenünk is nyert BL-döntőt a Real Madrid méteres lesgóllal, náluk ez normális dolog.

Apuleius 2017.04.17. 20:35:47

@NJR_LM 110: Na igen, ráférne a Barcelonára egy jelentősebb tisztogatás :-)

FeriGjuve 2017.04.17. 20:50:07

@Apuleius: A camp nouba mostansàg azèrt sokan jàrnak győzni.Főleg a bajnoksàgban gyengèlkednek hazai pàlyàn.Sokszor borsot törtek az orruk alà.

Apuleius 2017.04.17. 21:00:51

@FeriGjuve: Nagyon sokszor azért nem történt ilyesmi.

Maestro10 2017.04.17. 21:01:35

@Apuleius: 2015-től több csapatnál - köztük van szeretett csapatotok is - tudatos építkezés zajlik, csak nálunk van valamilyen szinten "leépítés". Nagyon régóta szurkolok a csapatnak, és a legjobb évek egyértelműen Guardiola nevéhez fűződnek. Meccsenként átlagosan 75%-os - vagy több - labdabirtoklás, a saját nevelés értéke, a Tiki-Taka, stb. stb. És akkor egy Ibrahimovic vagy épp egy Fábregas rossz igazolásnak számított. Most meg...inkább hagyjuk. Nem nagy képűségből de 5-6 éve a Barcelona volt maga az európai csúcsfoci. Real Madrid szintű csapatokat oda-vissza úgy elpicsáztunk hogy öröm volt nézni. És nem összevásárolt kezdővel(!)nem,nem....nagy része a csapatnak a La Masia-n nevelkedett húszon pár éves játékosok voltak. Mondjuk igaz akkor még a foci foci volt és nem üzlet. Na mindegy. Azóta mi legyengültünk, Európa felerősödött, most a szezon(ok) elején ember legyen a talpán aki megmondja hogy kinyeri az adott év BL serlegét. Sokkal kiegyenlítettebb lett a mezőny, ami mindenkinek jó, csak nekünk nem. :)

Rikoo 2017.04.17. 21:11:55

@NJR_LM 110: Ezzel is egyetértek és annyit hozzátennék, hogy elég nagy bajban lehet a Barcelona a következő években.
Iniesta kiöregszik, Piqué, Busquets kiégett és már fizikailag sem olyan jók.
Védelem és védekezés az kb. a semmivel ér fel.
Nem jönnek a fiatal spanyol tehetségek akik kötődhetnek majd a klubhoz és világklasszis szinten játszanának.
Vagyis ez a generáció után lehet, hogy a süllyesztő jön.
A vezetőségben kellene ott leginkább tisztogatni...

FeriGjuve 2017.04.17. 21:14:12

@Apuleius: Önmagukhoz ès az elmult èvekhez kèpest "sok".

Rikoo 2017.04.17. 21:25:54

@FeriGjuve: 16 hazai meccsen 1 vereségük van az idei bajnokságban.

Maestro10 2017.04.17. 21:29:18

@Rikoo: A La Masia-n voltak, vannak és mindig is lesznek tehetségek ettől nem kell tartani. Elég ha csak Alena, Kaptoum, Cucurella, Mboula, Palencia, vagy épp Oriol Busquets nevét említem. Palencia(21) kivételével mind 10-en évesek akik arra várnak hogy bedobják őket a mély vízbe, és állítom hogy megállnák a helyüket. Csak nem olyan rosszak ha Manchester United, Manchester City, Dortmund vagy épp Pool szintű csaptok vinnék őket. :) Engedtünk már el elég csiszolatlan gyémántot, elég hacsak Thiago-t, Bellerín-t, vagy épp Grimaldo-t említem.

Apuleius 2017.04.17. 21:33:20

@FeriGjuve: A bajnokságban 1 db hazai vereségük van ebben a szeonban, a BL-ben az utolsó 10 meccsüket mind megnyerték.

FeriGjuve 2017.04.17. 21:33:34

@Rikoo: Akkor rosszul emlèkeztem,nekem több baki rèmlett.

Rikoo 2017.04.17. 21:36:21

@NJR_LM 110: Megközelítőleg sincs olyan generáció a mostani La Masián, mint a Guardiola féle Tiki-taka csapat volt.
Akiket felsoroltál Messi, Iniesta, Xavi, Busquets, Piqué-hez képest sehol sincsenek. Ezek a játékosok 17-18 évesen már a legmagasabb szinten bizonyíthattak.

Maestro10 2017.04.17. 21:54:06

@Rikoo: Ez tény de nagy tehetség mindegyik. Például Cucurella messze odaveri Digne-t(szerintem idővel Alba-t is), Alena pazar lasztikat osztogat, semmivel sem rosszabb mint Gomes. Palencia pedig egy vérbeli jobb bekk, jól ad be, gyors és védekezni is tud. A második csapat vezéregyénisége. Nem is értem. A jobboldalon a védelemben(!) használjuk a középpályás Sergi Roberto-t, illetve Aleix Vidal-t aki inkább támadásban hasznos. A 3-0-ás meccsen a Juve is inkább a jobboldalon próbálkozott, meg is bontották azt az oldal-t. Meg igazából nem tudunk veszíteni, felhozzuk a nagy csapathoz a fiatalokat, kipróbáljuk őket ha beválnak beválnak, ha nem nem. Teljesen ingyen minimum egy próbát megér.

Magyar Közöny 2017.04.17. 22:58:38

Természetesen ha nem lett volna a Psg elleni 6-1 (ami sosem jött volna létre bíró nélkül,még úgy sem, hogy a párizsiak kutyaszarul játszottak, a barcának már ott ki kellett volna esnie), akkor senki nem gondolna arra, hogy a Juve beszophat 4-et. Ha ez utóbbi megtörténne -mindenfajta külső segédlet nélkül-, akkor legyen az bármelyik csapat,nem való a 4 közé. Egyszerűen nem tudom elképzelni, hogy rúgnak 4 vagy 5 gólt, mi pedig egyet sem.Még az elmúlt évek egyik leggyilkosabb bayernje sem rúgott 2 gólnál többet nekünk egy meccsen, pedig az egy világverő alakulat volt, meg is nyerték a bl-t.
Arról már nem is beszélek, ha Cuadrado érvényes gólját megadják 4-0.

Magyar Közöny 2017.04.17. 23:05:50

Ajjaj, az Kuipers lesz a bíró, aki a Milant leszopatta pár éve, na ki ellen????....

NagyonJuve 2017.04.17. 23:08:47

@Magyar Közöny: bíró tévedett ide oda is. Chiello kezezését nem fújta be az vitatható.

NagyonJuve 2017.04.17. 23:20:42

@NJR_LM 110: a Barca most rossz csapat. Nincs mit szépíteni. Egy jó csapatba könnyebb beépíteni fiatalokat mint egy rosszban. Bojan milyen jó volt a barcaba utána meg eltünt. Pogba sem lett volna ekkora sztár ha nem Marci,pirlo,vidallal játszik. Bizonyítsa a vb is már ott is elég szürke volt. Meg hát mu van sem brillirozik. Jelen pillanatban Bayern, reál van egy szintén juve Barca kicsit lemaradva tőlük. Ez a cseresor miatt. A juvenál nincs támadó csere röhej. Mikor tudná megcsinálni a Barca amit most a real hogy simán kiállt a cserecsapatával!? Ami durva hogy még a cseréi is beférnének sok élcsapat kezdőébe.

Maestro10 2017.04.17. 23:30:53

@NagyonJuve: Én tartom a véleményem miszerint a Barcelona valóban rossz formában van, és vannak játékosaink akik nem ütik meg a szintet, de ezt a csaptatot mindig komolyan kell venni, ugyanis az ilyen meccseket "szereti" a Barca, ilyenkor még a legnagyobb sztárok is összekapják magukat. A Juve az első meccsen lefocizott minket, de azért nem írnám le a katalán együttest 3-0 ide vagy oda. Viszont abban igazad van hogy nincs cserénk. Nyáron fel kell frissíteni a keretet, mert ez így nagyon karcsú.

Janez085 2017.04.18. 08:13:41

Szerintem ez most egy korszak vége a Barcelonánál. Nem kell ezt túl gondolni. Általában 5-10 évente összeál egy az európai nagy csapatok közül mind taktikailag mind játékos keretben, hogy 5-6 éven keresztül dominálni tudnak. Ilyenkor jön egy edző akinek tökéletesen megvalósul az elképzelése ehhez adott a játékosállomány esetleg kitalál valami újat pl Ancelotti Milánjában a gyémánt alakzat vagy Pirlo hátravont irányítása, és szépen elkezdenek mindenkit megverni és megnyerni, jól jön ki a lépés smakkol minden és megy a játék ennyi. Most, hogy éppen ki az aktuális fenomén Messi vagy Zidane vagy Del Piero vagy Kaká vagy Nedved az mindegy. A 2000es években Európai szinten a Milánnak Pl nyomasztó fölénye volt emlékszem, hogy egy nagyon erős Manchestert idegenben 2:1-re otthon úgy vertek 3:0-ra, hogy táltva maradt a szám. A 90es években a Juventus is dominált 3 döntőt játszottunk egymás után amiből 1et meg is nyertünk ilyen játékosaink voltak, hogy Roberto Baggio Deschamps, Zidan, Del Piero Trezeguet, egy Thierry Henry nem fért be a csapatba..... a döntőkből igaz csak egyet sikerült hozni de 2 meccsen vitathatóan kaptunk ki a Reál-tól egy Mijatovic les góllal, a Dortmund elleni meccsen kedves Puhl Sándor élete legrosszabb meccsét vezette nem kaptunk meg egy Vieri gólt össze vissza fújkált Del Piero beinyekciózva játszott csak csereként mondjuk azért csereként beállva sarkazott egy felejthetetlen gólt. 3 döntő egymás után ha akkor egy kicsit szerencsésebbek vagyunk és jobban kijön a lépés máig egy megismételhetetlen rekordot tartanánk és mi lennénk az etalon. Ilyeneken is múlik a siker. Most majd jönni fog más a Barca helyett ennyi, ők se földönívüliek Messi sem lesz örökké a legjobb őket is meg lehet verni.

Janez085 2017.04.18. 08:41:04

Arról már ne is beszéljek, hogy Nedved a hülye sárga lapja miatt nem játszhatott a Milan elleni döntőben pedig ha ő ott van szinte biztos kiütjük a Milánt ehelyett ők győztek náluk elindult ezzel egy korszak nálunk meg vége lett. A Barca se nyert volna sok BL-t ha épp Ronaldinho vagy Messi nem játszik a döntőben. Szóval nagyon sok mindennek kell jól alakulnia, hogy egy csapat ennyire dominálni tudjon.

MdewC 2017.04.18. 10:23:19

@NJR_LM 110: rélem komolyan is veszik a Srácok a Barcat. ;)

Janez085 2017.04.18. 21:46:06

@Janez085: hoppá ezt a luis Enrique-s cikkhez akartam :DDD

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1882) bajnokság (3492) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (964) elemzés (40) előzetes (883) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1697) játékosokról (10216) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2497) meccsek (4284) mercato (4269) nyilatkozat (7632) Olasz Kupa (331) összefoglaló (429) pletyka (4283) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (179) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (300) video (219) Címkefelhő
süti beállítások módosítása